znak toyota - strana 8
Počet nalezených inzerátů ZNAK TOYOTA: 1000 - strana 8
Membrána 4×4 podtlaková pumpa zapínanie predného náhonu nápravy Mitsubishi L200 2,5 DiD Pajero III IV MR453711
PODTLAKOVÁ PUMPA ZAPÍNÁNÍ PŘEDNÍHO NÁHONU - MEMBRÁNA- OVLÁDACÍ PRVEK SPOJKY VOLNOBĚŽKY MITSUBISHI PAJERO
Popis
Diel pasuje na vozidlá:
Mitsubishi L200, 2.5 DiD 2006-2014 (KA4 KB4)
Mitsubishi Pajero III, 2.5 TD 2000-2006 (V64 V74)
Mitsubishi Pajero III, 3.0 2000-2006 (V73)
Mitsubishi Pajero III, 3.2 DiD 2000-2006 (V68 V78)
Mitsubishi Pajero III, 3.5 2000-2006 (V65 V75)
Mitsubishi Pajero IV, 3.2 DiD 2007-2014 (V88 V98)
Mitsubishi Pajero IV, 3.8 V6 2007-2014 (V87 V97)
Označenie dielu OE: MR453711.
Freewheel Clutch Actuator MR453711 For Mitsubishi Pajero V73 V75 V77 V78 V98 6G72 6G74 Pickup Triton L200
Podobné ako Toyota Hilux, Volkswagen Amarok, Mitsubishi L200, Isuzu, Mazda Pick up, DODGE RAM, Ford F150 F250, F350, Chevrolet Silverado, Gmc Sierra, Toyota Tundra, Durango, Expedition, Ranger, Raptor Offroad, Tacoma, Nissan Terrano, Nisan Patrol , Suzuki Vitara , Mitsubishi Pajero, Kia Sportage, Hyundai Tucson, Terracan, Grand Cherokee, Landcruiser, Pathfinder, wrangler, MITSUBISHI PAJERO PININ, V20, V60, V80, L300, Patrol GRY60 a GRY61,K160, K260 Terrano I a II, Toyota Land Cruiser 70, 80, 90, 100, 120, 4runner, FJcruiser, Land Rover Discovery 200,300,TD5,V8 Defender 90, 110, 130, Hyundai Galloper, Mercedes G, UAZ,GAZ,ARO, toyota rav4, subaru forester, daihatsu feroza,lada niva, asia rosca, aro 10, jimny, samurai, grand vitara, daihatsu rocky, opel frontera 4wd suv, Buggy, Ford Maverick, cf moto gladiator, yamaha raptor, can amm off road, TGB, linhai, rampa, nákladné autá, stroje, lada niva, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 600, 660, 700, 800, 820, 1000 Terénne auto..
moznost dobierky +300kč
Diel skladom odosielam okamžite
Prodám Toyota Yaris, motor 1.0 VVT-i, 51kW, první registrace 01/2016, koupeno v ČR, najeto 74000 km, STK do 06/2024, manuál. Výbava: autorádio, elektrická ona, palubní počítač, centrální zamykání, klimatizace, multifunkční volant, Bluetooth připojení, originální hliníkové + druhá sada plechových disků, mlhovky, automatické denní svícení, couvací kamera, senzor tlaku v pneumatikách. Jsem oficiálně třetí majitel (první majitel 01/2015 – 10/2018, druhý majitel - prodejce Toyota Dolák 10/2018 – 02/2019, od 02/2019 jsem majitelem já). Nenáročné, spolehlivé auto s malou spotřebou a nízkým pojištěním, drobné oděrky z provozu, v autě se nekouřilo. Důvod prodeje – koupě Toyota Corolla. Platí do smazání.
Prodame krasna kola Lexani 26" roztec 5x150 na Toyota Tacoma, Thundra, nebo + podlozky za priplatek na modely Cadillac Escalade, Chevrolet Tahoe a Suburban, GMC Yukon apod.s lift podvozkem , kola vč. pneu 305 / 30 R26 , vzorek slušný a stejnoměrně sjetý , cena 47 000,- Kc , kola jsou rovná, a dnes již zde za tuto cenu nesehnatelná, jsou lehce konkávní, tak že na aute vypadají vážně skvěle , více na , nebo na sms a email nereaguji, díky
5x150 Toyota Tacoma Toyota Thundra, s podlozkami i na Dodge Ram apod.
