zakopal jsem auto napoveda - strana 24
Počet nalezených inzerátů ZAKOPAL JSEM AUTO NAPOVEDA: 1000 - strana 24
Yamaha TDM 850
Dobrý den, nabízím TDM-ko,
Pro mne to je mezikus, mněl jsem spoustu motorek a skútrů růžných, teď zvažuji nad novější motorkou, a elikož motorky jako takové, miluji, a mám rád cestování tak do TDM-ka jsem dal také spoustu doplňků a nových dílu.
-Vyhřívané rukojetí.
-padací rám.
-zásuvka 2x USB 5A.
-Nová baterie.
-Repasovaní zadti tlumič.
-Proveden repas předních vidli-simerinky, gufera, kluzné kroužky, olej.
-Nový potah sedla.
-Synchronizace karburátoru.
-nový svíčky zapalování
-olej+filry samozdřimne.
-Motorka má plnou sadu držáku kufru - GIVI včetně centrálního kufru.
-Destičky 90%, brzdový kotouče- přední 80%, zádní tak 60% -komplet po vyčistění a údržbě.
-řetěz zhruba v polovině životnosti
-pneumatiky -přední 60% zadní skoro nová.
-motorka má laděný výfuk - krásny zvuk V-twin u.
Víc informaci po telefonu.
Jinak kupoval jsem ji v loni počítalo se s tím že zhruba na jednu sezónu a musím dat na ni Balkán. Balkán mam za sebou, motorkou jsem maximálně spokojen spotřeba ideální na ten výkon - 4,8 až 5,6. Bal jsem si oleje- všude píšou že žere, a po celou cestu do Albánie a zpátky jsem to kontroloval a ono nic. ve finále po 6 tisících jsem přidal 150ml.Tak že ne víc než jakákoliv jiná motorka :)
Motorka má loni dělanou technickou a je v perfektním stavu jak pohledové stejně tak technicky-ze vzhledem na stáři.
Cena je pevná, ne spěchám, ne trápí, klidně příští rok vyrazím na delši cestování někam do Gruzie.
Více na:
Copyright ©
Ahoj lidi, jmenuji se Arny. Jsem čtyřletý, čtyřicetikilový, nádherný, statný pes, kříženec retrívra. Do útulku mě přivezla městská policie, jelikož jsem utekl ze zahrady, kde jsem žil. Po domluvě s mým původním majitelem jsme se domluvili, že v útulku zůstanu a najde se mi nový domov. A tak si o mně něco přečtěte. Jsem čistotný, umím základní povely a prý jsem opravdový lamač dámských srdcí. Hledám domov, kde mě pořádně pomazlí, vezmou na procházku, či výlet. Energie mám totiž na rozdávání. Pokud budu bydlet v baráčku se zahrádkou, tak aby byla řádně zabezpečená. Jsem totiž velmi šikovný a dokážu plot zdolat. Ale zase na mou obranu, pozemek ohlídám. Jsem pěkně upovídaný (chápejte uštěkaný :-) ).
Do adopce odejde očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči, s podmínkou kastrace. Zájemce prosíme o vyplnění adopčního dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim.
Tel:
Prodam KTM530, předěláno na motarda. Najeto 230mth, nějakých 9xxx km.Olej měněn každých 8mth. Najel jsem tak 20mth. Motorku jsem koupil minuly rok na podzim a zjistil jsem, ze mám úplně jiné priority a nechci, aby se válela v garáži. zaslouží si ji někdo, koho to víc baví a má na to čas.
Co jsem na ni stihnul udělat, repas přední vidlice, je tam hustší olej skrz silnici. CNC packa spojky, funguje lépe a je pevná. STK do roku 2025 (dělal jsem minuly rok na podzim). Mám k tomu spoustu věci, oleje, stojan, originální přední blatnik, zrcátka, vzduchový filtr atd….Enduro kola k tomu nemám, ty jsem nedostal.
O ceně jsem schopný se pobavit.
