zvedáky na auto - strana 38
Počet nalezených inzerátů ZVEDÁKY NA AUTO: 1000 - strana 38
Dobrý den,
rozhodl jsem se prodat z důvodu nevyužití svého Forda. Auto bylo zakoupeno mechanicky ve zlém stavu a bylo do něj hned po koupi před cca 4 lety investováno 50 tis. Koupeni na 215tis km a při tomto nájazdu komplet zánovní zadní náprava, motor ven - rozvody, svíčky, kabely atd atd okolo motoru, tlumiče, brzdy, kompletně vše, co bylo třeba bylo uděláno. Auto od té doby doposud nemělo nikdy žádný problém a opravdu jsem s ním najel 45tis km bez jediné poruchy a dělaly se jen oleje, filtry, brzdy. Je to 1.6 16v ti, verze 85kW. umí jezdit za 6 itrů, když to člověk nežene. Je to výborný motor. Auto je však vzhledově ošklivé, nyní slouží jen minimálně na převoz materiálu, již máme jiné a nechci ho tu vydržovat, když jen stojí. Vyjede jednou za měsíc, abych ho rozhýbal.
Minulý rok jsem dával dozadu nové tlumiče a pružiny + nové tažné (je samozřejmě zapsané).
Na autu jsou originální kola s pěkným zimním vzorkem (samozřejmé zapsané). K dispozici jsou ještě letní R17 zapsané. Letní pneu však na výměnu a myslím, že jeden disk byl takový křivý. Dalo se vyvážit, ale žádná sláva. I když jsou ty r17 pěkné, již jsem je letos nedával.
Auto je plně funkční, je třeba ale počítat s tím, že není nové - však tak i vypadá. Jde o nějakou korozi, rezonuje katalyzátor (loni emise v pohodě naměřeny) a asi pravý komokloub, nevím, při prudkém rozjezdu tam něco rachtá. Jinak ale jezdí stále skvěle a věřím, že někomu na stavbu, nabo na práci ještě velmi dobře poslouží.
Cena je jednání pouze s normálním člověkem.
Kola k tomu dám oboje, mám případně nakoupené nějaké barvy, aby se to trochu zkrášlilo, vše o dohodě.
Pokud hledáte celkem prostorné a spolehlivé auto, co ještě poslouží, je tohle ideální. Pokud hledáte něco pěkného, hledejte dál :)
Rok 2006, STK ještě na rok
Piště, volejte, rád vše zodpovím. Na email reaguji opožděně
Prodám osobní automobil Ford Mondeo MK4 Facelift 2.2 TDCI 147kW titanium s šestistupňovou manuální převodovkou. Auto je ve výborném technickém stavu. Výměna kompletní rozvodové sady, oleje,filtru. Najeto originál doložených 225 300km. Datum první registrace 1.3.2011. Auto jede opravdu pěkně, má nějakou kosmetiku. Doložené kilometry,TUV protokoly, servisní knížka. Auto obuto na originál 16palcových kolech s zimními pneumatikami. Auto je celkově ve velmi pěkném stavu, vše funguje jak má. K vozu nová STK na dva roky. Výbava: bezklíčové startování, tažné zařízení na 1,8T, Autorádio na CD, navigace, bluetooth handsfree, 4x el. okna , el. sklopná zrcátka, led denní svícení, dešťový senzor, 2x vyhřívaná sedadla přední, řidičova sedačka elektrická s pamětí, tónovaná skla, aut. klimatizace, dělená zadní sedadla, multifunkční kožený volant, tempomat, 6x airbag, palubní počítač, systémy: ABS, ESP, parkovací senzory přední i zadní, roletky na zadních dveřích, roleta kufru. Dovoz Německo.K vozu 2x klíč. Auto jede skvěle a je bez investic. Více foto a vin pošlu emailem.(whatsapp)
