vyřezávací kotouč na dřevo - strana 20
Počet nalezených inzerátů VYŘEZÁVACÍ KOTOUČ NA DŘEVO: 1000 - strana 20
Prodám tento pilový kotouč na cirkulárku
Viz foto
Průměr 580 mm vše v pořádku žádné praskliny
Průměr otvoru 28 mm
Cena 700 Kč
Plus poštovné
Osobní odběr nebo platba předem na účet
NE SMS POUZE VOLAT DĚKUJI
JAWA ČZ PIONÝR MOPED STADION TESLA NAREX TONA PILANA PILA PILKA PODKOSOVÁ BOSCH MAKITA HUSGVARNA STIHL SOLO NÁŘADÍ LAMPA BAKELIT DLÁTA HOBLÍK
Prodám skutr Kentoya Maximus 125
Rok vyroby 2018.
Najeto 5810km
Technická specifikace Motor: 4-dobý jednoválec Obsah: 124,6 ccm Výkon: 6,0/7150 KW/ot/min Mazání: tlakové Startování: mech./el. Převodovka: variátor Rozměry: 2160x800x1130 mm Rozvor: 1540 mm Hmotnost: 154 kg Zavěšení kol přední: teleskop. vidlice Zavěšení kol zadní: kyvná Brzdy přední/zadní: kotouč/buben Nosnost: 150 kg Chlazení: vzduchem Max. rychlost: 85 km/h Spojka: odstředivá samočinná Čistič vzduchu: 2prvkový pěnový Poměr výkon/hmotnost: 0.059 kW/kg Rozměr pneu přední: 120/80 -14 Rozměr pneu Technická specifikace Motor: 4-dobý jednoválec Obsah: 124,6 ccm Výkon: 6,0/7150 KW/ot/min Mazání: tlakové Startování: mech./el. Převodovka: variátor Rozměry: 2160x800x1130 mm Rozvor: 1540 mm Hmotnost: 154 kg Zavěšení kol přední: teleskop. vidlice Zavěšení kol zadní: kyvná Brzdy přední/zadní: kotouč/buben Nosnost: 150 kg Chlazení: vzduchem Max. rychlost: 85 km/h Spojka: odstředivá samočinná Čistič vzduchu: 2prvkový pěnový Poměr výkon/hmotnost: 0.059 kW/kg Rozměr pneu přední: 120/80 -14 Rozměr pneu zadní: 130/60-13
pila pro řezání betonu a železobetonu,
Max. hloubka řezu 730 mm,
Max. průměr kotouče 1600 mm,
řezná hlava - elektrohydraulický motor HM-23,
hlavní pohonná jednotka hydraulický agregát
HAG-12.10,
Hmotnost 46 kg,
aktuálně po servisu u oficiálního dovozce v ceně téměř 100.000,-
kompletní pila včetně hydraulických hadic,
2 kolejnice délky 1 a 2 m,
Alu kryt na kotouč 1000 mm,
dálkový ovladač,
kotouč 800mm
Nabízím zámek na kotouč s alarmem, nový, jen rozbalený, nepoužitý. S "připomínačem" na řidítka zdarma. Osobní odběr Kutná Hora či Mníšek pod Brdy, případně se domluvíme na odeslání (za Kč navíc za dopravu).
Prodám nové nepoužité brzdové desky ruční brzdy LKT 81 / LKT 81T. Pokud máte originál měděné desky a spatně vám brzdí ruční brzda doporučují vyzkoušet tyto. Speciální pletené obložení má velicé dobré brzdicí vlastností. Odzkoušené na vlastních LKT. Po dohodě možno zaslat kdekoliv po ČR. Cena je za sadu dvou brzdových desek. Vše je nové nepoužité.
Brzdové desky sada síla 10 mm(2ks)...,-
Brzdové desky sada síla 12 mm(2ks)...1050,-
Kotouč ruční Brzdy (1 kus)....2250 kč
Prodam pilu s kolipkou 6x kotouč 2x brusný přípravek na broušení kotouču a srankovacka pila ma 2.2kw motor a je max na 60tku kotouč možnost použít i jako stolovou je na 380 dohoda
NOvý řezný kotouč
Ø: 150 mm
Provedení: gerade
Tloušťka: 1,6 mm
Upínání: 22,23
Upínací otvor: 22,23 mm
Předání je možné na Praze 3 Žižkov (Po až Ne 9 - 19). Či v širším centru Prahy ( Praha 2, 3, 6 a 7).Zaslání přes Zásilkovnu od 79,-Kč.
Prodám brusku leštičku.
1x nový brusný kotouč
1x nový drátěný kotouč.
Viz foto.
Jede parádně..
V případě zájmu můžu i poslat přepravní službou PPL. + doprava 100kč.
Brzdový kotouč Shimano SM-RT66 180mm v perfektním stavu, minimálně jetý. Uchycení na 6 šroubů. Možno i zaslat (PPL +80,--, platba na účet)
Prodám zadní náboj náboj Formula 32 děr na kotouč 6 šr. + jednokolo 14z., ideální na stavbu městského singlespeedu bez festky. Sundáno z Cannondale Badboy 2010, téměř nové - najeto 300 km. Leží mi to 13 let v dílně...
Motocykl Keeway RK-V 125C
Zcela nový V-twin cruiser Keeway RK-V125 C přináší revoluci pro novou éru.
Keeway RK-V125 C uchovává vše, co je na cruiserech dobré a aktualizuje o nejnovější komponenty navržené tak, aby vyhovovaly současnému jezdci.
Srdcem Keeway RK-V125 C je nový motor 125ccm se dvěma válci do V, který je dokonale moderní se 6 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním paliva.
Motor dosahuje špičkových hodnot výkonu 10,2 kW a točivého momentu 14,4 N/m, což je více než dost pro pohon 164 kg vážícího motocyklu.
Neobvyklé pro motocykly tohoto objemu je použití předních vidlic – upside /down kombinovaných s předními a zadními kotoučovými brzdami.
Motor 2válec do V, 4takt, 6ventilů, 125 cm3, SOHC
Vrtání x Zdvih 42mm × 45 mm
Chlazení kapalinou
Výkon 10,2 Kw při 8500ot/min
Max toč.moment 14,4 Nm/ 6500 ot/min
kompresní poměr 10,6 :1
Vstřikování EFI Delphi
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řetěz
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -17
zadní kolo 140/70 -17
pření pružení upside-Down vidlice 110mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 296,5 mm s CBS
zadní brzda kotouč 240 mm s CBS
Suchá hmotnost 164 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 19 L
Baterie 12V 11,2 Ah
Prodám skútr Capirelli Grande Porto.
Typ motoru 4-taktní. Chlazení vzduch. Objem válce 124,6 ccm. Maximální výkon 5,7/7500 kW/ot.min. Maximální rychlost 80 km/h. Startování elektrické / nožní. Brzdy přední/zadní kotouč / kotouč. Pneu přední/zadní 130/60–13.Objem palivové nádrže 5,5 l. Spotřeba 2,8 l/100 km. Délka 2010mm, Šířka 690 mm, Výška 1220 mm, Hmotnost 125 kg, Nosnost 150 kg.
Skútr Grande Porto je pohodlný, lehce ovladatelný skútr na 13 ti palcových kolech. Přední ochranné plexisklo zpříjemňuje jízdní vlastnosti dobře vyváženého posedu a zamezuje přímému náporu vzduchu do obličeje řidiče. Na první pohled robustní velký stroj přitom dokáže ovládat lehce i žena díky jeho relativně nízké hmotnosti, která je 125 kg.
Skútr je osazen čtyřtaktním motorem o obsahu 125 ccm s výkonem 5,7 kw při 7500 ot. Tyto parametry dovedou skútr rozpohybovat lehce do rychlosti 80 km/hod. i ve dvou osobách v lehce kopcovitém terénu. Uplatní se však i ve větším městě, kde je potřeba rychle a bezpečně manévrovat a hlavní výhodou je jeho snadné parkování. Přední i zadní kolo jsou osazeny kotoučovou brzdou s asistentem ABS pro bezpečnější zastavení. Skútr má ke své konstrukci připevněn rozměrný nosič, který umožňuje montáž odkládacího kufru o objemu až 46 litrů. Ten potom může s opěrkou vytvořit pohodlné opěrátko pro spolujezdce.
Pro pohodlné startování je k dispozici elektrický startér a v nouzi je možné nastartovat i nohou.
S kolébkou. Málo používána. Silný motor, velký kotouč nově nabroušený. I s kabelem cca 10m+ náhradní kotouč.
Okružní pila FIELDMANN díky svému preciznímu zpracování a dostatečnému výkonu 1 300 W snadno zvládne jakoukoli práci v dílně i na stavbě. S nastavitelnou hloubkou řezu pomocí jediné rychloupínací páčky umožňuje provádět svižné a přesné řezy, a to podélně i šikmo v rozmezí 45°. Ještě vyšší přesnosti dosáhnete pomocí zabudovaného laseru, jenž vám detailněji vyznačí dráhu řezu bez jakýchkoliv kompromisů.
Klíčové vlastnosti:
Výkonná okružní pila za rozumnou cenu
Zabudovaný laser pro větší přesnost
Robustní hliníková základna
Ergonomicky tvarované rukojeti
Nastavitelná hloubka a sklon řezu
Obsah balení:
Kotoucová pila
Rovnobežné vodítko
1ks rezacího kotouce
Šestihranný klíč
Technické parametry:
Napájení 230 V/50 Hz
Příkon 1300 W
Otáčky motoru 4 500 ot./min
Třída ochrany II
Řezný kotouč Ø 185 mm
Maximální hloubka řezu 45 mm při 90°, 28mm při 45°
Délka napájecího kabelu 1,8 m
Deklarovaná úroveň hluku 106.5 dB(A)
Vibrace ah=2.462 ms-2, k=1.5 ms-2
Nabízíme Vám k prodeji zboží, levněji než je běžně k prodeji, bez poplatků a provizí za cenové porovnávače, reklamy a platby kartou.
Veškeré nabízené zboží je se standardní zárukou, prodávané buď jako nové, nebo bazarové = rozbalené či vrácené z nevyzvednutých objednávek - u každého produktu samostatně označeno.
Veškeré zboží je možné osobně vyzvednout po předchozí domluvě na adrese našeho obchodu, , Pod Baštami 293/6, 160 00 Praha 6 Hradčanská, otevřeno Po-Pá. 9-18hod., tel. 224 318 342
U osobních odběrů je možná pouze platba hotově.
Prodám originální zachovalý brzdový kotouč na Suzuki GSXR 600/750 K1-K3 (2001-2003).
Rovný, tl. 4,7mm, pevný v nýtech - necvaká jako většina.
Komunikace mailem nebo sms, díky
Bonusová výbava:
Sportovní sedlo jezdce CFMOTO
Sportovní stupačky L + P CFMOTO
Sportovní zrcátka
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
Bonusová výbava:
Sedlo spolujezdce cfmoto
Padací protektory RDMoto
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka