zvedák na motorky - strana 34
Počet nalezených inzerátů ZVEDÁK NA MOTORKY: 1000 - strana 34
Upravená cenovka a po dotazech cena i příslušenství. Na prodej spolehlivý a pohodlný cestovní motocykl BMW R1200 GS v plné výbavové verzi LC.
Výbava: ABS, ASC kontrola trakce, ESA - elektronicky stavitelný podvozek normal, HARD, SOFT, funkce MODE - motorové módy RAIN, ROAD, dynamic, enduro, enduro PRO. Keyless Ride - bezklíčkový přístup, komfort paket, Touring paket, Dynamic paket, tempomat, vyhřívané rukojetě, LED světla, Quickshifter rychlořazení - nahoru i dolu, kontrola tlaku v pneumatikách, hlavní stojan ... .
Další doplňky jsou datatag - zabezpečovací systém proti krádeži, ochranné plexi rukou, rozšíření bočního stojánku ... .
K motocyklu je možné po dohodě přenechat originál navigaci BMW Navigator VI, sadů originál kufrů včetně držáků. Možný i prodej zvlášť. Oboje na motorce jen párkrát při delší cestě.
BMW Navigator VI - prodejní cena 21 490,- (v akci 19 990 ,-), na motocyklu jen párkrát, včetně originál obalu a pouzdra, zobrazuje informace o motocyklu, dá se ovládat otočným kolečkem přímo z řídítek (R1200GS/A LC 2013+ a další), předinstalované mapy Evropy s doživotní aktualizací zdarma, polarizační vrstva na displeji - lepší čitelnost na slunci ... nechám i zvlášt za 14 000,-.
(s motorkou za 13 000,-)
Originál sada BMW hliníkových kufrů včetně držáků, zámků (nastavené na stejný klíč jako je u motorky) a vnitřních tašek. Komplet nechám za 28 000,-.
(s motorkou za 25 000,-)
Další info po emailu a nebo telefonu.
Neprodával bych, ale nemám na ni čas (narození potomka) a přijde mi škoda, aby jen tak stála v garáži. Takže taková klasika.
Více na:
Prodám yamahu yz 450f, rok 2017, najeto 230mth, před 69mth servis(ojka,pist,ložiska,rozvody), zbytek pravidelný servis(olej po 5mth)
Ježděno hobby závody veteránem(potenciál motorky nevyužit)
Jsem první majitel. Důvod prodeje je koupě nové motorky.
V případě ze nezvedám telefon pište sms. Ozvu se.
Dohoda.
Zdravím.
Nabídnu k prodeji betu 390 MY 22
Najeto 391km
Stav nové motorky!
Motorka má nějaké doplňky, jako např. blástry, výstuhy chladičů, ventilátor, proti skluzové sedlo.
Jinak vše origo, gumy , řetěz atd.
Perfektní stav!
.
Moto doposuď nepřihlášené.
Co list.
Samozřejmostí kompletní homologační příbal!
Podobně jako KTM 350, KTM 450 , Husqvarna 350 , 250 , 450
Gas gas , Sherco , Beta 200 RR ,beta 350 RR , 430 , 480
Možná výměna za
KTM, husgvarna gas gas, beta 2020+ , + vyrovnání..
Yamaha yz f 80,85,125,250,450
Wr 250,450
Kawasaki kx f 80,85,125,250,450
Suzuki rm 80,85,125,250 rmz 250,450
Honda crf 250,450
Ktm sx 85,125,250,350,450
Ktm exc 125,200,250,300,350,360,380,450,500
Husqvarna 410,450,510,610 sm
Husaberg fe 550 450 Fe 390
Gasgas ec 300
Yamaha dt 80, dt 125
Suzuki dr-Z 400
Tm en
KTM sxf 450 crf cr-f Honda motocross motokros Suzuki rm-z sx450f SX450F SX 450f SX-f 450 Yamaha yzf 450
KTM FAKTORY, KAWASAKI, HONDA, SUZUKI, YAMAHA, HUSQVARNA, GAS GAS, VOR, HUSABERG,TM, RACING TEAM, ENDURO,APRILIA, YZ, RM , CR, SX, XC, KX, EXC, SX-F, KX-F, YZ-F, RM-F, CR-F, EXC-F, XC-F,MOTORKY, PRO CIRCUIT, KUBATURA, KUBATURY 50, 85, 65, 125, 150, 200, 250, 350, 450, 480, 500, 525, 530, XT, DT, RMZ, O´NEAL, FOX, SHIFT, FLY, KENNY,SHOT, SADE, ACERBIS, LS2, UFO PLAST,SIDI,STARS,Enduro Yamaha Husqwarna Husaberg Honda Kawasaki Suzuki
YZ YZF WR 125 250 400 450
KTM SX SXF EXC LC4 LC8 125 200 250 300 350 360 450 500 520 525 530 600 620 640 660 690 950 990
ktm exc, excf, sx,sxf, exc 125, exc 250, excf 350, exc-f 450, excf 450, exc 300, sx 250, sx 125, sxf 250, sxf 350, sx-f 350, sx-f 450Suzuki RM 125, RM 250, RMZ 250, RMZ 450, RMX 450,
Kawasaki KX 125, KX 250, KXF 250, KXF 450,
KTM SX 125, SX 250, EXC 125, EXC 250, EXC 450, SX-F 250, SX-F 350, SX-F 450, XC-F 350,smr
Honda CR 125, CR 250, CRF 250, CRF 450, CRF 450 X HM
Yamaha YZ 125, YZ 250, YZF 250, 450, WR 250, YZ 426,
Husqvarna CR, Te,Tc125, 250 WR 125, 250, 300,
Husaberg, Tm,cross,ktm,450,500
Honda MTX 80,125, Yamaha dt 80,125,200
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Prodám ruzne motorky steracu po kontrole. Jsou na Skoda Spartak, Oktavie, Felicie, Škoda 1000, S 100, S 105, S 120.
