zadní brzdy fabia 1 - strana 27
Počet nalezených inzerátů ZADNÍ BRZDY FABIA 1: 1000 - strana 27
Prodám nové horské kolo Merida Big Nine - XT edition - farba antracit lesk, nové, najazdené 180km, velkosť 20´XL pre výšku 185-200cm
zo zdravotných dôvodov
rám: BIG.NINE TFS III; MAT aluminum; 29 WHS; 135x9 AST; BSA BBR; Smooth welding
Vidlice: Manitou Markhor Comp; Air; 100 STR; Tapered; Remote lockout; 51mm fork offset
Brzdy přední: Shimano XT; 2 piston
Brzdy zadní: Shimano XT; 2 piston
Brzdový kotouč přední: Shimano RT54; 180mm
Brzdový kotouč zadní: Shimano RT54; 160mm
Řetěz: KMC X12
Kliky: Shimano XT; 32 ATC
Přehazovačka: Shimano XT M8100 Shadow+
Kazeta: Shimano Deore M6100; 10-51 ATC; 12 GER
Řídítka: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 740 WHB; flat
Představec: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 31.8 DSH; 6 ASD
Hlavové složení: MERIDA M2331
Náboj přední: Shimano MT400-B; 110x15 WHF; 32 SPH; Centerlock
Náboj zadní: Shimano MT401; 135x9 WHR; 32 SPH; Centerlock
Ráfky: MERIDA EXPERT CC; 22.8 IWR; MAT aluminium; Tubeless ready (tubeless tape and valves not included)
Sedlo: MERIDA COMP CC
Sedlovka: MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 30.9 DSP; 0 SSB
Řazení zadní: Shimano XT
Paprsky: Double Butted Black stainless
Plášť přední: Maxxis Ikon; 29x2.2"; wire
Plášť zadní: Maxxis Ikon; 29x2.2"; wire
Hmotnost: 12,00 kg
Skladový, velice oblíbený model T026M. Rok výroby 2022 - Výprodejová cena - v ceně Box na nářadí, plastové blatníky na kolech. Záruka rok 2024.
Technické parametry Standard Hydr. bočnice
Konstrukční celková hmotnost: 19000 Kg
Celková hmotnost schválená (dle EU 167/2013): 18000 Kg
Nosnost: 13580 Kg 12270 Kg
Provozní hmotnost: 4420 Kg 5730 Kg
Ložná plocha: 24 (26,2*) 23,5 m2
Ložná délka: 9880 (10770*) 9695 mm
Ložná šířka (celková/mezi zvýšenými okraji plošiny): 2517/2410
Celkové rozměry (d/š/v): 12000(12900*)/2550/2860 12000/2545/3785**
Výška čel od podlahy: 1700 mm 2605 mm***
Síla podlahy: 4 mm
Výška ložné plochy od země: 1180 mm
Rozchod kol: 1820 mm
Odpružení náprav: Parabolická pera
Pneumatiky: 500/50-17
Maximální rychlost: 40 km/h
Požadavek na výkon traktoru: 94/69 hp/kW
* při vysunutém zadním čele
** výška s bočnicemi v transportní poloze
*** spodní hrana bočnic v nakládací poloze 3450 mm od podlahy
Základní výbava
Zvýšené a zaoblené okraje plošiny
Zesílená konstrukce plošiny
Výsuvné zadní čelo
Rám podvozku s variabilním průřezem z vysokopevnostní konstrukční oceli
Oj typ V pevné oko ø40 mm
Točna RIMA
Odpružené nápravy, brzdy 300x90
Sklopné demontovatelné přední a zadní čelo jištěné řetezy
Výsuvný zadní rám, nastavitelný v libovolné poloze (varianta s hydr. bočnicemi bez výsuvného čela)
Otvory na kurty v bocích plošiny
Kotvící oka na čelech
Brzdy pneumatické dvou-hadicové s automatickou regulací ALB
Mechanická parkovací brzda
Dvousložkové chemicky tvrzené lakování, UV-resistant
Elektrická instalace 12 V se zadní zásuvkou
Zadní nárazník
Zajišťovací klíny v držácích
Barva zelená RAL6010 PRONAR
Detailní popis produktu
Pitbike YCF jsou to nejlepší co na trhu s pitbike můžete pořídit a proto se vyplatí si za pořádnou kvalitu připlatit. YCF se vyrábí již přes 16 let a prodává se ve 30 zemích celého světa včetně USA. Máme širokou dealerskou síť prodejců a servisů kam můžete svůj pitbike odvézt a naši partneři se Vám o něho perfektně postarají. Už nebudete muset řešit každý den nesmyslné závady jako na většině čínských a nekvalitních motorek. YCF má navíc veškeré náhradní díly a poskytuje záruku 2 roky což z něho dělá plnohodnotnou značku motocyklu.
