zvyseni vykonu skutru 125 - strana 16
Počet nalezených inzerátů ZVYSENI VYKONU SKUTRU 125: 1000 - strana 16
Standardní DSLA152P1287 (srovnávací číslo) Tryska je u továrních motorů 2.0TDI 16V instalována s 136-140PS.
Tato nabízená tryska je založena na (srovnávací číslo)vstřikovači DSLA152P1287, ale s průtokem paliva zvýšeným o 35 %.
Hodí se plug and play na motory 2.0TDI 16V s tryskou čerpadla TDI se 4 ventily na válec od skupiny VAG
Je speciálně navržen pro zvýšení výkonu.
Dodatečná optimalizace map a „více vzduchu“ mohou také zlepšit výsledek (není součástí této nabídky).
Prosím, dávejte pozor: Existuje velké množství motorů 2.0TDI s 8 ventily. Tato tryska se tam nehodí! Na to máme připraveny další trysky.
Nejlepším způsobem, jak zjistit, zda máte 16V motor, je použít níže uvedený kód motoru.
Nabízíme i jiné úrovně výkonu, podívejte se prosím do obchodu!
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Montáž pro následující vozidla:
Audi:
A3 2.0TDI (Typ 8P) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2008
A3 2.0TDI (Typ 8P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Mitsubishi:
Grandis 2.0 Út-D 100KW / 136PS - Bj. 2005-2010
Grandis 2.0 Út-D 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Lancer 2.0 DI-D (Typ CX / CY / CZ) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Outlander 2.0 DI-D (Typ CW) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2010
Sedadlo:
Altea 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Altea 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2011
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2006-2009
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2011
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2012
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2009
Škoda:
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2010
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2010
Superb 2.0TDI (Typ 3T) 103 kW / 140 PS - Bj. 2008-2010
VW:
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2009
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2008
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Passat 2.0TDI (Typ B6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Touran 2.0TDI (typ 1T) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2010
Touran 2.0TDI (typ 1T) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2010
Vhodné pro následující vstřikovače:
0414401
0414402
0414403
0414404
0414453
0414454
Vhodné pro následující kódy motoru:
AZV, BKD, BLB, BNA, BRE, BRF, BKP, BVG
Doba dodání do 5 pracovních dnů
Standardní DSLA152P1287 (srovnávací číslo) Tryska je u továrních motorů 2.0TDI 16V instalována s 136-140PS.
Tato nabízená tryska je založena na (srovnávací číslo)vstřikovači DSLA152P1287, ale s průtokem paliva zvýšeným o 50 %.
Hodí se plug and play na motory 2.0TDI 16V s tryskou čerpadla TDI se 4 ventily na válec od skupiny VAG
Je speciálně navržen pro zvýšení výkonu.
Dodatečná optimalizace map a „více vzduchu“ mohou také zlepšit výsledek (není součástí této nabídky).
Prosím, dávejte pozor: Existuje velké množství motorů 2.0TDI s 8 ventily. Tato tryska se tam nehodí! Na to máme připraveny další trysky.
Nejlepším způsobem, jak zjistit, zda máte 16V motor, je použít níže uvedený kód motoru.
Nabízíme i jiné úrovně výkonu, podívejte se prosím do obchodu!
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Montáž pro následující vozidla:
Audi:
A3 2.0TDI (Typ 8P) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2008
A3 2.0TDI (Typ 8P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Mitsubishi:
Grandis 2.0 Út-D 100KW / 136PS - Bj. 2005-2010
Grandis 2.0 Út-D 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Lancer 2.0 DI-D (Typ CX / CY / CZ) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Outlander 2.0 DI-D (Typ CW) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2010
Sedadlo:
Altea 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Altea 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2011
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2006-2009
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2011
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2012
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2009
Škoda:
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2010
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2010
Superb 2.0TDI (Typ 3T) 103 kW / 140 PS - Bj. 2008-2010
VW:
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2009
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2008
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Passat 2.0TDI (Typ B6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Touran 2.0TDI (typ 1T) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2010
Touran 2.0TDI (typ 1T) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2010
Vhodné pro následující vstřikovače:
0414401
0414402
0414403
0414404
0414453
0414454
Vhodné pro následující kódy motoru:
AZV, BKD, BLB, BNA, BRE, BRF, BKP, BVG
Doba dodání je do 5 pracovních dnů.