CADILLAC --- ESCALADE - LEXANI - 26" - 26"X 10 - 6X 139,7 - USA - AMERIKA TACOMA THUNDRA TOYOTA 5X150
Prodám Toyota Yaris verze GR HIGH - PERFORMANCE
Motor 1.6 Turbo, 192kw / 261k
Rok 2022
Najeto 23km!
Barva bílá schnee weiss
Palivo benzín
Cena je uvedena bez DPH. Cena s DPH je 1.130.140,-Kč.
Vozidlo:
nehavarované ✔ nelakované ✔
➡
K vozidlu veškerá palubní literatura ✔ servisní kniha ✔ 2x klíč ✔ COC list ✔ záruka ✔
Vozidlo NOVÉ od dealera Toyota, tovární záruka do 160.000km, žádné předváděcí vozidlo!
Limitovaná verze High Performance:
► Samosvorné diferenciály Torsen LSD
► Kovaná lehká kola + pneu Michelin
► Sportovní podvozek
► Lakované brzdiče
► Karbonová střecha
Výbava vozidla:
► Manuální 6st. převodovka
► Automatická klimatizace
► Adaptivní tempomat
► Bluetooth
► Centrální zamykání
► LED přední světla
► Denní LED svícení
► El.okna, el. zrcátka
► Multifunkční volant
► MODE - volba jizdních režimů
► Orig. kované 18´ Alu kola
► Parkovací kamera
► Pohon 4x4 - GT-FOUR
► Palubní počítač
► Senzor stěračů/světel
► Senzor tlaku pneumatik
► Sportovní podvozek
► Vyhřívané sportovní kožené sedačky
► Vyhřívaný volant
Vůz vyvinutý v závodním oddělení TOYOTA GAZOO Racing WRT. Propracované technologie vč. pohonu GR-FOUR.
Prosím jen vážní zájemci.
Nutná předchozí telefonická/emailová rezervace!
ZAUJALO VÁS TOTO AUTO?
Volejte:
Lukáš Klimeš +420 ( viber i whats app )
Email: klimes@
Rád s Vámi auto projdu. Můžete si ho v klidu prohlédnout, důkladně projet, zvednout na zvedáku nebo napojit na diagnostiku.
Tady je pár otázek a odpovědí, jak to u nás funguje:
MOHU SI PŘIJET AUTO PROHLÉDNOUT?
Ano. Pro prohlídky máme k dispozici venkovní plochu a náš servis se zvedákem.
MOHU S AUTEM IHNED ODJET?
Samozřejmě, všechna naše auta jsou na to připravena, včetně všech dokladů.
S přihlášením, přepisem Vám rádi poradíme, případně Vám vše zařídíme.
MOHU SI AUTO REZERVOVAT?
Ano, samozřejmě. Auto Vám rádi podržíme až do chvíle, než si jej Vy budete chtít vyzvednout.
POŠLETE MI DALŠÍ FOTKY?
Určitě a rádi. Dejte prosím vědět, co byste chtěli detailně vidět a my Vám to nafotíme a zašleme na email, whats app, viber nebo s Vámi auto projdeme pomocí videohovoru.
KDE NÁS NAJDETE?
Jednoduše, Šumperk, Uničovská ulice - hned vedle AutoKELLY. Pokud byste však bloudili, stačí zavolat, rád Vás navedu nebo pro Vás přijedu.
Napadly Vás další otázky? Kontaktujte mě telefonicky , pondělí až pátek mezi 9 - 18hod., mimo tuto dobu mě napište zprávu či email na info@
Prodam novy motor Toyota 4Y na vysokozdvižný vozík
Toyota 4Y
5FG 6FG 7FG 8FG
Caterpillar / Cat, Clark, Hyster, Jungheinrich, Komatsu, Linde, Still, Toyota, Yale, Inna
Motor je novy.
