inzerce, prodej, prodám, bazar

yves rocher evidence - strana 13

Počet nalezených inzerátů YVES ROCHER EVIDENCE: 606 - strana 13

Vedení účetnictví, daňové evidence
Nabízím vedení účetnictví nebo daňové evidence živnostníkům, menším a středním firmám z okolí Uherského Hradiště, Zlína. Zpracování daňového přiznání k DPH, kontrolní hlášení, silniční daně, daně z příjmů. Zpracování mezd.
Zpracování účetnictví pro fyzické osoby i firmy
Nabízím externí vedení účetnictví, daňové evidence a mzdového účetnictví včetně personalistiky. Mám praxi jako finanční a mzdová účetní. Plzeň, Plzeň-sever, Rakovnicko, Rokycany, a okolí. - vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ) - vedení účetnictví pro malé a střední právnické osoby (s.r.o.) - vedení mzdové agendy včetně personalistiky - zpracování daňových přiznání - DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení, daň z příjmu fyz. osob, daň z příjmu práv. osob, silniční daň, zálohová a srážková daň a jejích vyúčtování - obsluha datových schránek Cena je určena individuálně dle rozsahu agendy. Pracuji v účetním programgu DUEL. Možnost spolupráce na dálku (sdílení dokladů) nebo vyzvednutí u klienta.
Vedení daňové evidence/účetnictví
Ráda bych Vám nabídla své služby - externí účetnictví. Vše lze řešit online i osobně. - nyní aktuální daňové přiznání - zpracování podkladů ( DPPO, DPFO) - měsíční vedení ( přiznání k DPH, KH, SH ) - daňová evidence, komunikace s úřady - registrace firmy k DPH, identifikované osoby aj. - měsíční zpracováni mezd - konzultace a další Ceny již od 1000 kč dle rozsahu a náročnosti Neváhejte mi kontaktovat.
Vedení daňové evidence a účetnictví
Nabízím spolehlivé vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování daňového přiznání pro fyzické osoby, právnické osoby a případné konzultace. V případě zájmu se neváhejte ozvat.
Vyúčtování služeb pro SVJ / družstva
Služby v oblasti administrativní správy SVJ/družstva. Nabízím Vám: - sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“ - sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát - vedení evidence vlastníků bytů - evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese.
Účetnictví, daň.evidence, mzdy, daňové přiznání
Nabízím služby – vedení účetnictví, daňové evidence a mzdy – kancelář na Křenová 409/52, dveře 104, Brno možnost parkování ve dvoře. Zpracování daňového přiznání, Silniční daně, zastupování na úřadech, ostatní cena dle Těším se na případnou spolupráci a hodně úspěchů a zdraví v roce 2023.
Účetnictví pro SVJ/družstva
Služby v oblasti vedení účetnictví a administrativní správy SVJ/družstva. Nabízím Vám: - zpracování účetnictví, vedení zákonem stanovených účetních knih - sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“ - sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát - pokud je potřeba, sestavení přiznání k dani z příjmů právnických osob - poradenství v oblasti účetnictví - vedení evidence vlastníků bytů - evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese. Tel: , 796 961 E-mail: ucetnictvi.jesenik@
Vedení účetnictví, daňová evidence, mzdy...
Nabízíme zpracování daňového přiznání. Možnost vedení: -daňové evidence -účetnictví -mzdové agendy -správa datových schránek -jednání s úřady Pracujeme ve vlastním účetním programu (Money S3). Tel.: , Mail: MMerunkova@
Externí vedení účetnictví, celá ČR
Nemáte čas na vedení účetnictví? Potřebujete pomoct s daňovou evidencí? Ztrácíte se v zákonech? Nabízím externí vedení účetnictví pro fyzické osoby, pro OSVČ a mikro či menší s.r.o. Mojí hlavní pracovní náplní je: - vedení účetnictví a daňové evidence - evidence a přiznání k DPH, kontrolní hlášení - zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob, včetně přehledů pro OSSZ a zdravotní pojišťovnu - přiznání k dani z příjmů právnických osob - zpracování i ostatních daňových přiznání - a jiné pracovní záležitosti dle požadavků klienta Lokalita: Online nebo dle dohody Ceny: dle rozsahu. Kontakt: ro.vozakova@, Instagram: @ucetni_romana
OSTRAHA – Česká Lípa/ 113,60Kč/hod
Náplň práce: - ostraha objektu, pochůzky - evidence návštěv, evidence vjezdu a výjezdu vozidel - úvazek 20-30 hod týdně - denní i noční směny - vhodné i pro OZP Požadujeme: - základní znalost práce na PC - Příjemné vystupování -Trestní bezúhonnost - Spolehlivost - Chuť pracovat Nabízíme: - Nástup ihned - Karierní růst - Firemní oblečení - Mzda: 113,60 Kč/hod *Pracoviště: Česká Lípa Kontakt: , e-mail: nabor@ (T.Kubajková)
Vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd
Naše účetní kancelář v současné době přijímá nové klienty. Zabýváme se vedením účetnictví, daňové evidence a věcmi s nimi souvisejícími. Naše služby rozšiřujeme také o zpracování mezd. Služby nabízíme online po celé České republice. Investujte svůj čas do svého podnikání a účetnictví nechejte na nás. Navštivte naše webové stránky , kde uvidíte komplet služeb, které nabízíme a v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat mailem ucetnictvi-framala@ nebo telefonicky 70 22 45. Budeme se těšit na spolupráci.
OSTRAHA – Liberec/ 103,80Kč/hod - OZP
Náplň práce: - ostraha objektu - evidence návštěv, evidence vjezdu a výjezdu vozidel - úvazek 20-30 hod týdně - denní i noční směny - pouze pro OZP Požadujeme: - základní znalost práce na PC - Komunikativnost/ Příjemné vystupování -Trestní bezúhonnost - Spolehlivost - Chuť pracovat Nabízíme: - Nástup ihned - Karierní růst - Firemní oblečení - Mzda: 103,80 Kč/hod *Pracoviště: Liberec Kontakt: , e-mail: nabor@ (T.Kubajková)
Účetnictví
Nabízíme externí vedení účetnictví, daňové evidence a mzdového účetnictví včetně personalistiky. - vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ) - vedení účetnictví pro malé a střední právnické osoby (s.r.o.) - zpracování mezd,vedení mzdové agendy včetně personalistiky - příprava podkladů k veškerým daním, vyúčtování zálohové a srážkové daně - obsluha datových schránek Cena je určena individuálně dle rozsahu agendy. Pracujeme v účetním programu MoneyS3 /okr. Frýdek-Místek, Karviná nebo online/. Email: ucto.adamisova@
Ostraha- PARDUBICE- HPP/DPP- 110-115 Kč/hod může být i ID, O
Popis pozice: - Ostraha areálu - Evidence vozidel - Evidence návštěv - Pochůzková činnost - Pouze noční směny Požadujeme: - Svědomitost - Pečlivost - 12 hod směny- denní/noční Nabízíme: - Příjemné pracovní prostředí - Zázemí silné společnosti - HPP/DPP - Pozice: strážný - Objekt: Pardubice - Adresa objektu: Pardubice - Počet volných pozic: 4-5 Mzda: 110, 70- 115 Kč/ hod Datum nástupu: 1.3.2023 (Roman Spohner)
Účetnictví, daň.evidence, podklady pro daňové přiznání
Nabízím kompletní účetní služby - daňová evidence - podvojné účetnictví - registrace k dani - podklady pro DPPO, DPFO - měsíční/čtvrtletní DPH - identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans) - mzdy, přehledy - konzultace V rámci kraje Vysočina možno osobně. Možnost spolupráce online po celé ČR. Účetnictví Prošková +420 ucetnictviproskova@
Vedení účetnictví a daňové evidence
Nabízím kompletní zpracování účetnictví nebo daňové evidence pro OSVČ nebo malé a střední firmy. V případě zájmu mě neváhejte kontaktovat. Příjmu klienty z celé ČR. Mail: simurkova.ucetnictvi@
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Administrativní pracovník/ce junior - pro OZP
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností Plat: 120 - 170 Kč/hod Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: administrativní úkony související s chodem společnosti fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví komunikace s klienty, správa pošty a poptávek podpora vedení společnosti Odbornost: vzdělání min. maturitní dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet povědomí o administrativě a učetnictví organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost zájem o vykonanou práci a odpovědnost komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění Nabízíme: realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti klidné prostředí, férový přístup a odměny zázemí stabilní firmy příspěvek na stravování alternativní rozvržení pracovní doby firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
MZDOVÁ ÚČETNÍ - zkrácený úvazek ČESKÉ BUDĚJOVICE
Do našeho týmu hledáme mzdovou účetní s dobrými znalostmi účetnictví, především pak programu Helios Orange, na zkrácený úvazek. Jste to právě Vy? Pošlete nám svůj životopis. Nástup je možný IHNED. Náplň práce: - evidence faktur přijatých, vydaných, banka - DPH, silniční daň - vedení mzdové evidence zaměstnanců - výpočet mezd zaměstnanců - komunikace s orgány státní správy (OSSZ, ZP, FÚ) - práce v systému Helios Orange- dobrá znalost podmínkou Požadujeme: - min. SŠ vzdělání - praxi ve mzdovém účetnictví - znalost systému Helios Orange - znalost mzdových předpisů a zákoníku práce výhodou - zodpovědný přístup k práci, samostatnost - MS Office (Word, Excel) - práci na zkrácený úvazek, DPP nebo DPČ Nabízíme: - pracovní dobu bez víkendů a svátků, možnost upravit dle Vašich požadavků - možnost home office - 3 sick days - prémie, bonusy - služební telefon i k soukromému používání - firemní akce - pracoviště v centru Českých Budějovic V případě zájmu nám prosím zašlete životopis na office@, volat můžete na .
Vedení účetnictví a daňové evidence
Nabízím kompletní vedení účetnictví pro fyzické i právnické osoby: - vedení účetnictví s.r.o. a daňové evidence - mzdy a personalistika - zpracování daňových přiznání - daňové poradenství - komunikace s úřady - správa datových schránek Praxe 12 let, pracuji ve vlastním programu POHODA, on - line po celé ČR, nabízím možnost nahlížení do účetního systému a sdílení dat s klientem díky cloudovému řešení přes iPODNIK. email: ucetnictvi@ tel.: Budu se těšit na spolupráci:-)