vvti motor - strana 3
Počet nalezených inzerátů VVTI MOTOR: 1000 - strana 3
TOYOTA PRIUS 1.8 VVTI HYBRID, 2011. Z tohoto vozidla vám prodám jakýkoliv náhradní díl. Více informací na telefonu
Prodám motor AZQ , BRU , BBZ , ASW, AFB , BRB , BMM , AWB, BMP, AVB, AWX, AVF, AJM , BMR, AWT, BNV ...
Prodám motor Škoda Fabia 1.2 HTP kod motoru AZQ. Motor je havaravoný na vanu. Blok a hlava OK.
BNV - kompletní nastrojený s turbem, svazkem, alternátorem, vstřikama , spojkou ...
Motor BRU. Motor BBZ. Kompletní blok motoru BSW , AJM s klikou a písty. Motor VW 2.5 TDI AFB – pěkné vačky, nebo prodám hlavy z vačkama z tohoto motoru. Motor AWX, AVF – najeto 146 000 km, kompletní motor možno i se vstřiky ..BA. Motor BRB kompletní motor možno i se setrvačníkem a vstřiky BP. Motor kompletní AVB.
Motor BMS – hlava s vačkou, písty, ojnice, olejová vanda.
Motor BMP – na díly, klepal. Motor BMM na opravu – ztrácela se voda, najeto 170 000 km. Motor BLS – jeden na díly, jeden blok, jeden na opravu...
Díly ma BLS - kompletní hlava s vačkou, vsřiky, nová klika po výbrusu ...
Spodek motoru BMR - dobrá klika i šály, vyvažovací hřídele s čerpadlem , vyvažováky, blok motoru
4 taktni motor jednovalec el start Dieselový motor naftovy motor Koop , jednovalec, univerzalni uchycení , s hardy spojkou na pripojeni. Motor je novy se starterem, vyfukem, ručním startem, spínací skrinkou, nádrží na naftu.Cena konečná.Volat 777-730-000.Lze poslat.spalovací motor ne benzinový motor jednovalec , motor benzinový spalovací , motor boční hřídel , motor vertikální motor horizontální , motor ctyrtaktni, stabilní motor ,stabilak
Prodam rozvody pro Mazda 2.3i disi turbobenzin. Motor v Mazde 3mps 6mps CX7 cx-7. Zaujimam sa o tento motor, mam 7 let skusenosti, pro zakazniky v cene t.j. zdarma.
Poradim s udrzbou opravou.
Volat jenom prac.dni 9-17h. nebo SMS take na tel.c. 00421907069996
Samozrejme se bavime o novych originalnich dilech Made in Japan a to novych doslovne - ne ulozenky nepodarenych variatorov ci nahradach made in China ci USA. To same co davaji korektni prodejci Mazda CZ SR. Najnovsi generace variatoru je oznacena pismenem C.
Doporucena kontrola pri 120.000km, kolem 150-180.000km uz je slyset u mnoha motoru volny retez.
Mam i pripravky pro montaz pro sikovneho mechanika ci kutila (pri rozvodoch za 30 eur).
Nedoporucuju montaz amaterom.
Pri najezdu 150-200.000 km se osvedcilo menit : variator, retez, napinak, gufero kliky. Tento set je za 669 eur = cca 16.900 Kc.
Doruceni k vam kdekoliv v CZ SR PL ci inde samozrejmosti.
Po dohode osobny odber Mikulov Jizni Morava jizne od Brna.
Mam vsechno do rozvodu pro 2.3disi okamzite k mani v SR. Plati stale, je to moje hobby tento motor, mam bezne i jine veci i cely agregaty atd.
Var : L3K9124X0C
Nap: L3K912500A
Ret : L3K912201A
Sim : L3G610602
Klzaky: L3K912671+L3K912614
Oj.loz.: L3Y211SE0A
Casovani - casovaci kolo saci vacky, jako VVTi nebo VTEC, u bmw to je Vanos nespravne oznacovane jako variatory nebo jinak rozvodova sada ci rozvodovy set.
Prosim SMS na 00421-907069996, pracovne dni 9-17h. Idealne SMS nebo Whatsapp, ozvu se.
Prodam rozvody pro Mazda 2.3i disi turbobenzin. Motor v Mazde 3mps 6mps CX7. Zaujimam sa o tento motor, mam 7 let skusenosti, pro zakazniky v cene t.j. zdarma.
Poradim s udrzbou opravou.
Volat jenom prac.dni 9-17h. nebo SMS take na tel.c. 00421907069996
Samozrejme se bavime o novych originalnich dilech Made in Japan a to novych doslovne - ne ulozenky nepodarenych variatorov ci nahradach made in China ci USA. To same co davaji korektni prodejci Mazda CZ SR. Najnovsi generace variatoru je oznacena pismenem C.
Doporucena kontrola pri 120.000km, kolem 150-180.000km uz je slyset u mnoha motoru volny retez.
Mam i pripravky pro montaz pro sikovneho mechanika ci kutila (pri rozvodoch za 30 eur).
Nedoporucuju montaz amaterom.
Pri najezdu 150-200.000 km se osvedcilo menit : variator, retez, napinak, gufero kliky. Tento set je za 669 eur = cca 16.900 Kc.
Doruceni k vam kdekoliv v CZ SR PL ci inde samozrejmosti.
Po dohode osobny odber Mikulov Jizni Morava jizne od Brna.
Mam vsechno do rozvodu pro 2.3disi okamzite k mani v SR. Plati stale, je to moje hobby tento motor, mam bezne i jine veci i cely agregaty atd.
Var : L3K9124X0C
Nap: L3K912500A
Ret : L3K912201A
Sim : L3G610602
Klzaky: L3K912671+L3K912614
Oj.loz.: L3Y211SE0A
Casovani - casovaci kolo saci vacky, jako VVTi nebo VTEC, u bmw to je Vanos nespravne oznacovane jako variatory nebo jinak rozvodova sada ci rozvodovy set.
Prosim jenom SMS pracovne dni 9-17h ja zavolam nebo Whatsapp na 00421-907069996
Prodam rozvody pro Mazda 2.3i disi turbobenzin. Motor v Mazde 3mps 6mps CX7 cx-7. Zaujimam sa o tento motor, mam 7 let skusenosti, pro zakazniky v cene t.j. zdarma.
Poradim s udrzbou opravou.
Volat jenom prac.dni 9-17h. nebo SMS take na tel.c. 00421907069996
Samozrejme se bavime o novych originalnich dilech Made in Japan a to novych doslovne - ne ulozenky nepodarenych variatorov ci nahradach made in China ci USA. To same co davaji korektni prodejci Mazda CZ SR. Najnovsi generace variatoru je oznacena pismenem C.
Doporucena kontrola pri 120.000km, kolem 150-180.000km uz je slyset u mnoha motoru volny retez.
Mam i pripravky pro montaz pro sikovneho mechanika ci kutila (pri rozvodoch za 30 eur).
Nedoporucuju montaz amaterom.
Pri najezdu 150-200.000 km se osvedcilo menit : variator, retez, napinak, gufero kliky. Tento set je za 669 eur = cca 16.900 Kc.
Doruceni k vam kdekoliv v CZ SR PL ci inde samozrejmosti.
Po dohode osobny odber Mikulov Jizni Morava jizne od Brna.
Mam vsechno do rozvodu pro 2.3disi okamzite k mani v SR. Plati stale, je to moje hobby tento motor, mam bezne i jine veci i cely agregaty atd.
Var : L3K9124X0C
Nap: L3K912500A
Ret : L3K912201A
Sim : L3G610602
Klzaky: L3K912671+L3K912614
Oj.loz.: L3Y211SE0A
Casovani - casovaci kolo saci vacky, jako VVTi nebo VTEC, u bmw to je Vanos nespravne oznacovane jako variatory nebo jinak rozvodova sada ci rozvodovy set.
Prosim SMS na 00421-907069996, pracovne dni 9-17h. Idealne SMS nebo Whatsapp, ozvu se.
Peugeot 308 1.6 88Kw (5FW) NÁHRADNÍ DÍLY
motor 1.6 VVTI 88Kw 5FW motor v pořádku pojízdný
barva EVGC
nabízíme veškeré náhradní díly na tento i jiné vozy
osobní odběr v M. Budějovicích nebo dobírka
Volejte v pracovní dny od 6 do 15h Email, SMS, WhatsApp kdykoliv
Motorové díly - motor, převodovka, startér, alternátor, servočerpadlo, snímače, vstřiky, zapalovací moduly, cívky
Díly náprav - tlumiče, pružiny, poloosy, těhlice, náboje kol, brzdiče, nápravnice, náprava
Díly interiéru - sedadla, el. stahování oken, autorádio, budíky, airbagová sada, výplně dveří, zámky dveří
Díly karoserie - kapota, nárazník, světla, blatníky, dveře, stahovačky oken, zrcátka, maska chladiče, chladičová stěna....
Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní spojovací hřídel z vozu AUDI A6 4F Facelift AVANT S-Line r.v. 2010 najeto 138tis km
Original číslo dílu: 4F0521101F
Kód motoru: BKH BDW BDX AUK BAT BMK BNG BVJ BPP BSG ASB CDYA
Naftový motor 2.4TDI 130KW V6
Naftový motor 2.7TDI 120KW V6
Naftový motor 2.7TDI 132KW V6
Naftový motor 2.8TDI 154KW V6
Naftový motor 3.0TDI 155KW V6
Naftový motor 3.0TDI 165KW V6
Naftový motor 3.0TDI 171KW V6
Naftový motor 3.0TDI 176KW V6
Naftový motor 3.2TDI 188KW V6
Naftový motor 4.2TDI 246KW V8
Naftový motor 4.2TDI 257KW V8
Určeno pro vozy: Audi A6 r.v. 2005 - 2011
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T16312 S5VX3T16313 S5VX3T16333 S5VX3T20396 S5VX3T20 S5VX3T21652 S5VX3T22996
Prodám legendární kvalitu, Toyotu Yaris Verso 1,3 VVTi, benzín, rok výroby 2001, s nájezdem 245 000 km. Vozidlo je bez nutných investic a připraveno na nové cesty. V autě je vestavba, kterou jsem původně chystal jen na jeden výjezd. Vůz je tradičně pětimístný, s vestavbou pouze dvoumístný, při složitějším složení vestavby třímístný. Motor nežere olej, kombinovaná spotřeba benzínu cca 6 litrů, při praktikování tzv. „úsporné jízdy“ (doporučuji nastudovat) se dá dostat pod pět litrů.
Zadní část vozu se dá složit do rovné ložné plochy během dvou minut (zadní sedadla se zasouvají do podlahy). Pozor jsme pejskaři a i když je auto pravidelně čištěno, nějaké ty alergeny tam budou. V kufru je taky nějaký ten škrábanec od drápů. Auto není nový krasavec na balení stopařek, ale spíš pro řidiče, kteří si potrpí na kvalitu a účelnost.
Na posteli se pohodlně a bez problémů vyspí dva lidé s výškou 182 cm. Během expedice je vestavba připravena kdykoliv na spaní, stačí jen sklopit sedadla řidiče a spolujezdce a na jejich místo vyklopit spací část.
Součástí vyjíždějící kuchyně je dřez se smaltového kotlíku, velmi výkonný vařič, na kterém se dá po vložení litinového i grilovat a šuplík s přihrádkami. Součástí prodeje je celá kempingová výbava, jak na fotografii a něco navíc.
Když jsem auto koupil, mělo něco přes 120 tisíc a vybral jsem ho na doporučení jako kvalitní, bezporuchové vozidlo. A opravdu, při pravidelné údržbě nikdy nebylo větších investic. Během let jsem měnil brzdy, baterii, výfuk, čepy, tedy provozem běžně opotřebované věci. Pravidelná výměna oleje a filtrů! Do budoucna bych řešil ruční brzdu, ta je trochu slabší a zabírá až nahoře a dveře spolujezdce se někdy samy nezamknou. Auto má pár promáčklin a oděrek na karosérii (mě lehké vady na kráse nevadí). Plechy jsou zdravé, neprohnilé, bez kvetoucích míst, zespod je auto v minulosti ošetřované nátěry. Motor jsem nikdy nemyl a nedoporučuji.
Vloni nový kvalitní výfuk, silentbloky, Sezónu jeté letní pneumatiky za 6.000 + dělaná geometrie. Zimní pneu na plechových discích, sice staršího data, ale Nokian! – tzn. první třída. Na zimu tuto značku doporučuji. V ceně vozu je celoroční dálniční známka (platnost do února). Na podzim končí technická, je možnost udělat novou, nebo dát slevu na tuto službu.
Ohledně kvality těchto vozů doporučuji přečíst tento článek:
Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
lodní motor čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp
Nový lodní motor - 4-taktní (plní emisní předpisy oproti 2-taktním motorům a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 11,5 kg, objem 54 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní motor CAL CALA z vozu AUDI A4 B8 8K r.v. 2011 benzínový atmosférický šestiválcový motor 3.2FSI V6 195KW najeto 132tis km
MARKET123
Možnost prodeje veškerých náhradních dílů z tohoto motoru:
06E103067AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103068AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103471P 06E103472N viko hlavy valcu
06E103926G kryt
06E103925F kryt pro potrubi saci
8K0133837S vzduchovy filtr
06E133062G hrdlo skrtici klapky
06E127025M cerpadlo paliva
06E130089D 06E130090F rozdělovač paliva
06E906036F vstrikovaci ventil
06H906051A cidlo vysokeho tlaku
06E145100R podtlakove cerpadlo
8K0145156L cerpadlo lopatkove
8K0254200DX katalyzator
8K0260805G kompresor klimatizace
Cena za holý motor.
