www oleje cz
Počet nalezených inzerátů WWW OLEJE CZ: 1000
A4 B8 Facelift 2.0 TDI 130 kW
Důvod prodeje: Koupě nového vozu
STK do: 10/2024
Stav km při koupi: 205 xxx (Druhý majitel)
Rok Výroby: 2013
Odpočet není možný
Doba vlastnictví vozu: 29 měsíců
Aktuální nájezd: 304 xxx
Používaný olej: Shell HELIX ULTRA 5W-30 ECT C3
Používané palivo: MaxxMotion Diesel
Vozidlo ježděno denně, dlouhé trasy, nekuřák
Výbava:
Automatická převodovka
Volby jízdních režimů
BiXenonová přední světla
Led zadní světla
Palubní počítač
Bluetooth
Zadní parkovací senzory
Audiosystém Audi Symphony
El. sklopná/vyhřívaná zpětná zrcátka
Tempomat
Senzor opotřebení brzd
El. ruční brzda
Servis:
205 xxx - Výměna Oleje, Filtrů
209 xxx - Rozvody
211 xxx - Výměna oleje v automatické převodovce s proplachem
215 xxx - Nová Kola, Nové letní pneu, RS Maska, Komplet brzdy ATE, geomerie
220 xxx - Výměna Oleje
235 xxx - Výměna Oleje, Filtrů
245 xxx - Komplet přední náprava včetně tlumičů, pružin, homokinetických kloubů (Lemforder, Sachs), geomterie
250 xxx - Výměna Oleje
254 xxx - Čištění klimatizace + nová náplň
260 xxx - Výměna termostatu, Nové zimní pneu
266 xxx - Výměna Oleje, Filtrů
268 xxx - Komplet brzdy ATE, výměna brzdové kapaliny
272 xxx - Výměna oleje v automatické převodovce s proplachem
277 xxx - Výměna Oleje
289 xxx - Nové zimní pneu, geomterie
284 xxx - Výměna Oleje, Filtry
295 xxx - Výměna Oleje
+ K vozu v ceně originál ALU 17 zimní pneu
+ 2x Originál klíč Audi
K vidění v Českých Budějovicích
Možnost prohlídky vozu na zdviži
Možnost servisu kupujícímu i do budoucna v Českých Budějovicích
Pro více fotek / informací SZ
Momentálně jsem zaneprázdněn k vidění od 26.3.2023
Jednání o ceně v rozumné výši, pouze vážní zájemci
(č.L492)
Dobrý den, prodáme tuto nádhernou VW Caravelle T6, se skvělým spolehlivým motorem 2.0 TDI 110 kw známý ze Škody Superb, VW Passat, se 7.st. DSG převodovkou. Vozidlo je ve velice zachovalém stavu.S Pravidelným servisem a po 1.majiteli určitě chybu neuděláte.Vozíme také VW Multivan, VW Transporter a Ford, občas i Renault Master.Nebouráno,nelakováno. Po výměné filtrů, olejů, zadní silentbloky, nové 4 x brzdový kotouč + 4 x brzdové obložení.Vozíme také VW Multivan, VW Transporter, Ford, Renault..
Cena s DPH 629.000,- Kč
Cena bez DPH 519.000,- Kč
Servisní knížka, Klimatizace, První majitel, led světla
Tachometr: 222.067 km
Palivo: nafta
Objem: 1968 ccm
Převodovka: automatická
Výkon: 110 KW
Plní EURO: EURO VI
Země původu: NĚMECKO
V provozu od: 10/2015
STK: 11/2021
V TP zapsáno tažné zařízení na 2500 kg brzděný
VÝBAVA VOZU
ABS
aut. klimatizace třízonová jako MULTIVAN
aut. převodovka
AUX
bluetooth
CD přehrávač
centrál dálkový
denní svícení
el. okna
el. zrcátka
imobilizér
LED denní svícení
litá kola
nastavitelný volant
originál autorádio
parkovací asistent
parkovací senzory přední
parkovací senzory zadní
plní 'EURO VI'
posilovač řízení
protiprokluzový systém kol (ASR)
satelitní navigace
tempomat
vyhřívaná sedadla
vyhřívaná zrcátka
Led světlomety
SERVIS
7.4.2016 (32.702 km)
- servisní kontrola
- výměna oleje
15.9.2016 (63.869 km)
- servisní kontrola
- výměna oleje
1.3.2017 (99.169 km)
- servisní kontrola
- výměna oleje
- AdBlue
15.5.2017 (108.104 km)
- servisní kontrola
- výměna oleje
- palivový a vzduchový filtr
- výměna oleje převodovky
1.11.2017 (126.950 km)
- servisní kontrola
- výměna oleje
- prachový a pylový filtr
- brzdová kapalina
20.2.2018 (136.266 km)
- servisní kontrola
- výměna oleje
- prachový a pylový filtr
27.2.2019 (164.398 km)
- servisní kontrola
- výměna oleje
- prachový a pylový filtr
- brzdová kapalina
- výměna oleje převodovky
23.1.2020 (195.085 km)
- servisní kontrola
1.12.2020 (222.000 km) - nechali jsme udělat
- nové turbodmychadlo-preventivně
- nový olej + filtry
- přední a zadní brzdy komplet destička a kotouče
2.2.2023 (224.000 km)
- 4x nové 100% zimní pneu 215/65 R16C
- nechávám dělat:
- dlohá poloosa
- dvouhmotový setrvačník
- regenerace dpf, olej 5w30, filtr
Doplňující informace
Vozidlo je skladem!!! Vozidlo má dovozovou STK, tudíž s ním lze hned odjet. Přihlášení Vám rádi zajistíme. Provedená kontrola a zkušební jízda.
