wrx sti bazar - strana 22
Počet nalezených inzerátů WRX STI BAZAR: 1000 - strana 22
Prodám Toyotu Yaris, rok výroby 2019, najeto 12 000 km, červená metalíza, obsah 1,5 cm3,výkon 82 kw. Auto je v záruce, 6-sti stupňová manuální převodovka, benzín, pravidelné roční kontroly v servisu Toyota, k dispozici servisní knížka, jsem 1 majitel. Auto je garážované, v bezvadném stavu. Výbava comfort a paket praktik. STK do 31.10.2023. Dálniční známka do 14.7.2023.
Forester XT 2.0 turbo, 130kw model SG předfacelift
Manuální převodovka
Najeto cca 140tis, doloženo výpisem z Cebie
Nehavarované
Nový podvozek značky Pedders
Interiér zachovalý, čistý, vydesinfikovaný, vyčištěný ozonovačem
Po výměně olejů v motoru a diferenciálech
Brzdy po repasu na cca 120tis
Nerezový výfuk Fujitsubo, nic nepříjemného, cestovní rychlostí je to v kabině sotva slyšet, ale při otáčkách má hezký sportovní zvuk
Nová STK v lednu 2023
Tažné zařízení
Koroze skoro žádná - moc pěkný stav, dutiny voskované a podvozek částečně nastříkaný dinitrolem(předešlým majitelem)
Bez investic, bez problémů
V případě zájmu možnost dalšího podvozku z STI za lepší cenu k autu
Prosím o kontakt především přes e-mail
Důvod prodeje změna práce, auto nevyužité
Dohoda
Přidám ALU R17 z Outbacka H6 (2007)
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
prodam imprezu motor z sti jdm 2.5 ej25 . nové vedení vzduchu velký cooler , nerezový svody 4-1 , čerpadlo závodní nadrz
Prodám nově vyrobenou karbonkevlarovou lyžinu, spodní kryt motoru na Subaru Impreza 2001-2007. Váha 3 Kg.
Zdvih 83mm.
Stroker 83 mm
Main Journal Diameter 60 mm.
Rod Journal Diameter 52 mm.
Bez poškození. Prodejní cena je 65700Kč.
Prodám přední karbonový nárazník na Mitsubishi Lancer Evolutin VII, VIII, IX. Velice lehký. Přidám laminátový splitter. Obojí nepoužité. Možno přidat přítlačná karbonová křidélka, viz foto.
Cena za nárazník + splitter: 10 000,-
Carbonová křidélka: 3500,-
Subaru Impreza STI, Honda Civic TypeR, Nissan 350Z, GT-R, Rally, Motorsport, Semislick, BBS, Speedline, Recaro, OMP, Sabelt, Sparco, Kosei, Rays, Racing, drift, Protlum, HP Sporting, Enkei
Prodám Subaru Impreza GT v méně obvyklém provedení kombi. Jedná se o r.v. 1999 (160Kw – 220k) s nájezdem 297 000 km. Auto bylo kompletně odstrojeno a vyvařeno (prahy, lemy, zadní podběh atd.) , tzn. je bez koroze, pojízdné a plně funkční s platnou STK do konce 2024. Po dobu mého vlastnictví strávilo většinu času v garáži, kdy na ježdění nebyl čas nebo probíhaly opravy. Auto je pěkné a to jak karoserie, interiér, podvozek i motor. Motor má seřízené vůle ventilů, přetěsněné víka ventilů, nové svíčky, rozvody, olej, filtry, chladič atd – za studena ani za tepla neklepe, má krásný tichý chod (kromě zvuku výfuku) a výkon odpovídá papírovým 160Kw – bez úniku a ztrát kapalin. Co se úprav auta týká, tak je tam pouze blow off ventil, zadní tlumič výfuku Magnaflow a originál karbonová rozpěra motoru STI. Interiér je zachovalý, nevybydlený, čistý a vše je plně funkční (okna, šíbr atd.), pouze je z motoru komplet odstrojena klimatizace, sedačky jsou originál a nepotrhané (kromě lehce opravené bočnice u řidiče). Volant je sportovní semišový, originální je k vozu. Převodovka + samotné řazení jde lehce a přesně, stejně tak řízení. Auto je původem z Německa, součástí jsou originální návody v Němčině, včetně servisní knížky cca do 265tis. km, 2x origo klíč – centrál bez DO. Podvozek je tuhý, bez pazvuků a kompletně ošetřen proti korozi – tuto zimu jsem to ani nevytáhnul z garáže. Auto bylo začátkem roku 2021 mnou havarováno v nižší rychlosti na sněhu na předek, ale vše bylo zodpovědně a kvalitně opraveno – disponuji fotodokumentací ze všech oprav auta. Přední světla i mlhovky jsou origo Subaru a bez poškození. Blatníky jsou nové. Auto má originál tažné, což se k provedení kombi zvláště hodí a zvyšuje to praktičnost vozu. Vzhledem k historii oprav je auto částečně lakováno – předek (blatníky, kapota, nárazník), 5. dveře a zadní blatníky. Střecha, sloupky a všechny dveře mají původní lak. Střecha má bohužel důlky od krup, ale bylo mi nějak líto to nechat kytovat a stříkat, raději jsem to nechal tak, aby šlo vidět, že to není převalené přes střechu nebo rozbité z boku. V případě zájmu mohu zvednout na zvedáku. Kromě sbírky náhradních dílů jsou k vozu originál kola 16“ s novými letními pneu značky Barum a zimní sada R15 Audi se sice málo jetými ale staršími pneu Vraník. Plastové prahy, které byly na GT jsou rovněž k dispozici, ale mě se nelíbí a taky jsem nechtěl vrtat a zasahovat do nových prahů. Prodávám z důvodů nedostatku prostoru, času a nových životních výzev.
