z motor chrudim - strana 20
Počet nalezených inzerátů Z MOTOR CHRUDIM: 1000 - strana 20
Nabízím použitý motor z BMW E90 320D,nájezd 206tkm bohužel jsem neměl možnost motor vyzkoušet u auta byla KO Jednotka.Motor se točí,komprese když tak změřím,ale vypadá že je OK.Cena je za holý motor M47N2. Klika vypadá ok. Na motoru bych doporučil udělat rozvody vzhledem k nájezdu a neznámé historii.Olej byl čistý na Naftu
Vhodný pro model:
1er 118D,120D
3er 318D,320D
Plně funkční invertorová elektrocentrála s příslušenstvím kabely návod
Osobní převzetí nebo můžu poslat.
Výkonný alternátor pohání mini-čtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou
Svými kompaktními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu
Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách
Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu
Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost a naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály
Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií
Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché
Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE
Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič
Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení
V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládacím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží
Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat
Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku
Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály
Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad
Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější
Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Perfektní kvalita elektrického napětí
Opel Astra Sports Tourer 2.0 CDTi 121 kW Diesel, najeto jen 85 781 km, automat, slušná výbava, čelní airbagy nevystřeleny (pouze na straně řidiče), do provozu 06/2013. Klimatizace, výhřev sedaček, výhřev čelního skla, el. okna, el. zrcátka, tempomat … Zaručené kilometry – koupeno na státní aukci služebních vozidel přímo od prvního majitele - německé policie, technického oddělení. Vůz má úplnou servisní knížku. Olej byl měněn každý rok a najel max. 15 000 km ročně. Všechny inspekce s razítky. K vozu dva klíče a kartička s kódy. Voda v chladiči nevytekla, nádržka je plná. Motor nejel bez vody. Opel Astra J kombi TDCI.
Nebo prodám pouze motor z tohoto vozu nebo komplet motor s automatickou převodovku nerozdělený. Motor + převodovka s měničem na Opel Astra 2.0 CDTi, motor Insignia 2.0 CDTi , Zafira...
Podobné jako: Škoda Octavia TDI kombi, VW Golf 7 combi, VW Passat Variant TDI, Ford Focus TDCI , Seat Leon Kombi, Škoda Fabia kombi, Škoda Roomster , Kia Ceed kombi, Hyundai I30 kombi ...
Nabízím k prodeji nový minibagr s příslušentstvím, model pro rok 2022, motor KOOP DIESEL EURO 5-o dost menší hlučnost než u starších modelů, nízká spotřeba 1 l/h, bagr je vybaven funkčním stěračem, větrákem, vnitřním a vnějším LED osvětlením, šířka stroje 880mm, včetně příplatkového mimoosého kopání, mozno rozsirit o prislusentsvi(vrtani, zbijeni, kleste...) pomoci dalsiho hydr. okruhu.
Jedná se o nový bagr. Cena je včetně dopravy do ČR a DPH. Operativní a servisní manuál v češtině, náhradní filtry a nářadí v ceně.
Hloubkový dosah 170cm,výška vyložení 180cm,
příslušenství-Lžíce 200mm, 380mm, svahová 600mm.otoč 360°
Provozní hmotnost: 1100 kg
Celkový rozměr (D*Š*V): 2775mm*930mm*2219mm
Kapacita rycí lžíce: 0,025 m³
Rozvor: 910 mm
Šířka lopatky: 380 mm
Celková délka: 1230 mm
Motor: KOOP 8.2 kW, 3000 ot/min 11Hp
Světlá výška platformy: 380 mm
Licencovaný motor: BRIGGS & STRATTON
LCT
Poloměr otáčení zadní plošiny: 784 mm
Šířka podvozku: 896 mm
Hlavní čerpadlo: G5-6
Šířka stopy: 180 mm
Výtlak: 6,8ml/r
Světlá výška podvozku: 132 mm
Kyvný motor: SANYANG BMRS-250
Trakční motor: SANYANG BMT-245
Výška kolejnice: 320 mm
max. hloubka kopání: 1650mm
max. výška kopání: 2610mm
Rychlost jízdy: 1,5 km/h
max. vertikální hloubka kopání: 1375mm
max. rypný rádius: 2850mm
Výška výsypky: 1850 mm
max. výška upgradu lžíce: 345mm
Minimální poloměr otáčení: 1330 mm
max. rypná výška lopaty: 255mm
-základy pro domy, garáže, ploty
-přípojky, voda, plyn, drenáže, pařezy
-terénní úpravy, příjezdové cesty, kameny, balvany
-bazény, jezírka, zahradní práce
jansen, Hitachi, kubota, cat, yanmar, yamaha, bagr, rypadlo, jbl, traktor, nakladač, bobcat, zetor, technika zemědělství
minibagr s kabinou, bagr
!! NOVÝ MOTOR !!
Prodám Mercedes S500 335kw 4matic-nyní je ve voze namontovaný !! naprosto NOVÝ MOTOR !! v hodnotě 800.000kč !!! výměna samozřejmě proběhla v autorizovaném servisu Mercedes Praha OD KTERÉHO JE PLATNÁ ZÁRUKA NA MOTOR DO 12/2024. Jedná se tedy o výjmečný vůz,který je ve výjmečném stavu. Doporučuji osobní prohlídku.
-Motor Najeto: 500 km-
Najeto: 169.000km
Vyrobeno: 2014
Barva: Šedá, Světlá, Metalíza
Klimatizace:Čtyřzónová automatická
Pohon
Palivo:Benzín
Objem:4 663 ccm
Výkon:335 kW (455 koní)
Převodovka:Automatická
Pohon:4x4
Historie a dokumenty
Země původu:Česká republika
Výbava vozu
Bezpečnostní systémy:
ABS, Elektronická uzávěrka diferenciálu (EDS), ESP, Hlídání mrtvého úhlu, Protiprokluzový systém kol (ASR), Sledování jízdního pruhu
Asistenční systémy:
360° monitorovací systém (AVM), Adaptivní tempomat, Asistent rozjezdu do kopce, Parkovací asistent, Parkovací kamera, Parkovací senzory, Tempomat, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní
Zabezpečení vozidla:
Alarm, Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání
Vnitřní výbava a komfort:
Ambientní LED osvětlení interiéru, Bezklíčkové ovládání, Dřevěné obložení, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. ovládaný kufr, El. parkovací brzda, El. sklopná zrcátka, Elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, Kožené čalounění, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Pádla řazení na volantu, Posilovač řízení, Roletky na zadní okna, Senzor stěračů, Senzor tlaku v pneumatikách, Venkovní teploměr, Vyhřívaná zrcátka, Vyhřívané trysky ostřikovačů skla, Vyhřívaný volant, Zadní loketní opěrka, Otáčkoměr
Palubní systémy a konektivita:
Autorádio, Bluetooth, CD měnič, CD přehrávač, DVD přehrávač, Originální autorádio, Palubní počítač, Příprava pro telefon, Satelitní navigace, USB, Vstup paměťové karty, 2 monitory
Sedadla:
El. seřiditelná sedadla, Isofix, Kožená sedadla, Kožené potahy, Masážní sedadla, Nastavitelná sedadla, Odvětrávání sedadel, Pamět nastavení sedadla řidiče, Příprava pro isofix, Vyhřívaná sedadla, Výškově nastavitelná sedadla
Světelná technika:
Automatické přepínání dálkových světel, Automatické svícení, Bi-xenony, LED denní svícení, Mlhovky, Natáčecí světlomety, Ostřikovače světlometů, Xenony, Denní svícení
Vnější výbava:
Funkce plynulého dovírání dveří, Litá kola, Tónovaná skla
Pohon a podvozek:
Regulace tuhosti podvozku, Regulace výšky podvozku, Start/Stop systém, Vzduchové odpružení
Více info po telefonu
prodám komplet motor na smykový nakladač Komatsu SK820-5 rv. 2005.