Predám Toyotu Corollu 1,8TS 141KW,MT6 r.v.2002, 3majitel(prvy na slovensku), komplet servisna historia dolozena fakturami, nova spojka a olej v prevodovke vsetko original Toyota ziadne nahrady, aero kit TEE Toyota Engineering Europ., 3 dver. karoseria, modra metaliza , bez korozie , nove pneumatiky BFGoodrich, 250 000km. Top stav Dovoz Nemecko. investicne auto, rarita, zberatelsky kusok. Pohotovostna hmotnost len 1200kg. Motor 1,8 VVTL-i 2ZZ-GE (pouzity iba v Toyota Corolla a Celica, Lotus Exige, "vyrobca motora Yamaha") Kosice
Vyhladavanie: type R, GTI , RS , Hot Hatch , ST , GR , GSI , OPC , AMG .
Prodám vozidlo Toyota Proace Verso L2 (nejdelší verze) ve výbavě Family s paketem Comfort Navi, 8 míst k sezení. Dieselový motor 2.0D-4D s výkonem 140 koní a 6-ti stupňovou manuální převodovkou. Jedná se o nový vůz kupovaný v autorizovaném dealerství Toyota v ČR, přihlášený na prvního majitele s nájezdem pouze 18 km, plná záruka 5 let / 1 milion kilometrů. Detailnější specifikaci zašlu emailem jako např.: xenonové přední světlomety s LED světly denního svícení, parkovací senzory vpředu i vzadu se systémem sledování slepého úhlu, systém Smart Entry, automatická vícezónová klimatizace vč. ovládání v druhé řadě sedadel, vyhřívání sedadel, couvací kamera, multimediální systém Toyota PRO-touch: barevná 7pacová dotyková obrazovka, navigace, DAB, podpora Apple CarPlay, Android Auto, Bluetooth, USB, apod. Na vozidle jsou originál letní pneu Michelin Primacy 225/55/17 na ALU discích. Vozidlo bylo objednáno k firemním účelům, avšak po změně obchodní strategie pro něj nemáme uplatnění. Možnost okamžitého odběru na Vysočině, přepis do konce roku možný. Uvedená cena je bez DPH, odpočet DPH samozřejmostí.
Použitý vozík - plně funkční v dobrém technickém stavu. Vozík po kompletním servisu a platné technické kontrole včetně protokolu.
Značka: TOYOTA
Pohon: diesel
Technický stav: použitý
Rok výroby: 2017
Nosnost [kg]: 6000 kg
Výška zdvihu [mm]: 4000 mm
Moto-hodiny:693
Druh přenosu trakce: hydrodynamický
Nosnost [kg]: 6000
Vyložení těžiště [mm]: 600
Délka nosných vidlic [mm]: 2400
Zvedací zařízení: triplex
Výška zdvihu [mm]: 4000
Volný zdvih [mm]: 1365, ANO
Stavební výška [mm]: 2385
Šířka prac. uličky (paleta800x1200mm podél) [mm]: 5210
Délka stroje [mm]: 3490
Poloměr otáčení [mm]: 3230
Šířka stroje [mm]: 1965
Motor spalovací značka: TOYOTA
Baterie: 2x 12V
Nabíječ: není
Ovládání pojezdu: páčka pod volantem + pedál
Hydraulický rozvaděč: 3-sekce
Ovládání rozvaděče: páky
Rozměr kolo/pneu přední: 8.25-15 14PR
Typ kolo/pneu přední: superelastické (SE)
Rozměr kolo/pneu zadní: 8.25-15 14PR
Typ kolo/pneu zadní: superelastické (SE)
Kabina, krytování: čelní sklo, střešní sklo
Osvětlení: brzdová světla, maják, obrysová světla, směrová světla, zadní pracovní osvětlení LED 1 ks
CENA JE UVEDENA BEZ DPH
Vysokozdvižné vozíky, vysokozdvižný vozík, vozík, VZV, Toyota, BT, Linde, Desta, Jungheinrich, Cesab, Yale, skladovka, bazar, ještěrka, manipulační technika, prodej, použitá manipulační technika, nová manipulační technika manipulace, manipulátor, vysokozdvih, forklift, zdvižka, truck
Ahoj
Musím Vám nabídnout sportovní kupé Toyota GT86 s bezproblémovým a dynamickým agregátem BOXER o objemu 2,0 s výkonem 200 Km.
