z palet - strana 13
Počet nalezených inzerátů Z PALET: 888 - strana 13
Půjčím dodávku Opel Vivaro L1H1
Rozměr ložné plochy
Délka:2 400 mm
Šířka:1 660 mm
Výška:1 490 mm
Objem:5,94 m3
Ceník:
1hod - 120Kč
6hod - 500Kč
1 den - 800Kč
Víkend (pátek večer až pondělí ráno) - 1500Kč
Maximální denní nájezd 300km, za každý další km 2Kč/km. Při domluvě předem se můžeme domluvit jinak.
Dlouhodobý pronájem je také možný, individuální cena.
Po domluvě možnost také dovézt k Vám.
Součástí pronájmu je samozřejmě povinné a havarijní pojištění s NEOMEZENOU asistencí a česká dálniční známka. Půjčení i vrácení s plnou nádrží.
Výbava: Tažné zařízení, funkční klimatizace, manuální 6. stupňová převodovka, autorádio s možností připojení telefonu přes AUX, zadní couvací kamera, 3 místa k sezení
K dodávce je možnost zapůjčit i tažný vozík.
K zapůjčení je potřeba pouze platný ŘP skupiny B, OP a kauce 5000Kč.
Volejte nebo pište SMS kdykoliv na číslo .
Autopůjčovna, pronájem vozidel, půjčovna vozidel, půjčení auta, pronájem dodávky, půjčení dodávek, autodoprava, vozík, přeprava materiálu, palet
Paletový vozík krátky pro vyšší zatížení s nosností 2500 kg, výškou zdvihu 200 mm, vybavený zdvojeným provedení nosných kol s kvalitními ložisky, pomocnými nájezdovými koly na konci vidlic pro snažší najíždění do palet a redukčním ventilem proti přetížení. Vozík má pevnou konstrukci a rám. Cena je uvedena bez DPH.
Technické parametry:
Nosnost 2500 kg
Délka vidlic 800 mm
Šířka vidlic 540 mm
Výška zdvihu 200 mm
Minimální výška 75 mm
Nosná kola PUR tandem
Řídící kola GUMA
Paletový vozík nízkozdvižný pro vyšší zatížení s nosností 2500 kg, výškou zdvihu 200 mm, vybavený zdvojeným provedení nosných kol s kvalitními ložisky, pomocnými nájezdovými koly na konci vidlic pro snažší najíždění do palet a redukčním ventilem proti přetížení. Paletový vozík má pevnou konstrukci a rám. Tento "paleťák" je velice oblíbený. Cena je uvedena bez DPH.
Technické parametry:
Nosnost 2500 kg
Délka vidlic 1150 mm
Šířka vidlic 540 mm
Výška zdvihu 200 mm
Minimální výška 75 mm
Nosná kola PUR tandem
Řídící kola GUMA
Náš nejosvědčenější a nejoblíbenější model. Kvalitní paletový nízkozdvižný vozík do náročných provozů s nosností 2500 kg, výškou zdvihu 200 mm, vybavený zdvojeným provedení nosných kol, pomocnými nájezdovými koly na konci vidlic pro snažší najíždění do palet a redukčním ventilem proti přetížení. Vozík má robustní konstrukci a je vybaven kvalitními koly s ložisky díky nimž má vozík výbornou ovladatelnost. Hydraulika vozíku je výborně servisovatelná. Cena je uvedena bez DPH.
Technické parametry:
Nosnost 2500 kg
Délka vidlic 1150 mm
Šířka vidlic 540 mm
Výška zdvihu 200 mm
Minimální výška 75 mm
Nosná kola PUR tandem
Řídící kola GUMA
Paletový vozík s rychlozdvihem pro vyšší zatížení s nosností 2500 kg, výškou zdvihu 200 mm, vybavený zdvojeným provedení nosných kol s kvalitními ložisky, pomocnými nájezdovými koly na konci vidlic pro snažší najíždění do palet a redukčním ventilem proti přetížení. 3 x rychlejší zdvih. Vozík má pevnou konstrukci a rám. Cena uvedena bez DPH.
Technické parametry:
Nosnost 2500 kg
Délka vidlic 1150 mm
Šířka vidlic 540 mm
Výška zdvihu 200 mm
Minimální výška 75 mm
Nosná kola PUR tandem
Řídící kola GUMA
cena je včetně všech poplatků, včetně advokátních služeb, včetně úschovy kupní ceny, včetně provize, Vám zprostředkuje prodej logistického, skladového a komerčního areálu ve Velkých Němčicích (13.349m²). Areál obsahuje 4 zděné, nepodsklepené budovy, které jsou vystavěny na vlastním pozemku. Celý prostor je oplocen a napojen na všechny IS (elektřina, voda, plyn). Areál je napojen na nově dobudovaný vysokotlaký plynovod, který je na hraně pozemku. Objekt je zabezpečen kamerovým systémem, celý je napojen na elektronický zabezpečovací systém a elektronickou požární signalizaci (EZS, EPS). Více informací najdete zde:
Objekt je napojen na vlastní sloupovou trafostanicí s parametry 400V/250 KVA. Trafostanice byla rekonstruována v r. 2020, disponuje novým venkovním rozvaděčem a novou elektroinstalací po celém areálu.
Všechny budovy mají vlastní elektrické rozvodné skříně, všechny budovy mají vlastní vytápění - energetická soběstačnost.
Kanalizace je řešena dvěma pravidelně vyváženými odpadními jímkami (120m3 a 60m3).
Vytápění každé z budov je realizováno novým výkonným, velmi úsporným plynovým kotlem (v provozu od r. 2020). Byla provedena kompletní obnova vytápění s nejmodernější úspornou technikou.
Vjezd do areálu je opatřen dvěma vjezdovými branami.
Skladové a výrobní haly disponují vysoko zátěžovými, nivelačními podlahami.
Každá z hal má své venkovní zastřešené nákladové rampy (celkový počet: 7).
Areál poskytuje velkorysé parkovací plochy pro osobní, nákladní i kamionovou dopravu, včetně bezpečného prostoru pro manipulaci i otáčení velkých aut.
Všechny stavby jsou řádně zapsané v katastru.
Areál je ve velmi dobrém technickém stavu a je v plném provozu. Areál stojí zcela samostatně, nejbližší sousední zástavba je vzdálena min. 2 km.
Areál je přístupný z obousměrné komunikace č. 425 (směr Brno – Hustopeče) s ideálním napojením na dálnici D2 (E65) ve směru Brno – Bratislava (sjezd Hustopeče). Dálnice spojuje 3 sousední země, areál je na křižovatce státních silnic všech směrů.
Parametry areálu:
Celková plocha pozemku včetně staveb: 13.349m²
Celková zastavěná plocha: 12.635m²
Venkovní manipulační plocha: 1.631m²
Celková užitná plocha: 6.236m²
Skladovací prostory: 3.364m²
Administrativní prostory: 406m²
Rampa venkovní: 7x
Rampa vnitřní: 2x
Vjezdová mechanicky posuvná brána: 2x
Všechny budovy jsou energeticky soběstačné
Vlastní trafostanice: 1x
Počet budov: 4x
Plně automatický zakládací systém – kapacita 4.300 ks palet
Pro podrobnější informace, výkresovou dokumentaci i větší množství fotografií jděte na:
Odtahová služba,náklad až 3,5t,odvoz až 6ti osob,slušné jednání,spolehlivá a bezpečná přeprava nákladu.Přepravujeme osobní,dodávkové a lehké nákladní vozy včetně zemědělské,stavební a úklidové techniky,kolových/pásových bagrů, vysokozdvižných vozíku, motocyklů, tříkolek,čtyřkolek, přeprava stavebního materiálu,palet, dřeva, vazniku, bazénu, zastřešení,stavebních buněk atd.Rozměry plošiny 530/210 se silným hydraulickým navijákem.Tažné zařízení + vlek na 2 vozy, přeprava lodi,dlouhé trámy, traverzy atd. VŠE NA DOHODĚ VČETNĚ CENY. NEPOJÍZDNÉ ČI JINAK POŠKOZENÉ VOZIDLA JE MOŽNO PO DOHODĚ OPRAVIT U NÁS V AUTOSERVISU.Ekolikvidace vozidel,vytažení havarovaných, zarostlých vozů ze zahrad,úklid parkoviště, odvoz vozu na STK včetně přípravy,přeprava veteránů,možnost parkování/zazimovaní vozidel,karavanů obytných aut atd.Ceny po telefonické domluvě.
Peugeot Boxer Maxi 3.0 HDI, ROK 2010/11, motor je Iveco Daily 3.0, celková hmotnost je do 3500 kg, skupina B, kupoval jsem ho ve 1/2017 s nájezdem cca 174000 km, cca na 195000 km vyndán motor a proběhla celková repase převodovky (30000 kc),celou dobu parkováno v hale, aktuálně najeto 2293xx km, většinou sloužilo jako druhé nebo náhradní auto, za poslední 2 roky najezd už jen 6000 km, za 6 let tedy z těch větších oprav repase převodovky, nová autobaterie, nové DPF s čidlama, poslední díl výfuku, nové brzdy, lanovody, obě zadní ložiska s ABS čidli, spodek pravidelně voskován, včetně dutin a dveří, tudíž bez koroze, namontováno tažné zařízení SVC Náchod na 2500 kg, vytahovací schody do nákladního prostoru, ten je samozřejmě osvětlen 2 led světly, vzadu oranžová led blikací stroboskopy, couvací přídavná světla, zvukový signál na couvání, CB vysílačka ,pod autem vyroben nerezový držák na rezervo, zesílená listová péra 3ks, kompletně motorová část zaplastována, nový startér Bosch, nový motorek steračů. Z výbavy to je klima, vzduchová sedačka řidiče s loketkou, tempomat, okna v elektrice, autoradio na CD a mp3, airbag,ASR ,ABS, asistent rozjezdu do kopce, centrální zamykání, palubní kamera True cam, 2 klíče. Nyní v lednu 2023 výměna oleje 5w-30, olej filtru, pal.filtr, kab.filtr, vzduch.filtr, přední destičky a prachovky, napínák řemenem a další pomocná kladka, oba pomocné řemeny , STK do 2/2025. Auto je momentálně na pěkných zimních pneu, ještě mám sadu letních na discích. Auto garážované po dobu 6 let a nebourané, je to dovoz z Mnichova ve 2016, já v ČR první majitel. K autu mohu dát původní kompletní vyfuk s DPF, je to verze kde ho lze odstranit a nahrát software 3.0 bez DPF. Auto se prodává z důvodu malého využití, koupil jsem si Iveco s čelem. Více fotek přes whatsApp. Auto vhodné na stěhování, autodopravu, řemeslníky, truhláře na převoz nábytku.
Délka nákladního prostoru: 4,10 m
Výška nákladního prostoru: 2,20 m ( 3,25 m auto)
Šířka nákladního prostoru 2,10 m
Objem nákladního prostoru: 19 m3
Max. hmotnost nákladu: 1100 kg
Max. počet EUR palet: 6 EUP
Skříňová dodávka ,odpočet DPH není. Stejný jako Citroën Jumper nebo Fiat Ducato. V nádrži je 3/4 nafty.
Prodám Fiat Ducato Maxi s motorem IVECO 2.3 JTD 96kw 130 Multijet EURO 4 najeto 240 000km
Generální oprava motoru a převodovky
Nová spojka, kladky, rozvody, řemeny, vstřiky, žhavící svíčky
Rok 2014
Euro 4
Klimatizace
Parkovací kamera
Nový olej+všechny filtry
Nová STK
L4H2
Nosnost 1300kg
Ložná plocha 4m ( 6 EUR palet )
MAXI podvozek
Zadní dveře 270•
Pěkné zimní pneu
Vyhřívané sedadlo řidiče
Na autě jsou kosmetické.
Pro auto již nemám využití.
KONEČNÁ CENA S DPH 405350,-KČ PRODÁM IVECO DAILY 35S18 VALNÍK+PLACHTA 9euro PALET 3,0HPi 132kw,rv10/2017,najeto 562700km,celová nosnost do 3500kg!!!6-ti kalt,ADblue.Vozidlo jezdilo pouze dálkovou dopravu/jezdí a vypadá na 200000km!!Zakoupen jako nový v ČR,jede výborně-nic nebouchá-nemlátí-nekouří-velmi živý original motor itálie.Výbava centrál na do,el.okna+zrcátka,pal.pc,or.radio sd,české menu,usb,digi-klima-krásně chladí,topení pěkně topí,loketka,prostorné spaní xl,mlhovky+přísvit v zatáčkách,ZÁNOVNÍshrnovací plachta-bez poškození,webasto,měchy+vestavěný kompresor,hliníkové bočnice+led osvětlení,odkládací box,box na vodu.Rozměry ložné plochy D-451,Š-221,V-240/245CM.NOSNOST 960KG.Nové čelní okno splintex,Brzdové kotouče+destičky FEBI,lana ručky,stk+em3/2024.Cena335000kč+dph21%70350kč=405350kč.SEDNOUT A k vidění u Brandýsa nad labem-Záryby-306/382,Praha-Východ,psč27713
Peugeot Boxer Maxi 3.0 HDI, ROK 2010/11, motor je Iveco Daily 3.0, celková hmotnost je do 3500 kg, skupina B, kupoval jsem ho ve 1/2017 s nájezdem cca 174000 km, cca na 195000 km vyndán motor a proběhla celková repase převodovky (30000 kc),celou dobu parkováno v hale, aktuálně najeto 2293xx km, většinou sloužilo jako druhé nebo náhradní auto, za poslední 2 roky najezd už jen 6000 km, za 6 let tedy z těch větších oprav repase převodovky, nová autobaterie, nové DPF s čidlama, poslední díl výfuku, nové brzdy, lanovody, obě zadní ložiska s ABS čidli, spodek pravidelně voskován, včetně dutin a dveří, tudíž bez koroze, namontováno tažné zařízení SVC Náchod na 2500 kg, vytahovací schody do nákladního prostoru, ten je samozřejmě osvětlen 2 led světly, vzadu oranžová led blikací stroboskopy, couvací přídavná světla, zvukový signál na couvání, CB vysílačka ,pod autem vyroben nerezový držák na rezervo, zesílená listová péra 3ks, kompletně motorová část zaplastována, nový startér Bosch, nový motorek steračů. Z výbavy to je klima, vzduchová sedačka řidiče s loketkou, tempomat, okna v elektrice, autoradio na CD a mp3, airbag,ASR ,ABS, asistent rozjezdu do kopce, centrální zamykání, palubní kamera True cam, 2 klíče. Nyní v lednu 2023 výměna oleje 5w-30, olej filtru, pal.filtr, kab.filtr, vzduch.filtr, přední destičky a prachovky, napínák řemenem a další pomocná kladka, oba pomocné řemeny , STK do 2/2025. Auto je momentálně na pěkných zimních pneu, ještě mám sadu letních na discích. Auto garážované po dobu 6 let a nebourané, je to dovoz z Mnichova ve 2016, já v ČR první majitel. K autu mohu dát původní kompletní vyfuk s DPF, je to verze kde ho lze odstranit a nahrát software 3.0 bez DPF. Auto se prodává z důvodu malého využití, koupil jsem si Iveco s čelem. Více fotek přes whatsApp. Auto vhodné na stěhování, autodopravu, řemeslníky, truhláře na převoz nábytku.
Délka nákladního prostoru: 4,10 m
Výška nákladního prostoru: 2,20 m ( 3,25 m auto)
Šířka nákladního prostoru 2,10 m
Objem nákladního prostoru: 19 m3
Max. hmotnost nákladu: 1100 kg
Max. počet EUR palet: 6 EUP
Skříňová dodávka ,odpočet DPH není. Stejný jako Citroën Jumper nebo Fiat Ducato. V nádrži je 3/4 nafty.
Prodám dodávkový vůz Renault Master 2.3DCi 125kw s nájezdem cca 345000km. R.v. 2019, do provozu 10/2019, koupeno v ČR, pravidelný servis, z velké části autorizovaný. Nová roční dálniční známka platná do 1.2.2024.
Vozidlo jezdilo dálníční trasy, tím pádem není utahané a nebylo přetěžováno.
Výbava:
ABS, ESP, tempomat, denní svícení, el. okna, centrální zamykání, mlhová světla, posilovač řízení, klimatizace, multifunkční volant, přídavné měchy, spací nástavba, nezávislé topení.
Rozměry ložné plochy: 4900mm x 2200mm x 2250mm na 10 euro palet.
Cena: 329 000Kč + dohoda
Podobné: Opel Movano, Iveco daily, Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper, MB Sprinter, VW Crafter...
Popis pozice:
- Kontrola osob
- Kontrola prázdných palet
- Kontrola nakládky
- Pochůzková činnost
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí
- Zázemí silné společnosti
- HPP, DPP
Požadujeme:
- Svědomitost
- Pečlivost
Mzda: 130 - 140 Kč/hod
Datum nástupu: 01.09.2022
Pozice: strážný
Objekt: Schenker Kosmonosy
Adresa objektu: Průmyslová 1360, Kosmonosy
Počet volných pozic 2
(R.Spohner)
Přijmu řidiče supiny C + Profesní průkaz.
Jedná se o denní jízdy po ČR Sk Pl. Převážně po Moravskoslezském kraji. Vozidlo Iveco Daily s Hydraulickým čelem na 15 palet. Po domluvě s řidičem se někdy přespí ve vozidle je vybaveno spací nástavbou a nezávislým topením. Plat 1500-2000 kč čistého na den. Stanoviště vozidla Frýdek- Místek
Nabízená pozice
Servisní technik balicích strojů
Hlavní pracovní poměr
Lokality: Praha, Praha-východ a okolí (M.Boleslav, Nymurk, Hradec, Kolín), Brno, Třinec a okolí (FM, Karviná, Havířov, OV)
Nabízíme
Auto Škoda Octavia - i pro soukromé účely
Mobilní telefon - I-phone dle vlastního výběru
Notebook - standardní
Tablet - standardní
40-60 tisíc/měsíčně
Stravenky
Penzijní připojištění a životní pojištění
13 plat
Zázemí stabilní úspěšné firmy s více než 30 letou historií
Přátelský kolektiv a férové jednání s přímou vazbou na majitele firmy
Požadujeme
SŠ nebo VŠ vzdělání - u zkušených techniků není podmínkou
Elektro vzdělání výhodou
Manuální zručnost a ovládání nářadí
Orientace v přístrojích a strojích - motor, řemen, opotřebitelné části, náhradní díly, připojení elektro, čištění strojů, komplexní přehled
Orientace v návodech a kusovnících, někdy také v angličtině
Samostatnost, svědomitost, loajalitu a ochotu se učit
Uvítáme také zkušené techniky 60+
Popis pracovní pozice - Náplň práce
Práce v terénu - Technik vyjíždí k zákazníkům z domova – ve většině případů ve svém regionu
Struktura vedení pozice - Majitel firmy - Vedoucí servisního střediska - Servisní technik (Vy)
Organizace práce - Vedoucí servisního střediska Vám předkládá každý týden servisní plán, obvykle plně vytížen na každý den (8,5 h). Předpokládá se úzká spolupráce a komunikace s vedoucím pracovníkem.
V daném regionu vždy také úzce spolupracujete s obchodním zástupcem. Jedná se obvykle o uvádění strojů do provozu, školení údržby a obsluhy většinou jednoduchých poloautomatických strojů.
Pozice nabízí určitou volnost a flexibilitu v organizaci práce
Náplň práce - opravy balicích strojů, diagnostika, obvykle čištění, výměny opotřebitelných dílů a částí, většinou se jedná o zaseknutý materiál, vadná elektronika, špatné umístění, nabourání strojů, opravy ručních strojků, příležitostně výpomoc při stavbě nových balicích linek a dopravníkových systémů
Zákazníci - Průmyslové giganty i menší e-shopy a provozy například: Škoda, Amazon, Alza, TPCA, Coca-Cola, BEST, Cembrit, DHL, Lego, Staropramen, Model, Smurfit Kappa atd. - objevíte se tedy dříve či později úplně všude
Odvětví - Průmyslové balení, transportní balení - páskování krabic a zásilek, páskování a ovinovaní palet do stretch fólie - více na
Přijmu IHNED řidiče na naše dodávky Mercedes Sprinter skříň XL 7 palet, pouze na HPP a na expresní přepravy po celé EU.
nabízím:
-stabilní zázemí firmy..od r.2006/ 30x
dodávka
-pravidelná mzda
-nájezd 15-20 000km/měsíc dle časové
flexibility řidiče
-pravidelně servisovaná auta
-přiděleno auto řidiči/možno i domů
požaduji:
-národnost CZ/SK
-spolehlivost, samostatnost
-praxe v mezinárodní dopravě
-časovou flexibilitu a ochotu hodně jezdit
-časovou flexibilitu vč. některých víkendů (automotiv)
Hledám řidiče plachtové dodávky Renault Master - 10 palet.
Požaduji řidičský průkaz skupiny B a čistý trestní rejstřík.
Pravidelné trasy.
Komunikace s jedním dispečerem.
Praxe s řízením dodávky výhodou.
Práce na HPP.
Nabízím férové jednání a slušné podmínky.
Plat 35-40 tis. dle odvedené práce.
Nástup možný od 1.4.2023
Pokud Vás nabídka zaujala, můžete se ozvat prostřednictvím emailu nebo telefonu. Rád poskytnu bližší informace.
+420
catrans.sro@