s autem jezdím po evropě a ted potřebuji dodávku tak jde do světa. auto jede pěkně i automat jede jak má,nedávno dávané nové turbo a olejové čerpadlo, auto bez koroze, nejspíš nejde klima což jsem neřešil a ani nechci spekulovat proč,v létě když je výfuk rozehřátý tak při startování v něm zarachotí, udajně přepážky ve výfuku, netřeba řešit pro provoz,odřené dveře s promáčknutím, já to neřešil a ani barvu jsem z toho nestíral, jak jsem odřel, tak jsem nechal,podle mechanika je to pěkné auto na svuj věk 2006, při jízdě nic nebouchá,neklepe, nejsou nikde vule, je to pevné nevyhrkané auto, někdy se při startu rožne hžavení, auto jede normálně dál, prej to má nákou sovislost se zadníma světlama mi bylo řečeno, neřešil jsem to, prostě ikdyž to nemá na nic vliv jak vypnu klíček a znova nastartuji, pak je to ok,olej v automatu měněny tak před rokem,autu jsem v servisu dával co se tyče mechaniky tak maximum , jelikož jsem jezdil po evropě a nerad bych aby to někde zustalo viset, to za to nestojí šetřit na tomto,přepis na uřadě v bystřici pod hostýnem v pondělí nebo vyjímečně středa,,jsem mimo domov v tydnu,, snad jsem na nic nezapoměl,možná výměna za dodávku wv transportér t4 motor 2,5 tdi minimálně pro 4 osoby a neschnilou +- doplatek, nic jiného nechci a prosím jen morava, do prahy se mi pro to opravdu nechce a ani na to nemám chut se trápit po té naší dálnici, slevomati nepište, cenu určuji já a zatím měnit nebudu
Prodám Mercedes-Benz Vito 2.2, 140kw r.v. 2016, automat, najeto 280 224, 190hp.
Auto denně v provozu.
Výbava: denní svícení, tažné zařízení, vyhřívané přední sedačky, zadní parkovací kamera, multifunkční volant, tempomat, klimatizace, 2klíčky, drobné oděrky provozem.
Auto dovezeno z Německa po 1. majiteli. V Německu servisováno pouze u Mercedesu. Auto přivezeno 31.5. 2022. Servisováno pouze v autorizovaném servisu MB.
Servis na autě: 4 tlumiče, stabilizátor, 2 ramena,, olej rozvodový, a další věci, viz faktura cena 71 000Kč. Servis 2/2023: katalyzátor - originál Mercedes, 2 kotouče, 2 brzdy, lanovod a další, viz faktura 73 000. Nové zimní pneumatiky, auto top stav. Ceny servisu jsou bez DPH a cena auta taktéž bez DPH! Více info po telefonu, možná výměna za benzínové kombi auto.
Dobrý den .
Prodám w124 e260 rv.1989 automat. Najeto 223tis. Jezdím sním spíš sporadicky .Potřebuji auto na denní ježdění a tohoto kusu je opravdu škoda. Navíc nemá závěs a já ho potřebuji. Nejlépe černý,ale barva je to poslední co by mě trápilo. Jedno zda manuál nebo automat.
Medvěd je Plně funkční .Stav dle fotek velmi slušný ,ale budme nohama na zemi . Má už nějaký ten rok.stk do 23. Vyměněné díly jsou . Nový stř a koncový výfuk. Víčko rozdělovače a palec,relé pal, čerpadla ,oleje a filtry.Není moc volného času se mu věnovat a tak díly které k němu mám přidám.Všechny 4 ložiska kol,set na repas předních brzdičů. Nové destičky kotouče přední jsou po výměně.Nová nádobka chladiče,víčko. Termostat s domečkem jsem vyměnil. Nový olej do převodovky,filtr + těsnění . FILTR KN vzduch i olej 20w50 Total . Vše dle specifikace Mercedes .Hypoidní olej Dextron do Diferáku . To vše je v ceně. Nemám na auto čas,proto prodávam. Na auto se dá objednat vše co je třeba . Není problém auto servisovat . Je tam nová výsuvná anténa + nové autoradio Retro s cd usb aux. Myslím , že to je dobrý kus a rozumné peníze. K AUTU NOVÉ NAHRADNÍ DÍLY za cca 10táců.Nový reflexní panel na kufru,který se na netu pohybuje od 3 do 7t. Zimní sada skoro nejetých plech.disků a gum Sava 205/60/15 s origo poklicemi .Pokud má někdo nějaké dotazy tak sem s nima. Na chleba mám ,tak nějak bych byl rád ,aby nabídky byli rozumné. Děkuji. Nutně prodat nepotřebuji a pokud neseženu slušné jiné auto tak ani neprodám,neb vím co mám doma. Za tento rok jsem najel cca 2000km s průměrnou spotřebou 9,5l .Momentálně prochází revizí podvozku. Nová ložiska + komplet brzdy . Vše je ošetřeno a zakonzervováno. rozumné dohodě se nebráním. Děkuji.