,,Ahoj, jmenuju se Cyril, jsem dvouletý střapatý fešák, který začíná vyhlížet novou milující rodinku. Svůj domov jsem už měl, ale však to znáte, panička odešla do nebíčka, já zůstal sám, putoval jsem do útulku, ale naštěstí to nebyla moje konečná stanice a ještě jsem putoval k tetě do dočasné péče, kde si vše moc užívám. Jsem trochu rarášek, nic mi neunikne, nejradši budu u všeho asistovat, abych náhodou o nic nepřišel, takže bych byl nejraději, kdybych doma zůstával co nejméně sám. Samota se mi zatím moc nelíbí, no víte, když se vám obrátí život vzhůru nohama a najednou skončíte sami bez své paničky a bez svého domova, máte už zkrátka trochu strach, že se to děje zas a znova, když zůstanu doma úplně sám. Naštěstí mi hodně pomáhá psí kamarád, se kterým se cítím bezpečně, ze začátku si trochu štěknu, ale pak se uklidním. Potřebuju empatické páníčky, u kterých si znovu získám důvěru, že mě už nikdy neopustí a já se nebudu muset sám bát. Jinak jsem ale obrovský mazel, to vám můžu zaručit. Miluju lenošení na gauči, ale nebojte, jsem i velký sportovec a milovník výletů, takže aktivní rodinku bych jistě uvítal. Je jedno, kam pojedeme, hlavně že budeme všichni spolu a budeme společně zažívat nová a nová dobrodružství. Těším se na vás, váš Cyril.“
Cyril je dvouletý kříženec teriéra, který po úmrtí majitelky skončil v místním útulku a poté byl právně svěřen nám, do naší péče. Cyril je obrovské zlatíčko, které miluje společnost svých lidí, když se něco děje a může být u toho, je nejspokojenější. Nehodí se někam, kde by zůstal delší dobu sám, úplně o samotě štěká, škrábe na dveře a necítí se komfortně. K tomu by mu mohla ale pomoci hodná fenečka, se kterou hezky vychází i v dočasné péči a pomáhá mu v sebejistotě. Jinak je to velice aktivní a hravý pejsek, který s vámi bude moc rád podnikat různé výlety a procházky. S pejsky víceméně vychází, kluky si někdy vybírá, venku je občas jako správný obranář vyštěká, ale s fenkami po seznámení nemá větší problém. Kočičky nemáme doma vyzkoušené, ale venku má tendence je lovit, takže k těm Cyrila nedoporučujeme. Potřebuje ještě trochu pilovat socializaci a poslušnost, má tendence tahat na vodítku, někdy je trochu jako správný teriér paličatý, ale pro zkušené a empatické páníčky toto jistě nebude žádný problém. Doma s vámi bude spokojeně odpočívat na gauči a v noci se k vám připlíží do postele, protože vám chce být co nejvíce na blízku. Hledáme milující rodinku, která poskytne Cyrilovi stabilní zázemí, lásku a péči, která mu tak chyběla. Cyril je odblešený, odčervený, očipovaný, kastrovaný a očkovaný. Do adopce půjde po předchozí návštěvě v dočasné péči v Praze po dohodě s jeho dočasnou tetou Janou, po předkontrole v novém domově, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku. Informace o vás pište na dipu@, nebo tel
Prodám podvozek Stokke Xplory V4, k podvozku mám i hlubokou korbu grey melange včetně pojistky a pláštěnky hluboké korby (cena 2900 kč).
Preferuji osobní předání v Praze, Berouně, po domluvě možno dovést i jinde. Jsem ochotna zaslat přepravní společností, ale pouze po platbě předem na účet (záloha + přeprava, zbytek možno na dobírku). NEREZERVUJI.
Kočárek je mou srdcovou záležitostí, proto je opečovávaný. Na madle jsou již nějaké nedostatky, vše je nafoceno, teď jsou moderní i kožené potahy, které by to schovaly. Zamilovala jsem se do něj už dávno a když jsem otěhotněla hned jsem věděla jaký kočár si pořídit. Kočárek jsem používala velmi ráda v nákupních centrech, byl skládaný i do auta, současně s tímto kočárkem jsem používala i Stokke trailz. Každý má úplně jiné jízdní vlastnosti. Jsem první majitelka a mám veškere doklady k němu.
