zakopal.jsem auto - strana 5
Počet nalezených inzerátů ZAKOPAL.JSEM AUTO: 1000 - strana 5
Dobrý den,
prodám svého Accorda Type-S.
UPDATE: Aktuálně přezuto na zimní, výměna oleje, filtrů, chladící kapaliny, brzdové kapaliny a celková kontrola koroze i vozu. Vše original Honda, faktura na vyžádání.
Důvod prodeje: Nový firemní vůz
Technické parametry:
Honda Accord sedan Type-S
Velmi raritní kus, pouze několik desítek prodáno v ČR i Evropě. Předposlední rok výroby.
2013
Facelift
2.2 i-dtec diesel
180 koní
Manual
Spotřeba kolem 6l
Na nádrž dojezd kolem 1000km
Najeto 170k
Garážováno
Servisní knížka - servis pouze Honda Styx car Kolín
Nebouráno
Nelakováno
K autu přidám:
Letní disky Brock + letní gumy Nokian powerproof XL (najeta jedna sezona)
Zimní disky original Type-S + zimní gumy Continental (najeto 2 sezony)
Originál hagusy
2 sady originál koberečků
Výbava:
tempomat, bixenony, dvouzonova klimatizace, výhřev sedaček, parkovací senzory vepředu vzadu, černý interiér včetně stropnic, alcantara, zatmavená skla
Stav:
Výborné řidičské a cestovní auto. Podvozek je skvělý, auto krásně drží v zatáčkách. Motor má zátah a projevem je blízký benzinu :) Ale se spotřebou kolem 6l.
Auto mám od nového vozu, za celou dobu nemělo jedinou technickou závadu. Pravidelně se měnil olej a všechny servisní úkony, dle servisní knížky, případně ještě rychleji (olej každý rok, i přes kratší interval než udává serviska). Prvních 10.000km jsem si auto sám zajížděl, nevytáčel motor atd. Vždy jsem motor ohříval a dochlazoval po jízdě. S Accordem jsem soukromě i pracovně projel celou Evropu a nedal jsem na něj dopustit. Drtivá většina kilometrů je z dálnic mezi ČR a chorvatskem. Auto bylo myto pouze ručně.
Loni jsem nechával dělat profesionální dekontaminaci + keramiku laku.
Domluva o ceně, u auta.
Detaily po telefonu
podobné jako: Mazda, Mazda 6, Toyota, Subaru, Lexus, Infiniti, sedan
Prodám legendární kvalitu, Toyotu Yaris Verso 1,3 VVTi, benzín, rok výroby 2001, s nájezdem 245 000 km. Vozidlo je bez nutných investic a připraveno na nové cesty. V autě je vestavba, kterou jsem původně chystal jen na jeden výjezd. Vůz je tradičně pětimístný, s vestavbou pouze dvoumístný, při složitějším složení vestavby třímístný. Motor nežere olej, kombinovaná spotřeba benzínu cca 6 litrů, při praktikování tzv. „úsporné jízdy“ (doporučuji nastudovat) se dá dostat pod pět litrů.
Zadní část vozu se dá složit do rovné ložné plochy během dvou minut (zadní sedadla se zasouvají do podlahy). Pozor jsme pejskaři a i když je auto pravidelně čištěno, nějaké ty alergeny tam budou. V kufru je taky nějaký ten škrábanec od drápů. Auto není nový krasavec na balení stopařek, ale spíš pro řidiče, kteří si potrpí na kvalitu a účelnost.
Na posteli se pohodlně a bez problémů vyspí dva lidé s výškou 182 cm. Během expedice je vestavba připravena kdykoliv na spaní, stačí jen sklopit sedadla řidiče a spolujezdce a na jejich místo vyklopit spací část.
Součástí vyjíždějící kuchyně je dřez se smaltového kotlíku, velmi výkonný vařič, na kterém se dá po vložení litinového i grilovat a šuplík s přihrádkami. Součástí prodeje je celá kempingová výbava, jak na fotografii a něco navíc.
Když jsem auto koupil, mělo něco přes 120 tisíc a vybral jsem ho na doporučení jako kvalitní, bezporuchové vozidlo. A opravdu, při pravidelné údržbě nikdy nebylo větších investic. Během let jsem měnil brzdy, baterii, výfuk, čepy, tedy provozem běžně opotřebované věci. Pravidelná výměna oleje a filtrů! Do budoucna bych řešil ruční brzdu, ta je trochu slabší a zabírá až nahoře a dveře spolujezdce se někdy samy nezamknou. Auto má pár promáčklin a oděrek na karosérii (mě lehké vady na kráse nevadí). Plechy jsou zdravé, neprohnilé, bez kvetoucích míst, zespod je auto v minulosti ošetřované nátěry. Motor jsem nikdy nemyl a nedoporučuji.
Vloni nový kvalitní výfuk, silentbloky, Sezónu jeté letní pneumatiky za 6.000 + dělaná geometrie. Zimní pneu na plechových discích, sice staršího data, ale Nokian! – tzn. první třída. Na zimu tuto značku doporučuji. V ceně vozu je celoroční dálniční známka (platnost do února). Na podzim končí technická, je možnost udělat novou, nebo dát slevu na tuto službu.