Typ motoru vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec
Vrtání x zdvih 56 x 57 mm
Zdvihový objem 146 cc
Kompresní poměr 9,8: 1
Maximální výkon 9kW
Spouštění motoru nožní, startovací páka se zesíleným kloubem
Převodovka manuální, řazení řadící pákou se spojkovou páčkou 4 (N-1-2-3-4)
Sekundární převod řetěz 420 se spojkou, kolečko 15zubů, rozeta 45zubů
Rozměry (DxŠxV) 1875 x 780 x 1130 mm
Rozvor 1300 mm
Výška sedla 880 mm
Světlá výška 315 mm
Objem nádrže 5,8L
Pneumatiky - přední 70/100-17" Knobby
Pneumatiky - zadní 90/100-14" Knobby
Kolo - přední 1,6x17" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Kolo - zadní 1,85x14" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Nosnost 80 kg (doporučená výrobcem, skutečně uveze více, ale bez záruky za tlumiče)
Řidítka ocelová 22mm s hrazdou a molitanovým polstrem
zadní kyvná vidlice ocelová jednoramenná
Odpružení - přední USD vidlice 785mm
Odpružení - zadní centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny, nastavitelný útlum a odskok, délka tlumiče 355mm
Brzdy - přední 220 mm brzdový kotouč, dvoupístkový třmen
Brzdy - zadní 200 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Hmotnost 81 kg
Typ paliva Natural 95, VERVA 100
Rám kolébkový, trubkový z vysoce pevnostní ocel
čau prodám tento pitbike jede krásně , přecházím na větší obsah
na motorce je nová zadní duše a nové gufera v předním tlumiči vše jede jak má
pro více info napište na : matychrast@
Motor 160 cc, jednoválec, čtyřtaktní
Výkon motoru 12 kW
Chlazení Vzduchem, olejový chladič
Řazení Manuální, 4 rychlosti
Zapalování Elektrické CDI
Startování Nožní
Rám Trubkový, vysokopevnostní ocel
Ráfky přední 17"
Ráfky zadní 14"
Pneu přední 70/100-17
Pneu zadní 90/100-14
Typ pneu off road
Odpružení přední Olejové tlumiče upside-down
Odpružení zadní Centrální odpružení (nastavitelná tuhost)
Brzdy přední 1x kotoučová - hydraulická
Brzdy zadní 1x kotoučová - hydraulická (nožní)
Řetěz H 428
Objem nádrže 3 l
Palivo Natural 95
Hmotnost 81 kg
Doporučené dlouhodobé zatížení 90 kg
Doporučené krátkodobé zatížení 110 kg
Celková délka 180 cm
Rozvor kol 125 cm
Výška řidítek od země 110 cm
Šířka řidítek 75 cm
Výška sedla - od země 85 cm
Výška sedla - od stupaček 49 cm
Výška stupaček od země 36 cm
Světlá výška 33 cm
Rozměry balení D x Š x V 160 x 38 x 77 cm
Hmotnost balení netto / brutto 80 / 95 kg
Vynikající dětské jízdní kolo pro děti, které to s cyklistikou myslí “vážně”.
Velikost kol 20”.
Rám: MATTS J. 20+; MAT aluminium; 20" WHS; 135x9/100x9 AST; BSA BBR Velikosti: Uni Tlumič: 0 Vidlice: MERIDA MATTS J. 20+; MAT aluminium Brzdové páky: 0 Brzdy přední: Tektro M275; two pistons. Brzdy zadní: Tektro M275; two pistons. Brzdový kotouč přední: Tektro; 160mm Brzdový kotouč zadní: Tektro; 140mm Řetěz: KMC NS8 Chránič převodníku: 0 Kliky: MERIDA EXPERT JR; 28 teeth Přesmykač: 0 Přehazovačka: Shimano RD-M310 Kazeta: Shimano MF-TZ500; 14-34 teeth; 7 speed Pedály: Marwi SP-202 Řídítka: MERIDA EXPERT JR; MAT aluminium; 580mm width; 20mm rise Představec: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 31.8mm diameter; -5?stem angle Hlavové složení: FSA TH888 Náboj přední: Joytech D041DSE; 100x9mm width front hub; 20 spoke holes Náboj zadní: Joytech D242TSE; 135x9mm width rear hub; 24 spoke holes Ráfky: MERIDA JR 20+; MAT aluminium Sedlo: MERIDA COMP JR Sedlovka: MERIDA CC; MAT aluminium; 27.2mm diameter; 15mm setback Řazení přední: 0 Řazení zadní: Altus Paprsky: Black steel Plášť přední: CST Jet C1820; 20x2.4"; wire Plášť zadní: CST Jet C1820; 20x2.4"; wire Zvonek: YWS-Alloy
Prodám Infiniti G37S. Rok výroby 2011 (face-lift) najeto 165 000km.V ČR první majitel, dovoz IT od prvního majitele ročník 1936. Mám fotky z koupě vozu i Italský TP. Servisní kniha. Auto v ČR pouze rok a půl. Do té doby servisovano v jednom autorizovaném se servisu (do 135 000km). Jedny origo R19 ráfky Enkei a letní a zimní pneu. 2x originální klíč. 7-st automat a hořčíková pádla pod volantem.
Nejvyšší výbava:
ABS, ESP (vypínatelné za jízdy)
Adaptivní Bi-xenony
Zadní LED
Navigace
Dual klima
Senzor světel a stěračů
Bezklíčový přístup a startování
El. stavitelný volant, včetně kapličky s budíky
El. šíbr
El. okna
El. prošívané kožené sedačky s dofuky a pamětí (úžasné a nezničené )
Parkovací senzory s kamerou
BOSE hudba s měničem a HDD
Adaptivní tempomat (3 režimy)
Protikolizni systém
VLSD zadní samosvorný diferenciál
4WAS- řízení zadní nápravy (v malé rychlosti zadní kola zatáčí obráceně než přední a ve velké stejně)
Velké monoblok brzdy Akebono
Atd...