Naše firma vlastní všechna inzerována vozidla, máme stálou prodejnu a jsme na trhu více jak 30 let. Otevřeno máme v zimním období od Po – Pá 9.00 hod – 15.00 hod. Nabízíme Vám pohodové a klidné zázemí k prohlídce vozu.
Nový lehký invertorový 1fázový benzínový generátor elektrocentrála agregát Maxspeedingrods MXR4500i.
1. CE certifikováno podle směrnice MD a EMC
2. splňuje EURO V
3. Certifikát ISO 9001:2015
Technické specifikace:
Druh paliva: benzin 95
Aktuální výkon: 3200W
Špičkový výkon: 3500W
Motor: 223 ccm / 3600 ot./min. min., OHV 4-taktní, vzduchem chlazený
Provozní ampéry: 13,9A
Špičkový proud: 15,2A
AC napětí: 230V / 50Hz
Startování: ruční lankem
Hladina zvuku: 72 dB (bez zatížení)
Objem palivové nádrže: 7,5L
Objem oleje: 0,6L
Typ oleje: 10W30
Doba chodu při čtvrtinové zátěži: 8,5hod., při 50% zatížení: 7hod.
LED alarm nízké hladiny oleje: ANO
LED alarm přetížení: ANO
LED alarm připravený na výstup: ANO
Rozměry generátoru D*Š*V: 43,5 x 37,5 x 45,5 cm
Čistá hmotnost: 26kg
Zásuvky: 2x 230V/16A, 1x DC 12V/8,3A
Funkce:
1. Startovací výkon 3500W, provozní výkon 3200W.
2. Výstup čisté sinusoidy, produkuje čistý výkon, díky čemuž je dostatečně bezpečný pro provoz notebooků, mobilních telefonů, tabletů a jiné citlivé elektroniky.
3. Tichý provoz 72 dB srovnatelný se zvukem běžné konverzace, ideální pro cestování v karavanu, rodinné záložní napájení, použití na pracovišti atp.
4. Vybaveny automatickou ochranou proti nedostatku oleje a přetížení.
5. Digitální řídící centrum: zobrazovací napětí, frekvence, jedna pracovní doba, kumulativní pracovní doba.
Důležitá upozornění:
1. NESPOUŠTĚJTE generátor v místnosti, MŮŽE ZA PÁR MINUT způsobit smrt udušením.
Výfukové plyny generátoru obsahují oxid uhelnatý. Je to jed, který není vidět ani cítit.
NIKDY nepoužívejte v domácnosti nebo garáži, I KDYŽ jsou dveře a okna otevřená.
Používejte pouze VENKA a mimo oken, dveří a větracích otvorů.
2. Generátor NESPOUŠTĚJTE v dešti, sněhu nebo na mokrém povrchu.
Generátor generuje silné napětí, které může způsobit smrt nebo vážné fyzické zranění.
NIKDY generátor nepřipojujte k elektrickému rozvodu budovy, dokud vypínač nenainstaloval kvalifikovaný elektrikář.
NIKDY se nedotýkejte holých vodičů nebo zásuvek
POZOR - motor je dodáván bez oleje, před spuštěním je třeba nalít motorový olej 10W-30.
Objem olejové nádrže: 0,6 L.
V motoru je třeba dodržovat pravidelnou výměnu oleje.
První výměna se musí uskutečnit po 8 hodinách provozu.
Každá další výměna oleje po 30 hodinách provozu.
Při nepřetržitém provozu je potřebná výměna oleje po každých 15 hodinách.
Před každým startováním motoru je třeba provést kontrolu správné hladiny oleje!
Generátor dává málo ampérů, proto není vhodný pro svářečky !
POZOR - Přetížení generátoru nepodléhá záruce!
Nový s dokladem.
Uvedená cena je konečná včetně poštovního.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
Videoukázka na:/watch?v=HFTzdS7p02k&t=53s
.
Prodám Audi TT s 2.0 TFSI motorem, pohon 4x4 Quattro, automatická S-tronic převodovka (DSG), rok výroby 2015, najeto 64.500km, STK platná do 11/2024.
Auto koupeno jako nové u autorizovaného prodejce Audi Centrum Košice. Nadstandardní pravidelný servis také převážně v autorizovaném servisu Audi.
4/2016 při 3.252km (výměna oleje, filtr olejový)
4/2017 při 9.053km (výměna oleje, filtr olejový, filtr pylový)
3/2018 při 16.083km (výměna oleje, filtr olejový, výměna brzdové kapaliny)
3/2019 při 23.142km (výměna oleje, filtr olejový, filtr pylový, výměna oleje v Haldexu)
5/2020 při 29.698km (výměna oleje, filtr olejový, filtr vzduchový, výměna svíček, výměna brzdové kapaliny, pylový filtr)
3/2021 při 39.800km (výměna oleje, filtry, brzdová kapalina, chladící kapalina, svíčky, zadní brzdové destičky apod.)
