vzduchem chlazený motor - strana 37
Počet nalezených inzerátů VZDUCHEM CHLAZENÝ MOTOR: 1000 - strana 37
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 650 ccm
Výkon: 35 kW
Dostupnost: Skladem
Stav: Nový motocykl
Cena 196 990 Kč
zvýhodněný set 650DSX + SHAD TERRA Aluminium Cases
Chystáte se vyměnit nudný kancelářský dril za offroadové dobrodružství? S novou VOGE 650DSX to není žádný problém. Prostě nasednete na toto opravdové enduro s motorem o výkonu 50 koní a přidáte plyn. Hned se Vám vybaví volání dálek a exotiky.
Sám nebo ve dvou – místa je tu dost pro řidiče i spolujezdce. Díky podvozku s velkými zdvihy, paprskovým kolům ve správných enduro rozměrech a skvělým brzdám, vybaveným systémem ABS od firmy BOSCH, máte vždy vše pod kontrolou. Na co tedy čekáte? Vašemu dobrodružství s VOGE 650DSX nestojí nic v cestě!
Technická data
Motor kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 652 ccm
Max. výkon 35,0 kW (47,6 PS) při 6750 ot./min
Max. točivý moment 60,0 Nm při 5500 ot./min
Převodovka 5 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2155 mm x 850 mm x 1390 mm
Výška sedla 860 mm
Pohotovostní hmotnost 219 kg
Objem nádrže 18 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/80-19 | 150/70-17
Brzdy 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) & 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS
Odpružení (vpředu) 41 mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba)
Odpružení (vzadu) Kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise
EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 4,2l;
CO2 emise 96g/k
Boční kufry SHAD Terra TR36 levý + SHAD TR47 pravý - jsou vyrobeny z kované hliníkové slitiny, silnějšího a lehčího typu hliníku, díky kterému je kufr tenčí a lehčí, při zachování stejné pevnosti jakou mají těžší konkurenční kufry. Jsou plně vodotěsné a uzamykatelné, ideální volbou pro cestování a dojíždění. To vše společně s nosností 10kg z něj dělá jedničku na trhu.
Unikátní integrovaný mechanismus zámku a madla umožňuje jednoduché ovládání jednou rukou a snadnou demontáž z motocyklu.
Kufry SHAD Terra jsou navrženy pro použití s montážní sado 4P system. Po montáži nabízejí systém bočního otevírání, díky kterému získáte snadný přístup k vašemu nákladu, který drží na místě díky pevnému dnu.
Vlastnosti:
Kapacita 47 litrů
Nosnost 10 kg
Konstrukce z nerezové oceli průmyslové třídy AISI 304
ABS plastové pouzdro chrání před nárazy
Integrovaná vyztužená rukojeť
Plně vodotěsné
Patentovaný integrovaný dvojitý zamykací systém.
Výsuvný vnitřní zásobník
Součástí je vnitřní síťová zábrana (pouze pravé brašny)
Rozměry
Šířka: 42 cm
Výška: 49 cm
Hloubka: 35 cm
Vlastnosti:
Objem 36 litrů
Nosnost 10 kg
Konstrukce z nerezové oceli průmyslové třídy AISI 304
ABS plastové pouzdro chrání před nárazy
Integrovaná vyztužená rukojeť
Plně vodotěsné
Patentovaný integrovaný dvojitý zamykací systém.
Výsuvný vnitřní zásobník
Rozměry
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 650 ccm
Výkon: 35 kW
Dostupnost: Skladem
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 191 990 Kč
zvýhodněný set 650DSX + SHAD Adventure Saddlebags TERRA TR40
Chystáte se vyměnit nudný kancelářský dril za offroadové dobrodružství? S novou VOGE 650DSX to není žádný problém. Prostě nasednete na toto opravdové enduro s motorem o výkonu 50 koní a přidáte plyn. Hned se Vám vybaví volání dálek a exotiky.