Úpravy na autě jsou pouze nalakovaná přední maska a zadní křídlo do černé lesklé a místo katů rezonátory. Originální funkční katalyzátory přidám k autu.
Auto pravidelně servisováno. Náplně používané pouze od Miller's oils a vždy nejvyšší NANO řada. Motor CFS NT 5W40 po 10 000km, bez spotřeby oleje. Nikdy v motoru nebyl žádný nesmysl jako 10w60 atd... Diferenciál a automat 20 000km zpátky (opět to nejlepší od Millera). Servo olej, vzduchové filtry, přední brzdy, svíčky teď nové. Do každé nádrže vždy aditiva a jednou za čas čistič vstřiků.
Auto je po mechanické stránce TOP stav. Opravdu bytelné a spolehlivé japonské. Je to vlastně větší Nissan 370z naladěný na každodenní použití. V Japonsku prodávány jako Skyline V36. Je to auto, které už nebude klesat na ceně. Legendární Vq37vhr motor a spolehlivá technika je záruka.
O ceně jsem ochoten se bavit u auta. Před zkušební jízdou chci aspoň zálohu. Nemám opravdu čas na zkušební jezdce co se o víkendu nudí.
Karbonový rám Ibis Mojo HD 160, vel: XL (spíše L) vidlice Manitou Mattoc PRO 27,5 2019 vzduch, aktuálně 170mm/26", přiloženy spacery na 160mm/27,5"
tlumič Fox Float CTD Factory Cashima vzduch 160mm
na zadním kole brzdy Shimano SLX,
př. kotouč Shimano Ice Tech 203,
zadní 180mm Sram
náboje Hope Pro 2 EVO
ráfky DT Swiss EX500
hlavové složení Cane Creek
sedlovka KS LEV 150mm
sedlo Syncros
plášť přední Schwalbe Noby Nic Performance 2.25
plášť zadní WTB Moto Raptor 2.1
kliky Shimano XT
řazení Shimano SLX Shadow+
kazeta 11-42 10 speed
převodník 30 zubů narrow wide
řidítka ANSWER ProTAPER 780mm 31,8
další info: titanové šrouby držáku tlumiče + další šrouby na rámu, vidle je 27,5 takže dopředu jde dát 27,5 kolo, dozadu jde dát taky buď s nízkým vzorkem, nebo normální ale snížit podložkami zdvih tlumiče na 140mm, nebo koupit přímo 27,5 zadní stavbu kterou na to dělali
sedlovka je zaseklá v rámu neřešil jsem, vidle i tlumič chodí citlivě, brzdy odvzdušněny, nikde žádný vakl, nové ložiska a praporky v zadním náboji, nové ložiska ve vahadlech zadní stavby
přidám / obuju drsnější pláště do parku Schwalbe Magic Marry Evo TLE Soft 2.35 přední a Magic Marry Evo Super Gravity Soft 2.35 zadní
dohoda o ceně u kola
Dobrý den
Prodám John Deere 3038 E s Planýrovací zařízení Platz–Max–NLFF
-R.v.2019
-Mth.194
-perfektny stav
Motor Vznětový kapalinou chlazený přeplňovaný tříválec Yanmar, automatické
odvzdušnění, žhavící svíčky, horizontální výfuk, dvojitý vzduchový filtr, ruční plyn
Výkon při otáčkách 27,4 kW / 36,7 HP při 2600 min
Objem motoru 1600 cm3
Objem nádrže 28,5 l
Výkon na vývodové hřídeli 22 kW / 30 HP k
Převodovka Hydrostatická – 2 rozsahy;
ovládání dvěma pedály Twin Touch; plynulé nastavení rychlosti; tempomat;
Pohon 4 x 4; uzávěrka diferenciálu zadní nápravy
Tempomat ANO
Rychlost vpřed/vzad 23 km/h
Hydraulika Otevřená hydraulická soustava 35,2 l/min, (20,2 l/min pracovní;15 l/min řízení);
vnější hydraulické okruhy na přání;
Řízení Hydraulické řízení
Brzdy kotoučové brzdy v olejové lázni
Objem palivové nadrže 28,5 l
Vývodový hřídel Nezávislý; elektricky zapínaná mokrá spojka;
standardně zadní 540 ot/min;
na přání přední vývodový hřídel 1000 ot/min – prodloužený zadní VH
Zadní tříbodový závěs Kat. I; max. nosnost 946 kg; nosnost 610 mm za koncem ramen 615 kg
Výbava Standardní sedačka; držák nápojů; odkládací schránka;
Spodní pravítko se závěsem pro přívěs – kolík 30 mm
Volitelná výbava přední tříbodový závěs; čelní nakladač; …
Homologace Schváleno k provozu na pozemních komunikacích:
homologováno jako Traktor kolový T2.
