inzerce, prodej, prodám, bazar

zakopal.jsem auto - strana 2

Počet nalezených inzerátů ZAKOPAL.JSEM AUTO: 1000 - strana 2

Volkswagen Golf 5 GT 1.4 Tsi
! Prodám ! Volkswagen Golf 5 GT 1.4tsi 125kw v dobrém stavu, o auto jsem pečoval, stav : sednout a jet najeto 230xxx ročník 2006 s autem ještě jezdím 6 stupňová manuální převodovka, tempomat, vyhřívání sedadel, parkovací kamera, carplay-bluetooth AUTO MÁ NOVÉ : Komplet nový podvozek od MTS stavitelný Dorazy tlumičů Ramena přední i zadní Čep Ramene Klouby poloosy Horní uložení tlumiče Kosti stabilizátoru - Komplet nové brzdy až na zadní třmeny Nové turbo Kit sání Nová hadice intercooleru Downpipe Průchozí výfuk Nová vodní pumpa Chip Pop and Bangs DOPLŇKY : Přední světla ANGLE EYES Zadní Led světla Přední lipo Maxton Boční lipa Maxton Kryty zrcátek Maxton Zadní nárazník vzhled R32 Disky BBS NEDOSTATKY : Klimatizace tam je ale je asi někdy prasklá hadice a někde uniká Koroze tam samozřejmě je, je to už staré auto takže se někde najde Nefunguje elektrika předních pravých dveří Vyskočený lehce přední nárazník na pravé straně a prasklé spodní pacičky na masce Prasklé přední lipo (nějak po domácku spravené, na první pohled si toho ani nevšimnete) Potřeba udělat geometrii, je nově nastavený podvozek auta Blbě svítí levé boční angle eyes Auto jede bez problému, pečoval jsem o něj. Důvod prodeje přechod na silnější auto. Pravidelně jsem měnil olej každých 5tisíc kilometrů. Dával jsem tam 5w30. Auto pořádně chlazené a vždy jsem zahříval. Auto samozřejmě s průchozím výfuk hlasité. Chiplé popy, střílí nad 4tisíce, kvůli tomu padají otáčky o trochu pomaleji. Více otázek a více fotek pište ! S cenou jsem schopen jít dolů. Inzerát platí do smazání.
BMW 530i e61 LCI
BMW 530i e61 LCI, motor N53 200Kw, rok vyroby 4/2009, najeto 302tis KM (stale v provozu), prevodovka manualni. Auto jsem si privezl z Nemecka po prvnim majiteli, ja jsem jediny majite v CR a auto vlastnim cca 8let. Za tu dobu spoustu penez proinvestovano, auto ztracelo vykon a nikdo nedokazal prijit cim to je takze postupne jsem menil vse kolem motoru co souvisy s vykonem, vymeneno snad uplne vsechno, nakonec to byla odpojena druha hadicka u palivoveho cerpadla ..... Nova spojka complet, rozvody, pretesnena hlava motoru, nove brzdy, delana predni naprava. Z USA dovezeny vyfuk Magna flow a zde doupraveny na auto vyslo asi na 80tis (decentni nijak neobtezujici zvuk) Po te auto upraveno o uprave vlastnim certifikat ktery na vyzadani predlozim. Svicky menim co 20tis Km, civky tak za 50tis Km a pri reseni problemu s vykonem jsem menil vsechny vstriky za nejnovejsi sarzi + codovani a complet adaptace. Do auta za tu dobu proinvestovano asi 350tis cca (opravy, upravy). Nejaka kosmetika se najde neni to nove auto ale motor slape jako hodinky, vlastnim diagnostiky INPA + ISTA a na tomhle motoru jsem se za tech 8 let naucil vse. Bylo by toho k povidani jeste hodne, s vaznym zajemcem jsem schopny probrat vsechno a zodpovedet kazdou otazku. Auto urcite nepujde do ruky nejakemu Pepovi z garaze, ale cloveku co oceni kvality a raritu tohoto auta. Při rozumném jednání možná SLEVA. Za příplatek letni ALU R18 - Double Spoke 135 M Prodávám na zimnich ALU R17 - BMW styling 116 Neco z te neobvyklejsi/lepsi vybavy: Velká panoramatická střecha HUD displej (promitani informaci na celni sklo) Soft close Mpacket tovarni + podvozek + doplnky (mpacketove) Vybava Individual na zakazku (kuze, oblozeni piano black) Full dynamic LED svetla s prisvitem do zatacky + automaticke dalkove svetla + automaticke prepinani denni/nocni sviceni Kozeny interier Plne elektricke full sport size sedacky s vyhrivanim comfortni bezklickovy pristup svetelny packet Premium HIFI hudebni soustava (16 reproduktoru cekovy vykon kolem 600w) automaticky(elektronicky) oteviratelny kufr Panoramaticka strecha zatmavovaci zpetne zrcatko CIC system (nejnovejsi v e60) - mnou aktivovany dzivotni klic na autualizaci map ovladani hlasem (pouze anglicky/nemecky) individualni zatmaveni oken z vyroby
Prodám/vyměním Golf IV 2.0 85kw 4motion (2001)
Zdravím,jen zkouším co by kdo nabídl:) Auto nutně nepotřebuji hned poslat do světa,ale přemýšlím o naftě. Popřípadě auto prodat. Golf IV 2.0 85kw 4motion (2001) , dotažené ze Švýcarska. -v týdnu bude nová STK , protože letos na podzim končí - auto vlastním 2 roky ( aktuálně najeto cca 210 000km) 4motion funguje skvěle a na svůj věk auto vypadá hezky, jediná lehká povrchová koroze je na hraně dveří u řidiče a viz foto se trochu loupe lak na blatníku,ale nic hrozného. Vady: svítí kontrolka esp (protiskluz) , svítí co auto mám a nějak jsem neřešil - bude to chtít udělat stabilizační tyčku u spolujezdce,ale mám v plánu dělat teď v březnu rovnou s výměnou olejů a filtrů -samozrejme kosmetika se najde,ale na svůj věk si myslím, že je auto v hezkém stavu:) Uděláno:- obě Lamda sondy -novy startér -servo -vymena oleje v převodovce -predni ložiska -tesneni víka ventilu -spojka se dělala před tím ještě než jsem auto koupil -zamek kapoty Možná jsem na něco zapomněl,ale jak píšu, auto mám 2 roky,jde o moje první auto a nikdy jsem s ním za tu dobu neměl problém, vše se dělalo tak nějak v průběhu:) Dohoda na ceně možná u auta, přepis nutnost.
MAGDALÉNA
,,Ahojky všem, jmenuji se Magdalénka a hledám nový domov. Jsem mladá kočička, bude mi maximálně jeden rok a doposud jsem žádný domov neměla. Žila jsem venku na vesnici, kde jsem si jídlo musela zaopatřit sama, nevěděla jsem, kde v noci spát, aby mi bylo teplo a nic se mi nestalo, no zkrátka, nebyl to žádný med. Tento styl života moc ráda zapomenu, protože teď jsem již v bezpečí u své dočasné tety, která mě učí, jak být kočičkou a jak vůbec taková kočička v domově funguje. Ještě že jsem tak chytrá a učenlivá, že během pár dnů jsem snad skoro vše zcela bez problému pochopila, první den jsem věděla, že dvounožci budou moji parťáci, takže ihned jsem si k nim našla cestu a při první příležitosti jsem jim skočila do klína. Jsem opravdu moc milá holčička, která je vděčná za druhou šanci, miluju společnost lidí, hlavně když mě někdo mazlí, mohla bych být i se staršími a rozumnými dětmi. Hledám stabilní a milující rodinku, která mě bude považovat za právoplatného člena rodiny a zažijeme spolu spoustu zábavy a legrace. Těším se na vás, vaše Majda.“ Magdalénka je mladá kočička, věk odhadujeme maximálně do roka. Žila venku, ale i přesto je velice mazlivá a vděčná za jakoukoli pozornost či lidské pohlazení. V dočasné péči se aklimatizovala poměrně rychle, naučila se na zachůdek, objevuje svět hraček a her a někdy se chová jako malé zvídavé kotě. Je to zcela bezproblémová kočička, pro kterou hledáme zodpovědnou rodinku, která jí zahrne láskou, bude o ni pečovat, i o její srst, kterou je zapotřebí 1-2 x týdně vyčesat, aby se zabránilo tvořením dredů. V dočasné péči je bez dalších zvířátek, takže jak by s dalšími vycházela, nevíme, bylo by zapotřebí vyzkoušet. Ale předpokládáme, že vzhledem k její nekonfliktní povaze by ani v tomto neměl být problém. Majda je velice živá a hravá, potřebuje spoustu pozornosti, pokud se dost nevyřádí, bude vás ráno budit a pobízet ke hře, protože her není nikdy dost. Majda je kastrovaná, odblešená, odčervená, vakcinovaná, negativně testovaná a očipovaná. Do adopce půjde po předchozí návštěvě, po dohodě s její dočasnou tetou, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku, nachází se v Praze. Info o vás pište na mail dipu@ nebo volejte na tel
Minibagr Komatsu PC07-2
Dobrý den nabízím k prodeji Minibagr Komatsu PC07-2 o vaze 1,6T r.v. 2001.Mimoose kopaní , vyvod na kladivo nebona svahovku .Bagr je plně funkcní jsem s ním velice spokojeny koupil jsem si na stavbu domu ale už mám hotovo a dál nepotřebuji a rad ho poslu dál kde uděla další spoustu práce . Je to stary bagřík bez žádne zbytečné elektroniky takže žádný problem jsem s ním neměl.V letě 2021 komplet přetesneny všechny pístnice . Na jaře roku 2022 se převrtala a přecěpovala komplet ramena (samozřejmě i nova pouzdra ) i s kozlikem a zadní radlickou ,upravoval jsem rameno abych tam mohl namontovat nový mechanický rychloupinák (CAT 301) díky kterému jsem převařil všechny lopaty ktere dám k tomu a to je svahovacka,a podkopovka 30cm a 45cm takže výměna lopat je pohoda .Měnil jsem take komplet všechny hadice i od Joystiku,k hlavnímu čerpadlu k otoci proste uplně všechny,byla sundana kabina daval jsem nové plexi do dveří které bylo už žlute a spodní čast předního skla ktere když jsem to kupoval tak chybělo . Daval jsem nove světla , všechny filtry i v olejové nádrží a podavací palivové čerpadlo .Nový vodní chladič , žhavící svíčky ,vyčištěno sání , vyčištěná palivová nadrž a zprovozněn ukazatel paliva . Bagr má zhruba 4000hodin akorát když jsem to koupil tak mi počitadlo nefungovalo ale ted na jaře jsem to opravil a už funguje . Vady o kterých vím ale nijak mě to neomezovalo při používání : Paky na pojezd nefungují stejnomerne (aby to jelo rovne jednu páku musím posunout více dopředu oproti té druhé ) ,ale zkoumal jsem problem a není to v rozdelovaci ale vyložene na uložení těch tahel od těch ovladacích pák které mají vůli. už se mi ale to řešit nechtělo.Nový břit na svahovce Platí do smazaní . O cene se da jednat
Elektro Kolo Haibike SDURO HardNine 3.0, Vel. rámu L, 2020
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové! Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné. "Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit. Rok:2020 Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout) Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic Počet rychlostí: 1x11 Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový. Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů Řetěz (nový): SRAM PC1110 Kliky (původní): 38, ocel (kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník Přední náboj(původní): SHIMANO TX505 Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8 (vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu) Špice(původní): Sapim Leader, cerná Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba) Gripy(původní): Haibike MTB grips Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h) Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus) Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A Velikost kol: 29'
Maxík "přerostlé mimino"
Ahoj, jmenuji se Maxík. Dost z vás mě už nejspíš zná, jelikož jsem v útulku bohužel něco přes rok. Jsem šestiletý kříženec pasteveckého psa s typickou povahou pro toto plemeno. Vážím kolem padesáti kilo. Jsem tedy pěkný obřík. Když mě do útulku dovezl můj páníček, stál jsem sotva na nohou. Byl jsem velmi vyhublý a kvůli bolestem jsem neměl skoro chuť k jídlu. Žil jsem v panelákovém bytě v Praze. Co Vám budu povídat, to není úplně TOP pro středoasiata, ale bohužel ani v útulku nejsem úplně spokojený. Díky hodným dárcům mi v útulku postavili speciální kotec s větším výběhem. Mám se celkem dobře, ale chtěl bych ještě zažít svůj domov s velkým D. Hlídat zahrádku……juuuuu, to by bylo úplně pro mě. Teď Vám povím něco k mé povaze. Z počátku jsem nedůvěřivý, ostražitý a trochu naháním i hrůzu. Hlídám si svůj kotec a jídlo. Ale když Vás poznám, jsem neskutečný mazel, hračička. Tety říkají prý takové přerostlé miminko. Užívám si kontakt s lidmi, lehám si před nimi na záda a chci se mazlit. Mám v sobě tolik lásky, ale omezenou možnost ji někomu předávat. Hrozně rád se přetahuji o pletenou hračku, řeším hlavolamy, cvičím prvky agility. Zvládám dokonce i pár tanečních triků. Zkrátka jsem šťastný, když se mi člověk věnuje a postupně mě učí nové věci a zpestřuje mi pobyt v útulku. Pomocí pamlsků si mě velice rychle získá i naprosto cizí člověk. Mám přetrhané vazy v kolenou. Beru léky a CBD kapičky, které mě zbavují bolesti, a tak mě toto zranění, které mám již několik let nijak zvlášť neomezuje v pohybu. Operace je v mém případně kontraproduktivní. Rozhodně se však necourám, dokážu držet svižné tempo. Přizpůsobím se tomu, kdo mě zrovna venčí. Mám moc rád fenečky. Tety mě seznámily jak s jejich fenečkami, tak třeba i s naší útulkovou kavkazačkou Bathshedou. Řádíme, hrajeme si a už jsme byli i na procházce. Aby to nebylo pro mě jednotvárné, chodím ven i s cizími lidmi a psy. Pokud není můj psí kamarád stejného pohlaví vznětlivý, nemám problém se s ním též skamarádit. Zvládám již i běžnou manipulaci veterináře, očkování, odběr krve a také cestování v autě. Naskočím však pouze do většího nákladového prostoru – pick upu. Nejsem schopen vlézt do kufru auta. Menší prostor je pro mě problém – jsem holt asi klaustrofobik. Pokud najdu v člověku oporu, jsem oddaný pes, tak jak se k středoasiatovi patří. Nemáte u sebe pro mě volné místečko? Do adopce odejde očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči, s podmínkou kastrace. Zájemce prosíme o vyplnění adopčního dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim. Tel:
Pes, kříženec středoasiata
Ahoj, jmenuji se Maxík. Dost z Vás mě už nejspíš zná, jelikož jsem v útulku bohužel něco přes rok. Jsem šestiletý kříženec pasteveckého psa s typickou povahou pro toto plemeno. Vážím kolem padesáti kilo. Jsem tedy pěkný obřík. Když mě do útulku dovezl můj páníček, stál jsem sotva na nohou. Byl jsem velmi vyhublý a kvůli bolestem jsem neměl skoro chuť k jídlu. Žil jsem v panelákovém bytě v Praze. Co Vám budu povídat, to není úplně TOP pro středoasiata, ale bohužel ani v útulku nejsem úplně spokojený. Díky hodným dárcům mi v útulku postavili speciální kotec s větším výběhem. Mám se celkem dobře, ale chtěl bych ještě zažít svůj domov s velkým D. Hlídat zahrádku……juuuuu, to by bylo úplně pro mě. Teď Vám povím něco k mé povaze. Z počátku jsem nedůvěřivý, ostražitý a trochu naháním i hrůzu. Hlídám si svůj kotec a jídlo. Ale když Vás poznám, jsem neskutečný mazel, hračička. Tety říkají prý takové přerostlé miminko. Užívám si kontakt s lidmi, lehám si před nimi na záda a chci se mazlit. Mám v sobě tolik lásky, ale omezenou možnost ji někomu předávat. Hrozně rád se přetahuji o pletenou hračku, řeším hlavolamy, cvičím prvky agility. Zvládám dokonce i pár tanečních triků. Zkrátka jsem šťastný, když se mi člověk věnuje a postupně mě učí nové věci a zpestřuje mi pobyt v útulku. Pomocí pamlsků si mě velice rychle získá i naprosto cizí člověk. Mám přetrhané vazy v kolenou. Beru léky a CBD kapičky, které mě zbavují bolesti, a tak mě toto zranění, které mám již několik let nijak zvlášť neomezuje v pohybu. Operace je v mém případně kontraproduktivní. Rozhodně se však necourám, dokážu držet svižné tempo. Přizpůsobím se tomu, kdo mě zrovna venčí. Mám moc rád fenečky. Tety mě seznámily jak s jejich fenečkami, tak třeba i s naší útulkovou kavkazačkou Bathshedou. Řádíme, hrajeme si a už jsme byli i na procházce. Aby to nebylo pro mě jednotvárné, chodím ven i s cizími lidmi a psy. Pokud není můj psí kamarád stejného pohlaví vznětlivý, nemám problém se s ním též skamarádit. Zvládám již i běžnou manipulaci veterináře, očkování, odběr krve a také cestování v autě. Naskočím však pouze do většího nákladového prostoru – pick upu. Nejsem schopen vlézt do kufru auta. Menší prostor je pro mě problém – jsem holt asi klaustrofobik. Pokud najdu v člověku oporu, jsem oddaný pes, tak jak se k středoasiatovi patří. Nemáte u sebe pro mě volné místečko? Do adopce odejde očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči, s podmínkou kastrace. Zájemce prosíme o vyplnění adopčního dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim. Tel:
VOLVO V90 2.0D 140kw 2019 - nový motor a převodovka
VOLVO V90 2.0 D 140kw rok výroby 2019, bílé barvy, výbava : 4 zonova Klimatizace, aktivní hlídání jízdních pruhu, parkovací kamera, senzory, navi, vyhřev, radar, Servo - asistent, ALU kola, tempomat, kůže, led světla, režimy jízdy, atd atd. najeto na tachometru 396.000km auto jsem dovezl osobně ze Švédska z Mälmo - asi po 5 dnech se mi rozkočily rozvody a potkal se mi motor. VÝMĚNA MOTORU A PREVODOVKY najeto 211.000km. Takže zpět reklamace atd bohužel to nevyšlo jiný kraj jiný mrav ( neuznali mi záruku a vytvořily si dokument ze to byla moje chyba ). Koupil jsem motor s převodovkou na Slovensku od pana co měl V90 která měla najeto ověřených 211tis.Km za 8.000eu - se zárukou. Motor s převodovkou jsem namontoval udělal rozvody a přetěsnil EGR a veškeré těsnění co jsem po cestě našel na výměnu. V motoru jsem vyměnil olej hned když jsem motor nasadil a teď po 1500km znova. Jde krásně hladce a tiše. Převodovka řadí krásně bez přechodu cukání nebo čehokoliv ( nejde cítit jakýkoliv přechod kvaltů ). Jestli studeny nebo teplý pořád řadí hezky a plynule. Podvozek bez závad - zadní náprava na pružinách ( bez měchů ). Úplně nový brzdy předek i zadek včetně destiček a hadic ( ATE - Brembo ). Nápravy bez vůli a závad. Interiér krásný bez sebemensiho poškození původně auto jezdilo ŠVÉDSKO - Chorvatsko - italie ( proto mělo vysoká najezd ). Auto jsem kupoval za 14.000eu při kurzu 24.35kc - 340.000kc +-. Investoval jsem aby to bylo naostro Ok přes 10 tis eu. Chybami se člověk učí. Ale teď to jezdí bez chybičky a jel bych sním i do PR…..;)) AKTUÁLNĚ BEZ INVESTIC - už snad není ani co ;). K vidění v Praze v Průhonicích. Dohoda jistá - auto potřebuji prodat.
Nissan Murano LPG, 2006
Dobry den, prodam svuj vuz Nissan Murano, r.v. 2006, 3.5 V6 172kW, 4x4, LPG (Lovato?), stribrna barva, cerny kozeny interier. Vybava klasika - evropska verze Murana + tazne + gumova vana v kufru + handsfree Parrot 9200. STK propadla (do 9/20), bomba nejspis take. Momentalne je na zimnich gumach Hankook, mam k nemu i letni Nexen gumy na ALU 18" discich. Auto dostalo vse, co potrebovalo, napr. v dubnu 2020 vymenen olej v prevodovce, mesic predtim nova vybojka xenonu, predtim zadni brzdy, napinaky alternatoru, napinaky rozvodaku, servis podvozku (ramena, prachovky, stabilizatory, loziska, zadni tlumice atd. za 40k). Auto do posledni chvile bez problemu fungovalo, bohuzel dne 7.5.2020 jsem mel na dalnici poruchu. Nechal jsem se odtahnout do servisu, kde mi rekli, ze je potreba vymenit tesnici krouzky na pistech motoru. Pry jsem prijel za minutu 12 a je potreba s autem nemanipulovat. Cena 90k a prace 6 tydnu. Rekl jsem, ze do toho jdu. Bohuzel se automechanik zblaznil, rikal/rika mi same vymluvy, kterym jsem uveril, a tak jsem akceptoval, ze opravu zacne az dodela dalsi a dalsi a dalsi auto... po trech mesicich ho dal za plot vedlejsi firmy, kde stalo temer dva roky. Nyni od srpna 2022 jej ma na dvore dilny a porad rika, ze na tom dela, i kdyz se realne nic nedeje. Jeho reakce na upozorneni je ta, ze ho nemusim kontrolovat. Jelikoz uz nemam na ty lzi naladu, nebavi me mu porad volat, uhanet ho, a nemam na nej zadnou pravni paku (jsem duverivy blbec bez zakazkoveho listu), a ztratil jsem k nemu duveru (neverim, ze to opravi), tak bych sve vozidlo nabidl k prodeji. Navic celou dobu platim povinne ruceni. Idealni pro nekoho, kdo ma zkusenosti a prostor si jej opravit, jelikoz je to velmi slusne auto, ktere nadela jeste hromadu parady. Nikdy me nezklamalo. Staci si pro nej prijet s valnikem a odvezt ho ze servisu. Prepis pozaduji. Fotky jsou porizene odtahovkou ze dne 7.5.2020 a na zacatku roku 2022 jak stoji za plotem protejsi firmy. Klidne muzu vypravet cely pribeh, pokud bude zajem. VIN je Vozidlo se nachazi v Litomericich. O cene se muzeme klidne pobavit.
BMW E46 - 2.2l M54B22
Prodám BMW E46 sedan s šestiválcovým motorem 2,2l (M54B22) a velmi bohatou výbavou (kožené sedačky, výhřevného sedadel, xenony, střešní okno, multifunkční volant, digi klima, senzor steračů, parkovací čidla, navi, atd) . Stav tachometru 306xxx km. Auto jsem si dovezl s DE v roce 2019 a jsem první a jediný majitel v ČR. Olej vždy měněn po 8000 - 10000 km. Jako u skoro všech těchto BMW je potřeba sem tam dolít. Něco už je uděláno a něco by to ještě chtělo. Chtěl jsem auto udělat celé, ale nemám ani prostory a bohužel ani čas. K autu přidám nějaké díly, které jsem si nechával jako náhradní, nebo jsem dával na auto nové a tyto mi zůstalo - jejich soupis připíšu níže. Na autě v poslední době děláno: Zadní tlumiče, dorazy, pružiny, stabilzační tyčky, nádoba chladící kapaliny, přední brzdy, pošitý tříramenný multifunkční volant, výměna rádia za Android rádio (původní funkční přidám k autu), výměna předního nárazníku za M look vč. nových mlhovek (původní nárazník s mlhovkami přidám k autu). Nové celoroční pneu na originální kolech R17 (k autu přidám ještě originální R16, které jsou spíš k renovaci se zimními pneu). Nová lišta nad zadní SPZ vč. LED osvětlení). K vozu mám koupenou folii na celopolep v barvě Nardo Grey, kterou jsem měl v plánu aplikovat, ale vzhledem k nedostatku času se na to již nedostanu. Folii proto přidám v případě zájmu k autu - z toho si můžete odvodit, že má auto dost kosmetiky, nicméně jsem s ním byl vždy spokojený a sloužilo dobře. Mimo výše zmíněné mám ještě tapec kufru, přední blatník, spodní kryt motoru a drobné doplňky interiéru. K vozu jsou 2 klíče a serviska z DE. Při seriozním jednání se nebráním dohodě o ceně u auta. Upozorňuji, že se jedná o vůz z roku 2001, je jasné, že má něco za sebou. Za fotky se omlouvám, jsou to fotky, které jsem měl v telefonu. V případě zájmu mohu nafotit detailněji.
Subaru Impreza WRX STI, 2011, 183tkm, teď servis za 150 000
Subaru Impreza WRX STI, 2011, 183tkm, teď po investici za 150 000,-. Nabízím výše zmíněný vůz. Drobné úpravy: Bypas 4. Válce pro lepší chlazení, mishimoto komplet chlazení, větší olejový chladič, blow off ventil, cobb přímé sání, komplet nerezový výfuk invidia, lepší muzika, 2din rádio přímo pro Subaru. Vůz je technicky v perfektním stavu, vše co bylo třeba jsem udělal, je na nových zimních pneu, předek je ve folii proti kamínkům. V podstatě bez koroze (foto podvozku mohu zaslat). Vizuálně na 2 metry perfektní, ale přední nárazník má jiný odstín a není perfektně slícovaný, mřížky v něm jsou taky horší, jinak vizuálně auto v pořádku. Na přední nárazník a mřížky čekám na místo v lakovně, třeba stihnu přelakovat. Bylo bourané (asi jako každé STI) jedna oprava za 200 000,- (předek, nosníky ok, lze dohledat) druhá oprava zadek 100 000,- z toho byl 60 000,- vyfuk (fotky po nehodě mám). Nefunguje dálka na klíčku, to jsem neřešil. Koupil jsem , dal jsem nové rádio, novou muziku, nové zimní pneu a odvezl na servis za 110 000,- (fakturu mám, rád zašlu, dělalo se toho hodně), tak aby byl vůz ve 100% stavu, připraven na zimu (od servisu najeto 30 km). Chtěl jsem jej pro sebe na zábavu, ale svezl jsem se v kamarádově EVU a chci EVO, proto nabízím, je to taky jediné auto za které bych ho případně vyměnil. Motor je tichý, běží perfektně, spotřebu oleje má adekvátní. Když jsem se rozhodl auto prodat, mělo jet teprve na velký servis, který jsem mohl zrušit, ale nepřišlo mi to fér a raději prodám auto ve 100% stavu s klidem, než zmiňovat neduhy a pak se stejně dohadovat. Takhle je ve stavu sednout a užívat. Mechanik při prohlídce vítán, do servisu v Praze nebo do 30 km od Prahy Vám to klidně přivezu, když mi to nezabere celý den. Zkušební jízda možná, po složení 30% z ceny. Prosím pouze volat. Díky.
Touareg 4.2 Lpg. Možná výměna
Prodám VW Touareg 4.2 Lpg 228kw. Rv.2004 najeto 311xxx denně v provozu. STK 28.3.2023 lehce projde další. před prodejem klidně ještě udělám. Lpg bomba 100l.Platnost do: 2029/01.Novy reduktor, vstřikovače,filtry. Výbava:Automatická 6q převodovka, vzduchový podvozek, uzávěrka diferenciálu, hnědá kůže, dvouzónová klimatizace, Multifunkční volant, Webasto na D.O,4x okna v elektrice,4x vyhrivana sedačka,2din android rádio s navigací (Čína).originál mám,samozatmovaci zrcátko,xenony, El sedačky,tempomat,ABS,pracovni led rampa..atd. Tažné zařízení na 3500kg. Olej měněn pravidelně po 10tis.km Opravy vždy z kvalitních dílů žádný starline. Minulý majitel: generálka mezinápravy,modulu dobíjení druhé baterie. Já minulý rok: startér,výměna rozvodů, 2x nová baterie,generalka předního diffu( ložiska) druhý na udělání přidám, přední měch- kompletní pregumičkovani celého systému+ generálka kompresoru, 4xlozisko kola, kompletní přední brzdy, kompletní ramena přední nápravy, uložení napravnice, kompletní ramena zadní nápravy a komplet zadní brzdy,nový kardan, uložení těhlic zadní nápravy, čidlo kliky,xenonove výbojky, stahovačka okna řidič.Pretesnění vík ventilů. A mnoho dalšího na co už si ani nevzpomenu. Nove pneu Yokohama geolandar A/T. Krytí spodku silný plech motor+ převodovka. Přidám další sadu ALU 18 zimní gumy. Lak na celkové rozleštění nemá smysl lhát naky ten offroad auto zažilo + loupající se lak na střeše.Jeste jsem neměl vw které by na tuto neduhu netrpělo. Jelikož jsem automechanik většinu oprav jsem provedl svépomocí. Tudíž faktury asi těžko dohledam ale foto album oprav bych našel. A teď k "mouchám" vozu: Svítí kontrolka motoru udajne kvuly plynu neřešil jsem na funkčnost to nemá vliv před STK vymazáno a prošlo bez problémů. Svítí kontrolka podvozku na předním kole není odpor výměna čidla a stále svítí tak asi kabely podvozek ale zvedá a funguje.tak že opět na funkčnost nemá vliv. Teď boucháni zadní napravnice a bude to na výměnu paken parkovací brzdy.což u automatu ani není potřeba. Doplnění Klimy měl jsem dole trubky kvuly rozvodům. Auto občas déle točí někdy chytne na škrt.byl jsem přímo ve VW nebyly schopni to vyřešit. Je to prostě náladový Němec. Závěrem kdo hledá leštěnku pro paničku na nákupy musí o inzerát jinam.prodavám pracanta který mě nikdy nikde nenechal a svoji práci odvedl velice dobře. Tudíž očekávám že po přečtení výše uvedeného budou volat jen rozumní lidé kteří ocení práci kterou jsem na autě udělal a ne vysírači kteří budou řešit každý skrábanec. Prodávám za cenu zainvestováních dílů s cenou nejsem ochoten moc hýbat. Možná výměna za Passat 2.8 v6. +Váš doplatek.prosim jen slušné stavy vozů.ať si vzájemně nemarníme čas. Jsem pracovně vytížen pokud neberu telefon zanechte sms zavolám zpět děkuji. Bazaristi AAA Auto, Auto ESA vážně nemám zájem děkuji.
Bmw E60 535D LCI
Prodám svoji šedesátku, R. V. 2007 535D LCI najeto 244tis. Auto jsem koupil v roce 2019 od druhého majitele který ho měl asi tři měsíce s najezdem 207tis. Od té doby auto dostávalo jen tu nejlepší péči a nikdy by mě ani nenapadlo, že ho budu jednou prodávat. Každopádně mi už rok stojí v garáži a nemám pro něho tak nějak využití. Co se týče výbavy. Origo mpaket, a krom nočního vidění, aktivního řízení, nezávislého topení má asi vše... V 209tis měněn olej v převodovce s pruplachem v Pakra ZF. V 210tis kompletni rozvody, kontrola a oprava obou turb ve speciál Turbo a dal jsem intercooler od Weber. Dále jsem měnil všechny termostaty v četňe toho v automatu. Před rokem a půl jsem na základě špatné diagnostiky měnil DPF za nový originál. Všechny díly které jsem měnil byly pouze originál a vše doložím fakturami. Za ty tři roky jsem do auta dal kolem 300tis a na vše si teď určitě nevzpomenu. Řešil jsem i vzhled tak že auto je bez škrábance až na jedno místečko které není ani vidět. Motor odladil Profi tuning Praha (Vojáček). Přidám nějaké věci jako kompletní dekor, který jsem chtěl dát na hydrografiku, sání které má vyrive klapky jak nové, oleje a nějaké blbosti. K auto jsou dvě sady originálních kol dle fotek 19 a 18 bez škrábance. 1. Dne 15.3.2022 výměna orig. předních brzdových kotoučů a destiček (27tis.kč). Po výměně oleje a všech filtrů. Za méně ji určitě nedám tak se prosím ani neobtěžujte psát.
Seat Leon 1M 2005 1.9TDI 96KW
Měl bych tu na prodej nebo na výměnu Seat Leon 1M 1.9TDI 96KW s chipem na 120KW, nájezdem 286tkm a STK do 03/2024. Není to auto bez investic, vady na kráse má, chtělo by to pár věcí udělat. Auto jsem bohužel pořídil s pár skrytýma vadama. Postupně některé dávám do kupy protože s prodejí/výměnou nějak nespěchám, ale nemám na to zrovna moc času a hlavně na svoje krátké trasy potřebuju spíš benzín. Plusy: -Topsport nárazníky, prahy a kola 17” (stav zrovna Top není) -Elektrické sedačky kůže a alcantara -Loketní opěrka -Okna v elektrice -El. sklápěcí zrcátka -Climatronic -Příprava na subwoofer -Plnohodnotná rezerva -Zadní okna ve folii -1DIN radio s vyjíždějícím displejem -Cupra podvozek -Dálniční známka do ledna 2024. Auto jede parádně, reakce na plyn téměř okamžitá (žádný turbolag), spotřeba záleží na stylu jízdy (osobně jsem s tím jezdil za 5.9/100 ale i za 7.8/100). S autem jsem najel cca 6600km a nikde mě nenechalo. A teď mínusy: -Chtělo by to udělat spojku, při plném plynu na vyšší kvalty semtam klouzne. (Slečna předešlá majitelka nechala auto nachipovat a to že to sériová spojka asi neutáhne neřešila) -Místama povrchová koroze, kosmetika. -Místama kosmetika v interieru. -Na přední nápravě by to chtělo udělat ramena, ložiska a tyčky řízení -Nefunkční přední repro -Nefunkční zadní stahovačky (motorky běží, okna nestahujou) -Klasická bolístka, trošku teče olej z EGRu, toho že by ubýval jsem si ale nevšiml. -Chtělo by to přetěsnit ventilové víko -Plovák je při malém množství nafty v nádrži občasně zmatený a ručka lítá sem a tam. -Pravé zadní dveře nejdou otevřít, asi spadlé lanko kliky. -Na kapotě byla vylepená nálepka nějakého Havířovského autoservisu, postupně se jí snažím zbavit. Je možné že se tam skrývají i nějaká další překvapení, jak říkám, prodejce (otec předešlé majitelky) semnou celkem vyjebal, věděl jsem jenom o vadách kterých jsem si sám všiml, sám mi neřekl nic. Za tu dobu co auto mám jsem si každopádně ničeho dalšího nevšiml. Co na autě údajně dělala předešlá majitelka: -240xxx km rozvody -200xxx km nové turbo Co já: V prosinci se dělal olej, filtry, komplet zadní brzdy a ložiska, lanka ručky a kupovaly se nové zimní gumy. Závady jsou zohledněny v ceně, normálnímu ježdění nebrání a postupně je řeším, teď mám v plánu udělat tu spojku, přední nápravu a nějaké ty menší prkotiny. Na výměnu hledám něco v benzínu. Hatchback, sedan, coupe, bawor, koncern, je mi to jedno. S doplatkem z mé strany nemám problém, rozumné dohodě se nebráním.
Audi a4 2,5tdi cabrio
Prodám Audi A4 cabrio 2.5 TDI, 120kw, manuál 6 rychlostní. Velmi pohodlné, pevné a líbivé auto, které zaujme hned na první pohled. R. V. 2002 dovoz z Německa v 2014, jsem 1. majitel v ČR. Technická do 6/2024. Podvozek pevný, komfortní, nic neklepe, nemlátí, hezky sedí na cestě. Motor zdravý (pěkný zvuk) je to stejný TDI jako dávají do vozů Wolksvagen nebo Škoda. Auto má běžné provozní kosmetické záležitosti, v zimě neježděno. Nájezd 201 000km - mnou najeto za 8 let provozu pouze 36tis..tohle auto jsem měl jako vedlejší, jen tak pro radost na létní relaxační ježdění, teď už mi ale na to skrz pracovní vytížení nezbývá čas, takže jsem se po delším zvážení rozhodl auto prodat. K autu je zánovní vystřelovací klíč, který jsem si nechal na zakázku vyrobit přímo v Audi za cenu 5tis+zánovní rádio Sony 4x55w s červeným podsvícením v barvě interiéru. Auto je luxusně upravené (již jsem tak zakoupil z DE)!!! Alu 19 kola Inter Action, celý interiér sladěný do červena vč. kožených el. sedaček, sportovní nárazníky (v předním origo. led pásky pro denní svícení), prahy, výfuky, světla se zabudovanými led pásky, sportovní vrtané kotouče, sportovní volant+řadící páka Raid. Na údržbě jsem nešetřil, v poslední době bylo do auta docela dost zainvestováno - za poslední větší servis, pneu a baterku jsem nechal přes 50tis. 186 500km - Nové Rozvody, nové př. brzdové destičky Brembo , sada ramen + spoustu dalších věcí na podvozku (celkem servis za 40tis) 194 000km - Nové gumy Barum Bravuris 3 (10 000kč) 200 000km - Nová autobaterie Exide Premium EA900 90Ah 12V (2000kč) Cena: 119 990kč Výbava: Automatická 2 zónová klimatizace, Vyhřívané el. nastavitelné kožené sedadla, 4x airbag, ABS, ESP, Tempomat, Elektricky ovládaná okna 4x + zrcátka, Klimatizovaná přihrádka, Alu 19 kola Inter Action, rádio Sony s CD, 2x klíč, Centrální dálkové uzamykání, Tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, led. světla denního svícení, elektrické sklápění střechy..
Škoda Octavia 2 1.9 , 4x4 , 242 000km , STK 10.24
BAZARY NEVOLAT A NEPSAT! Škoda Octavia 2 1.9 , 77kw , 4x4 , do provozu 8.2005 (jsem druhý majitel) původ ČR, STK do 10.2024 bez DPF Na prodej plně pojízdné auto s reálným nájezdem 242k km. Auto jsem koupil před rokem kvůli zaměstnání od paní, která vždy auto pravidelně nechávala servisovat a udržovat mechanický stav - vzhledově už je to horší (pracovní auto) S autem denně jezdím bez problému, 4x4 bez problému, spojka taky v pořádku, před STK jsem byl smazat kontrolku Airbag (spolujezdcovo sedadlo), po nějaké době se zase rožlo- dál jsem neřešil. Za poslední rok měněno: přední okno, přední- komplet tlumiče, komplet brzdy, ramena, čepy, … V autě je 1din rádio s BT, dokoupil jsem originální 2din rádio i s rámečkem, ale do auta jsem ho už nedal- dám k vozidlu + letní kola s pneu na dojetí. Tempomat funguje bez problému. Klimatizace v létě chladí / v zimě hřeje. Řazení klasické znaky 4x4. Autem jsem byl v létě u moře bez problému, o víkendech pravidelně na horách. Cena odpovídá stavu a nabídce na webech. Auto bez přepisu neodjede!!! PROSÍM negramotné lidi a ty co nemají skutečný zájem, aby mi nepsali ani nevolali ( ani bazary- autoesa , AAA,… ) Možnost výměny za Octavia RS, caddy nebo nějaký veterán- MK1, Volkswagen mk1, čz 150c 125t,…. Třinec
Audi A5 2.7 TDI Sportback
Dlouho jsem zvažoval jestli prodat nebo ne svoji Audi A5 rok 2010, protože auto je ve velmi solidním stavu. Nakonec jsem se rozhodl jej nabídnout. Na prodej ale nespěchám. Auto má najeto 290 tisíc km a není to vůbec poznat. Bylo o něj dobře staráno, vždy správně servisováno, při řízení všechno pevné, nic nehučí, neklepe apod. Tankována byla převážně Verva za posledních asi 7 let. Do dalšího běžného servisu zbývá asi 4000km. Gumy jsou na dojezd toto léto. Brzdy jsou zánovní, dělal jsem je na podzim a jinak mě nenapadá co bych dál zmínil, všechno je v autě jak má. Diagnostika nepsala absolutně nic a v zimě auto startovalo úplně perfektně. Je to original S-Line, z výbavy má snad všechno co může mít. jediná vada na kráse je malá promáčklinka na blatníku viz foto, ale žádný problém to nechat za pár korun opravit. Je to v ohybu a viděl jsem někde na YouTube, že šikovný kutil si to opraví i sám. Kola jsou 18 palců, byla k tomu i druhá sada, ale tu jsem prodal, protože nebyla nic moc a autu kazila vzhled. K autu jsou dva klíče. Auto má DPF filtr, byl asi před 3-4 lety čištěn. Většina km co auto najelo bylo dálničních. A taky jsem zapomněl zmínit, že je to manuál a předokolka, takže co je za mě super je to, že si člověk může vybrat jestli jet na spotřebu nebo letět po dálnici. Důvod prodeje je ten, že mám práci jen kilometr od domu a když zrovna nejdu pěšky, tak jezdím starší benzínovou A6tkou. Nemá smysl startovat na malou vzdálenost naftu a ještě s DPF filtrem. Navíc bych si rád pořídil do budoucna Q7čku, takže výměna možná POUZE za Q7 v solidním stavu se slušným nájezdem. Auto je možné vidět kdekoliv v okolí Rozvadova, vše na domluvě. Žiju pár kilometrů za hranicemi v Německu. Autobazary prosím nekontaktovat. Na zbylé dotazy rád odpovím, děkuji.
Seat Cordoba 1.4 mpi 2002 - Čti
Prodám Seat Cordoba 1.4 mpi 44Kw. Neprodávám vrak! Auto je v naprostém pořádku. Původně jsem auto kupoval na náhradní díly, ale po zjištěni lehkých závad (jeden vadný vstřik + gufero vstupní hřídele převodovky), jsem usoudil, že by byla škoda ho "rozkuchat" na součástky. Auto mělo najeto kolem 130.000km když jsem ho kupoval, a vše tomu nasvědčovalo, takže žádná stočenina. Od té doby žádné problémy! Co jsem na autě dělal: Rozvody + vodní pumpa (170K) pro jistotu, brzdy přední vč. brzdových destiček, spojkové ložisko, olej v převodovce, zap. svíčky,... A to je tak asi vše, protože je to spolehlivé a hlavně nenáročné auto. Nynější stav: Najeto 184843 km, vše v pořádku, žádné nutné investice. Auto je 20let staré, není to leštěnka! Takže má i nedostatky na kráse. Loupe se čirý lak na střeše, lehce bouraný kufr (tak jsem to kupoval) a bohužel trošičku po stranách mikroskopické důlky od šmejdu, co neumí otevřít dveře tak "akorát". Drobná rez, ale minimální. To je z nedostatku. Interiér je na 20let staré auto až moc v dobrém stavu, akorát manžeta řadicí páky by se mohla vyměnit. STK do konce roku 2023 ČTI! Varianta 1 - 30.000 Kč Při prodeji s novým majitelem bude absolvovaná Technická kontrola místo evidenční, ujistí se, že je vše v pořádku, dostane kanistr s novým olejem + filtrem (klidně vyměním) a samozřejmě bude plná nádrž. Technická + přepis se bude platit z kupní ceny. + Jsem ochoten budoucímu majiteli zajistit levný servis. Varianta 2 - 20.000Kč STK je minimálně ještě do konce roku, přepis a evidenční kontrolu platí kupující. Bez přepisu neodjede!!! Pro případné dotazy mě neváhejte kontaktovat. Inzerát je platný do smazání.
Jaguar XF Prestige 2.0 D  2016
Prodam jaguar xf 132 kW r.v. 2016,automaticka prevodovka,euro 6. Auto ma takrka plnou vybavu. Najeto 172 000. Barva tmave seda carpathian grey. Zatmavena skla vzadu. Cerny interier kuze. Vyhrivany volant,sedacky,usb,SD,bluetooth,headup display,xenony,tempomat s automatickym odstupem,varovani pred kolizi,nouzove brzdeni pred kolizi,parkovaci senzory,zadni kamera,varovani pri vyjezdu z pruhu,kontrola mrtveho uhlu,parking asistent,panorama vysouvaci strecha,alu kola R19,denni svetla a dalsi.Auto mam rok a pul a oproti mym predchozim vozum stale jezdim bez problemu bez neprijemnych sviticich kontrolek nebo nouzovych rezimu. V servisu jsem byl zatim jen na vymenu oleje a rozvodu. Rozvody delane ca pred 15 000 km. Celkove jsem ja najel 32 000. Kupovano se 140 000. Spotreba z me strany mezi 5.5 az 6 litru. Da se jet i za 8,kdyz se to honi. Oficialne se uvadi i 5 bez problemu,ale je to skoro nemozne. Auto celou dobu krasne jezdi,je malo videt,takze lide se obcas ohlednou,barva je take unikatni,ma ji velmi malo aut. Takze pokud chcete auto,ktere nepotkate na kazdem druhem semaforu,je to idealni volba. Jeste jsem nepotkal zadne stejne,s jinou barvou potkam asi 2 za mesic. Auto je registrovane v Nemecku. Zeme puvodu Svycarsko. Jsem druhy majitel v Nemecku. Auto neprodavam nutne,sam premyslim,jestli si ho nenecham,ale chci si koupit obytnak a vyletovat. Prosim zadne neoblibene nabidky prekupniku a podobne. Na sleve se da domluvit v ramci feroveho jednani. Na auto je mozno se podivat dle domluvy v pondeli dopoledne nebo v patek odpoledne v okoli Brna,Breclavi,Znojma,Vyskova,Kromerize,Hodonina,Zlina a Vidne,jelikoz jsem v techto mistech pravidelne na cestach.