word excel - strana 4
Počet nalezených inzerátů WORD EXCEL: 452 - strana 4
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře.
Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Nabízíme:
• mzdu až 40.000, - Kč
• firemní akce
• individuální odměny
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• perspektivní pracovní činnost na
zajímavých projektech
• stabilní zázemí prosperující české
společnosti
• nástup možný ihned
Náplň práce:
• kompletní správa přidělených projektů
• zpracování obchodních nabídek (nákup)
• analýza a vyhodnocování dat ze
systému GPS
Požadujeme:
• min. SŠ, technicko-ekonomický obor
výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• aktuální přehled o moderních
technologiích
• výborné organizační a vůdčí
schopnosti
Typ pracovního poměru:
• po zaškolení práce na plný úvazek
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technickoekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned
Do sehraného týmu tradiční firmy, vyrábějící plastová okna hledáme kolegu/kolegyni, která bude zvládat práci v administrativní a komunikační oblasti.
Práce obsahuje:
zpracování objednávek a s tím související komunikaci
fakturaci a administrativní práce s tím spojené
výkazy práce, zajištění materiálu pro výrobu
hlídání a zpracovávání firemních podkladů
komunikaci s úřady
Požadujeme zodpovědný přístup k práci, loajalitu, komunikativnost, schopnost pracovat s PC (EXCEL, WORD).
Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr, v příjemném prostředí malé firmy, možnost kariérního postupu, odměňování podle výsledků práce.
platové ohodnocení dle praxe a výsledků - 25 tisíc
Zájemci prosím zasílejte profesní životopis na mailovou adresu: info@
Okna Tanvald, s.r.o.
Společnost Kouba Trans s.r.o. se sídlem ve Zdicích přijme administrativní pracovnici na HPP.Nástup možný dle dohody.Požadujeme pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, základ Word, Excel, práce na PC. Pro více info volejte p.Beránek , e-mail josef.beranek@
Hledáme precizní, spolehlivou paní do malého kolektivu. Podmínkou je znalost práce na pc a bydlení v Boru u Tachova či jeho blízkém okolí.
Práce má administrativní charakter - excel, word, scanování, telefonování, pochůzky na poštu, vystavování dokladů/dokumentů, zapisování daňových dokladů, fakturování apod.. Na vše zaškolíme. Znalost s programem Pohoda či s účetnictvím vítána, ale není podmínkou. Nástupní plat je na zaškolení. V případě oboustranné spokojenosti, při rychlém zapracování se, se plat může po např. 6měsících navyšovat. V případě zájmu nám nevolejte, ale pošlete CV na email info@ . Děkujeme.
Firma Fabio Produkt spol. s r.o. hledá pro odělení Komodit se sídlem na adrese Nový Zlíchov 6, Praha 5 nového zaměstnance. Požadujeme znalost programu Excel, Word a základy AJ nebo NJ.
Nabízíme plat 35.000,- až 50.000,- Kč.
Nabízíme práci na pozici účetní/administrativa.
Požadavky:
*SŠ ekonomické vzdělání
*práce na PC - hlavně Word a Excel
*práce v programu Pohoda
Bližší info telefonicky nebo osobně
AUTOBUSY-KONEČNÝ s.r.o.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka.
Náplň práce:
• komplexní vedení personální agendy
• komunikace se zaměstnanci
• tvorba pracovněprávních dokumentů
• komunikace s orgány státní správy
• starost o datové schránky
Požadujeme:
• zkušenosti s personální agendou
• znalost zákoníku práce a služebního zákona
• znalost práce na PC - MS Office – word, excel
• schopnost pracovat samostatně
• čistý RT
Nabízíme:
• nástup ihned nejpozději do konce března
• 5 dnů sickdays
• platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc
• kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením.
Požadujeme:
• SPŠ nebo SŠ – technického zaměření
• schopnost vedení teamu
• komunikativnost
• administrativní úkony
• znalost MS Excel, Word, Office
• časovou flexibilitu
• organizační schopnosti,
• řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
• perspektivní práci a zázemí
prosperující firmy
• mzda 35 000,- Kč (nástup) až 40 000,-Kč
• individuální odměny
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• práci na HPP
• možný nástup ihned
Do naší pobočky v Praze hledáme do našeho týmu nového kolegu/kyni na pozici administrativní pracovník. Jedná se o práci v personální agentuře - nábory, příprava smluv, lékařských prohlídek, týdenní reporting.
Požadujeme:
znalost práce s PC (Word, Excel)
praxe v personalistice výhodou
Nabízíme:
Stála pracovní doba od 8 do 17
Mzda 25-30.000,-
Email. kancelar.netmarks@
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám.
Co požadujeme:
- Pečlivost
- Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol)
- Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici
- Excel, Word (umět pracovat s tabulkami)
- Řidičský průkaz sk.B
- Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2)
Jak by vypadal Váš běžný pracovní den:
Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům.
Co nabízíme:
Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého
Neomezený přísun kávy
Atmosféru rodinné firmy
Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice
Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@
Hezký den přeji
Petr Baar
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele
společnosti
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
Psaní obchodních dopisů
Kopírovací a skenovací práce,
Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)
Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.
práce z domova
Požadujeme:
znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti");
vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
Tel-
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technicko-ekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• Firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned
Hledáme práci či brigádu ve vlastní plně vybavené kanceláři, velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel ..), spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost + letité zkušenosti s komunikací se zákazníky.Ozvěte se, budeme rádi.
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností
Plat: 120 - 170 Kč/hod
Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP
Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme.
Pracovní náplň:
administrativní úkony související s chodem společnosti
fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv
zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví
komunikace s klienty, správa pošty a poptávek
podpora vedení společnosti
Odbornost:
vzdělání min. maturitní
dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet
povědomí o administrativě a učetnictví
organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost
zájem o vykonanou práci a odpovědnost
komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění
Nabízíme:
realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst
dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti
klidné prostředí, férový přístup a odměny
zázemí stabilní firmy
příspěvek na stravování
alternativní rozvržení pracovní doby
firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením.
Požadujeme:
• SPŠ nebo SŠ – technického zaměření
• schopnost vedení teamu
• komunikativnost
• administrativní úkony
• znalost MS Excel, Word, Office
• časovou flexibilitu
• organizační schopnosti,
• řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
• perspektivní práci a zázemí
prosperující firmy
• mzda 40 000,- Kč
• individuální odměny
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• práci na HPP
• možný nástup ihned
Doživotní aktivace Microsoft Office 365 Pro Plus s vaším jménem.
Aplikace: Access - Excel - OneDrive (1TB) - OneNote - Outlook - PowerPoint - Publisher - Skype For Business - Teams - Word
- Vícejazyčnost (všechny jazyky, také čeština)
- Personalizovaný účet s libovolným uživatelským jménem na licenci.
- Pro 5 zařízení - Windows/Mac/Android/IOS/iPad/iPhone.
- 1TB úložiště OneDrive pro sdílení a ukládání vašich souborů
- Kompatibilní se systémy Windows 10/11 a MacOS
- 100% legitimní a autentický
- Doživotní aktivace, jednorázová platba, žádné měsíční předplatné.
- Platba přes PayPal nebo bankovní účet (QR kód)
- Rychlé doručení e-mailem, účet a pokyny včetně instalace budou doručeny e-mailem.
** Kontaktujte mě prosím e-mailem, telefonicky nejsem k zastižení.**
✅ nevadigitalstorema@ ✅
Pokud potřebujete jiný software: Aplikace Adobe (Acrobat Pro, Photoshop, Illustrator, Lightroom, Premiere pro, InDesign...), software pro grafický a video design (CorelDRAW Graphic/Technical Suite, Xara Designer Pro, Topaz, Luminar, DxO, Affinity, DaVinci studio...), software Autodesk (AutoCAD - AutoCAD LT - Architecture - Autocad Mechanical - Autocad Electrical - REVIT - CIVIL 3D - Inventor Pro - Infraworks - Naviswork Manage, Maya...), inženýrský software (Solidworks - CATIA - Archicad - Rhinoceros 7 - VectorWorks - SketchUp Pro - V-Ray - Lumion Pro - ProgeCAD - PlanSwift Pro - TurboCAD - CorelCAD - Vectric Aspire Pro - Chief Architect - MATLAB - ANSYS - FlexSim - Tekla ... ), Audio a hudební software (PreSonus - Virtual DJ - Band in a box - FL Studio - Avid Sibelius - iZotope RX Advanced - Steinberg Cubase Pro ...), Apple software ( Final Cut X - Logic Pro X - Apple Motion - CleanMyMac X - ...), Microsoft (Office, Windows, Visio, Project ...), Ostatní software (NordVPN - Foxit PDF - WinZip Pro ...), neváhejte nás kontaktovat.