yves rocher evidence - strana 13
Počet nalezených inzerátů YVES ROCHER EVIDENCE: 606 - strana 13
Nabízím vedení účetnictví nebo daňové evidence živnostníkům, menším a středním firmám z okolí Uherského Hradiště, Zlína. Zpracování daňového přiznání k DPH, kontrolní hlášení, silniční daně, daně z příjmů. Zpracování mezd.
Nabízím externí vedení účetnictví, daňové evidence a mzdového účetnictví včetně personalistiky. Mám praxi jako finanční a mzdová účetní.
Plzeň, Plzeň-sever, Rakovnicko, Rokycany, a okolí.
- vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ)
- vedení účetnictví pro malé a střední právnické osoby (s.r.o.)
- vedení mzdové agendy včetně personalistiky
- zpracování daňových přiznání - DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení, daň z příjmu fyz. osob, daň z příjmu práv. osob, silniční daň, zálohová a srážková daň a jejích vyúčtování
- obsluha datových schránek
Cena je určena individuálně dle rozsahu agendy. Pracuji v účetním programgu DUEL.
Možnost spolupráce na dálku (sdílení dokladů) nebo vyzvednutí u klienta.
Ráda bych Vám nabídla své služby - externí účetnictví. Vše lze řešit online i osobně.
- nyní aktuální daňové přiznání - zpracování podkladů ( DPPO, DPFO)
- měsíční vedení ( přiznání k DPH, KH, SH )
- daňová evidence, komunikace s úřady
- registrace firmy k DPH, identifikované osoby aj.
- měsíční zpracováni mezd
- konzultace a další
Ceny již od 1000 kč dle rozsahu a náročnosti
Neváhejte mi kontaktovat.
Nabízím spolehlivé vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování daňového přiznání pro fyzické osoby, právnické osoby a případné konzultace. V případě zájmu se neváhejte ozvat.
Služby v oblasti administrativní správy SVJ/družstva.
Nabízím Vám:
- sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“
- sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát
- vedení evidence vlastníků bytů
- evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování
Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese.
Nabízím služby – vedení účetnictví, daňové evidence a mzdy – kancelář na Křenová 409/52, dveře 104, Brno možnost parkování ve dvoře. Zpracování daňového přiznání, Silniční daně, zastupování na úřadech, ostatní cena dle
Těším se na případnou spolupráci a hodně úspěchů a zdraví v roce 2023.
Služby v oblasti vedení účetnictví a administrativní správy SVJ/družstva.
Nabízím Vám:
- zpracování účetnictví, vedení zákonem stanovených účetních knih
- sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“
- sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát
- pokud je potřeba, sestavení přiznání k dani z příjmů právnických osob
- poradenství v oblasti účetnictví
- vedení evidence vlastníků bytů
- evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování
Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese.
Tel: , 796 961
E-mail: ucetnictvi.jesenik@
Nabízíme zpracování daňového přiznání.
Možnost vedení:
-daňové evidence
-účetnictví
-mzdové agendy
-správa datových schránek
-jednání s úřady
Pracujeme ve vlastním účetním programu (Money S3).
Tel.: , Mail: MMerunkova@
Nemáte čas na vedení účetnictví?
Potřebujete pomoct s daňovou evidencí?
Ztrácíte se v zákonech?
Nabízím externí vedení účetnictví pro fyzické osoby, pro OSVČ a mikro či menší s.r.o.
Mojí hlavní pracovní náplní je:
- vedení účetnictví a daňové evidence
- evidence a přiznání k DPH, kontrolní hlášení
- zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob, včetně přehledů pro OSSZ a zdravotní pojišťovnu
- přiznání k dani z příjmů právnických osob
- zpracování i ostatních daňových přiznání
- a jiné pracovní záležitosti dle požadavků klienta
Lokalita: Online nebo dle dohody
Ceny: dle rozsahu.
Kontakt: ro.vozakova@,
Instagram: @ucetni_romana
Náplň práce:
- ostraha objektu, pochůzky
- evidence návštěv, evidence vjezdu a výjezdu vozidel
- úvazek 20-30 hod týdně
- denní i noční směny
- vhodné i pro OZP
Požadujeme:
- základní znalost práce na PC
- Příjemné vystupování
-Trestní bezúhonnost
- Spolehlivost
- Chuť pracovat
Nabízíme:
- Nástup ihned
- Karierní růst
- Firemní oblečení
- Mzda: 113,60 Kč/hod
*Pracoviště: Česká Lípa
Kontakt: , e-mail: nabor@
(T.Kubajková)
Naše účetní kancelář v současné době přijímá nové klienty. Zabýváme se vedením účetnictví, daňové evidence a věcmi s nimi souvisejícími.
Naše služby rozšiřujeme také o zpracování mezd. Služby nabízíme online po celé České republice.
Investujte svůj čas do svého podnikání a účetnictví nechejte na nás.
Navštivte naše webové stránky , kde uvidíte komplet služeb, které nabízíme a v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat mailem ucetnictvi-framala@ nebo telefonicky 70 22 45. Budeme se těšit na spolupráci.