Stav viz foto, další kousek který pomáhám prodávat kamarádce, nádherný kožený růžový kabát, vypadá opravdu úžasně, kamarádka říkala že je zcela nový – nenošený, pouze ji visel ve skříni, jsem perfekcionistka, tak jsem si všimla menších nedostatků (proto dávám místo nové – velmi dobré), například knoflíky by bylo lepší lépe přišít, všimla jsem si především při zkoušení - zapínání, asi jak je kabát nenošený - “nezajetý”, nebo nevím jak bych to měla lépe popsat, uvnitř kabátu jsem si všimla lehce na podšívce, vše nafocené, jinak kabát vypadá velice dobře, čistá nepoškozená kůže, opravdu jako nový, ale mě se také někdy stalo když jsem kupovala kožený kabát že knoflíky byly uvolněnější, tak jsem je musela lépe přichytit, jinak velice příjemná světle růžová barva - pastelová, kabát na knoflíky, v horní části u krku na kovovou přezku, velice zajímavě řešený, má dvě kapsy na ruce, v zadní části rozparek, což dodává šmrnc a eleganci, kabát obsahuje pásek, udávaná velikost M, sedí i na mou velikost M, foto i s metrem, 100% pravá kůže, doporučuji čištění ve specializované čistírně, myslím že je úžasný nejen na jaro, ale i na podzim nebo na chladnější letní večery, možná i v zimě?, vypadá romanticky i elegantně, byznys,... pokud najdete lehce make-up, způsobeno při focení inzerce, tak se moc omlouvám, vyšší pořizovací cena, vypadá opravdu dobře, ráda doporučuji,...
PROSÍM čtěte,děkuji:
-NEREKLAMUJI - bazar,ne e-shop
-SMS+WhatsApp = kdykoliv
-přes WhatsApp mohu poslat více foto,
které se mi sem nevešly
-pouze slušní a vážný zájemci,jinak blokuji
OSOBNÍ ODBĚR V LOVOSICÍCH nebo
(DOPORUČENĚ poštou nedoporučuji=drahé),
ZÁSILKOVNA,ale POZOR:
posíláte mi nejlépe přes WHATSAPP Vaše:
-jméno/příjmení/tel.č./mail/a kam odeslat
-poté posílám č.mého účtu
-posíláte mi POUZE částku za zboží
-zadáváte a zaplatíte si zásilkovnu SAMI =nezodpovídám;pojištění záleží na Vás
-poté mi posíláte ofocený KÓD pro odeslání
=POZOR nejdříve musím mít peníze na účtu,
poté kód,ať stihnu zabalit a do lhůty 5ti dnů odeslat
-posílám foto balíčku/štítku ze zásilkovny
-ručně vypisuji i Vaše údaje,kdyby se štítek odlepil,proto je požaduji,pokud nechcete,nevadí,záleží na Vás
=z důvodu Vašeho zájmu o zásilkovnu a mé neschopnosti placení přes tel.,jsem se rozhodla “touto cestou”,abych Vám vyhověla
(Hackeři mi napadli bankovní účet,proto mám blokované placení přes telefon - zásilkovna se dá pouze platit přes telefon, předem děkuji za pochopení)
Zdravím! Hledám ježdění…nebo tedy parťáka do nepohody, za kterým můžu dojíždět. Jsem plnoletá, auto mám, takže dojíždění není problém, ale přeci jen mám hodně školy a práce, přičemž už není v mých časových možnostech být u koníka denně, nebo aspoň 4-5x týdně, jak jsem dříve mohla. Bohužel mám možnost momentálně 1-2x do týdne a i díky všem okolnostem bych byla nejradši, pokud by to bylo opravdu v mém blízkém okolí. Jsem z Mladé Boleslavi a Semčic u Mladé Boleslavi. Jezdím od svých 3/4 let, mám zkušenosti s prací okolo koní, ze země, s mladými koňmi, obsedáním, přiježďováním problémových koní, či koní stažených z dostihů. Věnovala jsem se jak parkuru, tak i drezuře. Měla jsem moc ráda různé společné akce s koňmi…huberty, apod. Ambice už nemám, své mám odjeto, ale samozřejmě člověk se neustále učí. Jde mi o koně jako parťáka, vzájemné vnímání, práci ze země a komfort na obou stranách…nebrala jsem nikdy koně jako stroj, naopak! Vše vám ráda přiblížím a řeknu, jen pár řádku tady na to opravdu nestačí. Jde mi o vyjížďky do přírody, nebo jen přijít a jít se projít s koníkem na ruce, udělat práci na ruce, klidně i na jízdárně a pomůžu s čímkoliv….byla bych za to moc vděčná. Ozvěte se, vše spolu můžeme probrat :-)
Renault trafic passenger dci 2.0
Než začneš číst inzerát: Pokud jsi spekulant, filuta, kolotočář, překupník, pracovník autobazaru (který jedná za svou firmu), osoba co nemá české občanství, osoba co neumí plynně česky, moc prosím, nevolejte a nepište. Vyhrazuji si právo při prodeji jednat jenom s tím, kdo bude jednat slušně a čestně. To v praxi znamená, že se na základě sms zprávy typu “auto chci, penize mam” nemusíme nikdy ani potkat. Děkuji za respektování.