Ohledně kvality těchto vozů doporučuji přečíst tento článek:
S těžkým srdcem prodávám náš Citroen C5 kombi 2,0 HDI 120kw, automat 2011 facelift, ABS, stabilizace ESP, asistent rozjezdu, tempomat. Má najeto ďábelských 333 tis km převážně po Hradecké dálnici pouze sám řidič. Jsem druhý majitel (koupeno 2016 s 200 tis km). Stav auta odpovídá polovičnímu nájezdu, pravidelně servisované v Citroenu u jednoto a toho samého mechanika. Auto nebylo nikdy havarované, pouze jedna drobná nehoda na zadní nárazník, kde se měnily pouze plasty a vše šlo na pojišťovnu a opravováno bylo v originál citroenu. I když o auto bylo pečlivě pečováno, tak přeci jen má 11 let, takže je nutné k tomu přihlédnout. Ježděno na zkrácené intervaly oleje po 15tis km. Servis nutný za 1 000km - pouze olej a filtry. V automatu pravidelně měněn olej po 60tis km - další výměna až za 47 tis km. Zimní pneu 5mm, letní téměř nové. Oproti jiným C5 vypadá ta moje výrazně lépe, protože ty ostatní jsou 3x stočené, moje má poctivé kilometry a servis. Automat řadí krásně. FAP filtr byl čištěn, další čištění cca za 100 tis km. Hydropodvozek má i sportovní režim, stejně jako automat, ale tohle auto je spíše o pohodlí a polykání kilometrů. STK z prosince, takže platí ještě necelé dva roky. 2 klíče, navíc gumová vana do kufru a ochranná chromová lišta u kufru na zadním nárazníku. Elektricky sklopná zrcátka, automatická klimatizace - pravidelně dezinfikována, vestavěná navigace, všechna okna v elektrice. Hydropodvozek lze přizvednout nebo naopak snížit. Auto je tiché, nikam netáhne, nic neklepe. Nové zadní destičky. Na autě jsou originál Citroen 17 kola, ale nejsou zapsané v TP, tam jsou 16, ale nikdy jsem s tím neměl na STK problém a vždy jsem prošel oficiální cestou bez problému – již jsem takto auto koupil s těmito většími koly a neřešil jsem. Drobné oděrky na karoserii z provozu a lehce se loupe lak na ALU discích v jejich středech. Pro další dotazy zavolejte nebo napište. Cena 129 tis včetně letních pneu. Při rychlém a férovém jednání na místě možná rozumná domluva o ceně. Určitě mi nepiště zprávy typu „nabízím 100 tis ihned a podobně“ vím co prodávám, nabízím férové jednání a to samé očekávám od vás. Důvodem prodeje je přidělení služebního auta pro soukromé účely a tak pro Citroen není využití.
Nabízím k prodeji Bmw e61 530xda 170kw. najeto 419 xx
bixenony, dvouzónová klima, kůže, Tažné Zařízení, ABS, DSC, centrál s dálkou, navigace stačí sehnat instalační cd, USB, bluetooth, multifunkční volant, tempomat, el volant, el. sedačky,čeština v rádiu,dofuk sedaček. DPF off. M paket zadní i přední nárazník.
Auto má v únoru udělanou novou technickou.
Pravidelně servisované, rok nové turbo, vstřiky, kabely k 5 dveřím, olej v převodovce.
instalovaná čeština do rádia, nové destičky a kotouče. tento rok jsem nechal přidělat nové tažné zařízení.
Auto je po technické stránce v dobrém stavu.
Vady:
Bude potřeba udělat Ramena. po přejetí hrbu to jde slyšet.
Nefungují parkovací senzory.
Na autě je už 10 let bílá folie. není to od pohledu poznat ale z blízka už ano. je to hlavní důvod proč auto prodávám za 110 000,-
Celkově jsem se o auto staral, používal jsem ho k práci, jezdili jsme se stánkem po festivalech. a nemohl jsem si dovolit aby mě někde nechalo.
důvod prodeje je ten, že jsem se rozhodl stánek prodat a nyní auto nevyužiju.
při rychlém jednání je sleva jistá.
Přepis požaduji.
Prodám nebo vyměním za něco sportovnějšího
Škoda Octavia 2 Facelift Combi 1.4 TSI 90kw
Rok výroby - 11/2010
Barva - černá metalíza
STK - 10/2024
Stav tachometru - 201xxx
Původ - Německo, Já jsem první majitel v ČR, kupováno v autobazaru, dělal jsem si výpis z CarVertical a žádný záznam tam nebyl, tak by to mělo být snad OK.
Výbava: Maxidot, 4x okna v El., El.zrcátka vyhřívané, vyhřívané a výškově nastavitelné přední sedačky, Automatická klimatizace, samozatmavitelné vnitřní zpětné zrcátko, senzor deště, 2x klíč s D.O., Automatické přepínání světel, denní svícení, Originální rádio, kde jsem dodělal bluetooth, AUX, 5x airbag, loketní opěrka, nastavitelný volant, roleta v kufru, rezerva tempomat, senzor tlaku v pneumatikách, ESP, palubní počítač, zadní parkovací senzory, ALU kola R15 s poměrně pěknými pneu Nexen, zimní plechy R16 s pěknými pneu
Auto mám osazené LED žárovky ( potkávací, dálkové, denní, mlhové, obrysové, couvaci, SPZ, interiér) v hodnotě 7000 ,- v případě zájmu mohu nechat dle dohody
Servis:
Při 196xxx dělány komplet rozvody, olej+ filtry, přední brzdové destičky + zadní kotouče a brzdové destičky
Při 197xxx výměna zapalovacích svíček NGK a největší bolest 1.4 TSI byl dělaný repas převodovky (přeložiskovaná převodovka)
Auto je po technické, motorové i vizuální stránce v dobrém stavu.