Prodám z Mercedesu třídy S, generace W220 přední sedačku po dílech,je to spolujezdcova,ale sedák i opěradlo i hlavová opěrka pasují i na řidičovu. Plasty nepolámaný,jen ten pravý směrem ven má menší prasklinu. Dále pak motorky posuvu sedačky a řídící jednotka. Cena za sedák 500,- ..za opěradlo 800,- ... hlavová opěrka 600,- ....motorky 500,- za kus, řídící jednotka za 800,-
Modelářské motorky 3V -5V. Nepoužité, vymontované z hraček. K odběru možno více ks. Osobní odběr Bošovice, zasilkovna
Staré díly-různé kontrolky,2páry smerových mávaček,zimní vyhřívací okno 1ks 6V Nordland a 1ks 12V Pal (obě funkční) a 3 motorky steračú 6-12V.
Predám YZ 125 (YZ144) r.2017. Motorka je v 110% stave. Celkový nájazd od výroby 250mth. Po komplet servise motora najazdené 38mth (menené ojnica, ložiská, guferá), založený bol úplne nový 144ccm Athena kit (valec, hlava, prívera, piest). Aktuálne čerstvo po výmene piestu 0mth. Tlmiče pravidelne servisované, olej a filter pravidelne menené, pravidelne mazané ložiská (kyvka, prepak, riadenie), všetko bez vôlí. Na motorke je mnoho doplnkov ako titánové stupačky SCAR, komplet ladený výfuk BUD racing, atď. + Nejaké veci k motorke. Za stavom motorky si stojím, nakoľko je bez jedinej technickej chybičky. Chod motora je neporovnateľný so sériovou 125-kou. Cena za motorku so 144 kitom a všetkými doplnkami 4600€ (110 000kč). Dohoda na cene možná len pri obhliadke motorky. Presnejšie info o motorke po telefóne alebo mailom, na SMS neodpovedám. Motorka je neďaleko CZ hraníc pri Považskej Bystrici.
Motorky předních světel.
Originální díl.
Od roku 2007 do 2014.
Osobní odběr nebo zaslání při platbě dopravného předem na bankovní účet.
A další ND... koukněte i na mé další inzeráty...
Dobrý den, z nedostatku času nabízím k prodeji yamahu xs 400, decentně upravená ale stále se nemůžu dokopat ji dostat zpět na silnici. Mám k ní veškeré náhradní díly, aby šla vrátit do původního stavu, stále platím pojistku a dokonce se nechala doladit elektrika (vše funguje jak má a kabeláž je schovaná), má letos novou technickou, tak že pro někoho dostatek času vše dotáhnout do konce. Mám jiné motorky a nemám na ni čas. r.v.1978 , v případě vážného zájmu prosím volejte NEPIŠTE, pouze volejte!!! cena dohodou u motorky (poslední čtyři fotky jsou aktuální, motorka se musela dát tak nějak do stavu rádoby originálu kvůli technické...povedlo se a má technickou do 20.01.2026 od té doby pouze stojí) veškeré dotazy rád zodpovím, tak klidně volejte...
Nepoužitá pitbike od YCF se zárukou.
Možnost odpočtu DPH
Lehký pitbike / dirtbike BIGY 125 MX je terénní motorka, která skvěle padne do rukou všem zkušeným jezdcům a závodníkům, kteří chtějí zlepšovat svoje výsledky. Dostatečný výkon motoru o objemu 125 cc, čtyřstupňová převodovka a nízká váha zajišťují skvělou ergonomii a snadnou ovladatelnost motorky. Ať už při tréninku nebo během závodů na trati. Vysokou kvalitu zpracování motorky doplňují nový brzdový pedál a nová a kratší řadicí páka.