Standardní DSLA152P1287 (srovnávací číslo) Tryska je u továrních motorů 2.0TDI 16V instalována s 136-140PS. Tato nabízená tryska je založena na (srovnávací číslo)vstřikovači DSLA152P1287, ale s průtokem paliva zvýšeným o 100 %. Hodí se plug and play na motory 2.0TDI 16V s tryskou čerpadla TDI se 4ventily na válec od skupiny VAG
Je speciálně navržen pro zvýšení výkonu.
Dodatečná optimalizace map a „více vzduchu“ mohou také zlepšit výsledek (není součástí této nabídky).
Prosím, dávejte pozor: Existuje velké množství motorů 2.0TDI s 8 ventily. Tato tryska se tam nehodí! Na to máme připraveny další trysky.
Nejlepším způsobem, jak zjistit, zda máte 16V motor, je použít níže uvedený kód motoru.
Nabízíme i jiné úrovně výkonu, podívejte se prosím do obchodu!
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Montáž pro následující vozidla:
Audi:
A3 2.0TDI (Typ 8P) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2008
A3 2.0TDI (Typ 8P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Mitsubishi:
Grandis 2.0 Út-D 100KW / 136PS - Bj. 2005-2010
Grandis 2.0 Út-D 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Lancer 2.0 DI-D (Typ CX / CY / CZ) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Outlander 2.0 DI-D (Typ CW) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2010
Sedadlo:
Altea 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Altea 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2011
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2006-2009
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2011
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2012
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2009
Škoda:
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2010
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2010
Superb 2.0TDI (Typ 3T) 103 kW / 140 PS - Bj. 2008-2010
VW:
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2009
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2008
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Passat 2.0TDI (Typ B6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Touran 2.0TDI (typ 1T) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2010
Touran 2.0TDI (typ 1T) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2010
Vhodné pro následující vstřikovače:
0414401
0414402
0414403
0414404
0414453
0414454
Vhodné pro následující kódy motoru:
AZV, BKD, BLB, BNA, BRE, BRF, BKP, BVG
Doba dodání je do 5 pracovních dnů.
Standardní tryska DSLA150P1043 (referenční číslo) je instalována v motorech 1.9TDI o výkonu 130-160 k se 4 válci.
Tato nabízená tryska je založena na vstřikovači (referenční číslo) DSLA150P1043 , ale s jedním průtokem paliva zvýšeným o 200 % .
Hodí se plug and play pro motory PD TDI se 2 ventily na válec od VAG Group
To by bylo: 1.2TDI, 1.4TDI, 1.9TDI, 2.0TDI, 2.5TDI, 5.0TDI
Za předpokladu průměrné hodnoty 150 koní se 4 válci pro standardní variantu trysky můžete s touto tuningovou vstřikovací tryskou dosáhnout dobrého zvýšení výkonu.
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Nová hlava tuningového čerpadla pro vstřikovací čerpadlo VP37 v motorech VAG původní velikostí - 10mm píst čerpadla
Jako náhradní díl bez zvýšení výkonu
Hlava čerpadla 10 mm 4 válec pro VW Audi Seat Škoda 1.9 TDI
Vhodné pro všechny motory 1.7 / 1.9 SDI / TDI s 64/68/75/90/110 HP - s mechanickým vstřikovacím čerpadlem
Vhodné pro kódy motoru: AEY, AFF, AFN, AGD, AGP, AGR, AHB, AHF, AHG, AHH, AHU, AKU, AKW, ALH, AQM, ASV, ASX, ASY, AVG, AYQ
Vlastnosti položky:
Průměr pístu 10 mm / 4 válce
Přesně padnoucí a připravené k instalaci jako náhradní / volitelný díl
Větší rychlost dodávky díky většímu průměru pístu (takže znatelný zvýšený výkon)
Vhodné pro vstřikovací čerpadlo VP37
Originálně zabalené nové zboží v OEM kvalitě
Opotřebené hlavy čerpadla se projevují jako špatné chování při teplém startu a ztráta výkonu.
Tyto příznaky lze odstranit výměnou hlavy čerpadla.
Prodám kompletní sadu DTE Powercontrol X pro zvýšení výkonu na vozy Škoda Octavia RS TSI 4. generace. Posunutí výkonu z 245hp na 301hp. Výběr ze tří jízdních módů, ovládaní přes aplikaci v telefonu. Používáno pouze krátkou dobu, 100% funkčnost. Cena nového 700€.
