zakopal jsem auto napoveda - strana 8
Počet nalezených inzerátů ZAKOPAL JSEM AUTO NAPOVEDA: 1000 - strana 8
Dobrý den, z důvodu koupě nového vozu, nabízím svého spolehlivého společníka na cesty do práce , jedna se o auto Skoda Octavia 2 Combi, 1.9 TDi 77kw, 4x4, najeto 291 120km - převážně dlouhé trasy Rakousko - ČR, rv 2008, auto má rakouské doklady psané na mne ( ziji v Rakousku ), 2 klíče, jsem 3 majitelem,servisní kniha auto bylo pravidelně servisovano a mělo vždy co potřebovalo , avšak není to nové auto, za ten čas se podepsal zub času a jsou viditelné skrabance, doliky a na dveřích spolujezdce puchyre koroze.Minuly týden po srážce se zajicem napraskly přední spojler. S autem jsem byl vždy spokojený a nikdy mě nenechalo ve stychu. Na autě je spousta novych dílu, brzdy předek + zadek 2/2022, nova baterie, novy startér , nova zadní světla , auto částečně nove lakovane, novy motorek na zadní sterac, novy servis - všechny filtry a olej ( při 285 936km - 16.10.2022) komplet nové rozvody při 290998km, Zánovní zimní pneu na plechacich Barum Polar ( najeto cca 800km) k autu dam také sadu letních pneu na plechacich ( kola na foto nejsou na prodej).Skodovka má své mouchy, ale i tak myslím, ze muže dalšímu majiteli ještě dobře sloužit. Auto je a bude do konce března prihlasene, tudíž není problem zkušební jízda , výbava viz foto. Pro více info tel. nebo e-mail : v.pesula1985@
Cena pevna. Bazary a prekupnici prosím nevolat. Prohlídka vozu po domluvě - jsem hodně na cestách .
Prodám svojí Corsu OPC. Auto vlastním šestým rokem, bohužel už pro něj nemám využití.
Je to rok výroby 2007, na tachometru je 182kKm. Najel jsem s ním 8kKm ročně, každý rok dostalo nový Millers Oils olej, nechal jsem jej každý rok kontrolovat v servisu a řešil všechno co bylo potřeba.
Auto dostalo vždy plný servis, který potřebovalo.
Teď proveden předprodejní servis (brzdy, poloosa aj.), auto má čerstvou STK. Motoricky perfektní, netrpí žádnými propady výkonu, není shnilé ani napadené kutilem.
Corsa je téměř v seriovém stavu, jediná úprava je laděný zakázkový výfuk. Sériový je k vozu. Originál výbava OPC plus příplatky kožená vyhřívaná Recaro sedadla, příplatkový palubní počítač a automatická klimatizace.
Za mě jeté jen v létě, od předchozího majitele je k autu i zimní sada.
Žádné technické problémy auto nemá, nicméně drobná kosmetika po 16ti letech provozu se najde. Na autě byly historicky měněné dveře - nacouval do mě pán s dodávkou, předchozí majitel s ním srazil zvěř.
Auto je původem ze Švýcarska, celkově jsem třetí majitel.
Vůči nájezdu, stavu a výbavě mi přijde fér cena 169kKč, nicméně s rozumným zájemcem se u auta rád domluvím k oboustranné spokojenosti.
Auto je zaparkované v garáži v Praze 5.
Další fotky nejsou problém, ale preferuji osobní jednání u auta.
Nabízím k prodeji Peugeot 406 2.0HDi.
Na autě odstraněn EGR ventil, střední tlumič výfuku.
Výkon zvýšen na 109kw ale bez grafu (měl jsem ale po letech ztratil)
Výbava:
polokožené sedačky, černá palubovka, samostmívací zrcátko, tempomat, JBL hudba, zadní roletka, přihrádka na lékárničku, originální drzak telefonu předělaný na smartphone, nekuřácký paket (přihrádka místo popelníku), kratší řadící páka,rádio kenwood s Bluetooth,dešťový senzor.
Nedávno nové čelní okno.
Auto vlastním 4 roky a za tu dobu proinvestováno 150tisíc.
Auto je po amaterském celolaku stejnou barvou jako bylo originálně (několik míst není 100%).
Byl jsem s tim i na konci Evropského kontinentu (Španělsko - Tarifa) a koukal na Afriku přes moře.Tuto cestu auto jelo před 6ti měsíci a bez závady.
V lětě je auto na sníženém podvozku o 3cm (na foto) který přidám k autu.
Na autě aplikován vosk na celé karosérii FuSo s výdrží až 12 měsíců.
K autu jedna plná garáž dílů včetně interiérů (kožený a látkový),kapota,kufr,váhy vzduchu,několik sad vstřiků,2 páry předních světel,5 párů zadních světel,ABS kostka,3x klima panel,3x palubak,2x celá zadní náprava,1x přední náprava a mnoho dalšího (spíše osobní prohlídka ale je to na velkou dodávku).
Na autě jsou větší 340mm brzdy ze 407 3.0V6.
Prodám s letními R17 koly a R17 zimními na nových gumách (žádná čína).
Auto je vyvařené a má nové tažné které se ani nepoužilo plus vystříkané dutiny dutinovým voskem.
Poslední 3 zimy krom této auto nejelo a bylo uskladněno v garáži.
Pro více informací volat.
Kdo dočetl až sem na konec je potřeba aby věděl že na autě je v této chvíli prasklá hlava (pravděpodobně) na 2. válci kolem vodítka ventilu.
Náhradní hlavu k tomu mám a dokonce mám i náhradní motor s nájezdem 250tisic co jsem osobně vyndaval z auta u kterého znám celou historii a bylo servisováno majitelem auta (servisní mechanik v autorizáku).
