wharfedale evo 4.2
Počet nalezených inzerátů WHARFEDALE EVO 4.2: 1000
Prodám Karoserii Lancer EVO 8 MR 2005 , Karoserii Lancer Evolution 8 MR 2005 , Karoserii Lancer EVO VIII MR 2005 , Karoserii Lancer Evolution VIII MR 2005
BODYSHELL LANCER EVO 8 VIII 2005 MR ORIGINAL LHD
CHASSIS LANCER EVO 8 VIII 2005 MR ORIGINAL LHD
Rok výroby: 2005
Veze: MR
Barva: Štřábrná metalíza
Original LHD - levostranná
Originální hliníková střecha
Auto původem z USA
Co je vše v této nabídce:
► Karoserie Lancer EVO
► Přední pravé a levé dveře
► Zadní pravé a levé dveře
► Kompletní palubovka s airbagama
► Karbonová ruční brzda
► Čelní sklo
► Zadní sklo
► Zadní kovová výztuha nárazníku
► Panty pátých dveří
► Žluté originální tlumiče Bilstein
► Nádrž
► Pojistková skřínka a část elektriky
► Pravé a levé zrcátko
► Posilovač brzd
► Chladič serva
► Klima chladič
► kompletní brzdový rozvod
► Zadní Evo 8 sedačky
► Zadní Evo 8 USA lampy
► 4x vnitřní tapec dveří
► Olejový chladič i s hadicema
► Podvolantový kroužek i s páčkama
► a spoustu dalších věcí plastů v interiéru
Možnost dokoupení:
► Originální USA doklady i se všemi štítky, VIN čísly na plechu. Doklady patřily přímo k této karoserii - cena dokladů 35.000,- kč kdo by chtěl doklady i s karoseríji 25.000,- Kč
STAV:
Jedná se o EVO 8 MR a je to limitovaná Edice 1000 kusů, protože Evo 8 nemá hliníkovou střechu. Auto je na mnoha místech napadeno korozí. Boční nosníky ve předu, něktérá místna na prazích a podlaze. Je nutno to vidět. Ideální pro človeka, který zbytek toho co na autě je rozebere, kompletní opískuje a vyvaří a postaví to prakticky do nova. Na karoserii je stále mnoho věcí. Je potřeba si uvědomi, že se nejedná o holou karoserii.
Je možné zaslat více detailnějších fotek karoserie na email.
Volat a psát kdykoliv
VÝPRODEJ kol SPECIALIZED Epic EVO Karbon 2022 (NOVE nepouzite) se zárukou
Velikost L (174-188cm)
Velikost XL (184-198cm)
CENA s DPH: 81.990kč
CENA bez DPH: 67.760kč (pro plátce DPH)
Osobní odběr PRAHA
Popis:
Vzpomínáte si na dobu, kdy se při XC ještě nepoužívala startovní pistole? My také.
A přestože Epic EVO nikdy neodmítne startovní číslo, je dobře obeznámen s tím, že další hřebenovka je také perfektní cílová rovinka, a nabízí neuvěřitelnou kombinaci efektivity šlapání a působivých schopností krotit traily, abyste se tam dostali rychleji.
Ačkoli je u modelu Epic EVO zdánlivě skromný nárůst zdvihu odpružení o 20 milimetrů vpředu oproti jeho stájovému kolegovi Epic a jen o 10 milimetrů vzadu, pracovali jsme přesčas, abychom se zajistili, že byl implementován způsobem, který vás donutí říct "Ty jo!", jakmile se dostanete na první úsek singletracku.
Model Epic EVO se nyní může pochlubit nejschopnější iterací naší progresivní XC geometrie, která kdy byla použita u modelů Epic. Je také všestrannější než kdykoli předtím díky nové zadní stavbě vybavené přehazovačkou, která jezdcům umožňuje nastavit úhel hlavové trubky a výšku středového složení a snadno tak přizpůsobit jízdní vlastnosti modelu Epic EVO.
Lehký karbonový rám Epic EVO FACT 11m je vybaven výkonnými komponenty SRAM a odpružením RockShox, což je sestava šitá na míru tomu, aby kilometry mizely rychleji než kdykoli předtím.
Flip It To Rip It: Vylaďte jízdu karbonového rámu FACT 11m Epic EVO tak, aby odpovídal vašim preferovaným jízdním vlastnostem, s jednoduchostí překlopení čipu, který umožňuje jezdcům zvýšit úhel hlavové trubky EVO o půl stupně a zároveň zvýšit výšku středového složení o 10 milimetrů .
RÁM
FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 110mm of travel
TLUMIČ
RockShox Deluxe Select+, Rx XC Tune, Two Position, Rebound Adjust, 190x40mm
VIDLICE
RockShox Reba RL, Motion Control damper, Solo Air, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 120mm of travel
BRZDY
SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper
PŘEHAZOVAČKA / ŘAZENÍ
SRAM NX Eagle, 12-speed
KAZETA
SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
SRAM X1000 Eagle, DUB, 175mm 32T
NÁBOJE
Alloy, sealed cartridge bearings, přední 15x110mm thru-axle, zadní 12x148mm thru-axle
PLÁŠŤĚ
Specialized Ground Control, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
SEDLO
Body Geometry Power Sport
SEDLOVKA
TranzX Dropper, 30.9mm, L-XL: 150mm
IMPULSE EVO / XION nabijecka 4A - 36 VOLT AKU - DERBY CYCLE
Derby Cycle Ladegerät für die Xion und Impulse 3.0 EVO Elektrofahrrad Akkus auf Basis 36 Volt. Das Xion-Antriebssystem ist ein Elektrofahrrad-Heckmotor-System. Das Impulse 3.0 EVO Mittelmotor-Antriebssystem wird in den Kalkhoff Integrale und Kalkhoff Include ab dem Modelljahr 2015 verbaut.
Das Ladegerät ist somit kompatibel zu den folgenden Elektrofahrradtypen / Herstellern:
Kalkhoff Integrale Elektrofahrrad Serie mit Impulse 3.0 EVO Antrieb
Kalkhoff Include Elektrofahrrad Serie mit Impulse 3.0 EVO Antrieb
Kalkhoff Räder mit Xion Antriebssystem
Focus Bikes mit gedrehtem Impulse 2.0 Antrieb
Unterrohrakku Focus E-Bikes mit Impulse 3.0 / EVO Antrieb
TECHNISCHE DATEN:
Antriebssystem: Impulse Antrieb, Xion Antrieb
Hersteller: Impulse
Impulse / Xion System: Impulse Evo, Impulse Evo Next, Impulse Evo RS, Xion HR Motor
Lieferumfang: Ladegerät und Anschlusskabel
Hersteller: Derby-Cycle, BMZ
Farbe: schwarz
Technische Daten: Eingang 240V, Wechselspannung 50Hz, max. 2,0A. Ausgang 42,0V, Gleichstrom, 4,0A
Na prodej 2ks akumulačních radiatorů značky EVO. Stále namontované a plně funkční. Mají 30 let záruku, výkon 2500W a 1500 W. Nutno vlastní odvoz. Původní cena 35 tis.
Teplo domova s akumulačním topením EVO®
Vytápění je úsporné, komfortní, rychlé a spolehlivé, akumulační
Záruční doba na topení EVO® je 30 let
Vytápění vykazuje vysoké úspory v sazbě D45d a v nové sazbě D57d
Životnost topení je až několik generací- neztrácí na výkonu
Náklady na údržbu jsou nulové po celou dobu provozu vytápění
Radiátory EVO topí bez hluku, nepraskají, nevíří a nepřipalují prach - čisté vytápění vhodné pro alergiky a malé děti
Široký výběr topení v rozměrech a příkonech
Vytápění EVO je šetrné k životnímu prostředí
Radiátory EVO využívají energii efektivně a beze ztrát, akumulují ji
Topení lze díky kvalitní regulaci jednoduše obsluhovat a to v každé místnosti zvlášť
S radiátory EVO nikdy nevyhoříte! Mají patent AESA - certifikace 100% bezpečnosti
Certifikáty TUV, VDE, GS, CE, EMV, +S, ÖVE, NF, DEKRA ISO 9001:2008
Úsporné topení EVO je dále certifikováno EZU dle ČSN EN
Radiátory lze umístit do koupelen, vlhkých a mokrých prostorů, mají krytí IPX4 - ochrana před stříkající vodou ze všech směrů a vlhkosti
Montáž topení je nenákladná, jednoduchá a rychlá
prodam
set RS brzd pro Evo 4-9
cena 8500kč
lancer, evolution, ralliart, Evo 4, Evo 5, Evo 6, Evo 7, Evo 8, Evo 9, CP9a, CT9a, rally, RS, GSR, MR, TME, RS2
Predam nove viazanie Hagan PinUP 10 EVO s brzdami.
Sirky brzd: 97mm
DOKLAD, ZARUKA
Popis:
Skialpinistické vázání Hagan Pinup 10 Evo s automatickým zatahováním brzdy, přičemž vázání je identické jako ATK RT Evo. Zatímco systém tlačných kolíků je efektivní a docela snadno ovladatelný, automatické brzdy jsou jednodušší. Nové brzdy mají ještě jednu výhodu – a to velkou a důležitou. Při sjezdu nelze zapomenout odbrzdit. Přepnutím do režimu sjezdu se brzdy automaticky přepnou do režimu „připraven“. Revoluční vázání Pin Up 10 Evo překonává standardní vázání s technologií U-Spring pro lepší lyžování, efektivnější a bezproblémové backcountry. Pin Up 10 Evo kombinuje několik důmyslných výkonnostních inovací: extrémně pevné spojení boty/lyžárky, žádný torzní pohyb, nastavení délky 20 mm, systém elastické odezvy, přesné uvolnění a skvělý pocit sjezdu. Pin Up 10 o hmotnosti 305 gramů – včetně nastavení délky, brzd a úchytů na kočky – je velmi lehký a váží méně než polovinu oproti alternativám. Patentovaný CAM systém paty se přizpůsobuje silám nárazu a poskytuje mnohem lepší kontrolu, přesnost a uvolnění lyžování než jednoduché U vidlice. Systém elastické odezvy v patě zajišťuje dokonalou flexi lyže při stlačení a vynikající lyžařský výkon. Patkový díl lze otočit do libovolného směru. Vstoupit je velmi jednoduché. Pin Up 10 má tři stoupací polohy. Lehký vstup do špičky a rychlé a bezpečné upínání je lepší než standardní technické vázání. Špička je navržena pro mnohem jednodušší nastupování i do starších a opotřebovaných bot. Brzda je vybavena ELASTIC SLIDE na destičce v kontaktu s botou, která udržuje hodnotu bočního uvolnění vázání pevnou. Brzdová ramena jsou extra dlouhá se širokými háčky pro rychlé zastavení lyží. Odpovídající kočky se v případě potřeby snadno zasunou do háčků na kočky. Veškeré úpravy na vázání lze provést pomocí běžného křížového šroubováku. V patní části je integrována 20 mm ADJUSTMENT PLATE pro zajištění rychlého nastavení v případě výměny bot (až 2 plné velikosti). Pin Up 10 Evo je zjednodušená, lehčí a levnější verze Core 12 Evo. Dokonale ztělesňuje hlavní hodnoty Hagan: odolnost, výkon, jednoduchost použití a hodnotu.
Hmotnost: 280 g (půl pár)
Materiál: Alu 7075, Stainless Steel, POM
Délkové nastavení: 20 mm
DIN vypínací síla: 5-10 DIN
NA PRODEJ prakticky originální japonské JDM Mitsubishi Lancer Evolution 5. Dovoz z Japonska. Nádherný nevybydlený interiér, asiat nekuřák. Nyní přestavěno na LHD profíky z Lancer Evo komunity. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně. Detailní fotky přikládám. SPZ na autě jsou jen pracovní, nepatří k autu. Auto jede super, vše funguje, jak má. Statistiky říkají, že bylo vyrobeno jen kolem 7000 kusů Mitsubishi Lancer Evo 5 GSR a jen cca 500ks v černé barvě. Nedávno udělaný velký servis včetně rozvodů, olejů, filtrů, svíček atd. Vše vidět na fotkách a lze doložit. Auto již v ČR a po přestavbě na LHD včetně digitální klimy a dálkově ovládaného centrálu.
FOR SALE ALMOST GENUINE LANCER EVOLUTION 5, DIRECT IMPORT FROM JAPAN LAST YEAR. CLEAN TITLE. VERY LOW MILEAGE, 104 800 km only. Currently converted to LHD by professional Lancer Evo shop. Mileage confirmed by japanese service book etc. Ready for test drive in Prague, Czech Republic. App 7 000 pcs of Evo 5 GRS were produced, and app 500pcs in black color only.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 Evo 8MR 8 mr rs
Prodám reprobedny Wharfedale E 70. Stav viz reál fota. Po technické stránce reproduktory a výhybky jsou funkční v pořádku. Ozvučnice, tedy skříně by si zasloužily nějakou tu opravu, nebo přebroušení. Díky těžkým, poctivým skříním a kvalitním reproduktorům hrají velmi přirozeně ve všech pásmech.
Překlad z netu: Výrobce: Wharfedale Model: E 70 Rok výroby: 1982 Vyrobeno v: Barva: ořech, černá Rozměry: 342 x 815 x 360 mm (Š x V x H) Hmotnost: 32 kg Nová cena cca: Technické specifikace Design: 3pásmový kompaktní reproduktor s bassreflexem Podvozek: Basy: 250 mm Střední tón: 2x 100 mm Tweeter: 25 mm roh Výkon (nominální / hudební): 100 / - watt Účinnost: 95 dB Frekvenční rozsah: 35 - 18 000 Hz Přechodové rozsahy: 800/7000 Hz Impedance: 8 ohmů Zvláštní vybavení Ovládání středních a vysokých výšek
Prodám 2ks reproduktory WHARFEDALE Diamonad 230 a subwoofer WHARFEDALE D8. Včetně kvalitních kabelů a dálkového ovladače.
Osobní odběr Praha 6.
Možné i zvlášť:
2x Repro 11.000,- Kč
1x Subwoofer 5.500,- Kč
Dohromady. 14900,- Kč
Prodám brutální sestavu domácího kina Wharfedale.
Nejvyšší řada i modely svého času. Pořizovací cena sestavy 8 499$.
Ve skvělém optickém a perfektním technickém stavu. Centrální reproduktor a satelity v původních krabicích.
Ke všem reproduktorům krycí mřížky, svorky a hroty do sloupů.
Možnost osobního převzetí s vyzkoušením v Ostravě, případně se lze domluvit a mohu dovézt či poslat.
Technická specifikace:
Podívejte se i na mé další inzeráty.
Prodám výborné regálovky WHARFEDALE DIAMOND 10.2. Asi není třeba blíže představovat, recenze např. zde Perfektní stav - viz foto. Jedinou "vadou na kráse" je, že se mi odlouplo logo WHARFEDALE na jedné reprobedně, někam jsem si ho schoval a teď ho nemůžu najít..
Prodám sloupové 3 pásmové reproduktory Wharfedale Diamond 10.5
Zvuk perfektní. Až mi le líto se jich zbavovat, ale už na ně nemáme místo. Jsou v černé barvě. Na obou sloupech je síťka. K dispozici podnožky. Přihodím 2m kabel oehlbach 4mm. Viz foto
Pouze osobní odběr.
Popis:
Skvělá 3-pásmová sloupová reprosoustava (zadní bassreflex) řady Diamond 10. Basový měnič: 165 mm kónusová membrána tkaná kevlarovými vlákny, středotónový měnič: 50 mm textilní kalota, výškový měnič: 25 mm textilní kalota, bi-wiring;
Prodávám střešní nosiče Thule WingBar Evo pro Škodu Scala. Nosiče byli zakoupeny v květnu roku 2022, tedy jsou stále v záruce. Jsou téměř nové, byli použity pouze dvakrát. Původní cena je 6490,-. Předání je možné buď osobně, případně lze zaslat přes kurýrní službu.
Sada střešního nosiče Thule WingBar Evo pro Škoda Scala 2019- je vybraná přímo na konkrétní model s ohledem na konkrétní rozměry vozu. Střešní nosič Thule WingBar Evo Škoda Scala 2019- zahrnuje vše co potřebujete pro snadnou a padnoucí montáž.
Balení obsahuje kompletní sadu pro vůz. tj. patky Thule Evo Clamp 7105, hliníkové tyče 127 cm dlouhé Thule 7113 WingBar Evo a montážní kit Thule 5230.
Dobrý den, prodám nové boty Scarpa F1 3.0 zdůvodu vybrání špatné velikosti. Boty byli jeté 1 den.
Velikost 280 - 43
Popis produktu
Základem celé koncepce skeletu je technologie Axial Alpine. Díky zeštíhlení skeletu je bota lehčí, výborně kopíruje anatomii chodidla, poskytuje lepší citlivost a přesnější přenos síly na lyži.
Potřebnou tuhost pro sjezdové pasáže a kontrolu torze zaručuje zpevnění komínu X-CAGE EVO a CARBON CORE EVO – karbonový díl umístěný uvnitř skeletu. Oba systémy zpevňují boty, kde je potřeba, bez zbytečného navyšování její hmotnosti. Díky CARBON CORE EVO je zdokonalen přenos síly na lyži celou délkou skeletu. Výrazně posílená pohyblivost komínu umocňuje komfort chůze.
Asymetrický jazyk přispívá ke zvýšení komfortu, usnadňuje obouvání a vyzouvání, umožňuje přirozenější chůzi a přitom zajišťuje výbornou oporu pro sjezd.
Snadno ovladatelný mechanismus manuálního přepínání mezi modem chůze a sjezdu.
Jednoduchá a přitom efektní fixace nohy v botě pomocí 3 systémů: – BOA stahování – rychlé a přesné stahování, – Fast Buckle Closure – individuální nastavení, snadno uchopitelný tvar přezky, grafické vodítko pro stejnoměrné nastavení, – stahovací Velcro® pásek.
Odlehčena podrážka Vibram®/SCARPA® UFO EVO je zárukou bezpečného pohybu ve skalnatém terénu, na ledu a sněhu, její dezén brání hromadění sněhu mezi botou a vázáním.
Boty jsou kompatibilní s TLT vázáním. Díky Quick Step TLT systému v přední části je nastupování a vystupování z vázání mnohem snazší i v hlubokém sněhu. Quick Step TLT systém firma SCARPA používá v rámci oficiální licence od firmy Dynafit.
Šněrovací tepelně tvarovatelné vnitřní botičky Pro Flex Evo zajišťují výbornou tepelnou izolaci, prodyšnost, odvod potu, pohodlí a odolnost. Tkaničky jsou součásti balení.
Další informace
Hmotnost 1260 g
Barva
Anthracite/Ottanio
Velikost
24,5 – 31
Materiál
Grilamid, Pebax
Podrážka
Vibram® UFO Evo
Přezky
2, BOA
Vnitřní botička
Intuition Pro Flex Evo
Vázání
Alpine Touring TLT
Zdravíme všechny milovníky japonských aut a také youngtimerů a veteránů. Od roku 2006 se zabýváme dovozem aut z Japonska zejména z japonských certifikovaných aukcí. Ve spolupráci s japonskými partnery nabízíme naše služby související s vyhledáním zajímavých aut podle přání klienta, překladem výsledků technické inspekce z aukčního sheetu, lustrací, vydražení na základě pokynů klienta, prověření stavu, nájezdu až po dopravu do ČR a veškerého papírování. Jsme připraveni také poradit s investicí do aut, u kterých už cena klesat nebude a je pravděpodobný i růst ceny.
V Japonsku se dají sehnat staré ameriky v moc pěkném stavu, pěkná, nerezavá a výkonná Subaru STi i Mitsubishi Lancer Evo, Hondy, Nissany, Toyoty (vše pravostranné), osmdesátkové a devadesátkové Mercedesy a BMW (levostranné evropské verze), také italské krásky z osmdesátek a devadesátek, například Alfa Romeo, Lancia a Abarth. Občas se objeví nějaké to zajímavé Ferrari nebo Maserati. Znalci ocení pěkná AMG nebo BMW Alpiny, případně Lancie Integrale, včetně verze Evo. Zajímavě se dají v Japonsku sehnat i evropské verze ostřejších aut jako třeba Abarth 500, Audi RS, Renault Mégane RS, Clio RS, Clio V6. Objevují se tam také pěkné Saaby a Volva ze sedmdesátých a osmdesátých let. Lze tam najít také velké rarity jako Renault Alpine, Renault 5 Turbo, Peugeot 205 GTi S16, Gordini a další Již jsme dovezli dlouhou řadu vozů Porsche, ať již ikonické 911, tak i méně populární, ale velmi zajímavé Porsche 968, Porsche 928 a Porsche 944. Bohužel doby, kdy auta v Japonsku byla výrazně, ale opravdu výrazně levnější než v Evropě, už jsou delší dobu pryč. Ale při troše trpělivosti se dá lecjaké pěkné auto v Japonsku vydražit za velmi rozumné peníze, levněji než v Evropě, a v krásném stavu, zcela původní a se servisní historií. Seznam referencí a již dovezených aut rádi zašleme v případě vážnějšího zájmu. Máme spokojené klienty jak v Čechách, na Moravě, ve Slezsku tak i na Slovensku, v Maďarsku, Německu, Rakousku a ve Francii. Děkujeme. Epoxy Youngtimer
Japonsko, Dovoz, Kontejner, Mercedes AMG, Brabus, Lorinser, Audi S2, RS2, S4, RS4, RS6, R8, Porsche 911 964, 993, 996, 997, turbo, GT2, GT3 RS, Maserati, Ferrari, MG, Rover, Triumph, Lotus Omega, BMW M5, M3, M6, 635Csi, US cars, Lincoln, Cadillac, Pontiac, Corvette, Mustang, Camaro, GTO nebo JDM Honda NSX, Vtec, Subaru Impreza STI, Mitsubishi Lancer Evolution, Evo 7, Evo 8, Evo 9, Evo 6, Evo 5, Petter Solberg, Tommi Makinen, Tommi Kaira, Mitsubishi Eclipse, Nissan Skyline, Sylvia, Abarth, Clio, V6, RS, Saab, Volvo, Alpine, Alpina, Lancia, Integrale, NSX, GT4, Toyota, JDM, RHD. Mercedes AMG, Brabus, Audi S2, RS2, S4, RS4 R8, Porsche 911 964, 993, 996, 997, turbo, GT2, GT3 RS, Maserati, Ferrari, MG, Rover, Triumph, Lotus Omega, BMW M5, M3, M6, 635Csi, US cars, Lincoln, Cadillac, Pontiac, Corvette, Mustang, Camaro, GTO nebo JDM Honda NSX, Vtec, Subaru Impreza STI, Mitsubishi lancer Evolution, Mitsubishi Eclipse, Nissan Skyline, Sylvia apo
prodam
originál ralliart vyfuk na Evo 7-9
hezky stav
dovoz Japonsko
lze použit i na Evo 5/6 po úpravě nárazníku
cena 36000kc
ralliart, lancer evolution, Wrx STi, mitsubishi, Evo 7, Evo 8, Evo 9, RS, MR, Evo 6
Prodám elektrický bojler Ariston Velis Evo 100, 100 % stav, jako nový, prodej z důvodu přechodu domácnosti na solární energii a fotovoltaický systém.
Místo prodeje Olomouc. Cena 5000,- Kč.
Elektrický ohřívač vody ARISTON VELIS EVO 100
je plochý elektrický zásobníkový ohřívač vody s povrchem v elegantní bílé barvě a s detaily v barvě stříbrného kovu. Díky hloubce pouhých 27 cm a možnosti zvolit svislou nebo vodorovnou instalaci šetří ohřívač VELIS EVO místo a dobře zapadne do každé koupelny.
VELIS EVO je vybaven funkcí ECO EVO, která si pamatuje, kdy a kolik horké vody používáte. Tím snižuje spotřebu elektrické energie až o 14 %. K další úspoře energie přispívá inovativní konstrukce s dvojitou nádrží.
Ohřívač ARISTON VELIS EVO se vyznačuje také rychlým ohřevem vody. Teplá voda pro sprchování je připravena už za 50 minut.
prodam
zadní RS diff Kit
původně z Evo 4 RS
lze použit na Evo 4-9
předěláno na gsr kardan
stav viz foto
cena 55000kc
lancer, evolution, rally, ralliart, Evo 4, Evo 5, Evo 6, TME, RS, GSR, MR, cp9a
Prodáno: Digitální klima, alu disky, mlhovky, sportovní výfuk atd, prostě všechno, co má správné Evo mít.
Na cestě do ČR je prakticky sériové a moc pěkně zachovalé Evo 4 - pravostranná japonská verze JDM. Evo 4 lze přihlásit na české SPZ. Případně můžeme zajistit přestavbu na LHD. Prakticky bez koroze. Nikdy zásadněji havarované. Dá se říci, že se jedná o pěkný sběratelský kousek. Sedačky jsou moc pěkné, neprosezené, neponičené. Nekuřák.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 WRX pravák přestavba 22B
PŘI RYCHLÉM JEDNÁNÍ SLEVA!
Nabízím k prodeji Mitsubishi Outlander 2.0T
Původně bylo auto s motorem 4G63 ( sériová výroba ) s výkonem 200 koní.
Chtěl jsem levné auto na zimu.
Po lehké úpravě motoru šla ojnice ve 280km/h ven.
Koupil jsem druhé auto, že použiju motor. Byl jsem ale přesvědčen do nového motoru Evo 9.
Tak a teď se dostávám k úpravám:
Nový motor Evo 9
Kovaný vnitřek - písty a ojnice
Nové velké turbo org Mitsubishi
Šrouby ARP
Převodovka Evo 9 ( 5 rychlosti )
Přední diferenciál ATS ( samosvor )
Zadní diferenciál Bartášek R.I.P. ( samosvor )
Spojka AP
Vstřiky Dynamics
Vodní chladič Mishimoto
Intercooler AMS
Vačky HKS
Vačkové kolo HKS
Komplet unibal
Podvozek KW
Palivova pumpa DW 200
Display Cosvorth
Ridici jednotka Cosvorth - Pectel SQ6
Ctyri mapy - max 500Ps 666Nm
Tři režimy ALS
Launch control
Chlazení oleje vodou
Chladič serva
Brzdy Evo 8
Spousta senzorů a závodní lambdy ( 500,-€ / ks )
Spodní kryt motoru - vyrobený na zakázku
Přední rám na zakázku
Dvoje kola s toho jedny s hřebíkama
A spusta dalšího. Mam spoustu fotek z celé stavby. Nic nebylo ošizené.
Stavěl Kageki a ladilo se ve 4Turbo.
Auto je nutné vidět a svézt se. Kdo zná Evo, ví jak je něco takového levné postavit.
Prosím volat pouze zájemci, kteří ví co nabízím!
Umrdanci z Esa a AAA nevolat!!!