Provádíme profesionální zvýšení výkonu vozidel. Zabýváme se základním zvýšením výkonu motoru až po kompletní stavby. Výfukové systémy, brzdové kity, sání, intercoolery, podvozky atd.
Cena od 6000kč až 999999kč
Provozovna R8 Performance
Rolsberská 42
prodám použité dlouhé svody pro zvýšení výkonu Mustang GT 5.0 V8 vozů. Díky kombinace dlouhých svodů, klapky gt350 a sání JLT nebo GT350 lze docílit srovnatelného výkonu jako má originální vůz GT350, tudíž 500-550 koní.
Nový, nepoužitý, v záruce. Původní cena 659 kč.
Wireless N300 (802.11n 300Mbps) Range Extender/Repeater, Direcplug design, 1x 10/100Mbps LAN port, WPS button, WEP/WPA/WPA2 Až o 30 % silnější bezdrátové pokrytí Tlačítko WPS pro rychlé a snadné nastavení Wi-Fi extenderu Dioda indikující sílu signálu pro vyhledání nejlepšího místa k instalaci Kompaktní, nenápadné provedení s možností snadného přichycení na zeď Kompatibilita s bezdrátovými routery a přístupovými body standardu 802.11 b/g/n Automatické aktualizace firmwaru pro ještě lepší výkon Snadné rozšíření bezdrátového pokrytí Bezdrátový extender ZyXEL WRE2206 N300 slouží k rozšíření domácí bezdrátové (Wi-Fi) sítě do míst se slabým signálem. Model WRE2206 je optimalizován pro dosažení nejvyšší kvality Wi-Fi a díky svým výkonným anténám nabízí až o 30% lepší pokrytí než běžné Wi-Fi extendery. K rozšíření vaší stávající Wi-Fi sítě stačí pouhé jedno stisknutí tlačítka WPS. Nejlepší místo k instalaci extenderu vám pomůže najít dioda indikující sílu signálu. Dodatečný výkon pro lepší pokrytí Extender ZyXEL WRE2206 využívá dodatečného výkonu k posílení bezdrátového signálu a k dosažení lepšího bezdrátového pokrytí. Snadné nastavení Zvýšení výkonu vaší Wi-Fi sítě je díky extenderu WRE2206 hračkou. Extender stačí zapojit do zásuvky a stisknout jeho tlačítko WPS. Pak už jen zbývá stisknout tlačítko WPS na vašem routeru nebo přístupovém bodu a vaše Wi-Fi síť je úspěšně rozšířena. Dioda pro vyhledání nejlepšího místa k rozšíření vaší bezdrátové sítě Umístění extenderu hraje velmi důležitou roli. Přístroj je proto vybaven diodou, která vám pomůže najít nejlepší místo k jeho instalaci a tím optimalizovat jeho výkon. Diody navíc indikují, kolik je k extenderu ZyXEL WRE2206 připojeno zařízení a jaký budou mít vliv na výkon. Kompaktní provedení pro snadné a nenápadné přichycení na zeď Bezdrátový extender jednoduše zapojíte do zásuvky. Svým nenápadným designem bez jakýchkoliv nevzhledných drátů, které napájí běžné přístupové body, extender nenarušuje vzhled vašeho domova.
Typ Single-band
Rychlost
Rychlost WiFi přenosu 300 Mb/s
Přenosová rychlost LAN portů 100 Mbit
Standardy a frekvence
Standardy 802.11b (2,4GHz), 802.11g (2,4GHz), 802.11n
Typ WiFi WiFi 4
Pásma WiFi 2,4 GHz
Konektory
LAN 1 ×
Zabezpečení
Šifrování WPS, WEP 64bit, WEP 128bit, WPA-PSK, WPA2-PSK
Vlastnosti antény
Počet externích antén 0 ks
Počet interních antén 2 ks
Zisk antény 2 dBi
Rozměry a hmotnost
Hloubka 55 mm
Hmotnost 68 g
Šířka 83 mm
Výška 78 mm
Barva
Barva Bílá
Obsah balení
Obsah balení Ethernetový kabel
Cena s Echo lištou 18995,-
Profi pila made in japan.
