inzerce, prodej, prodám, bazar

word war - strana 13

Počet nalezených inzerátů WORD WAR: 951 - strana 13

Doučování, domácí úkoly, referáty, prezentace, korekce textů
Nabízím doučování pro základní školy formou on-line. Schůzky probíhají přes Google Meet. Dále korekci gramatiky, psaní referátů, domácích úkolů a prezentace. Ceník: Doučování 200 Kč/hod 1 strana referátu 100 Kč 1 slide prezentace (PowerPoint, Canva) 50 Kč Domácí úkol: 50kč Gramatická korektura 100 kč/strana Téma je nutné domluvit předem. Ukázky mé práce jsou v priložených fotkách Platby přijímám předem na účet. Standardně zasílám přes e-mail ve formátu PDF/word dokument. V případě zájmu mě kontaktuje telefonicky, nebo pomocí SMS. *Rozsah referátů a korektur je ve velikosti písma 12, prezentace pak ve větším, čitelnějším písmu. *Příplatek za práci o víkendu činí 25% z celkové částky
Administrativní posila do týmu
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře. Co budete řešit? Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy. Administrativní podpora kolegů. Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi. Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci. Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti: Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. Angličtina, stačí základy. Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.). Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování. Schopnost pracovat samostatně a pečlivě. Smysl pro humor a chuť do života. Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost. Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem. Co Vám můžeme nabídnout: Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti. Neformální prostředí a zábavné firemní akce. Příjemnou kancelář. Práci, která Vás bude bavit.
Kvalitní, rychlý stolní skener HP Scanjet G2410
Prosím nevyužívaný stolní skener HPG2410. U nás občas používaný s Mac OS X verze 10.5. Skenování fotografií, dokumentů, nákresů atd. pomocí cenově dostupného skeneru s jednoduchým ovládáním. Úprava, tisk a sdílení fotografií pomocí softwaru HP Photosmart Essential. Skenování a kopírování pomocí tlačítek rychlé volby s rozlišením 1 200 dpi a 48bitovými barvami. Rozlišení 1 200 dpi, 48bitové barvy, čelní panel se dvěma tlačítky (Skenování do PC, Kopírování přes PC), technologie skenování CCD, software HP Photosmart Essential, technologie OCR, připojení USB 2.0 Popis produktu L2694A#BEP * Snímání Max. skenovací velikost: 21,6 x 29,7 cm Typ skeneru: Ploché provedení Rozlišení optického skenování: Až 1 200 Rozšíření rozlišení skenování: Neomezené Rychlost skenování: Převod barevné fotografie formátu 10 x 15 cm do souboru: cca 21 sekund, technologie OCR na straně velikosti A4 s výstupem do programu Microsoft® Word®: cca 47 sekund; Příprava barevné fotografie formátu 10 x 15 cm ke sdílení nebo odeslání: cca 34 sekund, soubor ve formátu PDF do e-mailu cca 67 sekund Hardwarové rozlišení skeneru: Až 1 200 x 1 200 Úrovně odstínu šedi: 256 stupně šedi Barevné skenování: Yes Světelný zdroj: Cold cathode florescent lamp Technologie skenování: Charge Coupled Device (CCD) Hloubka barev: 48bitové Formát souboru pro skenování: Windows®: BMP, JPEG, GIF, TIFF, komprimovaný TIFF, PNG, PCX, FlashPix (FPX), PDF, PDF s vyhledáváním, RTF, HTM, TXT; Macintosh: TIFF, PICT, JPEG, GIF, FlashPix, prostý text, PDF, HTML, Rich Text Rychlost skenování (OCR, A4): < 47=""> Skenovací rychlost v náhledovém módu: < 10=""> Vstupní režimy skenování: Tlačítka skenování a kopírování na předním panelu; Software HP Photosmart Výstupní rozlišení: 150, 200, 300, 600, 1200
Marketingová a Technická Podpora
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí: Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung). Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype. Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD. Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ). Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
[IHNED] Microsoft Office 2021 Pro Plus - doživotní
Office 2021 Professional Plus - elektronická licence pro jeden počítač Office Professional Plus obsahuje: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access - Nejnovější verze Office Professional Plus - Funkční na notebook i PC se systémem Windows 10 nebo 11 - Možnost volby jazyka (součástí je i čeština) - Doživotní aktivace, jednorázová platba, žádné měsíční předplatné - Pokyny k aktivaci uvedené v emailu s klíčem - Okamžitě dodání - klíč obdržíte po přijetí platby obratem na email Ceník: - Microsoft 365 (Office 365 ProPlus): 299 CZK - Microsoft Office 2021 Professional Plus: 119 CZK Při koupi více kusů nabízím 10% slevu. K prodeji omezený počet. Inzerát je platný do smazání. V případě zájmu mě prosím kontaktujte emailem níže pod "Kontaktovat inzerenta". Děkuji
[IHNED] Microsoft Office 365 - pro PC i MAC - doživotní
Microsoft 365 (dříve Office 365 ProPlus) - doživotní elektronická licence (účet s vaším jménem) pro 5 různých zařízení Microsoft 365 obsahuje nejnovější Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, Sway, Forms, SharePoint, Delve, Yammer, PowerApps, Flow, Stream, Teams, Dynamics 365, OneDrive, Skype for Business a další - Nejnovější verze Microsoft 365 (Office 365 ProPlus) - Zvolíte si vlastní uživatelské jméno - Funkční na notebook, telefon, tablet i PC se systémem macOS, iOS, Android a Windows 10 nebo novější - Možnost volby jazyka (součástí je i čeština) - Doživotní aktivace, jednorázová platba, žádné měsíční předplatné - Pokyny k aktivaci uvedené v emailu se zakoupeným produktem - Okamžitě dodání - produkt obdržíte po přijetí platby obratem na email Ceník: - Microsoft 365 (Office 365 ProPlus): 299 CZK - Microsoft Office 2021 Professional Plus: 199 CZK Při koupi více kusů najednou nabízím 10% slevu. V případě zájmu mě prosím kontaktujte emailem níže pod "Kontaktovat inzerenta". Děkuji
NÁBOROVÝ KONZULTANT/KA ,,líder,, Ostrava
NÁPLŇ PRÁCE: - nábor nových pracovníků na projekty v oblasti strojírenství a automotive - zadávaní inzerce na pracovní portály v rámci ČR, SR - práce na soc. sítích FB, IG, výhodou - vedení menšího tímu do 3-5 lidí na oddelení - denní telefonická komunikace a osobní pohovory s ucházeči - tvorba databáze v interním systému společnosti POŽADUJEME: - vzdělání středoškolské s maturitou - zručnost s práci office balíčku: word, excel, outlook, powerpoint - zkušenost s práci např.: na náborovém oddělení nebo callcentru výhodou - řidičský průkaz: B výhodou ne podmínkou - loajalita a kreativní myšlení - samostatné racionální rozhodování NABÍZÍME: - dlouhodobá stabilní práce v mladém kolektivu - kancelář s vybavením - firemní telefon, notebook - zaškolení - možnost karierního rustu včetně platu - nástup ihned po domluvě PLAT nástupní: 35.000 Kč brutto, stravenky, příspěvek na jizdne + letní a zimní prémie
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda od 35 000,- Kč (nástup) až 50 000,- Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
Recepční AUTODÍLY plat 200-300,-Kč/h 9-21h po-ne Praha 10
Hledáme k nám na dílnu Praha 10 Štěrboholy slečnu do kanceláře na pozici recepční, která je zodpovědná, pracovitá, milá, dochvilná, ovládá psaní všema deseti a komunikaci se zákazníkama, word, excel, řidičský průkaz skupiny B výhodou, pracovní doba po domluvě mezi 7-21h, plat 200-300,-Kč/hodina.
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE S AJ
Rozmanitá práce v jednom z největších specializovaných autobazarů v ČR, který funguje už od roku 1996. Rádi vás ve všem zaškolíme. Naše požadavky: - znalost AJ na dobré komunikační úrovni (slovem i písmem) - dobré komunikační dovednosti - komunikace se zákazníky je základem - výborná znalost práce na PC (MS Word, Outlook, Excel...) - ochota učit se nové věci, budete muset ovládat firemní software, ve kterém vás zaučíme - znalost základů účetnictví, budete vystavovat faktury a spolupracovat s hlavní účetní - výborná schopnost organizace práce (smluv, faktur, dokladů...) a dobrý time management Nabízíme: - mzdu: 30.000,- Kč čistého! (možnost kariérního růstu a tedy i růstu mzdy) - 20 dní dovolené + 2 sick days - nástup od 1.5.2023 (HPP na dobu neurčitou)
Administrativní pracovník/ce.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku. Požadujeme: • vzdělání min. SŠ • technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • samostatnost • výborné organizační schopnosti • komunikativnost Nabízíme: • Mzdu až 40.000, -Kč • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • práce na HPP • nástup možný ihned
Na pozici - Vedoucí pracovní skupiny
Nabízíme: • mzdu až 40.000, - Kč • firemní akce • individuální odměny • stravenky • 5 týdnů dovolené • perspektivní pracovní činnost na zajímavých projektech • stabilní zázemí prosperující české společnosti • nástup možný ihned Náplň práce: • kompletní správa přidělených projektů • zpracování obchodních nabídek (nákup) • analýza a vyhodnocování dat ze systému GPS Požadujeme: • min. SŠ, technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • aktuální přehled o moderních technologiích • výborné organizační a vůdčí schopnosti Typ pracovního poměru: • po zaškolení práce na plný úvazek
Marketingová + IT Technická Podpora
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí: Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung). Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype. Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD. Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ). Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Obchodní zástupce - call operátor vyhledávání investorů
Nabídka práce Olomouc a okolí: Sháníme kolegy na pozici „Obchodní zástupce v call centru“ Nabízíme: - Nadstandardní platové ohodnocení - Zázemí kanceláře v Olomouci - Veškeré potřebné vybavení pro práci - Možnost občasného home officu (po domluvě) Požadujeme: - Nutná založená živnost - OSVČ - Excelentní schopnost komunikace a pohotového reagování po telefonu - Základní dovednosti PC (Word, vyhledávání na internetu, …) Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.
Anglicko - český slovník - cena za obě knihy
+ANGLICKO - ČESKÝ OBRÁZKOVÝ SLOVNÍK Tato kniha je určena pro všechny děti, které se chtějí brzy naučit anglicky. Obsahuje více než 1300 půvabných barevných ilustrací s českou výslovností u každého slovíčka, která jsou pro zjednodušení seřazena podle abecedy. Zábavnou formou se tak dítě naučí např. barvy a tvary, čísla, dny a měsíce, roční období, členy rodiny i slova, která nejčastěji používáme. Kniha je jako nová - pevná vazba 96 stran - velký formát 31x 23cm Cena za 110,-kč +EUROPEAN WORD BOOK - Čtyřjazyčný evropský slovník (anglicko-německo-francouzsko-český) obsahuje přes 1000 slovíček ve výše uvedených jazycích doprovázejících obrázky známého kreslíře Richarda Scarryho. Doprovodný text je dvojjazyčný (anglicko-český). Děti se setkávají se známými situacemi v běžném životě a rozšiřují si při učení slovní zásobu. Velmi pěkná a dobrá kniha pro učení se cizím jazykům. Knížka je používaná, v pořádku - pevná vazba má 95 stran - formát 31 x 27cm Cena 120,-kč Cena za obě knížky 200,-kč
Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda
Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Public relations - moderně a účinně" od Václava Svobody. POPIS Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. Specifikace N ázev: Public relations - moderně a účinně Autor: Václav Svoboda Vydavatel: GRADA ISBN: 978-80-247-2866-7 Počet stran: 239 V případě zájmu pište na obalvhs@ V Brně osobní předání, jinak poštou.
Obchodní zástupce
Hledáme obchodního specialistu pro fotovoltaické elektrárny, tepelná čerpadla a energie. Klient na prvním místě? Máš to stejně? Chceš být nadstandardně ohodnocen v rostoucím odvětví budoucnosti? Pojď do toho s námi! Získej nadstandardní výhody a plat, pracuj v rychle rostoucím odvětví současnosti i budoucnosti. Vybuduj si kvalitní zázemí, finanční hojnost pro sebe a svoji rodinu již dnes! Náplň práce Obchodníka: -Služba Zákazníkovi -Prodej výrobků a služeb (Fotovoltaická elektrárna, tepelná čerpadla, termální ohřev vody) -Prezentace nabízených produktů, vedení obchodního jednání -Odborné poradenství, zpracování poptávek -Sběr informací a zajištění zpracování cenových nabídek a poptávek -Získávání nových zákazníků a jejich servis. KOHO HLEDÁME? -Právě tebe, máš-li! -Pracovní nasazení -Komunikační dovednosti, chuť na sobě stále pracovat -Umění naslouchat lidem a porozumět jejich potřebám -Trestní bezúhonnost -Spolehlivost, flexibilita, loajalita -Samostatnost a odpovědnost za výsledky -Selský rozum a iniciativu -Základní znalost na PC (MS Word, MS Excel, Internet…) -ŘP skupiny B (Vlastní automobil výhodou) NABÍZÍME: Vstupní zaškolení (osobnostní růst, kurzy, ...) Firemní tablet nebo PC Mobilní tarif Auto i pro soukromé účely Nástupní bonus Výkonnostní měsíční bonusy Kariérní růst - možnost vlastního showroomu - rostoucí provize a bonusy z obchodu - možnost tvorby vlastní pobočky a týmu Nadstandardní ohodnocení: -U nás není nastaven žádný strop co si můžete vydělat. -Vše je tudíž jen ve Vašich rukou. A to opravdu! Časová flexibilita: -Nemáte určenou pevnou pracovní dobu a hodinovou mzdu. -Vše je plně pod Vaší kontrolou a ve Vašich rukou! Vzdělávání: -Máme propracovaný školící systém, díky kterému budete již za tři měsíce mít stabilní pracovní výsledky. Nabízíme i množství kurzů! Obor: -Elektrotechnika a energetika -Prodej a obchod -Služby -Profese Místo pracoviště: - Jihočeský (kraj) Kontaktní osoba Lukáš Haluzický. Telefon +420
skladník/skladnice/Chrudim/part time/brigáda
Hledáme někoho, kdo se nebojí s námi do toho zakousnout! LOVE ANIMAL JOB/skladník/skladnice/Chrudim/part time/brigáda ---- Granule Jehlička Jsme malá, rodinná, česká firma s chovatelskými potřebami a krmivy pro zvířata. Máme kamennou prodejnu, mnoho velkoobchodních partnerů a zastoupení pro český trh značek Kennels´ Favourite, PRO-VET a KiS-KiS. -------------------- Koho hledáme? skladníka/skladnici(skladník/skladnice/Chrudim/part time/brigáda), pro náš sklad v Chrudimi, který/která bude součástí našeho týmu Granule Jehlička s nástupem od ihned. ------------------- Co od vás očekáváme? . Postoj siláka, silačky, který/která se nebude bát nosit pytle s krmivem. · Profesionální a pozitivní přístup. · Provozní činnosti a manuální práce včetně úklidu, zpracování zboží, kontrola expirací, doplňování zboží a jeho kontrola, péče o vzhled a čistotu skladu. · Spolupráci s ostatními členy v týmu · Schopnost zapojit se do systému expedice zboží z e-shopu · Ovládat uživatelské znalosti PC (Word, Excel). -------------------------- Jaká/ý byste měl/a být? · Pozitivně naladěný člověk s úsměvem na tváři. · Silák/silačka s odvahou, nebát se manipulovat s krmivem.(20kg pytle) · Být týmový hráč s chutí do práce. · S úsměvem vyřešit zadané úkoly. · Mít chuť a nadšení do práce! · Předchozí zkušenosti nejsou podmínkou, rádi zaučíme. ------------------------------------- Co nabízíme za Vaše nadšení a dobře odvedenou práci? · Náš rodinný přístup. · Různorodou a zajímavou práci, kdy každý den je jiný. Nudit se nebudete. · Motivační platové ohodnocení založené na proaktivním přístupu. · Velmi výhodné zaměstnanecké slevy na všechny naše produkty pro vaše zvířátka. · Zaškolení přímo na prodejně a skladu. · Pracovní dobu máme 8.00 - 15.00 hod a 10.00 -17.00 hod., na poloviční úvazek a brigádu je to vždy o domluvě. (part time/brigáda) --------------------- Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis nebo si napište o více informací na kontaktní osoba: Martin Jehlička. Uzávěrka přihlášek je do 31. 3. 2023. Těšíme se na vás, Míša a Martin Jehličkovi.
Samsung Galaxy Tab 4 10,1"HD-Ips, Quad Core,1,5GB RAM
Prodám tablet Samsung Galaxy Tab 4 10,1"HD-Ips SM-t530. Tablet je ve velmi dobrém stavu, Popis: Displej 10.1“ TFT displejem a OS Android 5.0.1. Rozlišení obrazovky 1280 x 800 pixelů, výkonný čtyřjádrový procesor s taktem 1.2GHz, 1.5GB operační paměti RAM, 16GB interní paměť, microSDHC slot, WiFi, Bluetooth 4.0, GPS + GLONASS, microUSB 2.0 + 3.5mm jack, 2kamery: 3MP a 1.3MP, záznam HD videa, řada praktických aplikací, režim více uživatelů, funkce SideSync pro sdílení obrazu z mobilního telefonu, Samsung Link pro sdílení dat, aplikace Hancom Viewer pro čtení dokumentů Word, Excel a PowerPoint, baterie 6800 mAh, hmotnost 487 g. Klíčové vlastnosti: Samsung Galaxy Tab 4 je poháněn extra výkonným čtyřjádrovým procesorem s frekvencí 1,2GHz, který doplňuje operační paměť s kapacitou 1.5GB. Tato kombinace zaručuje dostatek výkonu pro svižný chod systému a využití multitaskingu. Tento model má vestavěnou paměť 16GB pro data a aplikace, kterou je možné ještě rozšířit pomocí karet microSDHC s kapacitou až 64GB. K vysokorychlostnímu internetu je možné se připojit pomocí WiFi sítě. Pro bezdrátovou komunikaci budete moci využít také nejnovější verzi 4.0 technologie Bluetooth. K dispozici je také microUSB 2.0 port a 3,5mm jack pro sluchátka. Vestavěný modul GPS + GLONASS využijete ve spojení s Google Maps pro navigaci a dvě kamery (3MP zadní a 1,3MP přední) pro pořizování fotografií, záznam HD videa a videochat. Rozměry tabletu jsou 243,4 x 176,4 x 7,95 mm při velmi pěkné hmotnosti 487g. K vynikající výdrži přístroje přispívá baterie s vysokou kapacitou 6800 mAh. Tablet je v krásném stavu bez poškození škrábancu, včetně nabíječky a usb kabelu. Nejlépe předám osobně Kuřim a v okolí 30km, Ivanovice Globus, Královo pole Nádraží případně jej mohu poslat zásilkovnou.
Obchdně technický zástupce
Přijmeme na pozici obchodně technický zástupce-prodejce zahradní techniky/nářadí, pro oblast Vysočina a Jihomoravský Kraj. Náplň práce je aktivní vyhledávání nových zákazníků a následné předvádění nářadí u zákazníků. Požadujeme: řidičský průkaz sk.B základní znalost Word, Excel