Za auto jsem před necelým půl rokem dával 150tis a do 2 měsíců jsem tam poslal 20tis a vyřešil neduhy těchto motorizací, takže by auto mělo být pouze sednout, tankovat a jezdit.
Na výměnu bych preferoval buď O2 RS BWA nebo Seat Leon 1M 1.9 TDI ARL nebo 1.8T v Topsportu minimálně a klidně s pohonem 4x4, případně něco jiného zajímavého, ne automat a ne nic shnilého, případně lze výměna za silniční sportovní motorku. Nejlépe vyměním za levnější auto s doplatkem z vaší strany. Cena na výměnu cca 150tis, záleží na dohodě
K prodeji dávám svou dodávku opel Vivaro, není to leštěnka ale stav má pěkný. Auto dostalo vždy to co potřebovalo jak na motoru tak na podvozku. Během doby co jsem ho mel tak se menila spojka, dvojhmota, lambda, egr, žhaviče, čepy, stavilizační tyče, táhla řazení, zadní tlumiče, silentbloky motoru,táhla ruční brzdy a další. V minulém roce rozvody a veci s tim spojene. Olej měněn poctivě po 14-15tis kilometrech. Na podzim ošetřen komplet podvozek.Lehká povrchová koroze na předních podbězích. Jsem druhý majit v Čr , auto jsem koupil od souseda ktery ho provozoval od roku 2009 a auto daval stejnou péči. Opravdu poctivých cca 390 000 km, kdy auto nikdy netrpělo. Auto jsem vyuzival na převoz žebříků a elektrikářského nářadí takže nevozilo žádný velký náklad ani suť. Nákladový prrostor byl ošetřen a natřen. Na autě zimní kola na dojezd a druhá sada letních v slušném stavu cca 6mm. K autu jsou dvě lavice a tedy 9 míst k sezení + střešní nosiče. Auto mě nikdy nikde nenechalo, jede velice pěkně, najde se nějaká kosmetika. dohoda možná na místě, prodej možný ihned . Stejné jako Renault Trafic. Prosím hlavně volat a bazary hlavně nevolat.
Prodám svoji Audi A4 Avant B6. Na svůj věk je auto ve velmi dobrém stavu. Za dobu co jsem ho měl jsem se o něj dobře staral. Všechno co bylo potřeba jsem udělal, auto je garážované. Co se interiéru týče ten je též ve velmi dobrém a zachovalém stavu.
Výbava auta:
Střešní okno
El. stahovatelná okna
Airbag řidiče a spolujezdce, stabilizace podvozku ESP
Posilovač řízení, Protiblokovací systém ABS, man. klimatizace, ALU kola R18,
střešní nosič, centrální zamykání dálkové, výškově nastavitelná sedadla, mlhová světla zadní i přední, autorádio, zadní stěrač, nastavitelný volant.
Motor: 2.5 TDI V6 132 kW (177 hp)
Převodovka: 6 st. man.
Najeto: 280 xxx
Věci které byly na autě nedávno dělané:
Nové rozvody
Nové filtry, měněný olej
Nový posilovač řízení
Nový chladič
Váha vzduchu
Čidlo tlaku v sání motoru
Celkově byl zkontrolovaný celý motor a auto šlape jak hodinky bez sebemenších problémů. Jak už jsem zmiňoval o auto bylo vždy dobře postaráno, ale samozřejmě na svůj věk má drobné kosmetické vady. K autu dám sadu letních pneu v dobrém stavu, přední mřížku i s logem, náhradní zvedák plus dva náhradní klíčky. Auto prodávám proto, že pro něj již nemám využití. Přes týden jezdím se svým pracovním autem, protože si nechci ničit interiér a toto auto občas využívám o víkendu, tudíž mi většinu času stojí v garáži a zabírá mi místo. Případní zájemci pište nebo volejte na +420
Prodám X5 E53 3.0d manuál 135kw, rok 2002.
Na tachometru - 190.000km
Auto je bez DPF na pružinách a bez výřivých klapek. Pochází z DE.
Nemá tažné tak nikdy nic netahalo.
Auto má bezporuchový manuál oproti automatu, spotřeba okolo 8.3l/100km.
Auto jsem si koupil pro zábavu a výlety. Chtěl jsem si ho nechat a udělal jsem na autě dost servisu, bohužel auto musím prodat, protože rekonstrukce bydlení je teď dosti drahá záležitost.
Každopádně na autě je děláno:
Byla dělána zadní náprava,čepy, stabilizátory a tlumiče.
Teď je kompletně dělána spojková sada Sachs najeto tak 4000km, všechny filtry, separátor atd.
Jsou nové Xenon výbojky
Nová autobaterie Exide
Kupoval jsem v TOP stavu kola R19 Styling 132
Koupené Leden 2023 nové, vyvážené 4x zimní pneu najeto tak 1500km (15000.-)
Koupený a přešitý volant z Facelift
Je opravený a zrepasovaný Rádio modul, jednotka el. polohy volantu, některé čidla atd, je toho dost.
Auto je v pořádku, má nějaké neduhy, ale je to 21 let staré spolehlivé auto.
Cenu si představuji v takovém stavu minimálně 129.000.-
Nabídky jako že dám 100tis a dojedu si ani nepište, když vezmu v potaz že pouze nové pneu,nová spojka, nová baterie je 30.000.- .