Auto poskytuje skvělý zážitek z jízdy. Díky nízkému těžišti a aerodynamické stavbě karoserie jezdí Toyota jako na struně. Vůz byl navíc upraven pro lepší přilnavost, spoiler na víku zavazadlového prostoru zajišťuje přítlak, sportovní podvozek umožňuje lepší pocit z vozovky. Z hlediska estetiky stojí GT na renomovaných japonských litých kolech ENKEI. Přední a zadní světlomety jsou chráněny zatmavovací fólií FlexShield (nezhoršuje kvalitu světla).
Technický stav bez výhrad. Motor jede velmi dobře, převodovka nesedí. Odpružení bez vůle, nic neklepe. Navzdory svému sportovnímu charakteru je Toyota skvělým vozem na každý den. Průměrná spotřeba paliva v kombinovaném cyklu je pouze 8 l/100 km.
Interiér hodnotím velmi dobře +, čalounění alcantara/kůže bez poškození. Čistý úhledný voňavý. Uvnitř máme originální koberce s logem 86.
Technická data
číslo podvozku
Najeto km: 94500Km
rok výroby: 2014
přenos: manuál
Stoi v Polsku
57-300 Kłodzko
Jaszkowa Dolna 4D
Kontakt:
WhatsApp 0048500875583
Deutsche 0048
Prodám roletu do kufru pro Toyotu Auris Estate top stav.
Toyota ABR SW
BOS PN: 043030009703
Toyota PN: 64910-02051-C1
Date of prod: 04.12.15
6491002051C1
TOYOTA AURIS Estate (_E18_) (ZWE186_)[2013-2018](5 Doors)
Prodám plnohodnotnou a praktický využitelnou 2.generace Plug-in Hybridu Toyota Prius,v nejvyšší výbavě Execute s paketem Tech obsahující např. komplet LED osvětlení, přední matrixové světlomety, špičkové audio JBL, navigaci, adaptivní tempomat, předkolizní systém, asistent jízdních pruhů, kvalitní kožené vyhřívané sedačky, tepelné čerpadlo, head up display a spousta dalších vychytávek. Auto je v TOP stavu, s pravidelným servisem pouze v Toyota viz. výpis z el. servisní knihy. Najeto 69xxx km, bez poškození, nehavarované, nelakované. Koupeno jako nové v 06/2019 u dealera Toyota v ČR, 1.majitel. V ceně vozu sada letních kol.
Reálný dojezd čistě na EV je cca 48 km bez omezování se na vyhřívání nebo klimatizaci, při mrazech v zimě cca 40 km. Při plném nabití ukazuje možnost dojezdu až 55 km. Platí v případě jízdy po městě a ekonomickém nastavení vytápění|/chlazení. Moje dlouhodobá spotřeba je 2,5 l/100 km (kombinace 5x v týdnu jízdy čistě na EV cca 45 km a min 1-2x týdně dlouhá trasa v HV režimu). Naprosto bezproblémové, tiché a spolehlivé auto. Nikdy se nebudou řešit rozvody, nějaké drahé opravy automatické převodovky, výměny dvouhmotnostních setrvačníků a spojky, filtrů DPF, turba, ventilu EGR apod. Motor je plnohodnotný atmosférický benzínových 4-válec o objemu 1.8 litru v kombinaci s dvěma elektromotory spojené přes planetovou převodovku přímo na kola. Zní to složitě, ale je to úžasně jednoduché, bezúdržbové a u Toyoty ověřeno léty vývoje (od 1997). Navíc i po vybití PHEV baterie, auto dál jede jako full hybrid se stále nízkou spotřebou, což evropské PHEV neumí. Jízdní vlastnosti v porovnání s předchozí 3.generací Prius jsou významně lepší, nižší posez, rozložení hmotnosti jako u sportovních aut 50:50, v zatáčkách drží jako přibité, nižší CX odpor karoserie, vyladěnější management motoru s ještě nižší spotřebou, fungující infotainment, který nikdy nespadne a nezamrzá.
Výhoda EL značek - parkování v Praze na modrých a fialových zónách zdarma, dálníční známka je zdarma, pro podnikatele nulová silniční daň.
Takové auto je pro toho, kdo ví co chce. Chce jezdit a servis bude znát jen z důvodů pravidelné výměny oleje a jinak nic neřešit. Brzdy díky rekuperaci vydrží několikrát více než u běžných aut. Není to auto pro toho, kdo potřebuje 5 míst a denně stěhuje půl domácnosti. Nechce plně elektrické auto a jak trubka sedět na veřejných nabíječkách a čekat 20-40 minut, aby mohl jet dál.
Cena pevná, prodat nepotřebuji.
Dobrý den, prodám osobní vůz Toyota Verso,1.8 benzín r.v.2010 s automatickou převodovkou . vůz byl zakoupen Toyota v Německu jako předváděcí vůz s nájezdem 10tis.km, jsem 2 majitel v ČR.auto má najeto originální 161 tis.km.vůz je garážován a v perfektním stavu.auto je 7místné.Výbava-4x okna v elektrice,El.stavitelné zpětné zrcátka,roleta v kufru, Isofix, parkovací čidla vzadu, mlhovky přední,tempomat, automatická převodovka, klimatizace, denní svícení, dálkové centrální zamykání,ABS,ESP, posilovač řízení, nastavitelný volant, nastavitelné sedadlo řidiče, rádio, bluetooth,2 klíče. jen vážní zájemci kteří znají kvalitu značky Toyota.prosím bazary,AAA a auto ESA nevolat ani nepsat
Prodám Toyota RAV4 Hybrid 4x4
první majitel
uvedení do provozu: 04/2018
stav tachometru: 78.350 km
Doplňky a výbava:
- komplety kol zima a léto viz foto (originál Toyota)
- tažné od Toyota z výroby
- technická knížka
2ks predni a 2ks zadni. Nove tlumice s drobnymi oderky od skladovani.
Jedna se o tyto tlumice:
a
Toyota Hi-Lux Pickup r.v. 05-14 s pohonem všech kol
Cena vcetne zaslani PPL. Platba na ucet pred odeslanim
H.
Prodám Toyota Yaris verze GR HIGH - PERFORMANCE
Motor 1.6 Turbo, 192kw / 261k
Rok 2022
Najeto 15km!
Barva černá presious schwarz perleťová metalíza
Palivo benzín
Cena je uvedena bez DPH. Cena s DPH je 1.128.325,-Kč.
Vozidlo:
nehavarované ✔ nelakované ✔
➡
K vozidlu veškerá palubní literatura ✔ servisní kniha ✔ 2x klíč ✔ COC list ✔ záruka ✔
Vozidlo NOVÉ od dealera Toyota, tovární záruka do 160.000km, žádné předváděcí vozidlo!
Limitovaná verze High Performance:
► Samosvorné diferenciály Torsen LSD
► Kovaná lehká kola + pneu Michelin
► Sportovní podvozek
► Lakované brzdiče
► Karbonová střecha
Výbava vozidla:
► Manuální 6st. převodovka
► Automatická klimatizace
► Adaptivní tempomat
► Bluetooth
► Centrální zamykání
► LED přední světla
► Denní LED svícení
► El.okna, el. zrcátka
► Multifunkční volant
► MODE - volba jizdních režimů
► Orig. kované 18´ Alu kola
► Parkovací kamera
► Pohon 4x4 - GT-FOUR
► Palubní počítač
► Senzor stěračů/světel
► Senzor tlaku pneumatik
► Sportovní podvozek
► Vyhřívané sportovní kožené sedačky
► Vyhřívaný volant
Vůz vyvinutý v závodním oddělení TOYOTA GAZOO Racing WRT. Propracované technologie vč. pohonu GR-FOUR.
Prosím jen vážní zájemci.
Nutná předchozí telefonická/emailová rezervace!
ZAUJALO VÁS TOTO AUTO?
Volejte:
Lukáš Klimeš +420 ( viber i whats app )
Email: klimes@
Rád s Vámi auto projdu. Můžete si ho v klidu prohlédnout, důkladně projet, zvednout na zvedáku nebo napojit na diagnostiku.
Tady je pár otázek a odpovědí, jak to u nás funguje:
MOHU SI PŘIJET AUTO PROHLÉDNOUT?
Ano. Pro prohlídky máme k dispozici venkovní plochu a náš servis se zvedákem.
MOHU S AUTEM IHNED ODJET?
Samozřejmě, všechna naše auta jsou na to připravena, včetně všech dokladů.
S přihlášením, přepisem Vám rádi poradíme, případně Vám vše zařídíme.
MOHU SI AUTO REZERVOVAT?
Ano, samozřejmě. Auto Vám rádi podržíme až do chvíle, než si jej Vy budete chtít vyzvednout.
POŠLETE MI DALŠÍ FOTKY?
Určitě a rádi. Dejte prosím vědět, co byste chtěli detailně vidět a my Vám to nafotíme a zašleme na email, whats app, viber nebo s Vámi auto projdeme pomocí videohovoru.
KDE NÁS NAJDETE?
Jednoduše, Šumperk, Uničovská ulice - hned vedle AutoKELLY. Pokud byste však bloudili, stačí zavolat, rád Vás navedu nebo pro Vás přijedu.
Napadly Vás další otázky? Kontaktujte mě telefonicky , pondělí až pátek mezi 9 - 18hod., mimo tuto dobu mě napište zprávu či email na info@
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Zánovní čtyřkolový LPG vozík střední třidy Toyota 8FGKF20 s nosností 2000 Kg, zdvihem 3300mm Duplex a délkou vidlic 1150mm.
Vozík je ve velmi dobrém stavu, vzorek pneu odpovídá fotografiím , stav počítadla je pouze 3 mth.
Vozík je vybaven
bočním posuvem
pracovním osvětlením
vedení oleje 2x
4 sekčním rozvaděčem
superelastickým pneu – nešpínící
systémem SAS.
Tento systém aktivní stability zajišťuje například aktivní zámek nákladu zadní nápravy, omezení rychlosti při zatáčení, kontrolu úhlu náklonu stožáru, vyrovnání vidlic, synchronizátor řízení apod.
Tento vozík je vhodný i pro dvanáctihodinové směny, na jedno nabití vydrží až 8 hodin jízdy a má velmi malý rádius otočení, tudíž je vhodný do menších prostor.
Společnost Toyota je jedním z největších producentů aut a manipulační techniky. Jejich vozíky jsou známé především velmi vysokou kvalitou.
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Toyota Avensis 1,8VVTi r.v. 8/2004 najeto 188 000 Km
1 majitel - nehavarované - servis
Vozidlo je v dobrém technickém i vizuálním stavu, půvolní lak bez nehod a bez koroze. Po větším servisu brzd.
NOVÉ: motorový olej + filtry, přední ložiska, baterie. Vše funguje jak má, motor - spojka - převodovka bez chyb, hladký chod, nová STK.
Výbava: digitální klimatizace, ostřik světel, okna a zrcátka vše v elektrice, výhřes sedadel, automatické svícení! Celkový stav vozu je zachovalý a slušný!!
P.S. auto od p. Radoslav Novotný, který se zabývá dovozem pouze: Toyota Avesnis a Honda CR-V benzínovým pohonem (ověřená vozidla s trasparentní historií).
Za mě, kdo zná, ten ví, že Toyota je po dlouhá léta symbol kvality a benzínové motory umí. Motor 1,8VVTi je už legendární svou spolehlivostí a nízkými provozními náklady.
Auto prodávám z důvodu velikosti, rozrostla se nám rodina a je nám malé.
Bližší info po telefonu, další foto budou doplněny po nafocení v lepším počasí, případně po dohodě nafotím, co si kdo bude přát.