inzerce, prodej, prodám, bazar

zakopal jsem auto napoveda - strana 11

Počet nalezených inzerátů ZAKOPAL JSEM AUTO NAPOVEDA: 1000 - strana 11

pes v útulku, kříženec ovčáka, hodný, dva roky starý
Ahoj, momentálně se jmenuji Čert. Toto je moje třetí jméno. Jmenoval se také Mumínek a Luky. Co Vám budu povídat, trochu mám v hlavičce zmatek. Hledám totiž opět nový domov, ale teď se radši posaďte…..už po páté. Chápete to? Nedá se nic dělat, ale prosím, prosím....ať už se na mě usměje štěstí navždy. Momentálně žiju u rodinky, která si mě nemůže nechat. Páníček říkal, že důvodů je více. Jeden z hlavních jsou zdravotní problémy. Kvůli nim mě nezvládá fyzicky a bohužel ani svými zkušenostmi a důsledností, které jsou prý u mě bezpodmínečně nutné.Jsem velmi aktivní, miluji procházky, koupání v řece či v potoce. Co se týče vodítka, tak se musím přiznat, že dost tahám. Ale posilování zadarmo :-D Jsem prý velmi chytrý a učenlivý pejsek, tak i toto se zvládnu naučit. Chci pracovat hlavičkou, nestačí mi jen chodit na procházky. Umím základní povely, chodil jsem totiž na cvičák, i obrany mě bavily. Hodil bych se opět na nějaký výcvik a to jakkoli zaměřený. Myslím, že bych byl dobrý i na agility, kde uplatním nejen svůj temperament a šikovnost, ale i vybiju veškerou energii, kterou v sobě mám a že ji je ? Nemám problém s jinými zvířaty (odpozorováno na ovcích, kozách, kočkách a ježcích) a co se týče ostatních pejsků, je potřeba vyzkoušet. Jsem schopný pečlivě ohlídat baráček i zahrádku. Přál bych si rodinku, která bude mít zkušenosti s výcvikem, která mi nastaví hranice, jelikož si hlídám misku s jídlem. Skrz to se nedoporučuji k malým dětem.Rád bych žil u domku se zahradou (pokud mi odpustíte, že vám někde vyhrabu díru nebo občas něco ukousne, což ale určitě závisí na tom, jak moc dokážete mou energii nasměrovat jinam). Budu oddaně hlídat Váš dům. Zároveň jsem ale zvyklý být i doma, kde mám také svůj pelíšek, ve kterém rád odpočívám. Pokud jsem v noci v bytě, klidně spím. Jsem čistotný. Když potřebuji ven, „řeknu si“.Za všechnu snahu, práci a čas se Vám odvděčím čistou psí láskou – jsem velmi mazlivý, rád se nechám hladit, drbat a miluji hračky. Doraž se za mnou podívat a vezmi mě na procházku. Do adopce odejde kastrovany očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči. Zájemce prosíme o vyplnění adopčního dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim. Tel:
aktivní kříženec ovčáka
Ahoj, momentálně se jmenuji Čert. Toto je moje třetí jméno. Jmenoval se také Mumínek a Luky. Co Vám budu povídat, trochu mám v hlavičce zmatek. Hledám totiž opět nový domov, ale teď se radši posaďte…..už po páté. Chápete to? Nedá se nic dělat, ale prosím, prosím....ať už se na mě usměje štěstí navždy. Momentálně žiju u rodinky, která si mě nemůže nechat. Páníček říkal, že důvodů je více. Jeden z hlavních jsou zdravotní problémy. Kvůli nim mě nezvládá fyzicky a bohužel ani svými zkušenostmi a důsledností, které jsou prý u mě bezpodmínečně nutné.Jsem velmi aktivní, miluji procházky, koupání v řece či v potoce. Co se týče vodítka, tak se musím přiznat, že dost tahám. Ale posilování zadarmo :-D Jsem prý velmi chytrý a učenlivý pejsek, tak i toto se zvládnu naučit. Chci pracovat hlavičkou, nestačí mi jen chodit na procházky. Umím základní povely, chodil jsem totiž na cvičák, i obrany mě bavily. Hodil bych se opět na nějaký výcvik a to jakkoli zaměřený. Myslím, že bych byl dobrý i na agility, kde uplatním nejen svůj temperament a šikovnost, ale i vybiju veškerou energii, kterou v sobě mám a že ji je ? Nemám problém s jinými zvířaty (odpozorováno na ovcích, kozách, kočkách a ježcích) a co se týče ostatních pejsků, je potřeba vyzkoušet. Jsem schopný pečlivě ohlídat baráček i zahrádku. Přál bych si rodinku, která bude mít zkušenosti s výcvikem, která mi nastaví hranice, jelikož si hlídám misku s jídlem. Skrz to se nedoporučuji k malým dětem.Rád bych žil u domku se zahradou (pokud mi odpustíte, že vám někde vyhrabu díru nebo občas něco ukousne, což ale určitě závisí na tom, jak moc dokážete mou energii nasměrovat jinam). Budu oddaně hlídat Váš dům. Zároveň jsem ale zvyklý být i doma, kde mám také svůj pelíšek, ve kterém rád odpočívám. Pokud jsem v noci v bytě, klidně spím. Jsem čistotný. Když potřebuji ven, „řeknu si“.Za všechnu snahu, práci a čas se Vám odvděčím čistou psí láskou – jsem velmi mazlivý, rád se nechám hladit, drbat a miluji hračky. Doraž se za mnou podívat a vezmi mě na procházku. Do adopce odejde očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči, s podmínkou kastrace. Zájemce prosíme o vyplnění dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim. Tel:
