wrx sti bazar - strana 2
Počet nalezených inzerátů WRX STI BAZAR: 1000 - strana 2
Subaru Impreza WRX
Najeto 203tis vše dobře dohledatelné
176tis dělana GO motoru s kovanými díly motor EJ20
Olej měněn po 5tis Liqui molly 10W60
Minulí rok v AWD Praha Subaru provedena výměna, turba Sti-turbo komplet repas ,uppipe, downpipe,výfukové svody sti,blow off ventil original sti.vše nalazeno 1-2022
Motor je tedy seřízen na 100 octan a ježděno na vervu 100.Motor nekouří,olej nežere,motor nikdy nevařil a nehřeje se ani po intenzivní jizdě.
Brzdy repas najeto 2t
Spojka nová najeto 1t v Subaru Dobřany 2022/5
Převodovka výměněna za převodovku s repasem nová náplń v Subaru Dobřany2022/5
Karoserie má pár oděrků je to holt rok 2002 za mě ale pěkné,spodek auta je perfektní časem by chtěl udělat jeden zadní lem blatníku,chtěl jsem také vyměnit folii na střeše,uvnitř auta chybí stropní lampička.
Světla Morette,prahy,spodní podnárazniky,difuzor,výfuk celo průchozí výfuk od turba, koncovka 110 nerez,sti ramena,podvozek D2 na 18 palcové 225/40 OZ tvrdé kované kola,sportovní pedály STI,sedadla sti,sti koberce.
Do auta mnou poslední rok zainvestováno 150tis
Vice po tel.auto možno vidět na instagramu ig:petr_wrxbugeye
PS:nyní je auto v garaži v zimě nejezdím
Prodám velmi pěkné Subaru Impreza STi Type RA V Limited 1998, 137 155 km. Nikdy zásadněji havarováno, drobné škrábance a oděrky na laku samozřejmě v čase byly, jsou lakované pravé zadní dveře a přední spojler. Lemy OK, víko kufru OK, spodek OK, výfuk OK. Motor neklepe, nekouří, nežere olej ani vodu. Jede jako raketa, možná je ještě z Japonska trochu přifouknutý. Pravidelný servis po 7 000 km, převodovka v pořádku, neškrtá ani nehlučí. Podvozek sériový STi RA V4, tlumiče nevyteklé. Jen 555 kusů vyrobeno. Rád pomůžu s přihlášením na české SPZ, datenblad k dispozici. SPZ na autě k němu nepatří. Případná rozumná dohoda u auta možná. Podstatně více fotek včetně fotek spodku je zde:
For sale rare japanese domestic market RHD Subaru Impreza STi Type RA V4 V Limited 1998 year with DCCD, R180 dif, Helical Limited Slip and 4.444 gear. Converted to LHD already. Subaru Impreza STi Type RA 1998 V Limited, jen 555 kusů vyrobeno, 137 155 km najeto, lze doložit, po rozvodech včas. Přestavěno na LHD. Lze přihlásit v ČR. Původní japonské papíry a lustrace stavu km k dispozici. Ještě kovové robustní DCCD, krátký pětikvalt s 4.444, R180 dif, Helical, motor STi RA V4 cca 300 koní. Příplatková kola originál Subaru - velmi lehká. Specifické sedačky s embosovanou připomínkou tří fabrických vítězství v MS v Rally. Specifické modré podsvícení budíků. Ostřik chladiče intercooleru IC, hliníková kapota a ramena, kaplička atd, prostě STi Type RA v4 V Limited 1998. SPZ na autě k němu nepatří.
K autu můžu přidat krásné nenakopané, rovné a neopravované disky RAYS (Subaru) Made in Japan RE B51, 17x7,5 ET55 5x100, kované, velmi lehké, monoblok za příplatek 32 000 Kč.
Určeno pro Subaru EJ20 EJ25 IMPREZA GC8 / GDA / GDB / GRB / GRF single-scroll turbo.
(včetně 2002-2007 WRX / 2004+ STI).
- Bolt on náhrada bez větších úprav pro všechny WRX / STI td04l, IHI RHF55 RHF5HB VF22, VF23, VF24, VF28, VF29, VF30, VF34, VF35…, and MHI TD05/TD06 turba s fabrickým průměrem 2.4" Intake turbo.
