zadřený motor - strana 3
Počet nalezených inzerátů ZADŘENÝ MOTOR: 1000 - strana 3
Prodám MAN TGL 12.250. nefunkční motor , r.v. 2010, najeto 1 050 178 , Doklady v depozitu.
Už jsou některé věci odstrojeny . prodám jako celek nebo jednotlivé díly . Napište co potřebujete . Valníková nástavba boky a střecha shnovací , vzadu plachta, rozměry ložné plochy 7.4x 2,5x3m
Prodám BMW 116i s vadou motoru (dostává se benzín do oleje-motor není zadřený)
Motor 1.6 benzín, 90kw
Datum první registrace 31.10.2007
6ti stupňová převodovka
Najeto 174581km
Výbava:
Vyhřívané sedačky
Multifunkční volant
4x el.okna
Centrální dálkové zamykání
El.zrcátka
System start stop
Parkovací senzory
Klimatizace
Abs
CD přehrávač
Aux
Na ceně se dá jednat.
Prodám díly motoru CRB. Nebo celek. Motor je zadreny odešlo turbo a vytáhlo olej. Díly kolem jsou v pořádku.
Prodám veškeré díly z tohoto vozu dvě sady kol na plechách interiér díly motoru světla okna vše dle dohody.U vozu zadřený motor na vačce ilustrační foto barva stejná zlatavá.
R.V.2004 najeto 190xxx tažné zařízení.
Motor 2.0 TDi 140 kw
Kód motoru DFH
Demontovaný z Škoda Superb 3
Najeto 45tis km
Zadřený, byla voda v motoru z důvodu vadného výměníku, který je nyní vyměněn za nový
Kompletně nastrojený mimo dpf
Cena 35tis Kč
Prodám ND na Honda NSR 125f
R.v. 1990. Prodej pouze ND. Což znamená, že ji neprodávám jako celek! Motor je zadřený a moto rozebraná...
Není : CDI, blatník, světlo přední, startér, výfuk, filtr box, spínačka,
plasty boční
plasty u nádrže
Sedlo 500
Kolo př. 500
Kolo zadní 600
karburátor dellorto PHBH 28 FS 3500
nádrž
motor s převodovkou
Prodám náhradní díly na Škoda Superb II combi.
Motor 1.4 Tsi, manuální převodovka. Zachovalý čistý interiér. Funkční roleta kufru. Motor je zadřený. Světla halogen.
kompletní motor ze škoda superb 2012 125kw, do poslední chvíle vše běželo jak hodinky - turbo, vstřikování, hlava... vše ok. Bohužel zadřený na spodku. Cena dohodou
Motor VW Caddy 1.6TDI, CAYD, 75kW, prodávám bez záruky na náhradní díly, tak jak je na fotkách. Zadřený.
Nabízím k prodeji náhradní díly z vozu Ford Galaxy r.v. 12/2003.Facelift.
Barva karoserie : stříbrná Machine met.
Motor 2.8i VR6 (kód motoru AYL) je zadřený.
Z motorových dílů k prodeji pouze díly mimo blok(alternátor,startér,veškerá čidla,komplet sání,váha vzduchu,vodní hadice,...).
Park.čidla zadní,stmívatelné vnitřní zpětné zrcátko,bezpečnostní pásy zatím komplet všechny,zadní vyklápěcí boční okna,těsnění kufru,plynové vzpěry,...brzdový posilovač s hlavním brzdovým válcem a čidly,motor stěračů s pantografem,...
Budíky,el.svazek tažného zařízení,...
VůZ JE JIŽ ROZEBRÁN.Fotky veškerých dosud dostupných dílů na odkazu :
(album průběžně aktualizováno).
V případě zájmu volejte,co potřebujete.
UŽ NEJSOU:
Komplet dveře,automatická převodovka,komplet sedadla,autorádio,nárazníky,Výztuha P. nárazníku,komplet světla,P.čelo,přední blatníky,kapota,volant,...
Veškeré díly k odběru v Popůvkách u Brna.
V blízkém okolí můžu přivézt (případný transport po dohodě),příp. posílám na dobírku.
VŠECHNY INZERÁTY JSOU PLATNÉ DO SMAZÁNÍ = NA DOTAZY TYPU : "JE INZERÁT STÁLE AKTUÁLNÍ" ?,A PODOBNĚ MOJI ODPOVĚĎ OPRAVDU NEČEKEJTE ;-).
V PŘÍPADĚ JAKÝCHKOLIV DOTAZů VOLEJTE.
NA SMS A E-MAILY NEMÁM ČAS ODPOVÍDAT.
SMS A E-MAIL AKCEPTUJI POUZE PRO ZASLÁNÍ VAŠÍ ADRESY K DORUČENÍ ZBOŽÍ.
!!! POKUD MÁTE JAKÝKOLIV DOTAZ,PROSÍM POUZE VOLAT !!!
prodám motor 2.8 CRD z Wranglera, 130kw kod ENS. Spodek je zadřený, chybí ojnice 2. válce. Na motoru jsou namontované vstřiky a čerpadlo.
Prodám motor Mercedes-Benz 642.940 3.0 Cdi 165Kw z ML 164.
Jedná se o polomotor zadřený na druhém ložisku kliky. Šály jsou přidřené ke klice a protočily se v bloku viz foto. Písty a hlavy jsou OK. rok 2009 najeto 296 000km.
Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
lodní motor čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp
Nový lodní motor - 4-taktní (plní emisní předpisy oproti 2-taktním motorům a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 11,5 kg, objem 54 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.