Dá se domluvit na čemkoliv včetně výměny motoru a nebo výměny auta s mým doplatkem.
Prodám Subaru Impreza GT v méně obvyklém provedení kombi. Jedná se o r.v. 1999 (160Kw – 220k) s nájezdem 297 000 km. Auto bylo kompletně odstrojeno a vyvařeno (prahy, lemy, zadní podběh atd.) , tzn. je bez koroze, pojízdné a plně funkční s platnou STK do konce 2024. Po dobu mého vlastnictví strávilo většinu času v garáži, kdy na ježdění nebyl čas nebo probíhaly opravy. Auto je pěkné a to jak karoserie, interiér, podvozek i motor. Motor má seřízené vůle ventilů, přetěsněné víka ventilů, nové svíčky, rozvody, olej, filtry, chladič atd – za studena ani za tepla neklepe, má krásný tichý chod (kromě zvuku výfuku) a výkon odpovídá papírovým 160Kw – bez úniku a ztrát kapalin. Co se úprav auta týká, tak je tam pouze blow off ventil, zadní tlumič výfuku Magnaflow a originál karbonová rozpěra motoru STI. Interiér je zachovalý, nevybydlený, čistý a vše je plně funkční (okna, šíbr atd.), pouze je z motoru komplet odstrojena klimatizace, sedačky jsou originál a nepotrhané (kromě lehce opravené bočnice u řidiče). Volant je sportovní semišový, originální je k vozu. Převodovka + samotné řazení jde lehce a přesně, stejně tak řízení. Auto je původem z Německa, součástí jsou originální návody v Němčině, včetně servisní knížky cca do 265tis. km, 2x origo klíč – centrál bez DO. Podvozek je tuhý, bez pazvuků a kompletně ošetřen proti korozi – tuto zimu jsem to ani nevytáhnul z garáže. Auto bylo začátkem roku 2021 mnou havarováno v nižší rychlosti na sněhu na předek, ale vše bylo zodpovědně a kvalitně opraveno – disponuji fotodokumentací ze všech oprav auta. Přední světla i mlhovky jsou origo Subaru a bez poškození. Blatníky jsou nové. Auto má originál tažné, což se k provedení kombi zvláště hodí a zvyšuje to praktičnost vozu. Vzhledem k historii oprav je auto částečně lakováno – předek (blatníky, kapota, nárazník), 5. dveře a zadní blatníky. Střecha, sloupky a všechny dveře mají původní lak. Střecha má bohužel důlky od krup, ale bylo mi nějak líto to nechat kytovat a stříkat, raději jsem to nechal tak, aby šlo vidět, že to není převalené přes střechu nebo rozbité z boku. V případě zájmu mohu zvednout na zvedáku. Kromě sbírky náhradních dílů jsou k vozu originál kola 16“ s novými letními pneu značky Barum a zimní sada R15 Audi se sice málo jetými ale staršími pneu Vraník. Plastové prahy, které byly na GT jsou rovněž k dispozici, ale mě se nelíbí a taky jsem nechtěl vrtat a zasahovat do nových prahů. Prodávám z důvodů nedostatku prostoru, času a nových životních výzev.
Prodám VW Touareg V10 TDI 2008
Auto má najeto 245xxx (může se drobně zvýšit, auto je pravidelně v provozu). Jedná se o v ČR zakoupený vůz s jasnou historii a vedenou servisní knihou, která je k dispozici.
V roce 2022 bylo na autě uděláno následující (faktura za víc než 50 tis. korun).
- přední ramena a včetně silentbloku
- komplet silent bloky na zadních ramenech
- komplet všechny náplně v autě (motor, převodovka, rozvodovka, diferenciál)
- kabinový a vzduchový filtr
- vývěva brzd
- trubka klimatizace (netěsnila) + naplnění klimy
- zadní brzdové kotouče a destičky (brembo)
- přední brzdové destičky (brembo) se nakonec neměnily, dám je k autu
- přídám i novou baterku
V rámci servisu se kontrolovaly turba, vstřiky a uložení kardanu - všechno bylo v pořádku. Předchozí majitel údajně dával nová DPFka, nicméně o tom není servisní záznam ani faktura. S ohledem na to, jak oproti zbytku výfukového systému "svítily", jsem tomu věřil.
Negativa:
- nefunguje elektronika zpětných zrcátek (výhřev, polohování). Je prasklá (slepená) plastová kaplička zpětných zrcátek. Stalo se na ulici zaparkovanému autu...
- po výměně baterie přestalo fungovat tlačítko na klikách dveří pro zamykání. Bezklíčové odemykání funguje normálně.
- čelní sklo má malinkou prasklinu. Už jsem auto tak koupil. Nebrání výhledu ani se nerozlézá.
- nějaká drobná kosmetika - není to nové auto.
Při prověřování auta (když jsem ho kupoval) byla zjištěna pojistná událost. Pojišťovna potvrdila, že auto nebouralo, jen ho někdo v Praze vykradl.
Auto je vedené na IČO. Uvedená cena je bez DPH. Pro neplátce DPH domluva.
K vidění v Sušici nebo v Praze (po domluvě).
Rozhodl jsem se prodat svého Passat B6 Variant, jelikož už nepotřebuji rodinné auto.
Ročník výroby 2008 po facelift.
Motorizace 2.0 TDI CBAB s chipem na 125 KW – dlouhodobá spotřeba 6l/100km.
Najeto 334 000km, auto stále v provozu.