Papíry 1.8 8V 81kw,motor a spousta věcí R19 16V naj.140 000km, větší přední brzdy 280mm,zadní kotoučová náprava,svody Williams, sedačky subaru sti, pasy schroth, chip a posunutý omezovač,stavitelný podvozek, hromada dílů k autu, auto v depozitu bez Stk, stojí v garáži, Cena pevná, přepis nutný
Pevné a lehké nové jízdní kolo Allez E5 inspirované závodními koly nabízí výborné zrychlení a řízení. Dokonale se hodí pro ambiciózní závodníky nebo jako vaše první silniční kolo.
Rám: Specialized E5 Premium Aluminium
Vidlice: Specialized A1 Premium Aluminum
Hlavové složení: 1-1/8'' integrované se zapouzdřenými ložisky
Představec: Specialized 3D, 6 stupňů výšky
Řídítka: Specialized shallow drop, 125 mm drop, 70 mm short-reach
Omotávka: Specialized S-Wrap
Přední brzda: Tektro caliper dual pivot
Zadní brzda: Tektro caliper dual pivot
Přesmykač: Shimano Claris 2400
Přehazovačka: Shimano Claris 2400
Řazení: Shimano Claris 2400 STI
Kazeta: Sunrace, 8 speed, 11-32 z
Řetěz: KMC Z51
Kliky: Shimano Claris, 50/34
Střed: Shimano Octanlink spline
Pedály: Nylon flat test ride
Přední kolo: AXIS Classic
Zadní kolo: AXIS Classic
Přední plášť: Specialized Espoir Sport, 60 TPI, double BlackBelt protection, 700x25c
Zadní plášť: Specialized Espoir Sport, 60 TPI, double Blackbelt protection, 700x25C
Sedlo: Body Geomtery Toupé short, 143 mm
Sedlovka: Specialized Sport, 27,2 mm
Koupeno v ČR 2007, 1. majitel do 204.000 km, 2. majitel do 205.000 km, já jsem 3. majitel, stav 314.000 km. 4 místné, původní lak, klimatizace, redukční převodovka, 5. st. manuál, žádný tuning - pouze výměna disků. Roleta do zavazadl. prostoru, vyhřívané přední sedáky. Lak má řadu nedokonalostí, levý př. blatník pomačkaný. Evidence všech oprav. Parkováno na ulici, karoserie bez údržby, o vše ostatní pečováno. Vyjma výměny pravého ramene zavěšení kola výhradně servisováno u p. Emberta ve Fryčovicích/Sviadnově, po dohodě Vám jistě sdělí o autě vše. Pořád v provozu, ale dostal jsem jiné auto a Impreza je už 4. autem v rodině a není pro ni využití. Ve zhruba 250.000 km nová spojka. Mnou tankováno jen na zn. benzinkách, občas jsem dolíval aditiva VIF. Původní 16 disky - jedno mělo trhlinu, koupil jsem sadu STI. Dvě sady pneu 215/45 R17 - Nokian A4 a letní Contin. Prem.Contact 6. Ve VTP zapsány všechny možné rozměry disků a pneu.
Za poslední půlrok nové zadní kotouče+destičky, zadní díl výfuku, kola řádně otryskána a lakována práškem (základ + svrchní). Na podzim nové čelní sklo a důkladně jsem vytepoval čalounění. Rezervním kolem je jeden původní 16" disk s plnohodnotnou zimní pneumatikou. K vidění v Olomouci, po dohodě jinde. Cena vč. DPH činí 84.700,- Kč. Fotografií mám víc, mohu poslat emailem.
Rok 2015, bílá perleť, automatická převodovka, aktuálně najeto 124000km. Verze premium s alcantara sedačkami a keyless. Je v originálním STI paketu ve kterém je přední lip, prahy, nástavce nárazníku a lišta do křídla. Jediné co jsem nechal udělal jsou černá kola, zrcátka a pružiny KW. Jsem druhý majitel, první si jej sám pořídil v Kanadě kde žije a dovezl ho do ČR kde jsem ho v roce 2017 koupil. Auto nikdy nejelo na okruhu, olej v motoru měním po 6K v diferáku po 10k, průplach převodovky ve 110k, roky používané jako daily auto ale nyní už nevyužito a chtěl bych změnu. Aktuálně nové letní pneu a stabilizátory. První rok co jsem ho měl sem bouchnul zadní blatník, všech opraveno v autorizáku na pojišťovnu výměnou za nové díly, nic neskrývám. Bez investic, jen jezdit.
Odpočet DPH není možný
Prodat nepotřebuji a proto nabídky za 400 prosím neposílejte
1xLP - ELENI (Sound From Greece), řecké písničky
Seznam skladeb:
A1 - Ta Pediatu Pirea
A2 - An Imuna
A3 - Irtes Sti Zoi Mu
A4 - Tha Me Dis
A5 - Kaposte Stin Ikumen
A6 - Mes Ton Eleona
B1 - Zorba
B2 - Sto Perigliali
B3 - Kanarini Mu
B4 - To Elenaki
B5 - Ta Chonia Fefgun
B6 - San Paramithi
Deska i obal jsou ve velmi dobrém stavu (viz.foto).
Nabídněte cenu.
Osobní převzetí v Berouně nebo zaslání Zásilkovnou (nebo poštou).
Prodám špičkový motorový olej Motul 300V Competition 5W-40 2L. Mám pouze jedno 2L balení. Na je nejlevnější za 851Kč bez dopravy.
K předání v Novém Kníně (40km jižně od Prahy) anebo mohu zaslat na dobírku. Volejte, ne sms. Inzerát platí do smazání.
5w40 motul castrol shell bmw nissan 350z 370z GT86 BRZ EVO STI