ČZ 175/450.02
Prodám Čz 175/450.02, bez TP. Původně jsem jí chtěl zrenovovat pro sebe, ale nakonec před předloni vyhrála patinovka s TP. Oproti foto už má hadičku i baterku, tak není problém natočit a projet. Měl jsem jí komplet rozebranou, snažil jsem se jí nejdřív zkompletovat, poladit, povařit a vyklepat plechařinu, slícovat atd... Přední šavle mají nové futra a simerinky, jsou nové řidítka v chromu, nové páčky, nový obložení předek i zadek, nový obě řadící vidličky (když už jsem to měl na ponku, tak jsem asi dal i nový lamely, ale nejsem si jistej, už si nepamatuju:)), ložiska a simerinky v motoru, bateriovej kastlík není schnilej, kryt řetezu je ok včetně vodících gum. Motorka tak jak je teď tak je poskládaná abych to viděl před lakem. Řešil jsem krávovinky jako panty kastlíků apod, vše jsem měl rozebraný, vyklepával, aby to sedělo, prostě s láskou pro sebe:) Tacháč tachuje. Zadní světlo je v krabici, obě varianty, ale nová turecká replika stojí za vyliž řiť. Všechny lanovody nový. Barevný to je, protože některý původní díly byly napadený (zkrácený blatníky apod.), takže jsem sháněl jiný. Přidám nějakou bižuterii, gumový doplňky, zadní madlo v chromu atp.. Práce na tom ještě je.
KARTY_češi a slováci_ALL STAR GAME_1981-2019
Dobrý den, Nabízím k prodeji sbírku hokejových karet češi a slovací v dresu ALL STAR GAME. Sbírka zahrnuje všechny čechy a slováky, kteří se objevili v dresu ALL STAR GAME od roku 1981 až po rok 2019. Primárně sbírku tvoří originální hokejové kartičky, kdy jsem se snažil sehnat hokejovou kartičku dotyčného hráče v dresu all star game (což není vůbec snadné a mnohdy tyto karty jsou velice drahé). V případě, že dotyčnému karta v dresu ALL STAR GAME nevyšla, tak jsem si jí vyrobil sám (někdy jsem použil design originálních karet, takže podle vzhledu se tváří jako originál, ale jsou vlastnoručně dělány). Obrázky na kartu jsem hledal všude možně a někdy jsem třeba udělal jen výstřižek z videa na youtube, protože v dresu ALL STAR GAME prosně žádný obrázek neexistoval, nebo jsem ho nenašel. Strávil jsem spousty času hledáním a výrobou karet, proto bych řekl, že karty, které jsem si dělal, jsou na domácí podmínky pěkné. Zároveň spousty karet je podepsaných. Já této sbírce říkam taková kartičková encyklopedie čechů a slováků v dresu ALL STAR GAME. Pro více fotek se prosím podívejte na: V případě koupi je ještě potřeba počítat s doporučeným poštovným 150kč. A samozřejmě v případě dotazu mě neváhejte kontaktovat...
Subaru Legacy 2.0R 121 kW
Ahoj, mam prosbu Zmenila se mi situace a Lego musi pryc z baraku ???? Potrebuju neco levnejsiho na udrzbu a na spotrebu... Je to 2.0R 121 kW na budikach 336xxx Sviti kontrolka motoru, diagnostika mi neprecetla kod, je to od te doby co se menil motor, obcas dolejvam servo olej, huci zadni loziska a nesviti zpatecka Co se tyka kosmetiky tak taky nic moc, kdyz jsem couval vzal jsem pravej zadni bok, minimalne naraznik a kus lemu na lak, mirna koroze zadnich lemu a praveho predniho blatniku od odleteneho kaminku, uz jsem tak koupil, zatim jsem neresil. Prave zrcatko rozbite, couval jsem do garaze. Jinak motorove super, predchozi motor fouknul pod hlavama tak jsme dali motor s najezdem 81tis, ted ma cca 103 tis. Rozvody cca 2 roky stare, ale najeto cca 20 tis km. Auto je pred vymenou oleje, pokud stihnu, vymenim. Obcas si cukne, s mechanikem si myslime ze to je palivovy filtr, zatim jsem se nedostal k tomu zkoumat proc, je mozne ze je to spojene s kontrolkou motoru, nebo klasicke detonacni spalovani na ktere tyhle motory trpi. A ted plusy???? Ted zrovna je na vranikach poradne odjeta vlastne jedna sezona, jsou k tomu disky 17' ktery zatim nejsou obuty a jsou k tomu gumy na dojeti. Vzhledem k tomu ze jsou vepredu cocky tak jsem ted nedavno dal ledky, ale paraboly by stejne casem chtely vymenit. Mam k tomu sedacky v kuzi, pridam k autu. kdyby nahodou chtel nekdo neco vedet tak se zeptejte. Moje predstava je tak 70 tis tak jak je. Diky za pozornost ????
