vtec motor - strana 6
Počet nalezených inzerátů VTEC MOTOR: 1000 - strana 6
Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní spojovací hřídel z vozu AUDI A6 4F Facelift AVANT S-Line r.v. 2010 najeto 138tis km
Original číslo dílu: 4F0521101F
Kód motoru: BKH BDW BDX AUK BAT BMK BNG BVJ BPP BSG ASB CDYA
Naftový motor 2.4TDI 130KW V6
Naftový motor 2.7TDI 120KW V6
Naftový motor 2.7TDI 132KW V6
Naftový motor 2.8TDI 154KW V6
Naftový motor 3.0TDI 155KW V6
Naftový motor 3.0TDI 165KW V6
Naftový motor 3.0TDI 171KW V6
Naftový motor 3.0TDI 176KW V6
Naftový motor 3.2TDI 188KW V6
Naftový motor 4.2TDI 246KW V8
Naftový motor 4.2TDI 257KW V8
Určeno pro vozy: Audi A6 r.v. 2005 - 2011
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T16312 S5VX3T16313 S5VX3T16333 S5VX3T20396 S5VX3T20 S5VX3T21652 S5VX3T22996
Motor H22A7 156kw/212PS, vše originál. R.V.1999 , najeto 297t km, auto původem z DE. Na autě minulý rok servis - nové rozvody, nová cívka + modul zapalování + svíčky DENSO, propláchnutý motor přípravkem Millers Oil + výměna olejů v kvalitě Motorsport motor/převodovka, komplet nové přední brzdy a zadní destičky, seřízeny vůle na ventilech + kontrolován předstih, přetěsněn VTEC,nový vzduchový filtr,vodní čerpadlo. Auto je na svůj věk a nájezd opravdu ve velmi dobrém stavu. Jsou tam samozřejmě detaily jako nějaké oděrky nebo prošoupaná řidičova sedačka(nešvar těchto sedaček) ale celkový stav je velmi dobrý. Je k tomu bedna různých ND kterou jsem k autu dostal včetně tlumičů s nižšími pružinami WEITEC. Máme autodílnu takže při zájmu není problém se na auto podívat i zespoda. Léta se pohybuji v motorsportu. Prodávám ji z důvodu nevyužití- za rok 2022 najeto cca 900km a přesměrování priorit - podnikání. Děkuji, Nováček
Prodam rozvody pro Mazda 2.3i disi turbobenzin. Motor v Mazde 3mps 6mps CX7 cx-7. Zaujimam sa o tento motor, mam 7 let skusenosti, pro zakazniky v cene t.j. zdarma.
Poradim s udrzbou opravou.
Volat jenom prac.dni 9-17h. nebo SMS take na tel.c. 00421907069996
Samozrejme se bavime o novych originalnich dilech Made in Japan a to novych doslovne - ne ulozenky nepodarenych variatorov ci nahradach made in China ci USA. To same co davaji korektni prodejci Mazda CZ SR. Najnovsi generace variatoru je oznacena pismenem C.
Doporucena kontrola pri 120.000km, kolem 150-180.000km uz je slyset u mnoha motoru volny retez.
Mam i pripravky pro montaz pro sikovneho mechanika ci kutila (pri rozvodoch za 30 eur).
Nedoporucuju montaz amaterom.
Pri najezdu 150-200.000 km se osvedcilo menit : variator, retez, napinak, gufero kliky. Tento set je za 669 eur = cca 16.900 Kc.
Doruceni k vam kdekoliv v CZ SR PL ci inde samozrejmosti.
Po dohode osobny odber Mikulov Jizni Morava jizne od Brna.
Mam vsechno do rozvodu pro 2.3disi okamzite k mani v SR. Plati stale, je to moje hobby tento motor, mam bezne i jine veci i cely agregaty atd.
Var : L3K9124X0C
Nap: L3K912500A
Ret : L3K912201A
Sim : L3G610602
Klzaky: L3K912671+L3K912614
Oj.loz.: L3Y211SE0A
Casovani - casovaci kolo saci vacky, jako VVTi nebo VTEC, u bmw to je Vanos nespravne oznacovane jako variatory nebo jinak rozvodova sada ci rozvodovy set.
Prosim SMS na 00421-907069996, pracovne dni 9-17h. Idealne SMS nebo Whatsapp, ozvu se.
Prodam rozvody pro Mazda 2.3i disi turbobenzin. Motor v Mazde 3mps 6mps CX7. Zaujimam sa o tento motor, mam 7 let skusenosti, pro zakazniky v cene t.j. zdarma.
Poradim s udrzbou opravou.
