yamaha fzx 750 - strana 5
Počet nalezených inzerátů YAMAHA FZX 750: 1000 - strana 5
Víka alternátoru statoru HONDA SUZUKI KAWASAKI - 1.12. - 10:09
Prodám nová víka alternátoru na moto:
SUZUKI GSX R1000 01-02 1340,-KČ
SUZUKI GSX R1000 03-04 1440,-KČ (včetně těsnění)
SUZUKI GSX R1000 05-08 1310,-
SUZUKI GSX R600/750 00-03 1340,-KČ
SUZUKI GSX R600/750 04-05 1440,-KČ (včetně těsnění)
SUZUKI GSX R600/750 06-10 1285,-kč
SUZUKI GSR 600 06-11 1440,-KČ (včetně těsnění)
SUZUKI GSR 750 11-13 1440,-KČ (včetně těsnění)
SUZUKI GSR 400 1440,-KČ (včetně těsnění)
GSF 600 96-05 1325,-KČ
CBR 1000RR 04-07 1340,-KČ
CBR 1000RR 08-11 1145,-KČ
CBR 100011 12-16 1380,-KČ
CBR 600RR 07-14 1330,-KČ
CBR 600RR 03-06 1390,-kč
CBR 954RR 02-03 1245,-KČ
CBR 929RR 00-01 1390,-KČ
CBR 600F 4i 1280,-kč
CB 1000R 1340,-KČ
CB 600F 98-06 1345,-KČ
Z800 1490,-KČ
Z750 od 07 1380,-KČ
Z1000 03-06 1320,-KČ
ZX 9R 1425,-KČ (včetně těsnění)
YAMAHA R1 09-14 1085,-
FZS 600 98-03 1320,-KČ
FZ6 04-10 1300,-
FZ6R 09-17 1300,-
XJS 09-17 1300,-
R6 1999-2002 včetně těsnění 1430,-KČ
R6 od 06 1335,-kč
pokud potřebujete víko na jiné moto napište. Mrkněte i na mé další inzeráty. Zasílám přes zásilkovnu, balíkovnu a českou poštu.
NOVÉ
leštěný nerez síla 1,5mm
jednoduchá montáž
cena od 1300kč dle vzoru a typu chladiče!!!!!
vzory na konkrétní moto zašlu na přání
možnost vlastního návrhu (vzoru, loga)
dělám i kryt brzdové kapaliny 350kč/kus
zatím má vzory na tyto mašiny
Suzuki Bandit 600,650
Suzuki Bandit 1200,1250
suzuki sfv 650 gladius
Ducati Monster 1000
Moto Guzzi:griso 1100
TDM 850
Honda Hornet 600,900
Honda CB 750,1300
Yamaha MT 09
Kawasaki ZR 750
kawasaki Zephyr 750
Yamaha FJR 1300
Yamaha XJR 1300
Kawasaki z 1000
Triumph Bonneville T 100
Triumph THUNDERBIRD 900
Triumph legend 900
KTM 690 DUKE
Royal Enfield Continental GT 650 TWIN
Skladem: Suzuki GSXR 600 1992-2005
Suzuki GSXR 750 1988-2005
Suzuki GSXR 1000 2001-2004
Suzuki GSXR 1100 1989-1992
Suzuki SV650 SV650S 1999-2003
Suzuki RF900R 1994-1997
Suzuki TL1000S 1997-2001
Suzuki TL1000R 1998-2003
Suzuki Bandit 1200 1997-2004
Suzuki GSR 750
Suzuki GSX 750
Yamaha R6 2006-2010
Yamaha R1 2004-2008
Yamaha R1 2009-2014
Honda CBR 600 F4 1999-2000
Honda CBR 600 F4i 1999-2006
Honda CBR 600 RR 2003-2012
Honda CBR 1000 RR 2004-2010
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'
Yamaha XV700 Virago 700 1984-1987
Yamaha XV750 Virago 750 1981-1986
Yamaha XV920 Virago 920 1981-1983
Yamaha XV1100 Virago 1100 1988-1999
24M-13586-01
1TA-13586-00
Nepoužité
Nabízím servis motorek a čtyřkolek všech značek.
Opravy a GO motorů, převodovky
Seřízení ventilových vůlí
Čištění karburátoru v ultrazvuku
Výměny provozních kapalin a filtrů
Přetěsnění tlumičů
Přezutí pneumatik s duší, Mousse a Tubliss
atd…
volejte, pište
Enduro, motocross, mx, motard, supermoto, skůtr, silniční, trial…
Honda cr, cr-f 450, suzuki rmz, suzuki rm 250, Yamaha yz 250, yamaha yz 125, husqvarna te, husqvarna fe, ktm sx-f, ktm sx 125, ktm exc 300, kawasaki kx 450, Kawasaki kx 250, Kawasaki kx 250f, Sherco se-r, Sherco sef-r 300, Sherco 290, Sherco SM, Beta RR 250, Beta RR 125, Beta alp, Blata motard, Husqvarna SM 125, Husqvarna TE, Aprilia RX 50, Aprilia ETX 125, Aprili sx-v, Aprilia rx-v, Gas Gas EC, Husaberg, yamaha yz-f 250, Yamaha XT 600, Yamaha TTR, Ajp pr5 250, Ajp pr4, Access tomahawk 250, Access Tomahawk 300, Access warrior 450, shineray, stomp, orion, Yamaha DT 125r, Suzuki gsx-r, Honda cbr, bandit, ktm lc2, derbi senda, piaggio, kingway, stomp, orion atd…
Yamaha XVS 1300A Midnight Star yamaha XVS 1300 A midnight STAR první registrace 2008 najeto pouze 24050km. Motorka je po výměně oleje a filtrů+nová baterka.Nová STK do roku 2027 stačí pouze nasednout a jet.Výbava je bohatá laděné výfuky cobra + originální v krabici.Přední a zadní padací rámy,přední lišta s přídavnými světly,velký zadní kufr do kterého se vlezou dvě přilby se dvěma zámky,boční kufry,ploché stupačky přední i zadní,předkopy,třásně na řídítkách,rolna na láhev,zásuvka na 12v,pneu tak 70 % jak přední tak zadní. Více na: Copyright
Prodám digitální piano Yamaha Clavinova CLP-545M po příležitostným domácím využití – skoro ideální stav / Ideální nástroj z vyšší řady Yamaha pro učení v každých podmínkách a profi hru / zvuk: Yamaha CFX, Bösendorfer Imperial a spousta dalších nástrojů / barva dřeva: mahagon / 88 dřev. kláves s nast. citlivostí / 3 pedály vč. ½) / zasouvací kryt klaviatury / rozměry na stojanu D 1461 x V 927 x Š 459 mm / LCD display / spousta demo-melodií / metronom / vstupy MIDI, sluchátka, USB, AUX / 4 repro (2 pásma) / Další parametry na webu Yamaha: / Praha 3, příp. zapojím, předvedu, jen osobní odběr, po Praze a okolí dovezu / Původně koupeno za 59 000,- Kč.
Kryty jsou vyrobeny z leštěné nerezové oceli o síle 1,5mm.Všechny komponenty k uchycení a montáži jsou součástí balení.Jednoduchá montáž.Bez nutnosti obav z nedostatečného chlazení motoru-prověřeno cca 7 léty provozu.Nové.Možno montovat na Yamaha XVS 650/1100 Dragstar,Yamaha XV 1600/1700 Wildstar/Roadstar,Yamaha XVS 950 Midnightstar,Yamaha XV 1700 Warrior,Yamaha XV 1900 Raider.Cena 1550 Kč + dobírka Českou poštou.Možno rovněž kryt kardanu na Yamaha XVS 650/1100 Dragstar za cenu 900 Kč.Kliknutí na Doctor-celá inzertní nabídka.
Prodám motocykl Yamaha YZF R1,první registrace 2014 ,rok výroby 2011,najeto necelých 30tis po velkým servisu investice 37tis.
O motorku bylo pečováno a v minulém roce proběhla výměna řetězové sady(zlatý řetěz)motorový olej, filtry, vzduchový ,brzdová kapalina, svíčky ,brzdové destičky i nové kotouče přední ,nová baterie ,spojkové lanko atd.
Mnoho doplňků na motorce led blinkry, gripy, sklopné spz, pancéřky PP,výfuky akrapovič včetně svodů, spojková a brzdová zlamovací páčky tytax, padáky a mnoho dalšího.
Motorka kupovaná v Čr Yamaha,3klíče ,serviska.
Prodám plně funkční a velmi hezkou sestavu Yamaha.
YAMAHA DSP A1 VČETNĚ DÁLKY, MANUÁLU A KRABICE - Přístroj prošel servisní kontrolou. Servis proběhl tento rok v autorizovaném servisu Yamaha, doložím fakturou.
YAMAHA TX-592RDS VČETNĚ MANUÁLU A KRABICE. - Ladí do sterea bez problémů.
YAMAHA CDX-496 - PRODANO
Prodej vzhledem ke stáří bez záruky.
Možnost os vyzkoušení.
Poštou ano, na vlastní riziko 2 BALIKY.
Dobírkou ne.