- 2004-2016 Subaru WRX STI vehicles
- 2004-2007 Subaru Forester
CHRA Size
- T06H 60-1
Wheels Spec
- Compressor wheel: 52 / 68 mm
- Turbine wheel: 67.5 / 58.8 mm
Compressor Housing
- Compressor inlet/outlet: 2.4"/2.0" AR60 with actuator bracket position rotation holes
Turbine Housing Hi-Ni Thermal Resistant
- AR.49 / 7cm, AR.57 / 8cm, AR.73 10cm
Bearing Type
- Journal Bearing Systems with 360-degree thrust bearing kit
Cooling Type
- Water and Oil Cooling System
Actuator Pressure
- 1.0 bar is a default setup
- Available to 0.3bar, 0.5bar, 0.8bar, 1.2bar, 1.5bar, 1.7bar, and 2.0bar, Please add a comment to your order if you must change it.
Boost / HP
- výkon: 400~450hp
- The Max boost level is limited: 2.8bar
Turbo bylo repasováno ve firmě Turbosport z dílů Kinugawa, FA k dispozici. Cena nového je kolem 30.000Kč.
Prodáme jako celek nebo na díly Subaru Impreza WRX (STi) model GC8 rok 1996/1997. Auto bez koroze.
Motor předchozí majitel dělal, je kovaný, ale neudělali kliku, takže jim to opět zaklepalo, na klice. V rámci toho udělali i rozvody, pumpu, svíčky, olej atd. Převodovka je STi 1994 JDM, má to velké turbo, laditelnou jednotku Efi Euro 1, stavitelný podvozek, 17 kola, větší brzdy, vepředu 4 pístky, hliníkový ramena, nějakej slušnej výfuk, 17 kola Tora. Turbo timer, tři přídavné budíky, kožené sportovní sedačky STi, volant Nardi Torino, FMIC - tedy mezichladič vzduchu vepředu, rozpěru a spoustu dalších úprav. Můžeme pomoci s přihlášením na české SPZ... k dispozici je karosérie STi s platnými doklady v ceně 35 000Kč.
Prodej nových polomotorů pro vozy Subaru přímo od výrobce. Jedná se o nový zabalený polomotor. Záruka a garance nejnižší ceny v ČR.
Diesel 2.0 2008-2010 10103AC200 122500 Kč
Diesel 2.0 2010-2012 10103AC270 122500 Kč
Diesel 2.0 2012+ 10103AC280 122500 Kč
Diesel 2.0 2014+ 10103AC550 122500 Kč
Impreza STI 2.0 EJ207 2001-2005 10103AB470 79800 Kč
Impreza STI 2.5 EJ257 2018-2021 RA 10103AD020 74200 Kč
Impreza WRX/STI 2.5 EJ257 2008-2014 10103AC050/10103AC890 71400 Kč
Impreza STI 2.0 EJ207 VAB 2014-2019 10103AC510 75800 Kč
BRZ FA20 2011-2016 10103AC260 73800 Kč
Subaru Boxer Diesel Impreza WRX STI Forester BRZ Outback EE20 EJ207 EJ257 Polomotor Motor Blok motoru
Brzdové kotouče + destičky SUBARU IMPREZA - BREMBO SPORT - LINE -Nabízím nové (DĚROVANÉ) přední brzdové kotouče + desky Original Brembo Xtra - line (Itálie) na Subaru Impreza Rozměr: průměr 294 mm, tloušťka 24mm, (vysoce nauhličeno + nátěr) Rozteč: 5x100 mm, destičky: délka 119 výška 70,2 tloušťka 14mm. Možno zaslat na dobírku (+230Kč).! Cena je za sadu (2ks kotoučů + 4 ks destiček)! Pokud potřebujete info, volejte - pište na e-mail, rád odpovím!
SUBARU IMPREZA kombi (GF), 2.0 Turbo GT AWD [160kW, 1994ccm]
SUBARU IMPREZA kombi (GG), 2.0 WRX Turbo AWD [165kW, 1994ccm]
SUBARU IMPREZA kombi (GG), 2.5 WRX AWD [169kW, 2457ccm]
SUBARU IMPREZA limuzína (GC), 2.0 Turbo GT AWD [160kW, 1994ccm]
SUBARU IMPREZA limuzína (GD), 2.0 WRX Turbo SUBARU IMPREZA limuzína (GD), 2.5 WRX STi AWD [206kW, 2457ccm] SUBARU IMPREZA Sikma zadni cast, 2.5 WRX AWD [169kW, 2457ccm]
Prodáno: Digitální klima, alu disky, mlhovky, sportovní výfuk atd, prostě všechno, co má správné Evo mít.
Na cestě do ČR je prakticky sériové a moc pěkně zachovalé Evo 4 - pravostranná japonská verze JDM. Evo 4 lze přihlásit na české SPZ. Případně můžeme zajistit přestavbu na LHD. Prakticky bez koroze. Nikdy zásadněji havarované. Dá se říci, že se jedná o pěkný sběratelský kousek. Sedačky jsou moc pěkné, neprosezené, neponičené. Nekuřák.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 WRX pravák přestavba 22B
Dobrý den prodávám svého Fozyho 2.0 WRX.Rok 1998. Technická do roku 2024 .Co se týče Auta je po mnoho investicích. Bývalý majitel Lojza co o autu nevěděl vůbec nic.Komplet podvozek od ramen po všechny čepy a uložení tlumičů pér,zkrátka kompletka.Alukola nové R19 s novými gumami 225/30 Thomason sport.Zimáky nové ALU R16 Advan racing obouchané ale nehazí také nové gumy.Co se týče turba je tam dané teď z STI TDO4 aby to frčeko.Bloff off hks.Spojka Exedy clutch kit .Všechny oleje jak do serva,převodovky a diferenciálu,jen kvalitní oleje od Miler oills nano 5w50.Nové zapalovací kabely,podtlakové hadičky,hadice,odvětrávaní klikovky nové.Brzdy brembo 2píst.Teď co se týče motoru je tam motor z WRX první generace 2.O turbo 152000.km najeto,ještě nebyl na brzdě.Momentálně auto je na vyváření zadních lemů bude k mání do 3 neděl. Zdravé prahy,přední podběhy zdravé.Dále sběrač vzduchu STI na kapotě nový lakovaný od profíka a následně nalepený.Rozvody dělané při 152000.km než se tam vložil motor.Kupodivu skoro vůbec nežere olej.Sedačky WRX,řadička sparco.Čistý a zachovaly interier vše funguje.Auto fachá jak má kosmetika něco se najde.Faktůry k dílům a práci doložím .O ceně se bavím pouze u auta.Pokusy 70tis a jiné nesmysly nevolat.
Prodám výfuk Tomei Expreme Titanium Catback pro Subaru Impreza WRX STI 2008-2014 Subaru WRX Sedan / 2015-20 STi Sedan.
Jetý cca 10tis. km
Dohoda o ceně jistá.
Preferuji osobní předání
Pro vážné zájemce mohu poslat video…
Dobrý den,
nabízím k prodeji své Subaru WRX STi. Stručné info níže. Vážní zájemci se stejně na vůz přijedou podívat, projet, vyzkoušet - prosím ale pouze lidé, kteří mají na vůz peníze, ne Ti co se chtějí projet.
Důvod prodeje : čas se posunout trochu dál.
Subaru Impreza WRX STi
rv.2012
naj. 155 000km
výbava nad rámec standardu : kessy, výhřev, bt, zatmavená okna.
k vozu pouze zimní pneu, jindy jsem s vozem nejezdil
Upgrade:
Mishimoto chladič, arp štefty, invidia výfuk, bypass proti nerovnoměrnému zahřívání bloku, hydraulická ruční brzda + ap racing válec, soft a check Hajsel Motorsport.
Fotky z léta ještě bez hydrauliky a fólii.
Dobrý den,
Rozhodla jsem se prodat svoje Subaru Impreza.
Důvod: Stěhování a potřebuji peníze.
R.v. 2006
Motor: Atmo 1.5 77kw.
Auto jsem kompletně předělala na wrx vzhled, je vyvoskovaná, ošetřena. Zdravá kastle. U Subara cenné.
Wrx přední brzdice, nové kotouče zadek i předek, olej dělaný v dubnu minulého roku. Zadní brzdiče po repasu. Do auta dávám olej liqui moly. Rozvody dělané před rokem. S autem jsem najela jen 15k km za dva roky. Nájezd 167xxx km. Nové prachovky, čepy.
Stk do 04/24
Auto je v garáži.
Až na dveře, kufr a zadní nárazník je celá po laku. Interiér taktéž předělaný na wrx, sedačky, manžeta řadící páky, original Subaru rádio atd. Původně nic z toho v tom autě nebylo. Sháněla jsem veškeré díly přes rok. Mám fotky před a po kdyby byl zájem.
Originální wrx kola 17’. Nechala jsem je zapsat do TP.
Mohu přihodit starý (zimní naraznik) a starou kapotu. Plus origo volant do Hawka. Stačí ho jen namontovat, ja na to už bohužel nemám čas.
Cena je pevná.Na odpovědi dam 90 a odvezu nereaguji. Trvám na společném přepisu.
Lipo je urvané, nezvládlo diru u benzinky. Svítí airbag, ale to kvůli sedačkám, měla obyčejné a jsou tam z wrx, takže je odpojené čidlo. Jak jsem psala nemám čas cokoliv řešit už.
Více info po telefonu, ráda řeknu vše co vím, auto má ke svému věku zdravou káru.
Bazary nevolat!
NA PRODEJ prakticky originální japonské JDM Mitsubishi Lancer Evolution 5. Dovoz z Japonska. Nádherný nevybydlený interiér, asiat nekuřák. Nyní přestavěno na LHD profíky z Lancer Evo komunity. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně. Detailní fotky přikládám. SPZ na autě jsou jen pracovní, nepatří k autu. Auto jede super, vše funguje, jak má. Statistiky říkají, že bylo vyrobeno jen kolem 7000 kusů Mitsubishi Lancer Evo 5 GSR a jen cca 500ks v černé barvě. Nedávno udělaný velký servis včetně rozvodů, olejů, filtrů, svíček atd. Vše vidět na fotkách a lze doložit. Auto již v ČR a po přestavbě na LHD včetně digitální klimy a dálkově ovládaného centrálu.
FOR SALE ALMOST GENUINE LANCER EVOLUTION 5, DIRECT IMPORT FROM JAPAN LAST YEAR. CLEAN TITLE. VERY LOW MILEAGE, 104 800 km only. Currently converted to LHD by professional Lancer Evo shop. Mileage confirmed by japanese service book etc. Ready for test drive in Prague, Czech Republic. App 7 000 pcs of Evo 5 GRS were produced, and app 500pcs in black color only.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 Evo 8MR 8 mr rs
For sale very rare and genuine Maserati Quattroporte 2000y on the road, V6 2.8 BiTurbo with LSD, zero rust, no damage, 285 hp, 413 Nm, Brembo brakes, Connolly leather and elm wood veneer, kůže Connolly a dýhy z jilmového dřeva, ABS, příplatková 16 palcová kola Maserati Mille Miglia, seriový samosvorný diferenciál, 2x airbag, el. ovládání oken, vše v nádherné kůži CONNOLY, posilovač řízení, automatická klimatizace, el. ovládání zrcátek, centrál, el. seřiditelná sedadla, vyhřívaná sedadla, kožená sedadla, výsuvné opěrky hlav, dřevěné obložení, nastavitelný volant apod atd.
Doplňující popis:
Prodám Maserati Quattroporte Evoluzione V6 2.8 Biturbo, rok 2000, AM337, velmi vzácná verze, jen 148 vyrobených vozů podle statistik Maserati. V této barevné kombinaci jen 11 aut vyrobeno celkem. Parametry: 284 k/209 Kw/413 Nm/6500 ot.min., zrychlení z 0 na 100 km/hod. 5,9 s, max. rychlost cca 260 km/hod. Velmi dobrý stav, absolutně bez koroze, auto nikdy nepoznalo sůl ani sníh. Vše zcela původní a sériové, příplatkového audia. Pěkný zachovalý interiér. 2x klíč včetně štítku s kódem. Pravidelný servis, servisní historie, doložím. Aktuálně po servisu - oleje, filtry, svíčky atd.