Není to žádná sociál výbava a je to hlavně MANUÁL.
Má vyhřívané sedačky,Xenony, vše v elektrice, černý strop, nášlapy atd.
Kdyžtak mám Carvertical i Cebii.
Špekulanti , AAA atd , nevolat.
Dobrý den
Prodám tohle pěkné a celkem zachovale BMW E90, rok výroby 2009, motor 325i, N53B30A (MANUÁL)
Auto je v dobrým stavu ale najdou se nějaký mouchy na kosmetice, jako je třeba přední nárazník od vysokých patníků u obchoďáku, co se týče motoru tak ten běží krásně. Podvozek celkově v pohodě ale nejspíš se trochu ozývá stabilizátor. Výbava není největší ale má to klimu, rádio, multifunkční volat, tempomat, dešťový senzor atd..???? Auto má najeto něco málo přes 240 000km, každých 8-10 000km měněn olej a olejový filtr a každou druhou výměnu zbytek filtrů. Během mojí etapy jsem do auto celkem nainvestoval od ložisek po motor, nebudu všechno vypisovat ale poslední co jsem nechával dělat je výměna převodovky i s olejem, elektrické řízení, přetěsnění víka ventilů a přetěsnění olejové vany, tím pádem se rovnou dělal i olej v motoru s filtrem. Dálé jsem nechal vyčistit interier aby příští majitel nemusel řešit, do inzerátu jsem použil fotky od firmy, která mi vyčistila auto. Auto je na letním obutí a na kolech R16.
O ceně se můžem bavit u auta
Důvod prodeje je nevyužití a koupě jiného auta, na prodej nespěchám, není to moje priorita
!Auto bez přepisu nikam nepojede!
Po delsim vahani jsem se s tezkym srdcem rozhodnul prodat svuj Jaguar.
Mel jsem s nim velke plany na renovaci a auto uplne vytunit, ale sebekriticky si musim priznat, ze jsem vic na zazitky a nova auta.
Auto ma do idealu urcite daleko a lidem s OCD doporucuji se mu vyhnout, ale je naprosto SPOLEHLIVE, nikde me nikdy nenechalo a az na uplne drobnosti vse TECHNICKY FUNGUJE, do auta netece, nikam netahne, svetla sviti, klakson troubi, sterace stiraji atp. Motor skvele funguje, automat radi pekne, nijak necuka, nerovnosti auto tlumi vyrazne lip nez muj sluzebni Kodiaq s DCC. A hlavne ma płatne papiry a STK, tz sednout a jezdit. Navic ma uz vyreseny podvozek, coz je u tehle aut obrovska investice.
Par neduhu ma: koroze karoserie, popraskane drevo na palubce, nefunkcni zesilovac radia, neodborne opravena stropnice a central zadnich pravych dveri nekdy vynecha odemykani (zamkne vzdy).
Par technickych dat:
Jaguar XJ40/XJ6 s Evropskym rizenim vlevo
Barva: jedina spravna ???? British racing green
Benzin: 6 valcu, 163kW, tz skoro 220 koni, prevodovka automaticka
RV: 1992, tz doporucovene pozdni roky vyroby
Najezd: 158 xxx km
Dovezeno z Nemecka roku 2013
Vybava hodne slusna, namatkou vyhrev sedadel a jejich plne elektricke ovladani vcetne hlavove operky (to jsem jeste nikdy nemel), tempomat, rezim SPORT, stresni okno atp.
O auto było dobre postarano, je na nem dost veci udelano a je na letnim pneu s peknym vzorkem, tz pokud nebudete chtit resit renovaci, tak je auto defakto BEZ INVESTIC a muzete zacit jezdit.
Ma i zaplaceny eko poplatek.
Predstava ceny je 129k a dokazu si predstavit vymenu s oboustrannym doplatkem idealne za neco bez strechy. MX-5, S2000, Z3, Z4, SLK, Chevrolet, MR2 apod. Pripadne by me to tahlo k Fiat 124, Abarth 124 nebo Alfa Romeo.
Auto rad ukazu osobne v Praze vcetne vsech neduhu.
Dobrý den,
Prodám Škodu Octavia III 1,6 TDI, 77kw kombi
Rok výroby: 2014
Najeto 210859 Km
STK: 2023/6
PO ROZVODECH před 1500 km, udělány v autorizovaném servisu AUTO Hegr Šumperk (cena 22000 Kč)
Minulý rok komplet brzdy a nová baterka.
Olej a filtry měněny pravidelně po 15000 km v AUTO moto Bezděk v Šumperku.
+ NOVÉ ZIMNÍ pneumatiky DUNLOP Winter responze 2
+ Druhá sada kol.
Auto sloužilo do 180.000 Km jako dálniční, pak jsem již využíval pouze jako druhé v rodině. Aktuálně se nám rozšířila rodina a do Octavie se už nevlezeme. Kupoval jsem ho ještě v záruce z Auto Hegr Šumperk při 70.000 km jako manažerské auto. Jediná závada za celou dobu provozu byla vodní pumpa. Co servis vyžadoval to se udělalo. Nově jsem plánoval udělat spojkové ložisko a oleje, ale tohle si chce asi nový majitel udělat sám. Auto nebylo bourané, pár věcí z běžného provozu jsem nechal opravit (žádná výměna dílů)
Výbava:
- Maxidot (palubní počítač)
- Jumbo loketní opěrka
- Elektrické ovládání oken vpředu
- elektrické ovládání zrcátek
- vyhřívané sedačky
- ESP
- Tempomat
- Hands-free
- Klimatizace (po servise)
- Kožený paket
- Dělené z
- adní sedačky
- Zámek zpátečky
- Ochranná guma v zavazadlovém prostoru
- Litá kola
- Druhá sada kol
Bazary a překupníci prosím nevolat!!!
Tel:
Prodávám své Volvo V60. Jedná se o hybridní model s motorem D5, označení twin engine. Auto je z roku 2016, první registrace v prosinci. Jsem druhý majitel a auto pochází z Holandska, kde jsem si ho sám koupil.
K autu je kompletní historie v servisní knížce, vždy v autorizovaných servisech, je nehavarované a v krásném stavu.
Motor má dieslový pětiválec o objemu 2,4 l o výkonu 120 kw s automatickou převodovkou + elektrický pohon o celkovém výkonu 50 kw, takže dohromady 170 kw. Auto umí jezdit jak na samostatný elektropohon, tak v kombinaci diesel plus elektřina (pohon 4x4) nebo samostatně na diesel. Jízdní režimy si řidič volí libovolně během jízdy, dá se s tím pěkně pracovat i hrát.
K autu jsou dvě sady litých disků a pneu. Momentálně má auto najeto 160 tis. km. VIN pro kontrolu:
K autu jsou 2 nabíjecí kabely, jeden do 230V zásuvky a druhý do rychlonabíječky. Sám jsem auto nabíjel šetrněji z 230V zásuvky každodenně. Auto má tažné zařízení na max 1800 kg.
Možnost vidění a svezení ve Velkém Meziříčí. Autobazary a překupníci nepsat ani nevolat! Cena je bez DPH, jsme plátci, auto je psané na firmu. Více informací řeknu telefonicky, nebo si napište, co vás zajímá.
Dobrý den, nabízím k prodeji svůj VW Passat CC ve vrcholové verzi 3.6 FSI s nájezdem 184 xxx km. Auto je v dobrém stavu. První registrace byla 11/2008. Auto je dovezeno z Německa firmou Prověřená. V ČR jsem první majitel. Auto je skoro v plné výbavě. Při koupi vozidla jsem si zřídil dodatečnou záruku DEFEND Car Protect ADVANTAGE - platné. Auto je pravidelně servisováno v autorizovaném servisu. Tankováno převážně Vervou 100. K autu je originální dokumentace, včetně servisní knihy.
- pohon 4x4 (4motion)
- sériové výfuky
- 6 stupňová automatická DSG+F1 převodovka (sportovní pádla pod volantem)
- výkon 220 kW/300 HP
Výbava:
- originální velká navigace RNS 510 s USB, AUX, SD, DVD, HDD, Bluetooth handsfree
- měnička CD
- vyhřívané přední sedadla (u řidiče el. ovládání sedadla)
- zabudovaný originální telefon + originální mobilní telefon Nokia vč. originální dokumentace
- ACC adaptivní tempomat
- LANE ASSIST sledování a držení v jízdním pruhu
- AUTO HOLD automatické držení brzdy při stání
- Senzory tlaku v pneu
- Parkovací asistent
- WEBASTO nezávislé topení s dálkovým ovladáním
- El. roletka zadního okna
- DCC adaptivní podvozek (comfort/normal/sport)
- Panoramatické střešní okno
- Bezklíčový přístup KESSY
- Adaptivní Bixenony + přisvícení do zatáček
- mlhovky
- denní svícení AUTO
- senzory deště
- funkce Coming/Leaving home
- ovládání oken přes dálkové ovládání
- zadní el. zásuvka 220V
- příprava na zadní kameru
Auto je čtyřmístné. Interiér je kombinací černé kůže a bílé alcantary. Na vozidle jsou zimní pneumatiky Pirelli Winter 210 SottoZero 3 225/40 R18 92V osazené na sportovních diskách zn. CMS šedé barvy. VIN posílám na vyžádání. Na vozidle jsou drobné kosmetické vady, koroze skoro žádná. Jsem ochotný se na ceně domluvit.
V případě zájmu dopošlu další fotografie.
Vzhledem k nevyužití prodám/vyměním plně funkční VW Golf VII ve verzi GTD.
Jsem první majitel v ČR, auto je dovezené z Německa. Koupeno v červenci 2021 s nájezdem 199 000 km, v tu dobu jsem najezdil v průměru 3 tisíce za měsíc, změnil jsem ale zaměstnání a pořídil pracovní auto, takže auto víceméně stojí. Za poslední půl rok nájezd max. 2 tisíce kilometrů, auto vytáhnu jen když vím že najedu více jak 50km, jinak to ani nemá cenu.
-barva černá
-vyrobeno 11/2013
-najeto 221 000 km
-původ Německo
-STK 07/2023
-2.0 TDI, 135KW, kód motoru CUNA
-manuální převodovka
-nebourané, drobné kosmetické vady z provozu nic hrozného
-letní kola VW Taulon R18, zimní kola VW Dijon R17, obě sady v pěkné šedé barvě ladící k autu
-
-servisní knížka
Z výbavy například:
ABS, ASR, natáčecí Bixenony s přísvitem do zatáček, navigace, AUX, USB, digitální dvouzónová klimatizace, přední a zadní parkovací senzory, tempomat, vyhřívaná el. zrcátka, dešťový senzor, multifunkční volant, sportovní vyhřívané sedačky, el. všechna okna, el. ruční brzda atd.
