zadní kolo babetta 210 - strana 37
Počet nalezených inzerátů ZADNÍ KOLO BABETTA 210: 1000 - strana 37
Dvourychlostni moped babeta, puvodni stav, dle tacho velmi nizky najezd, karticka duplikat. Jezdi slusne, radi, sviti.
Prodám dobová nepoužitá ložiska na Babettu, koupeno v 80.letech v Mototechne a nepoužitou.
Cena za sadu, spíše pro sběratele.
Predám nerezovú nádrž na Jawa Pionier . Hrúbka plechu 1,5 MM , zváranie metódou TIG v atmosfére argonu , ručná poctivá práca , V ponuke je nádrž s original objemom 5,5 litra a nádrž zväčšená na objem 6 litrov. Nádrž pasuje do rámu bez uprav aj 5,5 a 6 litrová , stačí zhodit povodnu nádrž namontovat nerezovu nadrž a možte jazdit bez starostí , iba tankovat palivo. Cenu nezjednávam . jawa pionier 05 20 21
Origo nádrž 5,5l - 120 €
Zväčšená nádrž 6 l - 130 €
štandartne do nadrže dávam vnutorný zavit v cene , v prípade zaujmu viem do nádrže dat vonkajší zavit +5€.
Stadion babetta 207 210 jawa čz 175 250 350
Koho zaujma viac odporučam pozriet video
Možnost priniest do Brna na Motortechna 15.4
Prodám babettu 210 GRAND LUX v perfektním stavu s kartičkou.Plně funkční, udržovaná.R.v. 1996,najeto 6088km
Prodám ba babettu funkční odzkoušené tyristory. Tyristor klasika 150 Kč. Tyristor GYT vč kabelu a fajky za 250 Kč.
Prodám babettu 215/200.Po kompletní renovaci.Motor po go.Dellorto.Jedna z posledních modelů,rok 1998.Přední vidlice Korado.Pěnové sedlo.Včetně kartičky.Více info po telefonu.Dohoda možná na místě.
Možná výměna za Jawa,Čz s doklady s mým doplatkem.
Při rychlém jednání sleva 5000,-
Prodávám z důvodu snížení soukromé veteránské sbírky,Motocykly bylY přes 20 let v soukromé sbírce a jsou v originálním stavu jedná se o 5 kusů vhodné Jako investice. Moc hezký veteráni v původním a zachovalém stavu po motoristovi s potenciálem vhodného uložení a zhodnocení peněz.Babeta Cena za 5 kusů je 109 000 kč
Zdravím nabízím kvalitní generálky motoru,kompletní GO se dělá podle vašich představ a požadavků ceny GO jsou i pohyblivé podle toho jakou máte představu a požadavek
GO-motorů JAWA 50/05,20,21,23,555,
175,250,350,S11,S22,551,210,207,228,
A ostatní moto
Nabízím:
Kompletní GO zahrnuje
Výměna všech ložisek,gufer,vybrus válce, repase kliky, vymezení vůle převodovky, repase zapalování, vyčištění a seřízení karburátoru, repase automatů, nové šrouby motorů, nový olej PP80,srovnání hlavy a válce, těsnění papír nebo silikon , nová spojka dle výběru včetně primárního řetězu,atd
Na závěr se motor odzkouší
Možnost leštění deklu a karteru
Dělám I samostatně repase jednotlivých dílů nebo také příprava na STK.. Oživení motocyklu,repase předních vidlic atd ..
Zkrátka všechno je o dohodě,rád zodpovím veškeré dotazy.
Díly používám převážně české nejlépe originální díly,při delší spolupráci možné výhody
Pouze už jen GO motorů, stříkání už neprovádím.
Veškeré informace TEL,SMS,E-mail
Stav viz.foto. začal jsem dělat renovaci ale už na to nemám čas. Lak dělaný v lakovně nový, spousta koupených nových dílů. Chromy pěkné. Tachometr funkční. Díly viz. poslední foto k tomu v ceně. Motor jde protočit. Asi něco bude chybět ale jsou tam: víka motoru, ložiska, hlava motoru, spojkové bubny, stator, díly motoru, těsnění, samolepky. V případě dotazů mě kontaktujte.
Zdravím. Přemýšlím že bych dal do dobrých rukou svou bábu. Nikde mě nikdy nenechala (až na spadlý řetěz). Nemám na ní místo. Myslel jsem že bude garáž, ale ta je v nedohlednu. Je plně pojízdná. Jen jsem to jednou na mokré trávě položil a opravdu lehce se ohnuly přední vidle (půjde srovnat) :) . Brašnu (s termo kapsou) na nádrži klidně nechám. Z řídítek si brašnu a síť vezmu. Případně pokud chce někdo vyloženě origo stav, tak sundám i plexi. Původní sedlo už nemám, při koupi současného jsem ho poslal do světa. Víc info a fotek není problém do zprávy. Představu o ceně mám 12 tis,ale kvůli vidlím jsem ochotný jít trochu dolů. Za každou cenu to prodávat ale nechci, to radši o to budu furt brkat v dílně :) Jikov k tomu už taky nemám
Ahoj měl bych na prodej babettu
Je trochu polazená
Pwk21 karbec s větším s.kolenem
Hikone výfuk s větším v.kolenem
Upravený válec- Stejskal
Upravený píst
Náporové chlazení
Odlehčená spojka
Jiné pružinky ve spojce
Menší rozeta.puvodni mám k tomu
Jiné šlapky
(Přidám jeden válec s pístem,zapalováním a blbynama kolem)
Má původní lak a vše kolem. Tachometr nebyl odpojen
Mám k tomu zelenou kartu