Sedadlo Nastavitelná sedačka vysoká 53cm,
odpružená s opěrkami
Pneumatiky Přední 13x6,5-6, Zadní 23x10,5-12
Rozměry
výška s rámene x délka x šířka
2422 x 2945 x 1446 mm
Rozvor 1595 mm
Hmotnost 1053 kg
Nejvyšší hmotnost přípojného
vozidla: brzděného přípustná/povolená 2500/
Planýrovací zařízení Platz–Max–NLFF/Made in Germany
Planýrovací zařízení ve vlečeném provedení je modifikací typu NL pro práci s tzv. FarmFlex válcem o Ø310 mm. Jde o težký, až 140 kg těžký válec složený z jednotlivých segmentů – gumových kol. Efektem válce je vysoké zhutnění povrchu po provedení údržby.
Škoda octavia 1.9tdi 77kw BLS
výfuk,motor,převodovka,zadní nárazník, části čtvrtky karoserie,sedačky s airbagy, výztuha,posilovač brzd, hlavní brzdový spojkový válec, držáky motoru, držáky převodovky, silentbloky,filtrbox, box filtru, airbox, výfuk, tažné zařízení , akumulátor, zámky, katalyzátor,spojka, airbagy, rádio, CD přehrávač,anténa,volant,zadní lampa lampy světlo světla, PŘEVODOVKA 5 KVALT 5q 5ti rychlostní rychlostí, brzdy, brzdiče,brzdové kotouče,destičky, okna, skla, sklo, komfortní jednotka, zadní přední náprava,nápravnice, ramena, nádrž, palivové čerpadlo, plovák, zpětné zrcátko, hadice trubky potrubí, dveře,kryt motoru, kryt převodovky, řemenice, servo čerpadlo, servopumpa, bezpečnostní pásy, zadní nárazník, výztuha, páté 5. vrata, dveře,zadní víko, motorek motůrek táhla mechanismus stěračů, spínací skříňka, zámky, klíče, bezpečnostní pasy,řídící jednotka, elektrické stahovačky elektrická stahovačka,okna skla výfuk, katalyzátor, alternátor, starter, řadící páka,kulisa, manžeta řadící páky, řadička, držáky motoru převodovky, silentbloky, abs, kulisa řazení 5q, anténa,originál autorádio, brzdiče, brzdy, brzda, interier, plasty interieru, koberec, koberce, táhla, kulisa, lišta lišty, ovladače, topení, airbox filtrbox vzduchový filtr, zpětná zrcátka, kastlík přihrádka úložný prostor,spínač, spínače vypínač, střecha, čidlo, poloosa poloosy homokinetické klouby, topení, panel, atd.
Audi A8 Limousine 3,0 V6 250 kW TFSI Quattro Tiptronic 8.stupńový
Cena 1 383.000,-Kč
1.Majitel
Registrace: 03/2018
Najeto: 80 199 km
Emise: Plní emisní normu EURO 6
STK do 3/2024
PŮVOD
Auto pochází z dealerství Audi v Německu.
HISTORIE
Všechny servisní zastávky auto absolvovalo dle předepsaných pokynů výrobce ve značkovém servisu.
Kompletní historie k nahlédnutí v našem autorizovaném servisu RT TORAX.
ZÁRUKA
Auto chrání záruka na skryté vady.
2-3.Roky záruka bez omezení kilometrů lze sjednat na pojištení mechanických a elektrických poruch motorového vozidla.
VÝBAVA: Na vyžádání zašleme nabídkový list s výbavou kompletní !!!
Adaptivní vzduchové odpružení
Tažné zařízení, elektricky otočné
speciální typový štítek EU
sada na opravu pneumatik
Zadní kotoučové brzdy (Geomet D)
Kotoučové brzdy vpředu
Šrouby kol s ochranou proti krádeži a detekcí uvolnění sada nářadí a zvedák
Materiál první pomoci, výstražný trojúhelník a bezpečnostní vesty
Vestavěné díly pro 6 válcový motor
chlazení odkládací přihrádky
Zvýšení počátečního plnění sériového paliva
Automatické ovládání recirkulace
Dvouramenný kožený volant s multifunkcí, pádly řazení a vyhříváním volantu
Uchycení dětské sedačky ISOFIX a horní popruh pro vnější zadní sedadla
Nastavení sedadel, elektricky pro obě přední sedadla s pamětí
Komfortní opěrky hlavy vzadu
Elektrické sluneční clony pro zadní okno a zadní boční okna
Ventilace sedadel a masážní funkce vpředu a vzadu
Víko zavazadlového prostoru se otevírá a zavírá elektricky
Boční airbagy vpředu a vzadu včetně systému hlavových airbagů
3místný systém zadních sedadel se 2 elektricky nastavitelnými samostatnými sedadly
Sluneční clona s osvětleným kosmetickým zrcátkem na straně řidiče a spolujezdce
Komfortní středová loketní opěrka vpředu
Asistent pro jízdu v jízdním pruhu plus nouzový asistent a asistent pro jízdu v dopravní zácpě
vnější zrcátko el. nastavitelné, vyhřívané a skládací, obojí auto. stmívání s pamětí, obrubník auto. f. Passenger Sp.
poplašný systém proti krádeži
Zimní kovaná hliníková kola s 10 paralelními paprsky, rozměr 9 J x 20 s pneumatikami 265/40 R 20
indikátor tlaku v pneumatikách
Start-stop systém s rekuperací
Navigace MMI plus s odezvou MMI touch
Funkce HD matrix
LED světlomety
světla pro denní svícení
Matrix LED světla na čtení
Zadní LED světla s dynamickými ukazateli
Komfortní automatická klimatizace 4zónová
Přídavné topení/větrání
Audi virtuální kokpit
Parkovací asistent plus se zobrazením okolí
Kovaná hliníková kola v designu
MÁTE DOTAZY K AUTU, REZERVACI, NEBO SE CHCETE DOMLUVIT NA TERMÍNU PROHLÍDKY?
Volejte Radima Jílka : +420 (RT TORAX Poruba).
Vidlice: Suntour XCM HLO; Coil; 100 STR; Lockout; 46mm fork offset
Brzdové páky: attached
Brzdy přední: Shimano MT-200; 2 piston
Brzdy zadní: Shimano MT-200; 2 piston
Brzdový kotouč přední: Shimano RT10; 180 mm
Brzdový kotouč zadní: Shimano RT10; 160 mm
Řetěz: KMC M99
Chránič převodníku: attached
Kliky: Shimano MT101; 40-30-22 ATC
Přesmykač: Shimano M3000
Přehazovačka: Shimano Alivio
Kazeta: Shimano HG200; 11-36 ATC; 9 GER
Pedály: VP VPE-891
Řídítka: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; WHB; 10 RHB
Představec: MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 31.8 DSH; 6 ASD
Hlavové složení: MERIDA M2345
Náboj přední: Shimano TX505; 100x9 WHF; 32 SPH; Centerlock
Náboj zadní: Shimano TX505; 135x9 WHR; 32 SPH; Centerlock
Ráfky: MERIDA COMP CC; 20 IWR; MAT aluminium
Sedlo: MERIDA Comp CC
Sedlovka: MERIDA Comp CC; MAT aluminium; 30.9 DSP; 0 SSB
Řazení přední: Shimano Altus
Řazení zadní: Shimano Altus
Paprsky: Black stainless
Plášť přední: Maxxis Ikon; 29x2.2"; fold
Plášť zadní: Maxxis Ikon; 29x2.2"; fold
Zvonek: YWS-Alloy
Hmotnost: 13,57 kg
Kolo je v dobre stavu připravené na sezónu ke kolu doklady samozřejmě
Záruka z fabriky na 2 roky (do 5/2024)
• Barva kabiny červená - Race Red
• Stav kilometrů 1 890
• Stav motohodin 70
• Konfigurace náprav 6x4
• Emisní třída 6E
• Kabina denní
• Rozvor 3 800 mm
• Motor 12 740 ccm
• Výkon motoru 420 PS
• Točivý moment 2 150 Nm
• Převodovka automatická 12rychlostí
• Pneumatiky 315/80 R22,5
• Provozní brzdy motorová brzda 340kW
• Doplňkové brzdy intarder 600kW
• Akumulátor 2x12V 150Ah
• Palivová nádrž 350L
Výbava
________________________________________
• Nejvyšší přípustná technická užitečná hmotnost 18 074 kg
• Nejvyšší přípustná legislativní užitečná hmotnost 12 074 kg
• Exteriér
• Červená - Race Red
• Tažné zařízení
• Hydraulický retardér – 600kW
• Oranžový maják
• Interiér
• Loketní opěrka řidiče
• Zadní pevné okno v kabině
• Nástavba sklápěče S3 Molčík (Stříbrná)
• Rozměry korby a materiál
• Délka 5 000 mm
• Šířka 2 360 mm
• Ložný objem 10,6 m3
• Podlaha 5mm plechová tvrdost HB 450
• Bočnice 4mm prolisovaný plechový profil DOMEX 700
• Zadní čelo plech 4mm DOMEX 700
• Přední čelo výška 1 200 mm plech 4mm mat. S355JOC
• Plachtování ANO
• Provedení
• Levá strana – vcelku, hydraulické zavírání bočnice
• Pravá strana – vcelku, mechanicky otvíraná – spodní pendl
• Zadní čelo pneumaticky odjišťované, zavěšení na horních čepech na pevných sloupcích
• Prodloužená zadní výsypka
• Hydraulika
• Zvedání korby zajištěno jedním hydraulickým válcem
• Ovládání pneumatick-oelektrické z kabiny řidiče
• Prodloužená zadní výsypka
_______________________________
CENA bez DPH v EUR 99.900,- € ( možno financovat na splátky přes UniCredit Leasing )
MERIDA BIG.NINE 700 XL (21") 29 Matt Fog Green(Glossy Moss Green)
Nabízíme jízdní kolo, pravidelně servisováno, model 2021, zakoupeno 03/2021. Kolo ve výborném stavu až na drobné provozní oděrky kosmetického rázu.
Velikost XL (21") je vhodná pro tělesnou výšku jezdce od cca 185 do cca 195 cm, ideální je vyzkoušet.
Klíčové vlastnosti:
-Rám: BIG.NINE LITE; MAT aluminium; 29 WHS; 148x12 AST; BB92 BBR
-Vidlice: Manitou Markhor Comp; Air; 100 STR; Tapered; Remote lockout; 51mm fork offset
-Brzdy přední: Shimano XT; 2 piston
-Brzdy zadní: Shimano XT; 2 piston
-Brzdový kotouč přední: Shimano RT54; 180mm
-Brzdový kotouč zadní: Shimano RT54; 160mm
-Řetěz: KMC X12
-Kliky: Shimano XT; 36-26 ATC
-Přesmykač: Shimano XT
-Přehazovačka: Shimano XT M8120 Shadow+
-Kazeta: Shimano SLX; 10-45 ATC; 12 GER
-Řídítka: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 740 WHB; flat
-Představec: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 31.8 DSH; -6 ASD
-Hlavové složení: MERIDA M2331
-Náboj přední: Shimano SLX; 110x15 WHF; 32 -SPH; Centerlock
-Náboj zadní: Shimano SLX; 148x12 WHR, 32 -SPH; Centerlock
-Ráfky: MERIDA EXPERT CC; 22.8 IWR; MAT aluminium; Tubeless ready (tubeless tape and valves not included)
-Sedlo: MERIDA COMP CC
-Sedlovka: MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 30.9 DSP; 0 SSB
-Řazení přední: Shimano XT
-Řazení zadní: Shimano XT
-Paprsky: Double Butted Black stainless
-Plášť přední: Maxxis Ikon; 29x2.2"; wire
-Plášť zadní: Maxxis Ikon; 29x2.2"; wire
Velikost rámu: XL - 21" (vhodné pro výšku cca 185 - 195cm - ideálně vyzkoušet)
Osobní odběr možný Chomutov a Most
Možnost zajistit bezplatnou dopravu, nebo osobní odběr od Teplic po Kadaň.
MERIDA BIG.NINE 300 L (18,5″) Orange(Black)
Prodáme jízdní kolo v perfektním stavu. Bohužel, díky zdravotním důvodům se cyklistice už dále věnovat nelze. Kolo ježděné pouze v rekreačním modu, vše v naprostém pořádku, bez potřeby dalších investic.
Model 2021, zakoupeno 04/2022.
Velikost L (18,5") je vhodná pro tělesnou výšku jezdce od cca 175 do cca 185cm, ideální je vyzkoušet.
Klíčové vlastnosti:
-Modelový rok: 2021
-Rám: BIG.NINE TFS III; MAT aluminum; 29 WHS; 135x9 AST; BSA BBR
-Vidlice: Suntour XCR LOR; Air; 100 STR; Lockout; 46mm fork offset
-Brzdy přední: Tektro M275; 2 piston
-Brzdy zadní: Tektro M275; 2 piston
-Brzdový kotouč přední: Shimano RT10; 180mm
-Brzdový kotouč zadní: Shimano RT10; 160mm
-Řetěz: KMC X10
-Kliky: Shimano Deore M-4100-2; 36-26 ATC
-Přesmykač: Shimano Deore
-Přehazovačka: Shimano Deore M4120 Shadow
-Kazeta: Shimano Deore M4100; 11-42 ATC; 10 GER
-Pedály: VP VPE-891
-Řídítka: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; WHB; 10 RHB
-Představec: MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 31.8 DSH; 6 ASD
-Hlavové složení: MERIDA M2345
-Náboj přední: Shimano TX505; 100x9 WHF; 32 -SPH; Centerlock
-Náboj zadní: Shimano TX505; 135x9 WHR; 32 SPH; Centerlock
-Ráfky: MERIDA COMP CC; 20 IWR; MAT aluminium
-Sedlovka: MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 30.9 DSP; 0 SSB
-Řazení přední: Shimano Deore M5100
-Řazení zadní: Shimano Deore M4100
-Paprsky: Black stainless
-Plášť přední: Maxxis Ikon; 29x2.2"; wire
-Plášť zadní: Maxxis Ikon; 29x2.2"; wire
-Velikost rámu: L - 18,5" (vhodné pro výšku cca 175 - 185 cm - ideálně vyzkoušet)
Osobní odběr možný Chomutov a Most
Možnost zajistit bezplatnou dopravu, nebo osobní odběr od Teplic po Kadaň.
Dobrý den, prodávám kolo Qayron Spyro MKII. Rám je z kola Qayron MKII Q. Kolo je v dobrém stavu s několika provozními oděrkami, hlavně v oblasti spodní vidlice kde jsou oděrky od řetězu. Kolo oproti původní výbavě má několik upgradu, konkrétně: zadní ráfek + špice, pláště, pedály, gripy, řídítka a sedlovka viz. specifikace níže:
Velikost kol: 29"
Velikost rámu: M
Převody: 1 x 11
Rám: Alloy 6061 Butted, Boost axle
Vidlice: SR Suntour Raidon 34 Boost LOR / 130 mm (po servisu)
Kliky: SR Suntour Zeron 1x / 32 T / 175 mm
Středová osa: SR Suntour BB24
Řazení: Shimano Deore M5100
Přehazovačka: Shimano Deore M5100SGS (vyměněná, najeto cca 300km)
Kazeta: Shimano Deore M5100 (11 - 51 T) (vyměněná, najeto cca 300km)
Řetěz: KMC X11-93 (vyměněný, najeto 20km)
Brzdy: Shimano Deore MT501 (vyměněné, před 400km)
Brzdové kotouče: SM-RT10 (180 mm)
Náboj přední: Shimano MT400
Náboj zadní: Shimano MT400
Ráfek přední: Rodi TRYP30 (tubeless ready)
Ráfek zadní: Mavic XC 1025 29 28H (tubeless ready) + špice od DT Swiss (nový, najeto 50km)
Plášt přední: MAXXIS Minion DHF kevlar 3C EXO TR 29x2.5“ (cca 80% vzorku)
Plášt zadní: MAXXIS Minion DHR II kevlar WT EXO TR 29x2.4 (cca 80% vzorku)
Pedály: Shimano PD-EH500
Gripy: Kellys Poison
Řidítka: Deity Blacklabel 760mm
Představec: Spec Soil 50 mm
Hlavové složení: Spec (semi-integrated)
Sedlovka: CRANKBROTHERS Highline 3 31,6mm - 150mm ("nepropadá" se při zátěži, boční vůle minimální)
Sedlo: Qayron stealth
Přední blatník: AMS MudGuard RedBull Rampage/White
Ochranná fólie: 2x AMS Maze
Ke kolu poskytnu navíc ještě:
Plášt přední: MAXXIS High Roller II WT 29x2,50" EXO TR 3C Maxx cca 70% vzorku a s jedním knotem kvůli defektu
Plášt zadní: MAXXIS Aggressor WT EXO TR 29x2,50" cca 70% vzorku
Vložka: TechnoMousse Red Poison 29"
Kolo bylo před 100km v servisu kde bylo seřízeno řazení, brzdy. Vidlice byla na samostatném servisu před 20km a společně s ní byla vyměněna brzdná kapalina.
V případě zájmu zašlu další fotografie popřípadě doplňující informace.
Prodám horské kolo MERIDA BIG.NINE 15 Silk Lime(Green) L
Téměř nové kolo, zakoupeno v květnu tohoto roku a opravdu moc nenajezdilo. Prodej ze zdravotních důvodů. Je tedy plně připraveno k užívání, bez potřeba sebemenších servisních zákroků. Jedná se o základní model vhodný pro rekreační ježdění po silnicích, cyklostezkách a polních či lesních stezkách.
Kolo se prodává včetně tachometru, blatníků a nové lahve.
Velikost L – 19" je vhodná pro jezdce cca 170 – 185cm i jinak, záleží na jízdním stylu a tělesných proporcích konkrétní osoby. Možno vyzkoušet po předešlé domluvě na prodejně Most či Chomutov, případně zaslat pečlivě zabalené přepravní společností.
Klíčové vlastnosti:
-Rok: 2021
-Rám: BIG.NINE SPEED; MAT aluminium; 29" WHS; 135x9 AST; BSA
-Vidlice: Suntour XCT30; Coil; 100mm suspension travel
-Brzdy přední: Shimano ST-EF505; BR-MT200 brake caliper
-Brzdy zadní: Shimano ST-EF505; BR-MT200 brake caliper
-Brzdový kotouč přední: Shimano RT10; 160 mm
-Brzdový kotouč zadní: Shimano RT10; 160 mm
-Řetěz: Sunrace M84
-Kliky: Shimano TY301; 42-34-24 teeth
-Přesmykač: Shimano FD-TY700
-Přehazovačka: Shimano RD-M310
-Kazeta: Sunrace CSM668; 11-32 teeth; 8 speed
-Pedály: VP VPE-891
-Řídítka: MERIDA CC; MAT aluminium; 690mm -width; 15mm rise
-Představec: MERIDA CC; MAT aluminium; 31.8mm diameter
-Hlavové složení: FSA NO.10
-Náboj přední: Shimano TX505; 100x9mm width -front hub; 32 spoke holes; Centerlock
-Náboj zadní: Shimano TX505; 135x9mm width rear hub; 32 spoke holes; Centerlock
-Ráfky: MERIDA CC; 17mm inner width; MAT aluminium
-Sedlo: MERIDA Sport comfort
-Sedlovka: MERIDA CC; MAT aluminium; 30.9mm diameter; 15mm setback
-Řazení přední: Shimano ST-EF505
-Řazení zadní: Shimano ST-EF505
-Paprsky: Steel UCP
-Plášť přední: MERIDA K1080; 29x2.2"; wire
-Plášť zadní: MERIDA K1080; 29x2.2"; wire
Osobní odběr možný Chomutov a Most
Možnost zajistit bezplatnou dopravu, nebo osobní odběr od Teplic po Kadaň.
Mitsubishi Grandis 2.0D,16V 7míst
výfuk,motor,převodovka,zadní nárazník, části čtvrtky karoserie,sedačky s airbagy, výztuha,posilovač brzd, hlavní brzdový spojkový válec, držáky motoru, držáky převodovky, silentbloky,filtrbox, box filtru, airbox, výfuk, tažné zařízení , akumulátor, zámky, katalyzátor,spojka, airbagy, rádio, CD přehrávač,anténa,volant,zadní lampa lampy světlo světla, PŘEVODOVKA, brzdy, brzdiče,brzdové kotouče,destičky, okna, skla, sklo, komfortní jednotka, zadní přední náprava,nápravnice, ramena, nádrž, palivové čerpadlo, plovák, zpětné zrcátko, hadice trubky potrubí, dveře,kryt motoru, kryt převodovky, řemenice, servo čerpadlo, servopumpa, bezpečnostní pásy, zadní nárazník, výztuha, dveře,zadní víko, motorek motůrek táhla mechanismus stěračů, spínací skříňka, zámky, klíče, bezpečnostní pasy,řídící jednotka, elektrické stahovačky elektrická stahovačka,okna skla výfuk, katalyzátor, alternátor, starter, řadící páka,kulisa, manžeta řadící páky, řadička, držáky motoru převodovky, silentbloky, abs, kulisa řazení,anténa,originál autorádio, brzdiče, brzdy, brzda, interier, plasty interieru, koberec, koberce, táhla, lišta lišty, ovladače, topení, airbox filtrbox vzduchový filtr, zpětná zrcátka, kastlík přihrádka úložný prostor,spínač, spínače vypínač, střecha, čidlo, poloosa poloosy homokinetické klouby, topení, panel, atd.
