yedoo numbers four
Počet nalezených inzerátů YEDOO NUMBERS FOUR: 424
Nabízím k prodeji minimálně jetou koloběžku Yedoo S2016 disc v modré barvě. Plná záruka a servis. Cena 7.700,- Kč.
Osobní vyzvednutí v centru Brna na Hybešově 14 – prodejně v pracovní dny 13-17. Nebo zašlu kurýrem.
Specifikace:
Už jste se někdy ztratili v džungli města a nechtěli se najít? S2016 Disc k tomu má předpoklady. Terénní verze standardu S2016 disponuje silnějšími pneumatikami, širšími náboji a kotoučovými brzdami na obou kolech, které zaručují jistotu a bezpečnost na uklouzaném betonu i při mlžném sjezdu po promočeném jehličí. Už jste se někdy ztratili v džungli města a nechtěli se najít? S2016 Disc k tomu má předpoklady. Terénní verze standardu S2016 disponuje silnějšími pneumatikami, širšími náboji a kotoučovými brzdami na obou kolech, které zaručují jistotu a bezpečnost na uklouzaném betonu i při mlžném sjezdu po promočeném jehličí.
Technická specifikace
Vidlice: YEDOO Hi-ten steel / YEDOO Hi-ten ocel
Šířka náboje (přední/zadní): 100 / 100 mm
Řídítka: YEDOO Cross alloy / YEDOO Cross hliníková
Ráfky: HJC Alloy double wall / dvojitá stěna
Představec: ZOOM alloy / ZOOM hliníkový
Náboje: NOVATEC Disc
Madla: Ergonomic (with anti-rotation lock) / Ergonomické (s aretací proti protáčení)
Hmotnost: 10,4 kg
Brzdy: 2x Disc TEKTRO Aries
Stojánek: Optional / možno dokoupit
Rychloupínací páčky (přední/zadní): Yes/Yes
Reflexní prvky: No / Ne
Pneumatiky (přední/zadní): KENDA 20x2,25/16x2,25
Ložiska: Industrial / Průmyslová
Hlavové složení: NECO 1 1/8 hliníkové / NECO 1 1/8 alloy
Brzdové páčky: TEKTRO ML520 Alloy
Rohy: Optional / možno dokoupit
Rám: YEDOO Hi-ten steel / YEDOO Hi-ten ocel
Příprava pro držák láhve: 1x
Max. nahuštění: 4,6 / 4,6 bar
Kola: 20"/16"
Rozměry
Stupátko: 40 cm
Výška stupátka nad zemí (horní/dolní pozice): 8,3 cm
Prostor pro jezdce: 63 cm
Výška řídítek: 94 - 100 cm
Světlá výška (horní/dolní pozice): 5,5 cm
Šířka řídítek: 64 cm
Celková délka: 151 cm
Přeprava
Velikost krabice: 112 x 17,5-18 x 64 cm
Brutto váha: 12,7 kg
Jezdec
Min. výška: 150 cm
Nosnost: 150 kg
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Prodám:
Novou nikdy nepoužitou kvalitní českou kolobežku YEDOO FOUR zelená se zárukou 24mesíců, složená a seřízená v odborném servisu, připravená ihned k použití.
Stavitelná řídítka pro děti a juniory od 12 let.
Přední kolečko 16" a zadní 12".
Yedoo je původní česká kvalitní značka koloběžek a dětských kol originálního designu, kvalitního provedení a zářivých barev. Každý model má svůj vlastní charakter.
Řada Basic – výborný poměr kvalita/cena, základní nabídka barevných variant.
Brzdové páčky Sparkle včetně nových lanovodů a flexibilního zakončení pro hladší a jemnější chod brzd.
Tvarovaná madla s rozšířenými konci. Nový tvar řidítek pro snazší držení a ovládání.
Parametry:
RÁM Hi-ten ocel
VIDLICE Hi-ten ocel
PŘEDSTAVEC Ocelový
HLAVOVÉ SLOŽENÍ Ložiskové
ŘÍDÍTKA Ocelová
MADLA BMX
BRZDOVÉ PÁČKY Sparkle
BRZDY 2× „V" Alu Winzip
KOLA 16"/12"
RÁFKY Hliníkové
NÁBOJE Ocelové
LOŽISKA Konusová
RYCHLOUPÍNACÍ PÁČKY (PŘEDNÍ/ZADNÍ) ne/ne
PNEUMATIKY (PŘEDNÍ/ZADNÍ) Innova
MAX. NAHUŠTĚNÍ (PŘEDNÍ/ZADNÍ) 2,5 bar/2,5 bar
STOJÁNEK Boční
PŘÍPRAVA PRO DRŽÁK LAHVE (ZÁVITY 2X M5, ROZTEČ 64 MM) není
HMOTNOST 9,3 kg
VĚK 12+
Nová, jeta 2x, nevyužita.