Volat jenom prac.dni 9-17h. nebo SMS take na tel.c. 00421907069996
Samozrejme se bavime o novych originalnich dilech Made in Japan a to novych doslovne - ne ulozenky nepodarenych variatorov ci nahradach made in China ci USA. To same co davaji korektni prodejci Mazda CZ SR. Najnovsi generace variatoru je oznacena pismenem C.
Doporucena kontrola pri 120.000km, kolem 150-180.000km uz je slyset u mnoha motoru volny retez.
Mam i pripravky pro montaz pro sikovneho mechanika ci kutila (pri rozvodoch za 30 eur).
Nedoporucuju montaz amaterom.
Pri najezdu 150-200.000 km se osvedcilo menit : variator, retez, napinak, gufero kliky. Tento set je za 669 eur = cca 16.900 Kc.
Doruceni k vam kdekoliv v CZ SR PL ci inde samozrejmosti.
Po dohode osobny odber Mikulov Jizni Morava jizne od Brna.
Mam vsechno do rozvodu pro 2.3disi okamzite k mani v SR. Plati stale, je to moje hobby tento motor, mam bezne i jine veci i cely agregaty atd.
Var : L3K9124X0C
Nap: L3K912500A
Ret : L3K912201A
Sim : L3G610602
Klzaky: L3K912671+L3K912614
Oj.loz.: L3Y211SE0A
Casovani - casovaci kolo saci vacky, jako VVTi nebo VTEC, u bmw to je Vanos nespravne oznacovane jako variatory nebo jinak rozvodova sada ci rozvodovy set.
Prosim jenom SMS pracovne dni 9-17h ja zavolam nebo Whatsapp na 00421-907069996
Prodam rozvody pro Mazda 2.3i disi turbobenzin. Motor v Mazde 3mps 6mps CX7 cx-7. Zaujimam sa o tento motor, mam 7 let skusenosti, pro zakazniky v cene t.j. zdarma.
Poradim s udrzbou opravou.
Volat jenom prac.dni 9-17h. nebo SMS take na tel.c. 00421907069996
Samozrejme se bavime o novych originalnich dilech Made in Japan a to novych doslovne - ne ulozenky nepodarenych variatorov ci nahradach made in China ci USA. To same co davaji korektni prodejci Mazda CZ SR. Najnovsi generace variatoru je oznacena pismenem C.
Doporucena kontrola pri 120.000km, kolem 150-180.000km uz je slyset u mnoha motoru volny retez.
Mam i pripravky pro montaz pro sikovneho mechanika ci kutila (pri rozvodoch za 30 eur).
Nedoporucuju montaz amaterom.
Pri najezdu 150-200.000 km se osvedcilo menit : variator, retez, napinak, gufero kliky. Tento set je za 669 eur = cca 16.900 Kc.
Doruceni k vam kdekoliv v CZ SR PL ci inde samozrejmosti.
Po dohode osobny odber Mikulov Jizni Morava jizne od Brna.
Mam vsechno do rozvodu pro 2.3disi okamzite k mani v SR. Plati stale, je to moje hobby tento motor, mam bezne i jine veci i cely agregaty atd.
Var : L3K9124X0C
Nap: L3K912500A
Ret : L3K912201A
Sim : L3G610602
Klzaky: L3K912671+L3K912614
Oj.loz.: L3Y211SE0A
Casovani - casovaci kolo saci vacky, jako VVTi nebo VTEC, u bmw to je Vanos nespravne oznacovane jako variatory nebo jinak rozvodova sada ci rozvodovy set.
Prosim SMS na 00421-907069996, pracovne dni 9-17h. Idealne SMS nebo Whatsapp, ozvu se.
Dobrý den, nabízím k prodeji kompletní motor, řídicí jednotku, převodovku.
Motor je v perfektním stavu. Najeto cca 160tis. Km. Olej měněn každých 5tis. Km.
Stav bezvadný... Cena dohodou.
Původem Honda Prelude 5G VTi BB5 1998.
2.2 16V VTEC
185PS / 206Nm
Max. otáčky 7500rpm
Motor byl funkční, ale je zakarbonovaný. Doporučuji rozbor, refresh.
Cena je za komplet motor + automatická převodovka.
Prodám veškeré díly z tohoto vozidla Honda Jazz 2011. Motor 1,3 iVtec.
motor, pěti rychlostní převodovka, řídící jednotka, komfortní jednotka, silentbloky motor, alternátor,vstřiky, klimakompresor, servo, držáky převodovky, spojka, poloosy, přední náprava, zadní náprava. ramena, těhlice, brzdiče, tlumiče pružiny, nápravnice, podběhy, všechny dveře, čelní sklo, stahovačky, zámky dveří, zadní nárazník, filtrbox, váha vzduchu, horní i spodní kryt motoru, hlavní brzdový válec, posilovač brzd, jednotka abs, kola rozteč 5x100, volant, sedačky, přední světla, zadní světla, výfuk, nádrž, části karoserie atd.
Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
lodní motor čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp
Nový lodní motor - 4-taktní (plní emisní předpisy oproti 2-taktním motorům a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 11,5 kg, objem 54 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní motor CAL CALA z vozu AUDI A4 B8 8K r.v. 2011 benzínový atmosférický šestiválcový motor 3.2FSI V6 195KW najeto 132tis km
MARKET123
Možnost prodeje veškerých náhradních dílů z tohoto motoru:
06E103067AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103068AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103471P 06E103472N viko hlavy valcu
06E103926G kryt
06E103925F kryt pro potrubi saci
8K0133837S vzduchovy filtr
06E133062G hrdlo skrtici klapky
06E127025M cerpadlo paliva
06E130089D 06E130090F rozdělovač paliva
06E906036F vstrikovaci ventil
06H906051A cidlo vysokeho tlaku
06E145100R podtlakove cerpadlo
8K0145156L cerpadlo lopatkove
8K0254200DX katalyzator
8K0260805G kompresor klimatizace
Cena za holý motor.
- motor CALA najeto 171tis km 59.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 69.990,-Kč
Cena za kompletní motor.
- motor CALA najeto 171tis km 79.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 89.990,-Kč
Máme skladem také motor - CALB 3.2FSI 199KW
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Prodám Honda Civic, 1,4V-tec. R.V. 9/2014, najeto 122251km, STk do 9/24, Platná dálniční známka do 11/23. Jsem první a jediný majitel vozidla, které bylo koupeno v CZ. Servisní kniha. (Poslední servis Honda 1/23)
Dobrý technický stav. Jen drobné oděrky.
SPECIFIKACE VOZU:
Karoserie: Hatchback
Barva: Bílá perleť
Počet míst: 5
Počet dveří: 5
POHON
Motor: 1.4 VTEC, atmosfericky motor, co vydrží.
Převodovka: Manuál/ 6°
Výkon: 73/kW
Palivo: Benzin
Výbava vozu:
Klimatizace
Vyhřívané přední sedadla
Posilovač řízení
Elektrická okna + zrcátka
Tempomat
Autorádio
Centrální zamykání
LED denní světla přední
Elektrická vytápěná zrcátka
ALu. Lítá Kol 16palců
Kontrola tlaku pneu
ABS
Asistent rozjezdu do kopce
Airbagy
Honda Civic 5. generace vti, sedan (EG9), r.v. 1994. Motor 1.6 DOHC vtec (160 koní, 118 kW). Najeto 211 tisíc km. Dovoz z Rakouska, zatím v ČR nepřihlášeno, Rakouské doklady k vozu.
Auto je ještě z Rakouska po celolaku - je moc pěkný, ale nějaké drobné chybky se najdou.
Podvozek byl evidentně jen zastříkán černou barvou - pokud by to někdo chtěl dostat do top stavu, bude to chtít rozebrat, opískovat, odrezit a kvalitně ošetřit.
Výfuk na výměnu, tlumiče podvozku prý taktéž, na levém zadním kole je prý nerovnoměrné sjetí nebo boule.
Interiér pěkný, jen řidičova sedačka je ve švu natržená - asi v délce 3 cm. Druhou zdravou sedačku dám k vozu. Čudlík teploty ventilace je ulomený a je jen navolno nasazen. Vím, kde vzít nový panel ventilace.
Jinak jen samá pozitiva a sociální jistoty - motor jede nádherně, spojka jedna z nejlepších, co na Hondách mám - zabírá hezky nízko a ostře :) Převodovka mi při pár testovacích jízdách ani jednou neškrtla.
Dál se ptejte, pište, telefonujte. Můžu vám poslat fotky v plném rozlišení a případně nafotit cokoliv detailně. Auto můžu dovézt na převozkách kamkoliv.
CENA: 175 tisíc Kč.
PS: Rok výroby je podle Rakouského techničáku. Ale třeba vrací při zadání VINu rok 1992. Takže možná je to dřívější rok výroby a šlo by na to získat potvrzení od Hondy ČR. Pokud by někdo uvažoval o přihlášení na veteránské značky, tak tohle by byla možnost.
Prodam motor RC 46 najezd 15400km prodam nejlepe v celku nebo po dílech- hlavy, vačky, víka, prevodovka,Elektro,Vstřikování, spojka , . V pripade zajmu pouze volejte. Ceny dohodou .