S těžkým srdcem prodávám náš Citroen C5 kombi 2,0 HDI 120kw, automat 2011 facelift, ABS, stabilizace ESP, asistent rozjezdu, tempomat. Má najeto ďábelských 333 tis km převážně po Hradecké dálnici pouze sám řidič. Jsem druhý majitel (koupeno 2016 s 200 tis km). Stav auta odpovídá polovičnímu nájezdu, pravidelně servisované v Citroenu u jednoto a toho samého mechanika. Auto nebylo nikdy havarované, pouze jedna drobná nehoda na zadní nárazník, kde se měnily pouze plasty a vše šlo na pojišťovnu a opravováno bylo v originál citroenu. I když o auto bylo pečlivě pečováno, tak přeci jen má 11 let, takže je nutné k tomu přihlédnout. Ježděno na zkrácené intervaly oleje po 15tis km. Servis nutný za 1 000km - pouze olej a filtry. V automatu pravidelně měněn olej po 60tis km - další výměna až za 47 tis km. Zimní pneu 5mm, letní téměř nové. Oproti jiným C5 vypadá ta moje výrazně lépe, protože ty ostatní jsou 3x stočené, moje má poctivé kilometry a servis. Automat řadí krásně. FAP filtr byl čištěn, další čištění cca za 100 tis km. Hydropodvozek má i sportovní režim, stejně jako automat, ale tohle auto je spíše o pohodlí a polykání kilometrů. STK z prosince, takže platí ještě necelé dva roky. 2 klíče, navíc gumová vana do kufru a ochranná chromová lišta u kufru na zadním nárazníku. Elektricky sklopná zrcátka, automatická klimatizace - pravidelně dezinfikována, vestavěná navigace, všechna okna v elektrice. Hydropodvozek lze přizvednout nebo naopak snížit. Auto je tiché, nikam netáhne, nic neklepe. Nové zadní destičky. Na autě jsou originál Citroen 17 kola, ale nejsou zapsané v TP, tam jsou 16, ale nikdy jsem s tím neměl na STK problém a vždy jsem prošel oficiální cestou bez problému – již jsem takto auto koupil s těmito většími koly a neřešil jsem. Drobné oděrky na karoserii z provozu a lehce se loupe lak na ALU discích v jejich středech. Pro další dotazy zavolejte nebo napište. Cena 129 tis včetně letních pneu. Při rychlém a férovém jednání na místě možná rozumná domluva o ceně. Určitě mi nepiště zprávy typu „nabízím 100 tis ihned a podobně“ vím co prodávám, nabízím férové jednání a to samé očekávám od vás. Důvodem prodeje je přidělení služebního auta pro soukromé účely a tak pro Citroen není využití.
Dobrý den, z nedostatku času a financí prodávám svůj projekt Peugeot 205 1.4 benzín 45 kw rok 1988.
Auto je určeno k částečné, nebo kompletní renovaci či jako auto na díly. Auto bylo do nedávna pojízdné, nyní má problém s elektrikou, nefunguje palivová pumpa (po přímém napojení na baterku běží). Aktuálně je auto nepojízdné přes zimu nebylo startováno. Původně jednobodový střik, předělán na karburátor (solex, který se původně dával do 205).
Plusy: Eko daň uhrazena, stav karoserie (koroze pouze v motorovém prostoru – brýle), kompletní interiér (řidičova sedačka rozpáraná), litá kola (GTI look), hůře sehnatelná motorizace 1.4
Mínusy: Aktuálně nepojízdné, lak (na kapotě, střeše a na pravých dveří – zde bylo auto ťuklé, na vrakovištích se ale dají dobře sehnat)
Dobrý den,
Rad bych prodal Fiat Ducato 2.3 88kw s Iveco motorem z roku 2008. Auto jako nové bylo kupované v ČR mým dědou.
Auto má najeto 129.000 poctivě, lze ověřit. K autu jsou 2ks klíčů, servisní knížka, 2din autorádio s CarPlay a parkovací kamerou.
Auto ma lehce oloupanou přední kapotu (jako každé Ducato.
Na autě bylo měněno pro přípravu na prodej všechny přední silentbloky, hřebenové řízení (teklo servo), olej +všechny filtry, stěrače, horní uložení tlumičů na obou stranách.
Auto posledních 6 let sloužilo pouze jako náhradní a předtím jezdilo pouze praha Kladno a zpět. Auto prodáváme z důvodu nevyuziti a vysokého věku a nemocného dědy.
V případě potřeby volejte
Prodám krásný v podstatě nový Hyundai i20N Premium ( plná výbava) v krásné barvě Performance blue s černou střechou z výroby, manuální 6 stupňová převodovka, plná výbava, vic už nejde, jsem první a jediný majitel co s autem jezdí, na autě je ochranný celopolep PPF ( samo opravitelná folie ) kola v keramické ochraně i interiér v keramice, cena za toto byla 80 000 Kč, vyšší ochrana není, auto má aktuální nájezd 31 500 km jezdím s ním denně delší vzdálenosti, registrace 03/2022, 150kW, 205 koní, 1,6 obsah, průměrná spotřeba 6-8 litrů, tankuju pouze Vervu 100, auto je v záruce do 03/2027 bez omezení km, první výměna oleje byla při 8500 km i první garanční prohlídka, druhá garanční prohlídka byla dělaná v 17 000 km,olej, filtry, brzdová kapalina, geometrie, ve 25 000 km komplet nove přední brzdy,třetí garanční prohlídka byla dnes 3.2.2023 na 27 000 km, olej, filtr, brzdová kapalina, dělám garančky a výměny oleje mezi 8500 km a 10 000 km,aktuálně prezuto na nových Michelin Pilot Alpin 5,vše zdokumentovano v servisní knížce, auto nemá jediné poškození, je v lepším stavu než přijelo z výroby, sada pouze zimních gum a originálních kol od Hyundai. Garážováno, nelze odečíst DPH, BAZARY nevolat! Čekací doba na tuto specifikaci je 12-15 měsíců, aktuálně se nedá už objednat - STOP STAV, je to žhavá novinka a ve všech testech obstála na výbornou, auto roku 2022 dle TOP GEARU, auto k dispozici ihned. Možnost k vidění, Pelhřimov, Jihlava, Havlíčkov Brod, Chrudim, Pardubice. Jsem velký fanda značky a Hot Hatchů a vím co mám, spláceči, testovací jezdci NEVOLAT. Pouze vážní zájemci. Důvod prodeje: přecházím na I30N. Toto je jeden z nejlepších HH co jsem kdy řídil, nemá v podstatě chybu.
Dobry den,Ducato vlastnime vice nez 5 let a udelalo spoustu prace.Nyni potrebujeme vetsi dodavku a tak tuto prodavame.
Stav tachometru:246 xxx km. Realny najezd vsak bude okolo milionu km.
Nyni je po vymene prednich i zadnich rozvodu,nove ventily,tesneni pod hlavou apod.
vuz je cca 250tis km po G.O motoru.pred nami bylo auto stoceno…
Stk do 01/2024
Opravy:horsi starter,bude potreba zrepasovat brzdove trmeny,podfukuji vstrikovace(vymenit nebo usadit)vymenit cepy a poresit korozi prahu.Verim,ze pak auto bude jeste dlouho slouzit.
Zamykani na klic,nefunguje central u dveri ridice takze zamknout pres tlacitko v aute a pak klicem.vice foto mohu poslat emailem.Volat prosim od 9:00.AAA AUTO,Auto Esa a prekupnici nevolat.Prodavam bez zaruky.sleva mozna.PREPIS NUTNY BEZ PLNE MOCI A EVIDENCNI KONTROLY NEODJEDE. Vuz je pro nekoho kdo pocita s incesticemi do oprav.Nikoliv pro nikoho kdo pocita,ze koupi vuz bez koroze,vad apod.AUTO NENI VE STAVU SEDNOUT A JEZDIT.Oprava vstrikovacu je primarni,dalsi opravy uz se daji dle meho nazoru resit za behu.
ačkoliv nerad a po 7 letech skvělé služby jsem nucen prodat svoji 210.. je to 280 benzín/ lpg 150kw V6.. teď aktuálně najeto 371tis km a když jsem ji kupoval tak měla najeto 238tis km. Je to dovoz z Itálie.. mám k tomu i papíry atd..
Auto servisovane pravidelně, na nic se nečekalo a vše co bylo potřeba se udělalo..
Podvozek pevný nic neklepe, nebouchá..
Dva roky zpět vyměněny tlumiče + pružiny,
Komplet brzdy předek zadek plus obložení ruční brzdy, minulý rok brzdové hadičky a výměna brzdové kapaliny,
Minulý rok komplet cely výfuk s katalyzátory střední a zadní díl, 4x Lamda sonda, 12x svíčka 12x káble ke svíčkám a 6x cívka, výměna silenbloku zadní nápravnice plus všechny ramena..
Nové nivo koule plus nový olej
Startér a alternátor měněn dva roky zpět, vodní pumpa s kladkama+ řemen rok zpětně atd atd.. vše je funkční nikdy mne nikde nenechalo.. jede pořád krásně.. otáčky drží nehoupou..
Teď v 370tis km vyměněn rozvodový řetěz s napínákem.
Uložení motoru a převodovky,
Tlumiče kapoty a zadních vrat,
Zatmavené okna.. střešní okno funguje jaká ma.. pravidelně mýte a udržované auto,
Ani si možná nevzpomenu na vsechno..
Aktuálne přetěsněné gufera na ventilech!!
Mám sundáné plastové prahy a vždy před zimou jsou vystříkany dutiny voskem a ošetřené ochrannym nátěrem.. zvedací body v pořádku..zadní kapsy vyvařene..
Nevím co ještě by mě napadlo????
Jsou chycené levé zadní dveře dole v rohu.. jinak jsem se o auto staral aby bylo co nejméně rezavé...
Bomba Lpg letos končí.. a nová se mi nechce řešit.. pokud nový majitel bude chtít větší dá si podle svého uvážení.. nebo může Lpg zrušit..
Momentálně na dvouletých zimních pneu..
Představoval bych si něco kolem 85tis ale rozumné nabídce a domluvě u auta bych se nebránil vím že to není nové auto.. ale vím že je dobře zainvestováne a udělá ještě hodně radosti..
Autobazary prosím nevolat.. a ani nevolejte lidi kteří nemáte peníze a chcete mít top auto bez investic a kdo ví co.. a ani ti borci co chtějí volat že to mají daleko a jestli bych nepřijel blíž.. klidně přijedu až k vám domů.. ale cesta bude proplacena tam i zpět v případě že si to rozmyslite a to předem na účet..
Prodám Audi A8 D4, 4.2 V8 TDI.
Rok: 12/2012.
258 kW/351 HP (CDSB)
8 stupňová převodovka (MNW)
STK do: 11/2024
najeto: 173 000 km (denně v provozu)
2x klíče, Webasto.
Výbava: Keramické brzdy předek, zadek (od výroby, Audi Ceramic), soft close, výhřevy 4x, větrání 2x, el. roletky, ACC (adaptivní tempomat), noční vidění, střešní okno + šíbr, LED světlomety, radary (Audi Breaking Guard, asistent brždění, sledování značek, mrtvý uhel, dvojité akustické skla, masáže, BOSE, atd.
Servis: servisní knížka vedena do 148 000 km, servis Audi AG, pak od každého servisního úkonu mám fotodokumentace.
Po koupě bylo děláno:
Olej v motoru (164 200 km) vč. všech filtrů, olej Liqui Molly TOP Tec 4200 5W30. Interval výměny co 10 000 km.
Olej v zadním diferenciálu + uzávěrce (Olej originál)
Olej v rozvodovce + olej v předním diferenciálu.
Olej v převodovce + filtr (1. výměna 90 000 km, 2. výměna 150 000 km. 3. výměna 171 000 km).
04.03.2022 výměna motor. olejů (173 200 km), filtr olejů, filtr nafty, brzdová kapalina.
Auto jezdi, funguje naprosto bez problémů, velmi udržované, servisované.
Na autě obuté nové zimní pneu vč. nových disků (originál A8 R20) p.c. 50 000 kč.
K vozů mám originál ABT kola R21 (p.c. 4200 EUR) vč. letních pneu Continental (na 2 sezony), nejsou v ceně, po domluvě.
Auto bez investic, jen sednout a velmi pohodlně jezdit).
Za mně myto pouze ručně a prémiovou kosmetikou Auto Finnesse, Gyeon, Chemical Guys. Auto dlouhodobě je pod tvrdým voskem Fusso 99 nebo Gyeon Q2 Wax, garážované.
Auto je lustrované v CarVertical, skutečný nájezd, dohledatelný servis, jasný původ.
vice info. tel. nebo mail.
Autobazary prosím nevolat, nepsat.
Možná výměna nebo protiúčet za Audi A7 nebo Audi 6 Allroad.
Nově auto plně soběstačné netřeba připojovat na 220V a jezdit do kempu . Ideální na hory a tcesty mimo civilizaci.
Obytné auto pro 6 osob na jízdu, (pásy jen pro tři dospělé a jedna sedacka s pásem pro dítě) a 5 na spaní s velkou alkovnou. Ve výbavě kompletní zatemnění všech oken a síťky proti hmyzu, WC, sprcha, solární panel 200W,baterie 120Ah, zásuvky 220V,USB, 12V, 600 w měnič, velká garáž vytápěná, lednice s mrazákem, nádrž na pitnou vodu 100l, odpadní nádrž 100l, bojler, topení nezávislé Truma C, kuchyňské vybavení, markýza, držák kol, tempomat, posilovač řízení, campingový nábytek, dálniční známka ČR.Parkovaci senzory. Ohrádka pro děti, isofix. Gas alarm. Izolační deky kabiny, lamelové rošty a kvalitní matrace. 2 dvojlůžko, rozměr 200*140--_200*1400 jedno jednolůžko.
Auto je havarijně pojištěné.
Pro řízení stačí řidičský průkaz skupiny B. Délka auta 6,49m,výška 3,1m,šířka 2,2m.Spotreba velice nízká 10- 11l.Auto Mercedes-Benz, Sprinter 312, Dethlefs Globetrotte. Nový plynový Truma ventil,plynové topení lze používat i za jízdy. Auto vydrží vytápět jedna bomba v zimě cca 4 dny. Plyn v ceně. Možno vše přepnout na 220V.
slevy.
Dvě plné plynové lahve na topení, ohřev vody a vaření
Dálniční známka
Zimní pneumatiky a řetězy
Vyhřívaná garáž, vodní a odpadní nádrž,
Renault Laguna2 startovací karta na Espace 4 , nebo i na Vel Satis ,startovací karta- dálkové ovládání -kompletní i elektronikou (600kč) a spáruju s vozidlem -naučím auto na novou kartu i ty stávající.(např.vaše stará+ jedna nová karta+párování-1100kč,,, dvě nové karty s párováním na auto-1700kč). Mohu naučit až 4karty na jedno auto. Mám i nové obaly na karty. Dám nový obal a opravím i vaši starou kartu (200+200kč) . Po domluvě, když auto nejde nastartovat mohu i dojet. Karta na espace Iv. mohu i naprogramovat na auto plus 500.
Zdarvím
Touhle cestou prodávám svůj majestátní povoz Jaguar XK. Je to atmosférický “osmiválec” s nádherným řezaným zvukovým projevem charakteristickým pro tyhle vozy. Neskutečný nadčasový design, který v doprovodu burácení z výfuku budí na silnici neskutečný respekt.
Mladé holky na to asi sbalíte taky..ale hlavně si budete užívat doslova záplavu palců nahoru, až budete projíždět koncernovým městem plných nechutností co plodí dnešní doba. “Jég” si sežere při klidné dálniční jízdě kolem 8,5L/100km což bych řekl, že je krásný číslo na takovýhle motor. Kombinovaně jezdíme dlouhodobě za 11L/100km. Když mu dám občasně napít tak si sežere samozřejmě víc. Jezdíme hlavně dlouhé dálniční trasy. Je to moje “Dailykár”. Měsíčně najezdíme zhruba 3000 dálničních kilometrů. Barva Midnight black. Sem tam se najde nějaká kosmetika úměrná věku…
Interiér komplet v pravé kůži a dřevu. Žádné pojeb*né plasty a eko sračky z recyklovanejch petfkašek. I po letech to tam nádherně voní po kůži a po každém nástupu to na Vás dýchne luxusní atmosféru. Až na pár drobností vypadá interiér jak nový. Vyhřívané křesla, komplet v elektrice, dofuk bočnic, výhřev volantu.
Brzdy mají tak 60%, olej v motoru a filtry měním každých 8tisíc. Na konci března proběhne výmena oleje v převodovce, rozleštění laku a výměna ozívající se ho ložiska na PP kole (jediná “vada” kterou auto má). Auto není žádná kasička, naprosto spolehlivá kára do který jenom lejete benzín a děláte předepsaný servis. Řádně zahříváno a dochlazováno.
4.2 V8 , 219Kw 300koní
Nájezd: 23x xxx km (Denně na cestách)
Disky: 20 palcová Jaguar Nevis Supercharched (cena za sadu 50-60k)
Příplatkový výfuk s perfektním zvukem. (Video mohu zaslat)
2x klíč
Servisní knížka do posledního kilometru + komplet dokumentace (fotky mohu doložit)
Auto nikdy nebylo havarované a bylo o něj maximálně postaráno. Parkováno převážně v garáži.
Auto k vidění v Praze, popřípadě možnost přijet pár kiláčků za prahu a auto odprezentovat.
Brzy přidám nové detailní fotky na denním světle. Zde přikládám takový výtažek z galerie.
Důvod prodeje: Koupě Aston Martin Vantage.
Pokud se neprodá, rád si ho nechám. Více info po telefonu.
Cena 500 000,-
Seriózní nabídce se nebráním. Výměnu jedině za již zmíněný Aston Martin s mým doplatkem.
Reaguji pouze na SMS.
Prodáme naše BMW 540D xDrive, r.2017, 235kW, najeto 87tis km, . Výbava-nezávislé topení, vyhřívaný volant, Apple car play, automatická čtyř zónová klimatizace, navigace, el. okna přední i zadní, vyhřívané sedačky přední i zadní, hlídání mrtvého úhlu, parkovací kamera 360, senzory přední i zadní, head-up display, multifunkční volant, adaptivní tempomat, bezdrátová nabíječka telefonu, isofix, stínící roletky na zadních oknech a tažné zařízení. Auto má režimy jízdy Sport, Comfort a Eco. Auto má příjemný tmavý interiér, ambientní podsvícení s různými barvami. Krásné, rychlé a elegantní auto. Prohlídka možná i navečer, auto parkuji v kryté, vytápěné a osvětlené garáži. Uvedená cena je s DPH 21%, cena bez DPH je 776.033,- Kč. Možný odpočet. Auto je přihlášeno v ČR.
Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
Dobrý den,
nabízím na prodej Opel Astra J Sports Tourer.
Rok výroby 09/2016, 1.6 81 kW CDTI, STK do 09/2024.
Auto má málo najeto (necelých 135tkm).
Motor je dobře zajety, hlavně dlouhé trasy (Chorvatsko, Polsko (moře), atd.)
Nyní udělaný kompletní servis (výměna oleje po 15tkm), výměna napínací kladky a řemene, všechny 4 filtry.
Vyhřívaný volant, vyhřívané sedačky, mlhovky, klimatizace, polokuže, automatické svícení, automatické stěrače a mnoho dalšího.......
Auto má svoje mouchy, ale jsem ochotný jednat o ceně (slevě) na místě.
Případně prodám i s nosníky a rakví (střešním nosičem), nyní obuto na zimních (Continental), které tuto sezónu dojezdi a přidám 4ks letních pneu, taky na sezónu (NEXEN)
Nabídky typu, že dám tolik ani nemusíte zkoušet, stejně tak jako AAA auto a auto ESA a podobné bazary se nemusí namáhat.
Vím co prodávám, vím co tam jsou za chyby ale vím, že je to spolehlivé auto.
Prodám zachovalý Mercedes W203 C270 CDI 125kw rok výroby: 2002 AUTOMAT.STK 12/2024. Určitě v případě zájmu mohu zaslat VIN kod. Auto má momentálně 356874 km.
VIN: na požádání.
Spotřeba je neuvěřitelná, podle mého jezdícího stylu na dálnici žere 6l a ve městě žere kolem 7-8l.
V autě je motor 2.7CDI 125kw. Má 6 stupňovou AUTOMATICKOU převodovku. Díly jsou sehnatelný a levný úplně všude. Auto vždy bylo využívané na delší trasy a dálnice. Auto nemá momentálně ŽÁDNÉ ZÁVADY, můžete hned sednout a odjet. Vždy bylo udělané co bylo potřeba a v minulý rok bylo investováno do vozidla 20tisíc kč , pouze udělaný repas převodovky a je tam úplně nová elektronická deska. Je to rodinné auto proto všechno bylo udělané na autě pro sebe.
V minulém roků jsou vyměněné všechny žhaviče, opravené sací potrubí a jsou tam úplně nové: baterie, startér, alternátor, klínový řemen, přední ramena, brzdové destičky a ÚPLNĚ NOVÉ ZIMNÍ GUMY. K autu ještě dodám letní gumy s original.mercedes disky.
Je tam: FUNKČNÍ KLIMATIZACE a TEMPOMAT. Interiér je velmi zachovalý, čistý, nepoškozený a po nekuřákovi.
KAROSÉRIE- SOLIDNÍ A MÍRNÉ KOROZE.
Vady: jen kosmetické vady. Žádné další vady zde nejsou, můžete přijít s mechanikem a zkontrolovat vozidlo jak se vám zachce.
!!! NEHAVAROVANÉ!!!
PROSÍM NEVOLAT A NEPSAT ŽÁDNÍ PŘEKUPNÍCI ANI AUTOBAZARY!!!Nemám na vás čas a nikam nepojedu ukazovat auto!!
PŘI RYCHLÉM A SOLIDNÍM JEDNÁNÍ MOŽNÁ SLEVA!
Prodám malé velké auto Opel Meriva 1.7 CDTI, rok 2003, 74kw, STK 04/24, najeto cca 340 tis, pravidelně servisováno, nyní novy startér a alternátor, před zimou nová baterie, auto má zatmavena skla zadní, má originál autorádio, s autem se jezdí velmi dobře, měli jsme jako druhé auto v rodině, má dálniční známku do února 2023, jezdí, brzdí, svítí, bez prepisu auto neodjede, zařídím na základě plné moci - auto včetně přepisu dokladů na vás 30 tis se vším všudy