Pokud se domluvíme na prodeji, bude to probíhat následně. 1) Prohlídka vozu a jeho projetí, v případě zájmu 1) Podpis kupní smlouvy 2) Platba 100% na účet v bance 3) Společný přepis vozu na na registru vozidel nebo na dopravním odboru kteréhokoliv úřadu obce s rozšířenou působností. Přepis mohu provést sám na základě plné moci od vás.
Vše může proběhnout v jeden den bez platby záloh y 5000,- :-)
Přepis probíhá jakmile budu mít peníze na účtu, nesouhlasím s přepisem z vaší strany.
A teď k vozu. Prověřit vůz si můžete na CEBIA za 599,- technické informace jsou na fotce na malém TP
Prohlídky možné v Praze na parkovišti u DEKRY / Decathlon. Türkova 1272/7, 14900 Praha 11 - Chodov
STK do 18.10.2024
O vozu: Ahoj jmenuji se Renault Trafic Passenger. Celou dobu svého života, sloužím v jedné rodině. Nejdříve jako pracovní stroj (vozil jsem nářadí, nikoliv materiál) a poté jako rodinný vůz. Narodil jsem se v roce 2008 a od té doby jsem najel 348.000km a jsem stále v provozu. Měl jsem pár kolizí např zadní levá vrat = výměna a potom mi také nacouvala paní do levého boku (část za sloupkem u zadní řady sedadel) = celková výměna. Posledních několik let, mi mění olej každý rok a filtry pak jednou za dva roky. V roce 2021 mám vyměněné servo řízení a v roce 2022 celou spojku. Posledních 5 let jezdím spíše dálky jako po ČR tak do zahraniční, pravidelně vozím lyže a snowboardy do Rakouska a Itálie. Jsem starší vozidlo a proto i tak vypadám, mám oděrky a promáčkliny v kapotě i uvnitř interiéru vypadám použitě, ale starají se o mě snaží mě všelijak udržovat. Prodávají mě proto, že si zase mění auta v rodině.
Navíc k vozu:
Zahrádka
Tažné zařízení
Zesilovač
Sada letních a zimních pneu
Parkovací kamera
Dělící stěna / mříž
Další fotky:
Nabízím k prodeji svoji hondu accord.
STK platná do 3.6.2023
Motor 2.4 ivtec 140kw
Manuál 6-ti kvalt
Najeto 231xxxkm
Výbava: tempomat, vyhřívaná zrcátka, el. ovládání zrcátek, klimatizace, el. okna, výhřívání zadního skla, sedačky semiš a kůže. Nebudu nikomu nic nalhávat. Má kosmetické vady které rád ukážu při prohlídce.
Minulý rok dělané rozvody, olej, svičky, před zimou ošetření podvozku auta+ v říjnu kupovaná nová baterka. Teďka v červnu měněné přední brzdové kotouče a destičky(brembo). Loni nové zimní pneu + nové plecháče. Letní pneu na tom nejsou moc dobře na těch jsem auto koupil i s liťákama viz foto.
Accorda jsem vždycky chtěl a hledal jsem ho dlouho, moc jsem si jízdu v něm užíval a splnil jsem si takový malý sen tím že jsem ho mohl vlastnit ale teď musí dál.
O ceně se dá jednat.
Tel.
Prosím bazary nevolat.
Prodám zachovalou a plně pojízdnou Fabii Sedan 1. generace, která je v provozu od roku 2001.