Polomotor je poškozený 1. válce přidřené.
2. klika zlomená. Polomotor je před repasí. Zbytek vše funkční. Motor je rozebraný pro kontrolu.
Motor obsahuje:
- Kompletní hlavu
- Kompletní blok vč. pístů, vačky a klikové hřídele
- Ventilové víko
- Vanu
- Přírubu setrvačníku
- Palivové vedení, vstřikovače, čerpadlo, kompletní filtr
- Sací potrubí vč, turbodmychadla a kompletního vzduchového filtru
- Výfukové potrubí + tlumič (zřejmě ale bude bez izolace)
- Alternátor
- Startér
- Vodní pumpa, termostat, vrtule, řemen
- Kompletní prsa včetně rozvodů
- Setrvačník
Na motoru nebude:
- Kabelový svazek
- Silentblocky
cena za celý motor 50.000,-
Jméno:
Jan
Telefon:
777... zobraz číslo
Lokalita: 382 03 Český Krumlov
Vidělo:
512 lidí
Cena:
50 000 Kč
Všechny inzeráty a hodnocení uživatele
Přidat do oblíbených
Označit špatný inzerát
Označit chybnou kategorii inzerátu
Vytisknout inzerát
Sdílejte na Facebooku
Doporučit kamarádovi
Vyhledat podobné inzeráty
Prodám kompletní nastrojený plně funkční motor M44B19 původem z e36.
Motor je ve 100% stavu! Velmi zachovalý, žádný karbon v olejovém prostoru, motor čistý-zlatý.
Zatím v autě možno projet/nastartovat.
Po dohodě demontáž na počkání.
Cena uvedena za kompletní motor včetně převodovky.
Motor po GO Jawa 350/354 Kývačka-Půlbuben. Nízké výrobní číslo, hlavy, válce i klikovka ještě z Peráka. Motor nakonec nevyužiji, proto posílám dál. Pouze osobní odběr. Na motoru chybí kryt spojky a zapalování viz. Foto.
Motor by měl být jeden z posledních půlbubnů (rok 1955). Poslední motory byly již vybaveny jednopákou a číslo přesunuto na levý karter. Na posledních obrázcích výňatek z literatury odlišné díly JAWA-ČZ 353/354 - JAWARmaniak.
Dále přikládám pár fotek před a během renovace.
Motor je na známém aukčním portále.
Prodám motor po GO na Jawa 555 v krásném stavu viz foto. Kartery krásné neulámané, nová ložiska a gufera. Na motoru výbrus + píst kroužky atd. Na válci je původní stříbřenka, neulámaná žebra, válec krásný – nechal jsem schválně v originálu. Klika po GO, horní pouzdro mosaz – ne jehličky. Spojka nová korková + nový řetízek spojky. Na motoru je převodovka vybraná z pěti převodovek – neodrbaná. Dle mechanika se nové převodovky druhovýroby serou. Půlměsíc startovací originál jak nový. Kartery na těsnění + nový olej. Motor kompletně odmočen od nečistot - žádná prasečina. Motor není chemicky čištěn ani leštěn – stejně se to nedělalo. Nastartovat jde rukou. Prodávám s řadičkou a našlapovačkou (vše originál včetně gumy na řadičce) a karburátorem. Motor běžel ve stolici cca 3 hod. Olej při záběhu 1 : 25 M2T. Vždy jsem zajížděl alespoň 1000 km. Vzhledem ke stáří motoru bez záruky. V případě zájmu nabídněte cenu. Případně výměna za motor na Jawa 250 + doplatek dle dohody. Vychcánci nevolat - nemám náladu. Mohu nabídnout rám na Jawa 555 + 1500 Kč.( vhodný jako začátek k renovaci).SMS nebo mail
Nůžky jsou jako nové,použité max 3x,záruka 12.měsíců,doklad o koupi samozřejmostí.
