zpetny ventil nafty - strana 47
Počet nalezených inzerátů ZPETNY VENTIL NAFTY: 1000 - strana 47
Regulátor průtoku a pojistný ventil. Je včetně holendrů. Vnitřní průměr holendrů 12mm. Nepoužitý.
Jednoduše zregulujete tlak ve vašem zařízení jako je štípačka , drtička, malotraktor, minibagr atd.
Pořizovací cena 1200.
Pošlu zásilkovnou při platbě předem.
- Regulační tlakový ventil 500kč (ventil na railu)
- Čidlo plnícího tlaku 500kč (na liště railu)
- Skříň převodovky + automat 5000kč (rozebraný)
- Brzdiče 2000kč
- Lišta railu 2500Kč
- Komfortní jednotka - 2700Kč
- Posilovač brzd 1000 Kč
- Sahara - 1500Kč
- Chladiče dohodou (Cca 400kč kus)
- Řízení - 2500 Kč
- Poloosy - 500kč kus
- Zadní díl výfuku - 1500 Kč
- Kardan - 1000 Kč
- Startér - 1800Kč
- Diferenciály - 2000 Kč/ kus
- Mlhovky 500kč
- Váha vzduchu 500 kč
- Posilovač brzd 1300 kč
- Zpětné zrcátko (samostmívací) 1000 Kč
- Mřížky fukarů (Středový panel) 500 Kč
- Airbag spolujezdce 300 Kč
- Osvětlení interiéru s ukazatelem spotřeby atd 500 kč
- Plno jednotek (motoru, převodovky, světel, brzd, airbagů....) Ceny dohodou po telefonu.
- Relé žhavení - 2500 Kč
- Startér xenonu - 500 Kč, výbojka xenonu 1500 Kč
- různé hadice z motoru atd.
Při rychlém jednání možná domluva na ceně, posílám i na dobírku.
BMW E90 E92 E93 E46 E60 330D 335D 318D 320D 330i 320i 530D 525D 520D 170KW 173KW 120KW 130KW 120D M3 730D Audi A4 A6 A3 2.0TDi 110KW 125KW 1.9TDi 96KW ASZ 1.8T Škoda Octavia RS Superb Fabia Volvo S40 S60 Volkswagen Passat Golf GTI Seat Leon Cupra Honda Accord Mazda 6 Mercedes C220 C300 C200 CDi E320 VRS Mercedes E Mercedes Benz Mercedes AMG
Plně funkční pneumatický ventil. V bezvadném stavu. Indikace sepnutí LED diodou.
Vhodný pro dvojčinné pneumatické válce. 5-portů, 2-polohy. Kvalitní japonská výroba.
Typ ventilu: KOGANEI 010-4E1
Minimální tlak: 150 kPa
Maximální tlak: 700 kPa
Maximální průtok ventilu: 26 l / min.
Napájení: DC 12 V
Hadičníky pro hadičky s průměrem: 4 mm vnější / 2,5 mm vnitřní
Datasheet: k dispozici
Plně funkční vakuový ventil. V bezvadném stavu. Indikace sepnutí LED diodou.
Vhodný pro vakuové i tlakové aplikace. 3-porty, 2-polohy. Kvalitní japonská výroba.
Typ ventilu: KOGANEI GV010E1-11
Maximální vakuum: -100 kPa
Maximální tlak: 500 kPa
Maximální průtok ventilu: 26 l / min.
Napájení: DC 12 V
Hadičníky pro hadičky s průměrem: 4 mm vnější / 2,5 mm vnitřní
Datasheet: k dispozici
Plně funkční ventil ve výborném technickém stavu. Špičková německá výroba.
Pro hydraulické, pneumatické a vakuové aplikace. Dvoucestné provedení.
Rozsah tlaku: -100 až +300 kPa
Napájení : 12 VDC / 5 W
Maximální průtok kapaliny: 130 l / hod.
Maximální průtok plynu: 136 l / hod.
Připojení pro hadičky s vnitřním průměrem: 4 mm
Sháním pojistný ventil na vysokotlaký kompresor STAR IIB, Trident apod. viz foto. Děkuji za případné nabídky.
Pevná polyetylénová mobilní nádrž na přepravu benzínu o objemu 330 litrů, která je osvobozena od ADR podle bodu 1.1.3.1.C. Má zabudované el. samonasávací čerpadlo 12V ATEX –50l / min.,, Součástí je i antistatická výdejní hadice DN 19 o délce 4 m s automatickou výdejní pistolí ATEX, držák pistole, přetlakový ventil, uzavírací ventil, integrovaný ukazatel hladiny, uzamykatelné víko nádrže, vlnolam / přepážka v nádrži /, 4m připojovací kabel uzemňovací lanko 4m se svorkou. Nádrž má integrované otvory pro nakládku vysokozdvižným vozíkem / i při plné nádrži/ i drážky pro uchycení upínacími pásy. Tato lehká a přitom odolná přepravní nádrž dokonale zapadne do zadní části vašeho pickupu, dodávky, nebo přívěsu.
š1200 x v650 x d800
RR 125 2T MY23 - nový setrvačník a klikový hřídel. 2-taktní motor 125 má lehčí setrvačník a menší průměr klikového hřídele, než jeho předchůdce. Z hlediska výkonu to znamená rychlejší odezvu na plyn, protože umožňuje, aby se součásti motoru roztočily rychleji a jezdec tak mohl plně využít veškerý dostupný výkon, přestože tento model má méně koňských sil než jeho větší sourozenci. Kliková skříň, kliková hřídel s menším průměrem zabírá méně místa v klikové skříni. Výkonový ventil: Výkonový ventil byl překalibrován, aby efektivně zvládal výbušnější výkon nového motoru. Pro modelový rok 2023 získal dvoutaktní RR 125 nejpodstatnější a nejrozsáhlejší úpravy celé řady 2 taktů. Přibyla vylepšení na pohonné jednotce extra jiskru, kterou mladší jezdci vyhledávají, když ze svých motocyklů ždímají každý kousek výkonu. Beta RR 125 2T Enduro MY23 je ještě rychlejší a citlivější a dokáže obstát ve stejných drsných terénních podmínkách, ve kterých dominují jeho větší sourozenci.
Plynový ventil. Kotel už je v pánu a ventil ještě určitě poslouží. Nechci ho vyhodit. Bez zapalovací jednotky.