Čerstvě dělána technická – dle protokolu tmavé místa ve světlometu v parkovacích světlech, měl jsem zasazené LED žárovky, ale již byly vysvícené – vyměněny za klasické T10 W5W.
Výbava:
DSG, vyhřívané čelní okno, vyhřívané přední sedačky, odnímatelné tažné zařízení, xenon, zatmavovací zpětné zrcátko, AUX kabel, od výroby tónovaná zadní skla, automat na světla a stěrače, dále je k dispozici sundavací tažné zařízení.
Co bylo děláno:
Olej měněn každých 7-8 000 kilometrů, společně s ním vždy měněny všechny filtry, naposledy měněn v 330 000km
Rozvody dělány v 315 000km
Olej v automatické převodovce 334 000km
Autobaterie
Výbojky v xenonech
Vysokotlaké čerpadlo zn. Bosch
Regulátor tlaku paliva na railu
Všechny 4 vstřiky zn. Bosch
Snímač tlaku v railu
Brzdové kotouče včetně brzdových destiček, přední kotouče vrtané - vše zn. Zimmermann
Stabilizační tyčky
Zadní tlumič výfuku včetně středové části
Přikládám foto z oprav.
Co se týče motorové stránky, tak je auto v naprostém pořádku – co potřebovalo, to dostalo. V tuto chvíli je auto ve stavu sednout a jet.
Auto se bude prodávat na zimních pneumatikách continental, s pěkným vzorkem. V případě zájmu můžu přidat za příplatek 5000,- letní sadu pneumatik na ráfkách zn. Dezent na kterých je vzorek také v pořádku.
Jediná vada tohoto auta je kosmetika – přikládám foto kde je to lépe vidět.
V tuto chvíli bych auto rád prodal a nebo vyměnil za něco zajímavého (benzín a malé auto).
Prodam ranault magnum s motorem mack, auto mame asi od roku 2006 a 250 tis km, olej a vsechny filtry meneny celou dobu po 10 tis km! auto jsem vzdy servisoval sam a dostavalo prvni posledni, pred 4 lety v 950tis jsem delal velkou preventivni generalku, zkontrolovano ulozeni kliky, nova ojnicni loziska, pisni krouzky, zabrousene ventily a sedla, srovnane hlavy, kompresor, turbo,vodni pumpa, vyrepasovane vstriky i pumpy a vsechny tesneni na motoru a spousty dalsich drobnosti,pred 2 roky nova spojka, nyni to ma najeto asi 1,2mil, auto bylo nahrazeno novym a uz tuto uz od zari stoji jako zalozni ale nevyuziva se tak ho prodavame, stk propadla, auto ma mouchy, sem tam uz tam vyskoci nejaka chyba na brzdach ale brzdni jak ma a je horsi ulozeni kabiny a nekde se ztraci voda, asi 1l na 5tis km, dela to uz dva roky a je to porad stejny a mokva olej nekde pod turbem, jezdi to a jezdit to bude, je to nesmrtelny motor, je to jeste kvalitni auto, loni sem tam daval jeste mechy, tlumic vyfuku a predni kotouce, auto ma hydrauliku pro hydraulickou ruku, nebyla to zadna sklapecka, auto jeste obuju na pekne gumy, zadni mam zanovni, vnitrek chce vycistit, cena bez dph, kontakt pres email nebo zaslu telefon emailem
Nabizim k prodeji náši “Babysupru” sypač/začátečnický tracktool Toyota Corolla e10 compact. Měli jsme to na trackdays a na naučení. Nízka spotřeba 7l/100km (na okruhu 9-10l) Díky skvělému podvozku a nízké hmotnosti řidičsky velmi zajímavé auto.
KASTLE:
Vizuálně hrůza. Předchozí majitel se s partičkou nabumbal a v záplavu adrenalinu je nenapadlo nic lepšího, než to pošlapat, ale šlo by to ještě opravit, jen my jsme to neřešili. Kastle má najeto cca 100tis km, takže neshnilá. Jediná dvě místa, co byly špatné (konce prahů) jsem před zimou vyvařil. Za zimu vylezl ještě jeden puchýřek, možná ještě stihnu udělat.
Přední blatníky bída. K auto přidám dřevotřískový bitelný splitter s uchycením přímo do kastle (můžete si na něj vklidu stoupnout) - funguje dobře. Auto má přední tažné oko.
MOTOR:
V autě je již druhý motor.
4E-FE 65kw (silnější verze), nájezd cca. 220k, mírně žere olej, jako asi všechny tyhle motory.
Na autě byl diy turbokit, než padlo turbo najezdil cca 2500km ostré jízdy. Foukalo to 0.7bar, cca 130-150hp, jelo to velmi svižně, 0-100 zhruba 7.5s
Aktuálně je auto N/A.
TURBOKIT (kromě turba) VČETNĚ ELEKTRIKY PŘIDÁM K AUTU. Vše ukážu, vysvětlím atd.
PODVOZEK + BRZDY:
Podvozek má povrchovou korozi. Siláče ok. Chtělo by to vyměnit tlumiče. Stavítka začínají na 8tis., chtěli jsme kupovat, ale změnili se priority a přestali jsem s tím jezdit. Brzdy jsou sériově, ale dostačují sportovní jízdě. Vpředu desky se sportovní směsí.
INTERIÉR:
Vykuchaný kufr, zadní tapce, koberec, rádio, zadní sedačky jsme vyndavali vždy až na místě. Odpojené airbagy. Ve voze jsou namontovány sportovní pásy, závodní odpojovač, budík tlaku.
PŘEVODOVKA + SPOJKA:
Spojka bere až dole, ale myslím, že je chyba jen v odvzdušnění, ale funguje vpořádku. Převodovka má (spíš už nemá haha) synchron na 3ku, ale neřešili jsme to a jezdili jsme s tim celou dobu. Zařadí to vpohodě, jen to škrtne. Za příplatek 2000 mohu přidat další převodovku v dobrém stavu i s původním motorem, chladičem atd.
KOLA:
Na voze Alu Intra 5spoke v hezkém stavu.
2x obutá sada plechů
Tažné na 1250kg
AUTO NEMÁ KAT ANI STK
VŠECHNY DÍLY NA VRÁCENÍ DO SÉRIOVÉHO STAVU DÁM K AUTU!
Auto je vhodné buď jako projekt na budoucí daily (pár dní práce), víkendovka na zábavu nebo na závody typu Gumbalkan 6h apod. Ideální pro mladého nadšence jako první auto/projekt.
Cena v inzerátu na plechách, bez kol.
CENA DOHODOU, bude se odvíjet od toho, kolik si toho vezmete.
První kontakt prosím přes SMS
Auto má najeto 82 000km. Auto jsem koupil od leasingové společnosti v Dánsku v roce 2020. V ČR jsem první majitel. Auto má servisní knížku, kde je vidět servis v pravidelných intervalech. Auto má čerstvě technickou, kde prošlo bez jediné chyby a nepotřebuje v dohledné době žádné investice. Auto je na plechových discích s originálními poklicemi. Auto je obuto na gumách Michelin Crossclimate 2.
S autem jezdím za 4,8 litru a rozhodně nemám lehkou nohu. Výkon motoru je 55kw.
Výbava:
-Vyhřívané sedačky
-Tempomat
-Handsfree
-MP3, Bluetooth, Aux přehrávač
-Palubní počítač
-Navigace
-Příplatkové audio
-Elektrické ovládání zrcátek
-Klimatizace
Auto je v TP zapsáno jako vozidlo kategorie N1 se dvěmi místy a nemá zadní sedačky. Pro přepsání auta zpět na M1 stačí dokoupit na vrakovišti sedačky a zaplatit poplatek ve výši 4500kč za vystavení potvrzení o přestavbě.
Důvod prodeje - koupě nového auta.
Nová cena!!!
Zdravím,tímto bych rád nabídl svoji Audi A4 3.0TDI S-line 176KW. Je tam chip na 213KW a 625NM ale na brzde nebylo. Originál mapu mám zálohovanou.
Jsem druhý majitel a auto vlastním zhruba rok.
Na autě sem udělal vždy vše o co si řeklo jediné co,tak sem neměnil olej v převodovce ale řekl bych že to ještě není potřeba protože řadí krásně hladce.
Za ten rok sem do auta tankoval vždy jen vervu a kvalitnější paliva pokud se tomu tak dá říkat.
3.0 TDI 176kw (213kw,625nm) oddělany omezovač a launch control.
Je to rok 2008
Nejeto 237 000 cca. Stále v provozu takže se to muže mírně lišit. Mamka s ním jede občas do práce.
Převodovka je 6.st automat s pádly.
Je to 14let staré auto takže se najdou nějaké nedostatky jako nějaké ťupky od kamínků a disky jsou trochu obouchane od předchozího majitele.
Byl to Ital ročník nějak 1975 takže auto je z Itálie. Ze spodu bez kousku rzi.
Pracuji v zahraničí a jsem doma tyden v měsíci takže auto moc nevyužiji,proto bych přešel zpět na benzin.
Nebráním se výměně za něco slušného v podobne cenové relaci a klidně za levnější s vašim doplatkem.
Momentálně je auto řekl bych že ve skvělém stavu,vše udělané. Akorat zlobí zámek spolujezdce,někdy se odemkne a někdy ne,ale nový mám doma tak dam k autu nebo ještě necham vymenit. Mám faktury aspoň za 50 000kc. Nové zimní pneu Pirelli za 15 000kc. Byl sem půl roku bez papíru takže sem s tim ani moc nenajezdil.
Je to super auto s málo vídanou barvou s docela slušnou výbavou,ani Nevim popravdě co vše auto umí,nevyznam se v tomto moc takže zde nebudu vypisovat a kdo bude mit zájem tak to mužů zjistit,nebo se prijedte rovnou podívat.
Nabídky na výměnu mi můžete posilat na e-mail a pokud by byl zajem ke koupi tak rovnou volejte.
Na výměnu bych chtěl nejlépe BMW 130i,330i, Audi S3,ale klidně cokoliv s čím je sranda.
Nabízím k prodeji svou Audi A5, za mě nejlepší možná motorizace 3.0 TDI 176kw Quattro
Nebudu vypisovat jakou výbavu a co vše výbava obsahuje :)
Základní informace:
Rok výroby: 2008
tažné zařízení se dá demontovat během 5 minut.
Najeto: 295 xxx
Auto vlastním 2 roky, dost jsme si spolu užili.
Za poslední 4 měsíce se do auta investovalo celkem 106.450,-
Tudíž opravdu se mi auto prodávat nechce ale bohužel okolnosti si žádají větší a úspornější auto :) Opravdu dost dobře vím co a v jakém stavu nabízím k prodeji.
10/22 Poslední výměna oleje + filtr + Palivový filtr + Kabinový filtr + Vzduchový filtr.
10/22 Kompletně nové zadní brzdy (Destičky, kotouče, nové brzdiče)
11/22: Kompletní nová spojka (Dvouhmota, setrvačník, přítlačný talíř atd.)
11/22 Kompletní repas Převodovky + nový olej (záruka 2 roky)
12/22 Nová baterie, řemen + napínací ložisko k palivovému čerpadlu.