Koloběžka Yedoo Numbers Three překvapí konstrukcí jako pro dospělé, přitom si na ní užijí báječnou zábavu i dospívající školáci. Koloběžka je vhodná pro děti od 12 let vysoké alespoň 140 cm. Na rozdíl od většiny dětských koloběžek má přední i zadní brzdu a disponuje vysoce odolným rámem a nafukovacími pneumatikami. Na koloběžce si děti oblíbí i cestu do školy.
Základní parametry:
Nosnost 120 kg zaručí i bezpečnou jízdu dospěláka
Velikost předního kola je 16 palců a zadního 12 palců. Hodí se tak do městského provozu i na cyklostezku.
Délka nášlapu 40 cm skýtá dostatek prostoru na stupátku i pro děti s nadměrnou velikostní nohou
Nastavitelná výška řídítek se pohybuje od 94 do 102 cm a snadno ji tak přizpůsobíte výšce dítěte.
Díky hmotnosti 9,3 kg se dobře ovládá
Pouzity zesilovac.
Technická specifikace Magnat Black Core Four.
Základní parametryMagnat Black Core Four Limited
energetická třída: AB
odstup signál/šum: 100 dB
Výkon (14.4 V)Magnat Black Core Four Limited
výkon rms 4Ω: 4 x 120 / 2 x 350 W
výkon max 4Ω: 4 x 350 / 2 x 900 W
výkon rms 2Ω: 4 x 150 W
výkon max 2Ω: 4 x 450 W
RozměryMagnat Black Core Four Limited
délka: 470 mm
šířka: 215 mm
výška: 54 mm
Ostatní parametryMagnat Black Core Four Limited
vstupní citlivost: 0.4 - 4 V
vstupní impedance: 20 kΩ
THD harmonické zkreslení: 0.05 %
hmotnost: 4.4 kg
Dětská koloběžka zn. YEDOO s nafukovacími koly výborná na nerovný terén. Vhodná pro děti od 5-ti let. Jedná se o starší kolekci YEDOO TWO. Velmi dobrý stav.
Více na:
Predam kolobezku Yedoo. Vpredu 14" kolo, vzadu 12". V peknom stave. Pre deti cca. od 8 rokov, ale moze aj mensi dospely.
Viac info sem:
Neviem, ci to je uplne rovnake, ale dost sa podoba :)...
Dobrý den, prodám dvě koloběžky Yedoo Four. Kupované před rokem. Jedna černá, druhá zelená. S veškerým vybavením - zvonky, stojánky na lahve, láhve, 1x brašna na klíče a peníze, spirálový zámek na koloběžku.
Přikládám do fotek i fakturu. Tu Vám dám při prodeji koloběžek.
Bohužel, nakonec se u nás vůbec nevyužilo. Děti touží po freestyle koloběžkách. Mají za ten rok najeto 2x 1 km.
Takže používané opravdu minimálně.
Pokud si ke koloběžce vezmete brašnu a zámek celková cena : 5000 Kč.
Koloběžka bez brašny a zámku celková cena 4500 Kč.
Každá koloběžka má navíc košík na láhev, láhev a zvonek. Jak je na faktuře.
Prosím o zprávu. Později ráda dám i telefon. Děkuji.
Nabízím dětskou koloběžku Yedoo Four. Velikost kol vpředu 16 vzadu 12. Do 120 kg. Výška řidítek cca 86 cm. Cena 1000
Prodám koloběžku Yedoo Four v zachovalém stavu. Kola i brzdičky také zcela v pořádku. Předání Turnov.
Prodám koloběžku Yedoo four, málo ježděná, důvod prodeje: přechod na kolo, perfektní stav. Osobní převzetí Sentice u Brna, nebo mohu dovést do Brna.
Prodáme docela pěkné japonské JDM WRX/STi s řadou funkčních úprav. Auto prakticky bez koroze, před pár lety udělaný celolak na tuto zajímavou barvu z BRZ. Někomu se to líbí více, někomu méně. Auto startuje, nekouří, motor neklepe, nevaří. Auto jede moc pěkně, brzdí to, turbo fouká docela dost, motor byl vloni dělanej, plus nový rozvody a vodní pumpa atd. Tlumiče pěkně tluměj a netečou. Chce to nový gumy. Na rovinu, není to žádný krasavec na výstavku, je to poctivý japonský rychlý a obratný bitevník, pravé JDM (Japanese Domestic Market). Na zimu bych doporučil udělat nástřik spodku, protože zatím to není rezavý vůbec a bylo by škoda, kdyby to začalo rezivět. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně.