Technické údaje:
Hmotnost: 80 kg
Motor: jednoválec čtyřtakt 125 ccm, čtyřstupňová převodovka (N1234)
Vidlice: USD 785 mm
Zadní tlumič: nastavitelný 355 mm
Kola: 70/100-17 - 90/100-14
Rozvor: 1300 mm
Délka: 1875 mm
Šířka: 740 mm
Výška: 880 mm
. Moto jsem koupil min. rok na amatérské závody na malých okruzích od jediného majitele v čr, který koupil moto jako předváděčku, byla naprosto v origo stavu po koupi jsem udělal:
vzduch filtr
svíčku
chladí kap Motul
brzdové kap. Motul
hydr. kap. spojky
řetěz sada did
baterku
výfuky (z aliex.. měl jsem s tím v plánu padat - to se nestalo..)
držák spz, blinkry, zrcátka kulatá..
udělal jsem vahadla - nemoc této motorky za 7500, pak jsem na tom najel cca 700 km v provozu a jel na závod.. zadřel jsem to v druhém tréningu..
aktuálně po servisu :
Vyvazovaci hridel 6710 kc
Pistni sada 5 kc
Loziska klik hridele sada 3824 kc
Ojnicni sada 8337 kc
Sada tesneni plus gufer 5984 kc
Saci ventil 2x 3368 kc
Podlozky ventilu
Repas valce oulehla 2000 kc
Olej filtry 800 kc
Prace 12200 kc..
. cena je vyšší adekvátní k opravě (chci něco lehčího) ale prodat nutně nepotřebuji.. Jinak podle jiných majitelů tyto motorky najedou na motor cca 30-40 tis km takže bacha at nemáte doma pěkné levné smc v garáži a pak nedopadnete jako já :)
Origo díly vše k motu, navíc přední maska se světlem (předváděčka dovezená z anglie), plus nový pastorek 14z..
RV 07, najeto 24000 km, od generalky motoru najeto 0 km, Váha 151 kg natankovaná!! 47 kw,.. podobné jako 690 smc, 701, SMR 510, sm 610, xt 660, fmx 650, drz 400 husaberg a jiné..
Pitbike / dirtbike PILOT F150E je terénní motorka pro zkušené jezdce a závodníky, kteří se chtějí rychle zlepšovat. Dostatečný výkon motoru o objemu 150 cc, čtyřstupňová převodovka a nízká váha zajišťují skvělou ovladatelnost motorky. Vysokou kvalitu zpracování doplňují nová plynová rukojeť, nová spojková páčka a nové tlumiče. Skvělé jízdní vlastnosti motorky v terénu podporuje i nově startér.
VYLEPŠENÍ V ROCE 2022:
air box
gumové gripy ycf
3polohové horní brýle tlumičů
elektrický startér
nový kryt ozubeného kolečka vstupní hřídele převodovky
SPECIALNÍ KOMPONENTY A VYLEPŠENÍ:
Speciální grafika limitované edice
Zelené gripy
Modré koblížky gripů
Zeleno/černý plastový kit
Černý chránič předního brzdového kotouče
Modré brýle vidlic
Černý rám
Speciální zlatá povrchová úprava předních vidlic
Červený zadní tlumič
Modrá matice krku řízení
Modrá benzínová hadička
Modré dorazy osy zadního kola
Černá koncovka výfuku
Pro plátce možnost odpočtu DPH
Prodám vzduchovací motorky jednotlivě i najednou. AQUAEL 150 Kč, ELITE803 200 Kč, MAXIMA 300 Kč, TETRA APS 300 za 300 Kč. Za vše 850 Kč
radicka viz foto nepouzita,
NOVEJ model 450kc KUS (tis 13mm)
STAREJ model 550kc KUS (tis 11mm)
dobirka +150kc (predem na ucet +90kc)
Díl je vhodný pro motorky
NOVEJ model sroub ze zadu od kola
YAMAHA WR250F 15-21
YAMAHA WR450F 16-21
YAMAHA YZ250 FX 15-21
YAMAHA YZ250F 14-21
YAMAHA YZ450 FX 16-21
YAMAHA YZ450F 14-21
STAREJ model sroub ze spodu motorky
Gas Gas EC250F 10-15
Gas Gas EC300F 13-15
YAMAHA
YAMAHA WR250F 06-13
YAMAHA WR450F 06-15
YAMAHA YZ250F 06-13
YAMAHA YZ450F 06-13
pasuje i na starsi modely 98-05
wr a yz 400f 426f 250f 450f