Octavia 1 1.9TDI 66kw
Dobrý den , chtěl bych prodat moji Ovečku kterou musím z pracovnich důvodu prodat. Nová STK do 2024. Na autě před rokem dělaná kompletní zadni naprava se vším všudy i se třmenama zůstaly původní držáky. Čepy přední geometrie , týče stabilizátoru , spodní zavěšení motoru ,přetěsněna olejová vana a olej.trubky od turba, Nové rozvody při 272 230km od INNY kompletní sada i s vodní pumpou, spojka dělaná při 277 622km , novy měnič tlaku turba měněny 28.3.2022 , přetěsněná klika (nové gufero) Phuu a mnoho dalšího na něco jsem určitě na 100% Zapoměl. Aktuálně na autě jsou lité kola s 205/60 R15 Nexeny N'Blue HD Plus kupované fungl nové a nazuté 7.3.2022 mohu klidně potom zaslat fotky s měrkou ???? + mám ještě 2 sady plechaču. 1 sada letních Hankook 4mm a druhá sada zimní Nokiany 5mm +- na dojetí tuto zimu! Určitě jsem na něco málo Zapoměl.. ! Ps: Veškeré faktury z oprav mám ! Ve 292 204km jsem měnil filtry olejovy , palivovy kabinovy a olej 10w40. Původní filtr box s vložkou od K&N vyčištěn a inpregnovan. Zavady: Co se týče závad motor podvozek bez závad.. Nejhorší je na tom kosmetika loupe se Lak střecha a naraznik je od provozu viz foto sešly. Zadni naraznik trochu škrablí a drobnosti na autě. Na STK mi řekli ,že je mírně zvlněný jeden přední kotouč což trochu jde cítit. Povrchová koroze blatniku a menši puchyřky na 5 dveřich. Koupil jsem nový Hlavní brzdovy válec zřejmě by chtěl už vyměnit. Auto brzdí ,ale podle mě ne tak jak by mělo už jsem zkoušel odvzdušnit. (Možná ho stihnu vyměnit nebo ho přidám k autu) Co se týče Interieru mám komplet na zakázku krom volantu je na něm dany potah. Budiky jsou nově podsvícené s Novým maxidotem. Zatmavene skla s prupostnosti 5%. Bassak, reproduktory hanz, 1din radio Sony na Bluetooth ,zesilovač JBL , rezerva v kufru je nikdy jsem ji nepoužil a ani popravdě nevím v jakém je stavu a dal mám nějaké menší věci z Interieru a exteriéru doma což bych vše dal k autu. A jinak vše co Octavia má. 2x klíče dalkače + Defender klíč. Představoval bych si 55 000,-. Jsem z Ostravy. Přepis požaduji. Pokud by někdo měl zájem nebo by jste se chtěl informovat prosím pište na můj Messenger nebo Whatsapp: FB Ondřej Malchar (fotka s obrazem) Whatsapp
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81 kW  TK do roku 2024
Nabízím k prodeji osobní automobil Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81 kW rv. 2004 na značkách s technickou do roku 24. Vozidlo jsem koupil roku 2019 s nájezdem cca 265000 tis. km. Dnes mám najeto 313xxx tis. km. Vozidlo jsem používal na cesty do práce. Nejvíce jezdilo po dálnici, kde jsem jezdil kolem 4.5-5l podle toho jak těžkou nohu jsem měl, po měsťe jsem se dostal na 6l na 100 km. Vozidlo má ve výbavě klimatizaci, přední okénka v elektrice, dvojité zadní dno kufru, 4x airbag, ABS, ASR, zamykání řadící páky. Vozidlo mělo pravidelné kontroly od mechanika. Typické vady na laku u Octavie jsou pouze estetické, nemají vliv na funkčnost karosérie (Zapsáno na technické kontrole). Abych se na vozidlo mohl spolehnout, dostalo se mu následné péče. Nechal jsem přetěsnit motor a vyměnit opotřebené věci kolem. Rozvody dělány při koupi auta - jsou ještě min. na 20 tis. km , kompletní přední uložení - péra, tlumiče (zadní při zatížení lehce vržou), ramena, výměna skla, brzdy, oprava výfukového potrubí, zámek řidiče. Bylo toho více. Auto jsem si opravoval pro sebe, že mi už zůstane. Vůz je připraven na zimu. Olej nový na 13 tis. Km. Stačí sednout a jet. Obutý na zimních pneu. Přidám i sadu letních. K novému podnikání potřebuji dodávku se závěsem, proto prodávám. Více informací dodám jen vážným zájemcům.