Sám nebo ve dvou – místa je tu dost pro řidiče i spolujezdce. Díky podvozku s velkými zdvihy, paprskovým kolům ve správných enduro rozměrech a skvělým brzdám, vybaveným systémem ABS od firmy BOSCH, máte vždy vše pod kontrolou. Na co tedy čekáte? Vašemu dobrodružství s VOGE 650DSX nestojí nic v cestě!
Technická data
Motor kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 652 ccm
Max. výkon 35,0 kW (47,6 PS) při 6750 ot./min
Max. točivý moment 60,0 Nm při 5500 ot./min
Převodovka 5 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2155 mm x 850 mm x 1390 mm
Výška sedla 860 mm
Pohotovostní hmotnost 219 kg
Objem nádrže 18 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/80-19 | 150/70-17
Brzdy 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) & 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS
Odpružení (vpředu) 41 mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba)
Odpružení (vzadu) Kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 4,2l;
CO2 emise 96g/km
SHAD Adventure Saddlebags TERRA TR40
Adventure sedlové brašny z řady SHAD TERRA: novinka TR40 je sada odolných brašen s vnitřními nepromokavými brašnami určenými pro jízdu v terénu, které lze připevnit a nasadit na motorku pomocí klíče, který zároveň zabrání otevření brašny. Používá stejný systém montážní sady jako hliníková řada kufrů TERRA - 4P System.
VOGE 500 DSX ( odpočet DPH )
AKCE
k modelům VOGE 500DS a 500DSX
sada 3 originálních ALU kufrů
v ceně 15.990,– Kč zdarma!
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 500 ccm
Výkon: 35 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 164 990 Kč
Prostě otočíte plynem a katapultujete se do jiného světa: na VOGE 500DSX se každá silnice stává zábavnou a všechny odbočky do terénu Vás budou lákat k prozkoumání. Toto všestranné enduro s krásnými drátěnými koly o průměru 19 a 17 palců a motorem kategorie A2 Vám přinese novou kategorii zážitků. Jeho nadstandartní výbava, jako ABS, kotoučové brzdy Nissin, odpružení Kayaba vpředu i vzadu, hlavní stojan, držáky kufrů a kompletní osvětlení s LED technikou je zde spojena s atraktivní cenou, která hledá sobě rovného. A za příplatek si lze jednoduše zakoupit sadu 3 hliníkových kufrů. Prostě volba roku! Technická data
Motor kapalinou chlazený, dvouválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 471 ccm
Max. výkon 34,5 kW (47 PS) při 8500 ot./min Max. točivý moment 44,5 Nm při 7000 ot./min
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2160 mm x 845 mm x 1380 mm Výška sedla 840 mm
Pohotovostní hmotnost 206 kg
Objem nádrže 16,5 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/80-19 | 150/70-17 (Metzeler Endurance sériově)
Brzdy NISSIN brzdy: 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) & 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 41 mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba) Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 3,8l; CO2 emise 89g/km
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej
Specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 449,5 ccm
Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm
Kompresní poměr: 11,5: 1
Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min.
Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost: 168 kg
Rozměry:
Délka: 1 990 mm
Šířka: 735 mm
Výška: 1 130 mm
Výška sedla: 795 mm
Světlá výška: 140 mm
Pohotovostní hmotnost: 168 kg
Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm.
Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž: 14 l
Motor:
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
5? TFT displej:
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou.
U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Aerodynamika:
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
LED světla:
Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Ovladatelnost:
Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
Civilně uživatelský:
I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník.
Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem.
Známá jistota:
Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Na vrcholu:
Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motocykl Benelli 752S se zrodil z konceptu sportovnosti a elegance, které tvořily skvělou historii značky Benelli. Benelli 752S symbolizuje návrat Benelli do segmentu motocyklů se středně velkým obsahem motoru. Díky čistým odvážným liniím je to "Naked Bike" se zárukou absolutní zábavy na silnici a především v zatáčkách.
Kompaktní, dynamický, s konkrétním moderním designem, Benelli 752S je motocykl, který uspokojí instinkty každého jezdce. Robustní příhradový rám obklopuje nový kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor s objemem 754 cm3. Výkon a maximální točivý moment jsou 76,2 koní při 8500 ot./min a 67 Nm při 6500 ot./min. Dvojité časování vačkového hřídele, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticím klapky s rozvodem DOHC a nejen to dělá z Benelli 752S kvalitní motocykl.
Motor je velmi citlivě naladěn tak, aby měl solidní průběh výkonu ve všech otáčkách, ale aby nikdy nebyl záludný pro méně zkušeného jezdce. Motocykl je dostatečně silný a výkonný, ale jeho nejsilnější stránkou je vynikající, ne však zběsilá reakce na dávkování výkonu a jeho vynikající jízdní vlastnosti. Říkáme že Benelli 752S je určen pro "lidi", ne pro zběsilé okruhové závodníky.
Další mimořádnou předností motocyklu je jeho podvozek, který nabízí v této kubatuře a cenové kategorii zcela výjimečné předvídatelné, nezáludné jízdní vlastnosti a pocit bezpečí.
Použité komponenty hovoří za vše:
Přední vidlice upside–down o průměru 50 mm, zaručující mimořádnou stabilitu a jízdní pohodu předního odpružení o zdvihu 130 mm. Zadní kyvné rameno je s centrálně nastavitelným tlumičem. Pozornost u 752S týkající se bezpečnosti a výkonu je zde stvrzena charakteristikami originálního brzdového systému Brembo s dvěma plovoucími kotouči se čtyřpístkovými třmeny o průměru 320 mm na předním kole a kotoučem o průměru 260 mm na zadním kole. Ráfky 17" z hliníkové slitiny mají pneumatiky o rozměrech 120/70-17" a 180/55-17". Nádrž má kapacitu 14,5 litrů.
Palubní TFT multifunkční přístroj je barevný, plně digitální a nabízí automatické přepínání mezi 2 režimy - den / noc, pro dokonalé čtení informací za všech podmínek.
Prodám pásový bagr-minibagr XINIU XN 12-6 vodou chlazený motor Kubota 8,5 kW(2 válec), váha 1050kg,přídavný hydraulicky okruh ovládaný pedálem, bagr vybaven mimoosým kopáním, a otočí 360 stupňů, možnost roztahovacího podvozku 83- 93 cm, hloubka výkopu 165 cm s upínačem 180cm, na bagru chladič hydraulického oleje, v ceně stroje lžíce 40 cm. Další příslušenství - lžíce 80 hydraulická/pevná, vrták, kladivo,lž. 20-50cm atd. (možnost dodání individuálního příslušenství dle přání kupujícího ). Cena uvedena bez DPH. Servis a dodávky náhradních dílů spojené s provozem bagru zajištěny.
Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky.
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649 ccm
Vrtání / zdvih: 83 x 60 mm
Kompresní poměr: 11,3 : 1
Výkon: 41,5 kW / 8 250 ot./min.
33 kW A2
Kroutící moment: 54,4 Nm / 7 000 ot./min.
50 Nm A2
Převodovka: manuální, 6 rychlostí
Délka: 2 114 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1 100 mm
Výška sedla: 780 mm
Světlá výška: 150 mm
Pohotovostní hmotnost: 206 kg
Odpružení: Přední KYB, zadní KYB „monoshock“
Brzdy: J. Juan, přední dvojitý kotouč: 300 mm,
zadní kotouč: 240 mm
Pneumatiky: Přední 120/70 R17
Zadní 160/60 R17
Palivová nádrž: 17 l
Keeway RKF 125i
Objem:125 ccm
Vyrobeno:2022
Najeto:1 km
Výkon:9.4 kW
Původ:ČR
Odpočet DPH: ANO
skladem modrá, červená
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA
Kupte si motorku teď a užívejte si PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY
Pokud si zakoupíte stroj do konce roku 2022 (nebo do vyprodání zásob), bude mít vaše motorka prodlouženou záruku až do 03/2026.
Nový naháč Keeway RKF 125 ccm určitě zaujme svým moderním vzhledem. RKF je elegantní, mimořádně dynamický a inteligentní motocykl, který oceníte především v zatáčkách. Nový jednoválcový, čtyřtaktní, kapalinou chlazený motor o objemu 125 ccm nabízí maximální výkon 9 kW při 9500 ot./min. a točivý moment 10 Nm při 7500 ot./min. Díky spolupráci s legendárním italským výrobcem Benelli těží RKF z výhod nejnovější technologie BMT motoru, který disponuje čtyřmi ventily a vícenásobným zapalováním. Smícháním paliva a vzduchu ve vyšším než teoretickém poměru (14,7: 1) je zajištěna nižší spotřeba paliva, aniž by přitom docházelo ke ztrátě výkonu. Příliš chudou směs paliva a vzduchu však není snadné zapálit. Platforma BMT využívá vyšší kompresní poměr, přičemž teplota směsi vzroste a snadněji se zapálí, jakmile píst dosáhne horní úvratě. Díky tomu je zajištěn lepší poměr cena-výkon! Platforma BMT se využívá především ve vysokootáčkových motorech s velkým výkonem a jsou jí vybaveny špičkové sportovní modely Benelli. V současné době se začíná uplatňovat i v motocyklových motorech s malým objemem pod 250 cm3 a postupně se bude rozšiřovat i na motory malých zdvihových objemů užívaných ve skútrech a mopedech. Stroj je standardně vybaven vidlicemi USD, které poskytují komfort srovnatelný většími supersportovními motocykly.
Popis:
Motor: Jednoválec 4taktní se 4 ventily
Obsah: 125 ccm
Výkon: 9,4 kW / 9 500 rpm
Chlazení: Kapalinou
Převodovka: 6 stupňová
Startování: Elektrické
Odpružení: Teleskopické / centrální tlumič s regulací tvrdosti
Brzdy: Kotoučová 260 mm / kotoučová 220 mm
Pneu: 100/80-17
Hmotnost: 147 kg
Objem nádrže: 10 litrů
cena BLACK FRIDAY - 61.975,20 + DPH 21% - 74.999,– Kč
Dotek velkého světa
FEM analýza, aerodynamický tunel, magnézium, výrazy spojené se supersportovními motocykly nyní dostupné v kategorii A2. Hmotnost a ovladatelnost třístovek v ergonomii a designu nejvyšší ligy a na maximální možné hranici omezení třídy s poměr výkonu a hmotnosti 0,2.
450SR přináší maximum možného pro každý den.
Motor
2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem
449,5 ccm
Vrtání / zdvih
72 x 55,2 mm
Kompresní poměr
11,5: 1
Výkon
34,5 kW / 10 000 ot./min.
Kroutící moment
39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost
168 kg
Motor
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
5″ TFT displej
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5″ neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou.
U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Aerodynamika
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
VOGE 500 AC meteorlite grey (odpočet DPH)
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 500 ccm
Výkon: 35 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 157 990 Kč
V modelu VOGE 500AC naleznete nadčasového stylového průvodce s tváří v retro designu, ale zároveň nabitý moderními technologiemi pro komfort všedního dne.
Technická data
Motor kapalinou chlazený, 2-válcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem 471 ccm
Max. výkon 34,5 kW (47 PS) při 8500 ot./min Max. točivý moment 44,5 Nm při 7000 ot./min
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2100 mm x 820 mm x 1170 mm
Výška sedla 810 mm
Pohotovostní hmotnost 198 kg
Objem nádrže19 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/70-17 | 150/60-17 (Pirelli standartní pneumatiky)
Brzdy NISSIN brzdy: 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) a 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 41 mm-Upside-Down-vidlice Odpružení (vzadu) kyvná vidlice s centrálním tlumičem (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 4,1l CO2 emise 95g/km
VOGE 300 AC Green ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 300 ccm
Výkon: 19 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 99 990 Kč
Jsou věci, které nevycházejí z módy. Jako například motocykly klasického střihu. A právě ty jsou inspirací pro retro naked 300AC. Jeho neo-retro design a dospělé proporce tvoří homogenní směs, která i zkušenému jezdci vykouzlí úsměv na tváři.
Technická data
Motor: kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem: 292 ccm
Max. výkon: 19 kW (26 PS) při 8500 ot./min
Max. točivý moment: 23,5 Nm při 6500 ot./min Převodovka: 6 rychlostních stupňů
Pohon: řetěz
Rozměry (d x š x v) 2025 mm x 830 mm x 1135 mm Výška sedla: 780 mm
Pohotovostní hmotnost 170 kg
Objem nádrže 15 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/70-17 | 150/60-17 Brzdy2 brzdové kotouče vpředu (300 mm) a 1 brzdový kotouč vzadu (220 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 35 mm-Upside-Down-vidlice Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 3,2l; CO2 emise 74g/km
VOGE 300 AC Black ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 300 ccm
Výkon: 19 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 99 990 Kč
Jsou věci, které nevycházejí z módy. Jako například motocykly klasického střihu. A právě ty jsou inspirací pro retro naked 300AC. Jeho neo-retro design a dospělé proporce tvoří homogenní směs, která i zkušenému jezdci vykouzlí úsměv na tváři.
Technická data
Motor: kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem: 292 ccm
Max. výkon: 19 kW (26 PS) při 8500 ot./min
Max. točivý moment: 23,5 Nm při 6500 ot./min Převodovka: 6 rychlostních stupňů
Pohon: řetěz
Rozměry (d x š x v) 2025 mm x 830 mm x 1135 mm Výška sedla: 780 mm
Pohotovostní hmotnost 170 kg
Objem nádrže 15 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/70-17 | 150/60-17 Brzdy2 brzdové kotouče vpředu (300 mm) a 1 brzdový kotouč vzadu (220 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 35 mm-Upside-Down-vidlice Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 3,2l; CO2 emise 74g/km
VOGE 500 AC silver grey ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 500 ccm
Výkon: 35 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 157 990 Kč
V modelu VOGE 500AC naleznete nadčasového stylového průvodce s tváří v retro designu, ale zároveň nabitý moderními technologiemi pro komfort všedního dne.
Technická data
Motor kapalinou chlazený, 2-válcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem 471 ccm
Max. výkon 34,5 kW (47 PS) při 8500 ot./min Max. točivý moment 44,5 Nm při 7000 ot./min
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2100 mm x 820 mm x 1170 mm
Výška sedla 810 mm
Pohotovostní hmotnost 198 kg
Objem nádrže19 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/70-17 | 150/60-17 (Pirelli standartní pneumatiky)
Brzdy NISSIN brzdy: 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) a 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 41 mm-Upside-Down-vidlice Odpružení (vzadu) kyvná vidlice s centrálním tlumičem (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 4,1l CO2 emise 95g/km
Reo Fifth Touring (1916). Vozidlo v původním stavu, určeno k renovaci, jde nastartovat (pojízdné). K vozu je ještě náhradní motor. REO Motor Car Company založil Ransom E. Olds před víc než stoletím, v roce 1904, když opustil svou původní automobilku Oldsmobile. Vozidlo má pod kapotou vodou chlazený čtyřlitrový čtyřválec s unikátním rozvodem IOE (Intake Over Exhaust). Třístupňová převodovka přenáší na zadní kola cca třicet koní. Krásné raritní vozidlo.
Prodám Mini Traktor Mitsubishi MT1601.
Stroj v perfektním stavu, možná prohlídka a vyzkoušení v Sokolově.
Technické parametry:
Rok výroby: 1981
Pohon: Diesel
Najeto: 8414 km
Motor: 20 koní
Kapalinou chlazený 3válcový dieselový motor
3rychlostní vývodový hřídel 2x4 pohon
Dělené brzdy, uzávěrka diferenciálu, manuální převodovka
Cena: 89.000 Kč bez DPH
Kompletní nabídka - klikněte na - VŠECHNY INZERÁTY A HODNOCENÍ UŽIVATELE.
Skladem k prohlédnutí na prodejně v Třebíči Novinka na kterou všichni příznivci značky JAWA dlouho čekali je tady - Indická Jawa 300 CL Classic!
Zbývá posledních pár volných kusů, proto neváhejte!
Indická značka Mahindra koupila prostřednictvím své společnosti Classic Legends práva na používání značky Jawa na domácím trhu a v půlce listopadu 2018 představila první motocykl. Krásné retro s jasným odkazem na naši Kývačku. A teď se tento stroj konečně dostane i na náš trh.
Jednoválcový motor je moderní, čtyřventilový DOHC vodou chlazený a při objemu 300 CCM má motor sympatických 23 koní výkonu a celá motorka váží přibližně 179 kilogramů. Přední kotoučová brzda je značky Bybre (indická divize značky Brembo) s ABS, vzadu najdeme klasický buben. Výšku sedla má indická Jawa pouze 765 mm nad zemí. Další údaje: 6 rychlostní převodovka, objem nádrže 13,2 litru, maximální rychlost 125 km/h.
Prodám Malo používanou Minibike minimální kosmetika Nevyužitá
sportovní motor YX 140cc s vysokým výkonem 10,3 Kw,
olejový chladič
masivní rám s práškovým nástřikem cross-frame
manuální 4 stupňová převodovka
sportovní výfuk s úchvatným zvukem
přední i zadní hydraulické kotoučové brzdy (zadní-nožní)
masivní přední tlumiče
zadní plynokapalinový tlumič s nastavitelnou tuhostí,
nožní našlapávání,
sklopná brzdová i spojková páčka,
přední kolo 17 palců, zadní kolo 14 palců
Parametry
Motor: Sportovní YX140 cc, Olejový chladič, Jednoválec, 4-takt
Max. Rychlost: Až 90 km/h
Výkon motoru: 10,3 kw
Řazení: Manuální - 4 rychlosti
Hmotnost: 68 kg
Palivo: Natural 95
Objem nádrže: 3 l
Brzdy zadní: 1x kotoučová - hydraulická (nožní)
Brzdy přední: 1x kotoučová - hydraulická
Odpružení zadní: Centrální odpružení (nastavitelná tuhost)
Odpružení přední: Olejové tlumiče
Pneu zadní: 90/100-14
Pneu přední: 70/100-17
Ráfky: Přední 17", zadní 14"
Startování: Nožní - našlapávací
Zapalování: Elektrické C.D.I.
Chlazení: Vzduchem, olejový chladič
Max. zatížení (krátkodobé): 115 kg
Doporučené zatížení (dlouhodobé): 95 kg
Výška stupaček (od země): 41 cm
Výška sedla (od stupaček): 50 cm
Náplň prádla: 7 kg praní - 4 kg sušení
počet otáček při odstřeďování: 1400 - 400 ot./min.
speciální programy: mix, outdoor/impregnace, košile/halenky, super rychlý 15´, vlna/ruční praní,
jemné/hedvábí
Sušení studeným vzduchem místo vodou díky technologii airCondensation zaručuje nejvyšší efektivitu.
Program na odstranění 6. nejvíce odolných skvrn.
varioPerfect: volba pro snížením času o 65% nebo spotřeby energie o 50%
Senzoricky ovládaná technologie autoDry zabraňuje srážení prádla během sušení.
Senzoricky ovládané programy pro efektivní spotřebu vody se senzorem naplnění - díky
waterPerfectPlus.
iQdrive motor: inovativní asynchronní motor s nízkou hladinou hluku a velmi dlouhou
životností
rozměry (V x Š xH): 84.2cm x 60cm x 62 cm Zboží je po celkové renovaci, prověřené odborným servisem.
Záruka 6 měsíců na funkčnost.
BAZARSERVIS Petr Mžik