Předmětem prodeje je dvojitý magnetofon, nejvyšší model a absolutní špička z dílny značky Yamaha. Zařízení je v pěkném vizuálním stavu, avšak známky používání jsou přítomny zejména na horním krytu, viz foto níže. Mechaniky dokážou pracovat nezávisle na sobě, tzm že máte v podstatě dva magnetofony, protože každý deck má solo připojení k zesilovači. Po technické stránce plně funkční a je to kus železa kde se ještě nešetřilo, promazány klíčové součásti, demagnetizace, řemínky a rollery vyměněny za nové. Součástí prodeje je dálkové ovládání od jiného zařízení avšak kompatibilní, manuál také ke stažení níže viz link.
Yamaha KX-W952 je stereofonní kazetový magnetofon s redukcí šumu Dolby B-C, který představila Yamaha v roce 1991 s výrobcem doporučenou maloobchodní cenou 1240DM (cca 25.000kč) a ukončenou o 7 let později v roce 1998.
Mezi hlavní vlastnosti Yamaha KX-W952 patří, elektronický čítač pásky se 4 číslicemi, autodetekce typu pásky s podporou běžných, chromových a kovových pásek. Typická přední kazeta s dvojitou kazetou s kazetovým prostorem umístěným na obou stranách zařízení. Vysunutí pásky je ovládáno mechanicky. Hladinoměry používané na KX-W952 jsou obecné digitální měřiče špiček. Systém Dolby-B snižuje syčení pásky na páskách zaznamenaných na KX-W952 až o 10 dB při nejvyšších frekvencích. Připojení k dalším zvukovým komponentám pro plaback lze dosáhnout kabelem RCA a záznam ze zdroje kabelem RCA (cinch)
Na vyžádání pošlu foto v původní velikosti.
Zasílání na dobírku možné s 500kč předem na účet (Nezbytné náklady spojené s odesláním).
Zaslání do zahraničí ano, napište nebo volejte 9-20h a domluvíme podmínky.
Zásilka bude pečlivě a bezpečně zabalena.
Odesílám s Českou poštou nebo DPD.
Osobní předání Praha Čimice.
MANUAL KE STAŽENÍ ZDE:
Na použité zařízení se nevztahuje žádná záruka.
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Prodám tuto výborně hrající audio sestavu YAMAHA v designovém provedení titan.
Sestava obsahuje následující komponenty, které jsou kvalitativně srovnatelné s přístroji nejvyšších řad firmy YAMAHA:
YAMAHA RX-V10 (receiver = zesilovač s tunerem)
YAMAHA CDX-10 (CD player)
YAMAHA KWX-10 (double tape deck)
Optický stav všech 3 komponentú je velice pěkný. Technický stav receiveru a CD playeru je absolutně v pořádku, ale tape deck potřebuje servis (gumičky), sice přehrává, ale nepřetáčí.
K sestavě je samozřejmě originální dálkové ovládání.
Nejsem přímo z Brna, ale dovoz do Brna a okolí, do Znojma, Mikulova, Břeclavi nebo Bratislavy je zdarma.
Prodám ze své sbírky plně funkční sestavu Yamaha..
Yamaha AX-870 + dálka - už není
Yamaha CDX-870 + dálka 4000kc
Yamaha TX-950 - už není
Yamaha KX-670 + dálka, plně funkční... 6000kc
Tuner už není.
Zesilovač už není.
Prodej vzhledem ke stáří bez záruky.
MOŽNOST OS VYZKOUŠENÍ.
POŠTOU ANO, NA VLASTNÍ RIZIKO.
DOBÍRKOU NE.
Prodám zadní stupačky na Yamaha YZF-R1, Yamaha YZF-R6, nové, nepoužité. Stupačka včetně kompletní montážní sady (šroub, matka, pružinka, kulička, aretační plíšek). Cena za jednu: 350,- Kč, cena při koupi páru (levá+pravá): 650,- Kč
Pasují na:
Yamaha YZF R1 (1998-2011)
Yamaha YZF R6 (1999-2011)
Yamaha XT 660
Možnosti dopravy:
- Česká pošta, platba na dobírku: 90,- Kč
- Česká pošta, platba předem na účet: 60,- Kč
- (výdejní místa po celé ČR), platba předem na účet: 80 Kč
- (výdejní místa po celé ČR), platba dobírkou: 100 Kč
Na Slovensko posílám prostřednictvím společnosti
- Osobní vyzvednutí na výdejním místě, platba dobírkou - 5 €
- Doručení na adresu, platba dobírkou - 7 €
Objednat je možné přes kontaktní formulář níže, uveďte jméno, adresu a způsob platby. Prosím, na telefonní číslo volejte pouze v případě neodkladnosti. Dotazy obratem zodpovím e-mailem.
