vznetovy motor - strana 44
Počet nalezených inzerátů VZNETOVY MOTOR: 1000 - strana 44
Passat B6 2006
Motor - 1.9 TDI 77kw
NOVÁ STK
pravidelně servisováno, záruka najetých kilometrů a původu
nová baterie
Vyhřívané sedačky
ISOFIX
Elektrická sedačka
Motor bez DPF !
Automatická klimatizace
Vozidlo po velkém servisu vč. Faktur - nový olej a filtry, nové brzdy, nové rozvody. Pneu 85% Nově naplněna klimatizace.
Interiér velmi zachovalý
Odborníky NEJDOPORUČOVANĚJŠÍ motor pro passaty!
Vynikající spolehlivá a úsporná pohonná jednotka s minimálními náklady na provoz při nízké sazbě pojištění! (spotřeba při klidné jízdě 4-4,5 litrů)
Mimořádně zachovalý kousek. Motor jde pěkně tiše a klidně, tichý ihned po nastartování, žádné cvakání apod. CELKOVĚ velice pěkný vůz.
Motor na Kawasaki ZX-6R 1999, najeto 64tiskm.Typ ZX600FE..
Doložím video před demontáží z rámu.
Možno i elektroinstalaci a karburátory.
zx6, zx 6, zx600,zx-6, motor kawasaki, motor zx6r
Nabízím k prodeji motor 1,0 EcoBoost s kompletním příslušenstvím i konektory a převodovku. Stačí namontovat a zapojit. Součástí motoru je kompletní příslušenství: všechny snímače a ovladače, kompresor klimatizace, alternátor, katalizátor, 6st. manuální převodovka vč.hnacích hřídelů (poloos), kompletní kabeláže motoru, vysokotlaká palivová soustava (vstřikovače, palivové čerpadlo), turbodmychadlo, upevnění motoru a převodovky (silentbloky).
Motor je plně funkční a je vymontovaný z poslední generace Ford Focus 2019 - označení B3DA. Na motoru je najeto 3000km. Vozidlo, ze kterého byl motor vymontovaný nebylo havarované. Cena je včetně DPH. Možnost odpočtu DPH.
Přesné označení motoru: C10FDOX 1.0L 3YL FOX (10FDOX), KÓD B3DA VÝKON 74kw / 100PS EURO 6,2
Přesné označení převodovky: 6 stup. manuální převodovka GETRAG 6MX65
PŘESTAVBOVÁ SADA JE KOMPLETNÍ. NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ DALŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ.
Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat.
VÝHODY SADY:
multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další…
možnost aktivace nebo deaktivace tempomatu
L+P brzdová páka e-brake se spínačem, díky kterému můžete okamžitě vyřadit motor z provozu
variabilita přestavby (kola, koloběžky, tříkolky)
bezúdržbová, robustní a odolná konstrukce motoru
možnost přepletení do ráfku 20"-28" (ve specializovaném servisu)
na motor je možné namontovat brzdový kotouč
DÉLKY KABELŮ:
displej: 300 mm
brzdy: 400 mm
akcelerátor: 400 mm
napájecí kabel (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z motoru): 350 mm
připojení hlavního kabelového svazku: 170 mm
hlavní kabelový svazek: 1100 mm
kabel senzoru šlapaní: 950 mm
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
OBSAH BALENÍ:
Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28"
Baterie 36V 13Ah v brašně
Nabíječka 5A
LCD displej s ovládáním
Programovatelná řídící jednotka
L+P brzdová páka s odpojovačem
Otočný akcelerátor
Centrální kabelový svazek
Pedálový asistent
Tato sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
Nabízím v pěkném stavu technickém i optickém... japonský... HIFI tape-deck Technics RS-B665
Nahrávání i přehrávání funguje bezvadně, přetáčení na obě strany také.
magnetofonové hlavy jsou v pořádku...
Nepoškrábaný, neotukaný, čistý...
Displej nevysvícený...
S dolby C hraje s velkou dynamikou...
tape-deck již nepoužívám, je škoda ho mít doma nevyužitý...
Nabízím předvedení přístroje a osobní poslech u mne doma s odvezením...
Nikam neposílám...ale mohu poslat po mém kolegovi zabalený za paušální poplatek asi 400kč,
jezdí trasy: Brno-Praha, Severní Čechy, Jižní Čechy, Slovensko,
mohu k němu nabídnout vhodný zesilovač, receiver, gramofon, CD přehrávač, equalizer, reproboxy
Soukromý prodej bez záruky a vrácení peněz
Během návštěvy-poslechu reproboxů, nebo hifi přístrojů, rád nabídnu kávu a čaj...
Pevná cena
Zájemci...prosím odpovědi pište do mailu,
Mobil: +420, PO-NE, 9.00-21.00
Technické údaje:
Výrobce: Technics
Model: RS-B665
Typ: single
Roky výroby: 1990-1991
Vyrobeno v: Japonsko
Barva: černý
Dálkové ovládání:
Příkon: 21W
Rozměry: 430x135x290mm
Hmotnost: 4,9 kg
Nová cena cca: 700 DM
spojení
Počet vstupů: 2
Linka dovnitř
Mic
Počet výstupů: 2
Linka OUT
Sluchátka
Technické specifikace
páskové hlavy:
Tvrdá permalloy hlava
Feritová hlava s dvojitou mezerou
Motor:
Quartz DC motor s přímým pohonem
DC motor
Wow a flutter: 0,05 % (WRMS)
Typy pásek: všechny
Frekvenční odezva:
Pásmo FE: 30 Hz ~ 16 kHz (+/- 3 dB), 20 Hz ~ 16 kHz (DIN)
CrO2: 30 Hz ~ 16 kHz (+/- 3 dB), 20 Hz ~ 17 kHz (DIN)
Kov: 30 Hz ~ 18 kHz (+/- 3 dB), 20 Hz ~ 18 kHz (DIN)
Klirrfaktor:
Poměr signálu k šumu: (úroveň signálu = plný rozsah; pásmo CrO2)
s redukcí šumu Dolby C: 74 dB (CCIR)
s redukcí šumu Dolby B: 66 dB (CCIR)
bez redukce hluku: 56 dB (váženo A)
Auto-Reverse:
Hledání názvu: ano
Dolby: Dolby B a Dolby C
MPX-filtr:
Fader:
Ovládání výšky tónu:
CD synchronizované nahrávání:
Zvláštní vybavení
Quartz řízený digitální servo motor s přímým pohonem
Lineární systém Magne-Field-Class-AA-System
obvod fázové kompenzace
Dolby B, C, HX-Pro
APRS (Advanced Precise Rec-Level System)
Podvozek TNRC
Logické řízení se 2 motory
MPX-filtr
Nastavení předpětí
Lineární elektronické počítadlo pásek
Zlepšené kvality zvuku by měly být dosaženy vysoce kvalitními kondenzátory PXS
mikrofonní vstup
Motor - Alfa Romeo, Fiat 1.9JTDM 110kw. 939A2000 Motor v dobrém stavu. Cena za motor bez příslušenství. Záruka funkčnosti. Možnost zaslat přepravní službou.
MERCEDES SPRINTER, VITO W639, VIANO 320CDI, SPRINTER 906 MOTOR KOMPLETNĚ NASTROJENY JAKO NA FOTO Z RV 2007 MOTOR POCHAZI Z MERCEDES BENZ R W251, ALE PASUJE DO VSECH JINYCH TYPŮ AUT S TIMTO MOTOREM 642.961, 642.940, 642.820, 642.940, SPRINTERY 642.992, 642.993, 642.896, 642.986, 642.898 APOD. MOTOR VYNDÁN Z PLNĚ POJIZDNÉHO AUTA HAVAROVNÉHO LEHCE NA BOK, VIDEO MÁM (AUTO NEMĚLO ANI TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ) PASUJE I DO MERCEDES BENZ ML W164, R V251, W251, C S204, W204, E APOD, VITO, VIANIO, SPRINTER 906
Motor Ford Transit 2.0 Tddi, prodavam holy motor..
Motor je z bouraneho vozu, startoval na drc i v zime, ale auto melo posledbi pul roku mensi vykon, nevim jestli to bylo cerpadlem, turbem, vstrikama nebo motorem, neresil jsem, auto jezdilo, proto nizka cena, treba se nekomu bude hodit
Prodám motor 1.8T
Motor je kompletně nové postavený od spodní až nahoru srovnány blok i hlava všude nové gufera i těsnění i nová vana.
Motor měl být do mého projektu ze kterého nakonec sešlo tak ho prodávám
Na motoru chybí alternátor a turbo jinak vše
Při rychlém jednání sleva
Prodám motor Mercedes Benz W211 280cdi výkon 140kW 642.920 na náhradní díly nebo na opravu najeto 356147km
Závada: Motor běží nepravidelně, kouří bíle a smrdí po nespálené naftě. Prodávám kompletně nastrojený motor.
PRODÁM CNC STROJ:
RENISHAW OMI-2 ST MV1060
Technické parametry:
Stůl Rozměry: 1.180 x 560
Pracovní plocha: 1.060 x 620
Drážka T: CD 125 x 18 x 4
Max. nosnost: 1.000 kg
Rozsah pojezdu:
Max. pojezd os X, Y, Z 1.060 / 620 / 620
Vzdálenost od hrotu vřetena k povrchu stolu 150-770
Vzdálenost od hrotu vřetena ke sloupu 680
Vřeteno:
Kónus vřetena: ISO č. 40
Vnější průměr hrotu vřetena: Ø70
Rychlost vřetena
STD: 8 000 ot./min.
OPT: 10 000, 12 000 ot./min.
Velikost posuvu
Velikost posuvu os X, Y, Z: 1-6 000 mm/min
Kluzné dráhy os X, Y, Z: Lineární vodítko
Rychloposuv os X, Y, Z: 30 m/min
Zásobník nástrojů
Zásoba nástrojů STD:24 ks; OPT: 30 ks
Volba nástrojů: obousměrná
Max. průměr/délka sousedního nástroje: Ø 80 x 250
Max. hmotnost nástroje: 6 kg
Dřík nástroje: BT 40 či V40CT či V40 ANSI
Hnací motor
Hnací motor vřetena: STD:7,5/11 kW; OPT: 11/15 kW
Servomotory os X, Y, Z: 2,5 kW
Motor čerpadla chladicí kapaliny: 960 W
Motor dopravníku třísek: 215 W
Ostatní:
Požadavky na napájení: 208-220V, 60 Hz, 75 A, 3 fáze
Půdorys (D × Š ): 4 450 x 3 320
Velikost obalu (D׊×V) 3 030 x 2 270 x 2 570
Čistá hmotnost: 6 200 kg
Hrubá hmotnost: 7 000 kg
Doba běhu: 7 512 hod (+33 min:)
Samozřejmostí je osobní jednání, prohlídka, odzkoušení, kontrola stavu. Stroj je aktuálně vyčištěný, připravený sloužit dále spokojeně novému majiteli.
Cena v Kč ==899.900===
SLEVA na KONEČNÝCH 749.900 Kč!
K prohlédnutí a koupi: Zábřeh na Moravě
Volejte na tel.: (+420)
Prosím jen seriózní jednání, též zaručuji.
Prodám holý motor 1.9 TDI PD 96kW kod AVF, najeto dle tacho pouze 180tis! Motor plně funční, nebral olej ani vodu. Cena je za holý motor bez příslušenství, i bez vstřiků! Vhodné pro VW Passat, Škoda Superb, Audi...
Prodám motor 1.9TDI 66/81kW pro vozy Volkswagen Passat B5, Audi A4, VW Sharan, Seat Alhambra, Ford Galaxy apod. Zaměnitelné za kody AFN, AHU, AVG, AHH... Motor plně funkční, nebral olej ani vodu, podle budíku nájezd 260tis. Cena je za holý motor.
Subaru Impreza WRX
Najeto 203tis vše dobře dohledatelné
176tis dělana GO motoru s kovanými díly motor EJ20
Olej měněn po 5tis Liqui molly 10W60
Minulí rok v AWD Praha Subaru provedena výměna, turba Sti-turbo komplet repas ,uppipe, downpipe,výfukové svody sti,blow off ventil original sti.vše nalazeno 1-2022
Motor je tedy seřízen na 100 octan a ježděno na vervu 100.Motor nekouří,olej nežere,motor nikdy nevařil a nehřeje se ani po intenzivní jizdě.
Brzdy repas najeto 2t
Spojka nová najeto 1t v Subaru Dobřany 2022/5
Převodovka výměněna za převodovku s repasem nová náplń v Subaru Dobřany2022/5
Karoserie má pár oděrků je to holt rok 2002 za mě ale pěkné,spodek auta je perfektní časem by chtěl udělat jeden zadní lem blatníku,chtěl jsem také vyměnit folii na střeše,uvnitř auta chybí stropní lampička.
Světla Morette,prahy,spodní podnárazniky,difuzor,výfuk celo průchozí výfuk od turba, koncovka 110 nerez,sti ramena,podvozek D2 na 18 palcové 225/40 OZ tvrdé kované kola,sportovní pedály STI,sedadla sti,sti koberce.
Do auta mnou poslední rok zainvestováno 150tis
Vice po tel.auto možno vidět na instagramu ig:petr_wrxbugeye
PS:nyní je auto v garaži v zimě nejezdím
Prodám malotraktor VST FIELD TRAC 927d - motor Mitsubishi
Traktor je nový se zárukou!!! Možnost přihlásit na značky, řídit lze
na skupinu B. Plně mechanický, žádná elektronika.
MOTOR :
- Výroba: Mitsubishi
- Model motoru: V4D.
- Typ: nejlepší 4-válcový motor Mitsubishi, s kultivovaným chodem, oproti 3válcovým motorům, kapalinou chlazený.
- Jmenovitý výkon: 24,5 HP
- Chladicí systém: Kapalinou chlazený, chladič s expanzní nádobou.
- Objem nádrže: 22 litrů.
- Vzduchový filtr: Suchý typ.
POHON :
- Převod pohonu: Mechanický.
- Převodovka: manuální, klasická.
- Počet převodových stupňů vpředu/vzadu: 6/2 (uzamčení zadní nápravy).
- Posilovač řízení
- Pohon 4x4, předek vypínatelný
- Uzávěrka zadního diferenciálu
TRAKTOR:
- Pneu: Přední 6-12, zadní 8,3-20
- Rozměry: (D x Š x V k volantu): 2450 x 1200 x 1050 mm.
- Rozvor: 1 420 mm.
- Hmotnost 950 kg
Příplatková výbava:
- Kabina s teplovodním topením
- Čelní nakladač
Cena je s DPH
Rozhodl jsem se prodat svou opečovávanou Audi A4 avant s vyhledávaným motorem 1.9 TDI v nejsilnější řadě 96kW
Důvodem je, že mi v práci nabídli firemní auto a nemám tedy důvod živit 2 auta.
Původ vozu
Nechal jsem si ho dovést z Itálie před cca 5lety. Šlo mi o to, aby nebyl rozsolený spodek. Sám jsem s ním přes zimu moc nelítal.
Specifikace:
- Rok výroby 2004
- A4 avant - combi
- motor 1.9 TDI 96kw
- manuální převodovka 6 stupňů
- najeto 280tis. +
- nafta se spotřebou cca 5,5l/100km
- barva zelená metalíza - bez zásadních vad
- interiér velmi zachovalý
Výbava: (alespoň krátce)
- parkovací senzory zadní
- posilovač řízení včetně nastavitelného volantu
- ovládání radia na volantu
- klimatizace a topení (funguje na hned)
- ESP, ABS, venkovní teplota, opotřebení brzd, hlídání funkčnosti světel...
- dvojité dno kufru
Prostě nadstandard Audi z té doby. Ještě dodám, že originální rádio jsem obohatil o systém, který místo CD měniče tahá MP3 z USB flash disku v kastlíku. Ukážu. Super věc.
Opravy za mého vlastnictví
- poloosy
- zavěšení kol
- rozvody
- EGR ventil
- přední brzdy včetně kotoučů
- nová baterie (obecně se nakopne motor na první dobrou i při mínus 20)
- a další drobné úpravy
5 let jsem ho servisoval u velmi šikovného mechanika.
Takovej ten IronMan, který zkušeně a s láskou ladí tvojí káru ve svojí garáži.
K vozu dodám všechny faktury od provedených oprav.
Musím říct, že je to celkem bezproblémové auto.
DŮLEŽITÉ INFO K CENĚ!
Důvodem nižší ceny je “nediagnostikovaná" chyba. Jde o to, že motor za studena kope při plynu.
Po pár km stačí vypnout/zapnout a zase v pořádku. Někdy stačí prostě párkrát znovu nahodit motor už při startu. Začlo to dělat teď v zimě.
Mechanik to dával na diagnostiku a nic to neukazuje…taky to není pravidlo, protože sem tam se rozsvítí kontrolka motoru a jindy zase ne.
(Viz. foto budíku, které jsem fotil dneska a nic to nehlásilo)
Možná jde o váhu vzduchu nebo podobnou kravinu za pár stovek, ale já už to řešit nebudu. Mohl bych, ale jezdím prostě jiným.
Abych byl fér, tak z neznámé příčiny mi prasklo čelní sklo. Dávám foto a zohledňuji na ceně.
Taky už to nebudu řešit.
Žádné další skryté vady nevidím.
Jinak je to fakt spolehlivý vůz a abych byl upřímný, zbavovat se mi ho nechce…ale musím. Nedává smysl živit 2 auta.
Pro další informace mě kontaktujte na čísle 670645.
Prosím, volejte a pište pouze v případě vážného zájmu. Nebudeme se okrádat o čas.
V případě solidního a rychlého jednání jsem samozřejmě ochoten se bavit o ceně.
Prodám motor Jawa 50/23 Mustang, nálezový stav viz dle foto. Motor má číslo a řekl bych, že i kartery mají viz dle foto. Motor šel protočit, než sklouzl startovací segment kvůli demontáži nakopávačky, jelikož nešel z motoru sundat řetěz. Mnou nerozebírán, takže vnitřní stav nevím. Proto prodávám na opravu jako nálezoví, komunikuji pouze přes email. Dopravu hradí kupující.
Ponúkame na predaj motor pre vozidlá range rover,land rover,jaguar 3.0 tdv6.Motory su po kompletnej generalnej oprave (skontrolovany,zosovany a zrovnany blok,nova kovana kluka, nové ložiská,nové ojnice,nove piesty a kruzky,nove olejové čerpadlo,hlavy zrovnané otlakovane s novými ventilmi atd,nove retaze medzi vackami.Na motor je 6 mesačná záruka.Taktiez ponúkame montáž,vymenu motora.V ponuke mame aj použitý odkontrolovany motor ktorý nepresiel generálkou.Pre viac informacii nas neváhajte kontaktovať