závodní čtyřkolky
Počet nalezených inzerátů ZÁVODNÍ ČTYŘKOLKY: 1000
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"
Koupím starý závodní lodní motor na rychlostní člun sportovní loď vodní historický kluzák závěsný tlačný motorek na čelo bok aj., doma stavěný nebo upravené motory z motocyklu jawa 125 - 350 čz kývačka pérák ogar Trenér 250 čz B T C scott aj., dělaná noha závodní nohu, víceválcový boxer řadový upravený automobilový Wartburg zkrácený aj. se třemi karburátory, závodní karburátor na methyl, benzín, závodní šroub vrtule, zajímavý či přímo závodní motor König Moskva Sachs Jawa čz Delfín Delphin Veterok Mercury Orlík Propulsor Tümller motory z Českých Budějovic MTB Mono 1 SP - 350 apod., od závodníků aj., startovní listina ze závodu lodí, plaketu, plaketa, plakát, cenu, pohár, trofej, fotografie, vestu, helmu, starý dobový závodní zajímavý kluzák loď člun R1 formule motorová lyže .... aj., také staré předválečné motory z USA, Německa, Československa, bronzové, hliníkové, ocelové boxery, řadové, jednoválce apod., případně rád koupím i jakékoliv jiné zajímavé dobové závodní stavby - silniční moto dragster na sprint trilka motokáru minikáru apod., děkuji za jakoukoliv nabídku.
Koupím starý závodní lodní motor na rychlostní člun sportovní loď vodní historický kluzák závěsný tlačný motorek na čelo bok lodi aj., doma stavěné nebo upravené motory z motocyklu jawa 125 - 350 čz kývačka pérák ogar Trenér 250 čz B T C scott aj., dělaná hliníková noha závodní nohu zavěšení na čelo člunu ovládání, víceválcový boxer řadový upravený automobilový Wartburg R1 snížený aj. se třemi karburátory, závodní karburátor na methyl, benzín, jikov, amal, dellorto, závodní šroub vrtule, zajímavý či přímo závodní motor König Moskva Sachs Jawa čz Delfín MZ Delphin Veterok Mercury Orlík Propulsor Tümller motory z Českých Budějovic MTB Mono 1 SP - 350 apod., od závodníků aj., startovní listina ze závodu lodí, plaketu, plaketa, plakát, cenu, pohár, trofej, fotografie, vestu, vesta, helma, helmu, starý dobový závodní zajímavý kluzák loď člun R1 formule vlečný kluzák lyžaře motorová lyže .... aj., také staré předválečné motory z USA, Německa, Československa, bronzové, hliníkové, ocelové boxery, jednoválce apod., případně jiné dobové závodní stroje: motokára, minikára, silniční moto, dragster, trilka aj., děkuji za jakoukoliv nabídku.
Dětská čtyřkolka ideální od 4 let s hydraulickou zadní brzdou, jednou rychlosti vpřed, elektrickým startérem a světly. Ideální čtyřkolka, kterou Vaše dítě vstopí do světa čtyřkolek. Čtyřkolka je ideální pro děti od čtyřech let. Na čtyřkolce je doraz plynu, čím můžete nastavit kolik maximálně lze přidat plyn. Páčky jsou hodně blýzko řidítek, aby na ně dítě dosáhlo. Bržděná je pak hydraulicky zadní náprava a přední je díky tomu stále řiditelná i při prudkém brždění. Čtyřkolka má jednu rychlost vpřed, kterou nějak neřadíte a při řízení čtyřkolky Kayo jen přidáváte plyn a brzdíte. U čtyřkolky je hlavně kladen důraz na bezpečnost, kde důležité díly jsou dotažené maticí a zajištěny proti povolení závlačkou. Plasty dětské čtyřkolky jsou z pružného materiálu a i při větším nárazu neprasknou. Na přední a zadní části čtyřkolky je pak ochranný rám v barvě. Výhodou je také "trhací" pojistka, kterou si dítě připevní k sobě a v případě pádu ze čtyřkolky se stroj vypne a neujede. Síla motoru o obsahu 72 ccm bohatě stačí pro dětské ježdění, ale dokáže uvézt i dospěleho. Stejně silné motory jsou i v nejmenších skútrech pro městské ježdění. Motork je 4 taktní a tedy úplně tichá, aby žádný ze sousedů neslyšel, jak Vaše dítě jezdí třeba za domem.
6.3.2023 - Dětská elektro čtyřkolka ATV FactoryTeam 1000W Zcela nový typ motoru
Nejnovější a nejkvalitnější model elektrické čtyřkolky na trhu. Zcela ojedinělý a dravý design si zamiluje naprosto každý.