Benzínové zahradní nůžky STIHL HS 56 C-E
Velice lehké nůžky na živé ploty se systéme ErgoStart (E) a systémem zjednodušeného startu motoru.
Antivibrační systém, systém filtrace vzduchu s dlouhou životností, motor 2-MIX, beznářaďovým uzávěrem paliva a oboustranně ostřené nože.
Ideální benzínové nůžky pro komunální a profesionální nasazení.
BALENÍ OBSAHUJE:
HS 56 C-E
Kryt lišty
Technická data Hodnota
Řezná délka cm 60
Zdvihový objem cm³ 21,4
Výkon kW 0,65
Hmotnost kg 1) 4,5
Hodnota akustického tlaku dB(A) 2) 95
Hladina akustického výkonu dB(A) 2) 107
Hodnota vibrací vpravo m/s² 3) 5,5
Hodnota vibrací vlevo m/s² 3) 4,7
Celková délka cm 104
Rozteč zubů mm 34
Objem palivové nádrže l 0,28 1) bez paliva 2) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2,5 dB(A) 3) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2 m/s²
Sériová výbava
Antivibrační systém
Pryžové tlumiče snižují přenos chvění z motoru a řezného nástroje. Rukojeť má tak mimořádně nízké vibrace. Práce se strojem je tak komfortní a pohodlná.
ErgoStart
Jednodušší startování stroje, díky systému ErgoStart. Mezi cívkou startovacího zařízení s lankem a klikovou hřídelí je umístěna přídavná spirálová pružina, které se natahuje proti kompresnímu tlaku na pístu. Pokud je síla pružiny větší než kompresní tlak, kliková hřídel se protočí a motor obratem naskočí. Uživatel tak startuje stroj pohodlně a rychle.
Dlouhodobý filtrační systém
Garantuje dlouhé servisní intervaly vzduchového filtru a výborně chrání motor. Motor 2-MIX
Ekonomický motor STIHL 2-MIX s technologií kanálů 1v4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Stroj tak ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez této technologie. Zároveň se sníží emise zplodin až o 50%. Oboustranný řezný nůž Zahradní nůžky STIHL s oboustranným nožem stříhají dokonale ve svislé i vodorovné poloze. Díky použití obou stran nožů umožňují efektivní střihání v rozích.
Oboustranně ostřený nůž
Řezný nůž je oboustranně naostřen. Speciální geometrie nože tak zajišťuje vysoký řezný výkon.
Závěsné oko v rukojeti
Za praktické závěsné oko se dají zahradní nůžky zavěsit na zeď.
Elektronické zapalování
Plně zakrytované elektronické zapalování zajistí spolehlivé starty a bezporuchový chod motoru. Zapalování pomáhá k lepšímu spalování paliva a nižším splodinám.
Ruční palivové čerpadlo
Komfortnější a rychlejší studený start díky ručnímu palivovému čerpadlu. Nižší počet startovacích zátahů až o 40%.
Jednopáčkové ovládání
Bezpečné ovládání stroje, díky jediné ovládací páčce pro všechny režimy startů. Pravá ruka tak stále bezpečně zůstává na rukojeti.
Vodící ochranný doraz
Motor stahování oken pravý přední Volkswagen Passat B6 3C 1K0959792N 1K0959702AR 3C1837462L 1k0959702af 400kus
Motor stahování oken včetně jednotky 3C1837461L 1K0959701AC 1K0959793N 400kus 1K0959701ar
Volkswagen Passat B6 zámek přední část pravý 3C1837016A Zámek dveře přední pravý 3c2837016a
Motor okenního zvedáku 1K0959703P VW PASSAT (3C5) motor pro spouštěč oken
1K0959703AG VW3
3C959703B VW3
Zámek dveří zadní pravý 3c4839016a VW PASSAT b6
400kc kus
Prodám motor z Passata CC 3.6fsi bws motor bws cc 3.6 motor 220kw passat cc 3.6fsi dsg převodovka dsg 3.6fsi 220kw dsg bws dsg
!!!!!! OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
VOLAT PO-PÁ 8:00-16:00
SO 8.00-11:30
Prodám motor z vozu Fiat Stilo 1.9 JTD 85kw
Kód motoru: 192A1000
Najeto: 224xxxkm
Motor je v pořádku, plně funkční - vymontován z pojízdného, nebouraného vozu.
Cena za nastrojený motor (vstřiky, turbo, čerpadlo...) - 6500Kč
Cena za holý motor 3500Kč
Příslušenství zvlášť:
vstřiky - 0 445 110 119 / 0445110119 - 2900Kč
turbo - 46786073 - 2800Kč
čerpadlo - 0 445 010 007 / 0445010007 - 1500Kč
Je možné osobní vyzvednutí, případně zasíláme.
PRODÁM KOMPELTNÍ MOTOR 2.5 TDI 128KW
CENA JE UVEDENA ZA KOMPLETNÍ MOTOR
MOTOR MÁ NAJETO 240 000KM
HOLÝ MOTOR 45 000KČ
MOŽNOST MONTÁŽE U NÁS V SERVISU.
TEL.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor 2.0 N47D20A D20C D20D - 3000€
3.0 N57D30A N57D30B BMW X5 X6 -5500€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
Po rozkliknití mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Prodám motor Velorex 350 se statorem dynamostartéru , motor je originál typ 572 - mechanika (výrobní číslo na motoru je samozřejmě originál původní z výroby). bloky Motoru jsou velice zachovalé bez nějakých ulomených žeber záseků a podobně, válce a hlavy taky nemají nikde ulomená žebra, motor má originál původní karburátor, kliková hřídel má nepoškozené závity a nepoškozené (nevyběhané) drážky na koncích hřídelí vše viz foto. Víko motoru originál Velorex typ 572 s vyztužením ložiska hřídele viz foto. Kompletnost motoru viz foto. Motor jsem měl jako náhradní ale nebudu ho potřebovat. Pouze osobní převzetí, mohu přivézt případně i do Brna. CENA JE PEVNÁ , ŽÁDNÉ ZÁLOHY NEBERU , INZERÁT JE PLATNÝ DO SMAZÁNÍ
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.
Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.
Technické parametry:
Verze: BBS-02
Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A
PAS snímání pedálový senzor: integrovaný
Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)
Součástí balení:
Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů)
Propojovací kabeláž 1-4
Senzor rychloměru s magnetem
Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
Držák motoru
L+P klika 175mm
spojovací materiál
český manuál
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Záruka: 24 měsíců
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.
Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU:
Elektrokola.
Prodáme plně funkční motor z renault master T35D, typ : 8140 turbo. je z auta z roku 1993. Auto po havárii zlikvidováno, motor zůstal v suchu uložen. Motor kompletní vč. alternátoru i turba. Možno po dohodě s 5Q převodovkou. Cena za kompletní motor cca 6900,- - dohoda na místě. foto dodám. Měl by být shodný i na fiat ducato..
Prodám kompletní motor na Suzuki SV 650s 2001. Motor by zakoupen na výměnu za původní motor. Přidám druhý původní motor z motorky na díly, který běží, ale něco v něm klepe. Podívejte se i na mé ostatní inzeráty s díly z této motorky.
Renault Master motor 2.3ci MOTOR 2.3ci prevodovka master prevodovka stejne do vozu OPEL movano motor 2.3ci prevodovka opel mmovano 2010 / 2016 dily z predni casti vozu. spojka spojkove lozisko setrvak alternator 2.3 kompresor servo vstriky 2.3ci vstrik a vstrikovaci cerpadlo ramp remenicka starter 2.3ci EGR ventil klapka TURBO 2.3ci 2013hladice trubky podbeh a jine dily