vyléčil jsem si tinnitus
Počet nalezených inzerátů VYLÉČIL JSEM SI TINNITUS: 1000
prodám jedničkovou ovci. 282000km (do 250000km serviska) během roka a půl na autě děláno spousta věcí. stavitelný podvozek DTS,veškeré opravy a úpravy dělané během posledních 15000km
turbo k03s - 1.2bar
LUK spolková sada (setrvák,pritlacak a lamela přeložena na HDS)
přední desky Ferodo DS2500
rozvody s origo vodní pumpou
dekarbonizace,vyčištěný sací koš,
zrepasované řízení a nové servohadice
měněný blatník,přešitý volant,
Blaupunkt rádio,zesík a woofer,nově repro Hertz a Gladen v celém autě a tlumení
nový termostat,výfuk od turba v 76mm bez restrikcí,popsy od 3200otacek,velký cooler a vedení,karbonové sácí,iridiové svíce,nová lambda,benz.čerpadlo a filtr,měněna převodovka,uložení náprav,tlumičů,nové gufera na převodovce,budík turba..
do auta jsem se vysypal za rok a půl skoro za dvě kila..
je to diagnôza,ale snad jsem se vyléčil???? prodám nějKýmu šílenci:) auto je tvrdý na zapsaných r19 225/35,momentálně na novych zimakach Nokian
kdyztak volej pres den. auto ukazu,svezu.. jen vazni zájemci , na ceně se muzeme domluvit
Prodám grafickou kartu HP NVIDIA Quadro M4000, 8GB GDDR5
ve stavu jako nová, použitá ve workstation, kde ve finále nedělala nic, proptože na ni beží terminál, kde se připojuje vzdáleně a nebyl k ní ani fyzicky připojený monitor.
Grafika byla vyměněna za geforce 210 (protože bez grafiky stroj nenabootuje...).
Předání je možné osobně po domluvě ve Znojmě, také po domluvě můžu někam dovézt, ale určitě ji nebudu posílat na dobírku, z toho už jsem se vyléčil, pokud ji budete chtít poslat poštou tak po platbě předem, kdy Vám bude zaslána faktura k proplacení, stejně jako by jste kartu objednávali na eshopu.
popis ze shopu
Technické parametry
Dle využití: Profesionální
Grafický čip: Quadro M4000
Velikost grafické paměti [MB]: 8 192
Typ grafické paměti: GDDR5
Počet stream procesorů: 1 664
Šířka paměťové sběrnice [bit]: 256
Certifikace
NVIDIA GeForce 3D Vision-Ready: Ano
Chlazení
Chlazení: aktivní
Profil chladiče: 1-Slot
Fyzické charakteristiky
Délka karty [mm]: 241,3
Obecné
Dle využití: Profesionální
Zařaďte vyšší rychlost
Zrychlete 3D modely, vykreslujte složité scény a simulujte velké soubory dat v těch nejnáročnějších aplikacích pro vývoj produktů, při fotorealistickém vykreslování, zobrazování médií a zábavního obsahu nebo při simulaci/analyzování procesů. Pomůže vám k tomu ultra rychlá paměť GDDR5 8 GB a 1664 jader CUDA s paralelním zpracováváním dat, které jsou velmi vhodné pro prostředí CUDA nebo OpenCL.
Skvělý výkon nejen v grafice
Jednoslotová HP NVIDIA Quadro 4000 je vybavena paměti typu GDDR5, která disponuje širokou 256bitovou paměťovou sběrnicí. Jedná se o výkonnou grafickou kartu určenou zejména pro velmi rychlé pracovní stanice a vysoký výkon v grafických programech, kde je třeba vysokého rozlišení, a v CAD nebo DCC (Digital Content Creation) aplikacích.
Více jader, vyšší rychlost
Pro náročné výpočty je možné využít CUDA paralelní procesory. Nechybí ani podpora grafických nadstaveb a programovacích jazyků. Jmenovitě se jedná o Shader Model 5.0, OpenGL 4.5, DirectX 12, programovací rozhraní CUDA C, CUDA C++, DirectCompute 5.0, OpenCL, Java, Python a Fortran. Tato karta je určena pro rozhraní PCI-E Express 3.0 x16. Pro připojení k monitorům jsou k dispozici čtyři DisplayPort konektory. Grafická karta HP Quadro 4000 je kompatibilní s řadou pracovních stanic HP Z440, Z640 a Z840.
Variabilní připojení
Díky čtveřici konektorů DisplayPort 1.2 můžete současně připojit až čtyři monitory s rozlišením 4K nebo dva s rozlišením 5K. Současně je můžete snadno spravovat pomocí přiložených technologií NVIDIA Mosaic a NVIDIA nView.
Klíčové vlastnosti
Profesionální grafické řešení pro výkonné pracovní stanice, 1664 jader CUDA, 8 GB GDDR5 pamětí, 256bitová sběrnice, 4x DisplayPort 1.2. Podpora Shader Model 5.0, OpenGL 4.5, DirectX 12. PCI Express 3.0 x16. Rozměry karty činí 11,17 x 24,13 cm, hmotnost 475 g.
NABÍZÍM KNIHU Životem na zelenou (McConaughey). 1x čtená, zcela v pořádku, top stav. Velmi čtivá, zábavná, přitom jednoduše pochopitelná myšlenka autora, autobiografie. Kniha získala velmi kladná hodnocení. V případě zájmu pište prosím SMS, e-mail. Děkuji. Možno zaslat přes Zásilkovnu , Balíkovku (79Kč) nebo osobní odběr.
