inzerce, prodej, prodám, bazar

zákon o pozemních komunikacích 2018 - strana 18

Počet nalezených inzerátů ZÁKON O POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH 2018: 1000 - strana 18

Malotraktor Kioti CS2220
Prodám nový malotraktor Kioti CS2220 - diesel,3 válec, mechanická převodovka 6x2,jeden okruh hydrauliky, hmotnost 715 kg, vč. velkého TP a schválení pro provoz po pozemních komunikacích
John Deere 3038E / Planýrovací zařízení Platz–Max–NLFF 2.2m
Dobrý den Prodám John Deere 3038 E s Planýrovací zařízení Platz–Max–NLFF -R.v.2019 -Mth.194 -perfektny stav Motor Vznětový kapalinou chlazený přeplňovaný tříválec Yanmar, automatické odvzdušnění, žhavící svíčky, horizontální výfuk, dvojitý vzduchový filtr, ruční plyn Výkon při otáčkách 27,4 kW / 36,7 HP při 2600 min Objem motoru 1600 cm3 Objem nádrže 28,5 l Výkon na vývodové hřídeli 22 kW / 30 HP k Převodovka Hydrostatická – 2 rozsahy; ovládání dvěma pedály Twin Touch; plynulé nastavení rychlosti; tempomat; Pohon 4 x 4; uzávěrka diferenciálu zadní nápravy Tempomat ANO Rychlost vpřed/vzad 23 km/h Hydraulika Otevřená hydraulická soustava 35,2 l/min, (20,2 l/min pracovní;15 l/min řízení); vnější hydraulické okruhy na přání; Řízení Hydraulické řízení Brzdy kotoučové brzdy v olejové lázni Objem palivové nadrže 28,5 l Vývodový hřídel Nezávislý; elektricky zapínaná mokrá spojka; standardně zadní 540 ot/min; na přání přední vývodový hřídel 1000 ot/min – prodloužený zadní VH Zadní tříbodový závěs Kat. I; max. nosnost 946 kg; nosnost 610 mm za koncem ramen 615 kg Výbava Standardní sedačka; držák nápojů; odkládací schránka; Spodní pravítko se závěsem pro přívěs – kolík 30 mm Volitelná výbava přední tříbodový závěs; čelní nakladač; … Homologace Schváleno k provozu na pozemních komunikacích: homologováno jako Traktor kolový T2. Sedadlo Nastavitelná sedačka vysoká 53cm, odpružená s opěrkami Pneumatiky Přední 13x6,5-6, Zadní 23x10,5-12 Rozměry výška s rámene x délka x šířka 2422 x 2945 x 1446 mm Rozvor 1595 mm Hmotnost 1053 kg Nejvyšší hmotnost přípojného vozidla: brzděného přípustná/povolená 2500/ Planýrovací zařízení Platz–Max–NLFF/Made in Germany Planýrovací zařízení ve vlečeném provedení je modifikací typu NL pro práci s tzv. FarmFlex válcem o Ø310 mm. Jde o težký, až 140 kg těžký válec složený z jednotlivých segmentů – gumových kol. Efektem válce je vysoké zhutnění povrchu po provedení údržby.
AUDI A3 3.2 V6 QUATTRO 250HP 320NM MANUÁL
Prodávám Audi A3 Sportback (esková širší karoserie) 3,2 V6 Quattro (4x4) 8P. Motor BDB. Manuální 6st. převodovka. Xenony. Kožený interiér. Vyhřívaná přední sedadla. Originální zvuková sestava BOSE. Rok výroby 12/2003. Najeto 225tis. V roce 7/2019 dovezeno s Německa. STK do 8/2023. Nový nerezový fýfuk (od katalizátoru až nakonec = středový rezonátor a koncový díl = 30.000Kč investice) od výrobce FOX určený pouze pro tento typ vozu vč. homologace pro provoz na pozemních komunikacích (homologační čísla na výfuku i papírové potvrzení pro policii hlavně v A nebo D a za chvíli i u nás na STK). Evropská homologace TÜV / ABE. Šíbr a okna v elektrice. Před 3 roky opravovaná rez karoserie + lakování. Nyní něco málo prolézá + jedna vada laku nad levým zadním kolem, vše viz. foto. Auto je na originálních kolech AUDI 225/45r17. V techničáku je již zapsána jiná velikost kol 225/40r18, takže v případě změny kol nebude problém na technické prohlídce. Cena auta je již zohledněna díky nedostatkům: Vada laku nad levým zadním kolem co jsem již uváděl + přestal fungovat DO. Centrál odemyká pouze klíčkem. Další zohlednění ceny je v pořizovací ceně nerezového výfuku 30t, takže je auto víceméně jako za cenu 99t.
Rozmetadlo hnoje - chlévské mrvy - rozmetač 10 tun
Rozmetač - rozmetadlo statkového hnoje - statkové mrvy LMR PTU-10B • NOSNOST nákladu: 10 tun • Hmotnost stroje: 4400 kg • CELKOVÁ hmotnost: 14400 kg • OBJEM korby: 13 m3 • Hydraulická GILOTINA s těsněním pro řídká hnojiva • Hydraulický POSUV s dálkovou regulací z kabiny traktoru • Pracovní ZÁBĚR rozmetacího ústrojí 2x rotor: 12-14 m • HARDOXOVÉ otočné nože • OCHRANA rozmetacího ústrojí spojkou • TANDEMOVÁ náprava: ADR-FAD • Pneu (nové): 500/50-17 • Schváleno k provozu na pozemních komunikacích..TP • OBRYSOVÉ ROZMĚRY - nakládací výška bočnic: 2420 mm - výška podlahy od země: 1375 mm - délka rozmetadla: 6680 mm - šířka rozmetadla: 2380 mm - výška rozmetadla včetně rozmetacího stolu: 2685 mm Rozmetadlo je vybaveno hydraulickým dopravníkem, jehož plynulá regulace je ovládaná z kabiny traktoru. Každý model je v celokovovém robustním provedení, což zajišťuje vysokou životnost konstrukce. Rozmetací zařízení je vybaveno dvěma svislými rotory s otočnými noži, které garantují kvalitu drcení a symetrické rozmetání v celé šířce pracovního záběru. Rozmetací stůl lze jednoduše demontovat a nahradit nástavbou, čímž se z rozmetadla stává návěs s hydraulickým zavíracím čelem. Tandemová náprava je brzděna pneumaticky a na přání lze systém nahradit i hydraulikou. Zadní uzavírací gilotina je vybavena gumovým těsněním a hydraulickým ovládáním z kabiny traktoru.
Rozmetadlo hnoje - chlévské mrvy - rozmetač 8 tun
Rozmetač - rozmetadlo statkového hnoje - statkové mrvy LMR PTU-8A • NOSNOST nákladu: 8 tun • OBJEM korby: 7,5 m3 • Hmotnost stroje: 4000 kg • CELKOVÁ hmotnost: 12000 kg • Hydraulická gilotina s těsněním • Hydraulický POSUV s dálkovou regulací z kabiny traktoru • Pracovní ZÁBĚR rozmetacího ústrojí 4x rotor: 6-8 m • OCHRANA rozmetacího ústrojí spojkou • TANDEMOVÁ náprava: ADR-FAD • Pneu (nové): 400/60 15,5 • Schváleno k provozu na pozemních komunikacích..TP • OBRYSOVÉ ROZMĚRY - nakládací výška bočnic: 2230 mm - výška podlahy od země: 1230 mm - délka rozmetadla: 5600 mm - šířka rozmetadla: 2250 mm - výška rozmetadla včetně rozmetacího stolu: 2600 mm Rozmetadlo je vybaveno hydraulickým dopravníkem, jehož plynulá regulace je ovládaná z kabiny traktoru. Každý model je v celokovovém robustním provedení, což zajišťuje vysokou životnost konstrukce. Rozmetací zařízení je vybaveno čtyřmi svislými rotory, které garantují kvalitu drcení a symetrické rozmetání v celé šířce pracovního záběru. Tandemová náprava je brzděna pneumaticky a na přání lze systém nahradit i hydraulikou. Zadní uzavírací gilotina je vybavena gumovým těsněním a hydraulickým ovládáním z kabiny traktoru.
Rozmetadlo hnoje - chlévské mrvy - jednoosé 5 tun
Rozmetač - jednonápravové rozmetadlo statkového hnoje - statkové mrvy LMR PTU-5A • NOSNOST korby: 5 tun • OBJEM korby: 6,3 m3 • Hmotnost stroje: 3500 kg • CELKOVÁ hmotnost: 8500 kg • Hydraulické ČELO s těsněním pro řídká hnojiva • Hydraulický POSUV s dálkovou regulací z kabiny traktoru • Pracovní ZÁBĚR rozmetacího ústrojí 4x rotor: 6-8 m • OCHRANA rozmetacího ústrojí spojkou • JEDNOOSÁ náprava: ADR-FAD • Pneu (nové): 400/60 15,5 • Schváleno k provozu na pozemních komunikacích..TP • OBRYSOVÉ ROZMĚRY - nakládací výška bočnic: 2135 mm - výška podlahy od země: 1375 mm - délka rozmetadla: 5035 mm - šířka rozmetadla: 2250 mm - výška rozmetadla včetně rozmetacího stolu: 2355 mm Rozmetadlo je vybaveno hydraulickým dopravníkem, jehož plynulá regulace je ovládaná z kabiny traktoru. Každý model je v celokovovém robustním provedení, což zajišťuje vysokou životnost konstrukce. Rozmetací zařízení je vybaveno čtyřmi svislými rotory, které garantují kvalitu drcení a symetrické rozmetání v celé šířce pracovního záběru. Jednoosá náprava je brzděna pneumaticky a na přání lze systém nahradit i hydraulikou. Zadní uzavírací čelo je vybaveno gumovým těsněním a hydraulickým ovládáním z kabiny traktoru. Cena v Kč bez DPH
Hasičský přívěsný vozík PPS12
Město Železný Brod nabízí k prodeji bývalý hasičský vozík. Upozorňujeme, že vozík není způsobilý k provozu na pozemních komunikacích.
Obytní přívěs do 750 kg.
Koupím obytní přívěs v plne funkčním technickém stavu schopní provozu na pozemních komunikacích s pohotovostnou hmotností maximálne do 750 kg.
500W 750W SADY SE STŘEDOVÝM POHONEM SAMOSTATNÉ MOTORY ZVÝHO
PŘESTAVBOVÁ SADA JE KOMPLETNÍ. NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ DALŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ. Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat. VÝHODY SADY: multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další… možnost aktivace nebo deaktivace tempomatu L+P brzdová páka e-brake se spínačem, díky kterému můžete okamžitě vyřadit motor z provozu variabilita přestavby (kola, koloběžky, tříkolky) bezúdržbová, robustní a odolná konstrukce motoru možnost přepletení do ráfku 20"-28" (ve specializovaném servisu) na motor je možné namontovat brzdový kotouč DÉLKY KABELŮ: displej: 300 mm brzdy: 400 mm akcelerátor: 400 mm napájecí kabel (z kontroleru): 1200 mm kabel motoru (z kontroleru): 1200 mm kabel motoru (z motoru): 350 mm připojení hlavního kabelového svazku: 170 mm hlavní kabelový svazek: 1100 mm kabel senzoru šlapaní: 950 mm TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici. OBSAH BALENÍ: Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28" Baterie 36V 13Ah v brašně Nabíječka 5A LCD displej s ovládáním Programovatelná řídící jednotka L+P brzdová páka s odpojovačem Otočný akcelerátor Centrální kabelový svazek Pedálový asistent Tato sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Konverzní kit 36V/250W středový motor 8FUN
Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. Individuální konzultaci doporučujeme u karbonových rámů a u kol s vlisovanými ložisky tzv. press fit. Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z pěti displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 36 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz. OBSAH BALENÍ: Středový motor 36 V, 250 W Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy Snímač rychlosti s magnetem Převodník 46 zubů s ochranným krytem L+P šlapací klika Montážní materiál (šroubky a matky) Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace). Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU: Elektrokola.
SET EVBIKE 48V, 1000W - STŘEDOVÝ POHON
Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. Individuální konzultaci doporučujeme u karbonových rámů a u kol s vlisovanými ložisky tzv. press fit. Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z pěti displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 48 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz. OBSAH BALENÍ: Středový motor 48 V, 1000 W Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy Snímač rychlosti s magnetem Převodník 46 zubů s ochranným krytem L+P šlapací klika Montážní materiál (šroubky a matky) Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
GPS na kolo - ochrana před ukradením
GPS lokátor GTS1800 GPS lokátor kamuflovaný v blikačce, díky čemuž nebudí žádné podezření v případě odcizení Vašeho kola. Disponuje krytím proti vodě IP67, takže neubere na běžném užívání jako výstražnému světlu ke zvýšení viditelností na pozemních  komunikacích. Inteligentní systém, který dokáže rozpoznat otřesy a pohyb se postará o co nejdelší výdrž baterie. Další výhodou pro ochranu Vašeho zdraví je SOS tlačítko, které po uložení až dvou čísel dokáže odeslat alarm se současnou polohou v případě potřeby. Díky aplikaci ve vašem telefonu máte o svém kole neustálý přehled.
KONVERZNÍ KIT /SET/ 750W/36V - 1000W/48V PŘEDNÍ KOLO
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu. Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu. Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu: - značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou - speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou - používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm - výplety jsou od nás před odesláním vycentrované* - sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír - výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48V, 36V Výkon pohonu 750W, 1000W Hmotnost 7,3 Kg Volnobněžka Ne Vestavěná převodovka Ne Možnost rekuperace Ne Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V Montážní šířka 100 mm Napětí 36V / 48V Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů Průměr 243 mm
KONVERZNÍ KIT 750W 36V / 1000W 48V PŘEDNÍ LITÉ KOLO 20''
Specifikace: Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V Montážní šířka předního kola: 100mm Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x) Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku). Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit. Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu. Hmotnost pohonu 6,6 kg Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48 V, 36 V Umístění pohonu Přední, Zadní Velikost ráfku 20" Výkon pohonu 1000 W, 750 W Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Hlučnost pohonu
KONVERZNÍ KIT 48V/750W STŘEDOVÝ MOTOR 8FUN
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná. Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu. Technické parametry: Verze: BBS-02 Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm) Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola) Max. otáčky: 83rpm Max. hluk: 55dB Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A PAS snímání pedálový senzor: integrovaný Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů) Součástí balení: Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů) Propojovací kabeláž 1-4 Senzor rychloměru s magnetem Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z) Držák motoru L+P klika 175mm spojovací materiál český manuál Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit. Záruka: 24 měsíců Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem. Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU: Elektrokola.
prodáme technické osvědčení kobit-výsprávková souprava
prodáme z rozebrane nástavby malé i velké technické osvědčení o provozu na pozemních komunikacích včetně štítku ke stroji výsprávková souprava kobit turbo 5000 combi.rok výroby 2005, možno zaslat i na dobírku
Příkopové rameno Marolin M500ASX
Prodám nové příkopové rameno Marolin M500ASX s fixně předsunutou žací hlavou. Výbava: Předsunuté rameno, rotace ramene 100 stupňů, LED světelná lišta, mechanická pojistka pro provoz po pozemních komunikacích, hydraulická pojistka při vjetí na překážku s akumulátorem, plovoucí poloha prvního ramene a žací hlavy, kardan, stabilizátory, ovládání bovdeny nebo proporcionální joystick, reverzní rotor žací hlava 1000 EVO s 40 noži (pro M500ASX), nastavitelný válec se 4 ložisky (M500ASX), odnímatelný přední kryt, dvojité čerpadlo 40 HP, chladič, přepravní šířka 240 cm Volejte 619745 nebo pište asimon@ Deutz Fahr, New Holland, Kubota, Zetor, Kioti, John Deere, JCB, Lamborghini, Landini, Mcormick, Same, Yanmar, TYM, Branson, Iseki, Ferrari, Goldoni, Carraro, Solis, Reform
Malotraktor CAPTAIN 263
Malotraktor 4x4 Homologace pro provoz po pozemních komunikacích + SPZ Motor MITSUBISHI STAGE V 25 HP - 3 válec kapalinou chlazený Tříbodový závěs kat. I. Ochranný rám Záruka 24 měsíců Zdvihová kapacita 750 kg Ve standardní výbavě šípová kola - možnost až 7 druhů pneu Převodovka mechanická, řazení na blatníku - 9x3, 3 skupiny redukce (rychlá - střední - pomalá) PTO - 540/1000 (540E) při 2000 ot/min Rychlost 24,2 km/h Uzávěrka zadního diferenciálu 2 čerpadla - 1x pro posilovač řízení, 1x pro pomocnou hydrauliku Jeden dvojčlenný okruh Hmotnost 879 kg Hydrostatický posilovač řízení Palivová nádrž na 23 litrů Obrázky zde uvedené jsou pouze ilustrační.
Malotraktor CAPTAIN 223
Malotraktor 4x4 Homologace pro provoz po pozemních komunikacích + SPZ Motor MITSUBISHI STAGE V 21,5 HP - 3 válec kapalinou chlazený, zdvihový objem 953 ccm Tříbodový závěs kat. I. Ochranný rám Záruka 24 měsíců Zdvihová kapacita 750 kg Ve standardní výbavě šípová kola - možnost až 7 druhů pneu Převodovka mechanická, řazení na blatníku - 9x3, 3 skupiny redukce (rychlá - střední - pomalá) PTO - 540/1000 při 2000 ot/min Rychlost 24,2 km/h Uzávěrka zadního diferenciálu Jeden dvojčinný okruh 1 čerpadlo - posilovač řízení + pomocná hydraulika Hydrostatický posilovač řízení Palivová nádrž na 23 litrů Obrázky zde uvedené jsou pouze ilustrační.
Návěs LAUMETRIS PTL-30F / nosnost 30 tun / objem 50 m3
• NOSNOST NÁKLADU: 30000 kg (30 tun) • HMOTNOST návěsu: 9150 kg • OBJEM korby: 39,5 + nástavky: 50 m/3 • Odpružená oj listovými pery • Odpružený podvozek pneumaticky nebo listovými pery (ADR-FAD-TVZ) • Hydraulicky ŘÍZENÉ natáčení přední + zadní nápravy • Hydraulická opěrná noha • Obslužná lávka se žebříkem • Krycí plachta s roletou • Okénko na obilí • Ocelové kryty kol • PNEUMATIKY: 600/55 R26,5 • Max rychlost: 40-60 km/hod (dle výběru podvozku) • VNITŘNÍ ROZMĚRY KORBY - výška korby: 2255 mm - délka korby: 8000 mm - šířka korby: 2060 mm • OBRYSOVÉ ROZMĚRY - výška návěsu: 4030 mm - délka návěsu: 9900 mm - šířka návěsu: 2550 mm • Schváleno k provozu na pozemních komunikacích. Tech. průkaz - ZÁRUKA 36 měsíců