zvedák motocyklů - strana 17
Počet nalezených inzerátů ZVEDÁK MOTOCYKLŮ: 1000 - strana 17
Knihu pro dokonalý trénink jízdy na motocyklu sestavil akční tým redaktorů a instruktorů časopisu Motorrad - největšího evropského časopisu o motocyklech. Tato zcela nově pojatá škola jízdy je napsána na základě vlastních zkušeností autorů, kteří řadu let sami vychovávají a trénují nové jezdce. V knize naleznete řadu profesionálních rad a tipů k dokonalé jízdě. Vznikl tak návod, kde se bez zdviženého ukazováčku dozvídáme, jak efektivně „cvičit s mašinou“, umožňuje nám pochopit základy fyziky jízdy, učí nás reálně odhadnout naše schopnosti a možnosti při jízdě a také osvětluje základy mentálního tréninku. Cenné rady při koupě ojetého motocyklu. Cena pouhých 100 Kč + poštovné. Osobní odběr možný v Plzni. Kontaktujte mne na tel. nebo na emailu. Inzerát platí do smazání. Prohlídněte si mé další inzeráty - odkaz pod inzerátem - Všechny inzeráty a hodnocení uživatele
Málo používaný Hornet 900,vyrobený v roce 2002,najeto pouze 19900km ,,pravidelně vedená servisní knížka, uživatelský manuál, výpis z německé technické kontroly, 2x klíč od motocyklu, centralní stojan..Po výměně oleje a filtru. Originální stav celého motocyklu, nelakováno,,pěkný čistý stav ..Kompletní německé doklady pro bezproblémové přihlášení ,možno vyřízení nové STK, po zakoupení motocyklu možný odvoz dodávkou k vám domů...
Velice pěkný Suzuki Gsf 1250 S Bandit verze s ABS,vyroben v roce 2008,najeto 45600km,servisní knížka,poslední servis 2/22, uživatelský manuál, výpis z německé technické kontroly, 2x klíče od motocyklu, ukazatel zařazené rychlost, jinak originální velmi pěkný stav motocyklu, nyní po výměně oleje s filtrem, zánovní pneumatiky 99%,připravené na sezónu..kompletní německé doklady pro bezproblémové přihlášení, po dohodě možno vyřízení nové STK, po zakoupení motocyklu možný odvoz dodávkou k vám domů...
Dirk Wildschrei - MZ opravy dvoutaktních motocyklů MZ modely ETZ, TS, ES, ETS 125 - 250,, vydano v roce 2008,
Kniha by neměla chybět v knihovně žádného majitele motocyklů MZ. Zkušený autor v ní podrobně popisuje opravy a seřizování motocyklů včetně úplné demontáže a složení motoru, opravy dynama či revizi regulátoru dobíjení. Kniha je doplněna několika sty fotografií, nákresů a schémat pro lepší orientaci v této populární motocyklistické příručce
Prodám Nové laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Kawasaki Vulcan, Vn Clasic, En atd...
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90 mm (délka 570-600mm+propoj na svod) 18800 kč Pár
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel:
Prodám Nové laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Harley Davidson:Sportster,Softail,Dyna,Road King,Electra Glide,Fat Boy,Atd...
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90 mm (délka 570-600nn+propoj na svod) 18800 kč Pár
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Průměr 104mm (délka nad 620mm Např. pro Electra Glide) 21500 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel:
7.4.2000,2xklíče, najeto 45000 km, dovoz do ČR 22.7.2009, zde 2 majitelé, přední pneu 100%, zadní 95%, řetězová sada 90%, krásný stav nutno vidět…..
české doklady a STK…..
nabídka motocyklů
Motocykl je možno zakoupit i na Splátky-platí i pro firmy!
Možnost odvozu motocyklu k zákazníkovi!
Po dohodě možno Váš motocykl vzít protihodnotou
Po Domluvě a složení zálohy možnost Rezervace!
Více fotek a informaci rád poskytnu emailem nebo na telefonu.
Pokud máte zájem o prohlídku motocyklu, volejte prosím předem, nemáme pevnou otevírací dobu.
Volejte Kdykoliv i o Víkendu
Prodám laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Suzuki Intruder,Marauder,Volusia,Bolevard,Savage,atd..
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90 mm (délka 570-600 +propoj na svod) 18800 kč Pár
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel:
Prodám laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Yamaha: Dragstar,Virago,Wildstar,Roadstar,Warior atd...
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90mm (délka 570-620mm+propoj na
svod) 18800 kč
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel:
Prodám laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Honda,Shadow,Vtx,Cx,Vf Magna,Vt atd...
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90 mm (délka 570-600 mm+propoj na svod) 18800 kč Pár
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel:
15.4.2015,2xklíče, najeto 42000 km (doložitelné servisované), pneu 40%, řetězová sada 80%, výbava padáky na rámu, motoru i kolech, plexi, vyhřívané rukojeti, kryty rukou verze s ABS, super stav!
vlastním dodávku upravenou na převoz motocyklu
české doklady a STK…
Motocykl je možno zakoupit i na Splátky-platí i pro firmy!