Více o knize:
Nekonvenční memoáry držitele Oscara jsou plné šťavnatých historek, originálních postřehů a neotřelých návodů, jak v životě dosáhnout větší spokojenosti. Ze svého života jsem si odkroutil už padesát let, z toho jsem se dvaačtyřicet roků snažil odhalit jeho tajemství a posledních pětatřicet si formou deníků zapisoval každou nápovědu, která by mi tu hádanku pomohla rozlousknout. Zaznamenával jsem si své úspěchy i pády, radosti i stesky, věci, nad kterými jsem žasl, i ty, u nichž jsem se nahlas zasmál. Pětatřicet let poznávání, ukládání do paměti, zkoumání, shromažďování a zapisování všeho, co mě cestou dojalo nebo povzbudilo. Poznámek o tom, jak žít čestně. Jak nepodléhat stresu. Jak se bavit. Jak méně ubližovat druhým. Jak nechat méně ubližovat sobě. Jak se stát dobrým člověkem. Jak dosáhnout toho, po čem toužím. Jak v životě nacházet smysl. Jak být víc sám sebou. Teprve nedávno jsem sebral odvahu si deníky prolistovat. Objevil jsem příběhy, které jsem zažil, lekce, jež mi život uštědřil a na něž už jsem zapomněl, básničky, modlitby, rady, ujištění o tom, na čem záleží, a spoustu drobných samolepek. Našel jsem spolehlivé téma, přístup k životu, který mi přináší uspokojení, kdysi i dnes: Pokud víte, jak a kdy se vyrovnat s životními výzvami — jak se poprat s nevyhnutelností —, pak se můžete těšit dlouhodobému úspěchu, nebo jak já říkám, ‚chytnout zelenou‘. A tak jsem si koupil jednosměrnou jízdenku do samotky v poušti a sepsal knihu, jež právě držíte v rukou: album, dlouhohrající desku, příběh mého dosavadního života. Shromáždil jsem v ní padesát let mých postřehů a ponaučení, pocitů a poznatků, pochval i potup. Ctností, skutečností a krás brutálnosti. Toho, co mi kdy prošlo, při čem mě přistihli, i toho, když jsem zmokl, neboť jsem se snažil tančit mezi kapkami deště. Doufám, že vám tahle medicína nepřijde moc hořká, že bude jako pár aspirinů, a ne jako cesta rovnou do špitálu, že to bude raketa na Mars, ke které není třeba pilotní průkaz, že to bude kostel, do něhož vás pustí i bez křtu, a že vám za slzami vyčaruje úsměv. Tohle je milostný dopis. Věnovaný životu. Je to také průvodce, jak chytit co nejčastěji zelenou — a jak si uvědomit, že i oranžové a červené se jednou změní na zelenou. Hodně štěstí.
Prodávám tuto Alfu s legendárním šestiválcem Busso, protože bych si rád časem pořídil vysněnou Alfu Giulia.
Do provozu: 2001
Najeto: 186xxxkm
STK+Emise: 03/2024
Olej měněn každých cca. 7-10tis km většinou Selenia 10W-60, když nebyla dostupná tak Shell 10W-60.
Auto bylo servisováno ve specializovaných servisech Alfa Romeo, zejména u pana Václavíka ve Vstiši a v Italmotori Praha.
Alfu vlastním pět let a za tu dobu jsem na něm vyměnil téměř vše, tak aby bylo vše v pořádku. Snažil jsem se dbát veškerých doporučení a věci řešit preventivně a zbytečně nešetřit na dílech. Většinu faktur za opravy mám.
Nedávno v ní byl vyměněn motor včetně přetěsnění, rozvodů, nové vodní pumpy a expanzky. V rámci výměny byla i repasována převodovka. Po nedobrždění na semaforech předloni bylo třeba vyměnit a přelakovat kapotu, nárazník a oba blatníky, v rámci této opravy jsem nechal celý vůz rozleštit a ochránit lak. Auto je aktuálně na zimních pneu Nokian, dám k němu i sadu letní Pirelli P Zero Nero. Když jsem auto kupoval bylo sníženo tak moc, že se s ním po českých silnicích skoro nedalo jezdit. Aktuálně tam tak jsou skvělé tlumiče Bilstein B6 v kombinaci se standardními pružinami, které lze případně vyměnit za pružiny Eibach, pokud vám nevadí nižší světlá výška. Pro jistotu jsem pod motor dal ještě nerezový ochranný kryt. Střední díl výfuku byl vyměněn za nerezový Ragazzon - fantastický zvuk! Na autě jsou také téměř nové brzdy, cca. před 30tis. km vyměněná spojka Valeo, nový chladič motoru a klimatizace, přední horní i dolní ramena a stabilizátory Febi, na autě pak byla zkontrolována a seřízena geometrie. Vzduchový filtr vyměněn za bavlněný K&N a před nedávnem jsem nechal přečalounit volant a hlavici řadící páky. V rámci interiéru jsem dal radio Alpine s konektivitou Bluetooth, nové koberce, nechal jsem opískovat okna kody a dokoupil roletu do kufru.
Nechal jsem taky kompletně zrevidovat a převařit veškeré zrezlé části podvozku a karoserie. Byly vyměněny prahy a zadní lemy a veškeré části podlahy, kde to bylo potřeba, mám k tomu i fotky. Dohromady to bylo cca 70 hodin práce, od té doby pravidelně před každou zimou nechávám podvozek ochránit, koroze tak již na autě je minimálně.
Co je potřeba udělat:
-Doplnit klimatizaci
-Časem asi vyměnit horní ramena (cca. 2tisíce kč za obě - Lemforder)
Mám to auto hrozně rád, vždy jsem se o něj staral a dělalo mi radost, rozhodnutí jí prodat pro mě není jednoduché. Jízdní vlastnosti jsou skvělé, zvuk je absolutně fantastický, jedna z nejlépe znějících a vypadajících V6, Nainvestoval jsem do ní odhadem přes 200 tisíc a myslím, že to je znát. Cena je takto nastavená podle aktuální nabídky na Evropském trhu. Auto nemusím nutně prodat a když už tak za takovou cenu, abych si prodej před sebou dokázal po všech těch investicích obhájit.
Alfa je k prohlednutí a projetí v Praze. V případě rychlého a férového jednání jsem ochotný dát slevu. Rád bych aby šla do dobrých rukou.
,,Ahojky všem, jmenuji se Magdalénka a hledám nový domov. Jsem mladá kočička, bude mi maximálně jeden rok a doposud jsem žádný domov neměla. Žila jsem venku na vesnici, kde jsem si jídlo musela zaopatřit sama, nevěděla jsem, kde v noci spát, aby mi bylo teplo a nic se mi nestalo, no zkrátka, nebyl to žádný med. Tento styl života moc ráda zapomenu, protože teď jsem již v bezpečí u své dočasné tety, která mě učí, jak být kočičkou a jak vůbec taková kočička v domově funguje. Ještě že jsem tak chytrá a učenlivá, že během pár dnů jsem snad skoro vše zcela bez problému pochopila, první den jsem věděla, že dvounožci budou moji parťáci, takže ihned jsem si k nim našla cestu a při první příležitosti jsem jim skočila do klína. Jsem opravdu moc milá holčička, která je vděčná za druhou šanci, miluju společnost lidí, hlavně když mě někdo mazlí, mohla bych být i se staršími a rozumnými dětmi. Hledám stabilní a milující rodinku, která mě bude považovat za právoplatného člena rodiny a zažijeme spolu spoustu zábavy a legrace. Těším se na vás, vaše Majda.“ Magdalénka je mladá kočička, věk odhadujeme maximálně do roka. Žila venku, ale i přesto je velice mazlivá a vděčná za jakoukoli pozornost či lidské pohlazení. V dočasné péči se aklimatizovala poměrně rychle, naučila se na zachůdek, objevuje svět hraček a her a někdy se chová jako malé zvídavé kotě. Je to zcela bezproblémová kočička, pro kterou hledáme zodpovědnou rodinku, která jí zahrne láskou, bude o ni pečovat, i o její srst, kterou je zapotřebí 1-2 x týdně vyčesat, aby se zabránilo tvořením dredů. V dočasné péči je bez dalších zvířátek, takže jak by s dalšími vycházela, nevíme, bylo by zapotřebí vyzkoušet. Ale předpokládáme, že vzhledem k její nekonfliktní povaze by ani v tomto neměl být problém. Majda je velice živá a hravá, potřebuje spoustu pozornosti, pokud se dost nevyřádí, bude vás ráno budit a pobízet ke hře, protože her není nikdy dost. Majda je kastrovaná, odblešená, odčervená, vakcinovaná, negativně testovaná a očipovaná. Do adopce půjde po předchozí návštěvě, po dohodě s její dočasnou tetou, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku, nachází se v Praze. Info o vás pište na mail dipu@ nebo volejte na tel
Dobrý den nabízím k prodeji Minibagr Komatsu PC07-2 o vaze 1,6T r.v. 2001.Mimoose kopaní , vyvod na kladivo nebona svahovku .Bagr je plně funkcní jsem s ním velice spokojeny koupil jsem si na stavbu domu ale už mám hotovo a dál nepotřebuji a rad ho poslu dál kde uděla další spoustu práce . Je to stary bagřík bez žádne zbytečné elektroniky takže žádný problem jsem s ním neměl.V letě 2021 komplet přetesneny všechny pístnice . Na jaře roku 2022 se převrtala a přecěpovala komplet ramena (samozřejmě i nova pouzdra ) i s kozlikem a zadní radlickou ,upravoval jsem rameno abych tam mohl namontovat nový mechanický rychloupinák (CAT 301) díky kterému jsem převařil všechny lopaty ktere dám k tomu a to je svahovacka,a podkopovka 30cm a 45cm takže výměna lopat je pohoda .Měnil jsem take komplet všechny hadice i od Joystiku,k hlavnímu čerpadlu k otoci proste uplně všechny,byla sundana kabina daval jsem nové plexi do dveří které bylo už žlute a spodní čast předního skla ktere když jsem to kupoval tak chybělo . Daval jsem nove světla , všechny filtry i v olejové nádrží a podavací palivové čerpadlo .Nový vodní chladič , žhavící svíčky ,vyčištěno sání , vyčištěná palivová nadrž a zprovozněn ukazatel paliva . Bagr má zhruba 4000hodin akorát když jsem to koupil tak mi počitadlo nefungovalo ale ted na jaře jsem to opravil a už funguje . Vady o kterých vím ale nijak mě to neomezovalo při používání : Paky na pojezd nefungují stejnomerne (aby to jelo rovne jednu páku musím posunout více dopředu oproti té druhé ) ,ale zkoumal jsem problem a není to v rozdelovaci ale vyložene na uložení těch tahel od těch ovladacích pák které mají vůli. už se mi ale to řešit nechtělo.Nový břit na svahovce Platí do smazaní . O cene se da jednat
Prodám Peugeot 407 2.0 HDI RHR.
R.v. 2005
Najeto zhruba 233 000 km
Stav tachometru 371 500 km
Auto jsem koupil asi před rokem, vizuálně se mi líbilo, ocenil jsem hlavně absenci koroze a to včetně podvozku a nosníků. Protože jsem delší dobu nemohl nic tak pěkného sehnat, vzal jsem tedy diesela, což byla asi na mých 16 km do práce chyba a tak jsem se rozhodl jej dát pryč.
Za ten rok co auto mám jsem nechal dělat hromadu věcí, aby to auto bylo technicky v pořádku. Hned na začátku tedy rozvody včetně vodní pumpy, spojková sada včetně setrvačníku, silentbloky předního spodního ramene + tyčky stabilizátoru, termostat. Před zimou jsem zjistil i žhavicí svíčky, tak jsem je vyměnit (nic moc práce, dal jsem Densa, aby už to nikdy nikdo dělat nemusel) a při tom jsem i preventivně pročistil EGR. Je tam i nový startér, brzdové destičky vpředu + nějaké detaily. S DPFkem jsem za ten rok žádný problém neměl, eloys je podle diagnostiky v nádržce ještě dostatek. Na tachometru je o něco vyšší číslo oproti realitě, protože byl kvůli displeji předchozím majitelem měněn tachometr z vrakáče s vyššími km - doloženo ve fotkách. Nechat ho ztočit na odpovídající se mi nechtělo už jen kvůli potenciálním problémům na STK.
Výbava je taková střední, sedačky látkové, panorama střecha funguje, dešťový senzor a klimatizace taky. Jsou k tomu 2 ještě slušné sady kol na alu 17" a takovou lahůdkou je Android autorádio s navigací ( + Sygic), MP3 a online diagnostikou Torque.
Jsem si vědom, že je uvedená cena nadprůměrná, ale zas za ni dostanete dvě sady kol, auto po celkem slušném servisu s pěkným novým android rádiem s navi a aktuálními mapami.
Je možná i výměna za benzínové auto. Nebráním se ani autu na plyn.
Preferuji první kontakt mailem, případně SMS. Bazary nevolat!
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'
Ahoj, jmenuji se Maxík. Dost z vás mě už nejspíš zná, jelikož jsem v útulku bohužel něco přes rok. Jsem šestiletý kříženec pasteveckého psa s typickou povahou pro toto plemeno. Vážím kolem padesáti kilo. Jsem tedy pěkný obřík. Když mě do útulku dovezl můj páníček, stál jsem sotva na nohou. Byl jsem velmi vyhublý a kvůli bolestem jsem neměl skoro chuť k jídlu. Žil jsem v panelákovém bytě v Praze. Co Vám budu povídat, to není úplně TOP pro středoasiata, ale bohužel ani v útulku nejsem úplně spokojený. Díky hodným dárcům mi v útulku postavili speciální kotec s větším výběhem. Mám se celkem dobře, ale chtěl bych ještě zažít svůj domov s velkým D. Hlídat zahrádku……juuuuu, to by bylo úplně pro mě. Teď Vám povím něco k mé povaze. Z počátku jsem nedůvěřivý, ostražitý a trochu naháním i hrůzu. Hlídám si svůj kotec a jídlo. Ale když Vás poznám, jsem neskutečný mazel, hračička. Tety říkají prý takové přerostlé miminko. Užívám si kontakt s lidmi, lehám si před nimi na záda a chci se mazlit. Mám v sobě tolik lásky, ale omezenou možnost ji někomu předávat. Hrozně rád se přetahuji o pletenou hračku, řeším hlavolamy, cvičím prvky agility. Zvládám dokonce i pár tanečních triků. Zkrátka jsem šťastný, když se mi člověk věnuje a postupně mě učí nové věci a zpestřuje mi pobyt v útulku. Pomocí pamlsků si mě velice rychle získá i naprosto cizí člověk. Mám přetrhané vazy v kolenou. Beru léky a CBD kapičky, které mě zbavují bolesti, a tak mě toto zranění, které mám již několik let nijak zvlášť neomezuje v pohybu. Operace je v mém případně kontraproduktivní. Rozhodně se však necourám, dokážu držet svižné tempo. Přizpůsobím se tomu, kdo mě zrovna venčí. Mám moc rád fenečky. Tety mě seznámily jak s jejich fenečkami, tak třeba i s naší útulkovou kavkazačkou Bathshedou. Řádíme, hrajeme si a už jsme byli i na procházce. Aby to nebylo pro mě jednotvárné, chodím ven i s cizími lidmi a psy. Pokud není můj psí kamarád stejného pohlaví vznětlivý, nemám problém se s ním též skamarádit. Zvládám již i běžnou manipulaci veterináře, očkování, odběr krve a také cestování v autě. Naskočím však pouze do většího nákladového prostoru – pick upu. Nejsem schopen vlézt do kufru auta. Menší prostor je pro mě problém – jsem holt asi klaustrofobik. Pokud najdu v člověku oporu, jsem oddaný pes, tak jak se k středoasiatovi patří. Nemáte u sebe pro mě volné místečko?
Do adopce odejde očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči, s podmínkou kastrace. Zájemce prosíme o vyplnění adopčního dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim.
Tel:
Ahoj, jmenuji se Maxík. Dost z Vás mě už nejspíš zná, jelikož jsem v útulku bohužel něco přes rok. Jsem šestiletý kříženec pasteveckého psa s typickou povahou pro toto plemeno. Vážím kolem padesáti kilo. Jsem tedy pěkný obřík. Když mě do útulku dovezl můj páníček, stál jsem sotva na nohou. Byl jsem velmi vyhublý a kvůli bolestem jsem neměl skoro chuť k jídlu. Žil jsem v panelákovém bytě v Praze. Co Vám budu povídat, to není úplně TOP pro středoasiata, ale bohužel ani v útulku nejsem úplně spokojený. Díky hodným dárcům mi v útulku postavili speciální kotec s větším výběhem. Mám se celkem dobře, ale chtěl bych ještě zažít svůj domov s velkým D. Hlídat zahrádku……juuuuu, to by bylo úplně pro mě. Teď Vám povím něco k mé povaze. Z počátku jsem nedůvěřivý, ostražitý a trochu naháním i hrůzu. Hlídám si svůj kotec a jídlo. Ale když Vás poznám, jsem neskutečný mazel, hračička. Tety říkají prý takové přerostlé miminko. Užívám si kontakt s lidmi, lehám si před nimi na záda a chci se mazlit. Mám v sobě tolik lásky, ale omezenou možnost ji někomu předávat. Hrozně rád se přetahuji o pletenou hračku, řeším hlavolamy, cvičím prvky agility. Zvládám dokonce i pár tanečních triků. Zkrátka jsem šťastný, když se mi člověk věnuje a postupně mě učí nové věci a zpestřuje mi pobyt v útulku. Pomocí pamlsků si mě velice rychle získá i naprosto cizí člověk. Mám přetrhané vazy v kolenou. Beru léky a CBD kapičky, které mě zbavují bolesti, a tak mě toto zranění, které mám již několik let nijak zvlášť neomezuje v pohybu. Operace je v mém případně kontraproduktivní. Rozhodně se však necourám, dokážu držet svižné tempo. Přizpůsobím se tomu, kdo mě zrovna venčí. Mám moc rád fenečky. Tety mě seznámily jak s jejich fenečkami, tak třeba i s naší útulkovou kavkazačkou Bathshedou. Řádíme, hrajeme si a už jsme byli i na procházce. Aby to nebylo pro mě jednotvárné, chodím ven i s cizími lidmi a psy. Pokud není můj psí kamarád stejného pohlaví vznětlivý, nemám problém se s ním též skamarádit. Zvládám již i běžnou manipulaci veterináře, očkování, odběr krve a také cestování v autě. Naskočím však pouze do většího nákladového prostoru – pick upu. Nejsem schopen vlézt do kufru auta. Menší prostor je pro mě problém – jsem holt asi klaustrofobik. Pokud najdu v člověku oporu, jsem oddaný pes, tak jak se k středoasiatovi patří. Nemáte u sebe pro mě volné místečko?
Do adopce odejde očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči, s podmínkou kastrace. Zájemce prosíme o vyplnění adopčního dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim.
Tel:
Dobrý den,
Je mi 19 let a nabízím možnost výpomoci u koní v měsících červen, červenec, srpen a září. Tento rok dělám maturitu a chtěla bych získat více zkušeností v jezdectví před nástupem na vysokou školu. Jezdila jsem 5 let, v anglii pod trenérem, ale jen rok jsem chodila k lepší trenérce, kde se mi i více věnovali. Jezdila jsem i western a pár let i pravidelně bez sedla. Spoustu věcí jsem se bohužel naučila stylem pokus/omyl a neměla jsem nikdy možnost trenéra, který by se věnoval pouze mě.
Proto toto léto nabízím dojezd v okolí Praha či Příbram. Mám řidičský průkaz a jsem schopna dojíždět. Mohu vypomoci i doma, pokud máte ustájené koně u Vás a potřebujete někoho na domácí práce. Jsem schopna u Vás být většinu dne a pracovat výměnou za trenéra a nejlépe i trochu teorie.
Jezdila jsem i složitější koně, nebojím se jich, ale ráda bych se něco naučila a nemyslím si, že bych Vašemu složitějšímu koníkovi byla významně přínosná. Ovšem jsem schopna s ním pracovat, pokud si to vyžádáte a například ho vzít na chvilku na práci ze země apod., aby se vyblbnul.
Prosím, u koní jsem nemohla být již teď druhým rokem, tak mi možná bude chvilku trvat, než se do všeho dostanu, ale jsem pracovitá a hlavně k sobě i koním trpělivá.
Pište na uvedené číslo
,,Znáte takové to přísloví, mít na růžích ustláno? Já ho bohužel neznám. Celý můj život byl velice nestabilní, jistě i dost náročný, ale přece jen i já jsem dostal druhou šanci a věřím, že vše zlé jsem si již v životě vybral a nyní mě čeká jen to dobré. Jmenuji se Trup, Trupík, Pan Trup, bude mi jedno, jak mě budete oslovovat, hlavně když mi dáte šanci a budete mě milovat takového, jaký jsem. Jsem starší kocourek s takovým netradičním hendikepem – nemám zadní nožičky. Ale nemusíte se děsit, dokážu fungovat jako zcela běžná kočička, jsem soběstačný, vylezu i na škrabadlo a nemám žádné potíže s tím spojené. Nikdo neví, jak se mi toto přihodilo a já neumím mluvit, abych svůj životní příběh vyprávěl. Jistě jsem nějaký domov měl, ale byl jsem nalezen u stájí, kam jsem chodil přespávat a nikdo mě najednou nehledal. Vzal si mě k sobě hodný pán, kterému nebyl můj osud lhostejný, ale neporozuměl jsem si s malým hlasitým dítkem, které mě dost děsilo. Putoval jsem tedy ke své nynější dočasné tetě, kde začínám nabývat na sebevědomí, ale rozhodně potřebuju ještě nějaký ten čas. Nyní jsem plně oddaný své tetě, k cizím lidem si hledám cestu trochu pomaleji, ale jakmile mi nabídnete citlivý a empatický přístup, jistě si k sobě i my cestu najdeme. Věřím, že i přes můj menší vizuální hendikep najdu mezi vámi milovaného člověka, kterému bude jedno, jak vypadám, ale bude chtít citlivého společníka, kterého ve mně jistě časem najde. Neztrácím naději, váš Trupík.“
Trup je starší cca 11 letý kocourek, kterému chybí zadní nožky, což může znít děsivě, ale má je zcela zahojené a nečiní mu v pohybu větší problémy. Funguje zcela normálně, nevíme, jak se mu to stalo, ale jistě neměl život jednoduchý a nyní si užívá klidné péče, kde má vše potřebné k dispozici. Hledáme klidný milující domov bez malých dětí, ze kterých má strach. Vychází i s dalšími zvířátky, takže v novém domově může doplnit již nějakou zvířecí smečku. Je velice citlivý, zpočátku opatrný, ale jakmile si zvykne a zjistí, že mu nic nehrozí, přijde si pro pohlazení a bude spokojeně odpočívat na škrabadle a sledovat vše, aby mu nic náhodou neuteklo. Do nového domova může jak do bytu, tak do domečku se zahrádkou bez možnosti vycházení, maximálně zabezpečený výběh či zabezpečený balkon.
Trup je kastrovaný, testovaný, je odblešený, odčervený, vakcinovaný a očipovaný. Nachází se u Turnova. V případě zájmu napište více informací o sobě na email dipu@, nebo volejte rovnou jeho dočasné tetě na tel – 771156
,,Jmenuji se Denny a jsem mladý roční energický pejsek, který hledá své nové doma. Jeden domov jsem už měl, ale bohužel jsem se časem okoukal a už mě doma nechtěli. Putoval jsem ke svojí tetě, kde jsem se na nové lidi a nové prostředí zprvu moc netvářil, ale během jednoho dne jsem zjistil, že mi tu nic nehrozí a nyní si užívám každého dne, kdy můžu s tetou a se svým psím kámošem dovádět. Jsem prý velice chytrý a poslušný, takže by se mi jistě líbila nějaká aktivní rodinka, která by se mnou i nadále pracovala a mohli bychom spolu zažívat spoustu zábavy. Z cizích lidí jsem sice trošku vystrašený, někdy si i něco zabrblám, ale moc dlouho mi to nevydrží a jakmile zjistím, že má někdo něco dobrého a chce být se mnou kámoš, tak se nechám po čase přemluvit. Teta říká, že je ze mě teď obrovský mazel, který miluje další pejsky, dříve jsem byl i s kočičkou, takže i na ty jsem zvyklý. Vycházím hezky i s dětmi, které vědí, jak se k pejskům chovat, zkrátka jsem velký pohodář, jen zpočátku trochu bojínek, tak s tím je nutno počítat. Být sám doma se mi zatím moc nezamlouvá, trošku si popláču, ale s tetou už na tom společně pracujeme a věříme, že časem tento nešvar odnaučíme. Váš Denny.“
Denny je roční pejsek, kterého se jeho původní rodina vzdala. Jedná se pravděpodobně o křížence shiby a zlatého retrívra, je to střední pejsek a váží necelých 18 kilo. Při příjezdu do dočasné péče se hodně bál, párkrát ukazoval zoubky, ale nejedná se o nějakou agresi, jen strach z neznáma, po jednom dni, kdy zjistil, že mu nic nehrozí se z něj stal obrovský mazel, který si užívá přítomnost svého člověka. Miluje pohyb, procházky, aportování, takže by se jistě hodil do aktivnější rodinky, mohl by se hodit i na nějaké psí sporty, je velice chytrý a učenlivý. Doma za přítomnosti svého pana je hodný, bezproblémový, když zůstává sám, chvilku může zpočátku vít, ale je zapotřebí odchody trénovat, aby si zvykal. Jinak je to nekonfliktní pejsek, který krásně vychází s dalšími psy, dříve žil i s kočičkou, takže za další zvířecí společnost v novém domově by se jistě nezlobil. Hledáme tedy zodpovědnou a aktivní rodinku, která zpočátku poskytne Dennymu čas, aby si zvykl, rozkoukal se a pak získají nejvěrnější a nejmazlivějšího parťáka pod sluncem.
Denny je odblešený, odčervený, očipovaný, vakcinovaný a kastrovaný.
Do adopce půjde po přechozí návštěvě, po dohodě jeho dočasnou tetou, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku, nachází se v Praze. Info o vás pište na mail : dipu@, nebo tel :
,,Jmenuji Timmy, jsem 4 letá klučičí špagetka a začínám se poohlížet po nové rodince. Svůj domov jsem už měl, ale panička nebyla zodpovědná a neposkytovala mi takovou péči, kterou jsem potřeboval. Přijel jsem zanedbaný, se záněty kůže, svědělo mě celé mé malinké tělíčko, které bylo místy zcela olysalé, taktéž jsem měl zánět v očích i uších. No zkrátka bylo to strašné, drbal jsem se od rána do večera, ale postupem času na tuto hrůznou část života zapomínám, protože od té doby, co jsem u své dočasné tety, se vše změnilo, a to jen k lepšímu. Navštívil jsem doktora, který mi nasadil speciální dietu, přidal i speciální šampon, kterým mě teta vzorně koupe, kape mi do oušek kapičky a nyní jsem na tom o mnoho lépe, a tak si konečně začínám užívat toho bezstarostného psího života. Jsem obrovský mazel, miluju svého člověka, kterého věrně následuju, budu s vámi kdykoli a kdekoli, hlavně abychom byli co nejvíce spolu. Miluju hry všeho druhu, hračky, pískací, ale budu nadšený i když mě vezmete třeba někam na výlet, protože jízdu autem zvládám taktéž na jedničku. Jsem zcela bezproblémový pejsek, který se už nemůže dočkat své nové rodinky, pro kterou jistě budu skvělým a věrným parťákem. Váš Timmy.“
Timmy je 4 letý kříženec jezevčíka, který k nám přijel od nezodpovědné majitelky, která neřešila jeho zdravotní problémy ve formě různých zánětů po těle, které došly do fáze, že ho svědělo opravdu celé tělo. Nyní je jeho stav stabilizován, je zaléčen, ale opatření budou potřebná i do budoucna, kdy veškeré vyšetření u dermatologa v Praze na klinice Ivet zajišťujeme my. Má speciální dietu, kterou je taktéž zapotřebí dodržovat, jinak nemá další komplikace a nyní si bez svědění a bolesti začíná konečně užívat života. Timmy je veselé a umazlené zlatíčko, které vás bude láskyplně následovat, bude se k vám tulit na gauči i v posteli, celý den by klidně vyžadoval mazlení a drbání, to je nejspokojenější. Hledáme milující rodinku, která Timmyho zahrne láskou, nepohrdne ale ani procházkám a výletům, které si taktéž moc užívá. S ostatními pejsky vychází víceméně dobře, ale v novém domově může být jako jedináček, protože je na něm znát, jak si užívá tu pozornost a lásku člověka jen pro sebe, což se mu doposud asi příliš nedostávalo. Kočičky v novém domově taktéž nedoporučujeme, má velké tendence je prohánět. Timmy by mohl do rodiny s dětmi pouze staršími a rozumnými, které vědí, jak se k pejskům chovat. Jinak je zcela bezproblémový, na procházkách chodí na vodítku vzorně, doma je 100% čistotný.
Timmy váží 5 kilo, je kastrovaný, odblešený, odčervený, očipovaný a vakcinovaný.
Do adopce půjde po předchozí návštěvě, po dohodě s jeho dočasnou tetou, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku, nachází se v Býkovicích u Brna. Info o vás pište na mail : dipu@, nebo tel :
Z rodinných důvodů prodávám svoji Audi A4 Avant, 2009, 2,7 TDi, 140kW.
S autem jsem nikdy neměl žádné vážné problémy, jde krásně za plynem, nikde nic nebouchám nechrastí. Má už cosi nalítáno (303…tis km), ale přede jak hodinky. Rozvody jsem zatím neřešil, má to řetěz, tak jsem to nechal být, dokud se neozvou. ????
Neduhy na autě jsou spíše kosmetické, kapota by zasloužila přelakovat, když jsem jí kupoval v DE, tak byla na předku rezavá, tak jsem jí rychle stříknul jen sprejem a bohužel jsem si na to zvyk a byl líny to nechat přelakovat ???? ale furt mě to tam štve.
Mám k tomu 2x alu kola originál Audi a jedny plecháče. Jednou jsem prorazil gumu, tak mi kamarád mechanik dovezl plecháč, ať dojedu, tak jsem si je nechal na dojetí přes zimu. Jinak servisováno vždy u jednoho automechanika, který taktéž má Audi a věřím, že tomu opravdu rozumí – jsem s ním spokojený.
Vybavení a technické údaje:
- Má odnímatelné tažné zařízení.
- Převodovka manuál
- ABS, BAS, EBD, ETC, ESP
- Kontrola tlaku v pneumatikách
- Sportovní podvozek
- Tempomat
- Auto. Klimatizace
- Tónovaná skla, zatmavená skla vzadu
- Sportovní paket 3x S line
- Vyhřívaná sedadla
- 2x klíče
- Navigace, mapy jsou tuším z roku 2018, pak už jsem je znovu neaktualizoval, nepoužíval jsem ji – raději mám mapy v mobilu
- Roleta v kufru i síť
Teď je jinak auto na těch plecháčích ????ještě před prodejem auto projde kontrolou v servise.
Ke koupi Vám nabízím můj vůz Škoda Kodiaq 4x4, 2.0TDI 140 kW, DSG, Sportline. Aktuálně najeto cca 82.000 km.
Do provozu byl uveden 8/2018.
Jsem třetí majitel, vůz byl pořízen v ČR jako nový.
Odpočet DPH.
Kodiaqa jsem kupoval od majitele společnosti PD Solutions, který jej využíval jako rodinné auto.
Při koupi jsem postupoval s maximální pečlivostí. Předkupní kontrolu provedl Matěj Horňák ze společnosti Výběrová auta. Stav vozu ohodnotil jako bezchybný.
Druhou fázi předkupní kontroly pak provedl Adam Lefner ze autorizovaného servisu AUTO OPAT.
Po kompletní rešerši jsem dostal zelenou ke koupi.
Předkupní protokol rád zašlu. Taktéž doložím pětihvězdičkový certifikát od Cebia.
O auto jsem se příkladně staral, zejména si potrpím na dodržování veškerých zásad slušného chování k dieselovému vozu (žádné závodění za studena, dochlazování turba, regenerace DPF atp.)
Ihned po koupi jsem nechal preventivně udělat rozvody, vyměnit olej v motoru, DSG převodovce i v haldexu.
Zároveň jsem nechal vyměnit všechny filtry. Při přezutí na kol jsem pak nechal udělat geometrii.
V roce 2019 byl opravován předek vozu. Náklady na opravu činily cca 40.000 Kč. O této záležitosti jsem věděl už před koupí a tak jsem vše nechal zkontrolovat mechanika Matěje Horňáka, který mi potvrdil, že škoda nebyla velkého rozsahu a že je vůz naprosto ok.
Z výbavy vozu mi dělala radost kamera 360 stupňů, vyhřívání předních i zadních sedadel, vyhřívaný volant, virtuální kokpit, hlídání mrtvého úhlu, apple carplay, Soundsystém Canton včetně subwooferu, bezklíčové ovládání (keyless), dálkově ovládané, elektrické dveře kufru, navigace, dešťový senzor, vyhřívané přední okno, Front asist, Asist. vyparkování.
Bez problému lze ještě dokódovat lane assist, rozpoznávání značek, dynamic light assist.
Příjemné jsou také sportovní sedačky v alcantaře, či černá stropnice.
Ohledně vad, bohužel se najde kosmetika - škrábanec od vandala u pravého předního světla. Nicméně to není nic, co by se nedalo opravit.
Je to auto s duší, které udělá někomu spoustu radosti.
Dodnes si vybavuji pocit zahoření, když jsem vůz poprvé uviděl naživo. Prodávám z důvodu pořízení nového vozu. Jdeme nakonec do většího.
Cena s DPH: 839.000 Kč
Cena bez DPH: 693.388 Kč.
Pro neplátce možná dohoda.
Děkuji,
René Muška
‼ NABÍZÍM ONLINE DOUČOVÁNÍ PRO DOSPĚLÉ, DĚTI A STUDENTY ‼
Anglicky mluvím přes 25 let, z toho jsem 9 let strávil v zahraničí. Mám v angličtině vystudované dva tituly v Holandsku a pracoval jsem pro mezinárodní firmy jako je Heineken a Philips, takže mám zkušenosti jak s praktickou, akademickou tak i profesní angličtinou. Doučoval jsem angličtinu už v Česku pro děti na úrovni základní školy, ale také vysokoškolské studenty v Jižní Koreji.
Nabízím pomoc jak s gramatikou, praktickou angličtinou pro denní konverzace tak i profesní angličtinou, či poslechem obtížnějších textů. Pomůžu vám nejen s angličtinou jako takovou, ale i jak urychlit celý proces učení se angličtiny. Jsem schopný vás připravit na testy angličtiny jako je IELTS nebo TOELF, sám jsem tyto testy podstoupil a také jsem pomáhal jiným studentům, jak je úspěšně absolvovat. Co se týče studentů základních a středních škol, mám zkušenosti s učebnicemi Headway a Project, ale jsem schopný vyučovat i podle jiných učebnic.
Používám metodu 'škola hrou', aby si moji studenti i užili těchto hodin, a užívám interaktivní nástroje pro osvojení slovní zásoby jako je Anki nebo Quizlet. Aplikuji individuální přístup ke každému studentovi a snažím se vyučovat podle zájmů studenta tak, aby vás hodiny bavily a aby vám přístup výuky seděl. V případě zájmu jsem schopný i lekce nahrávat a posléze nahrávku nasdílet.
Jsem flexibilní co se týče délky a času lekcí. Nabízím první lekci o 30 minutách zdarma. Moje cena za hodinu je 395,- Kč, ale pokud si to nemůžete dovolit, jsem ochotný vám dát slevu.
Neváhejte se na mě obrátit v případě jákýchkoliv otázek, rád vám je zodpovím!
Můžete mě zkontaktovat přes email karel.jenis@
Těším se na případnou spolupráci
Prodávám Opla Zafiru B, jedna se o benzín 1.6 rok výroby je 2007.
Vozidlo vlastním zhruba 2 roky. Koupil jsem jej se záměrem cestovat, ale z plánu sešlo. Vozidlo jsem dal to dobrého technického stavu.Lak je v běžném stavu, uměrnému věku a městskému parkovišti.
Zde je soupis co se vše dělalo: koupil jsem nové zimní a letní pneu ( letní jsou na ALU )
Provedl nové STK a to je aktuálně do 7 měsíce 2023 - v pořádku projde znovu - nemá technické vady.
Vyměnil jsem katalyzátor + celý výfuk, baterii, zadní brzdy i se třmeny, spojka, klima kompresor, oba chladiče jak vodní tak pro klimatizaci. Aby vozidlo trochu vypadalo, dostalo nové přední světla. Karosářsky se opravoval rožek prahu a kousek zadních dveří. Vozidlo jsem opatřil foliemi na oknech - ale pokud se Vám nelíbí není problém dát dolu - já osobně nemám rád když mi někdo do auta kouká. Poslední úprava byla montáž tažného zařízení + výměna zpětného zrcátka za nové, krásné a čitelné. Vozidlo jsem se vždy snažil udržovat čisté. Jsem nekuřák. Vozidlo je vedeno jako 7- místné a ty dvě místa jsou plně schovatelné do podlahy, takže se o prostor neokradete ???? Vozidlo jsem chtěl mít 100% takže jsem spoustu věcí vyměnil, v konečném součtu je to více než za kolik vozidlo chci. Za vozidlo bych tedy chtěl 85 tisíc, když se proveden asi výměna těsnění pod hlavou. Vozidlo je plně funkční jen občas se ztrátí voda ( jen pod čidlo v nádržce ne všechna) … občas ne. Když se ztratí, doleje se půl litru za měsíc - to se mi už řešit úplně nechce, takže bych spíše slevil na 75 tisic a nový majitel si dořeši.. je možné že to bude nějaka prkotina a ne třeba těsnění.Jsem z Ostravy
Číslo na mě.
SPZ: 2TA 9459
VIN: W0L0AHM7549176
Dobrý den,
prodávám, s těžkým srdcem, svoji enduro motorku Beta RR 125 2T 2018, jelikož mi brzy bude 18 a chci si koupit auto.
Motorku jsem koupil rok a půl zpět a během té doby prošla mnoha úprav.
Koupil úplně nové černé plasty, polepy z , vyměnil jsem většinu šroubů, motorku jsem kompletně odstrojil a nechal nalakovat rám na šedou barvu a motardy na černou. Koupil jsem nové zadní světlo s osvícením SPZ a odnímatelné blinkry. Koupil jsem úplně nové kvalitní pneu na enduro i na motardy. Nechal jsem si přetryskovat karburátor, jelikož dělal problémy. Koupil jsem úplně novou řetězovou sadu a než jsem ji stihl namontovat tak mi na 227 motohodinách zadřel motor. Motor jsem dal na kompletní repas a vše kromě převodovky, která je v excelentním stavu, bylo vyměněno. Momentálně má motorka najeto 229 motohodin. Motor stále zajíždím, aby dalším majitelům vydržel v top stavu.
Vše, co se na motorce dělalo, jsem schopen dokázat fotky a videi, dokonce i všemi starými díly, u většina věcí i faktury.
- Komplet nové plasty a polepy, staré plasty používané do terénu
- Nové koleno motoru
- Přestřik rámu a kol
- Nové osvětlení a blinkry
- Nové sety pneu
- Najeto 229 mth a na novém motoru pouze 2 mth
- Excel ráfky na motardech
Při rychlém jednání možná domluva na ceně.
Cena s DPH - 179080.
Prodam Audi A5 3.0 TDI Quattro
rok 2009
chip na 300PS
KM 328000 najeto.
Dva klice, automat, technicka delana.
koupil jsem toto vozidlo od predchoziho majitele, vozidlo mělo zavady ktere jsem resil a nechal zaplatit v servisu celkem jsem tam zaplatil 100000kc. Nemel jsem letni kola, koupil jsem MICHELIN za cenu 25000kč ktere prodavam v cene. Kola nebyli v technickem prukazu Alu 20. adekvatne jsem to vyridil a nyni kola Alu 20 jsou napsane v technickem prukazu. Jeste se rozbilo topeni uvnitr vozu, topeni jsem koupil a nechal vymenit. Prilozim do fotek dve faktury ktere jsem zaplatil za opravu. po koupe vozidla jsem uz zaplatil kolem 130000kc. Vozidlo perfektne funguje, jedine co nyni vyzaduje predni brzdove desticky a koupit mrizku do narazniku. uz jsem je shanel, meli by byt konec brezna ale bez mlhovek.
Vozidlo prodavam, jelikoz vozidlo uz nepotrebuji mam sluzebni.