1/2022 při 49.800km (výměna oleje, olejového filtru)
9/2022 při 59.500km (výměna předních kotoučů a destiček, výměna zadních kotoučů a destiček)
12/2022 při 61.400km (výměna oleje a olejového filtru)
Bang&Olufsen sound system, LED Matrix světla, parkovací senzory přední i zadní, MMI Navigace, Android Auto, vyhřívaná sedadla, Sline Sport Packet Plus, Line assist, loketní opěrka, Sportnovní paket Sline, vyhřívané sedačky S-line Sprint/Kůže, el. nastavitelná bederní opěrka, Multifunkční sportovní volant TT S-line, paket vnitřního osvětlení, vyjížděcí křídlo, alarm s centrálním zamykáním, Audi hold assist, Automatické dálkové světla, světelný a dešťový senzor, tempomat, el. vyjížděcí Windschott, stahovací střecha plně elektrická apod.
Auto je v perfektním stavu, po servisu a tak stačí jen sednout a jezdit.
Tento motor je osvědčený TSI/TFSI motor co se dává i do Octavie RS a má stejný základ jako motor v VW Golf R, Audi S3, Seat Leon Cupra apod. Se svými 230k je to velice svižné a obratné auto, pohon všech kol mu dodává perfektní trakci a jeho nízká váha (díky hliníkovým dílům) zajišťuje dobré jízdní vlastnosti.
Navíc při klidné jízdě ma velice dobrou spotřebu a dá se jezdit i pod 7L na 100km.
K autu kompletní dokumentace jako manuály k obsluze, servisní knížka, dva originální dálkové ovladače.
Původní cena nového auta byla 1.530.000Kč
Možnost odpočtu DPH (537.000Kč bez DPH)
Více fotek na
V případě zájmu volejte na tel.
ISO VG 46, oleje řady Univis N jsou vysoce kvalitní hydraulické oleje s protioděrovou ochranou
Mobil Univis N 46 - 20L
ISO VG 46, oleje řady Univis N jsou vysoce kvalitní hydraulické oleje s protioděrovou ochranou
Oleje řady Univis N jsou vysoce kvalitní hydraulické oleje s protioděrovou ochranou určené pro uspokojení širokého rozsahu pot řeb hydraulických soustav. Výrobky vykazují vysoký viskozitní index, který zlepšuje vlastnosti při nízkých a vysokých teplotách. Díky tomu se stávají vynikající volbou pro zařízení, která mají velké rozpětí mezi najížděcí a provozní teplotou. Oleje řady Univis N se vyznačují dobrou střihovou stabilitou, která umožňuje jejich dlouhodobé použití ve vysokoteplotních provozních prostředích. Prodlužují životnost filtrů a optimálně chrání zařízení, což vede kesnížení nákladů na údržbu a na likvidaci výrobku.
Oleje řady Univis N jsou vyrobeny z vybraných vysoce kvalitních základových olejů v kombinaci s komplexem aditiv, které jim propůjčují velmi dobré protioděrové vlastnosti, ochranu proti rezivění a korozi, dobrou deemulgační schopnost, oxidační odolnost, dobré protipěnící vlastnosti a schopnost rychlého uvolňování vzduchu. Jsou určeny pro systémy pracující v mírných podmínkách, které vyžadují vysoký stupeň ochrany proti opotřebení.
Přenosná 1-fázová benzinová elektrocentrála - generátor KraftDele KD136.
Generátory KRAFTDELE splňují všechny přísné normy kvality a environmentální bezpečnosti,
Certifikáty: CE + prohlášení o shodě (TUV, CE, GS).
+ 2 kusy ZDARMA MOTOROVÝ OLEJ ORIGINÁL BRIGGS 0,6L
4-taktní benzínový motor: 7 HP / 3000 – 3600 ot./min.
Stálý výkon: Max. zatížení: 2,8kW / 3,5kVA pokud se použije pouze jedna zásuvka,
ale v případě použití obou zásuvek se výkon 2,8kW dělí na polovinu: 1,4kW + 1,4kW pro odběr z každé zásuvky.
Zásuvka na 12V/8,3A plní funkci i jako nabíječka akumulátorů.
Max. provozní / špičkový výkon: 3kW / 3,8kVA.
Napětí: 1x 12V, 2x 220-230V / 50-60Hz.
Kvalitní generátor - 100% měděné vinutí.
Systém přepěťové ochrany.
Vestavěný voltmetr.
Objem nádrže: 15L - vystačí na cca 12 hodin nepřetržitého provozu.
Spotřeba: 1,2 L/hod.
Druh paliva – 95 bezolovnatý benzin.
Motor je dodáván bez oleje, před spuštěním je třeba nalít motorový olej 10W-30, kapacita olejové nádrže – 0,6L.
Rozměry: 44 x 62 x 46 cm, váha: 40 kg.
Mechanické – ruční startování.
Hlučnost: pouze 66 dB – vybaven tlumičem, díky čemuž je velmi tichý chod!
Generátor má zabudovaný AVR systém - stabilizátor napětí, vhodný pro jemnou elektroniku.
Vhodný jako záložní zdroj při výpadku elektřiny pro domácnost - obchod - kancelář nebo pro karavan, kemp, chatu, zahrádku, rybáře a pod.
Není vhodný pro svářečky, generátor dává málo Ampérů!
Tento generátor je vybaven mikroprocesorem s řízenou technologií Smart Throttle, která přizpůsobuje otáčky motoru přesně podle zatížení. Pokud generátor nenapájí mnoho zařízení, běží při nižší rychlosti.