Více fotek je zde:
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX Japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 Skyline Nissan 370Z
Predam Intercooler subaru wrx, sti , XT, Turbo
forester 2,0-2,5 XT cena od 50-75 eur komplet zo spodnymi hadicami bez bov
Impreza wrx 2,0-2,5 Turbo cena od 75-150 eur
Subaru Impreza WRX, r. v. 2002 – Náhradní díly
Příslušenství motoru, turbo, nápravy, diferenciál, kardan, poloosy, těhlice 4x, zadní náprava, sahary, palubka, budíky, startér, práhovka, nádrž s čerpadlem, řídicí jednotka.
Čerpadlo WRX i STI.
Motor s převodovkou a karosářské díly nemám !
K dispozici jsou díly dle fotek.
prodam motor WRX STI 2001 GDA
dovoz japonsko, auto v CR nejeto
seriovy stav 150tkm
posledni model s kovanymi pisty v serii
neklepe,zadne uniky, velmi dobry stav
idealni vymena do wrx, bez vyrivych klapek
motor vcetne elektriky, civek,klapky atd
69000kc
dobry den, prodam motor WRX 2.5 2005
nova loziska, nove krouzky, lestena klika, pumpa cosworth,hlavy delane a serizene
pasuje do WRX, STI a forester XT
mohu take namontovat do auta
45.000kc
Prodám Subaru Impreza Wrx Sti Ra verze 6 limited wrc kus č. 138 v modré barvě, rv 2000, poslední a nej ostré Japonské verze, včetně dccd, zadního R180 samosvoru po revizi, kapličky, hnikové kapoty, ramen, 300ps motoru s IHI kuličkovým turbem v sérii, nulové antikorozní ochrany, atd….Auto je v top originálním stavu, nikdy nevidělo sůl ani zimu! přestavěné na levostranné řízení a přihlášené na CZ spz jako RA s krátkým vinem, žádná převářka na Gt nebo Atmo dokladech, v autě je nový sériový motor v Sti Spec-c semiclosed bloku, najeto 20km, jediné funkční úpravy na autě je 6kv dccd převodovka z modelu N12 po kontrole, originální převodovka je k dispozici a není problém kdykoliv vrátit zpět a 3palcový nerez zadní díl výfuku samozřejmě zapsaný v tp, na autě buď 17kola Oz ultralegera nebo původni 16tky, všechny kola i 18 zapsány v tp, Auto je opravdu v nádherném stavu, vše co bylo potřeba se vyměnilo a na ničem se nešetřilo. Investice do auta přes 400tis, Nikdy nebylo havarované a všechny díly jsou na autě originál. Lakované 3díly z důvodu narušeného-oloupaného bezbarvého laku(foto k dispozici) Cena k jednání je 685tis Kč. Prosím opravdu jen vážné zájemce, nutno brát v potaz že je to sice krasavec, ale 23let starý, proto bych nerad poslouchal nekonečné moudra hledačů teček ve 23let starém laku….děkuji!
Subaru Impreza WRX Type RA STi Version III. Vyrobeno cca jen 300 kusů pro japonský trh. LHD. Nová stk 12/2022! Najeto km. Nově postavený motor. Na autě je uděláno hodně práce (převodovka, brzdy, diferenciály, pohon, nápravy, podvozek...). Teď je nově taky celá přední náprava, tlumiče, geometrie, olej... Závodní kat a výfuk. K autu také origo Sti výfuk. DCCD (nastavitelný středový diferencial), krátká závodní převodovka, kaplička, origo jednotka...
Auto bylo garážováno, v zimě téměř neježděno. Je tam několik drobností. Není to nové auto a není to muzejní stav. Mechanicky ale vše ok. Poslední dobou nebyl úplně čas a auto mi stojí spíš v garáži. Ještě bych doplnil, že auto bylo trochu bouchlé na přední pravou stranu. Určitě jsem na něco ještě zapomněl. Rád řeknu po telefonu nebo osobně víc, zodpovím všechny otázky. Při rozumném jednání se můžeme domluvit na ceně.