Náplň práce:
- ostraha objektu
- evidence návštěv, evidence vjezdu a výjezdu vozidel
- úvazek 20-30 hod týdně
- denní i noční směny
- pouze pro OZP
Požadujeme:
- základní znalost práce na PC
- Komunikativnost/ Příjemné vystupování
-Trestní bezúhonnost
- Spolehlivost
- Chuť pracovat
Nabízíme:
- Nástup ihned
- Karierní růst
- Firemní oblečení
- Mzda: 103,80 Kč/hod
*Pracoviště: Liberec
Kontakt: , e-mail: nabor@
(T.Kubajková)
Nabízíme externí vedení účetnictví, daňové evidence a mzdového účetnictví včetně personalistiky.
- vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ)
- vedení účetnictví pro malé a střední právnické osoby (s.r.o.)
- zpracování mezd,vedení mzdové agendy včetně personalistiky
- příprava podkladů k veškerým daním, vyúčtování zálohové a srážkové daně
- obsluha datových schránek
Cena je určena individuálně dle rozsahu agendy. Pracujeme v účetním programu MoneyS3
/okr. Frýdek-Místek, Karviná nebo online/.
Email: ucto.adamisova@
Popis pozice:
- Ostraha areálu
- Evidence vozidel
- Evidence návštěv
- Pochůzková činnost
- Pouze noční směny
Požadujeme:
- Svědomitost
- Pečlivost
- 12 hod směny- denní/noční
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí
- Zázemí silné společnosti
- HPP/DPP
- Pozice: strážný
- Objekt: Pardubice
- Adresa objektu: Pardubice
- Počet volných pozic: 4-5
Mzda: 110, 70- 115 Kč/ hod
Datum nástupu: 1.3.2023
(Roman Spohner)
Nabízím kompletní účetní služby
- daňová evidence
- podvojné účetnictví
- registrace k dani
- podklady pro DPPO, DPFO
- měsíční/čtvrtletní DPH
- identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans)
- mzdy, přehledy
- konzultace
V rámci kraje Vysočina možno osobně. Možnost spolupráce online po celé ČR.
Účetnictví Prošková
+420
ucetnictviproskova@
Nabízím kompletní zpracování účetnictví nebo daňové evidence pro OSVČ nebo malé a střední firmy.
V případě zájmu mě neváhejte kontaktovat.
Příjmu klienty z celé ČR.
Mail: simurkova.ucetnictvi@
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka
Sídlo Přízřenice - Brno
NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění běžného chodu kanceláře
- fakturace objednávek
- chystání podkladů pro účetní
- řešení pojistných událostí
- evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence
- komunikace se zákazníky
- personalistika
- zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb
- plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy)
- základní znalost AJ
- základní znalost práce na PC
- komunikativnost
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
NABÍZÍME:
- možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti
- příjemný a motivovaný kolektiv
- práci na plný úvazek
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého.
Nástup možný ihned.
Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností
Plat: 120 - 170 Kč/hod
Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP
Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme.
Pracovní náplň:
administrativní úkony související s chodem společnosti
fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv
zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví
komunikace s klienty, správa pošty a poptávek
podpora vedení společnosti
Odbornost:
vzdělání min. maturitní
dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet
povědomí o administrativě a učetnictví
organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost
zájem o vykonanou práci a odpovědnost
komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění
Nabízíme:
realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst
dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti
klidné prostředí, férový přístup a odměny
zázemí stabilní firmy
příspěvek na stravování
alternativní rozvržení pracovní doby
firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Do našeho týmu hledáme mzdovou účetní s dobrými znalostmi účetnictví, především pak programu Helios Orange, na zkrácený úvazek. Jste to právě Vy? Pošlete nám svůj životopis. Nástup je možný IHNED.
Náplň práce:
- evidence faktur přijatých, vydaných, banka
- DPH, silniční daň
- vedení mzdové evidence zaměstnanců
- výpočet mezd zaměstnanců
- komunikace s orgány státní správy (OSSZ, ZP, FÚ)
- práce v systému Helios Orange- dobrá znalost podmínkou
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- praxi ve mzdovém účetnictví
- znalost systému Helios Orange
- znalost mzdových předpisů a zákoníku práce výhodou
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost
- MS Office (Word, Excel)
- práci na zkrácený úvazek, DPP nebo DPČ
Nabízíme:
- pracovní dobu bez víkendů a svátků, možnost upravit dle Vašich požadavků
- možnost home office
- 3 sick days
- prémie, bonusy
- služební telefon i k soukromému používání
- firemní akce
- pracoviště v centru Českých Budějovic
V případě zájmu nám prosím zašlete životopis na office@,
volat můžete na .
Nabízím kompletní vedení účetnictví pro fyzické i právnické osoby:
- vedení účetnictví s.r.o. a daňové evidence
- mzdy a personalistika
- zpracování daňových přiznání
- daňové poradenství
- komunikace s úřady
- správa datových schránek
Praxe 12 let, pracuji ve vlastním programu POHODA, on - line po celé ČR, nabízím možnost nahlížení do účetního systému a sdílení dat s klientem díky cloudovému řešení přes iPODNIK.
email: ucetnictvi@
tel.:
Budu se těšit na spolupráci:-)