Dětská elektrická čtyřkolky FactoryTeam je ideální volbou pro děti, které prozatím nemají žádné zkušenosti s jízdou na čtyřkolce.
Tento model je díky svému silnému motoru 1000W36V ideální, jak pro začátky, tak i pro pokročilejší jízdu na čtyřkolce. Sílný motor si hravě poradí s nerovným povrchem a lehkým terénem. Maximální rychlost této čtyřkolky je až 28Km/h.
Díky elektrickému motoru je čtyřkolka naprosto tichá a nikoho svou jízdou nevyrušuje. Samozřejmostí je u této čtyřkolky přední světomet, zpátečka třípolohové omezení rychlosti.
Záruka 2 roky.
Dětské čtyřkolky, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené (vyměňujeme nekvalitní matky za matky se silonem na duležitých místech.
Na sms neodpovidam
BERG TOYS - FERRARI MONACO - závodní čtyřkolky
Prodáme závodní šlapací čtyřkolky, vhodné do půjčoven nebo jen tak na sportování a posílení nohou. Velké šlapadlo, Berg Ferrari Monaco s měkčenou sedačkou a ochranným bezpečnostním rámem + startovní číslo. stálo 19 100,-Kč nyní za 10 000,-Kč / máme 7 Ks/. cena včetně DPH !
NOVÉ - ZABALENÉ
Prodám nové Lyže Mezzalama Dynafit Sidecut Carbon Technology
94/64/79, 162cm BlackYellow, Radius 24m,
CENA: jen 9990,- (původní 10,-)
Vhodné pro SKI Skialpové, Racing Ski pro závodní skialpinisty
Extremely robust RACE ski, with great downhill performance. Made for grand course races.
Hanomade in Austria
Postaveno pro závody Grand Course. Ve srovnání se svým předchůdcem je nová lyže Mezzalama konstruována s mírně širší lopatkou, delší špičkou rocker a kratším rádiusem. Díky tomu jsou lyže shovívavější a šetří energii při sjezdech. Touringová lyže Mezzalama pro závodníky nabízí působivý výkon na závodech Grand Course se svou dlouhotrvající odolností a pevností při minimalistické hmotnosti. Ve vašem závodě s časem se počítá každý gram, abyste dosáhli vrcholu co nejrychleji a nejefektivněji. Zároveň je potřeba odolnost a vyvážené výkonnostní charakteristiky, když se závodní terén stává vysokoalpským a náročnějším. Tato technická závodní a tréninková lyže využívá konstrukci bočnice s konstrukcí čepice na špičce a patě. Tato kombinace slibuje nejlepší možný přenos síly při velmi nízké hmotnosti a zároveň zajišťuje, že lyže nabízí shovívavý výkon při sjezdu. To vám pomůže vyhrát cenné vteřiny a vydat ze sebe vše. Speciální dřevěné jádro Race je vyrobeno 100% z prémiové Paulownia, zatímco pro závodní produkty je použito pouze těch nejlepších 10 procent dřeva. Získáte tak optimální poměr mezi hmotností a pevností lyže.
Další vrstva ze skelných vláken a karbonové výztuhy propůjčují lyži Mezzalama extra sílu. Pro dokonalé zakončení má skluznice DNA speciální závodní brus. S tím vším budete zaručeně nejrychlejší v náročných závodech.
S hmotností 790g byla vyvinuta nová Mezzalma Racing Ski pro závodní skialpinisty. Tento model je klasická závodní lyže pro dlouhé náročné závody. Je navržena pro dlouhodobou odolnost a stabilitu navzdory své minimální hmotnosti. Konstrukce sidewall bočnice, která přechází do konstrukce cap na špičce a patce, slibuje lehkost a nejlepší možný přenos síly. Zároveň lyže mnoho odpustí při sjezdu. 100% dřevěné jádro Paulownia - v závodním segmentu je používáno u jiných lyží pouze 10 procent dřeva - poskytuje optimální poměr hmotnosti a stability. Dodatečná vrstva ze skleněných vláken a karbonové rychlostní výztuhy dodávají této tréninkové a soutěžní lyži extra stabilitu.