Více fotek je zde:
JDM Kola Kosei 17 palců, Made in Japan, přídavné budíky, startování na tlačítko, sportovní stavitelný podvozek (ale není pekelně tvrdý), brzdy vepředu čtyřpístky, sportovní výfuk se sportovním katem. Naladěná jednotka na cca 310 koní. Výměna možná pouze za fakt hezké auto s rozumným nájezdem, nebo za veterána, ale nerezavého. Díky
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4
TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 Four Paket šedá
Při koupi tohoto Four Paketu ušetříte 12 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 Four Paket :
1. Zadní box X8
2. Přední ohrádka
3. Rošiřovací lemy
4. Přední rám
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení s
Subaru Impreza STI Prodrive Edition Limited 2001
Engine & Gearbox - JDM WRX swap, modified lot Suspension - Cusco Vacanza, full setup
HKS Blow Off
TE37RT 9J 25 OFF + New RiKen Tires
Frontal Intercooler FMIC
ClutchMax Stage 1 Clutch new
brand new DW65C Fuel Pump
STI Injectors
Short Shifter
Original Sparco Steering Wheel
Original Blitz Boost Gauge
260 km/h Speedometer STi
Alcantara Ceiling
Voltmeter
Turbotimer
Spec C roof vent
Pioneer Monitor
4x2 Brakes
*VF37 Turbo Kit - může být přidán k autu za 17 000Kč
Prodám velmi zajímavě upravenou a designově jedinečnou JDM Imprezu. Kastle a interiér je STi Prodrive 2001, nulová koroze, nebouraná, interiér velmi pěkný a čistý, černá stropnice atd. Motor a převodovka je JDM WRX, oboje funguje bez problémů, neklepe, nekouří. Auto je k vidění ve Středočeském kraji. Je stále garážováno a v zimě nejeté. Pokud by mělo jezdit v zimě na sněhu a soli, doporučuji důkladný nástřik spodku. V prosinci 2022 auto dostalo nový přední chladič, nové brzdy, byla udělána geometrie atd. Faktura je k dispozici.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4
TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
FOR SALE genuine non stock Subaru Forester JDM STi 2006 MR, heavily modified, full service history, professionally LHD converted, full service, EU registration available. Facelift. App 500 PS. Very rare car, only app 2 500 produced totally. Už facelift 2005 model. Cca 500 koní.
Výbava JDM verze Forester STi:
MOTOR JDM STi s "Big port" hlavami
LHD ŘÍZENÍ 13:1
FRONT DIFF A.P.HELICAL
CENTER DIFF - VISCOUS COUPLING SLIP LIMITER,
6Q GEAR with DCCD
REAR DIFF R180 - SURETRAC
Hliníková ramena, přední lízátko STi, velké černé BREMBO brzdy (větší než klasická STi Bremba, samosvorný diferenciály, DCCD, šestikvalt shodný s JDM Imprezou STi, ale je robustnější, přídavné budíky STi Genome s kontrolérem, dva klíče, alarm, STi bodykit, zadní křídlo, sedačky STi atd. Kompletní servisní historie. Forester STi je ještě z Japonska extrémně upraven - seznam úprav přikládám. Aktuálně dokončujeme přestavbu na LHD a ladění jednotky u profesionálů. Případně je možné postavit tento Forester STi zpět do série, pak by byla cena 580 000 Kč. Lze přihlásit na české nebo na EU doklady, není v ceně. Fotky z přestavby pošlu případně přes Úschovnu nebo část z nich najdete zde:
Modelu Subaru Forester STi vyrobili japonci pouze cca 2 500 kusů celkově.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4
TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Už je v ČR na prodej tento nádherný a rychlý rodinný kombík o výkonu cca 300 koní. Kombík je na cestě z Japonska. Je to limitovaná verze Subaru Legacy GT Spec B WR Limited by STi. Vyrobilo se jich pouze 315 kusů, je to velká rarita. Auto je absolutně bez koroze. Nebylo havarováno. Více fotek je zde:
- Twin scroll STi velké turbo
- motor 2.0 STi jako je v JDM STi Impreze
- podvozek Bilstein
- robustní JDM manuální převodovka
- STi sání a výfuky STi Genome
- STi bodykit a spojlery
- specifický interiér v kombinaci kůže/alcantara
- 18 palcová zlatá kola
- Xenony
- symetrický pohon 4x4
- sériově 280 koní papírově, reálně kolem 300 koní
- audio McIntosh
- mlhovky
- automatická klimatizace
- vše v elektrice
- airbagy, ISOFIX atd
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4
TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC