vzduchem chlazený motor - strana 30
Počet nalezených inzerátů VZDUCHEM CHLAZENÝ MOTOR: 1000 - strana 30
Prodám naftový motor 1.9TDI 77KW PD kód motoru BSW z vozu Škoda Roomster 5J r.v. 2010 najeto 122tis km
Vhodné pro vozy:
Škoda Roomster r.v. 2007 - 2010
Škoda Fabia r.v. 2007 - 2010
VW New Beetle r.v. 2006 - 2010
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
038103101AF blok valcu s pisty
038103603N vana motoru
03G103351C hlava bloku valcu
038103265Q hlava valcu s ventily, vackova hridel a vstrikovaci trysky
038103469AD viko hlavy valcu
038103925FP kryt pro potrubi saci
038105021C hridel klikovy
028105269B setrvacnik
038109101R hridel vackovy
06A115105B cerpadlo olejove
6Q0121253R chladic
038129713BC saci potrubi
6Q0129607AR vzduchovy filtr
038130073AG cerpadlo/tryska
038131501AN ventil zpetneho vedeni zplodin
038128063L jednotka ridici skrtici klapky
045141025A viko spojky uplne
038141032 lamela spojky
038145209H cerpadlo paliva a cerpadlo podtlakove
038253010B vyfukove potrubi s turbodmychadlem
6Q0145804A chladic nasavaneho vzduchu
6Q0254502X vyfuk.trubka s katalyzatorem
6Q0820808F kompresor klimatizace
6R0614517N agregat ABS s ridici jednotkou
038903018Q Alternator
02Z911023F spoustec motoru
038906019NR ridici jednotka vznetov.motoru
Cena za motor najeto 122tis km:
- holý motor 13.990,-Kč
- kompletní motor 23.990,-Kč
Cena za motor najeto 181tis km:
- holý motor 9.990,-Kč
- kompletní motor 19.990,-Kč
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka samozřejmostí.
Prodám naftový motor 2.0TDI 103KW 16V commonrail s DPF kód motoru CBD CBDB z vozu VW Golf 6 kombi r.v. 2010 najeto 160tis km
Skladem máme také motor:
CBDA 2.0TDI 100KW
CBDC 2.0TDI 81KW
Vhodné pro vozy:
VW Scirocco r.v. 2009 - 2011
VW Jetta r.v. 2009 - 2010
VW Golf r.v. 2009 - 2010
Škoda Yeti r.v. 2010
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
03L103011AS klikova skrin
03G103603AD vana motoru
03L103351J hlava bloku valcu
03L103265 hlava valce s ventily a vackovymi hrideli, bez vstrikovacich trysek
038105021AE hridel klikovy
03L105266DE setrvacnik
03L109021E 03L109022D hridel vackovy
038115105C cerpadlo olejove
3C0129607AS vzduchovy filtr
03L130755A cerpadlo vysokotlakove ventil magneticky
03L130089 rozdelovac paliva
03L906054A cidlo tlaku
03L130277 jednotka vstrikovaci
03L131501G ventil zpetneho vedeni zplodin
03L128063E jednotka ridici skrtici klapky
03L131512B chladic pro zpetne vedeni spalin s regulacni klapkou
022141015S lamela spojky s pritlacnym talirem
03L145100F podtlakove cerpadlo
03L253056A vyfukove potrubi s turbodmychadlem
1K0145803BM chladic nasavaneho vzduchu
1K0254707K vyfukova roura s katalyzatorem a filtrem castic
5N0820803 kompresor klimatizace
1K1419502BB sloupek rizeni
1K1423055K Prevodovka rizeni
1K0614517AS agregat ABS s ridici jednotkou
06F903023F Alternator
03L906022DB ridici jednotka vznetov.motoru motor dieselovy
02M911024P spoustec motoru
Najeto 160tis km
- cena za holý motor 19.990,-Kč
- cena za kompletní motor 39.990,-Kč
Najeto 102tis km
- cena za holý motor 24.990,-Kč
- cena za kompletní motor 44.990,-Kč
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka samozřejmostí.
Predám kompletný motor s označeným M57N M57 3.0D 306D4 200Kw ..
Motor z BMW E60 E61 535d 200kw / 272Ps
Najazdené 191000km s kompletným príslušenstvom , motor pred demontážou odskúšaný ..
Motor je možnosť predať s komplet príslušenstvom alebo ako holomotor , uvedená cena je za kompletný motor .
Na motor je záruka 3 mesiace ..
Cena 3000 za kompletný motor
Možnosť dovozu motora do BRNA kde je možný aj odber .
Možnosť poslať kurierskou službou TOPTRANS až k Vám na adresu .
Viac info na +421915349393
Prodám motor 2,2 HDI 4HX 98KW z vozu Citroen C5 rv 2005. Motor je shodný s motorem 4HW 94KW. Motor je v dobrém odzkošeném stavu. Má najeto pouze 215 tisíc km.Motor je možné zaslat na dobírku po celé ČR a SR. Je vhodný do vozidel Peugeot 807, 607, 406 a citroen C5, C8, ... Motor je prodáván jako holý a to bez vstřiků,alternátoru,starteru,spojky,turba... Cena za takovýto motor je 6500,- s DPH zaruka na motor je 3 měsíce.
MOTOR 2,0 TDI 125KW TYP: BMR rok 2010 NAJETO POCTIVÝCH GARANTOVANÝCH 100.000 KM MOTOR JE VYMONTOVANÝ Z VOZU Z Německa.PRAVIDELNĚ SERVISOVANY V AUTORIZOVANÝM SERVISU.MOTOR JE KOMPLETNĚ NASTROJENY SVEŠKERÝM PŘÍSLUSENCTVÍM!STAV MOTORU ODPOVÍDA NAJETÝM KM STAVU A ROKU VYROBY.BEZ MENČÍHO POŠKOZENY NEČISTOT BEZ UNIKU KAPALIN A OLEJE.MOTOR VYMONTOVANY AUTORIZOVANYM SERVISEM A PŘED DEMONTAŽI KOMPLETNĚ PŘEKONTROLOVANÝ A NASTAVEN.
NA MOTOR POSKYTUJEME KOMPLETNÍ ZÁRUKU NA STAV PUVOD A NAJETE KM.BEZ INVESTIC!MOTOR JE TOTOŽNY S TYPEM MOTORU CBBC...
DOBIRKA DILU MOZNA
NABÍZÍME I JINE DILY NA TOTOŽNE MOTORY.
Nebo holý motor za 15.000kc
.....
1,2l /77KW TSI - CBZB
1,4 l/55 kW - BCA
1,4l/59 kW - BUD,CGGA
1,4/90 kW TSI - CAXA
1,6l/75 kW MPI BGU,BSE,CCSA,BSF,CMXA
1,6l/75 kW MULTIFUEL CCSA,CMXA
1,6l/75 kW LPG - CHGA
1,6l/85 kW FSI - BLF
1,8l/112 kW TFSI - CDAB
1,8 l/118 kW TFSI BZB,CDAA
2,0 l/110 kW FSI BVY,BLY,BLR,BVZ
2,0 l/110 kW FSI BLX BVX
2,0 l/147 kW TFSI BWA,CCZA
1,6l/77 kW TDI CR - CAYC
MOTOR 2,0 TDI 125KW TYP: BMN rok 2011 NAJETO POCTIVÝCH GARANTOVANÝCH 114.000 KM MOTOR JE VYMONTOVANÝ Z VOZU Z RAKOUSKA.PRAVIDELNĚ SERVISOVANY V AUTORIZOVANÝM SERVISU.MOTOR JE KOMPLETNĚ NASTROJENY SVEŠKERÝM PŘÍSLUSENCTVÍM!STAV MOTORU ODPOVÍDA NAJETÝM KM STAVU A ROKU VYROBY.BEZ MENČÍHO POŠKOZENY NEČISTOT BEZ UNIKU KAPALIN A OLEJE.MOTOR VYMONTOVANY AUTORIZOVANYM SERVISEM A PŘED DEMONTAŽI KOMPLETNĚ PŘEKONTROLOVANÝ A NASTAVEN.
NA MOTOR POSKYTUJEME KOMPLETNÍ ZÁRUKU NA STAV PUVOD A NAJETE KM.BEZ INVESTIC!MOTOR JE TOTOŽNY S TYPEM MOTORU CBBC...
DOBIRKA DILU MOZNA
NABÍZÍME I JINE DILY NA TOTOŽNE MOTORY.
Nebo holý motor za 15.000kc
.....
1,2l /77KW TSI - CBZB
1,4 l/55 kW - BCA
1,4l/59 kW - BUD,CGGA
1,4/90 kW TSI - CAXA
1,6l/75 kW MPI BGU,BSE,CCSA,BSF,CMXA
1,6l/75 kW MULTIFUEL CCSA,CMXA
1,6l/75 kW LPG - CHGA
1,6l/85 kW FSI - BLF
1,8l/112 kW TFSI - CDAB
1,8 l/118 kW TFSI BZB,CDAA
2,0 l/110 kW FSI BVY,BLY,BLR,BVZ
2,0 l/110 kW FSI BLX BVX
2,0 l/147 kW TFSI BWA,CCZA
1,6l/77 kW TDI CR - CAYC
Prodám motor 2,0 HDI RHW 79KW z vozu Peugeotu 807 rv 2004. Motor je shodný s motorem RHT a RHM. Motor je v dobrém odzkošeném stavu. Má najeto pouze 228 tisíc km. Motor je možné zaslat po celé ČR a SR. Je vhodný do vozidel Peugeot 807, 806, Expert a Citroen C8, Jumpy, Evasion, ... Fiat Ulysse, Scudo .... Motor je prodáván jako holý a to bez vstřiků, alternátoru, starteru, spojky, turba... Cena za motor je 9000,- zaruka na motor je 3 měsíce.
Predám motor s označeným N57D30A N57D30B N57S 150kw 180kw 225kw
Motor v originál stave , neopravovaný , nominálne hlavné aj ojničné ložiská .
Motor vyčistený a na novo poskladaný / nové ojničné a hlavné ložiská , nové krúžky , hlava po GO - zabrúsené sedlá , nové guferá , nové rozvody , nové olejové čerpadlo ...
Motor Vám prichystáme presne do Vášho auta - nové veko ventilov + olejová vaňa buď na XD alebo zadný náhon ...
Možnosť predať aj motor v pôvodnom stave s malým nájazdom , neotváraný ...
Možnosť dodania nového turba , turieb , nové sanie , nová hlavná remenica ..
Cena za motor na novo vyskladaný - 5400e - záruka 3 mesiace
Cena za povodný motor neotváraný - 4800e - záruka 1 mesiac
Možnosť demontáže a montáže motora priamo unás , pri výmene unás v cene komplet kontrola turba / turieb , vyčisténé sanie + odstránenie výrivých klapiek , čistenie DPF , kontrola vstrekovačov
Odťah auta zabezpečíme ...
Možnosť dovozu motora do BRNA kde je možný aj odber .
Možnosť poslať kurierskou službou TOPTRANS až k Vám na adresu .
Viac info na 0915349393
Predám kompletný motor s označeným M57N2 3.0D 306D5 210Kw ..
Vhodný do E70 E71 35d , E60 E61 Facelift 535d , E90 E91 335d , 635d atd ...
Najazdené 165000km s kompletným príslušenstvom , motor pred demontážou odskúšaný , na požiadanie pošlem VIN .
Motor je možnosť predať s komplet príslušenstvom alebo ako holomotor , uvedená cena je za kompletný motor .
Na motor je záruka 3 mesiace ..
Cena 3600 za kompletný motor
Po dohode motor privezieme do BRNA v CZ kde je možný k odberu ..
Možnosť dovozu motora do BRNA kde je možný aj odber .
Možnosť poslať kurierskou službou TOPTRANS až k Vám na adresu .
Viac info na +421915349393
Prodám motor 1.2 HTP 6 ventil, AWY BMD. Motor má komplet zrepasovanou hlavu: Ventily, vodítka, gufera, frézovaná sedla a je přebroušená.
Ultrazvukem vyčištěné kanály pístů, které se často zanáší, vyměněny pístní kroužky, pokud je to potřeba jsou vyměněny i šálky na klice a ojnicích, motor má povrchovou úpravu Nikasil, takže nelze honovat a vybrousit, kdo to tvrdí, nedělá generálky a ten motor ani nerozdělává..
Při skládání je samozřejmostí nové těsnění pod hlavu, vč. šroubů (ne každý dává nové), nové rozvody nastavené přípravkama, nová gufera na klice.
Možno prodat hlavu samostatně, ale pouze protiúčtem za vaší poškozenou! Cena hlavy 5600kč
Stejně tak je možná sleva, v případě protiúčtu za váš požkozený motor.
Cena motoru 14000kč, při dodání vašeho poškozeného, domluva samozřejmě možná. Také záleží zda váš motor není poškozen, prasklý píst a tím podřený Nikasil a zda něco nechybí.
Běžně se cena zgenerálkovaných motorů s použitím originálních dílů pohybuje od 25 tisíc nahoru, pokud si myslíte, že zgenerálkujete motor levněji, ani nevolejte, používáme originální díly a ty nejsou zadarmo.
Generálky typu výměna ventilů, jsou sice levné, ale pak se nedivte, že vám to žere olej z důvodu zapečených kroužků a zničíte katalyzátor a znovu podpálíte ventily!
Nabízím i možnost demontáže vašeho motoru z vozu, následně montáž zgenerálkovaného motoru a zdarma vyčištění katalizátoru v ultrazvuku.
Na motor je poskytnuta ZÁRUKA!!
euro 4
Prodam motor 2.0tdci 96kw
kód motoru AZWA
Motor je v dobrem stavu, najeto prokazatelnych 192tkm , motor bez uniku kapalin, zcela v pořádku. Možno prodat motorové přidatne komponenty zvlášť ale motor porcovat nebudu, Cena za nastrojeny kompletní motor bez převodové skříně 25000,- , Holý motor 18000,- Prevodovka skříň 6g9r-7002-sf 11000,-
Vstriky, Turbo, kompresor, sání atd
foto ilustrační
ufwa , azwc, ukwa, qxwa, qxwb, qxwc
Pasuje do: Galaxy, s-max, Mondeo, v70, v50, c-max atd
Prodám Gileru Runner 125 z roku 2004. Skútr kompaktních rozměrů vhodný jak do města tak mimo něj. Koncepčně velice nadčasový.
Vodou chlazený motor piaggio leader se čtyřventilovou technikou nedušený žádnou eko normou produkuje plných 11kW, které jsou limitem pro kategorii A1 a B. Tento konkrétní kus je navíc osazen výfukem leo vince a variatorem malossi multivar. Díky těmto komponentům ze sebe motor dokáže dostat úplné maximum při zachování jeho pověstné spolehlivosti.
Ve spojení s kvalitním podvozkem, brzdami a nádrží v podlaze se jedná o opravdu dynamicky založený stroj.
Gilera je v opravdu moc hezkém stavu. Před dvěma lety dovezeno z Německa od prvního majitele. Aktuální nájezd je necelých 14 tisíc kilometrů. Pro motor leader teprve zajížděcí kilometry...
Já i minulý majitel v Německu jsme věnovali nadstandartní pečlivost servisu a starosti o skútr. Ježděný pouze za sucha a hezkého počasí, tudíž i po skoro 20ti letech bez koroze a jaké koliv oxidace.
Před cca rokem a půl (1500km) byl osazen již zmiňovaný variator multivar od Mallosi s kevlarovým řemenem, nová vodní pumpa, brzdová kapalina, alternátor, automatický sytič, termostat, pastorek startéru, přetěsněné přední vidlice a mnoho dalších drobností. (od všeho samozřejmě faktury)
Maximální rychlost 125km/h a opravdu velice pěkná akcelerace. Nelze vůbec srovnávat se skútry typu Honda PCX a podobně.
Není to typický stroj pro ženu na ježdění do krámu. Spíše pro někoho, kdo hledá v rámci svého řidičáku to "nejlepší" za rozumnou cenu. Ve skupině A1 bude těžko hledat konkurenci mezi čtyřtakty, včetně "sportovních" motorek jako např. Honda CBR 125.
Jedinou vadou na kráse je popraskaný jeden boční plast od pádu ze stojánku. (kolega v práci do něj drcnul při parkování - vše nafoceno) Poškození je funkčně velice dobře opraveno. Nicméně k optické dokonalosti by chtělo plast olakovat. Já to "obrečel" a naučil se s tím žít. Nijak zvlášť to vidět není.
STK 07/25, přepis nutný.
Motor ke kompletu SCM 4 PLUS 115/95 M 230 V
Velmi kvalitní, vysoce výkonné vícestupňové ponorné čerpadlo o průměru 4“ (98 mm) je určeno pro nepřetržitý provoz. Těleso čerpadla, sací těleso, příruba, zpětná klapka a filtr jsou z nerezové oceli AISI 304. Oběžná kola jsou z otěruvzdorné pryskyřice. Čerpadlo má speciální mechanickou ucpávku s ochranou proti písku, axiální ložisko v každém stupni a samomazné přítokové ložisko. Jednofázový motor 230 VAC je chlazený vodou a má zapečetěný stator napuštěný speciální pryskyřici.
Prosím pište do komentáře níže, ozvu se zpět.
Prodám motor.
basham 250 je to vodou chlazený 4t.
Motor jsme koupili zánovní ale delší dobu nejel a teď se bohužel netoči.
mam k tomu i kabeláž a expanzní nadržku.
Není k tomu chladič a karburátor.
Buď na opraveni nebo na dily.
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J.Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů.
CFMOTO 800MT důkladně prověřuje v rámci dlouhodobého předprodukčního testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V terénu pak 800MT řádně vyzkoušel i Pepa Sršeň! Dlouhodobý test CFMOTO 800MT můžete sledovat přímo ve speciálním playlistu na Youtube.
5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
ECU Bosch (GER)
Jízdní režimy motoru
Antihoppingová spojka
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Podsvětlené ovladače
Přídavní světla
Hliníkové ráfky kol, bezdušové pneu
Pneumatiky Maxxis Maxventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Zadní nosič TopCase
Boční nosiče kufrů ( za příplatek)
Kompletní sada 3 vodotěsných hliníkových kufrů (volitelně, příplatek, barva hliník nebo černá za příplatek)
Centrální stojan (volitelně, příplatek)
Prodám nový motor Perkins 403-07, který vyrábí japonská firma Shibaura pod označením E673L.
Kompletně osazen: čerpadlo, vstřiky, svody výfuku a sání, olejový filtr, alternátor, startér, vodní pumpa, termostat a příruba.
Parametry motoru: objem 761 ccm, 3 válce, chlazený vodou, maximální výkon: 13,8 kW/ 3600 ot.min, nominální výkon: 11,5 kW/ 3600 ot.min (10,3 kW/ 3000 ot.min), hmotnost 75 kg.
Délka 499 mm, šířka 430 mm, výška 550 mm.
Použití u stavebních strojů, bagr, minibagr, dempr, malotraktor.
Podobný motor jako Kubota, Yanmar
Guppy 3,5
- lehká konstrukce, je chlazený vodou (tichý), 4-tatkní motor (úsporný) a má skvělou váhu, přitom bytelnou konstrukci! 12,9 kg pouze!