- motor CALA najeto 171tis km 59.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 69.990,-Kč
Cena za kompletní motor.
- motor CALA najeto 171tis km 79.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 89.990,-Kč
Máme skladem také motor - CALB 3.2FSI 199KW
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
SUZUKI SX4 S-CROSS s klasickým atmosférickým benzínovým motorem 1.6 s výkonem 88 kW, který je spolehlivý a úsporný. Kompaktní crossover je v černé perleťové metalíze, na originálních litých kolech, má variabilní a prostorný interiér a na danou třídu velký zavazadlový prostor. Předností je také spotřeba motoru, který dokáže v kombinovaném provozu jezdit do 6,5 litru. Vůz je dovezen z Německa po prvním majiteli, kde byl pravidelně servisován v autorizovaném servise. Nyní po velkém servise včetně nové spojky! Prověřeno CarVertical. Více fotek na Benducars
Model: SUZUKI SX4 S-CROSS
Motor: 1.6 VVTi 88 kw benzín
Převodovka: Manuální 5-ti stupňová
První registrace: 23.09.2015
Najeto: 93 000 km
Výbava:
centrál na DO - 2x klíč
bezklíčové odemykání a startování
palubní počítač
digitální klimatizace dvouzonová
4x el. okna
el. ovládané zrcátka + sklopná
kožený multifunkční volant
parkovací čidla přední+zadní
tempomat
vyhřívaná sedadla
bluetooth handsfee
originál autorádio
hlasové ovládání
isofix
original alu kola R16
Poslední servis 10/2022 - výměna motorového oleje, převodového oleje, výměna kompletní spojkové sady, nové zadní brzdové kotouče a destičky, po celkové kontrole
* Auto absolutně bez investic, vše plně funkční
* Jasný původ a historie vozu - Doloženo výpisem od CarVertical
* Technická kontrola do 10/2024
* Garance najetých kilometrů
Toyota Auris s klasickým atmosférickým benzínovým motorem 1.6 o výkonu 97 kW, který je velice spolehlivý a úsporný. Je v karosářské variantě Kombi a v světle šedé metalíze. Auto je dovezené z Německa, kde bylo registrované na soukromého majitele. Vozidlo jezdilo celou svou historii do autorizovaného servisu u dealera značky Toyota. Vše doloženo servisní knížkou a výpisem z CarVertical. Více fotek a bezplatné stažení protokolu CarVertical na webu Benducars
Model: Toyota Auris Kombi
Motor: 1.6 VVTi 97 kw benzín
Převodovka: Manuální 6-ti stupňová
První registrace: 25.7.2013
Najeto: 115 000 km
Výbava:
centrál na DO - 2x klíč
palubní počítač
digitální klimatizace
4x el. okna
el. ovládané zrcátka
kožený multifunkční volant
panoramatická střecha
bluetooth handsfee
originál autorádio
navigace
hlasové ovládání
isofix
parkovací kamera
alu kola R16
servisní knížka
COC certifikát Toyota
* Auto bez nutných investic, plně funkční
* Jasný původ a historie vozu - Doloženo výpisem od CarVertical
* Technická kontrola do 6/2024
* Garance najetých kilometrů
Vozidlo koupeno nové v ČR.Žádný stočený dovoz..Najeto:179600km.2 majitelé prvni pán do 100000km serviska, jezdilo do Toyoty!Druhá majitelka paní, co servisovala pravidelně každy rok, olej a co bylo třeba.Zachovalý interiér, zvenku nějake estetické nedostatky, skrabance na naraznicich a jednech dverích.Stk do 12/24 legálně udělané, vuz prošel bez probému.Vše v pořádku a funční,jediná věc,co nefunguje je dálkové ovladání odemykání.Jinak 2klíče.,klimatizace, vse v elektrice,ovladání na volantu, radio na cd_mp3.Bezproblemove vozitko s nizkou spotrebou 5l a servisnimi naklady.Spojka zabírá, jak má, motor táhne hezky.Sviti,brzdi,troubi,nikde nic nemlati,neboucha.Autobazary nevolat.