CFMOTO Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm s výkonem 28 kW v kombinaci s bez spojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou předního diferenciálu. Homologace T3b je registrační značka žlutá a čtyřkolka je homologována jako traktor. K řízení čtyřkolky je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Sílu motoru přenáší převodovka s převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce). Krátká varianta má výhodu v ovladatelnosti, kde jste schopni se čtyřkolkou projet i v hustém lese, kde má lepší akční rádius zatáčení. O brždění čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 se starají čtyři kotoučové brzdy, kde je každá u jednoho kola. Ovládání brzd je pak páčkou na řidítku, kde vždy brzdí všechny čtyři brzdy, ale při použití páčky na řidítku, víc brzdí přední náprava a při použití nožní brzdy, víc brzdí zadní náprava. S bržděním Vám také pomůže Kanadský variátor CV-Tech, který má motorovou brzdu. To je potřeba hlavně při jízdě s opravdu těžkým nákladem. V základní výbavě je tažné zařízení ("koule") společně s elektrickou 7 pinovou zásuvkou. Tažné zařízení je pak i zapsané v technickém průkaze. Na předku čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 je silný naviják s tažnou silou 1.300 kg. Plasty čtyřkolky jsou pak naprosto pružné a když za ne chytíte a nebo se bohužel převrátíte, tak neprasknou.
Výbava:
audio player, FM rádio, USB, SD, Mp3 vstup, voltmetr nabití baterie,
muzika, start motorů,
přední a zadní LED světla s možností vypnutí,
jízda na pedál vpřed / vzad,
3 rychlosti jízdy na DO + zatáčení, s přednostní jízdou na DO před pedálem, tzn. můžete dítě ovladačem zastavit,
při nesešlápnutém pedálu tah motorů nahrazuje brzdu nebo brzdíte tlačítkem na DO,
náhon zadních kol motory 2x 12V / 45W,
plastová kola s pásem,
odpružení přední i zadní nápravy,
čalouněná sedačka,
zadní výsuvné madlo pro ruční tažení
odesíláme v kartonu 109x65x41cm, váha 21kg
upozornění: jezdit na této čtyřkolce může děcko s botou maximální délky 18.5cm,
(prostor stupaček je 19cm )
Délka čtyřkolky: 105cm
Výška čtyřkolky: 75cm
Šířka čtyřkolky: 67cm
Průměr kol: 36cm
Šířka kol: 15cm
Výška stupačky od země: 28cm
Sedačka od země: 51cm
Váha čtyřkolky: 18kg
Max. nosnost: 30kg
Max. rychlost: 6km/h
Pohon: 2x el. motor 45w na baterii 12v/7ah
Dobíječka: z 220v na 12v/1000ma, splňující normu ce, emc
Čas nabíjení baterie: 8 až 12hod
Délka provozu při plném nabití: 1 až 2hod
Určeno pro: děti od 3 let do cca 6 let
Prodám okruhovou ZX10R, R.V.2018,
Koncovka vyfuku RP s titanovymi svody, zadni stavitelny tlumic Ohlins TTX, zadni kolo Marchesini plus nahradni zadni origo, predni kolo original, zavodni retez Regina moto GP, kompletni zavodni elektrika, tlumic rizeni ohlins, zesilene cnc bryle, zavodni desky z04, prepakovani arp, komplet kryty motoru rb racing, silikonove hadice chlazeni, zavodni baterie, zavodni kapoty, gripy dinamo, arp riditka, predni brzda 19mm brembo zavodni+ kryt brzdove packy proti cizimu zabrzdeni, rychlopal domino, oboustranny quickshifter, pridam SOLO dl casomiru vc. kabeláže a nahradni budiky, predni a zadni stojany... moznost kompletní budiky + telemetrii I2M pro za 55tis., vc. cidel tlaku a teplot kol, linearni mereni podvozku, mereni sily brzdeni, lambda sonda, kompletni casomira na vsech dostupnych EU okruzích, plne programovatelna, umoznuje castecne ladeni motoru.
Koupím silniční závodní motocykl na sprint starý dragster dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní značky Jawa pionýr 50 3 či 4kvalt a více upravený z jawy 90 či 500 600 DT plochodrážní kompresor ESO apod. čz motokross dvoulauf žluťásek 980 Faltovka boxer do V řadový aj. Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico DKW NSU či automobilový motor Tatra 603 Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., zkrácený, prodloužený...., motor na malé koště pincek pionýr fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové vodníka na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery a převodovku označené testační raznicí TK, Soutěžní motor čz scott nebo jen jejich díly víko válec řazení karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ..., či dokumentaci ze závodů, fotografie startovní listina film plaketa plakát pohár ..., případně jiné závodní dobové stavby, jako motokára, silniční moto, vodní kluzák, trailku, minikáru apod. Děkuji za jakoukoliv nabídku.
Koupím starou trialku Petrovku trialka terénní trialový motocykl dobová doma stavěná terénní stavba motokross na závody motocross minikáru hurtovnici sajdu na sjezd z kopce gravity race motokára nebo silniční závodní motocykl či starý sidecar dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní na silniční moto dragster sprint motokáru rychlostní člun kluzák loď závodní motor značky Jawa čz Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico či automobilový motor Tatra Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., upravebný přestavěný motor pincek 50 pionýr 550 555 20 21 23 fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové vodníka na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené testační raznicí TK, lodní motor dělaný, závěsný, přestavěný z motocyklového jawa čz MZ nebo König Delfín MONO apod. či předválečný z USA Německa např. bronzový hliníkový boxer aj. Soutěžní motor čz scott skott nebo jen jejich díly spojka klika řadící vidlička startování karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ... Děkuji za jakoukoliv nabídku.
Koupím dobovou stavbu s motorem pionýr ficht jako starou trialku Petrovku trialka terénní trialový motocykl dobová doma stavěná terénní stavba motokross na závody motocross minikáru hurtovnici sajdu na sjezd z kopce gravity race motokára nebo silniční závodní motocykl či starý sidecar dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní na silniční moto dragster koště na sprint motokáru rychlostní člun kluzák loď závodní motor značky Jawa čz Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico či automobilový motor Tatra Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., upravebný přestavěný motor pincek 50 pionýr 550 555 20 21 23 fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové kuželové klapkové sání vodníka vodní chlazení na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec klapku závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené testační raznicí TK, lodní motor dělaný, závěsný tlačný přestavěný z motocyklového jawa čz MZ Propulsor nebo König Delfín MONO apod. či předválečný z USA Německa např. bronzový hliníkový boxer aj. Soutěžní motor čz scott skott nebo jen jejich díly spojka klika řadící vidlička startování karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ... Děkuji za jakoukoliv nabídku.
Seriď čtyřkolky a připrav se na jízdu! Spusť rampy, nalož ctyrkolky na příves a do pickupu. Potom připoj příves k pickupu a vydej se k závodní dráze. Nasaď si helmu, naskoč na čtyrkolku a vyhraj závod!
Prodám nové nerozbalené LEGO DUPLO 10947 Závodní auta
Závodní auta z řady LEGO DUPLO Město je pestrá stavebnice, která malým řidičům zaručí spoustu vzrušující zábavy a podpoří rozvoj jejich dovedností. Vžijte se do role závodníků s touto barevnou stavebnicí.
LEGO DUPLO 10947 Závodní auta pro děti již od 2 let
Rozvoj dětských dovedností z tématického prostředí závodních aut
Inspirace k nápaditým hrám s rodiči i kamarády
Stavebnice se 44 dílky 2 auta, 2 postavy, sestavitelné závodní boxy a další doplňky
Akční hračka s podporou dětského vývoje
Lze kombinovat s dalšími stavebnicemi LEGO DUPLO
Zhlédněte další nabídky prodejce
Hezký den,
na prodej ojetý závodní pitbike IMR GP 190.
Motor má najeto zhruba 10mth, beží a řadí výborně, start bez problému.
Přední vidlice Gubellini a brzdový systém JUAN jsou zárukou vysoké kvality tohoto stroje.
Tento stroj je jedním z nejlepších, co na světovém trhu sehnat. Spousty prvků vychází ze závodní stáje MIR a na jízdě se to velmi podepisuje. Stabilita v každém momentu je neskutečná. Po domluvě jsme schopni připravit na pitbike nový 4kvaltový motor DAYTONA, který je v základu o 4koně silnější než ZS.
POPIS:
Motor: 1 válec, 4taktní 190ccm, chlazen olejem a vzduchem
Výkon: 14,91kw - 20PS
Převodovka : manuální, 5 rychlostí, řazení reverzní - 1N2345
Přední vidle : Gubellino
Zadní tlumič: nastavitelný DNM
Přední brzda: JUAN
Zadní brzda: 180mm MIR RACING
Ráfky: vel. 12, ultralehké
Závodní přepákování - nastavitelné
Závodní výfukový systém.
Rozvor: 1150mm
Výška sedla : 750mm
Hmotnost:
Napínák řetězu GP.
Pořizovací cena 120.000,-
Prodám závodní motorku Kawasaki ZX10R. rok 2019. TP. Moto má 1750 km. Výbava: výfuk Akrapovič, + titan svody, záv.přepakování, vzduch filtr BMC, závodní elektronika Kawasaki, čidla tlaku, závodní brýle CNC, závodní budík AIM, telemetrie, zadní tlumič Ohlins TTX, + přední pružiny a planžety, přední brzda Brembo, podsedlový rám Motoholders, karbon kryty rámu, víčko nádrže + štel. zadního kola Walter moto.