Co bych vyzdvihnul tak: sklopné tažné zařízen a bez klíčové odemykání/startování
Za mne děláno:
výměna olej a všech filtrů po koupi a následně po 10-12tkm, deaktivace start/stop, rozvody s vodní pumpou ve 210tkm, nové xenonové výbojky, doplnění klimatizace, zadní kotouče, destičky + zánovní třmeny, nová brzdová kapalina, auto se teď vrátilo ze servisu kde se měnila lambda sonda, oleje a filtry
Nikde nic nebouchá a jede krásně, mezi výměnami oleje doliju cca 0,5 oleje asi jako každý tento motor, svítí závada na osvětlení kvůli US svícení, auto je až na výše zmíněné v pořádku, nic skrývat nepotřebuji.
Cena dohodou na místě, rychlé jednání sleva. Slevu po telefonu po mě nechtěje. Email, sms, cokoliv - odpovídám na vše.
případně vyměním s oboustranným doplatkem za auto s benzínovým motorem. Ideálně VAG 2.0 TSI/TSFI apod. např. Golf 6/7 GTI, Leon Cupra 5F, Audi 8P S3 facelift, Octavia 3 RS, A4 B8, F20-114i, 116i, 118i, 316i F30, Focus ST, atd... 130kw+
tel: 7️⃣2️⃣3️⃣ 1️⃣5️⃣0️⃣ 4️⃣2️⃣2️⃣
Dobrý den, prodám osobní automobil.
Značky škoda Octavia 1.9 TDI 66kw (stará dobrá rotačka tzv).
Auto jsem měl jako pracovní a jezdil jsem sním 2 roky denně 120km a nikdy mě nikde nenechalo.
Auto má ještě 8 měsíců STK, ale nějaké chyby se určitě najdou. Někde se najde rez, ale není to na rozpadnutí. Auto má hodně kosmetiky, není to nové auto,
Auto chytá na brnk. a auto je plně pojízdné. Šíbr také plně funkční.
Chyby: udělat geometrii oprava za 600kč, horší lak kapota a střecha.
Auto svítí troubí jezdí. Přepis je nutný k autu plná moc !! Auto jede krásné za plynem.
Prodám Audi A6 C6-4F před FL Quattro. Auto vlastním 4.rokem a dával jsem mu veškerou péči, autem byly v sezóně 2022 odjety srazy.
Rok výroby 2006, motorizace 3.0 TDI 171kw (upraveno na cca 215kw) s automatickou převodovkou tiptronic. Kód motoru ASB.
Auto má nyní najeto 388xxx, jezdím s autem dále, čili nějaké kilometry ještě přibudou.
Auto je pravidelně servisováno, olej měněn každých 10tis kilometrů. Auto je s DPF, které funguje jak má. STK platná do 11/23.
Výbava:
* bixenon, zadní led světla
* Tempomat
* Dešťový a světelný senzor
* Dvouzónová klimatizace
* Vyhřívaná přední sedadla (kombinace kůže s alcantarou)
* Ambientní osvětlení
* Coming a leaving home
* MMI 2G
Na autě je uděláno:
* Cca ve 250xxx dělaný rozvody s vířívími klapkami
* Ve 280xxx kompletně přední rozvody s kladkami a napínačkou
* Ve 300xxx dány nová světla
* Ve 310xxx dány nové zadní měchy a nová hadice na servo
* Ve 320xxx přetěsněny a zkontrolovány všechny vstřiky
* Ve 370xxx dána obě nová ložiska a zadní světla
Úpravy:
* přední s-line nárazník s lipem od Maxton design a s RS look maskou
* zadní difuzor s-line FL
* upgrade brzd na 360mm přední dvoupísté z Audi A8 a zadní 330mm z A6 s-line, brzdiče dány do tyrkysové barvy + nové brzdové hadice
* Kompletní dechrom na celém autě
* PPF fólie na předních světlometech
* Zatmavená přední okna
* Přestavba originálního vzduchového podvozku na podvozek, který je ovládaný jednotkou, přidána 19l nádoba na vzduch, 2 kompresory a přední měchy s tlumiči pro maximální snížení
* Demontované zadní tlumiče z výfuku
* Na jaře 2022 bylo auto kompletně rozleštěno a potažené keramickou ochranou Gyeon
Auto prodám na originálních discích R18 se zimními pneu (viz. poslední fotka). R20 z fotek si nechám na další auto.
V případě slušného a rychlého jednání jsem ochoten s cenou hýbat. Pokud by byl zájem auto dám kompletně zpět na originální vzduchový podvozek za 205tis.
Pro více info mne kontaktuje telefonicky.
Z důvodu pořízení nového automobilu prodám svou Škodu Octavii. Auto je plně funkční. Jsem první majitel - nekuřák. Nikdy nehavarované. Žádné převážení zvířat.
Automobil má najeto 176.000 km. Auto bylo servisováno pouze v originálních servisech Škoda. Motor původní, bez GO. Žádné úkapy. Vůz není přelakován, lak je původní. Elektrika funguje (vyhřívání zrcátek, ovládání oken, centrál). Klima i ventilace bez problémů. K dispozici dva klíče a servisní kniha.
Aktuálně má auto od září 2022 platnou technickou kontrolu - prošel napoprvé. Nové brzdy. Nová plechová kola. Nové pneumatiky. Novou baterku. Stačí nastartovat a jet.