Možnost odvozu motocyklu k zákazníkovi!
Po dohodě možno Váš motocykl vzít protihodnotou
Po Domluvě a složení zálohy možnost Rezervace!
Více fotek a informaci rád poskytnu emailem nebo na telefonu.
Pokud máte zájem o prohlídku motocyklu, volejte prosím předem, nemáme pevnou otevírací dobu.
Volejte Kdykoliv i o Víkendu
Prodám Hondu CRF250M rok výroby 2013 původem z ČR. Motocykl má výkon 17kW. Stav tachometru cca 27xxx km(viz. foto). Motocykl je ideální pro začínající jezdce. Na motocyklu je nainstalovaný laděný výfuk FMF a sportovní filtr sání K&N. Na motocyklu byly v nedávné době seřízeny ventily. Olej je měněný i filtrem každý rok(nájezd do 3000 km).Stav pneumatik je na zadku 90% a na předku 70%. K motocyklu přidám originální výfuk a náhradní díly které byly v plánu vyměnit na jaře(svíčka, destičky, olejový filtr). Jedná se o lehce ovladatelný a spolehlivý stroj.
CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Pánské prodloužené motocyklové jeans s kevlarem a chrániči Trilobite 661 Parado blue (prodloužená délka) velikost W30 L37.
- vnější materiál: 98% bavlna, 2% lycra
- váha vnějšího materiálu: 12.5 oz
- 100% DuPont Kevlar vyztužení
- podšívka: 65% bavlna & 35% polyester
- pružný materiál v rozkroku zajišťuje dvoudimenzní elasticitu a zaručuje komfort pohybu při jízdě na motocyklu
- vyrobeno z elastomeru v kombinaci s polyamidovými vlákny
- originální YKK kovové zipy na poklopci a na ventilačních kapsách
- kovový knoflík s logem Trilobite v pase
- vpředu dvojitá poutka na pásek
- v bederní oblasti zvýšený pas pro maximální komfort při jízdě
- chrániče CE Level 2 na kolenou a bocích
- certifikace CE EN17092 třída AA
100% KEVLAR Lycra by Dupont
- na kolenou, bocích a hýždích
- značkové aramidové vlákno pokrokové technologie Dupont, které se vyznačuje vysokou pevností a odolností v oděru
- odolný proti roztržení
- vysoký stupeň tavení 450°C zajištuje bezpečí v případě vysoké třecí teploty
STRETCH panel
- zvyšuje optimální pohodlí a umožňuje dvoudimenzní elasticitu
- zaručuje komfort pohybu při jízdě na motocyklu
- vyrobeno z elastomeru v kombinaci s polyamidovými vlákny
vzduchová VENTILACE
- nezbytná ventilace pro opravdu horké letní dny
- zvyšuje komfort a pohodlí při jízdě na motocyklu
Délka 122 cm, vnitřní délka 93 cm, šířka v pase 41 cm.
PRODÁNO! PRODÁNO!
Prodám Honda CB 500 T r.v.1977 ( Provoz a První Registrace v DE v roce 1979) po 1. Majiteli rok narození 1955 z Německa s najetými 61 700 km po Velkém Servisu v Nejluxusnějším Barevném Provedení.
Rarita - Tento model Hondy CB 500 T se vyráběl pouhé tři roky 1975-1977! Velmi málo kusů! Vhodný i do sbírky.. Originál lakování, V Zachovalém Původním Stavu..
Nyní po Velkém Servisu v Hodnotě 35 000Kč!
Nový olej + Vyčištěný Filtr, Nové Orig. Vzduchové filtry, Nové svíčky NGK, Kompletně Vyčištěné Ultrazvukem a Seřízené Karburátory, Vyčištená Palivová Soustava, Nový Akumulátor, Vyměněná Brzdová Kapalina a Repas Brzdového Pístku a Repas Brzdové Pumpy, , Přetesněný Víka Motoru, Nové Těsnění pod Válcema, pod Hlavama a pod Vetilovýma Víky, Seřízené Ventily, Nová Sada Pneu Metzeler, Nová Řetězová Sada a mnoho dalšího..
Tento model motocyklu je vybaven i El. startérem! Doložitelné KM doloženo výpisem z Německé STK!
Dovezeno z Německa. Kompletní dokumentace k bezproblémovému přihlášení v ČR, SR na Bílé SPZ.
Motocykl je možno zakoupit i na Splátky-platí i pro firmy!
Možnost zajištení dovozové STK.
Možnost odvozu motocyklu k zákazníkovi!
Po Domluvě a složení zálohy možnost Rezervace!
Více fotek a informaci rád poskytnu emailem nebo na telefonu.
Pokud máte zájem o prohlídku motocyklu, volejte prosím předem, nemáme pevnou otevírací dobu.
Matchless G3L 350, r.v. 1951, úprava Dorino Serafini (Itálie). Motocykl bez dokladů (pouze kopie původního TP). Plně funkční, po velkém oživovacím servisu po dlouhém odstavení. Celková rozborka motoru spojená s revizí všech dílů, nové tlakové trubičky oleje, ložiska převodovky, opravené zapalování, elektroinstalace, lakování nádrže a bočních tabulek a spousta dalších potřebných "drobností". Jedná se o velice zajímavý kus motocyklové historie. Za konstrukcí motocyklu stojí slavný italský závodník Dorino Serafini (mimo jiné také jezdec Formule 1 na Ferrari - viz Italové použili výborný motor Matchless a základ rámu a postavili dobový sportovní motocykl, který byl hojně využíván nejen pro sportovní jízdu, ale také pro závody. Mezi konkurencí zaujal zejména specifickou konstrukcí odpružení zadního kola inspirovaného Gilerou. Každý motocykl byl částečně originálem, jelikož finish provedení byl dán požadavky zákazníka (karburace, řidítka, výfukový systém atd..) Motocykly dle kontrukčních plánů Serafiniho vznikaly především v dílnách ARMA Milano (dovozce motocyklů Matchless pro Itálii) a také v dílně Vaschetto Torino. Motocyklů Matchless Serafini se dochovalo naprosté minimum, série z Turína (tento motocykl) prakticky vůbec. Jedná se o podobný obchodní model, který do dnešních dnů využívá věhlasná Bimota, tedy pohonná jednotka prověřeného a kvalitního výrobce zastavěná do italského podvozku.
ČZ 350/472 - držák rámečku SPZ, šasi uchycení model 472.6
Součástí prodeje je zakázková výroba sestavy držáku pro rámeček SPZ na původní šasi motocyklu, uchycení přes originální pozici pro šroub. Samotný rámeček registrační značky není součástí.
Elegantní design držáku tak přesně lícuje na míru s plechovým šasi pod zadním světlem a dodává motocyklu atraktivitu a jednoduchost montáže spz.
Jedná se o zakázkově vyráběný díl jako doplněk k motocyklu ČZ 350/472.
Sada obsahuje:
- 1x základnu držáku
- 4x montážní podložky k základně držáku
- 1x sada spojovací materiál
Odesílání standardně 2-3 dny od objednávky přes kurýrní služby, zásilkovnu a jiné, možný i osobní odběr. Děkuji za projevený zájem, více informací na info@
Chtěl bych prodat moji vymazlenou moto guzzi, která prošla celkovou kompletní profesionální renovací. Vše je plně funkční a motorka je připravená hned jezdit(nachystaná na příští sezónu: nový olej atd) Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte mě kontaktovat. Není problém poskytnout další foto motocyklu popř foto z renovace. Video běžící motocyklu: Jedná se o motocykl u nás velmi málo vídaný (možná na takový nikdy v ČR nenarazíte), z velmi malou hmotností (tak 80-90 kg), s pružným motorem a krásným zvukem jednoválcového starého 4taktu s velmi dobrým konstrukčním zpracováním. Motocykl jsem si původně renovoval pro sebe, avšak každý se postupně vyvíjí. Přešel jsem na výkonnější veteránské moto stroje, takže bohužel musí udělat místo :( Proto jsem se rozhodl ji poslat dál, aby někomu dělala dál radost. Motocykl je přihlášen na veteránské SPZ. Řídítka na motocyklu nejsou originál (originál řídítka mám). Napadla mě možnost osadit motorku sportovními řídítky vzor caferacer, což by motorce dodalo šmrnc.
Prodám. Ing. Milan Jozíf, JEZDÍM NA MOTOCYKLU A SKÚTRU, vydal NADAS v roce 1971 !!! Přebal UŘ unifikovaná řada Jawa 623 633. Vše, co potřebujete vědět o motocyklu a jízdě na něm. Pevná vazba, 228 stran, mírné opotřebení, něco ušpiněno či natrženo, celkově dobrý stav, foto. Jawa Bizon 623 633, Manet 100, BMW R 50/5 R 75/5. Tatran 125 řezy motoru, karburátoru, vidlic, spojky, elektrická schémata, rady nastavení, samočiné oddělené mazání oilmaster. Poslední foto není součástí prodeje, jen pro inspiraci.
Prodám katalog náhradních dílů motocyklu SIMSON S51 (cestovní provedení )a KR 51/2 (terénní provedení) , zahrnuje technický stav z roku 1981.
Velikost - A4
Rok vydání - 1985
Stav - dobrý
Počet listů- 35
Uvolněné listy- ne
V katalogu jsou přehledy použitých ložisek, žárovek , pojistek, a dalších položek. Obsahuje též seznam opraven těchto motocyklů a jiné užitečné informace pro tyto motocykly.
Preferuji osobní odběr, nebo možno zaslat dle tel. dohody.