xenonová výbojka d1s - strana 7
Počet nalezených inzerátů XENONOVÁ VÝBOJKA D1S: 571 - strana 7
Prodám kompletní pravý a levý xenon z vozu VW Golf 7 kombi r.v. 2014
Pravý přední xenon 5G1941752 5G1941754
- modul pro světlo natáčecí do zatáčky a jednotku řídící pro výbojku 3D0941329D
- řídící jedntka pro plynovou výbojku 8K0941597E
- výkový modul pro denní světlo 4G0907697F
- výbojka N10805
Levý přední xenon 5G1941751 5G1941753
- modul pro světlo natáčecí do zatáčky a jednotku řídící pro výbojku 3D0941329D
- řídící jedntka pro plynovou výbojku 8K0941597E
- výkový modul pro denní světlo 4G0907697F
- výbojka N10805
Vhodné do vozu: VW Golf r.v. 2013-2017
Cena za kus.
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T13333 S5VX3T13334
Prodám pravý kompletní LED natáčecí bixenon bixenony xenon xenony světlomet pro plynovou výbojku z vozu AUDI A7 4G r.v. 2011
Pravý bixenon - 4G8941004AD 8/11/10
- náhrada: 4G8941030AD 4G941044
- vykonový modul pro denni svetlo 4G0907397C
- náhrada modulu: 4G0907397 4G0907697
- ridici jednotka pro plynovou vybojku 8K0941597C
- náhrada řídící jednotky: 8K0941597E
- plynová výbojka: N10801
- náhrada výbojka: N10805 N10806
Vhodné pro vozy:
Audi A7 Sportback r.v. 2011 - 2014
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T12100
Prodám levé a pravé světlo bixenon - xenon - dvojitý halogenový světlomet pro plynovou výbojku - světlomet pro pohyblivé světlo do zatáčky z vozu Audi A4 B7 8E r.v. 2005
Levý bixenon: 8E0941003AF
- náhrada: 8E0941029BB
- 22/11/2004
- jednotka: 307329114
- plynová výbojka: N 10566101
- (kosmetické vady)
Pravý bixenon: 8E0941004AF
- náhrada: 8E0941030BB
- 23/11/2004
- jednotka: 307329114
- plynová výbojka: N 10566101
Vhodné pro vozy:
Audi A4 8E r.v. 2005 - 2008
Audi A4/S4 r.v. 2007 - 2009
Audi RS4 r.v. 2006 - 2008
Audi RS4 Cabriolet r.v. 2007 - 2009
Cena za kus.
Cena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T21691 S5VX3T21692
Nabízim k prodeji bmw 330i M-paket 1. Auto má velmi nízký nájezd (cca) 179.000km, je v originálním a velmi zachovalém stavu a má velmi zajímavou výbavu. M-Paket 1 je vcelku vzácný, obzvláště pak s tímto nájezdem a motorizací.
Zdvihový objem: 2979 cm3
Výkon: 170kw (231 k)
RV: 07/2000
Manuální 5q převodovka
Stav tachometru: 179.000km
Zvláštní výbava:
- Harman & Kardon audio s prostorovým zvukem
- El. střešní okno
- El. stahování všech oken
- El. stahovatelná roletka na zadním skle
- Automaticky stmívatelné vnitřní zrcátko
- El. nastavení sedadel s pamětí
- Vyhřívaná přední sedadla
- Parkovací senzory
- Dešťový senzor
- Xenonová světla
- Automatická klimatizace
- Palubní počítač
- Shadowline lišty
- Černý strop
Nedávný servis:
- Nový separátor oleje
- Nová váha vzduchu
- Nový termostat,
- Nová DISA klapka
- Přetěsnení sání
- Nové tlumiče original (Sachs) mpaket + jejich uložení a prachovky
- Nové zadní pružiny (Eibach)
- Nová hardy spojka
- Spojkova sada (Luk), lanka ruční brzdy, řazení pouzdro 3x, čep ramene 4x, tyčka stabi 2x, axialní táhlo, xenon vybojka,
- Komplet repas převodovky
- Strongflexy zadní náprava+dif
- Nová baterie varta 80ah
- Nové pneumatiky Pirelli Pzero Nero GT (255/35 a 225/40)
Auto přes zimu garážováno. Najdou se menší kosmetické nedostatky (malé škrábance a na kapotě jedno místo na rozleštění, ale nic strašného).
patice: D3S / D3R
model: G2
příkon: 2x 35W - maximální možný příkon u xenonových světel
světelný tok: 9.000lm
napájecí napětí: vysoké napětí (produkující řídící jednotkou)
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: aktivní větrák
- tyto modely jsou určeny použítí jako přímá náhrada výbojek u xenonových a bi-xenonových světel a není potřeba žádná další úprava světlometů, nebo kabeláže
- světelný tok 9.000lm, běžná xenonová výbojka má okolo 3.200lm
- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček, přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny
- nehlásí chybu prasklé žárovky
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
Správně "seštelovat" motor u veterána dokáže jenom odborník či starý automechanik, kteří už pomalu nejsou ? To je omyl - staré motory byly velmi jednoduché a pokud je dobrý karburátor a nové svíčky, můžete si ho v pohodě seřídit sami doma v garáži - stačí správně nastavit předstih zapalování.
Stroboskopická lampa je k měření a nastavování předstihu nenahraditelná. Jiným způsobem se u starých aut (a motorek) předstih přesně nastavit nedá a tím pádem ani optimální zapalování. Takový motor pak nemá výkon, dusí se, střílí do výfuku a auto prostě pořádně nejede.
Se stroboskopem snadno a rychle nastavíte správný předstih u aut typu Škoda 440 Spartak, 450 Felicia, 1202STW, 1203, 1000MB, 100, 110R, 105, 120, Tatraplan, TATRA 603, TATRA 613, Fiat 500, 600, 124, 125, VW Brouk, Simca Aronde, 1300, 1301 a dalších - naprosté většiny automobilů z třicátých až osmdesátých let minulého století.
Stroboskop se připojí k napájení a jeho sonda se nacvakne na kabel od svíčky. Na řemenici motoru je od výroby ryska (pokud není, jednoduše si ji vypilujete sami, nebo stačí nakreslit třeba lihovým fixem) a na motoru je "zobáček" který označuje píst v nejvyšší poloze. Spustíte motor a stroboskopem svítíte na řemenici. Díky rychle přerušovanému světlu v rytmu zapalování se vám bude zdát, jakoby řemenice stála a netočila se. Podle toho, jak bude ryska řemenice natočená proti ukazateli na bloku motoru přímo uvidíte aktuální hodnotu předstihu. Pak můžete jemně otáčet celým rozdělovačem, až se ryska nastaví do správné polohy. Je to úplně jednoduché a zvládne to každý trochu šikovný člověk.
Případně se můžete podívat třeba na Youtube, kde najdete stovky praktických ukázek, jak se se stroboskopem pracuje a jak se předstih seřizuje.
Napájení přímo z baterie auta, kapacitní snímač který eliminuje "chytání" rušivých impulsů z ostatních válců. Xenonová výbojka, která umožňuje bezproblémové nastavování i za denního světla.
Poslední možnost nákupu, už se přestaly vyrábět...
Stroboskopy jsou samozřejmě zcela nové, nepoužité, s plnou zárukou (jsme normální obchodní firma).
Dokud tuto nabídku vidíte, je aktuální. Zasíláme bezpečně a rychle přepravní službou GLS. Po celý říjen poštovné zdarma při platbě převodem, nebo 100 Kč na dobírku - stačí jenom poslat zde formulářem adresu, vybraný způsob platby a nějaký telefon pro přepravní službu.