Auto bylo poctivě zajeto na delších tratích. První roky jezdilo mimo-město. Nyní slouží již jako druhé auto v rodině.
Vizuálně je v pěkném stavu. Interiér není nadměrně opotřebován. Karoserie má pár oděrek z parkování.
Preferuji přímý prodej. S prodejem nespěchám a budu rád, když najdu nového majitele, kterému bude dělat auto radost stejně, jako nám. Špekulanti nepište. Prosím pouze písemné reakce. Na telefonu jsem zřídka.
Aktuálně na AAA Auto nebo Auto ESA se pohybují až ke 120.000,-
POZOR: Čersvtě umyto v automyčce. Stačí nasednout a vyjet :)
Nabízím k prodeji Land Rover Discovery 3 2,7 TDV6 manual HSE 7 míst. Auto je vyrobeno 12/2004. Auto je Euro 3 bez DPF. VIN - SALLAAA185A314. Auto pochází z ČR. Najeto cca 235000km. Auto nemá tažné zařízení Auto jsme používali jako rodinné. Auto pravidelně udržované. Olej dělán mezi 9 a 10tis včetně všech filtrů. Do oleje přidávána vždy MoS2 přísada od liquid molly. Auto nebylo bourané. Auto jeví z venku i zevnitř kosmetické vady. Drobná koroze rámu a kabiny, majitel přede mnou dělal nástřik podvozku, který by chtěl obnovit. Do každé nádrže nafty přidávána aditiva VIF letní/zimní. Pneumatický podvozek plně funkční jen už si trochu přes víkend sedá, chtěli by vyčistit ventilové bloky.
K autu ještě přidám palivový filtr, olejový filtr, nepoužité sněhové řetězy pro vozidla do 7,5t, zánovní xenony, spojky vzduchového podvozku, povinná výbava, příručka uživatele a v pdf workshop manual.
Na autě klasicky odešla palubní deska, výměna za desku z jiného diska a reflešnutá pomocí IID Tool. Nepodařilo se srovnat tachometr, ukazuje tedy, méně než je najeto. Vše je již zapsané na STK a k velkému techničáku je připojen protokol o výměně počítadla dle zákona č. 193/2018 Sb, §36 ods. 4 Technická do 1/2024.
Výbava:
dva klíče
satelitní navigace,
palubní pc,
pneumatický podvozek,
uzávěrka zadního diferenciálu,
uzávěrka mezinápravového diferenciálu,
kožený interiér,
zvuk Harmon Cardon + logic 7,
xenonové světlomety,
krátké střešní podélníky,
letní origo disky 18‘‘255 – 3mm
zimní origo disky 18‘‘235 – 8mm
boční nášlapy
zatmavěná okna
plnohodnotná rezerva
zadní parkovací systém
přední elektrická sedadla s pamětí
elektricky sklápěná zpětní zrcátka
DSC
redukce
Terrain response
tempomat
automatická dvou zónová AC
dělené zadní sedačky
automatické svícení
automatické stěrače
automatické odbrzdění při rozjezdu
Na autě jsem dodělával:
zaslepení EGR
přisvětlování do zatáček
Webasto předěláno na plně nezávislé ovládané pomocí hodinek Webasto a GSM modulu auto topení nijak neomezuje (dá se jednoduše obnovit)
systém na předehřev kabiny vozu pomocí Webasta
aktualizace firmware palubní desky, aby zobrazovala hodiny na display palubního počítače
3 zablikání při namáčknutí směrových světel
možnost rozsvícení couvacích světel společně s follow my lights home pomocí 3. tlačítka na dálce
vyhřívané přední okno
výhřev sedačky řidiče
integrovaný Bluetooth modul pro přehrávání hudby
možnost přepnutí sat nav do RRS módu
diagnostikou vypnuta funkce samo zabrzdění při vyjmutí klíčku ze zapalování
vnitřní tlačítko pro otevření vrchní části kufru
Opravy na vozidle:
ve 160tis dělán přední a zadní rozvod včetně všech kladek a řemen příslušenství
Vše se sem bohužel nevejde, rád dopošlu na mail. Dohoda na ceně možná.