Mazda MX-5 NB 1.6
Prodám Mazdu MX-5 NB 1.6 81kw rok výroby 1999 (předfacelift) barva: tmavě zelená najeto: 202 636 km je potřeba vyvařit viz. foto (přední pravý blatník, zadní levý a pravý lem a kufr). střecha vinil je na výměnu. potrhaná sedačka řidiče. na autě jsou originál kola na zimních pneu, v zimě ale neježděno, jsou tam z důvodu že jsem sehnal lacino a potřeboval jsem jen na STK. Na léto jsem měl JR kola. Na autě je homologovaný sportovní laděný výfuk značky friedrich motorsport,najeto cca 1500km cena byla 27k. zapsán v TP není, vozil jsem homologační list s sebou v autě. Bez problému by to šlo zapsat. V interiéru je 2DIN rádio značky pioneer spotřebu oleje a vody jsem za dobu co jsem auto měl nezaznamenal. Rozvody byly dělané hned po koupi tudíž něco kolem 198000km olej a filtr měněn každý rok sportovní vložka vzduchového filtru Více foto není problém zaslat. Auto přidávám z důvodu koupě starší generace typ NA. !PROSÍM PSÁT POUZE E- MAIL! děkuji.
Ford Puma 1.7 na prodej
Jsem druhým majitelem. 2000 - 2016 patřilo nějaké Němce, ve 2016 dotaženo do ČR, kde jsem prvním vlastníkem. Karoserie je v nevídaně dobrém stavu. Před pár lety jsem nechával vyvařit podvozek plus vozidlo dostalo kompletně nový lak (lakovna Řečany nad Labem). Jen tyto 2 akce stály 80 000 Kč. Od koupě na vozidle provedeno následující: - 2016 komplet tlumiče a pružiny (Monroe originál) - Spojka, která se neosvědčila a následně 2018 znovu spojka LUK, která je na autě dodnes - Nová nádrž (resp. z vrakoviště zachovalá a ošetřená proti korozi) - Těsnění motoru, gufera, manžety vpředu a pár drobností - Sensory ABS - PP rameno, stabilizátory - Plus další věci a spotřební materiál. Je to přes 20 let starý Ford, sem tam něco odejde, sem tam odněkud začne téct olej a podobné věci. To auta tohoto věku zkrátka dělají. Vozidlo sice neprošlo kompletní restaurací, ale nového majitele může těšit, že za 7 let, co jsem vlastníkem jsem do vozidla investoval přes 150 000 Kč, tedy jsou prakticky všichni velcí strašáci starých aut vyřešení. Časem čeká nového majitele výfuk a znovu spojka, jelikož ten díl je z Fiesty a výkon Pumy při ostřejší jízdě moc nedává. A vyčistit klima. Doplnit nepotřebuje, jen by mohla být voňavější. Vozidlo je pro nadšence začátečníky nebo nadšence s menším rozpočtem :) Díky muší váze dokáže 125 koní s Pumou na okreskách slušně cvičit. Řídí se parádně, na předokolku až překvapivě neutrální, s trochou cviku poloha pedálů umožňuje podřazovat s meziplynem. Na naučení super auto. Chce si to vzít něco s tenkou podrážkou. Motor točí krásně až k omezovači. Na podvozku nic "nerachtá". Olej měněn po 10k km max, za studena nešla do otáček, tankován prémiový benzín - s biosložkou nejsem kamarád, byť by to vstřiky dávaly. Hlučnější je v zimě akorát plastový interiér, ale to jsme zase u 22 let starého auta. Důvod prodeje je upgrade na Subaru BRZ. Momentálně je auto na zimních pneumatikách, ještě mají několik let života před sebou. V zimě jsem nejezdil pro radost, jen krátké přemisťování okolo místa bydliště. Na léto dám k autu parádní Yokohama Advan Neova RS. Ještě min. 2/3 života v sobě také mají. VIDEO:
Praga V3S fekal - Hovnocuc PV3S
Prodám vcelku zachovalý fekalni vuz Praga V3S 1989 s originálním vozovým sešitem od 0 km, pasparty cisterny a dobovým katalogem náhradních dllů, original zluta dobova SPZ. Vozidlo jsem kupoval na jaře 2022 po prvnim majiteli - OBEC, ktera ho kupovala jako nový. Vozidlo jsem používal cca 3 měsíce, než jsem byl nucen přejít na větší. Od té doby je V3S odstavená. Chtěl jsem si ji ponechat jako záložní auto, ale je mi líto jí nechat stát, když by mohla někomu ještě plně posloužit - vývěva a cisterna je plně funkční, saje opravdu výborně. Rychloupínák na vzduch. Auto je plně pojízdné, funkční, v zimě startuje dobře, loni jsem nechával dělat brzdy, aby fungovaly jak mají, loni měněny zadní gumy, měněný motorový olej - tekla mi nafta do oleje přes čerpadlo - opraveno, nové náplně v diferácích a převodovce. Zavady - místy rez, jeden akumulátor pravděpodobně spatny, sjeté přední gumy, nefunkční uzávěrka - mám na ní komplet nové díly od táhel, lanka, kladek, pák na nápravách atd, mám to už rok nerozbalené, nedostal jsem se k tomu, přidám k vozu. SPZ jsou v depozitu, STK koncila 10/22, nutno udelat novou, pripadne mohu s STK zájemci pomoci, od brezna 2023 neni nutno pro prevod vyndavat znacky z depozitu ci delat STK jako tomu bývalo drive, v pripade potreby je moznost dopravy na plataku kamionem. Ideálně pro někoho, komu ještě poslouží na práci.
BMW F01 740xD
Prodám BMW F01 Rv 2012, 2. Majitel, najeto 26x tkm. 3.0d Bi-turbo 225kw Ve 200 tkm motor přidřen na klice—> GO motoru (oprava 250 000) včetně nových rozvodů od té doby bez závad. Výměna oleje co 10tkm. Za poslední 3 roky: nové přední poloosy, přední kotouče, destičky p+z, přední diferenciál, rozvodová převodovka, přední kardan, výparník klimatizace, v listopadu nové zimní pneu R20 (30tis) k autu 2 sady kol zimní na fotkách, letní R21 BK273 R21 Na autě je aktuálně 5. Menších drbků o kterých vím a to: 1) od spolujezdcovi strany odpojené bezklíčové odemykání 2) při koupi byla na kapotě aplikovaná ochraná folie, kterou jsem v létě nechal sundat a kapota byla do 1/2 neodborně lakovaná-horší lak místy sloupnutý- mohu nechat přelakovat 3) bude potřeba nechat vyměnit olej v převodovce- nájezd od poslední výměny 4) nechával jsem auto vyčistit a od té doby nejde otevření kufru tlačítkem na klíči, ve dveřích, na liště, klíčem samotným se kufr sám otevře a na pokyn z víka 5. Dveří se už sám zavře/zamkne 5) poloosy už se zase ozývají, ale zatím jsou bez větší vůle. K výbavě snad jen komplet Mpaket, střešní okno, HUD, výhřev zadních sedadel, komplet kůže.. Věci jako adaptivní tempomat, hlídání jízdních pruhu/noční vidění atd.. to naštěstí nemá- nejsem zastánce. Pro bližší dotazy, info nebo VIN odpovím v SZ. Je možné že jsem si nevzpomněl na všechno. Auto jsem kupoval po úraze, kdy jsem potřeboval automat a jezdil dálky. O rozumné úpravě ceny jsem ochotný se pobavit na místě, na nabídky typu dám 200 a dojedu dnes reagovat nebudu. Děkuji.
Peugeot Boxer 2.0 TOP stav
Dobrý den, Prodávám zde dodávku, kterou jsem si minulý rok v květnu přivezl z Německa v top stavu. Kupoval jsem ji s nájezdem 73.000Km za 525.000Kč. Nyní jsem se ocitl v situaci, že dodávku musím prodat. Auto jezdilo spíše jako osobní automobil, než jako nákladní vůz. Měl jsem ji na své malé podnikání, při kterém rozvážím v nákladovém prostoru maximálně 200 kilové výrobky či náklady a dodávka více jak polovinu mého nájezdu jezdila prázdná. Auto nesloužilo ve stavebnictví či v kurýrních službách. Vyrábím designové stromy do interiéru pro kočky, zde je odkaz na web pro předstsavu: cz Dodávku jsem používal na teto typ podnikání. Teď ale k věci. Dodávka je absolutně v TOP stavu, jak po technické, tak i vzhledové stránce. O vůz se pečlivě starám. Před měsícem měněny všude kotouče a brzdy. Kontrola a výměna olejů a filtrů každých 10.000Km. Nyní najeto 105.000Km. Pro jakékoliv další info jsem na telefonu: Děkuji za Váš čas, Ondřej Janoušek
Škoda Octavia I, 1.6 MPI 75 kW//RV 2005/LPG/WEBASTO
Škoda Octavia, 1.6/ MPI 75 kW, BFQ, LPG/ webasto, nová STK a LPG nádrž, plně pojízdné v současnosti na zimních 15'' kolech, možnost nákupu i letních 16'', najeto 293.900km, dovoz Německo, serviska, výbava: xenony, ABS, Centrální zamykání, ,El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, Venkovní teploměr, vyhřívaná zrcátka, loketní opěrka, dvojité dno kufru a podobné vymoženosti 21. století. Jsem prvním majitelem v ČR, najel jsem na tom necelých 120 000km, motor mi asi po 20000km odešel, takže výměna za mladší z vrakáče, který měl údajně okolo 76000km, ale kdo ví. V současné době šlape dobře, posledně (-1500km) se měnil jeden ze silentbloků, bude nejspíše časem potřeba vyměnit zbylé dva. Při té příležitosti výměna svíček a nějakých kabelů (kuna se zahryzla) a startovacích kabelů. Sice je to dovoz z Německa, ale kupoval jsem ho v ČR od překupníka na převozních značkách. Přestavba na plyn a nezávislé topení bylo vestaveno relativně krátce po koupi už v D. Nicméně až časem jsem zjistil, že AC je dostavba někde na koleni a rozhodně se nejedná o originální díl, v současné době je nefunkční. Jinak plynová nádrž je nová, instalována v září a po té hned získalo auto STK. Auto bohužel trpí jako každé jiné korozí, ty nejhorší jsem nechal v létě opravit (podběhy obou předních kol, otevírání kufru a okolí levého zadního světla) další jsou vidět na fotkách. Je to držák a vždycky jsem se na něj mohl spolehnout. Je jen pro ty, kteří ocení vybavení v podobě LPG a luxusu jménem webasto v podobě nezávislého topení. Další informace na místě prohlídky.
Mazda 6 GH sedan 2.0 108 kW LPG 12/2010 280 tis km
Nebudu vám psát, jaká to je voňavka. V tomhle věku a kilometrech už vážně není, ale po návštěvě myčky a vysavače stále umí okouzlit. Mazdu mám od roku 2014, jsem druhý (resp. třetí - přepis v rámci firmy) a bylo to moje první slušné auto. V posledních letech jsem v ní vozil manželku a dceru, takže jsem se o ni náležitě staral, aby vše šlapalo. Olej a filtry každý rok nebo 15 tis km a když se něco pokazilo, tak šup do servisu. Níže jsem vypsal závady za poslední roky a jde vidět, že se toho moc na tom autě nekazí. Vesměs jsem řešil jen běžný servis - olej brzdy. Destičky drží zhruba 40 tis km, kotouče kolem 80 tis km. Tuším, že brzdy jsou teď zhruba v 50% stavu. Takže pohoda. Velký benefit auta je LPG systém, který je téměř nový a šlape jako hodinky. Stál 15 tis Kč a aktuálně auto jezdí za 1,5 Kč / km (9-10 litrů LPG na 100 km při ceně 15-17 Kč). Tato ekonomika provozu mi bude chybět :-) Sedan má velmi prostorný kufr a litrově není moc vzdálen od kombíku. Horší je samozřejmě přístupnost, ale velikostí nás nikdy neomezoval a to jsme vozili kočárek a několik velkých kufrů. Pozor, je to vážně sedan (otevírá se pouze zadní víko kufru bez okna), takže docela raritní karoserie. Zlí jazykové tvrdí, že sedan má vyšší tuhost karoserie :) Na podvozku jinak jinak nic nebouchá a v interiéru nic moc extra nevrže. Auto má samozřejmě nějakou kosmetiku úměrnou věku - něco jde vidět na fotkách (fotky ještě udělám na sluníčku po myčce). Níže uvádím technická data, výbavu a zásadní servis za poslední roky. Cena k jednání při testovací jízdě. Nehodlám se s nikým dohadovat po telefonu :-) Technická data: Motor: 2.0, 1.999ccm, benzin, o výkonu 108kw / 147 koní Nový LPG systém STAG od 10/2021 VIN: JMZGH12F Převodovka: Manuální - 6 stupňů Rok: 12/2010 Najeto: 280 000km Barva: stříbrná metalíza STK: do 02/2024 Výbava: - Alu kola orig. R17 plus zimní sada R16 (letní i zimní pneu jeté pouze sezónu cca 6-8 tis km) - ABS, ESP, ASR - 6x Airbag, vypínatelný airbag spolujezdce, ISOFIX - Přední mlhovky - Dvouzonová automatická klimatizace - Tempomat - El. zrcátka, el. sklopná - 4x el. Okna - Autorádio na MP3 + CD Changer na 6CD - Multifunkční volant, stavitelný ve 2 osách, kožený + kožená hlavice řadicí páky - Stmívací zrcátko - Dešťový senzor - Palubní počítač - Loketní opěrka Servis: - ROZVODY ŘETĚZEM, takže není potřeba řešit - LPG je na autě od roku 2014 zhruba při 90 tis km byl instalován systém Stefaneli. Ve 265 tis byly vyměněny vstřiky a řídící jednotka (15 tis Kč) - 06/2022 výměna spojky (11 tis Kč) - 08/2021 výměna předních ložisek (9 tis Kč) - 09/2020 výměna levé poloosy (6 tis Kč)
Prodám - Alhambra 06, 103kw 2.0 brt s dpf (stk 6/23)
Prodám - Alhambra 06, 103kw 2.0 brt s dpf (stk 6/23) Ahoj, prodám alhambru 21x tis.km Někdo mi na parkovišti ťukl zepředu PP nárazník a LZ se opřel o druhé auto. Chtěl jsem auto připravit na stk a prodat. Rozhodl jsem se koupit z vrakáče předek a nechat nahodit, rovnou jsem nechal čistit egr, sání a vše okolo, zkontroloval se dpf, doplnily 2 litry satacenu. Ihned po vyčištění se ozvalo klepání od pravděpodobně prvního válce, nenechával jsem rozebírat motor. (Tudiž ani k výměně předku nedošlo) Je třeba si opravit něco na tom motoru, nebo koupit celý motor ????‍♀️ (záleží co s tím je). Bylo by fajn k tomu udělat rozvody a brzdy příp.předek z vrakáče. Servisák mi řekl, že do 25tis. bych se měl vejít i s tou opravou motoru. (Otázkou je co doopravdy tam je. Nyní je to jen polemizování a musí se rozebrat). Asi nikoho nepřekvapí, že přídavné topení nefunguje + je odřený PZ lem. Tak velké auto již potřebuji (koupil jsem malou astru) a tedy ani opravovat to už nechci. Aktuální a detailní fotky bych nafotil případně zájemcům po umytí auta. Je k autu 1x klíč
Seat Leon 1.2 tsi, 77kw,1. majitel, 6ti stupnova prevodovka
Seat Leon 1.2 tsi, 77kw,1. majitel, 6ti stupnova prevodovka • jsem 1. majitel a auto vlastnim od roku 2012, najeto poctivych 116 000 km • auto nikdy nebourano, nelakovano, puvodni narazniky muzu po dohode pridat k autu, mam schovane • Sporotvni narazniky na aute jsou z originalniho prislusenstvi Seat (Linea R) • vyrobeno 2011, prihlaseno 07/2012, do provozu 12/2012, • Na aute jsou 18” kola BBS taktzez z originalniho prislusenstvi Seat s letnimi pneu Continental, na pneu jsem odjel dve sezony, vzorek na par let jeste vystaci) • pridam 16“ zimni kola Nokian, na kterych jsem odjel pouze jednu sezonu > Vybava: > • motor 1.2 TSI, verze 77kw/106koni vazana se 6ti stupnovou prevodovkou > • Aerodynamicky Paket Linea R > • 18“ kola BBS Seat Sport > • manualni klimatizace > • tempomat > • multifunkcni volant > • original radio s USB/AUX > • mlhovky > • el. Okna vpredu > Servis: > • Olej méněn každý rok nebo 10 000km • 12/2021: Pri 100 000 km jsem nechal udelat olej v motoru, prevodovce, brzdy, rozvody a svicky • v 01/2023 jsem pri 115 000 km vymenil turbo za NOVE, zadne repasovane > Nedostatky: > • 18“ kola – prava strana odrena od obrubniku, ale kola rovna > • Auto je po deseti letech na par mistech skrably, ale nikdy nebourany > • Z prahu se vytrepaly predni krytky na hever – original nove mam koupene, pridam k autu, ale nejsou nalakovane Podobne jako skoda octavia, volkswagen VW Golf
Mazda 3 MPS 2007
Zdravím. Rozhodl jsem se po 2 letech vlastnictví prodat svoje MPSo. Je to klasická 2.3 s turbem o výkonu 191kw a 380nm. Auto stále používám , takže se stav tachometru ještě změní , ale právě má najeto cca 182tis. Jsem teprve druhým vlastníkem. Auto jsem koupil od majitele , který ho vlastnil 13 let a kupoval jako nové. Za necelé 2 roky jsem s autem najel cca 20tis. km a nikdy mě nikde nenechalo. Od předchozího majitele jsou na autě úpravy v podobě sportovních pružin Eibach a zatmavení oken. Já jsem poté přidal decentně laděný catback výfuk a K&N vzduchový filtr. Auto je vybaveno zadními parkovacími senzory , multifunkčním volantem , automatickým svícením , fakt dobře hrajícími BOSE repráky a vyhřívanými polokoženými sedačkami, které mají opravdu boží boční vedení a dokážou vás udržet při jakékoliv sportovní jízdě. Momentálně je MPSo na 17" Borbet zimákách , které jsou už celkem zeškrabaný. Jako letňáky mám origo 18" MPS kola , které jsou sem tam škrábnutý , ale jinak fajn. Na autě jen pár mínusů. Jako třeba trochu nelícující přední nárazník. A pak typické vady , které se dají očekávat. Jako jsou ošoupaná a lehce roztržená bočnice na sedačce řidiče, opotřebený volant a sem tam nějaká ta rez. Olej byl měněn po každých cca 8-10 tis. a nové rozvody byly dělány ve 172 tis. Pro další info , nebo fotky , volejte a nebo piště na mail - venajeborec@
Mercedes W210 E270 CDI automat
Prodám Masařku která semnou strávila 2,5 roku ale je na čase se posunout dál a proto musí jít do světa. Rok výroby 1999 Výbava Elegance Auto původem ČR kupované v Mercedes Praha. Na budíkách svítí skoro půl koule ale podle VIN jsem při koupi zjistil, že byl měněny motor přímo v Mercedesu takže odhadem má motor najeto 150-200 tisic. Aktuálně 493xxx Po dobu mého vlastnictví bylo hodně uděláno a na servisu jsem nešetřil. Sachs tlumiče Zimmermann kotouče desky Eibach pružiny atd Na zadní viceprvkové nápravě uděláno všech 8 ramen. V předu nové tyčky stabilizátoru a uložení stabilizátoru. Výměna oleje vždy s proplachem motoru. Každých 10 tisíc kilometrů. Automat řadí velmi dobře olej dělán před 50 tisicema. Poslední 3 měsíce strávila u karosáře a lakýrníka Auto bylo vyvařováno a lakované zadní blatníky, dveře kufru+ nový znak a zadní nárazník. Proběhlo kompletní rozleštění. Abych jen nechválil par věci tomu schází. Je potřeba vyměnit čidlo ABS proto svítí na palubce ABS a ESP, k autu dam ještě 4 brzdové hadičky ke kterým jsem se nedostal. Samozřejmě je to Masařka takže proste má to kosmetiku a nějaký orezlinky ale žádné díry nebo sochařina s kitem :) Na interiéru je trosku věk a kilometry vidět ale nic co se nedá pořesit. klasika trhla sedačka řídiče. Podvozek komplet nastříkán ochranou podvozku Výfuk jsem také nechal nastříkat tepelnou černou matnou STK 06/23 ale další dá bez problému Prodej buď na kolech R17 z CLS které tomu sluší a sedí to na nich ale v techničaku nejsou.Gumy zimni ale nic moc. Takže k tomu mám ještě R16 Originál plechy se zimakama. Cena na R17 65000,- Cena plechačích 60000,- Nabídky typu dam 30 tisíc neřeším obratem pokládám telefon. Preferuji slušné jednání Auto bez přepisu neodjede Jsem ochoten se domluvit na mistě Více info po telefonu
