inzerce, prodej, prodám, bazar

vzduchem chlazený motor - strana 37

Počet nalezených inzerátů VZDUCHEM CHLAZENÝ MOTOR: 1000 - strana 37

VOGE 650DSX + SHAD TERRA Aluminium Cases
Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 650 ccm Výkon: 35 kW Dostupnost: Skladem Stav: Nový motocykl Cena 196 990 Kč zvýhodněný set 650DSX + SHAD TERRA Aluminium Cases Chystáte se vyměnit nudný kancelářský dril za offroadové dobrodružství? S novou VOGE 650DSX to není žádný problém. Prostě nasednete na toto opravdové enduro s motorem o výkonu 50 koní a přidáte plyn. Hned se Vám vybaví volání dálek a exotiky. Sám nebo ve dvou – místa je tu dost pro řidiče i spolujezdce. Díky podvozku s velkými zdvihy, paprskovým kolům ve správných enduro rozměrech a skvělým brzdám, vybaveným systémem ABS od firmy BOSCH, máte vždy vše pod kontrolou. Na co tedy čekáte? Vašemu dobrodružství s VOGE 650DSX nestojí nic v cestě! Technická data Motor kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem 652 ccm Max. výkon 35,0 kW (47,6 PS) při 6750 ot./min Max. točivý moment 60,0 Nm při 5500 ot./min Převodovka 5 rychlostních stupňů Pohon řetěz Rozměry (d x š x v) 2155 mm x 850 mm x 1390 mm Výška sedla 860 mm Pohotovostní hmotnost 219 kg Objem nádrže 18 L Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/80-19 | 150/70-17 Brzdy 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) & 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 41 mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba) Odpružení (vzadu) Kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 4,2l; CO2 emise 96g/k Boční kufry SHAD Terra TR36 levý + SHAD TR47 pravý - jsou vyrobeny z kované hliníkové slitiny, silnějšího a lehčího typu hliníku, díky kterému je kufr tenčí a lehčí, při zachování stejné pevnosti jakou mají těžší konkurenční kufry. Jsou plně vodotěsné a uzamykatelné, ideální volbou pro cestování a dojíždění. To vše společně s nosností 10kg z něj dělá jedničku na trhu. Unikátní integrovaný mechanismus zámku a madla umožňuje jednoduché ovládání jednou rukou a snadnou demontáž z motocyklu. Kufry SHAD Terra jsou navrženy pro použití s montážní sado 4P system. Po montáži nabízejí systém bočního otevírání, díky kterému získáte snadný přístup k vašemu nákladu, který drží na místě díky pevnému dnu. Vlastnosti: Kapacita 47 litrů Nosnost 10 kg Konstrukce z nerezové oceli průmyslové třídy AISI 304 ABS plastové pouzdro chrání před nárazy Integrovaná vyztužená rukojeť Plně vodotěsné Patentovaný integrovaný dvojitý zamykací systém. Výsuvný vnitřní zásobník Součástí je vnitřní síťová zábrana (pouze pravé brašny) Rozměry Šířka: 42 cm Výška: 49 cm Hloubka: 35 cm Vlastnosti: Objem 36 litrů Nosnost 10 kg Konstrukce z nerezové oceli průmyslové třídy AISI 304 ABS plastové pouzdro chrání před nárazy Integrovaná vyztužená rukojeť Plně vodotěsné Patentovaný integrovaný dvojitý zamykací systém. Výsuvný vnitřní zásobník Rozměry
VOGE 650DSX + SHAD Adventure Saddlebags TERRA TR40
Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 650 ccm Výkon: 35 kW Dostupnost: Skladem Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 191 990 Kč zvýhodněný set 650DSX + SHAD Adventure Saddlebags TERRA TR40 Chystáte se vyměnit nudný kancelářský dril za offroadové dobrodružství? S novou VOGE 650DSX to není žádný problém. Prostě nasednete na toto opravdové enduro s motorem o výkonu 50 koní a přidáte plyn. Hned se Vám vybaví volání dálek a exotiky. Sám nebo ve dvou – místa je tu dost pro řidiče i spolujezdce. Díky podvozku s velkými zdvihy, paprskovým kolům ve správných enduro rozměrech a skvělým brzdám, vybaveným systémem ABS od firmy BOSCH, máte vždy vše pod kontrolou. Na co tedy čekáte? Vašemu dobrodružství s VOGE 650DSX nestojí nic v cestě! Technická data Motor kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem 652 ccm Max. výkon 35,0 kW (47,6 PS) při 6750 ot./min Max. točivý moment 60,0 Nm při 5500 ot./min Převodovka 5 rychlostních stupňů Pohon řetěz Rozměry (d x š x v) 2155 mm x 850 mm x 1390 mm Výška sedla 860 mm Pohotovostní hmotnost 219 kg Objem nádrže 18 L Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/80-19 | 150/70-17 Brzdy 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) & 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 41 mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba) Odpružení (vzadu) Kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 4,2l; CO2 emise 96g/km SHAD Adventure Saddlebags TERRA TR40 Adventure sedlové brašny z řady SHAD TERRA: novinka TR40 je sada odolných brašen s vnitřními nepromokavými brašnami určenými pro jízdu v terénu, které lze připevnit a nasadit na motorku pomocí klíče, který zároveň zabrání otevření brašny. Používá stejný systém montážní sady jako hliníková řada kufrů TERRA - 4P System.
VOGE 500 DSX ( odpočet DPH ) AKCE
VOGE 500 DSX ( odpočet DPH ) AKCE k modelům VOGE 500DS a 500DSX sada 3 originálních ALU kufrů v ceně 15.990,– Kč zdarma! Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 500 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 164 990 Kč Prostě otočíte plynem a katapultujete se do jiného světa: na VOGE 500DSX se každá silnice stává zábavnou a všechny odbočky do terénu Vás budou lákat k prozkoumání. Toto všestranné enduro s krásnými drátěnými koly o průměru 19 a 17 palců a motorem kategorie A2 Vám přinese novou kategorii zážitků. Jeho nadstandartní výbava, jako ABS, kotoučové brzdy Nissin, odpružení Kayaba vpředu i vzadu, hlavní stojan, držáky kufrů a kompletní osvětlení s LED technikou je zde spojena s atraktivní cenou, která hledá sobě rovného. A za příplatek si lze jednoduše zakoupit sadu 3 hliníkových kufrů. Prostě volba roku! Technická data Motor kapalinou chlazený, dvouválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem 471 ccm Max. výkon 34,5 kW (47 PS) při 8500 ot./min Max. točivý moment 44,5 Nm při 7000 ot./min Převodovka 6 rychlostních stupňů Pohon řetěz Rozměry (d x š x v) 2160 mm x 845 mm x 1380 mm Výška sedla 840 mm Pohotovostní hmotnost 206 kg Objem nádrže 16,5 L Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/80-19 | 150/70-17 (Metzeler Endurance sériově) Brzdy NISSIN brzdy: 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) & 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 41 mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba) Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 3,8l; CO2 emise 89g/km
CFMOTO 450SR
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h. Motor: Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Objem válců - 449,5 cm3 Výkon motoru - 34,5kW Chlazení - kapalinou Podvozek: Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm. Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách Přední pneumatiky - 110/70 R17 Zadní pneumatiky - 150/60 R17 Rozměry: Objem palivové nádrže - 14 L Světlá výška - 140 mm Výška sedla - 795 cm Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm Pohotovostní hmotnost - 168 kg Standartní výbava: 5" TFT displej Přístup do aplikace CFMOTO Navigace Propojení s telefonem Přehrávání hudby přes displej
CFMOTO 450 SR - ihned skladem
Specifikace: Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 449,5 ccm Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm Kompresní poměr: 11,5: 1 Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min. Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min. Hmotnost: 168 kg Rozměry: Délka: 1 990 mm Šířka: 735 mm Výška: 1 130 mm Výška sedla: 795 mm Světlá výška: 140 mm Pohotovostní hmotnost: 168 kg Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm. Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17 Palivová nádrž: 14 l Motor: Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. 5? TFT displej: Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Aerodynamika: Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. LED světla: Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Ovladatelnost: Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. Civilně uživatelský: I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník. Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem. Známá jistota: Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Na vrcholu: Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Nový motocykl BENELLI 752S
Motocykl Benelli 752S se zrodil z konceptu sportovnosti a elegance, které tvořily skvělou historii značky Benelli. Benelli 752S symbolizuje návrat Benelli do segmentu motocyklů se středně velkým obsahem motoru. Díky čistým odvážným liniím je to "Naked Bike" se zárukou absolutní zábavy na silnici a především v zatáčkách. Kompaktní, dynamický, s konkrétním moderním designem, Benelli 752S je motocykl, který uspokojí instinkty každého jezdce. Robustní příhradový rám obklopuje nový kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor s objemem 754 cm3. Výkon a maximální točivý moment jsou 76,2 koní při 8500 ot./min a 67 Nm při 6500 ot./min. Dvojité časování vačkového hřídele, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticím klapky s rozvodem DOHC a nejen to dělá z Benelli 752S kvalitní motocykl. Motor je velmi citlivě naladěn tak, aby měl solidní průběh výkonu ve všech otáčkách, ale aby nikdy nebyl záludný pro méně zkušeného jezdce. Motocykl je dostatečně silný a výkonný, ale jeho nejsilnější stránkou je vynikající, ne však zběsilá reakce na dávkování výkonu a jeho vynikající jízdní vlastnosti. Říkáme že Benelli 752S je určen pro "lidi", ne pro zběsilé okruhové závodníky. Další mimořádnou předností motocyklu je jeho podvozek, který nabízí v této kubatuře a cenové kategorii zcela výjimečné předvídatelné, nezáludné jízdní vlastnosti a pocit bezpečí. Použité komponenty hovoří za vše: Přední vidlice upside–down o průměru 50 mm, zaručující mimořádnou stabilitu a jízdní pohodu předního odpružení o zdvihu 130 mm. Zadní kyvné rameno je s centrálně nastavitelným tlumičem. Pozornost u 752S týkající se bezpečnosti a výkonu je zde stvrzena charakteristikami originálního brzdového systému Brembo s dvěma plovoucími kotouči se čtyřpístkovými třmeny o průměru 320 mm na předním kole a kotoučem o průměru 260 mm na zadním kole. Ráfky 17" z hliníkové slitiny mají pneumatiky o rozměrech 120/70-17" a 180/55-17". Nádrž má kapacitu 14,5 litrů. Palubní TFT multifunkční přístroj je barevný, plně digitální a nabízí automatické přepínání mezi 2 režimy - den / noc, pro dokonalé čtení informací za všech podmínek.
XINIU XN 12-6 motor Kubota(Japan) 2válec, mimoosé kopání
Prodám pásový bagr-minibagr XINIU XN 12-6 vodou chlazený motor Kubota 8,5 kW(2 válec), váha 1050kg,přídavný hydraulicky okruh ovládaný pedálem, bagr vybaven mimoosým kopáním, a otočí 360 stupňů, možnost roztahovacího podvozku 83- 93 cm, hloubka výkopu 165 cm s upínačem 180cm, na bagru chladič hydraulického oleje, v ceně stroje lžíce 40 cm. Další příslušenství - lžíce 80 hydraulická/pevná, vrták, kladivo,lž. 20-50cm atd. (možnost dodání individuálního příslušenství dle přání kupujícího ). Cena uvedena bez DPH. Servis a dodávky náhradních dílů spojené s provozem bagru zajištěny.
CFMOTO 650 NK - bílá
Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky. Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 649 ccm Vrtání / zdvih: 83 x 60 mm Kompresní poměr: 11,3 : 1 Výkon: 41,5 kW / 8 250 ot./min. 33 kW A2 Kroutící moment: 54,4 Nm / 7 000 ot./min. 50 Nm A2 Převodovka: manuální, 6 rychlostí Délka: 2 114 mm Šířka: 750 mm Výška: 1 100 mm Výška sedla: 780 mm Světlá výška: 150 mm Pohotovostní hmotnost: 206 kg Odpružení: Přední KYB, zadní KYB „monoshock“ Brzdy: J. Juan, přední dvojitý kotouč: 300 mm, zadní kotouč: 240 mm Pneumatiky: Přední 120/70 R17 Zadní 160/60 R17 Palivová nádrž: 17 l
Keeway RKF 125i BLACK FRIDAY
Keeway RKF 125i Objem:125 ccm Vyrobeno:2022 Najeto:1 km Výkon:9.4 kW Původ:ČR Odpočet DPH: ANO skladem modrá, červená PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA Kupte si motorku teď a užívejte si PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY Pokud si zakoupíte stroj do konce roku 2022 (nebo do vyprodání zásob), bude mít vaše motorka prodlouženou záruku až do 03/2026. Nový naháč Keeway RKF 125 ccm určitě zaujme svým moderním vzhledem. RKF je elegantní, mimořádně dynamický a inteligentní motocykl, který oceníte především v zatáčkách. Nový jednoválcový, čtyřtaktní, kapalinou chlazený motor o objemu 125 ccm nabízí maximální výkon 9 kW při 9500 ot./min. a točivý moment 10 Nm při 7500 ot./min. Díky spolupráci s legendárním italským výrobcem Benelli těží RKF z výhod nejnovější technologie BMT motoru, který disponuje čtyřmi ventily a vícenásobným zapalováním. Smícháním paliva a vzduchu ve vyšším než teoretickém poměru (14,7: 1) je zajištěna nižší spotřeba paliva, aniž by přitom docházelo ke ztrátě výkonu. Příliš chudou směs paliva a vzduchu však není snadné zapálit. Platforma BMT využívá vyšší kompresní poměr, přičemž teplota směsi vzroste a snadněji se zapálí, jakmile píst dosáhne horní úvratě. Díky tomu je zajištěn lepší poměr cena-výkon! Platforma BMT se využívá především ve vysokootáčkových motorech s velkým výkonem a jsou jí vybaveny špičkové sportovní modely Benelli. V současné době se začíná uplatňovat i v motocyklových motorech s malým objemem pod 250 cm3 a postupně se bude rozšiřovat i na motory malých zdvihových objemů užívaných ve skútrech a mopedech. Stroj je standardně vybaven vidlicemi USD, které poskytují komfort srovnatelný většími supersportovními motocykly. Popis: Motor: Jednoválec 4taktní se 4 ventily Obsah: 125 ccm Výkon: 9,4 kW / 9 500 rpm Chlazení: Kapalinou Převodovka: 6 stupňová Startování: Elektrické Odpružení: Teleskopické / centrální tlumič s regulací tvrdosti Brzdy: Kotoučová 260 mm / kotoučová 220 mm Pneu: 100/80-17 Hmotnost: 147 kg Objem nádrže: 10 litrů cena BLACK FRIDAY - 61.975,20 + DPH 21% - 74.999,– Kč
450 SR (stačí řidičák A2) - Skladem
Dotek velkého světa FEM analýza, aerodynamický tunel, magnézium, výrazy spojené se supersportovními motocykly nyní dostupné v kategorii A2. Hmotnost a ovladatelnost třístovek v ergonomii a designu nejvyšší ligy a na maximální možné hranici omezení třídy s poměr výkonu a hmotnosti 0,2. 450SR přináší maximum možného pro každý den. Motor 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem 449,5 ccm Vrtání / zdvih 72 x 55,2 mm Kompresní poměr 11,5: 1 Výkon 34,5 kW / 10 000 ot./min. Kroutící moment 39,3 Nm / 7 750 ot./min. Hmotnost 168 kg Motor Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. 5″ TFT displej Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5″ neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Aerodynamika Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
CL-X 700 Heritage - nová cena
CFMOTO 700CL-X Heritage Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z) Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedáku: 800 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X Heritage Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
VOGE 500 AC meteorlite grey (odpočet DPH)
VOGE 500 AC meteorlite grey (odpočet DPH) Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 500 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 157 990 Kč V modelu VOGE 500AC naleznete nadčasového stylového průvodce s tváří v retro designu, ale zároveň nabitý moderními technologiemi pro komfort všedního dne. Technická data Motor kapalinou chlazený, 2-válcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem 471 ccm Max. výkon 34,5 kW (47 PS) při 8500 ot./min Max. točivý moment 44,5 Nm při 7000 ot./min Převodovka 6 rychlostních stupňů Pohon řetěz Rozměry (d x š x v) 2100 mm x 820 mm x 1170 mm Výška sedla 810 mm Pohotovostní hmotnost 198 kg Objem nádrže19 L Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/70-17 | 150/60-17 (Pirelli standartní pneumatiky) Brzdy NISSIN brzdy: 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) a 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 41 mm-Upside-Down-vidlice Odpružení (vzadu) kyvná vidlice s centrálním tlumičem (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 4,1l CO2 emise 95g/km
VOGE 300 AC Green ( odpočet DPH )
VOGE 300 AC Green ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 300 ccm Výkon: 19 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 99 990 Kč Jsou věci, které nevycházejí z módy. Jako například motocykly klasického střihu. A právě ty jsou inspirací pro retro naked 300AC. Jeho neo-retro design a dospělé proporce tvoří homogenní směs, která i zkušenému jezdci vykouzlí úsměv na tváři. Technická data Motor: kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem: 292 ccm Max. výkon: 19 kW (26 PS) při 8500 ot./min Max. točivý moment: 23,5 Nm při 6500 ot./min Převodovka: 6 rychlostních stupňů Pohon: řetěz Rozměry (d x š x v) 2025 mm x 830 mm x 1135 mm Výška sedla: 780 mm Pohotovostní hmotnost 170 kg Objem nádrže 15 L Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/70-17 | 150/60-17 Brzdy2 brzdové kotouče vpředu (300 mm) a 1 brzdový kotouč vzadu (220 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 35 mm-Upside-Down-vidlice Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 3,2l; CO2 emise 74g/km
VOGE 300 AC Black ( odpočet DPH )
VOGE 300 AC Black ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 300 ccm Výkon: 19 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 99 990 Kč Jsou věci, které nevycházejí z módy. Jako například motocykly klasického střihu. A právě ty jsou inspirací pro retro naked 300AC. Jeho neo-retro design a dospělé proporce tvoří homogenní směs, která i zkušenému jezdci vykouzlí úsměv na tváři. Technická data Motor: kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem: 292 ccm Max. výkon: 19 kW (26 PS) při 8500 ot./min Max. točivý moment: 23,5 Nm při 6500 ot./min Převodovka: 6 rychlostních stupňů Pohon: řetěz Rozměry (d x š x v) 2025 mm x 830 mm x 1135 mm Výška sedla: 780 mm Pohotovostní hmotnost 170 kg Objem nádrže 15 L Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/70-17 | 150/60-17 Brzdy2 brzdové kotouče vpředu (300 mm) a 1 brzdový kotouč vzadu (220 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 35 mm-Upside-Down-vidlice Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 3,2l; CO2 emise 74g/km
VOGE 500 AC silver grey ( odpočet DPH )
VOGE 500 AC silver grey ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 500 ccm Výkon: 35 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 157 990 Kč V modelu VOGE 500AC naleznete nadčasového stylového průvodce s tváří v retro designu, ale zároveň nabitý moderními technologiemi pro komfort všedního dne. Technická data Motor kapalinou chlazený, 2-válcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem 471 ccm Max. výkon 34,5 kW (47 PS) při 8500 ot./min Max. točivý moment 44,5 Nm při 7000 ot./min Převodovka 6 rychlostních stupňů Pohon řetěz Rozměry (d x š x v) 2100 mm x 820 mm x 1170 mm Výška sedla 810 mm Pohotovostní hmotnost 198 kg Objem nádrže19 L Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/70-17 | 150/60-17 (Pirelli standartní pneumatiky) Brzdy NISSIN brzdy: 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) a 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 41 mm-Upside-Down-vidlice Odpružení (vzadu) kyvná vidlice s centrálním tlumičem (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 4,1l CO2 emise 95g/km
Reo Fifth Touring
Reo Fifth Touring (1916). Vozidlo v původním stavu, určeno k renovaci, jde nastartovat (pojízdné). K vozu je ještě náhradní motor. REO Motor Car Company založil Ransom E. Olds před víc než stoletím, v roce 1904, když opustil svou původní automobilku Oldsmobile. Vozidlo má pod kapotou vodou chlazený čtyřlitrový čtyřválec s unikátním rozvodem IOE (Intake Over Exhaust). Třístupňová převodovka přenáší na zadní kola cca třicet koní. Krásné raritní vozidlo.
Mini Traktor Mitsubishi MT1601
Prodám Mini Traktor Mitsubishi MT1601. Stroj v perfektním stavu, možná prohlídka a vyzkoušení v Sokolově. Technické parametry: Rok výroby: 1981 Pohon: Diesel Najeto: 8414 km Motor: 20 koní Kapalinou chlazený 3válcový dieselový motor 3rychlostní vývodový hřídel 2x4 pohon Dělené brzdy, uzávěrka diferenciálu, manuální převodovka Cena: 89.000 Kč bez DPH Kompletní nabídka - klikněte na - VŠECHNY INZERÁTY A HODNOCENÍ UŽIVATELE.
Jawa 300 CL Indická 2022 SKLADEM
Skladem k prohlédnutí na prodejně v Třebíči Novinka na kterou všichni příznivci značky JAWA dlouho čekali je tady - Indická Jawa 300 CL Classic! Zbývá posledních pár volných kusů, proto neváhejte! Indická značka Mahindra koupila prostřednictvím své společnosti Classic Legends práva na používání značky Jawa na domácím trhu a v půlce listopadu 2018 představila první motocykl. Krásné retro s jasným odkazem na naši Kývačku. A teď se tento stroj konečně dostane i na náš trh. Jednoválcový motor je moderní, čtyřventilový DOHC vodou chlazený a při objemu 300 CCM má motor sympatických 23 koní výkonu a celá motorka váží přibližně 179 kilogramů. Přední kotoučová brzda je značky Bybre (indická divize značky Brembo) s ABS, vzadu najdeme klasický buben. Výšku sedla má indická Jawa pouze 765 mm nad zemí. Další údaje: 6 rychlostní převodovka, objem nádrže 13,2 litru, maximální rychlost 125 km/h.
MiniRocket Motors Pitbike 140R 17/14
Prodám Malo používanou Minibike minimální kosmetika Nevyužitá sportovní motor YX 140cc s vysokým výkonem 10,3 Kw, olejový chladič masivní rám s práškovým nástřikem cross-frame manuální 4 stupňová převodovka sportovní výfuk s úchvatným zvukem přední i zadní hydraulické kotoučové brzdy (zadní-nožní) masivní přední tlumiče zadní plynokapalinový tlumič s nastavitelnou tuhostí, nožní našlapávání, sklopná brzdová i spojková páčka, přední kolo 17 palců, zadní kolo 14 palců Parametry Motor: Sportovní YX140 cc, Olejový chladič, Jednoválec, 4-takt Max. Rychlost: Až 90 km/h Výkon motoru: 10,3 kw Řazení: Manuální - 4 rychlosti Hmotnost: 68 kg Palivo: Natural 95 Objem nádrže: 3 l Brzdy zadní: 1x kotoučová - hydraulická (nožní) Brzdy přední: 1x kotoučová - hydraulická Odpružení zadní: Centrální odpružení (nastavitelná tuhost) Odpružení přední: Olejové tlumiče Pneu zadní: 90/100-14 Pneu přední: 70/100-17 Ráfky: Přední 17", zadní 14" Startování: Nožní - našlapávací Zapalování: Elektrické C.D.I. Chlazení: Vzduchem, olejový chladič Max. zatížení (krátkodobé): 115 kg Doporučené zatížení (dlouhodobé): 95 kg Výška stupaček (od země): 41 cm Výška sedla (od stupaček): 50 cm
Siemens pračka se sušičkou IQ700 na 7 kg WM14Q491
Náplň prádla: 7 kg praní - 4 kg sušení počet otáček při odstřeďování: 1400 - 400 ot./min. speciální programy: mix, outdoor/impregnace, košile/halenky, super rychlý 15´, vlna/ruční praní, jemné/hedvábí Sušení studeným vzduchem místo vodou díky technologii airCondensation zaručuje nejvyšší efektivitu. Program na odstranění 6. nejvíce odolných skvrn. varioPerfect: volba pro snížením času o 65% nebo spotřeby energie o 50% Senzoricky ovládaná technologie autoDry zabraňuje srážení prádla během sušení. Senzoricky ovládané programy pro efektivní spotřebu vody se senzorem naplnění - díky waterPerfectPlus. iQdrive motor: inovativní asynchronní motor s nízkou hladinou hluku a velmi dlouhou životností rozměry (V x Š xH): 84.2cm x 60cm x 62 cm Zboží je po celkové renovaci, prověřené odborným servisem. Záruka 6 měsíců na funkčnost. BAZARSERVIS Petr Mžik