Prodám dva velké prostorné vozy,typu Renault Espace 2.2 poctivý atmosférický motor,benzín r.v.1992 najeto 297856km funkční k provozu.Po rozvodech,nové pumpě,těsnění pod hlavou,STK skončila 6/2022 vůz bez problémů prochází, já jen nyní z finančních důvodu na ni nemám ji udělat a vůz na STK připravit.Kdo si STK udělá má dobré poctivé auto.Ekodaň nezaplacená 10000Kč ,nekuřácký vůz zachovalý interiér auto v rodině,otypováno v TP na 5 míst,ale jinak jdou dát dvě přídavné sedačky,spotřeba u tak velkého auta 9-10l/ště celkem poctivá jednoduchá technika motoru, rámová pozinkovaná konstrukce auta s laminátovou karoserií.Preferuji osobní přihlášení a odhlášení na úřadě.Možno přihlásit i jako veterána.Pozn.Auto je staré bude třeba menší údržba,jinak motoricky a po stránce brzd bez problèmů.Důvod prodeje,tak velké auto už nevyužijeme,stojí zbytečně v garáži.Auto je plně pojízdné.Ideální na chatu,dovolenou ,na ryby,stěhování věcí,nebo do lesa na dříví atd.hlavně nereznoucí karosérie a rám auta v pozinku bytelná konstrukce auta.Po vyndání sedaček ideální stěhovák.Auto má i tažné zařízení.Auto je na SPZ platím i pojistku kvůli STK to nechci dávat do depositu.Pozn.Chce se na to přijet podívat a pořešit na místě .Auto je předurčené spíše pro fandu těchto vozů.Je potřeba jen zpátky namontovat ventilátor topení ofuku skel.Ten je demontovaný,nachází se v části nad motorem pod čelním sklem.Byl vymontován kvůli montáži nového těsnění pod hlavou.Jinak je vše funkční tak jak má být.Dále mám k prodeji ještě jedno auto toho to typu modrozelené metalízy,s nájezdem 220999Km r.v 1996 ve slušném plně funkčním stavu s STK do 5/23 bez koroze a tech.závad. Loupe se jen vrchní bezbarvý lak, bohužel bolest všech espasů té doby,ekodaň zaplacená ,druhý majitel dovezeno ze Švýcarska sedmimístné i v TP zapsáno,tažné zařízení nekuřácký zachovalý interiér ,originál stav vozu vše je původní.K tomu i spostu náhradních věcí.Preferuji osobní přihlášení
a odhlášení na úřadě.Vzhledem k cenám ,se nám už tak velká auta nevyplatí provozovat
.Děti odrostly .Byl bych moc rád kdyby se vše prodalo najednou ne pokusech spoustu náhradních dílů, 2ks komplet střešní nosiče,přední zadní nárazník ,sada použitých pneu s ocel.ráfky R14 8ks kol a 4ks
hliníkové disky R14, prodej pouze jako celek všech věcí.Vhodné pro fandy a sběratele těchto retro vozů.Rarita celoplastová karosérie.Cena 48000Kč je za
komplet dvě auta + všechny věci k tomu včetně dokladů.Jsem přímý vlastník vozidel i provozovatel,auta jsou pojištěna u Allianz.V případě zájmu po dohodě zajistím evidenční prohlídku k převodu.
520D G31 ,B47-140kw ,automat 8q-8HP asi nejlepší převodovka v dnešní době, zadokolka !!(bezstarosti oproti XDRIVE)rok 2017 ,najeto 123tkm doloženo CEBIA, CV , historií z BMW, k autu COC list, komplet dokumentace, 2klíče ,el. serviska ,v minulosti jedna pojistná událost , odřený PP roh nárazníku , lakováno do rozstřiku , bez výměny a sundání nárazníku,jinak je na autě všude původní lak .
Auto je ve stavu tak jak by jsme si asi všichni přály a vždy tomu bylo u aut z Německa, nebudu tu psát pohádky o stavu nového auta a majitelích důchodcích jako píšou všichni , ale auto měl pouze jeden majitel , v zimě prakticky nejezdilo nemělo zimní pneu , auto jezdilo na servis pouze do BMW , kupováno u mého dlouholetého kamaráda v Německu privát, žádný bazar nebo přeprodej ,o auto bylo maximálně postaráno.
Stav vozu : interiér je téměř v 99% stavu auto vypadá na poloviční nájezd , vše elektrické v interiéru vyzkoušeno a funkční není tam co řešit .
Podvozek po důkladné kontrole na zvedáku , žádný uník motor-převodovka-diff , žádná vůle nikde na ničem , žádná koroze nikde není ani okysnutý diferenciál či nápravnice což je zvykem i u měnších nájezdů a mladších BMW
Motor startuje hned i v -15 ,běží rovnoměrně ,žádné nežadoucí zvuky ,plný výkon , korekční hodnoty vstřikovačů a DPF jako nové , čistý výfuk - pravidelná regenerace ,na diagnostice po najetí 1000km žádné chyby ,automat řadí perfektně , spotřeba na dlouhou vzdálenost bez problému pod 5l ,couračky 5.8l ,auto je na cestě stabilní a pevné , brzdy ostré ,jezdí naprosto bez jakéhokoliv problému , a nevyžaduje žádný servis v blízké budoucnosti ,zkontrolováno nejlépe jak šlo .
Karoserie , všude na autě původní lak (viz video prohlídka) na autě nikde žádné promáčklíny , lak je pěkný , vše perfektně spasované , když půjdu do uplných detailů nějaká škrábance na zadním nárazníku na nakládací ploše do kufru, a LP kolo má asi pár menší šrám od parkování jinak je auto 100%.
z výbavy : originální nedodělávaný M-paket , LED světla, přední i zadní dynamický parkovací asistent , BMW Conected , různé Safety asistenty hlídání v pruhu , překážky apod. , origo el tažné , R19 originál ALU kola MPAKET (za příplatek ), Adaptivní tlumiče , skla s ochrnaou proti slunci , komfort sedačky - s výhřevem i ventilací ,( asi nejlepší sedačky jaké tam mohou být ) , Ambietní osvětlení interiéru různýma barvama , bezdrátová nabíječka ,digi budíky.
U mě na servisu (zabývám se servisem BMW již řadu let ) prošlo auto kompletní kontrolou ,udělány filtry, olej , destičky komplet ,nové zimní pneu na R19 v hodnotě 18k,černé ledvinky (původní přidám)
Auto na origo R17 ALU , případně R19 M-Paket za příplatek
Auto je přihlášeno na CZ doklady , prošlo legální STK s 0 chybama s pochvalou za stav ,není odpočtové DPH
videoprohlídka
80 fotek: