zakružovačka plechu - strana 50
Počet nalezených inzerátů ZAKRUŽOVAČKA PLECHU: 1000 - strana 50
prodám terárko 50x50x80cm se skřínkou (stejné rozměry jen o pár mm víc).
Skříňka je z dřevotřísky vlastní výroby, záda sololit s otvory na kabely.
Terárium jsem měl pro felsumy, nyní je v šoučasné podobě s UV led na rostliny. Světlo lze bez problému předělat. Za tohle vše bych si představoval kolem 2000czk
Mám k tomu ještě Světlo s krytem z nerezu, použval jsem zářivku 38cm exoterra 14 wat reptiglo uvb 2.0, z nerezového plechu, úchyty řešeny pomocí 2 pásků ze stejného materiálu do větrací mřížky přeš šroubky.
Dával jsem tam zářivku 38cm od 14w exotera uvb, starou z fotky vám k tomu přidám, nejen pro upřesnění rozměrů, menší i větší průměr zářivky to udrží určitě také. Kabely povrch bužírky už nejsou po těch letech tiptop, ale dají se příp. vyměnit. Spínač je řešen přes dělanou skřínku (skvrny jsou jen od prachu- dělal jsem fotky když nebyl čas) s předřadníkem el. napětí viz foto nebo více inf. např.,
Zadní stěna měla silikonem nalepený bambus, silikon je max. možné míře odstraněn. Když budete dělat vlastní pozadí a lepit nový silikon, držet by to mělo.
Terárium má v zadní stěně v levo dole otvor 0,7 cm pro kabel, ve větrací mřížce nahoře jsou také 2 otvory na kabel.
Přidám k terárku i časový spínač,
Tohle vše za Hörstovských 2990 korun!
A k tomu dle zájmu nebo zvlášť 2x keramické krytky na žárovky + jednu objímku na žárovku, a kryt pro plazy, termostat domácí výroby, 2x topné kabely (smyčka a rovný). Na fotce vedle skříně vpravo je ještě navíc líheň s vlastním mini stolkem, má termostat a sama udělá až 33 °C, odchovával jsem v tom crvčky.
cena dohodou
Pokud byste ho chtěli jen okouknout dejte vědět a nějak se domluvíme, k vidění Praha 8-Čimice večer, Stejné platí i ohledně ceny za většinu věcí i dohromady...
Prodám festovní dřevěná dvířka. Rozměry 70x44 cm -2ks, 53x44 -1ks, 70x37 -2ks a 53x37 -1ks S nerez panty, kovovou mřížkou z 5mm kulatiny. U některých i krmítko z pozink plechu (možno odmontovat). Robustní poctivé zpracování(viz foto), mat dvířek 60/40 hranol. Cena dvířek 60Kč/ks. Ždírec n. Doubravou
Nabízím plně funkční kombinovaný sporák Mora 2120. Kolem pravé přední plotýnky je oprýskaný smalt na krycím plechu, na funkci nemá vliv, hořák je naprosto v pořádku. Trysky a hořáky byly nedávno čištěny a byl dáván nový přepínač/volič ohřevu trouby.
Patriot 2008, 2.4 benzin 125kw + manuál. Spotřeba kolem 8l. sada zimních plechů + letní litaky, TZ 1500kg, dovoz srn cca pred 5lety, na podzim výměna olejů a filtrů, v letě dělaná zadní ložiska + komplet brzdy p+z, čepy př.nápravy, nějaká kosmetika, kvete pravý zadni lem, jinak bez koroze. Najeto 170tis km. Občasně vyskakuje chyba lambda sondy.
Nabizim k prodeji náši “Babysupru” sypač/začátečnický tracktool Toyota Corolla e10 compact. Měli jsme to na trackdays a na naučení. Nízka spotřeba 7l/100km (na okruhu 9-10l) Díky skvělému podvozku a nízké hmotnosti řidičsky velmi zajímavé auto.
KASTLE:
Vizuálně hrůza. Předchozí majitel se s partičkou nabumbal a v záplavu adrenalinu je nenapadlo nic lepšího, než to pošlapat, ale šlo by to ještě opravit, jen my jsme to neřešili. Kastle má najeto cca 100tis km, takže neshnilá. Jediná dvě místa, co byly špatné (konce prahů) jsem před zimou vyvařil. Za zimu vylezl ještě jeden puchýřek, možná ještě stihnu udělat.
Přední blatníky bída. K auto přidám dřevotřískový bitelný splitter s uchycením přímo do kastle (můžete si na něj vklidu stoupnout) - funguje dobře. Auto má přední tažné oko.
MOTOR:
V autě je již druhý motor.
4E-FE 65kw (silnější verze), nájezd cca. 220k, mírně žere olej, jako asi všechny tyhle motory.
Na autě byl diy turbokit, než padlo turbo najezdil cca 2500km ostré jízdy. Foukalo to 0.7bar, cca 130-150hp, jelo to velmi svižně, 0-100 zhruba 7.5s
Aktuálně je auto N/A.
TURBOKIT (kromě turba) VČETNĚ ELEKTRIKY PŘIDÁM K AUTU. Vše ukážu, vysvětlím atd.
PODVOZEK + BRZDY:
Podvozek má povrchovou korozi. Siláče ok. Chtělo by to vyměnit tlumiče. Stavítka začínají na 8tis., chtěli jsme kupovat, ale změnili se priority a přestali jsem s tím jezdit. Brzdy jsou sériově, ale dostačují sportovní jízdě. Vpředu desky se sportovní směsí.
INTERIÉR:
Vykuchaný kufr, zadní tapce, koberec, rádio, zadní sedačky jsme vyndavali vždy až na místě. Odpojené airbagy. Ve voze jsou namontovány sportovní pásy, závodní odpojovač, budík tlaku.
PŘEVODOVKA + SPOJKA:
Spojka bere až dole, ale myslím, že je chyba jen v odvzdušnění, ale funguje vpořádku. Převodovka má (spíš už nemá haha) synchron na 3ku, ale neřešili jsme to a jezdili jsme s tim celou dobu. Zařadí to vpohodě, jen to škrtne. Za příplatek 2000 mohu přidat další převodovku v dobrém stavu i s původním motorem, chladičem atd.
KOLA:
Na voze Alu Intra 5spoke v hezkém stavu.
2x obutá sada plechů
Tažné na 1250kg
AUTO NEMÁ KAT ANI STK
VŠECHNY DÍLY NA VRÁCENÍ DO SÉRIOVÉHO STAVU DÁM K AUTU!
Auto je vhodné buď jako projekt na budoucí daily (pár dní práce), víkendovka na zábavu nebo na závody typu Gumbalkan 6h apod. Ideální pro mladého nadšence jako první auto/projekt.
Cena v inzerátu na plechách, bez kol.
CENA DOHODOU, bude se odvíjet od toho, kolik si toho vezmete.
První kontakt prosím přes SMS
Prodám nový zavírač Geze TS400 STŘÍBRNÝ + ramínko + montážní plech.(standartně se dodává bez ramínka a montážního plechu) Zavírače GEZE s horní montáží pro jednokřídlé dveře se připevňují na dveřní křídlo a zárubeň. GEZE TS 4000 je ramenový horní zavírač pro jednokřídlé dveře. Zavírač je určený pro dveřní křídlo o max. šířce 1400 mm a max. hmotnosti 120 kg. Umožňuje montáž na stranu pantů i na stranu opačnou. Nerozlišuje pravé a levé dveře. Vhodný pro vstupní dveře. Rozměry těla: 287 x 60 x 46 (d x v x h) Nastavitelná síla zavírání vel. 2-6
Masivní kovová skříňka na zeď ze silného plechu (skříň na klíče?). Starší fabrická výroba. Zdravá, nepoškozená. Barva asi RAL 6011. Zadní strana plochá, bez děr či jiného systému k uchycení.
Vnější rozměr 34x24x5cm. Váha cca 3,5kg.
Mohu zaslat zásilkovnou, nebo balíkovnou dle jejich ceníku.
Osobní odběr možný v Brně, Slavkově u Brna, Kyjově a okolí.
Prodám Čezetu 175 typ 501, tzv. "prase".
V původním stavu, s původním platným ČSSR technickým průkazem a původní malou okresní SPZtkou (stále stejnou od roku 1961...).
Je to ranné provedení (více otovrů v plechu sedla, sedlo bez výztuh, bez zadního madla, bez dorazů na špičky bot, s hodinami a dalšími specifickými prvky pro první série Čezet).
Je k němu i původní sada nářadí uchycená koženými řemínky v prostoru pod sedlem.
Skůtr Čezeta je kompletní, v původním stavu - včetně laku. Aktuálně jsou jeho chromované komponenty po novém chromu (řidítka, páky řazení a brzdy, zadní vajíčka/mřížky, kryt klaksonu), ještě nenamontované. Fotky v inzerátu jsou 4 roky staré, nyní tedy dočasně nepojízdný - komponenty nejsou namontovány, nebyl ještě čas...
Plexi jsem dokoupil ped šesti lety nové, držáky plexi jsou ale původní, první a málo vídané provedení (později se již dávaly jen známé držáky "drátěné" s plastovými šrouby).
Hodiny jsou fuknční, stejně jako zbytek motocyklu (když se tedy domontují ty nově nachrmované díly, viz. výše). Sedlo nemá originální potah. Technická kontrola t.č. propadlá (byla do r. 2019). Karoserie skútru již zažila lepší časy (jsou přítomny typické nedostatky jako malé prasklinky a pod.), ale jako celek je intaktní a nejvíce jsem si vždy cenil, že je v původní zelené barvě, která vydržela od prvního apríla 1.4. 1958, kdy skútr opustil brány českobudějovického závodu, až do dnešních dní. Byt s menšími lokálními retušemi. Ostudu ve sbírce či na srazech ale určitě neudělá, naopak v dnešních dnech je původních strojů stále méně a méně. O historické hodnotě pak ani nemluvím.
Důvod prodeje ? Skútr poslední tři roky jen stojí v garáži, nemám na něj čas. A myslím, že je to škoda. Rád jej prodám do dobrých rukou, nejlépe sběratele, který ocení jeho původní stav a dobové artefakty (techničák, spztku, návod k obsluze - raritní textové "prozatimní" vydání a seznam ND co je k motocyklu - nevím kolik takto zachovalých hodinářů v původním stavu a s původními doklady v ČR a SR ještě vůbec zůstalo...).
Prosím jen vážné zájemce. Děkuji
Oceloplechový kontejner s pevnými bočnicemi, tl. plechu 3 mm, dvoukřídlá vrata, háčky po obvodě, objem cca 11m3, celková délka 3800 mm,vnitřní rozměry: d- 3645 mm, š- 1920 mm, v - 1500 mm.
Cena 67.000 Kč + DPH.
Oceloplechový stohovatelný kontejner s pevnými bočnicemi, tl. plechu 3 mm, dvoukřídlá vrata, háčky po obvodě, objem 3m3, celková délka 3800 mm.
Cena 50.000 Kč + DPH.
Oceloplechový kontejner s pevnými bočnicemi, tl. plechu 3 mm, dvoukřídlá vrata, háčky po obvodě, objem cca 3m3, celková délka 3800 mm, vnitřní rozměry: d- 3645 mm, š- 1920 mm, v - 410 mm.
Cena 47.000 Kč + DPH.
4-taktní motor o objemu 146 cm3
Kvalitní benzínový motor 1 válcový
Startovací šňůra přímo na řídítkách
Sběrný koš z textilu s indikátorem naplnění
Šasí z ocelového plechu.
Centrální nastavení výšky sečení v 9 stupních
Ergonomická řídítka se sklopným mechanismem
PARAMETRY:
Typ motoru 4-taktní
Pracovní výkon motoru 2 kW
Objem motoru 146 cm3
Záběr 46 cm
Objem koše 50 l
Hmotnost 28,2 kg
Doporučená plocha 1400 m2
Osobní odběr v Třeboni, nebo můžu poslat i na dobírku + 400,-
Oceloplechový kontejner s pevnými bočnicemi, tl. plechu 3 mm, dvoukřídlá vrata, háčky po obvodě, objem cca 6m3, celková délka 3800 mm, vnitřní rozměry: d- 3645 mm, š- 1920 mm, v - 800 mm.
Cena 55.500 Kč + DPH.
NA PRODEJ :
Citroen DS4 Chic So
motor 1,6HDi
najeto 159950km
kompletní servisní historie
do provozu 06/02/2012
►manuální převodovka
►tempomat
►orig. rádio s CD
►automatická klimatizace dvouzónová
►2x el.okna
►LED denní svícení
►LED zadní světla
►5 rychlostních stupňů
►6x airbag
►ABS, ESP, ASR
►aut. aktivace výstražných světlometů
►AUX
►bluetooth
►CD
►centrál dálkový 2xklíč
►deaktivace airbagu spolujezdce
►dělená zadní sedadla
►el. zrcátka i el.sklopná
►klimatizovaná přihrádka
►mlhovky
►multifunkční volant
►nastavitelný volant
►palubní PC
►parkovací senzory
►podélný posuv sedadel
►polohovací sedadla
►posilovač řízení
►senzor stěračů
►senzor světel
►venkovní teploměr
►vyhřívaná zrcátka
►zadní stěrač
►automatické zabrždění v kopci
►přisvětlení do zatáčky
VELMI PĚKNÉ A ZACHOVALÉ AUTO !!!
NOVÉ BRZDOVÉ KOTOUČE A DESKY KOMPLET CELÉ AUTO !!!
VELMI NÍZKÉ PROVOZNÍ NÁKLADY!!!
NÍZKÁ SPOTŘEBA průměr do 4,5L/100km !!! umí to i pod 4L na 100km.
►TP orig.Belgie + COC + protokoly TK Belgie
- po nové CZ TK do 3.10.2024
- registrace jen 800kč /SPZ/
- k autu zimní sada na plechu
DS3 C4 C3 C5 PICASSO CACTUS
cena 175000kč
šířka dílny:4m
hloubka (délka) dílny:5m
dílna je od garíže oddělena stěnou
šířka dvougaráže:6m
hloubka (délka) dvougaráže:6m
střecha se spádem dozadu:RAL8017
opláštění– zlatý dub
výška přední stěny:2,13m
výška zadní stěny :1,90m
1x do dílny dveře 90cm, zamykání na visací zámek
1x do dílny plastové výklopné okno 100x50cm
2x vrata výklopná š.2,75m x v.1,90m
1x do dvougaráže dveře 90cm, zamykání na visací zámek
1x do dvougaráže plastové výklopné okno 100x50cm
nýty v barvě plechu
konstrukce natřena základní barvou
Celá ČR
Nášlapy jsou bez povrchové úpravy!
Nissan Patrol Y61 5 dvéřový
uchycení do rámu
včetně aluminiového plechu
kvalitní zpracování
cena za 2 kusy
V případě zájmu mne prosím kontaktujte telefonicky, případně emailem.
šířka:garáž 3m
hloubka (délka): 6m
šířka:přístřešek + kůlna 3m
hloubka: přístřešek 4m + kůlna 2m
sedlová střecha – hnědá:RAL8017
protikondenzační filc v garáži
opláštění– tmavý ořech
výška bočních stěn:2,13m
výška ve štítu:2,70m
vrata výklopná – vjezd š. 2,75m x v. 1,90m + FAB
vzadu do kůlny dveře 90cm + FAB
nýty v barvě plechu
krycí rohové lišty
oplechování předního štítu
konstrukce natřena základní barvou
Prodám 78 kusů držáků na falcovanou plechovou střechu pro solární panely/profily. Kupoval jsem je zde Zvětšoval jsem v nich díru aby se mi tam vešel 10mm vratový šroub viz. posledni fotka. Rád bych prodal všech 78 kusů dohromady. 50Kč za kus * 78
tedy celkem za 3900 Kč + poštovné dle domluvy.
Telefonní číslo v inzerátu je vymyšlené kvůli "vyvolávačům". Kdo má opravdu zájem napište na e-mail. Domluvíme se.