zahradnické práce praha - strana 48
Počet nalezených inzerátů ZAHRADNICKÉ PRÁCE PRAHA: 1000 - strana 48
Do Chomutovské realitní kanceláře hledáme zkušené kolegy a kolegyně na pozici realitní makléř/ka.
Pozice je určena i pro lidi, kteří nemají žádné zkušenosti v realitách a chtěli by si změnit svůj život, plnit své sny a rozhodovat o svém čase a o své výplatě. Hledáme tak ambiciózní lidi, kteří se rádi pohybují mezi lidmi a ve společnosti, chtějí se prosadit, budovat si kariéru a hlavně mají tah na branku. Chtějí si žít na vyšší úrovni a práce bude i jejich koníčkem.
Co nabízíme :
- flexibilní pracovní dobu
- zaškolení a podporu
- vysoké finanční ohodnocení (o výši příjmu rozhoduje Vaše vynaložené úsilí a schopnosti, průměrná měsíční mzda/plat 50.000,-Kč - 100.000,-Kč)
- možnost práce z domova
- práce na živnostenský list/ičo
Co očekáváme:
- trestní bezúhonnost
- řid.průkaz sk.B
- ochotu učit se novým věcem
- zodpovědnost
- dobré komunikační schopnosti a obchodní dovednosti
- reprezentativní vystupování a příjemný vzhled
Pokud vás nabídka zaujala, pošlete svůj životopis na lukas@ a nebo si s námi domluvte přímo osobní pohovor na tel.č. . Budeme se těšit na případnou možnou spolupráci s vámi.
Zdravím, dvojce chlapů, nabízí své pracovní služby. Rekonstrukce bytu či domu.
Výstavba opěrných zdí,práce s kamenem.
Pokládka zámkové dlažby.
Drenáž kolem baráku,st. objektů.
Sádrokartomařske práce.
Bourací a úklidové práce .
Okres Ústí nad Orlicí,cca 30km
Tel./
Požadujeme:
- řidičský průkaz sk. B podmínkou
- dovednost jízdy na ještěrce výhodou
- pracovní nasazení
- pečlivost
- ohleduplnost
Náplň práce:
- zakládání zboží
- příprava zboží do zakázek
- kontrola zboží v zakázkách
- přejímání zboží
- rozvoz zakázek k zákazníkům
Nabízíme:
- plat po zapracování až 33.000 Kč hrubého/měsíc
- práce pouze v pracovní dny PO-PÁ – nikoli o víkendech
- pracovní doba 7,30-16,00
- vlídný přístup při zaučování
- pracoviště na Praze 5
- práce v menší firmě s 30letou tradicí
- hezké pracovní prostředí
- možnost zakoupení obědů ze školní jídelny (polévka + hlavní jídlo) za 80 Kč
- možnost nákupu zboží za zvýhodněné ceny
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka.
Náplň práce:
komplexní vedení personální agendy
komunikace se zaměstnanci
tvorba pracovněprávních dokumentů
komunikace s orgány státní správy
starost o datové schránky
Požadujeme:
zkušenosti s personální agendou
znalost zákoníku práce a služebního zákona
znalost práce na PC - MS Office – word, excel
schopnost pracovat samostatně
čistý RT
Nabízíme:
nástup ihned nejpozději do konce března
5 dnů sickdays
platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc
kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Komplexní podpora činnosti generálního ředitele
Různorodá administrativní podpora (komunikace na firemní i externí úrovni, zodpovědnost za chod kanceláře)
Řešení operativních úkolů a požadavků
Příprava podkladů pro jednání
Organizace schůzek, porad, obchodních jednání
Praxe v realitách,zprostředkování uvěru
Atraktivní ohodnocení
Od 20 000 Kč/měsíc-odměny, bonusy
Možnost profesního růstu a seberealizace
Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou
Aktivní využití AJ-výhodou
Práce na plný úvazek
Flexibilní začátek i konec pracovní doby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Ostatní znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Řidičský průkaz B
Pro naši farmaceutickou společnost přijmeme účetní. Na pozici se pracuje s programem Vario. Vaší náplní práce bude kompletní zpracovnání mezd, fakturace, evidence zaměstnanců, kontrola faktur, roční uzávěrky, komunikace s bankami , finančními úřady apod. Dohodou finanční podmínky. Práce možná i na IČO. Práce z domova není možná, nutno docházet do místa pracoviště, do naší firmy v Berouně.
Spolek Czechoslovak.club, z.s. hledá administrátora sociální sítě, která pomáhá všem potřebným. Nejedná se o žádné MLM.
Co práce u nás obnáší?
- správa přidělené skupiny v naší sociální síti
- registrace lidí v nouzi - maminky s dětmi, samoživitelky, senioři, náhlá ztráta zaměstnání apod.
- registrace rodin, škol - příspěvek na obědy pro děti
- registrace organizací - spolky, sdružení, neziskovky
Požadujeme:
- časovou náročnost 1 hod. denně (5 hod. / týdně)
- práce na PC
- umět pracovat se sociálními sítěmi
Nabízíme:
- 250 Kč / hod. + bonusy
- práce z domu
- možnost kariérního růstu
- nástup od 1.4.2023
V případě zájmu nám napište na email:
PŘIJMEME KURÝRY PRO ROZVOZ WOLT v Plzni
Jezdit můžete:
VLASTNÍM autem/ motorkou / Kolem nebo elektro-koloběžkou.
Rozvážet se dá od pondělí do neděle většinou od 8:00 do 23:00. Směny si plánujete sami předem tak jak Vám osobně práce vyhovuje a můžete tak ježdění skloubit s Vašimi koníčky, studiem, rodinou a tak dále.
Kurýr vždy jezdí podle navigace v aplikaci(waze, google maps apod.), ale znalost daného města je určitě výhodou.
Aplikace dává kurýrům také užitečné tipy, např kde zaparkovat nejlépe a nejblíže v okolí místa vyzvednutí/ doručení.
Práce je vhodná i pro maminky na mateřské nebo studenty. Spolupráce je možná na plný úvazek nebo částečný či brigádně.
Co od Vás očekáváme:
Spolehlivost, samostatnost a slušné vystupování.
Český jazyk nebo Angličtinu (podmínkou pro cizince je umět alespoň nějaké základy Česky).
Vlastní chytrý telefon.
Chuť pracovat.
Věk 15+
Co Vám můžeme nabídnout:
FIREMNÍ SIM S NEOMEZENÝM VOLÁNÍM A DATY ZDARMA
Férové jednání a přátelský kolektiv
Flexibilní pracovní dobu (je možné přizpůsobit směny podle Vašich potřeb)
Dobré finanční ohodnocení - 300 - 450 Kč / hod. VÝPLATA vždy po 14 dnech (tedy 2x měsíčně)
Možnost servisu vašeho vozu v našem servisu za náklady.
Spolupráci na DPP nebo Živnost.
V případě zájmu se můžete rovnou registrovat jako uchazeč o tuto práci zde:
V případě dalších dotazů volejte na nebo pište na fairdrivercz@
KURYR WOLT ROZVOZ RIDIC JIDLO BRIGADA PRACE PLZEŇ
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka
Sídlo Přízřenice - Brno
NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění běžného chodu kanceláře
- fakturace objednávek
- chystání podkladů pro účetní
- řešení pojistných událostí
- evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence
- komunikace se zákazníky
- personalistika
- zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb
- plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy)
- základní znalost AJ
- základní znalost práce na PC
- komunikativnost
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
NABÍZÍME:
- možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti
- příjemný a motivovaný kolektiv
- práci na plný úvazek
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého.
Nástup možný ihned.
Kontakt: ivo.rosol@, + 420
PŘIJMEME KURÝRY PRO ROZVOZ WOLT v Českých Budějovicích
Jezdit můžete:
VLASTNÍM autem/ motorkou / Kolem nebo elektro-koloběžkou.
Rozvážet se dá od pondělí do neděle většinou od 8:00 do 23:00. Směny si plánujete sami předem tak jak Vám osobně práce vyhovuje a můžete tak ježdění skloubit s Vašimi koníčky, studiem, rodinou a tak dále.
Kurýr vždy jezdí podle navigace v aplikaci(waze, google maps apod.), ale znalost daného města je určitě výhodou.
Aplikace dává kurýrům také užitečné tipy, např kde zaparkovat nejlépe a nejblíže v okolí místa vyzvednutí/ doručení.
Práce je vhodná i pro maminky na mateřské nebo studenty. Spolupráce je možná na plný úvazek nebo částečný či brigádně.
Co od Vás očekáváme:
Spolehlivost, samostatnost a slušné vystupování.
Český jazyk nebo Angličtinu (podmínkou pro cizince je umět alespoň nějaké základy Česky).
Vlastní chytrý telefon.
Chuť pracovat.
Věk 15+
Co Vám můžeme nabídnout:
FIREMNÍ SIM S NEOMEZENÝM VOLÁNÍM A DATY ZDARMA
Férové jednání a přátelský kolektiv
Flexibilní pracovní dobu (je možné přizpůsobit směny podle Vašich potřeb)
Dobré finanční ohodnocení - 300 - 450 Kč / hod. VÝPLATA vždy po 14 dnech (tedy 2x měsíčně)
Možnost servisu vašeho vozu v našem servisu za náklady.
Spolupráci na DPP nebo Živnost.
V případě zájmu se můžete rovnou registrovat jako uchazeč o tuto práci zde:
V případě dalších dotazů volejte na nebo pište na fairdrivercz@
KURYR WOLT ROZVOZ RIDIC JIDLO BRIGADA PRACE CESKE BUDEJOVICE BUDEJICE
Hledáme novou posilu na pozici AUTOELEKTRIKÁŘ/-KA, DIAGNOSTIK/-ČKA NÁKLADNÍCH VOZIDEL.
Na této pozici jsou hlavní náplní autoelektrikářské práce, diagnostika, kontrola a měření parametrů jednotlivých soustav, ale i případné opravy nákladních vozidel.
Jedná se o pozici na hlavní pracovní poměr, na plný úvazek.
Místo výkonu práce: Zachrašťany u Nového Bydžova.
Požadované vzdělání:
- min. vyučení v oboru
- práce je vhodná i pro absolventy
Další požadavky:
- řidičský průkaz sk. B, sk. C (výhodou)
- základní znalost PC
- svářečský průkaz (výhodou)
Hledáme nového člena do našeho vinařského kolektivu. Vaše starost bude převážně obchodní:
Komunikace se zákazníky a oslovení nových. Udržování obchodních vztahů, evidence objednávek, prezentace nových i stávajících produktů.
"Abys zapadl je potřeba být časově flexibilní, komunikativní a dravý. Někdy v té práci skoro spíme (nadsázka :-D), takže se staneš součástí firemní rodiny. Jo a pokud nejsi kreativní, tak nemá smysl nám psát. Hledáme někoho, kdo to chce společně s námi někam posunout."
Pokud Vás tahle nabídka zaujala budeme rádi za Váš životopis a následně osobní schůzku, kde Vám o sobě i našich plánech rádi řekneme více.
Požadujeme:
- aktivní řidič sk. B
- zkušenosti v obchodě
- komunikativnost
- časová flexibilita
- potravinářský průkaz
- prosíme o zaslání CV do mailu na základě kterého se Vám ozveme s termínem osobní schůzky
Nabízíme:
- mladý kolektiv
- 20 dní dovolené
- volné víkendy
- firemní telefon s tarifem (i pro osobní účely)
- naše produkty za zaměstnanecké ceny
- provize z prodeje
- narozeninový dárek :-)
- částečně i práce z domova
- práce na HPP
- plat 19 000 - 40 000
Rádi si s Vámi domluvíme osobní schůzku na které si o pozici řekneme víc. V případě oboustranného zájmu je možné si práci nejprve nezávazně vyzkoušet.
práce z domova, volná pracovní doba, podílové odměňování - možnost velmi vysokých výdělků, práce na ŽL. Náplň práce: telefonování, zápis do tabulek + další administrativa, domlouvání schůzek a prohlídek. Volné ihned, pohovor v Praze, všechny další kontakty lze online. Vhodné pro maminky na MD, osoby pečující o rodinného příslušníka apod. Možno kdekoliv z ČR, žádné omezení věku, vzdělání či jakékoliv jiné, nutná dobrá znalost ČJ a schopnost zaujmout telefonátem.
Zdravím, dvojce chlapů, nabízí své pracovní služby. Rekonstrukce bytu či domu.
Výstavba opěrných zdí,práce s kamenem.
Pokládka zámkové dlažby.
Drenáž kolem baráku,st. objektů.
Sádrokartomařske práce.
Bourací a úklidové práce .
Okres Ústí nad Orlicí,cca 30km
Tel./
Hledáme personalního koordinátora.
Podmínkou je VŠ a 2 roky doložitelné praxe a nebo SŠ a 5 let praxe ve zprostředkování zaměstnání. Řidičský průkaz skupiny B.
Co bude náplní Vaší práce?
- Navazování nových klientů/firem
- Vyhledávání kandidátů a pohovory s nimi
- Komunikace se zaměstnanci
- Administrativa spojená s náborem
- Péče o klienty
- Pravidelné návštěvy klientů
- Potřebný reporting
- Práce v interním systému a práce na PC
- Firemní vozidlo i na osobní účely
Klíčová je praxe ve zprostředkování zaměstnání.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat!
Hledáme novou posilu na pozici AUTOMECHANIK/-ČKA dodávek, jejíž hlavní náplní práce budou převážně opravy dodávek, pravidelné údržby, opravy podvozků, brzd, řízení, motoru atd.
Jedná se o pozici na hlavní pracovní poměr, na plný úvazek.
Místo výkonu práce: Zachrašťany u Nového Bydžova.
Požadované vzdělání:
- min. vyučení v oboru
- práce je vhodná i pro absolventy
Další požadavky:
- řidičský průkaz sk. B, sk. C (výhodou)
- základní znalost PC
- svářečský průkaz (výhodou)
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka.
Náplň práce:
• komplexní vedení personální agendy
• komunikace se zaměstnanci
• tvorba pracovněprávních dokumentů
• komunikace s orgány státní správy
• starost o datové schránky
Požadujeme:
• zkušenosti s personální agendou
• znalost zákoníku práce a služebního zákona
• znalost práce na PC - MS Office – word, excel
• schopnost pracovat samostatně
• čistý RT
Nabízíme:
• nástup ihned nejpozději do konce března
• 5 dnů sickdays
• platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc
• kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
PŘIJMEME KURÝRY PRO ROZVOZ WOLT v Teplicích
Jezdit můžete:
VLASTNÍM autem/ motorkou / Kolem nebo elektro-koloběžkou.
Rozvážet se dá od pondělí do neděle většinou od 8:00 do 23:00. Směny si plánujete sami předem tak jak Vám osobně práce vyhovuje a můžete tak ježdění skloubit s Vašimi koníčky, studiem, rodinou a tak dále.
Kurýr vždy jezdí podle navigace v aplikaci(waze, google maps apod.), ale znalost daného města je určitě výhodou.
Aplikace dává kurýrům také užitečné tipy, např kde zaparkovat nejlépe a nejblíže v okolí místa vyzvednutí/ doručení.
Práce je vhodná i pro maminky na mateřské nebo studenty. Spolupráce je možná na plný úvazek nebo částečný či brigádně.
Co od Vás očekáváme:
Spolehlivost, samostatnost a slušné vystupování.
Český jazyk nebo Angličtinu (podmínkou pro cizince je umět alespoň nějaké základy Česky).
Vlastní chytrý telefon.
Chuť pracovat.
Věk 15+
Co Vám můžeme nabídnout:
FIREMNÍ SIM S NEOMEZENÝM VOLÁNÍM A DATY ZDARMA
Férové jednání a přátelský kolektiv
Flexibilní pracovní dobu (je možné přizpůsobit směny podle Vašich potřeb)
Dobré finanční ohodnocení - 200 - 350 Kč / hod. VÝPLATA vždy po 14 dnech (tedy 2x měsíčně)
Možnost servisu vašeho vozu v našem servisu za náklady.
Spolupráci na DPP nebo Živnost.
V případě zájmu se můžete rovnou registrovat jako uchazeč o tuto práci zde:
V případě dalších dotazů volejte na nebo pište na fairdrivercz@
KURYR WOLT ROZVOZ RIDIC JIDLO BRIGADA PRACE TEPLICE
Nabízím práci u kolotočů, náplň práce, montáž, demontáž, údržba a obsluha kolotoču. Vhodné i pro pár práci máme jak pro ženy tak pro chlapy. Nástupní plat, ubytování+ oběd a 10 000 tisíc + prémie podle snahy a zásluhy. Práce v moderním lunaparku.
Dobrý den,
aktuálně hledám do svého týmu asistentku na administrativu, zpracování dokumentů a komunikaci s partnery firmy. Místo výkonu práce je Litomyšl-kancelář. Je možná práce home office. Kancelář se připravuje a bude od 1.4.2023 přístupná. Nástup a zaučení je od 1.3.2023.
Podmínky k nástupu:
- komunikativní a pozitivní přístup
- zodpovědnost
- znalost Německého jazyka na komunikativní
úrovni.
- znalost práce s pc. word, excell atd.
Nabízíme:
- půlku pracovní doby možný home office
- denně cca 4 až 6 hod dle náročnosti
- 160,-Kč/hod
- měsíční prémie až 10% platu
- po zaučení a spokojenosti navýšení hodinové
sazby
- jednou ročně firemní team building na 2 dny
ve wellness chalupě v horách
Pokud máte otázky rád zodpovím.
V případě zájmu volejte na tel:
Strukturovaný životopis zasílejte na hell@