vyřezávací kotouč na dřevo - strana 37
Počet nalezených inzerátů VYŘEZÁVACÍ KOTOUČ NA DŘEVO: 1000 - strana 37
Prodám segmentový diamantový kotouč zn.RECA Diaflex,na beton atd,díra25,4/30,průměr 450mm,nový 2ks ,výška segmentu 10mm
Prodám lavici Marcy na posilování včetně činek, 2x jednoručka po 20 kg, 2x kotouč 2,5 kg, 2x kotouč 1,25 kg. Pruměr vnitřní díry 2,5 cm. Lavička je polohovatelná D-116 cm, Š- 30 cm, V- 45 cm. Kotouče originál litinové Leoko.
Prodám použitý přední brzdový kotouč ze Suzuki RMZ průměr 250 mm...jen osobní odběr a jen volat...na SMS nereaguji.
JURATEK REN103 BRZDOVÝ KOTOUČ PRO VOZY:
RENAULT 5006150,5010 216 437,5010 422 593,
5010216437,5010422593
Prodám papírové podložky které se dávají mezi brusný kotouč a přírubu. Rozměry v mm viz. fotka. Cena 5,-Kč za kus.
CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
Prodám bytelný kovový rám na cirkulárku, kryt na kotouč, mám i hřídel a vypínač, nemám čas jí sestavit.
Vhodné pro kutila, který poskládá a zprovozní.
Cena za rám s chráničem na kotouč 1200,- Kč.
Prodam NOVY - BRUSNY KOTOUČ - CARBORUNDUM -ELEKTRIT - BENATKY NAD JIZEROU
250 x 20 x 76 mm
NEPOUZITE
Prodam NOVY - BRUSNY KOTOUČ - BILY -CARBORUNDUM -ELEKTRIT - BENATKY NAD JIZEROU 248 x 20 x 76 mm NEPOUZITE
PRI ODBERU VICE KUSU CENA DOHODOU
Prodam NOVY - BRUSNY KOTOUČ - RUŽOVY - CARBORUNDUM -ELEKTRIT - BENATKY NAD JIZEROU 350 x 100 x 275 mm NEPOUZITE
Odhazovací 15kg Bumper kotouč žlutý .
Středový otvor 51mm .
Kotouče su vhodné pro domácí nebo klubové profesionální využití .
Osobní vyzvednutí na prodejně Praha 4.
Brusný kotouč 3M Scotch-Brite Roloc 75x6 6A MED z lisované netkané textilie se používá k odstraňování otřepů, na vyhlazování a snížení drsnosti povrchu na všech materiálech. Je obzvláště vhodný k odhrotování nerezové oceli.Mám 7ks.Cena za kus 75Kč+ zásilkovna na dobírku 102Kč,při platbě předem 79Kč.
Brusný kotouč 3M Scotch-Brite Roloc 75x6 2A MED z lisované netkané textilie se používá k odstraňování otřepů, na vyhlazování a snížení drsnosti povrchu na všech materiálech. Je obzvláště vhodný k odhrotování nerezové oceli.Mám 8ks.Cena za kus 75Kč+zásilkovna, na dobírku 102Kč,při platbě předem 79Kč.
KTM 1290 Super Duke R, r.v. 2022, koupená nová v květnu 2022 v KTM Mladá Boleslav za 489 900 Kč v maximální konfiguraci + TECH PACK! Motocykl je ve stavu naprosto nového kusu, navíc dokoupen kompletní TECH PACK (který obsahuje TRACK PACK, QUICKSHIFTER +, MSR motor slip regulation, Adaptive brake light), najeto pouze 3131 km. Majitelem nevyužito a rozhodl se pro koupi cestovního stroje. Motocykl pečlivě zajetý a po 1. servisní prohlídce u dealera za 8400 Kč. Všechny klíče, faktury, el. servisní knížka.
Bezklíčkový přístup, volba jízdních režimů a nastavitelné všechny asistenty, Quickshifter, náklonové a supermoto ABS Bosch 9.1MP 2.0, přední brzd. kotouč BREMBO 320 mm, zadní brzd. kotouč BREMBO 240 mm, přední brzdič 2 x Brembo Stylema - čtyřpístkový monoblok, radiálně uložený brzdič, suchá hmotnost 189 kg. přední odpružení WP APEX 48, zadní odprižení WP APEX - Monoshock.
Zakupte si tento motocykl na výhodné splátky, nově i s nulovou akontací! Schválení trvá 15 minut, a schválení můžeme vyřidit i po telefonu! K danému motocyklu dostanete voucher na 5000 Kč na další stoje z nabídky motopalace. cz a další slevový voucher do eshopu ACI (vybavení, oblečení, moto-kosmetika)! Rezervujte si svůj motocykl včas! Před návštěvou nás prosím kontaktujte, abychom Vám mohli být k dispozici, snažíme se vyhovět i mimo pracovní dobu (večery, víkendy i svátky). Těšíme se na Vás!