1válec-OHV-87ccm Si.C
4-takt, VĚTŚÍ OBJEM NEŽ MERCURY F3,5
Lehčí motor než Suzuki DF2,5
Konstrukce podobná Suzuki DF2,5 a objem větší než Mercury F3,5 za super cenu!
Možno koupit tento motor i ve výkonu 2,5 koně za 21 490,-
Co se týká technické stránky motorky, je článků už dost, kde se dozvíte, jaké značky brzd, jaké značky tlumičů a podobně na motorce jsou použité. Třeba u brzd najdete kvalitní brzdy J.Juan, které má i KTM, ale otázka na kterou se hodně zájemců ptá je, jestli jeden přední brzdič stačí?! A odpověď, stačí. Brzda je citlivá a přesně dávkovatelná. Při brždění, ostrém brždění třeba před zatáčkou motorka nemá snahu uhnout na stranu brzdy a opravdu Vás zvládne připravit na průjezd. A i na nouzové brždění brzda stačí a motorku zastaví. Aby motorka nedostala smyk, je na motorce Continental ABS systém, který má jméno a funguje! Novinkou u modelu 700CL-X Adventure je vypinatelné ABS. Na cestě Vám pak slouží podvozek KYB, který jak jsem psal je nastavený do motardového stylu, přesně nastavený pro akční použití! U podvozku je zbytečné něco psát, nějak ho popisovat, ale potřeba přijet k nám a motorku si vyzkoušet na vlastní kůži! Motor je pak 2 dvouválec originál CFMOTO s výkonem cca 55 kW. O plnění motoru se stará Německé vstřikování Bosch. Motor má pak dvě palivové mapy, přepínatelné i za jízdy a elektronický plyn. Převodovka je pak 6 rychlostní.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 693 cm3
Výkon motoru - 55 kw / 8500 rpm
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Podvozek:
Přední náprava - přední vidlice KYB
Zadní náprava - zadní monoshock KYB
Přední / zadní brzdy - kotouč Ø 320 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J.Juan Parkovací brzda -
Přední pneumatiky - 110/80 R 18 MT60 RS
Zadní pneumatiky - 180/55 ZR 17 Pirelli MT60 RS
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 13 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2107 x 887 x 1200 cm
Rozvor kol - 1435 cm
Teoretická suchá hmotnost - 184 kg
????možnost úvěru nebo leasingu
☝️možnost protiúčtu
????možnost odpočtu DPH
VOGE 300 Rally ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 21 kW
Stav: Nový motocykl
STK do: 12.2029
Původ: CZ
Cena 109 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Svižná a lehce ovladatelná – VOGE 300Rally ztělesňuje toto motto v nejčistší podobě. Stroj vhodný jak pro začátečníky tak pro zkušené jezdce, který se terénu rozhodně nebojí! Díky svojí hmotnosti vhodná do terénu. Kombinace kol vpředu 21" a vzadu 18" umožňuje velký výběr terénních pneumatik. Velké zdvihy pérování ( obojí více než 200 mm ) a velká světlá výška ( 280 mm ). Pružný motor o výkonu 21 kW s nízkou spotřebou.
Technická data
Motor kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 292 ccm
Max. výkon 21 kW (28,6 PS) při 9000 ot./min
Max. točivý moment 25 Nm při 6500 ot./min
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2107 mm x 877 mm x 1405 mm
Pohotovostní hmotnost 158 kg
Objem nádrže 11 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 3/00-21 | 5/10-18
Brzdy 1 WAVE kotouč vpředu (265 mm) a 1 WAVE kotouč vzadu (220 mm) s vypínatelným ABS Bosch
Odpružení (vpředu) 41 mm-Upside-Down-vidlice
Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise
EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 3,2l;
CO2 emise 74g/km
CFMOTO 300 SR - skladem v Praze
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 2010 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1080 mm
Výška sedáku: 780 mm
Světlá výška: 135 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12 l
Hmotnost: 165 kg
CFMOTO 300SR
CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů.
CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu.
Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.
Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií