zakopal.jsem auto - strana 11
Počet nalezených inzerátů ZAKOPAL.JSEM AUTO: 1000 - strana 11
Prodám Mazdu MX-5 NB 1.6 81kw
rok výroby 1999 (předfacelift)
barva: tmavě zelená
najeto: 202 636 km
je potřeba vyvařit viz. foto (přední pravý blatník, zadní levý a pravý lem a kufr). střecha vinil je na výměnu.
potrhaná sedačka řidiče.
na autě jsou originál kola na zimních pneu, v zimě ale neježděno, jsou tam z důvodu že jsem sehnal lacino a potřeboval jsem jen na STK. Na léto jsem měl JR kola.
Na autě je homologovaný sportovní laděný výfuk značky friedrich motorsport,najeto cca 1500km cena byla 27k. zapsán v TP není, vozil jsem homologační list s sebou v autě. Bez problému by to šlo zapsat.
V interiéru je 2DIN rádio značky pioneer
spotřebu oleje a vody jsem za dobu co jsem auto
měl nezaznamenal.
Rozvody byly dělané hned po koupi tudíž něco kolem 198000km
olej a filtr měněn každý rok
sportovní vložka vzduchového filtru
Více foto není problém zaslat.
Auto přidávám z důvodu koupě starší generace typ NA.
!PROSÍM PSÁT POUZE E- MAIL! děkuji.
Jsem druhým majitelem. 2000 - 2016 patřilo nějaké Němce, ve 2016 dotaženo do ČR, kde jsem prvním vlastníkem. Karoserie je v nevídaně dobrém stavu. Před pár lety jsem nechával vyvařit podvozek plus vozidlo dostalo kompletně nový lak (lakovna Řečany nad Labem). Jen tyto 2 akce stály 80 000 Kč. Od koupě na vozidle provedeno následující:
- 2016 komplet tlumiče a pružiny (Monroe originál)
- Spojka, která se neosvědčila a následně 2018 znovu spojka LUK, která je na autě dodnes
- Nová nádrž (resp. z vrakoviště zachovalá a ošetřená proti korozi)
- Těsnění motoru, gufera, manžety vpředu a pár drobností
- Sensory ABS
- PP rameno, stabilizátory
- Plus další věci a spotřební materiál. Je to přes 20 let starý Ford, sem tam něco odejde, sem tam odněkud začne téct olej a podobné věci. To auta tohoto věku zkrátka dělají. Vozidlo sice neprošlo kompletní restaurací, ale nového majitele může těšit, že za 7 let, co jsem vlastníkem jsem do vozidla investoval přes 150 000 Kč, tedy jsou prakticky všichni velcí strašáci starých aut vyřešení. Časem čeká nového majitele výfuk a znovu spojka, jelikož ten díl je z Fiesty a výkon Pumy při ostřejší jízdě moc nedává. A vyčistit klima. Doplnit nepotřebuje, jen by mohla být voňavější. Vozidlo je pro nadšence začátečníky nebo nadšence s menším rozpočtem :) Díky muší váze dokáže 125 koní s Pumou na okreskách slušně cvičit. Řídí se parádně, na předokolku až překvapivě neutrální, s trochou cviku poloha pedálů umožňuje podřazovat s meziplynem. Na naučení super auto. Chce si to vzít něco s tenkou podrážkou. Motor točí krásně až k omezovači. Na podvozku nic "nerachtá". Olej měněn po 10k km max, za studena nešla do otáček, tankován prémiový benzín - s biosložkou nejsem kamarád, byť by to vstřiky dávaly. Hlučnější je v zimě akorát plastový interiér, ale to jsme zase u 22 let starého auta. Důvod prodeje je upgrade na Subaru BRZ. Momentálně je auto na zimních pneumatikách, ještě mají několik let života před sebou. V zimě jsem nejezdil pro radost, jen krátké přemisťování okolo místa bydliště. Na léto dám k autu parádní Yokohama Advan Neova RS. Ještě min. 2/3 života v sobě také mají.
VIDEO:
Prodám vcelku zachovalý fekalni vuz Praga V3S 1989 s originálním vozovým sešitem od 0 km, pasparty cisterny a dobovým katalogem náhradních dllů, original zluta dobova SPZ.
Vozidlo jsem kupoval na jaře 2022 po prvnim majiteli - OBEC, ktera ho kupovala jako nový. Vozidlo jsem používal cca 3 měsíce, než jsem byl nucen přejít na větší. Od té doby je V3S odstavená. Chtěl jsem si ji ponechat jako záložní auto, ale je mi líto jí nechat stát, když by mohla někomu ještě plně posloužit - vývěva a cisterna je plně funkční, saje opravdu výborně. Rychloupínák na vzduch.
Auto je plně pojízdné, funkční, v zimě startuje dobře, loni jsem nechával dělat brzdy, aby fungovaly jak mají, loni měněny zadní gumy, měněný motorový olej - tekla mi nafta do oleje přes čerpadlo - opraveno, nové náplně v diferácích a převodovce.
Zavady - místy rez, jeden akumulátor pravděpodobně spatny, sjeté přední gumy, nefunkční uzávěrka - mám na ní komplet nové díly od táhel, lanka, kladek, pák na nápravách atd, mám to už rok nerozbalené, nedostal jsem se k tomu, přidám k vozu.
SPZ jsou v depozitu, STK koncila 10/22, nutno udelat novou, pripadne mohu s STK zájemci pomoci, od brezna 2023 neni nutno pro prevod vyndavat znacky z depozitu ci delat STK jako tomu bývalo drive, v pripade potreby je moznost dopravy na plataku kamionem.
Ideálně pro někoho, komu ještě poslouží na práci.
Prodám BMW F01
Rv 2012, 2. Majitel, najeto 26x tkm.
3.0d Bi-turbo
225kw
Ve 200 tkm motor přidřen na klice—> GO motoru (oprava 250 000) včetně nových rozvodů od té doby bez závad. Výměna oleje co 10tkm.
Za poslední 3 roky: nové přední poloosy, přední kotouče, destičky p+z, přední diferenciál, rozvodová převodovka, přední kardan, výparník klimatizace, v listopadu nové zimní pneu R20 (30tis) k autu 2 sady kol zimní na fotkách, letní R21 BK273 R21
Na autě je aktuálně 5. Menších drbků o kterých vím a to:
1) od spolujezdcovi strany odpojené bezklíčové odemykání
2) při koupi byla na kapotě aplikovaná ochraná folie, kterou jsem v létě nechal sundat a kapota byla do 1/2 neodborně lakovaná-horší lak místy sloupnutý- mohu nechat přelakovat
3) bude potřeba nechat vyměnit olej v převodovce- nájezd od poslední výměny
4) nechával jsem auto vyčistit a od té doby nejde otevření kufru tlačítkem na klíči, ve dveřích, na liště, klíčem samotným se kufr sám otevře a na pokyn z víka 5. Dveří se už sám zavře/zamkne
5) poloosy už se zase ozývají, ale zatím jsou bez větší vůle.
K výbavě snad jen komplet Mpaket, střešní okno, HUD, výhřev zadních sedadel, komplet kůže..
Věci jako adaptivní tempomat, hlídání jízdních pruhu/noční vidění atd.. to naštěstí nemá- nejsem zastánce.
Pro bližší dotazy, info nebo VIN odpovím v SZ. Je možné že jsem si nevzpomněl na všechno.
Auto jsem kupoval po úraze, kdy jsem potřeboval automat a jezdil dálky.
O rozumné úpravě ceny jsem ochotný se pobavit na místě, na nabídky typu dám 200 a dojedu dnes reagovat nebudu. Děkuji.
Dobrý den,
Prodávám zde dodávku, kterou jsem si minulý rok v květnu přivezl z Německa v top stavu. Kupoval jsem ji s nájezdem 73.000Km za 525.000Kč. Nyní jsem se ocitl v situaci, že dodávku musím prodat. Auto jezdilo spíše jako osobní automobil, než jako nákladní vůz. Měl jsem ji na své malé podnikání, při kterém rozvážím v nákladovém prostoru maximálně 200 kilové výrobky či náklady a dodávka více jak polovinu mého nájezdu jezdila prázdná. Auto nesloužilo ve stavebnictví či v kurýrních službách. Vyrábím designové stromy do interiéru pro kočky, zde je odkaz na web pro předstsavu: cz Dodávku jsem používal na teto typ podnikání.
Teď ale k věci. Dodávka je absolutně v TOP stavu, jak po technické, tak i vzhledové stránce. O vůz se pečlivě starám. Před měsícem měněny všude kotouče a brzdy. Kontrola a výměna olejů a filtrů každých 10.000Km. Nyní najeto 105.000Km.
Pro jakékoliv další info jsem na telefonu:
Děkuji za Váš čas,
Ondřej Janoušek
Škoda Octavia, 1.6/ MPI 75 kW, BFQ, LPG/ webasto, nová STK a LPG nádrž, plně pojízdné v současnosti na zimních 15'' kolech, možnost nákupu i letních 16'', najeto 293.900km, dovoz Německo, serviska, výbava: xenony, ABS, Centrální zamykání, ,El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, Venkovní teploměr, vyhřívaná zrcátka, loketní opěrka, dvojité dno kufru a podobné vymoženosti 21. století.
Jsem prvním majitelem v ČR, najel jsem na tom necelých 120 000km, motor mi asi po 20000km odešel, takže výměna za mladší z vrakáče, který měl údajně okolo 76000km, ale kdo ví. V současné době šlape dobře, posledně (-1500km) se měnil jeden ze silentbloků, bude nejspíše časem potřeba vyměnit zbylé dva. Při té příležitosti výměna svíček a nějakých kabelů (kuna se zahryzla) a startovacích kabelů.
Sice je to dovoz z Německa, ale kupoval jsem ho v ČR od překupníka na převozních značkách. Přestavba na plyn a nezávislé topení bylo vestaveno relativně krátce po koupi už v D. Nicméně až časem jsem zjistil, že AC je dostavba někde na koleni a rozhodně se nejedná o originální díl, v současné době je nefunkční.
Jinak plynová nádrž je nová, instalována v září a po té hned získalo auto STK. Auto bohužel trpí jako každé jiné korozí, ty nejhorší jsem nechal v létě opravit (podběhy obou předních kol, otevírání kufru a okolí levého zadního světla) další jsou vidět na fotkách.
Je to držák a vždycky jsem se na něj mohl spolehnout. Je jen pro ty, kteří ocení vybavení v podobě LPG a luxusu jménem webasto v podobě nezávislého topení.
Další informace na místě prohlídky.
Nebudu vám psát, jaká to je voňavka. V tomhle věku a kilometrech už vážně není, ale po návštěvě myčky a vysavače stále umí okouzlit.
Mazdu mám od roku 2014, jsem druhý (resp. třetí - přepis v rámci firmy) a bylo to moje první slušné auto. V posledních letech jsem v ní vozil manželku a dceru, takže jsem se o ni náležitě staral, aby vše šlapalo. Olej a filtry každý rok nebo 15 tis km a když se něco pokazilo, tak šup do servisu. Níže jsem vypsal závady za poslední roky a jde vidět, že se toho moc na tom autě nekazí.
Vesměs jsem řešil jen běžný servis - olej brzdy. Destičky drží zhruba 40 tis km, kotouče kolem 80 tis km. Tuším, že brzdy jsou teď zhruba v 50% stavu. Takže pohoda.
Velký benefit auta je LPG systém, který je téměř nový a šlape jako hodinky. Stál 15 tis Kč a aktuálně auto jezdí za 1,5 Kč / km (9-10 litrů LPG na 100 km při ceně 15-17 Kč). Tato ekonomika provozu mi bude chybět :-)
Sedan má velmi prostorný kufr a litrově není moc vzdálen od kombíku. Horší je samozřejmě přístupnost, ale velikostí nás nikdy neomezoval a to jsme vozili kočárek a několik velkých kufrů. Pozor, je to vážně sedan (otevírá se pouze zadní víko kufru bez okna), takže docela raritní karoserie. Zlí jazykové tvrdí, že sedan má vyšší tuhost karoserie :)
Na podvozku jinak jinak nic nebouchá a v interiéru nic moc extra nevrže.
Auto má samozřejmě nějakou kosmetiku úměrnou věku - něco jde vidět na fotkách (fotky ještě udělám na sluníčku po myčce).
Níže uvádím technická data, výbavu a zásadní servis za poslední roky.
Cena k jednání při testovací jízdě. Nehodlám se s nikým dohadovat po telefonu :-)
Technická data:
Motor: 2.0, 1.999ccm, benzin, o výkonu 108kw / 147 koní
Nový LPG systém STAG od 10/2021
VIN: JMZGH12F
Převodovka: Manuální - 6 stupňů
Rok: 12/2010
Najeto: 280 000km
Barva: stříbrná metalíza
STK: do 02/2024
Výbava:
- Alu kola orig. R17 plus zimní sada R16 (letní i zimní pneu jeté pouze sezónu cca 6-8 tis km)
- ABS, ESP, ASR
- 6x Airbag, vypínatelný airbag spolujezdce, ISOFIX
- Přední mlhovky
- Dvouzonová automatická klimatizace
- Tempomat
- El. zrcátka, el. sklopná
- 4x el. Okna
- Autorádio na MP3 + CD Changer na 6CD
- Multifunkční volant, stavitelný ve 2 osách, kožený + kožená hlavice řadicí páky
- Stmívací zrcátko
- Dešťový senzor
- Palubní počítač
- Loketní opěrka
Servis:
- ROZVODY ŘETĚZEM, takže není potřeba řešit
- LPG je na autě od roku 2014 zhruba při 90 tis km byl instalován systém Stefaneli. Ve 265 tis byly vyměněny vstřiky a řídící jednotka (15 tis Kč)
- 06/2022 výměna spojky (11 tis Kč)
- 08/2021 výměna předních ložisek (9 tis Kč)
- 09/2020 výměna levé poloosy (6 tis Kč)
Prodám - Alhambra 06, 103kw 2.0 brt s dpf (stk 6/23)
Ahoj, prodám alhambru 21x tis.km
Někdo mi na parkovišti ťukl zepředu PP nárazník a LZ se opřel o druhé auto.
Chtěl jsem auto připravit na stk a prodat.
Rozhodl jsem se koupit z vrakáče předek a nechat nahodit, rovnou jsem nechal čistit egr, sání a vše okolo, zkontroloval se dpf, doplnily 2 litry satacenu.
Ihned po vyčištění se ozvalo klepání od pravděpodobně prvního válce, nenechával jsem rozebírat motor. (Tudiž ani k výměně předku nedošlo)
Je třeba si opravit něco na tom motoru, nebo koupit celý motor ????♀️ (záleží co s tím je). Bylo by fajn k tomu udělat rozvody a brzdy příp.předek z vrakáče. Servisák mi řekl, že do 25tis. bych se měl vejít i s tou opravou motoru. (Otázkou je co doopravdy tam je. Nyní je to jen polemizování a musí se rozebrat).
Asi nikoho nepřekvapí, že přídavné topení nefunguje + je odřený PZ lem.
Tak velké auto již potřebuji (koupil jsem malou astru) a tedy ani opravovat to už nechci.
Aktuální a detailní fotky bych nafotil případně zájemcům po umytí auta. Je k autu 1x klíč
Seat Leon 1.2 tsi, 77kw,1. majitel, 6ti stupnova prevodovka
• jsem 1. majitel a auto vlastnim od roku 2012, najeto poctivych 116 000 km
• auto nikdy nebourano, nelakovano, puvodni narazniky muzu po dohode pridat k autu, mam schovane
• Sporotvni narazniky na aute jsou z originalniho prislusenstvi Seat (Linea R)
• vyrobeno 2011, prihlaseno 07/2012, do provozu 12/2012,
• Na aute jsou 18” kola BBS taktzez z originalniho prislusenstvi Seat s letnimi pneu Continental, na pneu jsem odjel dve sezony, vzorek na par let jeste vystaci)
• pridam 16“ zimni kola Nokian, na kterych jsem odjel pouze jednu sezonu
> Vybava:
> • motor 1.2 TSI, verze 77kw/106koni vazana se 6ti stupnovou prevodovkou
> • Aerodynamicky Paket Linea R
> • 18“ kola BBS Seat Sport
> • manualni klimatizace
> • tempomat
> • multifunkcni volant
> • original radio s USB/AUX
> • mlhovky
> • el. Okna vpredu
> Servis:
> • Olej méněn každý rok nebo 10 000km
• 12/2021: Pri 100 000 km jsem nechal udelat olej v motoru, prevodovce, brzdy, rozvody a svicky
• v 01/2023 jsem pri 115 000 km vymenil turbo za NOVE, zadne repasovane
> Nedostatky:
> • 18“ kola – prava strana odrena od obrubniku, ale kola rovna
> • Auto je po deseti letech na par mistech skrably, ale nikdy nebourany
> • Z prahu se vytrepaly predni krytky na hever – original nove mam koupene, pridam k autu, ale nejsou nalakovane
Podobne jako skoda octavia, volkswagen VW Golf
Zdravím. Rozhodl jsem se po 2 letech vlastnictví prodat svoje MPSo.
Je to klasická 2.3 s turbem o výkonu 191kw a 380nm. Auto stále používám , takže se stav tachometru ještě změní , ale právě má najeto cca 182tis.
Jsem teprve druhým vlastníkem. Auto jsem koupil od majitele , který ho vlastnil 13 let a kupoval jako nové. Za necelé 2 roky jsem s autem najel cca 20tis. km a nikdy mě nikde nenechalo.
Od předchozího majitele jsou na autě úpravy v podobě sportovních pružin Eibach a zatmavení oken. Já jsem poté přidal decentně laděný catback výfuk a K&N vzduchový filtr.
Auto je vybaveno zadními parkovacími senzory , multifunkčním volantem , automatickým svícením , fakt dobře hrajícími BOSE repráky a vyhřívanými polokoženými sedačkami, které mají opravdu boží boční vedení a dokážou vás udržet při jakékoliv sportovní jízdě.
Momentálně je MPSo na 17" Borbet zimákách , které jsou už celkem zeškrabaný. Jako letňáky mám origo 18" MPS kola , které jsou sem tam škrábnutý , ale jinak fajn.
Na autě jen pár mínusů. Jako třeba trochu nelícující přední nárazník. A pak typické vady , které se dají očekávat. Jako jsou ošoupaná a lehce roztržená bočnice na sedačce řidiče, opotřebený volant a sem tam nějaká ta rez.
Olej byl měněn po každých cca 8-10 tis. a nové rozvody byly dělány ve 172 tis.
Pro další info , nebo fotky , volejte a nebo piště na mail - venajeborec@
Prodám Masařku která semnou strávila 2,5 roku ale je na čase se posunout dál a proto musí jít do světa.
Rok výroby 1999
Výbava Elegance
Auto původem ČR kupované v Mercedes Praha.
Na budíkách svítí skoro půl koule ale podle VIN jsem při koupi zjistil, že byl měněny motor přímo v Mercedesu takže odhadem má motor najeto 150-200 tisic.
Aktuálně 493xxx
Po dobu mého vlastnictví bylo hodně uděláno a na servisu jsem nešetřil.
Sachs tlumiče
Zimmermann kotouče desky
Eibach pružiny atd
Na zadní viceprvkové nápravě uděláno všech 8 ramen.
V předu nové tyčky stabilizátoru a uložení stabilizátoru.
Výměna oleje vždy s proplachem motoru.
Každých 10 tisíc kilometrů.
Automat řadí velmi dobře olej dělán před 50 tisicema.
Poslední 3 měsíce strávila u karosáře a lakýrníka
Auto bylo vyvařováno a lakované zadní blatníky, dveře kufru+ nový znak a zadní nárazník. Proběhlo kompletní rozleštění.
Abych jen nechválil par věci tomu schází.
Je potřeba vyměnit čidlo ABS proto svítí na palubce ABS a ESP, k autu dam ještě 4 brzdové hadičky ke kterým jsem se nedostal.
Samozřejmě je to Masařka takže proste má to kosmetiku a nějaký orezlinky ale žádné díry nebo sochařina s kitem :)
Na interiéru je trosku věk a kilometry vidět ale nic co se nedá pořesit. klasika trhla sedačka řídiče.
Podvozek komplet nastříkán ochranou podvozku
Výfuk jsem také nechal nastříkat tepelnou černou matnou
STK 06/23 ale další dá bez problému
Prodej buď na kolech R17 z CLS které tomu sluší a sedí to na nich ale v techničaku nejsou.Gumy zimni ale nic moc. Takže k tomu mám ještě R16 Originál plechy se zimakama.
Cena na R17 65000,-
Cena plechačích 60000,-
Nabídky typu dam 30 tisíc neřeším obratem pokládám telefon.
Preferuji slušné jednání
Auto bez přepisu neodjede
Jsem ochoten se domluvit na mistě
Více info po telefonu
Prodám vymazlený a velmi pěkný,pravidelně udržovaný,servisovaný a nevyužitý Mercedes SLK 230,výkon 142 kw /200 HP z roku 1999
Super zátah,výkon,jízdní vlastnosti.
Servisně jednoduché auto
Velmi spolehlivé,nikdy žádný problém
Za mě průměrná spotřeba cca kolem 8 litrů.
Najeto průkazných 135000 km.STK do 5/2024
WIN:
Manuální převodovka!!
Výbava: Klima-funkční (ještě originálně naplněná od výroby!!!),vyhřívané sedačky,ABS,ASR,elektrika okna,zrcátka,střecha atd.=vše plně funkční
Vlastním ho 12 let,ježděno sporadicky jen za pěkného počasí,jinak parkováno vždy naleštěné a připravené v garáži pod plachtou.
Interier absolutně perfektní,bez poškození,vždy jsem si dával na to pozor,kdo zná tyto auta,tak ví že koupit toto auto s nepoškozeným interierem je skoro nemožné
Pravidelný servis každý rok.Nikdy jsem nenajel víc jak 500-1000 km za rok,přesto vždy každý rok byla výměna oleje,filtrů,brzdovky atd.
Vše funguje jak má,naprosto žádný problém se střechou nebo tak něco.Vše funguje na 100%
Naprosto bez koroze=nikdy ani v dešti nejelo
Dovoz z DE od prvního majitele v roce 2006,potom majitel od Prahy,ten s tím jezdil do Mercedes servisu s každou blbostí,veškeré faktury k dispozici.Potom majitel já od roku 2012 do ted
Kilometry lze doložit servisní knihou,návštěvami v MB servisu nebo z STK (všechny protokoly z STK až do ted mám také)
Nikdy nebouráno,nekytováno atd.Pouze na pravé straně zástřik do výšky lemu kvuli škrábancům do výšky laku 180.Nic,co bybylo vidět,dělalo se to v autorizovaném servisu.Žádný kit nebo tak něco,jen vizuální oprava škrábanců
Karoserie bez chyb,škrábanců nebo dulků,jen lehká odřenina na lemu střechy.(cca 2cm nic velkého=někdo oteviral střechu v nízké garáži asi).Lak perfektní originál.(krom zminovaného zástřiku napravo)
Podvozek bez vůlí,vše naprosto v pohodě.
Pneu jsem kupoval nové v roce 2014 a neojel jsem je ani o 25%,takže sice starší pneu,ale v podstatě nové,ale nehučí.
Nevím,co víc k tomu napsat...prostě to chce vidět....po domluvě jsem doma teměř pořád...
Nic se nesnažím skrývat,píšu vše jak vím a spousta dokumenty mohu doložit.Nevím o ničem co by bylo špatné.Byl to můj mazel...prodávám proto,že těch aut mám více a s tímto od začátku skoro vůbec nejezdím(za mě celkem najeto cca 15 tis km pouze) a mám jen jednu prdel a děti do toho také nedám...Prostě pojištění,udržba něco stojí a auto tu stojí bez užitku,nic víc v tom není
K vidění jak psáno PSČ 39804
Klidně pište na email,ale žádné blbosti typu nafotte mě každý šroub nebo za kilo beru hned.Finanční nouzí netrpím a hlady také neumřu když ho neprodám letos
Pro někoho kdo ocení stav,pravidelný servis a malý nájezd km.Na své roky výkonný a pěkný youngtimer a roadster s pevnou stahovací střechou
Ford Focus 2009 AUTOMATIC
2.0 Benzin+LPG
auto je v dobrym stavu. Staral jsem se o autě velmi dobre. Velmi spolehlivý a komfortní auto. S důvodu zdražení paliva, jsem tam přidal LPG, což na automatu má velmi malou spotřebu. LPG má platnost do 2028 roku
Pravidelní servis, olej měnil jsem každý 10-12tis, za poslední půl roku, krok za krokem, měnil jsem přední kotouče, přední a zadní destičky, svíčky, nová Batterka, všechny veškerý filtry.
A takže jsem měnil, levý a pravý manzety řízení, zavěšení motoru a draskovy elasticky řemen.
Stačí jen přepsat auto, si sednout a jezdit.
rok:2009
najeto: 147 tis
paliva: benzin+LPG
objem: 2.0
prevodovka: automat
bazary prosim nevolat
+420 nebo +420
Prodám zachovalý Passat v krásném stavu, nebouraný, nelakovaný, pravidelně servisovaný s jasným českým původem. Auto má minimum kosmetiky. V létě rozleštěno v detailing centru s voskem a tekutými stěrači.
Servis co jsem dělal já:
7.4.2022 v 92014 km nové přední, zadní destičky a kotouče ATE, preventivní výměna senzorů odchylky tlaku DPF, výměna všech žhavících svíček (jedna hlásila chybu)
12.4.2022 v 92102 km udělaná geometrie po přezutí
27.10.2022 v 106875 km nová STK, EMISE, výměna oleje v motoru, olejového filtru, vzduchového filtru, palivového filtru, kabinového filtru a dezinfekce klimatizace
Karoserie: kombi
Palivo: nafta bez Adblue!
Objem: 1 968 ccm
Najeto: 112000 km
Převodovka: automatická DSG 6 stupňů
Výkon: 110 kw
Barva: tmavě modrá metalíza
První majitel: ne
Servisní knížka: ano
Vyrobeno: 9/2016
Země původu: ČR
Výbava:
ABS, ESP, Protiprokluzový systém kol (ASR)
3 zónová klimatizace, klimatizovaná přihrádka
multifunkční volant
adaptivní tempomat
senzor světla a deště
Discover Media s podporou Apple Carplay a Android Auto z facelift modelu, bluetooth (původní rádio bylo malé a neumělo moderní funkce)
deaktivovaný start/stop
parkovací senzory vepředu a vzadu
bezklíčové startování
fólie s atestem
el. okna
el. nastavitelná a vyhřívaná zrcátka s funkcí stmívání
vyhřívaná přední sedadla
vyhřívané zadní okno
front assist
sledování únavy
barevný maxidot
el. nastavitelná sedačka řidiče
asistent rozjezdu do kopce
funkce autohold
2x klíč
1.6.2022 proveden remap DSG, převodovka nyní nepodtáčí motor, jízda s autem je krásně plynulá, převodovka má potřebu méně řadit tudíž se tolik neopotřebovává a také se výrazně prodlouží výdrž dvouhmotového setrvačníku (tuto úpravu doporučuji každému majiteli auta s DSG, dělal jsem už na druhém svém autě)
Na autě jsou nové zimní gumy Yokohama obuté na origo kolech R17.
Nemám nafocený interiér, zapomněl jsem udělat fotky po čištění. Jedná se o klasický černý Highline interiér polokůže s alkantarou.
Auto prodávám z důvodu, že již nejezdím dlouhé trasy do zaměstnání (Tábor - Praha) a nechci ho ničit. Budeme kupovat benzín.
Když jsem vůz kupoval na jaře 2022 nechával jsem si ho prověřit firmou jejich protokol můžu poskytnout.
Fotky jsou z léta, prodávám teď. Vypadá furt stejně.
zdravím prodám svoje bmw e46 318d 85kw rok 2005 tz facelift asi to nejůspornější bmw co se týka spotřeby jezdim stim za 5-7
-jsou tam delany komplet rozvody tak 15k km zpet
-je tam skoro nový stavítko od mts vyslo to na 15k udelat a drží to skvěle najel jsem na něm tak 3-4k km (za tri mesice)
-obcas sviti airbag resilo se to v origo bmw servisu ale nic se nevyresilo i kdyz se vymenil stejne obcas sviti
-má nějaký vady na krase a laku hlavne kapota ale i zbytek auta má dost kosmetickych šrámu
-zrezla jen na jednom lemu v pravo v zadu ale je to osetreny aby to zvladlo zimu
jinak zrezly to skoro neni na e46 docela wow stav
-delanyjsou na tom ramena a tlumiče přední takže to má taky pár km a před ním to měla nějáka paní 17let a dostávalo to i original servis dlouhou dobu coz znamena že to nežere olej ani vodu
-obuto je to na letních pneu na origo bmw diskách a mam ktomu i origo bmw disky se zimnima pneu
-není to nový auto takže to nějaký mouchy viz ruzna kosmetika , nebo rezonujici plast nekde v interieru pri 1600otackach pri jinych otackach to nedela ale technicky jezdi super
-mam v planu jeste menit svicky ty jsou koupeny jen se to musi udelat
-jinak auto mam uz skoro rok a najel jsem snim 14k km byl jsem snim v chorvatsku,italii a na slovensku a nikdy mě nikde nenechalo a vzdy jsem mu dopral dobry servis protoze auta maji duši a to co jim dáte se vám vrátí
-menil jswm tam olej cc 5-7k km zpet nevim ted presne
-je tam svěšená stropnice a vyměněny oba termostaty
takze auto topí, a chladí a zároveň i svítí což se hodí interier jsem dal z části do led svetel stejne tak spz
Dobrý den,
Nabízím na prodej svoji T4.
Jedná se o 2,5tdi 75kw vyvýšená verze vhodná pro menší obytný vůz. Předešlý majitel se o něco podobného pokoušel a je zde už namontovaná provizorní postel. Také lak, který neni úplně profesionální práce, ale auto působí čistě. Já auto využíval na práci na zahradách. Tažné má na 2,5 tuny nicméně jako zahradník jsem tahal z větší části větve. Na zadním nárazníku je prasklina od vleku viz. Foto.
Na autě jsou střešní nosiče udávané jako značka Thule.
Auto má jistě svoje mouchy rez která se objevuje na částech vozu (podlaha je zdravá).
Vozidlo má najeto cca 579 xxx. Je v provozu denně, takže těžko upřesnit.
Fotku nákladového prostoru mohu zaslat pomocí SMS. Jak jsem řekl je denně v provozu, takže je v něm stále nářadí.
Na autě je také couvací kamera ještě od předešlého majitele. Vozidlo disponuje funkcí ABS která je v pořádku. STK je do května tohoto roku. V případě domluvy mohu nechat dodělat.
Aktuálně zimáky který mají něco přes 80%.
Brzdy budou mít tak 30%.
Vozidlo vlastním rok a nechal jsem udělat:
Tyčky stabilizátoru
Silentbloky na stabilizátoru
Ramena
Tyčky řízení
Tlumiče
Excentrické šrouby (originál VW)
Lanovody
Výměna držáků nádrže
Vyčištění sání
Výměna spojovací trubky k egru
Výměna těsnění (sání, egr)
Výměna Regulátor alternátoru
Geometrie
Celkový servis je v hodnotě 30 tisíc a vejš.
Velkou daň na tom nese práce která byla díky nedostupnosti jednotlivých dílů a celkovému stavu podvozku velmi náročná.
Téměř celá přední náprava vyměněna zbývá vyměnit manžetu na poloose a vyměnit čepy na horních ramenech což je už to nejmenší .
Přidám:
Sadu ALU kol (letní na výměnu)
Brzdové štíty (Nestihl jsem namontovat).
Důvod prodeje je přechod na novější model a taky už nemám čas dál si s autem pohrát. Kdo bude ochotný do toho pustit korunu určitě ještě poslouží na pěkných desítek tisíc kilometrů.
Dohoda na místě je určitě možná v rámci slušného jednání.
Na nesmyslný dotazy a stupidní dohody nereaguji.
Spíše volat a sms v případě dotazů. Je možné, že jsem neuvedl vše.
Zdravím mám na prodej Passata B5.5.
Důvod prodeje: Sebrali mi papíry.
Omlouvám se že auto není umyté, nebo tak, ale už nikam nemohu jet bez papírů.
Najeto: 301 XXX
Objem: 1.9 TDI - 125kw
Rok Výroby: 2001
Barva: Červená-Metal
Auto má klimatronik, stavitelný podvozek, tažné na nasazení
Auto jsem kupoval za 40.000Kč, nacpal jsem do toho už dost, za mě dělané
- Geometrie ( Chtělo by znovu po výměně, jsem ještě nebyl )
- Čepy řízení
- Stabilizační tyčky
- Nový alternátor
- Řemeny
- Kotouče
- Kola 18" Audi na zimních
- Nová baterie
- Zaslepený egr ventil
Díky těm brzdám začala svítit kontrolka žhavení, a svítí tam ještě imobilizér, kvůli tomu že jsem to tak koupil a byla vyměněná řídicí jednotka, trochu prasklé čelní sklo nahoře, STK do 3/23.
Olej jsem měnil 5k zpět, nové filtry všechny kromě palivového.
Požaduji přepis.
Můžete volat i psát, klidně na Whatsapp, je to na vás.
Dobrý den,
Prodám tuto krásnou Škodu Octavii v opravdu vysoké výbavě!
R.v. 2018, 2.0 TDI 110KW, VOZIDLO BEZ ADBLUE
Vozidlo jsem si individuálně dovezl z DE v 7/2022 a slouží k naprosté spokojenosti... prodávám pouze z důvodu přechodu na Mercedes a automatickou převodovku.
O vozu znám jeho kompletní historii, včetně bývalého majitele a způsobu užití vozidla (veškeré tyto informace předám zájemci).
Octavie najezdila rychlé dálniční kilometry,proto takový nájezd. Každopádně kdo se v autech orientuje dobře ví, že pro auto je nejlepší, když se nezastaví. Konkrétně tento vůz je v lepší kondici jak vozidla co by najela sto tisíc "kolem komína".
V česku jsem první majitel, celkové druhý.
Karoserie:
Na poměry dálničního užití vozu,je karoserie až překvapivě jako nová. Vozidlu jsem dopřál kompletní rozleštění laku, a na autě nadále zůstaly pouze slovy dvě hlubší neodleštitelná místa viz foto. Auto navoskováno a ručně myto. Kapota bez ostřílení kamínky.
Servis a úpravy:
Po dovozu jsem provedl klasický servis. Olej,filtr vzduchový,palivový a i kabinový. Rozvody dělané ve 210 000km. Nová přední ramena včetně silentbloků. Na autě lakované třmeny do zlaté barvy. Interiér komplet přesvícen do LED studené bílé. Diagnosticky vyřazen startstop, nahrán prokmit ručiček (staging), zapnuté zavírání kufru tlačítkem i zevnitř vozu (standartní je pouze otevírání), v maxidotu dohrané množství paliva k čerpání, nepípají pásy po nepřipoutání, logo Laurin a Klement při zapínání rádia, svítí ručičky budíků do zamknutí vozidla, dokodovane lepší audio škoda surround + virtual subwoofer, Volant z octavie 4 plně funkční.
DPF ZAPLNĚNO POUZE 50g DLE DIAGNOSTIKY COŽ JE OPRAVDU MÁLO A FUNGUJE NA 110%!!!
Výbava:
Adaptivní tempomat, bezdrátové nabíjení telefonu, elektrický kufr,couvaci kamera, navigace, DAB radio, bluetooth,carplay a android auto, dvd přehrávač, čtečka sd karet, slot na simkartu, zásuvka na 220v, výhřev předních i zadních sedadel, výhřev čelního skla, výhřev volantu, automatické svícení, automatické stěrače, usb 3x, 2x roleta do kufru, kompresor, senzor tlaku v pneu, tažné zařízení na 1600kg, automatická digitální klimatizace, polokozene sedadla neprosezená a nezničená, podsvícení nohou a přihrádky telefonu LED , samostmivaci zrcátko, elektrická vyhřívaná sklopná zrcátka, 4x elektrické okno všechna s dojezdy, koš ve dveřích, deštník a mnoho dalšího...
V případě zájmu dodám k autu druhou sadu disků (bez pneu). Na autě zimní pneu Hankook s krásným vzorkem.
Potřeba vytepovat sedadlo řidiče.
Bazary nevolat, pokud nezvednu telefon, jsem v práci a odepíšu na zprávu.
Při rychlém jednání sleva!!
Prodám Subaru Impreza 2.0 92 kW, 2005, 159 000 km. Vozidlo je bez zásahu tunera nebo domácího kutila. Z viditelné koroze se zatím lehce klube pouze levý lem viz fotografie. Prahy a další náchylné části karoserie jsou zdravé. Motoricky je vozidlo zcela bez problému: Motor za 10000 km spotřebuje méně než litr oleje. Katalyzátor není vykotlaný, lambda sonda je na svém místě, nikdo se nepokoušel přidávat kW závodním volantem z Globusu a ani ložiska v kolech nepamatují skoky a drifty na polních cestách ještě z dob, kdy Rumunsko vstupovalo do EU. Proto, ač mnoho hlubokých znalců motorismu tvrdí, že je to u Subaru normální, nesvítí kontrolka emisí, ABS, ani airbagu. STK do 9/2024.
Výbava je standardní: Automatická jednozónová klimatizace, všechny okna v elektrice, centrální zamykání na DO, pětistupňová manuální převodovka s redukcí, permanentní pohon všech kol, autorádio s CD a kazetovou mechanikou (vše funkční a displej nevysvícený). Dané provedení nemá přední mlhová světla.
Plusy:
• Na podzim nová přední ramena, čepy a ošetřena přední nápravnice. Před rokem měněny náplně v převodovce a obou diferenciálech.
• K vozidlu jsou letní i zimní pneu ve velmi dobré kondici spolu se dvěma sadami originálních hliníkových kol.
• Na podvozku instalovány nerezové kryty motoru a zadního diferenciálu.
• Vozidlo má krásný sportovní interiér - nevím, zdali je předchozími majiteli přehozený z WRX, nebo jde o originální limitovanou edici, ale vzorek prošívání předních sedadel, zadních sedadel i dveří se shoduje a jedná se o originální Subaru díly.
• Vozidlo má před několika lety měněny tlumiče, test na podzim vyšel na 100%, výborné jízdní vlastnosti.
Známé mínusy:
• Netěsnost systému klimatizace – nezjišťoval jsem, zdali je vadný chladič, nebo je to jen nějaká prkotina. Nutno dořešit.
• Na začátku zimy jsem měl s vozidlem čelní nehodu. Koupil jsem kapotu a nárazník „v barvě“, ale je to jiný odstín. Nechám na novém majiteli, zdali to nebude řešit, vyřeší karbonovou fólií, anebo třeba stejně pro design sežene kapotu s nasávačem. Rozbitý původní nárazník ve stylu WRX STI mám schovaný a mohu dát k vozu. Šikovný kutil jej může ještě opravit.
Důvod prodeje:
Auto jsem koupil před rokem pro přítelkyni. Během zimy dostala nový služebák. Jako hlavní auto máme Levorga, a tak Impreza už měsíc v podstatě jen zabírá parkovací místo a počítá šrámy na sídlišti. V aktuální životní situaci je pro nás třetí auto nesmysl a v plánované budoucnosti přítelkyně uvítá spíše něco nudnějšího, ale zánovního.
Závěrem bych rád ještě zdůraznil, že vozidlo prodávám. Vozidlo tedy přenechávám na základě přepisu a kupní smlouvy za peníze v hotovosti, nebo okamžitým převodem. Nemám zájem o komisní prodej autobazaru a nejsem poskytovatel úvěru. Uvítám, pokud naše komunikace může začít frází jako "Dobrý den, mám zájem o Vaše vozidlo. Máte jej ještě k dispozici?", nikoliv "Auto mas jeste? Chci moc ale ted mam 20". Děkuji.
▪️BMW m 550d
▪️Pohon: 4x4 xDrive
▪️Rok výroby: 2012
▪️Motor: 3,0 diesel r6
▪️Výkon: 280kw/381hp
▪️Nájezd: 210.xxxkm
Nabízím k prodeji Baworksý unikát, který byl vyroben v roce 2012 . Vůz za tu dobu najel lehce přes 200.000km a dostával extrémní péči. Auto jsem měl jako zálibu, koníček.. Mám k dispozici firemní A6, kterou využívám primárně a tato krásná 550d s motorem n57 stojí. Jsem celkově druhý majitel vozu.
Ceníková cena této střely byla v roce 2012 2.900.000kč,- kde bylo přidáno spoustu funkčních příplatků, osobně bych vyzdvihl:
Noční vidění, adaptivní tempomat, kontrola bdělosti, antikolizní čidla, head up displej, soft close (automatické dověry), bezklíčový start, alkantarový strop, čtyřzónovou klimatizaci, odvětrávané/vyhřívané sedadla (vyhřívání zadních sedadel, elektricky nastavitelný volant (úžasné při nastupování a vystupování) a krásný přežitek dnešní doby ,,home link”, M-Paket, Hi-fi audio, virtual cocpit, čtení značek..
Krásné doplňkové lišty m 550d, m performance zrcátka, m sportovní volant, lámací plně elektrické sedadla, r20 m performance kola Styling 434, originálně tónovaná skla. Po dohodě možno přidat zimní sadu 18” disků.
O auto bylo staráno více než skvěle. Na začátku i na konci sezóny 3x voskováno, hloubkově čištěno. Myto pouze na bezkontaktní myčce. Koncem roku 2020 proběhlo broušení a lakování sedadel. Auto je víkendová záležitost, kterou udržuji v naprostém pořádku a čistitě. Olej za mého vlastnictví dělán 5-8.000km. Ve 155.000km byla provedena výměna rozvodového ústrojí. Při téhle příležitosti se preventivě měnily všechny náboje kol (ložiska)- vše děláno v BMW. Před 1000km. Měněny oleje v diferenciálech, rozvodovce a automatové převodovce. Tuto sezónu kupovány nové gumy Pirelli P-Zero TM. Veškeré servisní úkony provedeny v autorizovaných servisech Cartec Ostrava/Brno, BMW Professional Vyškov, tudíž vše zapsáno v elektronické servisní knížce. Po domluvě mohu nechat vystavit a předložit.
Řadový šestiválec 3.0d ve spojení s osmistupňovou automatickou převodovkou je skvělý společník na dlouhé cesty, pro které jsem ho také využíval. Nestane se, že by vám chyběl výkon a zároveň jezdíte s rozumnou spotřebou. Velice spolehlivý motor shodný s 530d, pouze doplněný o dvě turba. Případnému zájemci mohu zaslat VIN pro kontrolu.
Cenová představa se pohybuje okolo 550.000kč. V závislosti na rychlosti jednání a přístupu jsem schopen o ceně jednat.
Auto je psané na firmu, tudíž je možný odpočet DPH. Cena BEZ dph 434.500kč,-.
400hp, 300kw, 280kw, e46, e39, m3, m5, m6, m2, x6, x5, bmw, porsche, mercedes, audi, a6, a7, sq7, sq8, s8, s6, s5, rs5, rs6, rs7, rs4, V6, V8, V10, v12, r4, r6, E550, AMG, tuning, performance,550i,650i,750i,730d,630d,530d,525d,lci,645i,545i,335i,335d,330i,330d,323i,325d,535d,535i,f10,f11,g20,g30,f30,f31,f34,f36