Prodam baleni 2ks Xenonove výbojky D3S 4300k 35w
vybojky jsou nove nepouzite
omylem jsem koupil D3S misto D8S proto je nabizim k prodeji za nakupni cenu
pripadne vymenim za D8S
Xenonová výbojka s krátkým obloukem s reflektorem.
Vlastnosti:
Teplota barvy: cca. 6 000 K (denní světlo)
Vysoký index podání barev: Ra > 95
Vysoká stabilita oblouku
Možnost horkého restartu
Stmívatelné
Okamžité světlo při startování
Spojité spektrum ve viditelné oblasti
Výhody:
Velmi vysoká svítivost (bodový zdroj světla)
Kontinuální kvalita barev, bez ohledu na typ lampy a příkon lampy
Konstantní barva světla po celou dobu životnosti lampy
Dlouhá životnost lampy
Technická data
Elektrická data
Výkon lampy
150 W
Napětí lampy
12,8…14,8 V
Proud lampy
11,75…12,25 A
Typ proudu
DC
Jmenovitý výkon
180,00 W
Lehká technická data
Ohnisková vzdálenost
45,0 mm
Rozměry a hmotnost
Montážní délka
81,5 mm
Délka kabelu
9999,9
Průměr
64,0 mm
Životnost
Životnost
500 hodin
Schopnosti
Chlazení
Vynucený
Hořící poloha
p20
aplikace
jiný
Informace o životním prostředí
Informace podle čl. 33 nařízení EU (ES) 1907/2006 (REACh)
Datum prohlášení
28-01-2021
Primární identifikátor článku
4050300432199 | 4052899315198
Látka ze seznamu kandidátů 1
Vést
Číslo CAS látky 1
7439-92-1
Návod k bezpečnému použití
Identifikace látky ze seznamu kandidátských látek je dostatečná k tomu, aby umožnila bezpečné použití předmětu.
Číslo prohlášení v databázi SCIP
ad12a0fe-63f6-4aec-9efc-17e26ee1cac7 | 1f887543-d77b-48a7-a330-3ecca5ce8820
Použitá..cca 250-300hodin..Proto taková cena..
Možnost vyzkoušení..
Preferuji osobní předání..
Prodám 2 použité xenonové výbojky Philips D4s 42402. 12V, 4300k, 3200lm. Najeto 80 tis k, životnost cca 160 tis.
Pc 1400 za kus.Nyní 400 za 2kusy.
Nabízím zánovní automobilovou xenon žárovku EB1103SR ELTA.
Záruka do 9.9.2023
Výrobce ELTA
Typ žárovky automobilová
Druh patice PK32d-5 DS3
Barva modro-bílá
Jmenovité napětí 42V
Výkon 35W
Řada VISIONPRO BLUE
Druh žárovky (ECE) D3S
Druh žárovky XENON
Barevná teplota 6000K
Osobně lze předat ve Zlíně na adrese: Mokrá IV 199. Na dobírku zasílám BALÍKEM DO RUKY (dodání do druhého dne) po uhrazení poštovného 100Kč předem na účet. Na další notebooky, počítače a příslušenství stačí dole kliknout na jméno firmy: Martin Chumchal.
Jen vybalené kvůli focení, jsou ZCELA NOVÉ A NEPOUŽITÉ, parametry:
světelný tok 4300 lm (běžná halogenová žárovka má cca 1500 lm, běžná xenonová výbojka má cca 3200 lm
barva světla 6000 K
IP68
životnost cca 50.000 hodin
pasivní i aktivní chlazení turboventilátorem 12.000 ot/min
celohliníkové tělo
spotřeba 35W/1kus
na prodej 2 zcela nové a nepoužité kusy. Osobní předání v Hodoníně, při platbě předem dám Zásilkovnu grátis. Dobírka jen po úhradě zálohy na dopravu předem.
Ne SMS, Whatsapp v pohodě. Uvedená cena je za oba kusy dohromady
Pokud inzerát vidíte, je platný.