Regulátor AVR - vhodný i pro jemnou elektroniku - TV, PC mobil, kotel a pod.
POZOR - Přetížení generátoru nepodléhá záruce!
POZOR!
Motor generátoru je dodáván bez oleje. Proto před prvním spuštěním je třeba nalít do motoru motorový olej 10W-30, kapacita olejové nádrže - cca 0,6 L. První výměna oleje se musí uskutečnit po 8 hodinách provozu. Každá další výměna oleje po 50 hodinách provozu. Před každým nastartováním motoru je třeba dodržet správnou hladinu oleje!
Bez oleje nebo při poklesu hladiny oleje motor se vypne, nedá se ani nastartovat, svíčka nedává jiskru - zabudovaná ochrana před zničením motoru!
Nový s dokladem.
Uvedená cena je konečná včetně poštovního.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.
Prodám KTM 990 ADV LC8
Rok 2011, výkon 78kW
Najeto 61800 km
Výfuky Akrapovič
Vyhřívané rukojeti
Přídavná dálková světla
Padáky
3x hliníkové kufry (boční mají kanystry)
Scottoiler - přemazávání řetězu
Vzduchový filtr KN
Vypnuté ABS
2x klíč + 1x servisní + keycard + dokumentace
Servis v 44tis.KM
vyčištění škrtících klapek, seřízení podtlaků
kontrola ventilových vůlí,
výměna motorového oleje vč. filtru
výměna vodní pumpy - nová chladící kapalina - propláchnutí
výměna tlumičového oleje, gufer, vyčištění
Servis v 53tis.KM
výměna motorového oleje, olejového filtru,vyčištění sítek oleje,
výměna brzdové a spojkové kapaliny, výčištění vidlic,výměna oleje a gufer,vyprání a impregnace K&N filtru, vyčištění klapek, vyčištění a kontrola konektorů
Servis v 57tis.KM
vyprání+impregnace vzduchového filtru, výměna oleje a filtru,
repase startéru, nová baterie, celková kontrola moto
Servis v 61tis.KM
výměna oleje+filtru,nová vodní pumpa + chladicí kapalina, nové víčko chladiče
Detailnější protokoly ze servisů mohu zaslat emailem.
Všechny opravy zde nejsou rozepsány.
Nedostatky:
zadní guma už je na hraně
přední světlo už by chtělo výměnu za Radeho
BENZÍNOVÝ MOTOR LEX 170F + 0,6L motorový olej SAE 10W30.
Náhrada - kopie motoru HONDA GX 160.
4-takt, vzduchem chlazený, ruční startování, zapalování TCI tranzistorové.
Výkon motoru - max. 7 KM / 5,2 kW / 3600 ot./min.
Průměr hnacího hřídele: 19 mm.
Délka hřídele se závitem: 57 mm.
Objem motoru: - 223 cm3.
Max. točivý moment - 17 Nm.
Startování - manuálně.
Elektrické zapalování tranzistorové.
Objem nádrže - 3,6 L.
Druh paliva - benzín.
Spotřeba paliva - max. 2,2 L / hod.
Olej do motoru: SAE 10W30.
Kapacita olejové nádrže - 0,6 L.
Šroub - 157 x 82 mm.
Rozměry - 405 x 450 x 443 mm.
Hmotnost - cca 17 kg.
Vhodný na: generátor, vodní čerpadlo, pila, motokáru a mnoho dalších stavebních strojů + zahrádkářství apod.
NOVÝ s dokladem + ZÁRUKA.
POZOR !
Motor je dodáván bez oleje, proto před prvním spuštěním je třeba nalít motorový olej 10W-30 cca 0,6L.
BEZ OLEJE NEBO nízké hladině oleje MOTOR NELZE nastartovat !
SVÍČKA NEDÁVÁ jiskru !
První výměna oleje se musí uskutečnit po 8 hodinách provozu. Každá další výměna oleje po 25 hodinách provozu. Před každým nastartováním motoru třeba dodržet správnou hladinu oleje!
Když se díváte přímo na osku - hřídel, směr otáčení je doleva - proti směru hodinových ručiček.
V případě zájmu NOVÁ odstředivá spojka:
135/19 mm s 2-mi řemenicemi na 2 klínové řemeny, cena: 2340 Kč
115/19 mm s jednou řemenicí na jeden klínový řemen, cena: 2280 Kč
Uvedená cena je konečná - včetně přepravy, zasíláme kurýrem.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.
Plnička oleje odsávačka oleje automatické převodovky .plnička na výměnu převodového oleje s funkcí proplachu, pracující na pneumatickém principu. Umožňuje odsání opotřebeného oleje, pročištění převodovky a její následovné naplnění novou kapalinou za cca 20 minut. Vhodné i pro specifické „automaty“, jako DSG (koncern VAG), 7G-Tronic (Mercedes-Benz) atd.
(č.L029)
Dobrý den, nabízíme k prodeji hezký Volkswagen Caddy MAXI v prodloužené verzi L2H1 s nezávislým topením (ORIGINÁL WEBASTO) na dálkové ovládání nebo možno nastavit na budíku. Vůz je s klimatizací, příčníky, zánovními zimními pneu a tažným zařízenířínky z nákladního prostoru se dají demontovat-pokud je nevyužijete... Vozíme také VW Multivan, VW Transporter, Ford, Renault..
Cena 229.000,- Kč
Nelze odečíst DPH
Servisní knížka, Klimatizace, První majitel, Tažné zařízení
Tachometr: 187 845 Km – My kilometry písemně garantujeme !!!
Palivo: nafta
Objem: 1 598 ccm
Převodovka: manuální
Výkon: 75 KW
Plní EURO: EURO 5
Země původu: Holandsko
V provozu od: 9/2011
STK: 9/2024
VÝBAVA VOZU:
Klimatizace
ABS
ESP
Protiprokluzový systém kol (ASR)
Parkovací asistent
Parkovací senzory
Tempomat
Parkovací senzory zadní
Dálkové centrální zamykání
Imobilizér
El. ovládání oken
El. ovládání zrcátek
Nastavitelný volant
Nezávislé topení
Nezávislé topení s čas. předehřívačem
Posilovač řízení
Venkovní teploměr
Vyhřívaná zrcátka
SERVIS:
27.088 km-servisní prohlídka, výměna oleje
8.5.2014 (58.760 km) - servisní prohlídka, výměna oleje
11.11.2016 (97.092 km) - servisní prohlídka, výměna oleje, brzdová kapalina,
vzduchový filtr
23.3.2018 (122.963 km) - servisní prohlídka, výměna oleje, kabinový filtr
22.6.2020 (161.087 km) - servisní prohlídka, výměna oleje, brzdová kapalina,
kabinový filtr
22.6.2021 (172. km) - servisní prohlídka, výměna oleje, vzduchový filtr
Doplňující informace
L029) Vozidlo je skladem !!! Vozidlo má dovozovou STK, tudíž s ním lze hned odjet. Přihlášení Vám rádi zajistíme. Provedená kontrola a zkušební jízda.
Objednejte si nezávaznou zkušební jízdu, volejte předem.
Objednejte si prohlídku v servise, nebo Vámi vybraném.
Naše firma vlastní všechna inzerována vozidla, máme stálou prodejnu a jsme na trhu více jak 30 let.
Otevřeno máme v zimním období od 9.00 hod – 15.00 hod. Nabízíme Vám pohodové a klidné zázemí k prohlídce vozu.
*** Veškerou nabídku naleznete pod mým tel.číslem +420,které stačí zadat do vyhledávače ,nebo stačí kliknout na mé jméno pod inzerátem ***
Údaje inzerce mají informativní charakter.
Rok výroby - 2008
Výrobce - Mazda
Model - 6
Max výkon - 125 kw
Zdvih objem - 2 488 (2.5)
Barva - černá
Počet najetých kilometrů - 213 333
Počet předchozích majitelů - netuším - 1 v ČR auto bylo dovezeno z Německa v roce 2018
Typ převodovky - mamuální
Druh paliva - benzín
Stk - 07/24
Cena - 149 900,- ( dohoda o ceně možná u vozidla )
Výbava :
ABS, Automatické svícení, Autorádio, Bi-xenony, CD měnič, CD přehrávač, Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání, Deaktivace airbagu spolujezdce, Dělená zadní sedadla, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. seřiditelná sedadla, El. sklopná zrcátka, ESP, Imobilizér, Isofix, Kožená sedadla, Kožené čalounění, Litá kola, Mlhovky, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Palubní počítač, Pamět nastavení sedadla řidiče, Parkovací senzory přední,zadní, Posilovač řízení, Protiprokluzový systém kol (ASR), Senzor stěračů, Tempomat, Venkovní teploměr, Vyhřívaná sedadla, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Zadní loketní opěrka, Zadní stěrač, kvalitní hudba BOSE, 2x klíč, Bezklíčové otevírání auta - Keyless, bezklíčkové startování, samostmívací zpětné zrcátko
Auto jsem koupil v roce 2018 při nájezdu 159 186 km. Od té doby
Servisní historie :
2018 - výměna oleje v motoru ,zapalovací svíčky,kabinový filtr, brzdové kapaliny - neoriginální servis
2019 - výměna oleje v motoru , stěrače - neoriginální servis
2020 - výměna oleje v motoru, výměna zadních destiček,kotoučů + zadních brzdičů,
nové plechové disky + zimní pneumatiky Nokian 195/65/R16c (2319 výroba pneu) - neoriginální servis
2021 - výměna oleje v motoru ,kabinový filtr, nové letní pneumatiky Fortune 225/45/18 (0820 výroba pneu) ,výměna baterie - neoriginální servis
výměna vyvíječe plynu, výměna vzpěr zavazadlového prostoru - autorizovaný servis (Mazda)
2022 - výměna oleje v morotu, výměna klínového řemenu a vodících i napínací kladky - neoriginální servis
Ojeté vozidlo:
kosmetické vady z bězného provozu v interiéru i na karoserii, ošoupaný volant(je na něm návlek),ošoupané madlo u tlačítek na okna, slabě natržená střední loketka ( v rohu od spolujezdce), rýha na palubní desce u spolujezdce v zimě je vidět,na stropnici u osvetlení interiéru chybí snímač který ukazoval zda jsou vzadu všichni připoutáni, na voze jsou dané stále zimní pneumatiky svítí kontrolka na podhuštění kol - protože snich nejsou snímače, po výměně na letní pneumatiky kontrolka zhasne vnich snímače jsou. Nic tak dramatického
Prodám univerzální olejový chladič vhodný k použití pro Nissan Patrol.
