vyléčil jsem si tinnitus - strana 15
Počet nalezených inzerátů VYLÉČIL JSEM SI TINNITUS: 1000 - strana 15
Nabízím k prodeji, jsem druhý majitel. O motorku bylo vždy pěkně postaráno, rok výroby má 2004, jezdena byla do 2010, pak stála do 2017, kdy jsem ji kupoval s nájezdem cca 11500, byl udělan komplet servis, výměna pneu, oleje atd.. Rok 2020 jsem píchnul zadní pneu, proběhla výměna a u toho se udělala řetězova sada se zadními destičkami. Od té doby najela cca 200km. Pán, od kterého jsem ji kupoval, říkal, že jezdila do autorizovanýho servisu a dostala vždy co potřebovala. Jediná vada na motorce je, že byla lehnutá v hodně malé rychlosti, odřená malinko podsedlovka a kryt motoru viz foto a nějaké ty škrábance se taky najdou. K motorce je 1x klíč a zámek na kotouč. Technickou kontrolu jsem dělal 16.7.2021. Bez chyby . Motorka je komplet originál stavu, žádné úpravy nebyly. V případě nějakých dotazů neváhejte kontaktovat nejlépe SMS, zavolám zpět, v práci nemám signal.
Zdravím lidičky, prodávám svojí na cestování mimo asfalt upravenou afru. Dělal jsem na ní komplet podvozek, zadní tlumič TFX cat 2 s externí nádobkou, prodloužený o 15mm teď zdvih kolem 270mm, přední vidle z crf 450 po generálce zdvih 300mm, radši jsem dal i CNC brejle, na obou stranách dodrženy oba kotouče, přední blatník z ktm 990 sdv, přední masku jsem trochu napřímil pro budoucí montáž telefonu na navigaci, třeba, přední padáky německá výroba, zadní nosiče na Al kufry. Laděný výfuk Storm homologovanej, s vložkou. Obuto na off gumách na nich najeto asi 1500km. K ní pak co jsem sudndal a ještě co jsem nestihl dát, jako třeba dino jet kit, komplet těsnění karbců, zadní horní kufr a ještě něco. při rychlém jednání sleva.
Více na:
Copyright ©
Prodám polštář pro těhotné, či na kojení.
Délka 180 cm.
Používala jsem hlavně, když jsem byla těhotná a po sléze na kojení.
Je měkký.
Polštář jsem neprala. Je bez vad!
Ušila jsem si k tomu dva povlaky se sovami (viz foto), ty jsem samozřejmě prala na 60°.
Zasílám přes zásilkovnu.
Prosím kontaktujte mě mailem veru06@
Pouze prodej ne výměna. Mondeo 1.8 TDCI 92kw, QYBA r.v. 2008. Auto je pojízdné, ale spíš na náhradní díly nebo na opravu. Nejspíš špatný těsnění pod hlavou nebo termostat, asi i někde něco prasklo protože se voda začla vytrácet rychleji. V září 2022 byla dělaná technická a měl najeto 282xxx od tý doby mi displey neukázal víc jak pul displeje (oprava cca 1000kč) tak nevim kolik jsem za tu dobu najel ale jezdim jen město a už v ty dobe jsem věděl ze je neco spatne tak jsem žádné dálky nejezdil.. Výbava ghia a vše jinak funguje.. vyhřívaný předni i zadní sklo, sklopné zrcátka, parkovací senzory, senzor deště, kožený sedačky v el., stmívatelný zpětný zrcátko, tempomat, bt hansfree volání, hlasové ovládání, atd. V listopadu 2022 kupovaná nová baterie mohu doložit záručním listem. Na autě jsou origo ford 17 kola z kugy na zimních a 16 na letních co jsem kupoval s autem + rezerva v kufru. Chtěl bych to prodat komplet i s kolama. Při rychlém jednání jsem ochotný o ceně jednat
Sedan, 5ti stupňová převodovka v manuálu. Všechny čtyři okýnka v elektrice, na autě mám kola na léto. Nejradši bych si je vzal, ale pokud nebudeš mít svoje, tak ti je tam samozřejmě nechám. Nějaké kosmetické vady to má především že se místy loupe lak, nejvíce na kapotě, ale za mě nic až tak strašného a bohužel mi prasknul spodek předního nárazníku, jen ta spodní lišta. Chtěl jsem to vyměnit, ale zatím nebyl čas, mohl bych sehnat nějaký a přidat to k tomu, ale teďka už jsem to, jak píšu, neřešil. Auto jezdí pěkně, motoricky je v pořádku, nechcípá. STK jsem dělal v listopadu minulého roku, takže ještě dlouho bys od toho měl klid. Chci to prodat, protože jsem koupil jiné a tohle mi teď už jen stojí u domu a s autem by se prostě mělo jezdit. Interiér je v pěkném, zachovalém hlavně původním stavu a věř mi, že když už to má všechny různé přihrádky a kastlíky, tak je výjimečné a tohle to tu přesně všechno má. Spotřeba není zlá, jezdil jsem 7l/100km po městě a opravdu se to pohubyje mezi 6-8. Má nové zadní brzdy, novou ruční brzdu, novou expanzní nádobu i její těsnění a víčko. A takový detail, na kufru se měnil emblém za nový. K autu jsou dva klíčky s dálkovým centrálem. Automatická klima, výhřev zadního okna, zrcátka v elektrice fungují.
Shrnutí:
- BMW E46 320d
- 100kw
- 5ti stupňový manuál
- rok výroby 2000
- najeto 312k km
Cena pevná není a sleva je jistá, pokud budeš mít vlastní kola. Kontaktuj mě prosím raději přes SMS nebo WhatsApp.
Prodám vymazlený a velmi pěkný,pravidelně udržovaný,servisovaný a nevyužitý Mercedes SLK 230,výkon 142 kw /200 HP z roku 1999
Super zátah,výkon,jízdní vlastnosti.
Servisně jednoduché auto
Velmi spolehlivé,nikdy žádný problém
Za mě průměrná spotřeba cca kolem 8 litrů.
Najeto průkazných 135000 km.STK do 5/2024
WIN:
Manuální převodovka!!
Výbava: Klima-funkční (ještě originálně naplněná od výroby!!!),vyhřívané sedačky,ABS,ASR,elektrika okna,zrcátka,střecha atd.=vše plně funkční
Vlastním ho 12 let,ježděno sporadicky jen za pěkného počasí,jinak parkováno vždy naleštěné a připravené v garáži pod plachtou.
Interier absolutně perfektní,bez poškození,vždy jsem si dával na to pozor,kdo zná tyto auta,tak ví že koupit toto auto s nepoškozeným interierem je skoro nemožné
Pravidelný servis každý rok.Nikdy jsem nenajel víc jak 500-1000 km za rok,přesto vždy každý rok byla výměna oleje,filtrů,brzdovky atd.
Vše funguje jak má,naprosto žádný problém se střechou nebo tak něco.Vše funguje na 100%
Naprosto bez koroze=nikdy ani v dešti nejelo
Dovoz z DE od prvního majitele v roce 2006,potom majitel od Prahy,ten s tím jezdil do Mercedes servisu s každou blbostí,veškeré faktury k dispozici.Potom majitel já od roku 2012 do ted
Kilometry lze doložit servisní knihou,návštěvami v MB servisu nebo z STK (všechny protokoly z STK až do ted mám také)
Nikdy nebouráno,nekytováno atd.Pouze na pravé straně zástřik do výšky lemu kvuli škrábancům do výšky laku 180.Nic,co bybylo vidět,dělalo se to v autorizovaném servisu.Žádný kit nebo tak něco,jen vizuální oprava škrábanců
Karoserie bez chyb,škrábanců nebo dulků,jen lehká odřenina na lemu střechy.(cca 2cm nic velkého=někdo oteviral střechu v nízké garáži asi).Lak perfektní originál.(krom zminovaného zástřiku napravo)
Podvozek bez vůlí,vše naprosto v pohodě.
Pneu jsem kupoval nové v roce 2014 a neojel jsem je ani o 25%,takže sice starší pneu,ale v podstatě nové,ale nehučí.
Nevím,co víc k tomu napsat...prostě to chce vidět....po domluvě jsem doma teměř pořád...
Nic se nesnažím skrývat,píšu vše jak vím a spousta dokumenty mohu doložit.Nevím o ničem co by bylo špatné.Byl to můj mazel...prodávám proto,že těch aut mám více a s tímto od začátku skoro vůbec nejezdím(za mě celkem najeto cca 15 tis km pouze) a mám jen jednu prdel a děti do toho také nedám...Prostě pojištění,udržba něco stojí a auto tu stojí bez užitku,nic víc v tom není
K vidění jak psáno PSČ 39804
Klidně pište na email,ale žádné blbosti typu nafotte mě každý šroub nebo za kilo beru hned.Finanční nouzí netrpím a hlady také neumřu když ho neprodám letos
Pro někoho kdo ocení stav,pravidelný servis a malý nájezd km.Na své roky výkonný a pěkný youngtimer a roadster s pevnou stahovací střechou
Dobrý den.
Prodám velmi zachovalé vozidlo Škoda Superb III 2,0 TDI 110 KW. Rok výroby je 12/2015 - aktuálně najeto 160178 km.
Vozidlo jsem si před 3 lety dovezl z německa od 1, majitele - byl to manažer společnosti DHL. Vozidlo je ve výbavě STYLE PLUS- velmi bohatá výbava. Stále servisováno ve značkovém servise .
Já jsem z vozem najel cca 20 000 km.
Jsem vedoucí značkového servisu Škoda- tudíž vozidlo z mé strany dostávalo plný servis.
Nechal jsem udělat chip motoru na 140 KW, olej měněn každým rokem , při 157 000 km nové rozvody + vodní čerpadlo a mnoho dalších úprav.K dispozici pochopitelně i letní pneu-nyní obuto na zánovních zimních pneumatikách. Více info rád sdělím po telefonu - nemám co tajit.
Rázně upozorňuji - nevolat bazary , překupníci a společnosti typu AAA, auto ESA atd - tam vozidlo jistojistě neprodám.
Auto parádně poslouží normálním lidem. Na prodej nespěchám - vozidlo bude k prodeji od 1.4.2023.
Vůbec bych neprodával , ale koupil jsem si jiné
Prodám motorku z důvodu koupi auta…
Rok výroby 2021
Najeto má 10 074km
Spotřebu jsem měl většinou okolo 3-3,5l/100km
Je pravidelně servisovaná viz.foto
Nikdy jsem s motorkou neměl žádný problém, vždy jezdila jak měla. Nemá vůbec problém s jakoukoli lesní nebo polní cestou.. Každou cestu jsem si na ní užil a doufám, že to tak bude mít i její následující jezdec. Jediná věc na kterou jsem si musel zvyknout je bezkontaktní klíček, ale jak říkám je to jen o zvyku. Na ceně se bude dát ještě dohodnout, stačí se jen rozumně domluvit;)
Může se stát, že v odpoledních hodinách, nebudu zvedat telefon, to protože jsem ve škole, takže hned jak to bude možné ozvu se zpět.
Zdravím, chtěl by jsem prodat mojí milovanou pc sestavu, celá sestava je kupovaná v CZC za 32000,- , používaná zhruba rok a půl, sám jsem přidal navíc 2 další disky kvůli místu ( 1x SSD a 1x HDD ) k pc přidávám prohnutý monitor značky AOC 32” původně kupovaný z Alzy za 7800,- ideální na hraní her, sám jsem pc na hraní používal a nikdy jsem neměl žádné problémy ani s novými tituly, kdyby měl někdo o pc zájem, klidně se na cokoliv ptejte, případně při rychlém jednání, jsem ochotný slevit. Před prodejem bude pc kompletně vyčištěný a připravený k dalšímu používaní.
FIORE - kolo určené všem dámám, které se vyhýbají stereotypu a opravdu žijí. V obličeji dotek větru, v paměti čerstvě vyrytá vzpomínka z průjezdu rozkvetlým parkem. Fiore je kolo, které v tobě rozproudí touhu zažívat a poznávat něco nového. Dostupný je s 28 palcovými koly. Výbavu kola doplňuje přední nastavitelný košík a světlo. Objevuj neobjevené. Objevuj s Fiore!
Na kole jsem jela maximalne 5x. Kupovala jsem ho v období stavby domu. Takže jsem neměla čas a teď mi pouze stojí v garáži. Kolo je v opravdu dobrém stavu. Pár oděrek minimálních má. Dvě oděrky už přišly od výrobce. Kolo jsem kupovala nové. Jede se na něm opravdu krásně. Velice výhodný košík na věci ????. Více informací na stránce
V případě rychlého jednání jsem ochotna slevit.
Ford Focus 2009 AUTOMATIC
2.0 Benzin+LPG
auto je v dobrym stavu. Staral jsem se o autě velmi dobre. Velmi spolehlivý a komfortní auto. S důvodu zdražení paliva, jsem tam přidal LPG, což na automatu má velmi malou spotřebu. LPG má platnost do 2028 roku
Pravidelní servis, olej měnil jsem každý 10-12tis, za poslední půl roku, krok za krokem, měnil jsem přední kotouče, přední a zadní destičky, svíčky, nová Batterka, všechny veškerý filtry.
A takže jsem měnil, levý a pravý manzety řízení, zavěšení motoru a draskovy elasticky řemen.
Stačí jen přepsat auto, si sednout a jezdit.
rok:2009
najeto: 147 tis
paliva: benzin+LPG
objem: 2.0
prevodovka: automat
bazary prosim nevolat
+420 nebo +420
Saty site na miru, avsak nakonec nepouzite. Podlehla jsem jinym z pujcovny.
Miry: prsa 86, pas 75, boky 93, delka 140
Do satu jsem pocitala s tehotenskym briskem, jsou diky vazani velmi variabilni velikosti.
Prsa uz do nich na fotkach bohuzel nyni nemam.
Jsem postavy 160 cm a nepocitala jsem s podpatky.
Sukne je bohata, ma nekolik vrstev.
Vyzkouseni je mozne v ulici Podebradka (u nas), pripadne v okoli Mlade Boleslavi a Jilemnice.
Pri rychlem jednani jsem ochotna domluvit se na slusne sleve.
Prodám Peugeot 207 Hatchback, 1.4 54 kW benzín, r. v. 2008, najeto 115 000 km, STK do 08/2024, základní výbava (nemůže se nic pos*at), koupeno nové v ČR, .
V TP jsem jako 3. majitel, ale auto bylo celou dobu v naší rodině a znám celou jeho historii.
V autě byl pravidelně měněn olej a filtr v předepsaných intervalech. Rozvody jsou původní.
S autem nikdy nebyly problémy a měnily se jen běžné věci (kotouče, desky, brzdová kapalina, čepy, tyčky řízení, lanko ruční brzdy, vzduchový filtr, kabinový filtr vzduchu, zavaření výfuku). Veškeré výměny jsem zapisoval do servisní knížky.
Nyní se rozbil termostat - zasekl se v otevřené poloze a motor se tak nezahřeje na provozní teplotu, je pořád naplno ochlazován. Kupuji si nové auto a už se mi to nechce řešit, proto Peugeot prodávám se sníženou cenou.
Auto je plně pojízdné, nikde nic neklepe, vše jde lehce. V srpnu 2022 jsem dělal STK. Nesvítí žádná varovná kontrolka, diagnostika neukazuje žádnou chybu. Jen ten termostat by to chtělo v brzké době vyměnit.
Na pravém boku je několik promáčklin a škrábanců od střetu s cyklistou. Škrábance jsem retušoval opravným štětečkem s originál barvou Peugeot. Na dveřích kufru se na levé straně loupe lak, také toto místo jsem pravidelně opravoval. Auto není nikde lakované. Kromě té nehody s cyklistou se jiná nestala.
K autu jsou také 4x litá kola s letními pneumatikami viz foto. Dvě pneu jsou nové z loňského roku a dvě jsou staré 4 roky. Na autě jsou plechová kola s původními zimními pneumatikami, stav viz foto.
Prohlídka je možná po domluvě v Ostrově u Karlových Varů.
Sjezdové nebo freeridové kolo, které jsem si koupil v roce 2016 za cca 50000 Kč. Jsem jediným majitele. Modelový rok je to 2015. Patří do řady Expert s lepší výbavou. Na kole jsem strávil jednu sezónu v parku, než jsem měl úraz. Od té doby je odřená přehazka a sedlovka je natržená ze spodu. Během šesti let bylo kolo téměř nepoužívané, s výjimkou několika výletů na trail, asi desetkrát během té doby. Proto jsem vyměnil zadní kazetu za větší a přezul na užší Maxis Crossmark. Nejrozumnější využití je ale přímo na freeride nebo sjezd. Ke kolu přidám původní pláště a jeden navíc, původní kazetu a destičky. Původní pláště mají dobrý vzorek, takže si můžete udělat představu, kolik toho kolo ujelo. Kolo má mírné oděrky od používání, rám není prasklý a tlumiče jsou naprosto funkční a bez poškození. Zadní přehazovačka je odřená, ale řadí dobře. Je nutná výměna lanka, protože je na konci roztřepené. Kola nehází, nic nevibruje, nehučí a nepíská. Pro mě už kolo nemá využití a čas letí... Pro začínajícího jezdce je to odolný stroj se zdvihy 180 mm. Kolo lze vyzvednout v Brně, doprava po dohodě je možná.
komponenty zde:
Krátké video kola zde:
Prodam jaguar xf 132 kW r.v. 2016,automaticka prevodovka,euro 6.
Auto ma takrka plnou vybavu. Najeto 172 000. Barva tmave seda carpathian grey. Zatmavena skla vzadu. Cerny interier kuze. Vyhrivany volant,sedacky,usb,SD,bluetooth,headup display,xenony,tempomat s automatickym odstupem,varovani pred kolizi,nouzove brzdeni pred kolizi,parkovaci senzory,zadni kamera,varovani pri vyjezdu z pruhu,kontrola mrtveho uhlu,parking asistent,panorama vysouvaci strecha,alu kola R19,denni svetla a dalsi.Auto mam rok a pul a oproti mym predchozim vozum stale jezdim bez problemu bez neprijemnych sviticich kontrolek nebo nouzovych rezimu. V servisu jsem byl zatim jen na vymenu oleje a rozvodu. Rozvody delane ca pred 15 000 km. Celkove jsem ja najel 32 000. Kupovano se 140 000. Spotreba z me strany mezi 5.5 az 6 litru. Da se jet i za 8,kdyz se to honi. Oficialne se uvadi i 5 bez problemu,ale je to skoro nemozne. Auto celou dobu krasne jezdi,je malo videt,takze lide se obcas ohlednou,barva je take unikatni,ma ji velmi malo aut. Takze pokud chcete auto,ktere nepotkate na kazdem druhem semaforu,je to idealni volba. Jeste jsem nepotkal zadne stejne,s jinou barvou potkam asi 2 za mesic. Auto je registrovane v Nemecku. Zeme puvodu Svycarsko. Jsem druhy majitel v Nemecku. Auto neprodavam nutne,sam premyslim,jestli si ho nenecham,ale chci si koupit obytnak a vyletovat. Prosim zadne neoblibene nabidky prekupniku a podobne. Na sleve se da domluvit v ramci feroveho jednani.
Na auto je mozno se podivat dle domluvy v pondeli dopoledne nebo v patek odpoledne v okoli Brna,Breclavi,Znojma,Vyskova,Kromerize,Hodonina,Zlina a Vidne,jelikoz jsem v techto mistech pravidelne na cestach.
Dobrý den, prodávám svoje BMW E60 525D 130kw R.V. 2007 před facelift.Nájezd 309067KM.
Hned do začátku, vozidlo je momentálně v depozitu z důvodu nevyužití (mám ještě 3 auta a firemní vozidlo). Jinak je plně pojízdné
Něco k autu a servisu - Pravidelně měněný olej v motoru po 10 - 15.000KM + filtry, výhradně značky MAN.
Parkovací senzory, ve předu i vzadu
WEBASTO s dálkovým ovládáním
Dojezdové kolo, hever, nářadí, tažné oko a prakticky snad vše, co tam má být
Obuto na pneu zn. NEXEN Nfera 245/40ZR18 - mají tak 70-80%.
Mám ještě sadu kol co jsem měl na zimu, obyčejné r16, ale pneu na výměnu. Po domluvě mohu nechat k vozu.
Před rokem a půl dělané komplet brzdy vrtané ZIMMERMAN.
Na podvozku dělané čepy řízení + geometrie.
Měněny oba termostaty
Měněny žhavící svíčky + jednotka a kabel co jde k alternátoru
Dodělávaný CUP HOLDER, bez jakéhokoliv zásahu nebo jakéhokoliv poničení
DPF FUNKČNÍ.
Tankována prémiová nafta a když nebyla k dispozici, pokaždé jsem lil do nafty aditiva.
Na vozidle jsou neoriginální zadní “tuning” světla (origo klidně přidám k vozu)
Místo originální obrazovky android (orig. obrazovku taktéž klidně nechám k vozu)
Dále měněné mřížky (origo také nechám k vozu)
Tohle + natřené třmeny a výztuha chladičů na žluto je jediný “tuning” zásah na vozidle a nic z toho není nijak nenávratné a poničené.
S vozem se nedriftovalo a podobně.
Vozidlo je původem z německa a já jsem celkově druhý majitel. Servisní kniha k vozidlu je.
Samozřejmě má i kosmetické vady, viz foto a na požádání mohu detailněji nafotit.
-Vylitá zpětná zrcátka
- Zpuchřelá guma zadního okna
- Na spodku je přední nárazník trochu sedřený
- Zadní nárazník malinko naprasklý
Nic netajím, co vím, to jsem napsal. Jednám na rovinu, není problém si vozidlo připojit na diagnostiku. Určitě nějaké chyby má, ale nic závažného. O vozidlo bylo pěkné postaráno, není to úplná voňavka, ale za svou cenou si + - stojím.
Samozřejmě jsem ochoten se u vozidla pobavit o ceně a v případném zájmu mohu dopředu vyndat vozidlo z depozitu.
Prodám notebook Lenovo ThinkPad Yoga 260. O cenně jsem ochoten diskutovat.
Yoga 260 je svižný pracovní noťas vhodný na kancelářskou práci, surfování na internetu, filmy, poznámky integrovaným stylusem. Hodí se pro studenty - sám jsem ho využíval místo sešitu, na psaní protokolů, úpravu fotek, lehký edit videí, jako multimediální stanici díky vysoké konektivitě a sem tam nenáročné hry.
K noťasu přidám OneLink dock, který kromě dalších šesti USB konektorů, 2 Display portů, VGA konektoru a 3,5 mm jacku přinese halvně RJ-45 konektor pro připojení LAN kabelu. Kromě toho lze přes něj notebook i další zařízení napájet.
Samozřejmě součástí je i originální zdroj k notebooku.
Parametry:
CPU: i7-6500U
RAM: 16 GB DDR4
SSD: 240 GB NVMe
Display: 1920x1080 FHD, klasicky dotykový + stylus
Výdrž baterie: 4 hodiny psaní poznámek stylusem s rezervou cca 20% při úsporném režimu.
Konektivita: 2xUSB 3.0, HDMI, mini Display port, kombinovaný 3,5 mm jack, OneLink konektor (pro dock - součástí inzerátu), čtečka na karty, micro SD čtečka, slot pro SIM kartu a slot pro stylus (nabíjí se přímo v notebooku).
Výborná ThinkPad klávesnice, která se zasune při používání notebooku jako tablet atd.
Vady: Naprasklý display - v rámečku a ulomený rožek - viz foto.
Display mi praskl, když jsem zavřel do noťasu papíry secvaklé sponkou a rožek se ulomil při čištění. Během běžného používání nejde prasklina moc vidět, sám jsem si ji několik dní nevšiml, musí se na ni člověk dívat z úhlu, při přejíždění prstem cítit nejde. Je to tedy především kosmetická záležitost, jelikož nezasahuje přímo do obrazu.
Noťas má už něco za sebou, ale ThinkPady vydrží věčně, vydržel se mnou velkou část vysoké, teď posílám dál - ideálně nějakému studentovi co ho taky využije.
Pokud máte jakékoliv dotazy, ozvěte se prosím na e-mail.
Preferuju osobní předání v Brně, případně někdy mám možnost být v okolí Vsetína - hlavně z důvodu vyzkoušení si notebooku. Pokud by byl zájem, jsem ochoten zaslat jakoukoliv rozumnou službou na dobírku, či s platbou předem.
Nabízím k prodeji HybridChyp(koupil jsem dva)
Jeden jsem ihned použil.... ++
Nový - rozbalený (pro focení)
Jednoduchá montáž na vozy Peugeot 3008-5008 Hybrid.
(poze odpojíte baterii a připojíte Chip)
Přidána nová funkce :
Režim klouzání znamená,
že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte
Popis od výrobce:
100 % původního sortimentu menší zátěž pro baterii
Vylepšeno rekuperační brzdění
Nový pracovní režim - klouzání !!!
HYbridChip je prodlužovač dojezdu a úspora paliva založený na změně dynamiky zatížení motoru a motoru EV prostřednictvím ovládání plynu. Žádné problémy se zárukou – nezjistitelné prodejcem. Snadno se instaluje, protože používá tovární zástrčky. Do standardního vozu HYbrid4 dodává následující rozšíření:
převodovka při mírné jízdě škube a zápolí. Vyřešeno (hodně vylepšeno)
Úspora paliva (nafty) osciluje kolem 1l/100 km. Rozsah ZEV je asi o 15 % lepší. Jak to funguje? Původně zde nebyl klouzavý režim (N-režim na vyžádání). Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte, jako byste neměli zařazený žádný rychlostní stupeň. Vzhledem k tomu, že jakákoli přeměna energie (z kinetické na elektrickou a zpět) trpí 80% účinností, přidal jsem klouzavý režim (když uvolníte pedál acc, ale držte ho trochu sešlápnutý – snadno se to naučíte) a výsledkem je obrovský nárůst dosahu v čistém režimu EV (režim ZEV) – jak je pozorováno u všech ostatních vozů EV a PHEV.
využití EV je v automatickém režimu slabé. Automobil využívá příliš mnoho vznětového motoru, i když baterie (1,3 kWh) má energii. To je také vyřešeno společnou korekcí křivky spotřeby energie a režimu klouzání. Nyní vůz při klouzání nepoužívá žádný vznětový motor a také se zvýšilo používání režimu EV při typické jízdě (automatický režim na voliči HYbrid4).Úroveň regenerace je závislá nejen na poloze pedálu acc, ale také na rychlosti uvolnění pedálu acc (odvození polohy pedálu). Toto řešení se zdá být protézou normálního regen systému s ovládáním brzdového pedálu, známého z Outlanderu PHEV. Ale u Peugeotu 508 RXH je rekuperační brzdění nezávislé na brzdovém pedálu a takový způsob použití rekuperace to simuluje (pokud rychle vytáhnete nohu – znamená to, že chcete brzdit/regenerovat rychleji. Pokud pomalu – tak méně rekuperace). Opravil jsem to úplným odstraněním tohoto chování. Stačí, když vezmete nohu z acc pedálu (při jakékoli rychlosti) – to znamená nyní – plná regenerace. To zvyšuje dojezd EV a šetří palivo. Funguje perfektně spolu s klouzavým režimem.
Žádné jednoduché tlačítko „nabíjení“ pro dobití baterie. Přidal jsem automatické polohování zátěže do sportovního režimu, takže přepnutí do sportovního režimu bude fungovat víceméně jako tlačítko „nabít baterii“ – rychle nabít baterii, dokud není plná.
Možnost: +15 hp pro dieselový motor.
Stav viz foto, zcela nové, nenošené, pouze vyprané, bohužel jak jsem měla ve skříni na ramínku – uvnitř na podšívce lehce poničené – viz foto, opravdu nepatrné, málem jsem si toho nevšimla, uvnitř není vidět, ale proto jsem dala stav velmi dobrý a ne nový, jsem perfekcionistka, vhodné jak na plesové nebo svatební šaty - dodá šmrnc, nebo i k džínám, univerzální, velice hezké, udávaná velikost M/L, foto i s metrem, sedí na mou velikost M, udávaný materiál – svrchní látka – 85% akryl a 15% polyester, podšívka – 100% polyester, ruční praní, není problém vyprat šetrně na 30°, velice příjemný materiál, barva bílá, podšívka taková krémová, neunosím, ale věřím že se některé z vás bude hodit, doporučuji... Mé oblečení je čisté, vyprané, ale pokud najdete lehce make-up způsobeno při focení inzerce, tak se moc omlouvám...
PROSÍM čtěte,děkuji:
-NEREKLAMUJI - bazar,ne e-shop
-SMS+WhatsApp = kdykoliv
-přes WhatsApp mohu poslat více foto,
které se mi sem nevešly
-pouze slušní a vážný zájemci,jinak blokuji
OSOBNÍ ODBĚR V LOVOSICÍCH nebo
(DOPORUČENĚ poštou nedoporučuji=drahé),
ZÁSILKOVNA,ale POZOR:
posíláte mi nejlépe přes WHATSAPP Vaše:
-jméno/příjmení/tel.č./mail/a kam odeslat
-poté posílám č.mého účtu
-posíláte mi POUZE částku za zboží
-zadáváte a zaplatíte si zásilkovnu SAMI =nezodpovídám;pojištění záleží na Vás
-poté mi posíláte ofocený KÓD pro odeslání
=POZOR nejdříve musím mít peníze na účtu,
poté kód,ať stihnu zabalit a do lhůty 5ti dnů odeslat
-posílám foto balíčku/štítku ze zásilkovny
-ručně vypisuji i Vaše údaje,kdyby se štítek odlepil,proto je požaduji,pokud nechcete,nevadí,záleží na Vás
=z důvodu Vašeho zájmu o zásilkovnu a mé neschopnosti placení přes tel.,jsem se rozhodla “touto cestou”,abych Vám vyhověla
(Hackeři mi napadli bankovní účet,proto mám blokované placení přes telefon - zásilkovna se dá pouze platit přes telefon, předem děkuji za pochopení)
Jsem Sagi, Sagvánek, mám 11 let, ale jsem ve skvělé kondici. Kdyby můj věk nebyl potvrzen v očkovacím průkazu, veterináři by mi odhadovali daleko méně.
Jsem přátelský, mazlivý, užívající si lidskou přítomnost s tlamkou od ucha k uchu. Ve všem Vám budu asistovat. Dle dočasné paničky jsem „zlatíčko, dobrá duše, která touží být se svým člověkem“. Hygienické návyky dodržuji, o samotě neničím, zprvu pláču, ale po chvíli se uklidním. Na vodítku umím, procházek si užívám, ale i dalších aktivit, i v autě jezdím rád. Manipulaci snesu. Psy i feny snesu, kočky proháním. Domov hledám pouze uvnitř.
Jsem kastrovaný, čipovaný, přeočkování mě čeká. Krev i srdíčko mám v pořádku. Užívám kloubní výživu. Podepisuje se smlouva a hradí poplatek.
Volejte na , od pondělí do soboty v čase 10 – 19 hodin. Neposílejte SMS ani jiné zprávy.
Dočasná péče Psí senioři v nouzi z.s. - Jesenice u Prahy.