525d 160Kw ,F11 Facelift 2016 ND z tohoto vozu! Snad zatím vše co vidíte... zavolejte si o ceny.! Motor a převodovka už NE - pouze měnič aut. převodovky! Něco i F18 LCI 525d
Barva black-sapphire metallic.
Díly -- el. Tažné zař. ,bez jednotky a kabelu :-(. Zadní náprava, , PDC sensory. Zadní světla + dveře, zadní poloosy, nové kotouče i brzdy , diferenciál , klíče , dálkové k bufíku. Některé řídící jednotky, držáky z nárazníku, D doklady , pásy, zadní ramena, EDC tlumiče, těhlice, poloosy, vzduch kompresor, brzdy, podběh, práh, střecha, čtvrtka, klika, Skla zrcátek , sloupek, plato. Ruční brzda, hadice, čidlo, snímač, senzor, plasty interiéru, okna dveří, stahovačka, zámek, zámky, výfuk, PDF filtr , zadní stěrač, atd,atp. email, Whats´App, Viber, Signal..Fotografie vozu byly pořízeny při příjmu vozu. Současný stav již nemusí odpovídat fotografiím, díky za pochopení ..
Prodáme pro OPEL ASTRA G - zánovní podvozek a brzdy.
Zánovní ( nové ) díly podvozku a brzd. Byly na autě 100 km.
Jedná se o zánovní díly :
Přední kotouče 2x
Přední brzdové destičky sada 2x
Přední brzdová hadice 2x
Přední pružiny 2x
Přední štíty 2x
Přední náboje 2x
Přední tlumiče jsou starší, ale plně funkční
Zadní náboje 2x
Zadní kotouče 2x
Zadní štíty 2x
Zadní třmeny 2x
Zadní brzdové destičky sada 2x
Všechny tyto díly,viz foto jsou zánovní, jsou plně funkční, odzkoušené, v pořádku, bez poškození, se zárukou na namontování. Cena dohodou.
Plně funkční, odzkoušené, záruka je samozřejmostí
Pište, volejte. Máme skladem veškeré ND na OPEL ASTRA G
Odzkoušené, záruka.
Pouze volat, nebo psát e-maily
Volejte
Na SMSKY nereagujeme
Lze zaslat přepravcem, nebo poštou
Prodám enduro/freeride kolo ježděné 1 sezónu. Kolo je v dobrém stavu plně funkční, doživotní záruka na rám. Kolo pravidelně servisováno v odborném servise. Na kole je pár provozních oděrek. Tlumič byl v únoru na velkém servise v Kolofixu. A byli vyměněny všechny ložiska.
Vyměněné komponenty:
Nová vidlice: Rockshox Yari
Nové brzdy: Sram guide
Nový zadní ráfek: DT swiss EX511
Nové pláště: Bontrager
Nové kotouče: Galfer
Přehazovačka :Shimano xt nahrazena Sram GX Lunar
Rám: velikost L, Stealth Air full carbon Carbon Monoblock upper link, HHG internal cable routing, Trunnion mount shock, Enduro MAX sealed bearings, shock mudguard, custom frame protectors
Zadní zdvih: 160mm
Zadní tlumič: FOX X2 Performance, 205x65mm
Vidlice: RockShox Yari RC, pružina DebonAir, tlumení Motion Control RC, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 170 mm.
Přední zdvih: 170mm
Řidítka: Onoff Kripton Carbon 0.5, rise: 12,5mm, width: 780mm, 9° backsweep, 5° upsweep, 35mm clamp
Představec: MAX1 cnc enduropower 45mm
Gripy: Ergon GE1 Evo Factory slick oil
Brzdy: SRAM guide
Brzdové destičky: Galfer Black
Brzdové kotouče: Galfer wave 203/203mm
Přehazovačka: Sram GX lunar 12s
Kazeta: Shimano xt 12s 10-51zubů
Řetěz: kmc 12s
Kliky: Race Face Turbine, 175mm
Převodník: Race Face Direct Mount, Superboost chainline, 32 zubů
Přední ráfek: DT Swiss E1700 Spline 29, 30mm šířka
Zadní ráfek: DT Swiss EX511 29, 30mm šířka
Náboje: DT Swiss 350, 15x110 a 12x157
dráty DT Swiss Competition straight pull
Přední plášť: BONTRAGER XR4 29x2.4 tubelless ready
Zadní plášť: BONTRAGER XR5 29x2.6 tubulless ready
Sedlo: SDG Fly MTN, PU foam, Titanium rails, Cordura sides
Teleskopka: Onoff Pija 425x150mm