Pila CS-501SX není pouhým nástupcem pily CS-500ES. Pila doznala mnohých vylepšení, jako jsou např. zvýšení výkonu, snížení hmotnosti, dekompresní ventil, boční napínání řetězu. Obsluha jistě také ocení průhlednou palivovou nádrž a zachytávač matek u krytu spojky, díky kterému nedochází k jejich ztrátě. Pila CS-501SX je profesionální pilou s magnesiovým rámem a integrovanou klikovou skříní. Tato pila je nejlehčí pilou ve své třídě s velice nízkými emisemi a výborným poměrem hmotnosti a výkonu. Pila je vybavena technologií G-FORCE pro odsávání nečistot, regulovatelným dávkování maziva řetězu a ručně odnímatelným krytem vzduchového filtru. Další konkurenční výhodu pily je kovaná lišta s delší životností a odolností. Zadní rukojeť je vybavena antivibračním pryžovým systémem pro větší komfort obsluhy. Pila disponuje ručně odnímatelným krytem vzduchového filtru. Stejně tak již tato pila splňuje limity emisí druhého stupně.
Záruka+servis+doklad
Jsme autorizovaný prodejce + servis
Cena s oregon lištou 15995,-
Profi pila made in japan.
Pila CS-501SX není pouhým nástupcem pily CS-500ES. Pila doznala mnohých vylepšení, jako jsou např. zvýšení výkonu, snížení hmotnosti, dekompresní ventil, boční napínání řetězu. Obsluha jistě také ocení průhlednou palivovou nádrž a zachytávač matek u krytu spojky, díky kterému nedochází k jejich ztrátě. Pila CS-501SX je profesionální pilou s magnesiovým rámem a integrovanou klikovou skříní. Tato pila je nejlehčí pilou ve své třídě s velice nízkými emisemi a výborným poměrem hmotnosti a výkonu. Pila je vybavena technologií G-FORCE pro odsávání nečistot, regulovatelným dávkování maziva řetězu a ručně odnímatelným krytem vzduchového filtru. Další konkurenční výhodu pily je kovaná lišta s delší životností a odolností. Zadní rukojeť je vybavena antivibračním pryžovým systémem pro větší komfort obsluhy. Pila disponuje ručně odnímatelným krytem vzduchového filtru. Stejně tak již tato pila splňuje limity emisí druhého stupně.
Záruka+servis+doklad
Jsme autorizovaný prodejce + servis
Prodám tuhle nádhernou a jedinečnou mašinu v krásném zachovalém stavu. Na motorce je spousta doplňků a úprav za cca sto tisíc. Vše s homologací, řádně zapsáno v techničáku. Motorka má širší řídítka s LED blinkry Kellermann, stavitelné páčky V-Trec, pancéřové hadičky, padáky, chromový kryt chladiče, pochromovaná víka, extra stupačky a zrcátka, zadní LED světlo a blinkry, extra sedlo Jungbluth, leštěná kola v barvě, černě lakovanou kyvku, komplet Akrapovič a Krause kit na zvýšení výkonu (133 PS) včetně upravené spojky Barnett. Nové gumy, destičky a řetězovka. Protokoly z německé STK s doloženými kilometry, faktury, dokumentace a diagram výkonu, 2x klíč. Mnoho origo dílů včetně velice zachovalých výfuků k motorce. R. V. 1999, najeto 47300 km
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Nová nabíječka Orion-Tr Smart DC-DC neizolovaná je profesionální DC-DC adaptivní třístupňovou nabíječkou se zabudovanou funkcí Bluetooth.
Záruka 60 měsíců, daňový doklad.
Je určena pro použití v duálních bateriových systémech ve vozidlech nebo na lodích, kde se k nabití servisní baterie používají (inteligentní) alternátor a startovací baterie. Jednotku lze monitorovat a programovat přes Bluetooth a ovládat dálkově pomocí dálkového spínače zapnutí/vypnutí. Nabíječka je také vybavena mechanismem detekce chodu motoru.
Nabíječka Orion Tr-Smart může být použita v 12V nebo 24V systémech a je vhodná jak pro olověné kyselinové baterie, tak i pro lithiové baterie. K dispozici jsou modely až do 400 W. Kromě toho, pro zvýšení výstupního výkonu můžete paralelně zapojit neomezený počet jednotek.
Je vhodná pro použití za vysokých okolních teplot, až do 55 °C, a při plném jmenovitém výstupním výkonu až do 40 °C.
Skladem v Polsku.
HYD 20KTL-3PH společnosti SOFARSOLAR je kompaktní 3fázový hybridní střídač s integrovaným MPPT regulátorem a asymetrickým výstupem. Hodí se také pro ostrovní instalace bez připojení k distribuční síti, nebo jej lze využít i jako typický On-grid síťový střídač. Vydrží krátkodobé přetížení až do výše 200 % svého jmenovitého výkonu, a tyto špičky dokrývá energií z připojeného bateriového systému. Zároveň je schopný omezit, nebo úplně odstranit zpětné přetoky do distribuční sítě. V případě výpadku elektrické sítě se střídač automaticky přepne do režimu nepřerušitelného napájení zátěže (UPS) za méně než 10 milisekund, tedy běžné spotřebiče přepínací prodlevou nejsou ovlivněny.
Střídač plně vyhovuje požadavkům dotačního programu Nová zelená úsporám (2021-2030)
SVT kód SVT30841
Bateriový systém nutno dokoupit zvlášť!
Doporučujeme baterie Sofar řady GTX nebo BTS, viz příslušenství k produktu.
Parametry produktu:
- certifikace SVT
- 3 fáze, výkon 20kW s asymetrickým výstupem
- umožňuje zapojení až 10 paralelních jednotek k navýšení výkonu
- MPPT regulátor s dvěma vstupy pro flexibilnější zapojení
- aktivní filtr APF na výstupu pro zvýšení kvality napájení
- nastavitelné pracovní režimy s vysokou solární výtěžností
- plně digitální a přesné ovládání s vestavěným displejem
- Off-grid výstup lze připojit k nesymetrické zátěži, je podporován třífázový samostatný výstup
- Včetně WiFi a smartmetru
Technické parametry:
- podporovaná baterie: Li-Ion
- napětí baterie: 400 až 800 V
- max. nabíjecí/vybíjecí proud: 50A
- špičkový nabíjecí/vybíjecí proud:
- komunikační rozhraní CAN (RS 485)
Systémy ochran:
- DC odpojovač: ano
- proudový AC chránič: ano
- ochrana vůči FV přepólování: ano
- ochrana vůči přepólování baterií: ano
- ochrana vůči nadproudu: ano
- ochrana vůči přepětí: ano, třída II
- ochrana vůči přetokům do sítě: ano
- protiostrovní funkce: ano
Parametry MPPT regulátoru:
- počet FV vstupů (trackerů): 2
- doporučený max. výkon FV: 2×15000Wp
- max. DC napětí (Voc): 1000V
- rozsah MPPT regulace: 180 až 960V
- rozsah MPPT při plném zatížení: 450 až 850V
- rozběhové (min.) napětí: 200V
- max. vstupní proud: 25A (do každého vstupu)
AC parametry (připojení k síti):
- jmenovitý výkon: 20kW
- jmenovité napětí 3L/N/PE: 220/380VAC až 230/400VAC
- max. AC výstupní výkon do rozvodné sítě: 22kW
- max. AC příkon z distribuční sítě: 40kW
- max. výstupní AC proud do rozvodné sítě: 32A
- max. vstupní AC proudu z distribuční sítě: 58A
AC parametry Back-up výstupu:
- jmenovitý výkon: 20kW
- max. výkon: 22kW
- špičkový výkon: 22kVA (60 sek.)
- max. výstupní proud: 32A
- špičkový výstupní proud: 32A (60 sek.)
- jmenovité napětí 3L/N/PE: 220/380VAC až 230/400VAC
- čas přepnutí: < 20="">
Obecné parametry:
- rozměry: 571×515×264 mm
-
Nabízím kvalitní sadu záslepek pro nejnovější generaci sání koncernu VW od r.2013 (platforma MQB), motor gen. EA888.3
Poškozené/zaseknuté klapky dříve nebo později začnou hlásit chybu motoru, významně snižují výkon turba a motoru - tedy průtok vzduchu do válců a karbonují se. Karbon ještě více zmenšují průměr sání/průchod vzduchu do válců - méně vzduchu = méně výkonu. To celé probíhá tak pomalu, že na 100.000Km je výkon motoru již o 25% nižší - ověřeno na výkon. brzdě.
Záslepky jsou důležité i pro zvýšení výkonu a točivého momentu při chiptuningu. I klapky bez chyby ale výrazně omezují výkon až o 9 koní. Prostě překáží.
