westernová sedla - strana 45
Počet nalezených inzerátů WESTERNOVÁ SEDLA: 1000 - strana 45
Nabízím docházku ke své 9-leté kobylce, která je velmi hodná jak v terénu, tak na jízdárně. Má výborné skokové schopnosti a je jemně ježděna. Hledám plnoletou osobu, která má zkušenosti jak ze sedla, tak ze země. V případě menších zkušeností je možné nabídnout pár výcvikových lekcí na seznámení. Jako finanční představu bych žádala příspěvek na krmení.
Kobylka je ustájena v Hostkovicích u Olomouce. V případě zájmu a více informací pište na mail staskova-lenka@
Hledám spolehlivého samostatného a zodpovědného jezdce, který by docházel k mé 7 leté klisně QhxWelsh.
Klisna je nyní v tréninku, čerstvě obsedlá, vhodná tedy pro jezdce se zkušenostmi, ideálně "westerňáka" co zná práci s tlakem a kobylku dále povede jemným ale spravedlivým přístupem. Ráda bych, aby se s klisnou pracovalo jak ze sedla, tak ze země(k dispozici kruhovka).
První měsíc nechám docházku zdarma, pokud budou všechny strany spokojeny, dále bychom se na ceně dohodli.
Docházka možná cca od poloviny března.
Prosím aby se ozvali pouze ti, kteří už mají něco odježděno, klisna je dominantní a chytrá, velmi rychle vycítí nejistého člověka.
Lokalita Osek u Rokycan
Více info po tel
Honda r.v. 1998, kód motoru B20B3 94kW, prodávám komplet zrepasovanou hlavu profi dílnou. Cena repasu hlavy byla 10 tisíc, jelikož byla upravena pro LPG, tj tvrzená sedla a tvrzené ventily.Lze stavět až na 4x, což vám v budoucnosti ušetří další peníze. K hlavě mohu prodat i sadu nových těsnění a nové šrouby a to za cenu jednoho tisíce. Za tuto cenu pouze k hlavě, jinak samostatné za dvojku. Prodávám za cenu opravy, tudíž je cena pevná!
Nabízím k prodeji dámské kolo Eska ze 60 let 20-tého století. Kolo je minimálně ježděné, vše v originálním velmi pěkném stavu, vč. blatníků a koženého sedla. Pouze osobní odběr.
Nabídnu k výměně, nebo prodeji cca 3-4 rámy, ráfky, řídítka, převodníky, nosiče, brašny, brzdy pláště, pedály, sedla a jiný díly a komponenty. Některý věci jsou úplně nový, některý zánovní. Některý jetý.
Jedná se o rámy Chrom-molybdenové, vesměs velikosti 19" ze starších horských kol. Ale je tam i 19.5" a možná by se našla i 17".
Dřív jsem skládal (recykloval), ale teď už na to nemám čas ani prostor...
Je mi líto je vyhodit. Rámy jsou v pořádku. Byly původně zamysleny pro stavbu single speed kol (bez řazení), ale není to nutný. Nahrubo ale můžu postavit pár kol z toho, co mám.
Cena je za vše 1400kč (hlavně za pláště) s vlastním odvozem. Takovou kopu posílat nebudu a po částech mi to přijde škoda.
Radši než prodej bych je vyměnil za nějakou esku skládačku, Sobiho, trekový kolo nebo pěknýho favorita... prostě něco, co má 20" nebo 28" kola.
Kontakt prosím mailem.
(34) PÁNSKOU KOSTRU Favorit, náhradní díly nejen na Favorit. POUZE PROSÍM VOLEJTE - mezi 9 - 20 h. tel. Brno. 1.) - Kompletní pánská kostra favorit žlutá - běžná velikost rámu - namontovány berany s krčkem a přední vidlice 790,-Kč - i po částech. - 2.) - Kompletní kola s dušemi a pneumatikami ( 26 x 1,75 ) a vyhazováky na horské kolo Shimano přední a zadní - se sedmi kolečkem 11 - 28 zubů. - 3.) - Na favorit nebo treking přední a zadní duralové kolo - rozměry ráfků 622. - 4.) - Na skládací kolo klasické - skládačka prodám přední duralové kolo kompletní a terénní pláště 2 ks - 49,- Kč za kus. - 5.) - Na horské kolo kompletní zadní kolo (ráfek průměr 57,5 cm, šířka 3,1 cm). - 6.) - Nejenom na favorita - náhradní díly např. přehazovačky, přesmýkače, vidlice, kliky - jedno tác, dvojtác, trojtác, převody-dvojpřevodníky-trojpřevodníky, pláště a duše 622 + 630, plášť menší nový 32 - 507 ( 22x 1,1/4 x 1 ), berany, řidítka rovné a do véčka, šlapátka. NÁBOJE KOLA PŘEDNÍ : Duralové nové 2 ks, duralový nový s rychloupínákem 1 ks, duralový použitý OK 1 ks, chromové nové 3 ks. NÁBOJE KOLA ZADNÍ : Duralové použité OK 3 ks. KAZETY Favorit + Shimano Pěti kolečka 13-22, 14-23, 13-28, 14-26, 14-28, 15-28 zubů. Šesti tikolečka 13-28 zubů 2 kusy, 14-28 zubů 2 kusy. Sedmi kolečko 13-28 zubů. OSA - středové uložení - na čtyřhran i na klínek. Sedla, brzdy - 3 druhy, zadní nosič, lanka na brzdy..., světla do předu i do zadu, dynama a spousta dalšího drobného materiálu. Likvidace dílny, vše nové nebo v dobrém stavu. PLATÍ DO SMÁNÍ. SPORT - kola- součástky a díly
Nepoužitý pitbike na motárdových kolech se stavitelným podvozkem a komponenty na okruhy.
Předání u Kolína připravený k jízdě.
Technické specifikace
Motor: jednoválec Zongshen 155 2-ventil, vzduchem chlazený
Výkon: až 14,5koní
Kompresní poměr: 11,5:1
Karburátor: Nibbi PE24SP
Filtr: airbox
Výfuk: Sportovní výfuk s vyjímatelným DB killerem
Zapalování: CDI
Startování: nožní
Palivo: Natural 95
Nádrž: kapacita 3,8l
Převodovka: čtyřrychlostní N1234
Spojka: mokrá v olejové lázni
Řetězový převod: primár 15zubů, zadní rozeta 45zubů
Přední brzda: hydraulická kotoučová, doupístek, kotouč 220mm
Zadní brzda: hydraulická kotoučová, jednopístek, kotouč 200mm
Rám: vysokopevnostní ocel (chromoly)
Kyvná vidlice: ocelová
Přední vidlice: USD 735mm, stavitelný útlum a odskok
Zadní tlumič: 310mm Mono Tlumič, nastavitelné předpětí, odskok a útlum
Kola: ráfky lité 12"
Pneumatiky: Kenda 110/70-12 a 120/70-12
Výška sedla: 805mm
Rozvor: 1170mm
Délka: 1680mm
Šířka: 760mm
Světlá výška: 305mm
Váha: 70kg
Pdoobné jako pbs, malcor, pitom, rivale, stomp, bucci, imr
MODELOVÁ ŘADA PRO TENTO ROK
! Upravený a ještě více zesílený stroj, jiný rám, výborné zakrytí řetězu - vše podle nejnovějších směrnic EU CE2008 certified, zvýšená bezpečnost stroje !
Mitsubishi OEM,
Karburátor Dell Orto,
Objem: 49 ccm
Výkon: 2,5 kW (3.4 PS)
Max. rychlost: 70 km/h ( regulovatelné - pro děti )
Pro omezení rychlosti doporučujeme zakoupit Sadu pro omezení rychlosti.
Hmotnost: 23 kg
Doporučené maximální zatížení: 95-100 kg
Dvoudobý jednoválec, chlazený vzduchem,
Mechanický startér, odstředivá spojka (automat)
Přední a zadní mechanické brzdy kotoučové,
Pneu přední 90-65 x 6,5 / zadní 110-50 x 6,5 - s duší,
Ráfky z lehké slitiny
Palivo - mix 1:40
Objem palivové nádrže: 1,5 l
Dojezd na 1 nádrž cca 30km
Délka = 97 cm, výška = 57 cm, výška sedla 45cm
Hliníkové brzdové páčky, sportovní výfuk se 1 koncovkou,
Kvalitnější zpevněný rám,
Dětská pojistka,
Gumy s profilem, gumy s duší,
Lépe zpřevodováno (lépší akcelerace),
Poloautomatické startování,
Sklapovací celohliníkové stupačky, kryt řetězu, klíček k zapalování.
V ceně jsou montážní klíče, nádoba na mix, český návod.
Suzuki GSR 750, r.v. 2011, najeto doložitelných 19.000km, bílá perleť, v originálním stavu. Pravidelný servis doložen servisními záznamy:
• nové pneu Pirreli GT Angel
• STK 1/2026
• olej Motul 7100 4T 10W-40
• filtry (olejový HilfoFiltro HF138RC, vzduchový HFA 3613)
• brzdová kapalina TRW DOT4
• chladící kapalina elf MOTO COOLANT organic
• baterie EXIDE AGM12-8 koupena 12.4.2022
Pravidelně čištěný a mazaný řetěz (Motul C2 chain lube Road Plus) na vše jsou faktury a na vše najeto cca 1500km.
Výbava:
• homologované LED blinkry
• vyhřívané rukojeti
• proužky na ráfcích
• rolny na kyvné vidlici
• značkový zadní stojan BIHR
• kryt sedla v barvě motocyklu + sedadlo spolujezdce
Nehavarovaná, garážovaná, poslední roky jetá minimálně. V případě seriózního jednání přidám Tankvak Oxford Q4R s kroužkem. Bez jakéhokoliv poškození. Perfektní stav, připravena na sezónu, bez investic.
Prodám Moto Guzzi V11 Scura, pěkná číslovaná limitka v decentním airbrushi nádrže a krytu sedla. Podvozek Öhlins, předek po servisu. Pravidelně udržovaná s malým celkovým nájezdem cca 28tkm. R.v.2003, Všechny doklady i k limit. edici, 2 klíče. Loni stk, Mám ji přes 10 let a jezdím spíš velmi málo.
Zdravim prodam Bobana 1700ccm 2xFob r.v 2013 ktery ma najeto poctivych cca 8500km takze ve stavu noveho motocyklu. Je koupen novy v H.D Hradec.Takze to neni zadna totalka z U.S.A ktera tam nekde letala v tornadu nebo neplavala nekde v Misisipi jako vsechny co jsou z tama dovezene.Tim padem ma vsechny ečkove normy a zadne problemy jako U.S.A.Neprodal bych,ale zdravotni problemy se zady me donutily.K motu-je to jeste poctive kladivo ktere vykouzli usmev na tvari.Na motu je jiny z.blatnik,solo sedlo,vyfuky vance hines(masakr zvuk)sport sani,znacka na boku(zapsana v T.P)k motu jsou vsechny original dily krom sedla takze neni ani problem predelat do origo stavu.Vse delano v H.D takze zadny kutil domaci.Moto bez investic. Mozna vymena za pick up Hilux Amarok. Vice info po tel. Domluva jista.
Prodám pitbike imr 190rr nikdy nebyl padlý.
Najeto 9.8mth
Olej měněn poprvé po 1mth poté každé 4mth (motul300v)
Prodej z důvodu nevyužití.
(dohoda možná)
Pc.55000kč
Motor: ZS, 1 válec, 4taktní 190ccm, chlazen olejem a vzduchem
Výkon: 13,97kw - 19PS
Převodovka : manuální, 5 rychlostí, řazení jako u velké motorky 1N2345
Přední vidle : nastavitelná 660mm
Zadní tlumič: nastavitelný DNM 275mm
Přední brzda: 220mm MIR RACING
Zadní brzda: 180mm MIR RACING
Ráfky: vel 12
Rozvor: 1170mm
Výška sedla : 780mm
Hmotnost: 65kg
Rám : trubková lakovaná ocel
Kyvka: leštěný hliník
Prodám Jawa 175/356 rok 59 s platnými a prepsatelnými doklady. Je to vývozní model do Maďarska. Motor lze protočit a má kompresi. Kryt karburátoru spolu s bfitrem karburátoru mám pouze není na fotkách. Plech sedla mám také ale molitan bohužel ne,přidám jeden ráfek kola. Chybí kryt řetězu. Stav viz foto. Bližší informace na telefonu, pokud nezvedám zanechte prosím SMS a zavolám nazpět hned jak to půjde. Cena 49 000 Kč. Cena již pevná. Přepis na vaši osobu mohu zařídit osobně.
Prodám Velmi zachovalé motokolo model 1958 první reg 1960, vše původní v patině, velmi málo jeté... s tp, nemusím být spz. ke kolu je původní TP, nové pláště, orig. zámek, nový potah sedla, jinak je vše originál.
Super Investice
Honda CB 1000 R A, r.v. a model 2015, 92kwnaj. pouze 11000 km (dovoz do čr v 2021 – ), 100 km po olej, filtr servise, výměně gufer, oleje ve vidlicích, nová baterie, pneu 50/70%, řetezovka, brdy odpovídají km, bez kosmetických vad, v sériovém stavu – pouze gelové sedla, cnc páčky a tlumič řízení, 2 x klíč. Cena 163 000 Kč. tel
Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu. Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Typ motoru: 4 takt Objem: 125 ccm Výkon: 8,4 kW při 8 500 ot./min. Kroutící moment: 10,3 Nm při 6 500 ot./min. Maximální rychlost: 99 km/h Spotřeba: 2,4 l/100 km Chlazení: Vzduchem Emisní norma: Euro 5 Palivový systém: Elektronické vstřikování Brzdný systém: SBC Přední brzda: Kotoučová, O226 mm Zadní brzda: Kotoučová, O226 mm Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O30 mm Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič Přední kolo: 110/70-16 Zadní kolo: 110/70-16 Délka: 2 000 mm Šířka: 690 mm Výška: 1 125 mm Rozvor: 1 330 mm Pohotovostní hmotnost: 120 kg Objem palivové nádrže: 5,2 litru Výška sedla: 790 mm Typ motocyklu: Skútr Převodovka: Automatická
Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu. Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Typ motoru: 4 takt Objem: 125 ccm Výkon: 8,4 kW při 8 500 ot./min. Kroutící moment: 10,3 Nm při 6 500 ot./min. Maximální rychlost: 99 km/h Spotřeba: 2,4 l/100 km Chlazení: Vzduchem Emisní norma: Euro 5 Palivový systém: Elektronické vstřikování Brzdný systém: SBC Přední brzda: Kotoučová, O226 mm Zadní brzda: Kotoučová, O226 mm Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O30 mm Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič Přední kolo: 110/70-16 Zadní kolo: 110/70-16 Délka: 2 000 mm Šířka: 690 mm Výška: 1 125 mm Rozvor: 1 330 mm Pohotovostní hmotnost: 120 kg Objem palivové nádrže: 5,2 litru Výška sedla: 790 mm Typ motocyklu: Skútr Převodovka: Automatická
Prodám 210, v motoru jsou nová ložiska a gufera, repasovaná klikovka s novou originál ojnicí, celý motor je přetěsněný papírovým těsněním, nový ozubený řemen a samozřejmě nová svíčka a plynové lanko. Jsou tam nové oba řetězy, nová kladka příšlapového řetězu, nové pláště mitas, jedna duše a oba krycí pásky špic, nové manžety na přední vidlici a nový potah sedla. Je plně pojízdná, velmi dobře řadí dvojku a dobře startuje, nedostatkem je kosmetika, je dost porezlá.
Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. DJANGO 125I STANDARD - DEEP OCEAN BLUE Dvoubarevné provedení spolu s hnědým koženým sedlem a gripy vytváří jedinečný "retro look" a působí velice luxusním dojem. Navíc obsahuje inovovaný přední gril s ostrými liniemi a efektní LED světelný podpis v duchu aktuální automobilové řady Peugeot. Vše ostatní je při starém - líbivý retro design doplňují moderní prvky jako motor s elektronickým vstřikováním paliva, pokročilý brzdný systém ABS, digitální informační panel, nechybí 12V zásuvka pro nabíjení vašeho smartphonu nebo uzamykatelné úložné prostory pod sedlem a ve středovém panelu. Po praktické stránce dále oceníte rovnou podlahu pro převoz větších nákladů nebo praktický háček pro zavěšení tašek.t.\nObjem: 125 ccm\nTyp motoru: 4 takt\nVýkon: 7,8 kW při 8 000 ot./min.\nKroutící moment: 8,9 Nm při 6 500 ot./min.\nMaximální rychlost: 90 km/h\nSpotřeba: 2,5 l/100 km\nChlazení: Vzduchem\nPalivový systém: Elektronické vstřikování\nEmisní norma: Euro 5\nBrzdný systém: ABS\nPřední brzda: Kotoučová, O200 mm\nZadní brzda: Kotoučová, O190 mm\nPřední kolo: 120/70-12\nZadní kolo: 120/70-12\nDélka: 1 925 mm\nŠířka: 710 mm\nVýška: 1 190 mm\nRozvor: 1 350 mm\nPohotovostní hmotnost: 135 kg\nObjem palivové nádrže: 8,5 litru\nVýška sedla: 770 mm\nPřední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O40 mm\nZadní tlumič: Nastavitelný hydraulický tlumič, O53 mm\nTyp motocyklu: Skútr\nPřevodovka: Automatická