Koupila jsem ji v bazaru v roce 2020 a udělala na ní spoustu práce, takže jezdila jako po másle. Neměla jsem s ní žádný větší problém, řešila jsem spíš klasiky jako baterku, spojku a rozvody, měnila olej...
Nejedná se o žádné moderní vozítko, ale vždy mě dovezla, kam jsem potřebovala a nikdy mě nenechala ve štychu. Hodila by se třeba jako první auto na zaučení či pro nenáročné řidiče.
Prodávám ji tak, jak je - nedokážu říct, jaké může mít vady, ale vše, co vím, Vám řeknu. Na poslední kontrole před pár měsíci mi bylo řečeno, že takové autíčko může v pohodě jezdit ještě i 5 let.
Kosmetickou vadou na kráse je loupající se vrchní vrstva laku, což však na funkčnost samozřejmě nemá vliv.
Obrovskou výhodou auta je velký kufr, který byl vždy dostačující i na cesty s několika kufry a stěhování.
Vnitřní prostory jsou opravdu zachovalé a bez větších vad.
STK jsem obnovovala v roce 2022.
Prodávám ji z důvodu rozšiřování rodiny.
Na požádání zašlu další fotografie a sdělím další informace o vozidle.
Jsem přístupná diskuzi o ceně.
V případě zájmu mě, prosím, kontaktujte raději na e-mail: kv.svatba@
Prodám 530d GT xDrive M-packet, rok výroby 2016, v provozu od 2017, dovezl jsem si ho pro sebe z Německa. Aktuálně najeto 205tis. km, já osobně jsem najel 46tis .km. Koupil jsem jej od prodejce v BMW prodejně a nyní jsem třetí majitel. Jsem s autem moc spokojen, ale chci zase skoro stejné, ale novější. Osobně jsem si v Brně nechal udělat fólie na okna na páté dveře, kvůli bezpečnosti - nejde tolik vidět do auta. Včetně elektronického tažného zařízení a zimních pneu, koupené v roce 2021. Auto v perfektním stavu, servisováno u kamaráda, který BMW rozumí! Pravidelně měněný olej, filtry a prostě běžná údržba, nebourané! Perfektní výbava, v případě o bližší info zájmu volejte 425738
Datum výroby 16.7.2001
Motor 1.9tdi 96kw ASZ PD
Najeto 380 tis
Výbava:ABS,ESP, Polodot, Alarm, Snímání vnitřního prostoru, 2din, všechno okna v elektrice, dálkový klíček, automatické stěrače, loketní opěrka vpředu i vzadu, klimatronik, LED osvětlení interieru, 3 ramenný pošitý volant, přední plus zadní reproduktory
Nové přední destičky i kotouče, dále jsem dělal na obou stranách homokineťáky rovnou i s ložisky.
Podvozek: na autě je TA technix (-35mm), brzdové třmeny jsem nastříkal na žlutou barvu
Na přední nápravě jsem měnil komplet silentbloky za kvalitnější z audi TT a komplet horní uložení tlumičů + čepy ramena nyní obě přední ložiska kol
Kolem motoru se taky dost odehrálo.
- Napínací kladka, termostat, těsnění víka ventilů, N75 ventil, Hadice sání od Forge a HighPerformance, silikonové podtlakové hadičky.
všechny filtry včetně palivového a obou kabinových
Sání + egr jsem měl dole a komplet jsem vše vyčistil od karbonu. Držák na ventily jsem nechal nalakovat práškovou žluto barvou, která se pak vypaluje.
Předchozí majitel měnil rozvody i spojku, mechanismus řazení na převodovce + 1 vstřik. V autě je nahraný soft na 120kw + launch control a popcorn.
Od turba je downpipe+ holá roura, konec je schovaný pod nárazníkem. Egr ventil je odstraněn, stejně tak katalyzátor. Nehulí to jako většina upravených TDi.
Nová stk
Auto momentálně stojí na zimních pneu. Letní r18 přidám k autu. S cenou se dá hýbat na místě
Dobrý den,
prodám motor
2.0tdi 16v bkd z Tourana 07.
Auto jsem měl 6let a najel jsem s ním 60tis km,najeto poctivých 238tis km.
Před cca 30tis.km po kompletní g.o za cca 80tis kč!!!