Zasílám s návodem k montáži. Vyrobeno v ČR. Jsou skladem. Pošlu na dobírku.
Vhodné pro benzínové motory koncernu VW, Audi, Škoda, Seat EA888 Generace 3, tedy od r.2013.
Pozor! Nepasuje na starší modely 2.0 TFSI/TSI EA113 a EA888 gen.1+2 do r.2013. Na tyhle starší sání motoru EA113 + EA888 mám jiné záslepky, viz moje další inzeráty.
Pasují např. na tyto modely platformy MQB od roku 2013:
Audi A3
Audi S1
Audi S3
Audi TT
Seat Ateca
Seat Leon
Škoda Octavia
Škoda Superb
VW Arteon
VW Beetle
VW Eos
VW Golf 7
VW Golf R
VW GTI
VW Passat
VW Polo
VW Scirocco
VW Tiguan
a další.....
EURO 5
ZÁRUKA 4 ROKY
Skútr JET X je vybavený předním LED světlem, LED obrysovými světly, LED směrovkami a LED zadním světlem. Full LED osvětlení je nejen moderním a futuristickým designem, ale výrazně přispívá ke zvýšení bezpečnosti po čas jízdy. JET X používá bezklíčový systém pro pohodlnější jízdu. Speciální systém nahradil klíč pro přístup k zapalování. Startování skútru se tak stává lehčí a intuitivnější.
Futuristická high-tech přístrojovka poskytuje stylově jednoduchost a všechny potřebné informace. Automatické stmívání zaručí viditelnost údajů v každých podmínkách. Samozřejmostí jsou úložné prostory pod sedadlem a v přední části kufru. Zadní část kufru je určena pro přilbu. JET X je vybavený nabíječkou Quick Charge 2.0, která zabezpečuje rychlejší dobíjení zařízení jako standartní USB.
Termobatohy Cambro jsou určené pro spolehlivou dopravu jídel na kolech, pěšky, nebo třeba na skútru. Izolace s vysokou hustotou udržuje uvnitř vhodné teploty a svěžest pokrmů. Odolný vodotěsný zevnějšek zaručuje čistou prezentaci jídel.
Batoh je pohodlný a bezpečný, má boční popruhy a nastavitelné polstrované ramenní popruhy s přezkou na hrudi.
Součástí balení je také jednoduchá přepážka, kterou můžete bezpečně oddělit jídlo a uložit si do velké boční kapsy nádobí, účtenky a další potřeby.
vnitřní rozměry 279*355*431 mm
udržuje bezpečné teploty a kvalitu potravin
pohodlné a bezpečné při chůzi nebo jízdě na kole
možnost oddělení jídel pomocí jednoduché přepážky
přední zip pro snadné nakládání a vykládání
nastavitelné polstrované ramenní popruhy
2 přezky + zapínání na suchý zip
boční popruhy pro nošení v ruce
velká boční kapsa na účtenky nebo nádobí
reflexní páska pro zvýšení viditelnosti
nastavitelná plastová spona na hrudi
snadné složení batohu pro chvíle, kdy se nevyužívá
Termobatohy Cambro jsou určené pro spolehlivou dopravu jídel na kolech, pěšky, nebo třeba na skútru. Izolace s vysokou hustotou udržuje uvnitř vhodné teploty a svěžest pokrmů. Odolný vodotěsný zevnějšek zaručuje čistou prezentaci jídel.
Batoh je pohodlný a bezpečný, má boční popruhy a nastavitelné polstrované ramenní popruhy s přezkou na hrudi.
Součástí balení je také jednoduchá přepážka, kterou můžete bezpečně oddělit jídlo a uložit si do velké boční kapsy nádobí, účtenky a další potřeby.
vnitřní rozměry 381*355*431 mm
udržuje bezpečné teploty a kvalitu potravin
pohodlné a bezpečné při chůzi nebo jízdě na kole
možnost oddělení jídel pomocí jednoduché přepážky
přední zip pro snadné nakládání a vykládání
nastavitelné polstrované ramenní popruhy
2 přezky + zapínání na suchý zip
boční popruhy pro nošení v ruce
velká boční kapsa na účtenky nebo nádobí
reflexní páska pro zvýšení viditelnosti
nastavitelná plastová spona na hrudi
snadné složení batohu pro chvíle, kdy se nevyužívá