Membrány na šoupata pro Yamaha XV 535 Virago
Membrány do karburátoru pro model Yamaha XV 535 Virago
Nové nepoužité membrány , příruby do karburátoru na moto Yamaha XV 535 Virago. Cena je za pár , ale po dohodě lze prodat i samostatně. Platí do smazání.
Zásilkovna nebo česká pošta nebude problém.
Yamaha: XV 500, XV 535, Virago , XV Virago, 535
/palivovy-system/karburatory-dily/membrany-na-soupata-pro-yamaha-xv-535-virago
Prodáme úplně nové trekkingové elektrokolo značky Haibike. Záruka 2 roky.
Velikost kol 28", velikost rámu L - vhodné pro výšku postavy 172 - 184 cm.
Motor Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h.
Baterie Yamaha InTube, 500 Wh.
Kolo je možné vyzvednout a vyzkoušet v Hořicích nebo můžeme poslat na adresu Českou Poštou.
Specifikace:
RÁM aluminium 6061, hydroformovaný, rychloupínák 5 x 135mm, kotoucová brzda Post Mount
MOTOR Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h
DISPLEJ Yamaha Multi Switch 2,8" TFT, 16 funkcí
BATERIE Yamaha InTube, 500 Wh
NABÍJEČKA Yamaha rychlá nabíjecka 4A
VIDLICE SR Suntour NCX D-LO Lockout, ocelová pružina, zdvih: 63mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák
ŘAZENÍ Shimano Deore XT T8000, 10-rychlost
ŘADÍCÍ PÁČKA Shimano Deore M6000, rapidfire
KAZETOVÝ PASTOREK Shimano HG50, 11-36 zubu
ŘETĚZ KMC e10S
PŘEVODNÍK 36-48, hliník
BRZDOVÁ PÁČKA Shimano MT401, hliník
BRZDA PŘEDNÍ Shimano MT400, 180mm, hliník, 2-piston disc brake
BRZDA ZADNÍ Shimano MT400, 160mm, hliník, 2-piston disc brake
PLÁŠTĚ Schwalbe Tyrago K-Guard, 42-622, reflexní pruhy
RÁFKY Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
PŘEDNÍ NÁBOJ Shimano M3050
ZADNÍ NÁBOJ Shimano M3050
PAPRSKY Sapim Leader, cerná
ŘIDÍTKA Haibike Components TheBar + 740mm
GRIPY XLC Comfort bo3 Comfort bo2, s operkou zápestí
PŘEDSTAVEC Haibike Components The Stem +, A-head
HLAVOVÉ SLOŽENÍ A-Head Alloy 1 1/8", Cartridge
SEDLO Haibike Components TheSaddle
SEDLOVKA Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
PEDÁLY VP E461 mit Reflektor, hliník
SVĚTLOMET Haibike Skybeamer 150, 50 lux
ZADNÍ SVĚTLO AXA Blueline
DYNAMO pres baterii systému
NOSIČ system carrier, XLC Carrymore
BLATNÍKY SKS, chromoplast
STOJAN Ursus Mooi, nastavitelný
NOSNOST 130kg
Prodáme úplně nové trekkingové elektrokolo značky Haibike. Záruka 2 roky.
Velikost kol 27,5", velikost rámu XL - vhodné pro výšku postavy 179 - 188 cm.
Motor Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h.
Baterie Yamaha InTube, 500 Wh.
Kolo je možné vyzvednout a vyzkoušet v Hořicích nebo můžeme poslat na adresu Českou Poštou.
rám: Haibike aluminium 6061, Tapered Head Tube, 27.5"
vidlice: SR Suntour XCM ATB HLO Lockout, ocelová pružina, 63mm
středové složení: 2
dynamo: přes baterii systému
blatníky: SKS, chromoplast
světlomet: Haibike Skybeamer 150, 50 lux
hlavové složení: A-Head Tapered
Model name: SDURO Trekking 4.0
zadní světlo: AXA Blueline
stojan: Ursus Mooi, nastavitelný
Řazení: Shimano Deore M4120, 10 Rychlosti, Deore M4100, Trigger řadič
kazetový pastorek (zadní): Shimano M4100, 11-42 zubů
řetěz: KMC X10
Brakes: Shimano MT200, 180mm / Shimano MT200, 160mm
brzdová páčka: Shimano MT200
chain guide: Nylon přímá montáž
Rameno kliky: Haibike Components The Crank +
motor: Yamaha PW-ST System, 250W, 25km/h, 70Nm
nabíječka: Yamaha rychlá nabíječka 4A
displej: Yamaha Side Switch
Engine manufacturer: Yamaha
Engine torque: 70