1/23 Nové 2x ocelové lanka vedené k otevírání kapoty.
!!! Ke všem opravám faktury samozřejmostí !!!
Olej + filtry vždy měněny nejpozději v 13.000 km intervalech.
Auto jezdilo vždy do stejného autoservisu a pokaždé stejný automechanik.
- Samozřejmě jako každé auto má i tohle nějaké mouchy, kosmetické vady způsobené provozem viz obrázek č.8 (není to bohužel rok staré auto)
- Chtělo by to vyměnit stabilizační tyčky na zadní nápravě (2x1000,-)
- Cca 20.000 km čekají přední destičky + kotouče (cca 4.000,-)
- Výměna oleje + filtr (cca 3.500,-)
toto jediné jsem nestihl a už ani neplánuji, nechám to na nového majitele a předem o tom informuji :-)
Auto k vidění v Děčíně každý PÁ + SO + NE po předem telefonické domluvě.
Jsem z ceny ochoten slevit za rychlé jednání.
Nejspolehlivější auto na trhu. Auto vlastním 5 rokem koupené při nájezdu 198tis aktuální nájezd více jak 3 roky svítí kontrolka ABS. Přes diagnostiku stačí jen výměna výměna čidla ABS. O auto se mi staral roky otec který je profesionální automechanik. Ale ja se v autech moc nevyznám, jen vím že to je zlatý motor který najede ještě víc jak milion KM a celkově auto má jen klasickou spotřebu nafty oleje a jinak jede Furt. Aktuální na zimních pneu možné přidat i letní. Nutný přepis a vše další nikdy jsem auto neprodával tak nevím co vše je potřeba. Dohoda ve zprávách možná auto k vidění v Jihlavě. Důvod prodeje je že jsem se přestěhoval do Brna a pro auto už nemám využití.
Skoda Fabia 1.4 TDI rv:2007
Prodám vůz Škoda Fabia 1.4 TDI rv:2007 auto je po nekuřákovi a v zachovalém stavu.Auto má manuální funkční klimatizaci jinak klasika Fabia svihadla palubní pc. Auto je po oleji filtrech destiček tyček stabilizatoru žhaviček a před 15 tisíci dělaný rozvody. Motorově je auto v top stavu chytá na otočení i v zimě krásně plynule táhne a žere 4.8 litru nafty.Na autě je technická do roku 2023 auto nikam netahne nic neboucha. Jezdila v tom má přítelkyně s malou holčičkou takže jsem dbal na servis a údržbu.Na autě jsou zánovní letňáky plus přidám obuté zimáky které jsem kupoval minulou zimu skoro nejeté.Jediná vada na kráse je na blatníků malej flíček rzi ale ze spoda auto bez koroze. A ošoupanej volant. Za auto ručim jen sednout a jezdit. Důvod prodeje je koupě většího.
Dobrý den.
Nabídnu zde k prodeji velmi podceňovaný vůz, Fiat stilo 1.9 jtd kombi, combi 59kw (jedná se o dostatečně svižnou a silnou motorizaci, a přitom s největší spolehlivostí a nejlepší spotřebou v daném segmrntu)
Auto jezdí bez problémů pod 5L nafty na 100km
Jak sem už psal, stilo je podceňovaný vůz, který se svou užitnou hodnotou, spotřebou a spolehlivostí vyrovná legendam jako je třeba škoda Octavia 1.9 TDI a v mnoha věcech ji i předčí..
Třeba cenou a výbavou!
Vůz má velmi pěknou výbavu, el. Okna, centrál na DO, palubní počítač, origo rádio, výhřev oken, tempomat, origo rádio, dvouzonovou klimatizaci, loketní opěrku, isofix a spousty čudlíku které sem ani nezkoumal ????
Auto je ve velmi pěkném stavu, bez koroze a větších šrámu.
Jedná se o dovoz z Rakouska od první majitelky, auto již rok v provozu v cz a ježděno mnou na pracovní cesty, kdy jezdilo jen dálky a jako záložní rodinný vůz!
Auto má za sebou aktuálně servis (výměna sylembloku v zadní nápravě - kdo zná tyto vozy ví že je to jejich nemoc a oprava je celkem nákladná! Tady již hotovo! Dále má vyměněno rameno kvůli vůli na čepu)
Auto je tuhé, duté nikde nic ne mlátí ani nevrže, odpovídá opravdu malému nájezdu!
Motor je tichý, čistý s krásným zvukem a má velice jemný chod!
Při STK bylo zmíněno technikem, že takové auta v tomto věku už se nevidí..
Auto ma jedinou závadičku a to, že občas vynechá spínač ve víku kufru (opět je to nemoc ne jen stil, ale všech vozu co mají elektronický spínač.. Trpí na vlhkost)
Ještě sem neuvedl, že vůz má nainstalované tažné zařízení, které sem dával já až po dovozu..
Vůz je obutý na zánovních zimních gumach.
Auto kvůli ceně, malému nájezdu km a spolehlivosti a spotřebě je vhodné, pro lidi co denně dojíždí autem za prací atd.. Jak jsem již psal, auto má najeto jen cca 90tis km!
Vůz je v kategorii, škoda Octavia nebo např. Ford fokus či golf atd..
Dobrý den/večer.. Připravuji na prodej (nyní auto v BMW autoservisu na vychytani všech maličkostí aby auto bylo po technické stránce v perfektním a Top stavu..(už se to blíží!!! Auto už komplet v pořádku, už se udělají o víkendu ještě rozvody a je hotovo) K dispozici cca od 19.3.23).. (auto možno předem rezervovat s minimální zálohou 5000,-Kč(před smlouva + ofoceny velký technický průkaz a písemná garance že neprodam nikomu jinému,auto vám můžu ukázat u autoservisu kde se budou dělat ty rozvody, není problém se domluvit ).. krásné BMW E46 ,v modro fialové metalíze.. 318i sedan/limuzína, 2.0L.. 105 kW /142 koní..spotřeba 8 litrů benzínu..téměř 2002..facelift..manuální převodovka..původ Německo..Nízký nájezd 134000 kilometrů, bez koroze, téměř nová STK 03/24..interiér nepoškozený a nepropaleny.. (Auto jsem kupoval před 2 roky s nájezdem 126000km za 93000,- + investice po dobu 2 let 20000,-)..Akorát má skrably pravý přední blatník, nic vážného, technickou kontrolou to prošlo bez problémů, mohl bych doporučit: nový blatník 1400,-nebo vrakoviště 500,-nebo zakitovat 300,-a lakování 2000, -, na to bych dal slevu.. (již auto po slevě, původně za 89000,-Kč !!!)..klimatizace, autorádio s navigačním systémem, zadní parkovací senzory, koncovka výfuku : Simony racing, Pneu Michelin (ještě velice dobrý vzorek), BMW bude na prodej na originál SPARCO poklicích 16 palců (viz foto) , V případě zájmu volejte, pište SMS na nebo na email,cena pevná.. Non-stop, pouze SMS, díky.. Při rychlém jednání a zaplacení zálohy sleva na auto 5000,-Kč!!! Poté 64999,-Kč!!!
Prodám e46 318i m43b19 1.9 87kw - benzín.
Auto mám jako mazlíka a vždy dostalo, co potřebovalo.
Zespodu nezrezlé ani vyhnilé.
Motor nebere ani vodu ani olej.
Nájezd 249 tis km s průměrnou spotřebou po městě 7.5l/100km
Auto je připraveno na napojení elektriky do sedaček - dodělaná tlačítka bez vůlí.
Funkční a doplněná klima, topení funguje.
Auto mám v sérii bez zavářky.
Nápoják
Loketní opěrka
4x el. ovládání oken
El. ovládání zrcátek.
Funkční centrál
Angel eyes
Za dobu co auto mám děláno:
Pravidelný servis oleje (8-10K) + filtry (auto odjede s nově vyměněným olejem i filtry)
Měněný termostat
Váha vzduchu
Expanzka + víčko
Zadní brzdy (kotouče desky max gear)
Přední brzdy (kotouče desky TRW)
Bilstein tlumiče i pružiny
Stabilizační tyčky
Tyčky řízení
Ramena + čepy
Obě přední ložiska
Po geometrii
Kompletně dělaná přední náprava
Chlazení (330i)
Sahara (330i)
Všechny 4 zdravé zvedací body
Interiér mnou dodělávaný v modré barvě i laku.
Nová baterie
Nedostatky:
Zadní tlumiče
Vůle řadící páky (kulisa řazení)
Auto mám na zimních 17tkách bmw + přidám 16tky zimáky bmw.
Auto má technickou ještě na necelé 2 roky(v červnu dělaná STK)
Auto má kat.
Cenovka je 80K, ale jsem schopná jednat u auta.
Volkswagen Golf 7 Variant GTD 2.0 TDI 135kW DSG / ALU 17''
Cena 348 000 Kč
DPH nelze odečíst.
Po 1. majiteli
Registrace: 11/2015
Najeto: 183 km
Emise: Plní nejmodernější emisní normu EURO 6 Poznámka servisu: servisováno ve VW, nová STK do 2024, servisní knížka k dispozici, servisováno ve Volkswagen podle předepsaných intervalů.
VÝBAVA:
6 rychlostních stupňů, ACC adaptivní tempomat, Ambientní podsvícení interieru, Asistent dálkových světel, Asistent dopravního značení, Asistent držení jízdního pruhu, Asistent nouzového brzdění, Asistent rozpoznávání únavy, Automatická převodovka DSG, Bi-Xenonové světlomety, Climatronic 2-zónová, Černé čalounění stropu, DCC Adaptivní tlumiče, Dešťový senzor, El. vyhřívaná zpětná zrcátka, Funkce Auto Hold, Hlasové ovládání, Isofix, LED denní svícení, Navigace DISCOVER Pro, Parkovací asistent, Parkovací kamera, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní, Řazení páčkami pod volantem, Vyhřívaná přední sedadla
PŮVOD
Auto pochází přímo z dealerství Volkswagen v Německu. Vybrali jsme ho u jednoho z našich 117 partnerů.
KONDICE
Auto prověřoval německý autorizovaný servis a náš servis Krafter. Za bezvadný stav ručí mistr dílny. Od motoru po baterii v klíčku.
ZÁRUKA
Auto chrání roční záruka na skryté vady. Přidáváme dobrou vůli řešit potíže rychle a bez řečí. Rádi ověříme možnost dovybavit auto širokou dvouletou zárukou.
REFERENCE
Na českých silnicích potkáte už více než 9000 našich zákazníků. Nebojte se zeptat. O dobrou zkušenost se lidé rádi podělí.
ZAJÍMÁ VÁS TOTO AUTO?
Volejte:
Ondřej Holman +420
Ondřej vám rád rezervuje vaši prohlídku. Auto si můžete důkladně projet, zvednout na zvedák nebo napojit na diagnostiku.
JAKÉ TEĎ KOUPIT AUTO?
NOVÉ, NEBO ZAJETÉ?
Dobře zajeté vás doveze kamkoliv budete potřebovat. Stejně spolehlivě. A zbyde vám na jiné důležité věci.
JAK UŠETŘIT NA PROVOZU?
Modernější auto vám šetří už od prvního kilometru. Na spotřebě. A pravidelné servisy jsou u koncernových aut za hubičku.
KDO MI POMŮŽE S KONTROLOU?
Rádi přivítáme vašeho mechanika. A pokud nemá čas, provede vás někdo z našich. Ukáže vám stav podvozku nebo vysvětlí, jaký servis vás v nejbližší době čeká.
CO UDĚLAT JAKO PRVNÍ KROK?
Zavolejte. Jsme tu denně včetně víkendů do 8 večer. Rádi vám rezervujeme vaši prohlídku.
Audi A7 Sportback 4x4 quattro 3.0 TDI 230kW Aut.
Cena 538 700 Kč
Bez možnosti odpočtu DPH.
Po 1. majiteli
Registrace: 10/2012
Najeto: 171 112 km
Emise: Plní emisní normu EURO 5
Poznámka servisu: servisováno v Audi, nová STK do 2024, servisní knížka k dispozici, servisováno ve Audi podle předepsaných intervalů.
VÝBAVA:
6 airbagů, Asistent rozpoznávání únavy, Bezklíčové ovládání Keyless, Bezklíčové startování Press&Drive, Bezrámová boční okna, Bi-Xenonové světlomety, Climatronic 2-zónová, Černé čalounění stropu, DCC Adaptivní tlumiče, Dešťový senzor, Dřevěný dekor interiéru, El. ovládaná př. sedadla, El. ovládané víko zav. prostoru, El. sklopná zpětná zrcátka, El. uzávěra diferenciálu XDS, El. vyhřívaná zpětná zrcátka, El. výsuvný zadní spoiler, Funkce Auto Hold, Isofix, Kontrola trakce ASR, Kožené čalounění sedadel, LED denní svícení, LED zadní světlomety, Mlhové světlomety, Nastavitelné jízdní režimy, Navigace MMI, Parkovací kamera, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní, Plní emisní normu EURO 5, Pohon 4x4, Řazení páčkami pod volantem, Samostmívací zpětné zrcátko, Sedadlo řidiče s pamětí, Sedadlo spolujezdce s pamětí, Sound systém BOSE, Tempomat, Vyhřívaná přední sedadla, Vzduchové
odpružení náprav
PŮVOD
Auto pochází přímo z dealerství Audi v Německu. Vybrali jsme ho u jednoho z našich 117 partnerů.
KONDICE
Auto prověřoval německý autorizovaný servis a náš servis Krafter. Za bezvadný stav ručí mistr dílny. Od motoru po baterii v klíčku.
ZÁRUKA
Auto chrání roční záruka na skryté vady. Přidáváme dobrou vůli řešit potíže rychle a bez řečí. Rádi ověříme možnost dovybavit auto širokou dvouletou zárukou.
REFERENCE
Na českých silnicích potkáte už více než 9000 našich zákazníků. Nebojte se zeptat. O dobrou zkušenost se lidé rádi podělí.
ZAJÍMÁ VÁS TOTO AUTO?
Volejte:
Ondřej Holman +420
Ondřej vám rád rezervuje vaši prohlídku. Auto si můžete důkladně projet, zvednout na zvedák nebo napojit na diagnostiku.
JAKÉ TEĎ KOUPIT AUTO?
NOVÉ, NEBO ZAJETÉ?
Dobře zajeté vás doveze kamkoliv budete potřebovat. Stejně spolehlivě. A zbyde vám na jiné důležité věci.
JAK UŠETŘIT NA PROVOZU?
Modernější auto vám šetří už od prvního kilometru. Na spotřebě. A pravidelné servisy jsou u koncernových aut za hubičku.
KDO MI POMŮŽE S KONTROLOU?
Rádi přivítáme vašeho mechanika. A pokud nemá čas, provede vás někdo z našich. Ukáže vám stav podvozku nebo vysvětlí, jaký servis vás v nejbližší době čeká.
CO UDĚLAT JAKO PRVNÍ KROK?
Zavolejte. Jsme tu denně včetně víkendů do 8 večer. Rádi vám rezervujeme vaši prohlídku.
Prodám Audi Q7 50 TDi S-Line
Motor 3.0 TDi Common-Rail, 210kw / 286k
Do provozu 12/2021, model 2022
Najeto 29 283km
Barva černá mythosschwarz metalíza
Palivo nafta
Cena je uvedena bez DPH. Cena s DPH je 2.370.390,-Kč.
Tovární záruka Audi do 11/2025 nebo 120.000km.
Nyní po servise.
Vozidlo:
nehavarované ✔ nelakované ✔
➡
Výbava vozidla:
► Automatická 8st. převodovka
► Automatická klimatizace
► Adaptivní vzduchový podvozek
► Adaptivní tempomat ACC
► App Connect, Android Auto, Apple CarPlay
► Bluetooth
► Bezklíčkové odemykání/startování Keyless
► Centrální zamykání
► 7 míst = 7 sedaček
► FullLED přední světla Matrix
► Denní LED svícení
► El.okna, el. zrcátka ( vyhřívaná, sklopná )
► El. víko kufru
► Hlídání ´mrtvého úhlu´
► Hudba Bang & Olufsen
► Nezávislé topené Webasto na DO
► Multifunkční volant + řazení pod volantem
► MODE - volba jizdních režimů
► Orig. velká dotyková navigace MMi Plus + USB + AUX
► Orig. 22´ Alu Audi Sport ( Letní + zimní pneu )
► Parkovací senzory přední + zadní
► Parkovací kamera přední + zadní
► Pohon 4x4 - Quattro
► Paket černé optiky
► Soft-close - dovírání dveří
► Senzor stěračů/světel
► Senzor tlaku pneumatik
► Vyhřívané polokožené sedačky
► Virtual cockpit plus
► Tažné zařízení - orig. el. sklopné na 3.500Kg.
Prosím jen vážní zájemci, auto v TOP stavu, jen ručně myto, nyní keramická ochrana laku.
Poskytuji písemnou záruku na auto a záruku na původ.
Nutná předchozí telefonická/emailová rezervace!
ZAUJALO VÁS TOTO AUTO?
Volejte:
Lukáš Klimeš +420 ( viber i whats app )
Email: klimes@
Rád s Vámi auto projdu. Můžete si ho v klidu prohlédnout, důkladně projet, zvednout na zvedáku nebo napojit na diagnostiku.
Tady je pár otázek a odpovědí, jak to u nás funguje:
MOHU SI PŘIJET AUTO PROHLÉDNOUT?
Ano. Pro prohlídky máme k dispozici venkovní plochu a náš servis se zvedákem.
MOHU S AUTEM IHNED ODJET?
Samozřejmě, všechna naše auta jsou na to připravena, včetně všech dokladů.
S přihlášením, přepisem Vám rádi poradíme, případně Vám vše zařídíme.
MOHU SI AUTO REZERVOVAT?
Ano, samozřejmě. Auto Vám rádi podržíme až do chvíle, než si jej Vy budete chtít vyzvednout.
POŠLETE MI DALŠÍ FOTKY?
Určitě a rádi. Dejte prosím vědět, co byste chtěli detailně vidět a my Vám to nafotíme a zašleme na email, whats app, viber nebo s Vámi auto projdeme pomocí videohovoru.
KDE NÁS NAJDETE?
Jednoduše, Šumperk, Uničovská ulice - hned vedle AutoKELLY. Pokud byste však bloudili, stačí zavolat, rád Vás navedu nebo pro Vás přijedu.
Napadly Vás další otázky? Kontaktujte mě telefonicky , pondělí až pátek mezi 9 - 18hod., mimo tuto dobu mě napište zprávu či email na info@
S tímhle autem můžete rovnou vyrazit na cesty. Vybrali jsme ho pečlivě přímo u autorizovaného dealera Audi. Zkontrolovali vlastním servisem. Doveze vás kamkoliv stejně dobře jako nové. Jen za citelně lepší cenu.
Audi A6 Avant 2.0 TDI 130kW Aut. / Webasto / ALU 17''
Cena 389 000 Kč
Bez možnosti odpočtu DPH.
Po 1. majiteli
Registrace: 1/2014
Najeto: 144 545 km
Emise: Plní emisní normu EURO 5
Poznámka servisu: servisováno v Audi, nová STK do 2024, servisní knížka k dispozici, servisováno ve Audi podle předepsaných intervalů.
VÝBAVA:
6 airbagů, 7 rychlostních stupňů, Asistent dálkových světel, Asistent držení jízdního pruhu, Asistent hlídání mrtvého úhlu, Bezklíčové ovládání Keyless, Bezklíčové startování Press&Drive, Bi-Xenonové světlomety, Cargo management system, Climatronic 4-zónová, DAB digitální příjem rádia, DCC Adaptivní tlumiče, Dešťový senzor, El. sklopná zpětná zrcátka, El. vyhřívaná zpětná zrcátka, Funkce Auto Hold, Isofix, Kontrola trakce ASR, LED denní svícení, LED zadní světlomety, Mlhové světlomety, Navigace MMI, Nezávislé topení WEBASTO, Parkovací kamera, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní, Plní emisní normu EURO 5, Samostmívací zpětné zrcátko, Tempomat, Vyhřívaná přední sedadla, Vyhřívaný volant
PŮVOD
Auto pochází přímo z dealerství Audi v Německu. Vybrali jsme ho u jednoho z našich 117 partnerů.
KONDICE
Auto prověřoval německý autorizovaný servis a náš servis Krafter. Za bezvadný stav ručí mistr dílny. Od motoru po baterii v klíčku.
ZÁRUKA
Auto chrání roční záruka na skryté vady. Přidáváme dobrou vůli řešit potíže rychle a bez řečí. Rádi ověříme možnost dovybavit auto širokou dvouletou zárukou.
REFERENCE
Na českých silnicích potkáte už více než 9000 našich zákazníků. Nebojte se zeptat. O dobrou zkušenost se lidé rádi podělí.
ZAJÍMÁ VÁS TOTO AUTO?
Volejte:
Ondřej Holman +420
Ondřej vám rád rezervuje vaši prohlídku. Auto si můžete důkladně projet, zvednout na zvedák nebo napojit na diagnostiku.
JAKÉ TEĎ KOUPIT AUTO?
NOVÉ, NEBO ZAJETÉ?
Dobře zajeté vás doveze kamkoliv budete potřebovat. Stejně spolehlivě. A zbyde vám na jiné důležité věci.
JAK UŠETŘIT NA PROVOZU?
Modernější auto vám šetří už od prvního kilometru. Na spotřebě. A pravidelné servisy jsou u koncernových aut za hubičku.
KDO MI POMŮŽE S KONTROLOU?
Rádi přivítáme vašeho mechanika. A pokud nemá čas, provede vás někdo z našich. Ukáže vám stav podvozku nebo vysvětlí, jaký servis vás v nejbližší době čeká.
CO UDĚLAT JAKO PRVNÍ KROK?
Zavolejte. Jsme tu denně včetně víkendů do 8 večer. Rádi vám rezervujeme vaši prohlídku.