Repas hlavy,
nové rolny a vahadla,
repas vstřiky,
nové pístní kroužky,
nové šály na klice i ojnicích,
nové olej.čerpadlo,
nové rozvody,termostat,atd.
Spoustu věcí jsem dělat nemusel,ale chtěl,
dělal jsem si to pro sebe a chtěl jsem top motor.
Kdyby jsme neměli autonehodu vím,že by sloužil dalších 10let!!!
Hlava typu C,
olej jsem měnil po 15tis.km a choval se k němu slušně.
Teď má pouze ďírku ve vaně od nehody,ale jinak mu nic není.
Prodám raději celý,ale možno i po částech.
Holý motor 15tis.
Vstřiky 10tis.
Startér 1tis.
Alternátor 1tis.
Klima kompresor 1500kč.
Komplet za 25tis.
Rozumná dohoda možná,v tom motoru je spousta peněz,dám na něj klidně záruku,je bez investic v top stavu!
Turbo a chcípací klapka nad egr.ventilem už není.
Prodam seat Alhambra používal jsem ho na výlety a na prací o auto bylo docela starano aby fungovalo měl jsem v něm přídavné topení zaklad tam nechám ale topení si beru možná po dohodě dám k autu….. prodam z duvodu nevyužití je ze mě chodec jinak bych si ho nechal auto celou zimu stalo a zarezly zadní brzdy možná stihnu opravit a je potreba vymenit klika u řidiče zustala mi vruce a u spolujezdce sklo zrcadka objednal jsem předtim ale objednal jsem L místo P bude k autu i s krabici a je potreba opravit práh koroze po motorový stránce spolehlivý neměl jsem žádný problem a že semnou najezdil fakt hodne
Prodám Opel Corsa D, 5ti dvéřová,
rok 2010 11. měsíc, motor typ A14XEL 1,4i 64 kw. . Najeto 90500km. Původ D, já jsem 1. Majitel v ČR, celkem 2. Majitel.
Dovezená byla v roce 2020 a stav km byl 74000. Hned po koupi jsem udělal přední brzdy ATE (drážkované), o rok později zadní tlumiče bilstein, obě lamdy od bosche, nyní přední pružiny + uložení, zadní ložisko v kole a přední sklo je nové.
Motor běží krásně, tichý, STK je nová v září dělaná (nebyl žádný problém).
Jsou ale kosmetické vady na laku (kapota motoru), levý zadní lem má malou povrchovou korozi. Klima bohužel pomalu uniká, vydrží tak sezonu.
Auto je pouze na zimních orig. pneu na dojetí.
Interiér je ve výborném stavu, akorát chrom na klikach dveří se už při koupi loupal a řidičovo kobereček byl prošoupaný asi od podpadků původní majitelky, jinak bez větších známek používání.
Auto je v dobrém stavu a s lítostí ho musím prodat (potřebuji větší), byl jsem s ním spokojen. Pěkně jezdí, sedí, nikde nic neklepe, průměrná spotřeba 6,6 litrů. Servis jsem dělal poctivě, takže jsem dával orig. olej GM každý rok + filtry.
Volat raději po 16. hod. nebo o víkendech, prohlídky stejně tak.
Výbava: tempomat, centrální zamykání, ISOfix, automatické spínání světel, manuální klima (momentálně nefunkční), stabilizace podvozku ESP, multifunkční volant, posilovač řízení, couvací senzory, dešťový senzor stěračů, samozatemňovací zpětné zrcátko, vyhřívané zadní sklo.
Prodám svého Leona. Za mého vlastnictví na autě hodně děláno aby bylo naprosto v pořádku. Vždy jsem se o něj staral a pravidelně měnil olej a filtry, proběhlo i několik dalších servisů.
Leona jsem koupil při 253 000km a aktuálně má najeto 273 xxxkm. Je stále v provozu.
- Druhý majitel v ČR
- motor -> 2.0tdi 103kw PD BMM
- rok 2006
- stav interiéru velmi zachovalý
- stav celkově velmi pěkný,nekvete
- nové letní gumy Nexen 205/55 r 16 jeté cca 18000km, nové zimní gumy Polaris 5 205/55 r16 rok výroby 2022.
- pouze jedny alu, které jsou na autě.