Mercedes SLK 230 Kompressor,manual,naj.135 tis km.A1 stav
Prodám vymazlený a velmi pěkný,pravidelně udržovaný,servisovaný a nevyužitý Mercedes SLK 230,výkon 142 kw /200 HP z roku 1999 Super zátah,výkon,jízdní vlastnosti. Servisně jednoduché auto Velmi spolehlivé,nikdy žádný problém Za mě průměrná spotřeba cca kolem 8 litrů. Najeto průkazných 135000 km.STK do 5/2024 WIN: Manuální převodovka!! Výbava: Klima-funkční (ještě originálně naplněná od výroby!!!),vyhřívané sedačky,ABS,ASR,elektrika okna,zrcátka,střecha atd.=vše plně funkční Vlastním ho 12 let,ježděno sporadicky jen za pěkného počasí,jinak parkováno vždy naleštěné a připravené v garáži pod plachtou. Interier absolutně perfektní,bez poškození,vždy jsem si dával na to pozor,kdo zná tyto auta,tak ví že koupit toto auto s nepoškozeným interierem je skoro nemožné Pravidelný servis každý rok.Nikdy jsem nenajel víc jak 500-1000 km za rok,přesto vždy každý rok byla výměna oleje,filtrů,brzdovky atd. Vše funguje jak má,naprosto žádný problém se střechou nebo tak něco.Vše funguje na 100% Naprosto bez koroze=nikdy ani v dešti nejelo Dovoz z DE od prvního majitele v roce 2006,potom majitel od Prahy,ten s tím jezdil do Mercedes servisu s každou blbostí,veškeré faktury k dispozici.Potom majitel já od roku 2012 do ted Kilometry lze doložit servisní knihou,návštěvami v MB servisu nebo z STK (všechny protokoly z STK až do ted mám také) Nikdy nebouráno,nekytováno atd.Pouze na pravé straně zástřik do výšky lemu kvuli škrábancům do výšky laku 180.Nic,co bybylo vidět,dělalo se to v autorizovaném servisu.Žádný kit nebo tak něco,jen vizuální oprava škrábanců Karoserie bez chyb,škrábanců nebo dulků,jen lehká odřenina na lemu střechy.(cca 2cm nic velkého=někdo oteviral střechu v nízké garáži asi).Lak perfektní originál.(krom zminovaného zástřiku napravo) Podvozek bez vůlí,vše naprosto v pohodě. Pneu jsem kupoval nové v roce 2014 a neojel jsem je ani o 25%,takže sice starší pneu,ale v podstatě nové,ale nehučí. Nevím,co víc k tomu napsat...prostě to chce vidět....po domluvě jsem doma teměř pořád... Nic se nesnažím skrývat,píšu vše jak vím a spousta dokumenty mohu doložit.Nevím o ničem co by bylo špatné.Byl to můj mazel...prodávám proto,že těch aut mám více a s tímto od začátku skoro vůbec nejezdím(za mě celkem najeto cca 15 tis km pouze) a mám jen jednu prdel a děti do toho také nedám...Prostě pojištění,udržba něco stojí a auto tu stojí bez užitku,nic víc v tom není K vidění jak psáno PSČ 39804 Klidně pište na email,ale žádné blbosti typu nafotte mě každý šroub nebo za kilo beru hned.Finanční nouzí netrpím a hlady také neumřu když ho neprodám letos Pro někoho kdo ocení stav,pravidelný servis a malý nájezd km.Na své roky výkonný a pěkný youngtimer a roadster s pevnou stahovací střechou
FODR FOCUS 2009 AUTOMAT benz/LPG
Ford Focus 2009 AUTOMATIC 2.0 Benzin+LPG auto je v dobrym stavu. Staral jsem se o autě velmi dobre. Velmi spolehlivý a komfortní auto. S důvodu zdražení paliva, jsem tam přidal LPG, což na automatu má velmi malou spotřebu. LPG má platnost do 2028 roku Pravidelní servis, olej měnil jsem každý 10-12tis, za poslední půl roku, krok za krokem, měnil jsem přední kotouče, přední a zadní destičky, svíčky, nová Batterka, všechny veškerý filtry. A takže jsem měnil, levý a pravý manzety řízení, zavěšení motoru a draskovy elasticky řemen. Stačí jen přepsat auto, si sednout a jezdit. rok:2009 najeto: 147 tis paliva: benzin+LPG objem: 2.0 prevodovka: automat bazary prosim nevolat +420 nebo +420