Nejčastěji se používá jako chladič oleje motoru nebo automatické převodovky. Tento chladič oleje je vhodný jako náhrada za původní olejové chladiče nebo například při SWAPU BMW M57 nebo Mercedes OM606.
Rozměry jádra: 260x150x50mm
Celkové rozměry: 330x150x50mm
19 řad žebrování
Závit: AN10
Olejový chladič je možné dodat včetně potřebných držáků k montáži. (viz. foto)
Při montáži hliníkové sahary je možné chladič oleje pomocí držáků přidělat právě na hliníkovou saharu. (viz. foto)
Cena za samotný olejový chladič: 3000Kč
Cena za držáky (2ks) olejového chladiče: 1500Kč
Pro SWAP originál motoru za BMW M57 můžu dodat spoustu další potřebných věcí, které zde nevypisuji jako příruby ať už hlavní nebo přídavné převodovky, adaptéry převodovek, držáky palivové pumpy a filtru, adaptér pro výstup oleje automatické převodovky ZF 8HP, samostatné řídící jednotky automatické převodovky ZF 8HP, kompletní kabeláže pro instalaci, držáky motoru, spojkové sady, hliníková olejová vana automatické převodovky BMW 8HP 70, hlavní držák automatické převodovky ZF 8HP přizpůsobený pro Nissan Patrol Y60/Y61, sadu na přesunutí turba do horní pozice, kompletně připravenou kabeláž a řídící jednotku motoru (ECU), nerezovou náhradu za plastovou přípojku okruhu chlazení vody atd. atd.
To že něco nemám vypsané v inzerátech neznamená že to nemám :D Stačí zavolat/napsat a zeptat se.
Prodám nevyužité avšak velmi opečovávané BMW X5 F15 35i se spolehlivým benzínovým motorem.
Oproti naftě servisně nenáročná motorizace bez EURO zbytečností a navíc s kultivovaným zvukovým projevem a průměrnou dlouhodobou spotřebou 9,4 l/100km.
BMW je původem ze Švýcarska (dovoz v roce 2021) s pravidelnými servisními prohlídkami BMW a to nad rámec plánů. Tzn výměna oleje zpravidla po 15 000km/1rok. Motor tichoučký, nekouří a jde pěkně za plynem. Auto jezdí od prvního majitele jen na prémiová paliva.
První výměna oleje v automatu v 82 000km, další pak ve 148 400km s proplachem a to včetně oleje v xDrive přímo v ZF Pakra Jihlava(doložím),převodovka 8 stupňová automatická ZF řadí naprosto perfektně a celkově se řadí mezi nejspolehlivější automaty na trhu.
Auto je servisováno pouze v autorizovaném servisu BMW a to od oleje až po stěrače. Vyjímkou byla výměna oleje v převodovce (v bmw,když už si o výměnu řeknete,tak nedělají proplach).
Auto je pár týdnů zpět po servisní prohlídce-olej a filtry + aktualizace softwaru v jednotkách a instalace nejnovějších map Europy 2023
Rok zpět nové kompletní brzdy,geometrie,kontrola klimatizace a další drobnosti.
Na podzim kupované zcela nové zimní pneumatiky Continental,na pneu se najelo cca.1 000km,takže v podstatě nové, k autu náleží i letní obutí stejné značky se vzorkem cca 5mm.
Co se týče stavu interiéru i exteriéru auta, karosérie až na drobnosti neoťukaná a samozřejmě bez koroze. Interiér v super stavu,neošahaný volant ani ovládací přístroje, dalo by se říci jak nové.
Přední sedačky,které bývají u tohoto modelu slabinou jsou nepoškozené a neprosezelé.
Auto je v 7 místném provedení!
Dálniční známka do 8/2023
Auto má novou STK!
Troufám si říci,že na trhu s X5 je tato v nadstandartním stavu. Hlavně díky tomu, že jezdila na Švýcarských silnicích, znalci vědí :) převážně ručně mytá a parkovaná pod střechou.
O stavu vozu Vás rád přesvědčím na osobní prohlídce. Výpisy ze servisní knížky včetně nájezdu + Cebia protokol k nahlédnutí.
Auto je nebourané,jedna pojistná událost rok zpět je na čelní sklo (orig BMW).
X5 disponuje zajímavou výbavou např.: plně automatické a vykreslovací LED světlomety,kožené sport sedačky kompletně v kůži, výhřevu a elektrice,head-up displej,xDrive 4x4,navigace Professional,ambientní svícení s možností nastavením barev,podsvícení klik,radar s ACC adaptivním tempomatem,360 stupňů parkovací kamery,bezklíčový přístup Keyless,ConnectDrive-auto v mobilní appce a další prvky výbavy patřící k modelu X5.
Palivo: benzín
Motor: 35i 225kw
Převodovka: automatická
Stav tachometru: 158 xxx km
STK: 3/2025
Počet sedadel: 7
K autu jsou dále 2 orig.klíče,veškeré manuály,guma do kufru+2 sada koberců.
Dohoda na ceně u vozu jistá.
Auto je bez investic, naprosto tiché! Po složení kupní ceny možno s autem ihned odjet. Volat můžete kdykoliv.
Prodám Volvo 940 GL 2.0
Rozumné domluvě u auta se nebráním.
Využití: Auto využívám na občasné výlety. V létě většinou využívám motorku.
Důvod prodeje: Zamýšlená koupě jiného Volva (bohužel nemám prostředky na 2 auta)
Kola: Ty na letní fotce jsou 2 poškozená ale sada bude dodána k vozu.
Původ Rakousko.
Motor B200F (82 kw), Euro1, eko zaplaceno.
Rok: 1992
Nájezd: 177 xxx km
Vady: parkovací lišej na řidičových dveřích a zadních lemech, dírka u výfuku před katalyzátorem.
Výbava: mechanický samosvor, mříž zavazadlového prostoru, palubní teploměr a výhřev předních sedaček. Tažné na 1600. Dodělávalo se čidlo hladiny chladiva, palubní voltmetr a dálkový centrál.
Tankování: pokud na to někdo dá, tak jsem tankoval primárně na Benzině
Servis (o auto bylo vždy dobře staráno):
Červen 2016 147 500:
Všechny filtry + olej
Oprava přístrojovky (studeňák)
Zakoupení origo vaniček, výškový repra
Montáž mříže do kufru
Prosinec 2016 148 500:
Přední brzdový štíty
Leden 2017 149 000:
Palec, rozdělovač, svíčky a kabely
Výměna servokapaliny
Čištění odvětrání klikovky
Květen 2017: 150 500:
Fridex+ těsnění vodní pumpy
Ventil topení
STK
Září 2017 151 500:
Výměna oleje převodovka
Kosti předního stabilizátoru
Leden 2018 153 000:
Výměna brzdovky
Duben 2018 154 500:
Výměna oleje
Září 2018 156 500:
Nový výfuk od katu dozadu
Únor 2019 158 500:
Rozvody
Kontrola ventilových vůli (OK)
Nová lambda (preventivně)
Klínové řemeny
Květen 2019 160 000:
Sbíhavost
STK
Červenec 2019 161 000:
Výměna oleje
Červenec 2020 165 000:
Přetěsnění a výměna předního čelního skla
Květen 2021 170 000:
Výměna oleje a olejového filtru + těsnění na šroubu oleje
Prosinec 2021 174 000:
Nástřik spodku + vystříkání dutin (mělo by vydržet na 4 roky)
Duben 2022 175 000:
oprava lanka ruční brzdy + nová STK
Práce děličky těsta vypadá tak- těsto se vloží do násypky (70 nebo 140L), pak stroj rozdělí těsto nasátím do válce, jehož vnitřní objem lze regulovat a automaticky jej vyjme na dopravní pás - velmi přesné dělení bez poškození a stlačení nejcitlivějším možným způsobem, jemněji než rozdělení rukou. Stroj a bunkr na těsto jsou vyrobené z nerezové oceli. Hmotnostní dělení lze snadno nastavit od 50 do 1200 gramů dle velikosti pistu, viz tabulka níže. Výkon do 40 kusů za minutu (2400 ks/hod) - nastavitelná rychlost dělení - manuální (20-40 kus/min) nebo digitální plynulá regulace otáček a váhy, s počítadlem vyrobených kusů. Zabudovaný dopravník vynáší klonky těsta přímo do vykulovačky.
Dělička těsta - je to v podstatě návratnost investic za dobu kratší než 1 rok a skutečná úspora mezd.
Naše děličky těsta eliminují velmi obtížnou lidskou práci rozdělením těsta s velmi vysokou přesností. Díky modernímu navržení pístu a dělicímu systému válců neunaví těsto a nepoškodí jeho strukturu. Dnes může dělička a vykulovací stroj snadno nahradit tři a více lidí v jedné směně. Když jste jednou vyzkoušeli toto zařízení pro vaše zaměstnance v pekárně, bude vám velmi těžké odmítnout moderní technologie zpracování těsta, protože budete již znát skutečný účinek vašeho pocitu samostatnosti a svobody.
U klasických strojů se používá hodně oleje na mazání mechanických součástek, proto je nutné velmi často kontrolovat jeho čistotu a hladinu v nádrži. Střední pekárny spotřebují přibližně 15 litrů oleje za týden na stroj. Poškození těsnění, pístů a válců je u tohoto typu strojů běžným problémem.
Dělička těsta SOLOBAKER má speciální systém mazání kapáním pro válec a píst, a systém filtrování oleje, což přináší perfektní ekonomické výsledky. Spotřeba oleje snížena o 60%. Stroj má navíc standardní alarm hladiny oleje, takže obsluha nikdy nezapomene na jeho doplnění. Je to jednoduchý a spolehlivý stroj.
Naše stroje Vám ihned ušetří pracovní sílu a čas. Čistota, spolehlivost, snadná obsluha a spokojenost.
Dělička těsta v základní verzi - manuální regulace rychlosti a váhy, bunkr 70L
ZLEVNĚNO
Prodám Cayenne S 4.8i, první registrace 5/2009, kupováno v ČR, 244.000km - dohledatelné.
Servisní kniha, 2x klíč, veškerá dokumentace, odpočet DPH není možný.
Výbava:
* Vyhřívaná přední sedadla, elektricky nastavitelná s pamětí a dofukováním
* Vyhřívaný volant + řazení na volantu
* El. okna, zrcátka, el. střešní okno
* Elektrické ovládání kufru
* Dvoubarevný interiér + pal. deska potažená kůží, tmavá stropnice, embosované hlavové a loketní opěrka
* Vzduchový podvozek + PDCC aktivní stabilizace a PSM
* Dvojitá akustická skla
* Xenony s natáčením do zatáček
* R20 kola sport design 2 z modelu 958 (2 roky stará kola, nemají jediné škrábnutí) + nové letní pneu v Květnu 2022
* Integrovaný kompresor pro dofukování pneu v terénu (originální hadice je)
* TPMS - zkalibrované - funkční
* BOSE audio systém (nainstalováno android autorádio nejvyšší třídy včetně optického dekodéru, originální rádio není)
* Dvouzónová klimatizace - naplněná, vyčištěná, funkční
* Pohon 4x4 + redukce + uzávěrka
* Příplatkové koncovky výfuku - velmi decentní zvuk, který neotravuje při delší jízdě
* 3x ISOFIX včetně sedadla spolujezdce
Atd.
2019:
- Výměna oleje v AT (203.116km)
2020:
- Kompletní nové brzdy včetně veškerého příslušenství
- Repase kardanu včetně hardy spojky sada 95542102021
- Výbojky OSRAM
2022:
- Výměna ventilátoru topení
- Oprava PDCC hadice od předního stabilizátoru + výměna filtru (nádoba) + výměna Pentosinu
- Výměna oleje v řízení
- Výměna reakční vzpěry motoru
- Nové svíčky a cívky (Duben 2022)
- Nové letní pneu
- Separátor oleje (kompletní kryt hlavy orig. Porsche) + hadice od separatáru
- Všechny nové filtry včetně kabinového a olej v motoru Březen 2022
- Generální oprava zadního stěrače (ložisko, přepákování, tlačítko otevírání okna, motůrek)
- Přepouštěcí ventil PZ měchu
- Další drobnosti jako stěrače, víčko nádobky ostřikovačů, led osvětlení SPZ, led poziční světla, led osvětlení kufru, nová zátka oleje, silentbloky cívek, silentbloky PDCC k motoru, plastové cvoky v mot. prostoru, baterie v klíčku atp. atd.
Za poslední dva roky servis ca 200.000,- Kč, olej pouze 5W50 F1 doporučený výrobcem, vždy po 10.000km (někdy dříve).
Používaná pouze předepsaná maziva, oleje, utahovací momenty. Nikdy nejezdilo na plyn, nikdy nemělo tažné.
Auto jede dobře, nehlásí žádnou chybu ani upozornění, podvozek funguje jak má, stejně tak redukce i uzávěrka.
Na vůz neposkytuji žádnou záruku, nebráním se jakékoliv prohlídce, diagnostice, dlouhé zkušební jízdě atp.
Prodám i jednotlivě poslední dva kusy tyto sudy plechové pozinkované staré s obručemi většinou od oleje.
Dále ještě 200 litrové a 60 ti litrové, nastojato plechové od motorového oleje,viz. foto sudu TEXACO a starší s obručí většinou od vyjetého oleje.
Pokud chcete konkrétní značky - nápisy na sudech, kontaktujte mne telefonicky, sudy průběžně mněníme.
Všechny jsou ok, víčka těsní.
Mám na prodej ještě Sudy 60 l od oleje, plastové sudy a soudky v různých typech a velikostech - jsou uvedeny v dalších inzerátech na bazoši - podívejte se.
Prodám Audi A3 1.9 tdi 77kw, první registrace 12/2008, velmi zachovalé vozidlo s nízkou spotřebou ( okolo 5 litrů ), původ CZ, 3. majitel. Najeto cca 235.XXXkm - stále využívám.
Výbava:
-manuální převodovka
-malý kožený paket
-vyhřívané sedačky
-pískovaná skla
-2x klíč
Servis:
158.000km - rozvody, výměna oleje
185.000km - žhaviče, výměna oleje
205.000km - baterie, výměna oleje
217.000km - výměna oleje
229.000km - stk, výměna oleje, brzdy
Servisní kniha.
STK platná do 2024
Důvod prodeje - koupě prostornější A4.
V případě zájmu poskytnu více info po telefonu.
Podobné jako vw golf, vw polo, škoda fabia, seat leon. atd….
ENGINE OIL STOP LEAK - 325 ml
Utěsňovač olejové soustavy
Brání ztrátám oleje a utěsňuje bez demontáže.
Vlastnosti:
Regeneruje gumová a neoprénová těsnění a O-kroužky klikové a vačkové hřídele a vodítek ventilů.
Neovlivňuje kvalitu oleje ani jeho viskozitu.
Použití:
Doporučený pro všechny benzínové a naftové motory s nebo bez turbodmychadla, se ztrátami oleje.
Dávkování:
Přidat do motorového oleje.
325 ml stačí pro 3 až 6 litrů motorového oleje.
Dobrý den, prodám/vyměním svého Passata B6
Motorizace: 2.0 TDI 125kW CR CBBB
rok výroby: 2010
Najeto: 43x xxx pouze dálky!!
Exteriér: R-line
Interiér: highline (zachovalí interiér na to kolik to má km)
Jedna se o automatickou převodovkou s 4motion, o auto bylo vždy dobře postaráno dostávalo vše co potřebovalo, výměna oleje vždy po 12 tisíc km, dělali se na něm rozvody, výměna oleje v převodovce +filtr, výměna oleje v haldexu, výměna oleje v motoru + všechny filtry, měnil se chladič oleje, výměna výměníku, momentálně fólie na světlech, sunstrip, mám k němu zimní R17, letní R18, momentálně na R19 (možná bych to dal i snímá)
Neprodávám nutně, spíš mě zajímá co kdo nabídne