- Běžné oděrky z provozu.
- auto po nekuřákovi
- bez chipu!
Něco o Leonovi ->
Co se za mého vlastnictví dělalo
-> na předku kompetl čepy, silenbloky, konzole, levá poloosa přední destičky (v kolika km zašlu při zájmu)
Od začátku "pískalo turbo" - důvod prasklá hadice od turba -> výměna za novou. Turbo naprosto zdravé. Výměna Hydronapínáku a volnoběžky alternátoru. Důvod? Dříve zřejmě použité špatné díly. Byl radši vyměněn i řemen.
V převodovce jsem pro dobro nechal vyměnit olej a přidána Aditiva pro lepší chod. Také nová brzdová kapalina. Stářím praskla hadice od chladící kapaliny-> výměna + nová chlad.kapalina. při těchto oprav a výměn proběhla 2x výměna oleje a vzduchového, olejového, palivového, kabinového filtru.
Mírně rozlestěná střecha od škrábanců a vzorně navoskovaná od TS detailing ČB. Auto jsem nechal servisovat po čase u Family car servis v ČB. Od Servisů můžu předložit doklady.
Minulý majitel dělal rozvody a vyměnil vačkovou hřídel ve 250 000km + přetěsnění. Lze doložit.
Co se týče interiéru - Originální Cupra sedačky, dotykové android rádio s menší diagnostikou auta, volant potažený alcantarou, vnitřní LED podsvícení "nohou" ve předu i v zádu.
Motorově naprosto v pořádku a celkově s autem žádné problémy. Spotřeba 6-7l/100km na dálku, po městě je to 7-7,5l.
S autem jsem spokojený a nerad ho prodávám ale je potřeba něco většího. Cena k jednání na místě.
Prodam Mercedes Benz tridy C, S205 (W205),
prodam, moje kombi.
MB ctvrta generace C-klasse, typ S205
C250d, 150kW, vzduchovy podvozek, 4MATIC,
▶️ Velmi bohata vybava (kuze, panoramitcka strecha, tazne, vyhrivani sedacek, odvetravani sedacek, keyless, senzor deste atd..)
▶️ rok do provozu: 2016
▶️ najeto: 215 290km
▶️ prevodovka: automat 7. st.
▶️ serviska: elektronicka (samozrejmost)
▶️ motor: OM651
▶️ dovoz: DE
▶️ 2. majitel
▶️ spotreba: 5,7 - 7,9L/100km
▶️ kola 18" AMG
▶️ vypis dle VIN:
CENA: 465.000 kč
(nemám rád dlouhé prodeje. cenu nabídnětě)
Duvod prodeje, jsem sam a nepotrebuji kombi, chci kupe nebo kabrio.
O auto jsem se dobre staral (detailing), Dbal jsem na cistotu interieru a servisni prohlidky.
K motoru se chovam, tak jak se ma, nejdrive zahrat na provozni teplotu a az pak tocit do vyssich otacek, stejne tak pri dojezdu, vzdy dochlazuji turbo.
V pravidelnych intervalech jsem cepoval Diesel Verva.
Extrerier par malych odrenin, dvere spolujezdce: vryp
Auto je momentalne na 17" zimacich, ???? moc s nim nejezdim a jeste jsem to neprezul.
Dobrý den,prodám Opel Zafira A OPC 2.0 turbo 147kw. R.v.2003 225000 km najeto,svítí airbag a chyba motoru nevím čím to je neřešil jsem auto vůbec nevyužívám na diag jsem stim nebyl.Žere olej tak decku na 1000km podle stylu jízdy ,z origo výfuku tam je jen zadní tlumič a ten bude ještě nejspíš vykuchaný nijak jsem se po tom nepidil,tak jak je jsem ho koupil nic jsem na něm nedělal.stk je platná ještě něco přes rok .Auto plně pojízdné, v případě zájmu nebo dotazů psát email nebo SMS.Přepis buď v den prodeje nebo zařídím já.
Dobrý den.
Prodám velmi zachovalé vozidlo Škoda Superb III 2,0 TDI 110 KW. Rok výroby je 12/2015 - aktuálně najeto 160178 km.
Vozidlo jsem si před 3 lety dovezl z německa od 1, majitele - byl to manažer společnosti DHL. Vozidlo je ve výbavě STYLE PLUS- velmi bohatá výbava. Stále servisováno ve značkovém servise .
Já jsem z vozem najel cca 20 000 km.
Jsem vedoucí značkového servisu Škoda- tudíž vozidlo z mé strany dostávalo plný servis.
Nechal jsem udělat chip motoru na 140 KW, olej měněn každým rokem , při 157 000 km nové rozvody + vodní čerpadlo a mnoho dalších úprav.K dispozici pochopitelně i letní pneu-nyní obuto na zánovních zimních pneumatikách. Více info rád sdělím po telefonu - nemám co tajit.
Rázně upozorňuji - nevolat bazary , překupníci a společnosti typu AAA, auto ESA atd - tam vozidlo jistojistě neprodám.
Auto parádně poslouží normálním lidem. Na prodej nespěchám - vozidlo bude k prodeji od 1.4.2023.
Vůbec bych neprodával , ale koupil jsem si jiné
Nabízím k prodeji HybridChyp(koupil jsem dva)
Jeden jsem ihned použil.... ++
Nový - rozbalený (pro focení)
Jednoduchá montáž na vozy Peugeot 3008-5008 Hybrid.
(poze odpojíte baterii a připojíte Chip)
Přidána nová funkce :
Režim klouzání znamená,
že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte
Popis od výrobce:
100 % původního sortimentu menší zátěž pro baterii
Vylepšeno rekuperační brzdění
Nový pracovní režim - klouzání !!!
HYbridChip je prodlužovač dojezdu a úspora paliva založený na změně dynamiky zatížení motoru a motoru EV prostřednictvím ovládání plynu. Žádné problémy se zárukou – nezjistitelné prodejcem. Snadno se instaluje, protože používá tovární zástrčky. Do standardního vozu HYbrid4 dodává následující rozšíření:
převodovka při mírné jízdě škube a zápolí. Vyřešeno (hodně vylepšeno)
Úspora paliva (nafty) osciluje kolem 1l/100 km. Rozsah ZEV je asi o 15 % lepší. Jak to funguje? Původně zde nebyl klouzavý režim (N-režim na vyžádání). Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte, jako byste neměli zařazený žádný rychlostní stupeň. Vzhledem k tomu, že jakákoli přeměna energie (z kinetické na elektrickou a zpět) trpí 80% účinností, přidal jsem klouzavý režim (když uvolníte pedál acc, ale držte ho trochu sešlápnutý – snadno se to naučíte) a výsledkem je obrovský nárůst dosahu v čistém režimu EV (režim ZEV) – jak je pozorováno u všech ostatních vozů EV a PHEV.
využití EV je v automatickém režimu slabé. Automobil využívá příliš mnoho vznětového motoru, i když baterie (1,3 kWh) má energii. To je také vyřešeno společnou korekcí křivky spotřeby energie a režimu klouzání. Nyní vůz při klouzání nepoužívá žádný vznětový motor a také se zvýšilo používání režimu EV při typické jízdě (automatický režim na voliči HYbrid4).Úroveň regenerace je závislá nejen na poloze pedálu acc, ale také na rychlosti uvolnění pedálu acc (odvození polohy pedálu). Toto řešení se zdá být protézou normálního regen systému s ovládáním brzdového pedálu, známého z Outlanderu PHEV. Ale u Peugeotu 508 RXH je rekuperační brzdění nezávislé na brzdovém pedálu a takový způsob použití rekuperace to simuluje (pokud rychle vytáhnete nohu – znamená to, že chcete brzdit/regenerovat rychleji. Pokud pomalu – tak méně rekuperace). Opravil jsem to úplným odstraněním tohoto chování. Stačí, když vezmete nohu z acc pedálu (při jakékoli rychlosti) – to znamená nyní – plná regenerace. To zvyšuje dojezd EV a šetří palivo. Funguje perfektně spolu s klouzavým režimem.
Žádné jednoduché tlačítko „nabíjení“ pro dobití baterie. Přidal jsem automatické polohování zátěže do sportovního režimu, takže přepnutí do sportovního režimu bude fungovat víceméně jako tlačítko „nabít baterii“ – rychle nabít baterii, dokud není plná.
Možnost: +15 hp pro dieselový motor.