vstřikování paliva - strana 25
Počet nalezených inzerátů VSTŘIKOVÁNÍ PALIVA: 1000 - strana 25
Kapalinou chlazený jednoválec - obsah 300ccm, výkon 20,5kw
Elektronické vstřikování Bosch
Manuální převodovka - 6 rychlostí
Přední USD vidlice, zadní monoshock
Continental ABS systém
17“ kola
Plnobarevný 5,5“ TFT displej
Přepínatelné palivové mapy – Rain a Sport
Hmotnost: 151kg
Výška sedla: 795 mm
Řidičák A2
Možnost financování úvěrem nebo protiúčtem Vaší motorky nebo čtyřkolky
Záruka 5 let
Přihlášení a plná nádrž v ceně
Prodám BMW e92, 320 d, 147kw.
Najeto 210000km , Rok 2011.
Mám takový problém, dostala se mi špona do vysokotlakého čerpadla - výsledek: není tlak v systému common rail.
Nechal jsem udělat repase čerpadla, vstřikování, vyměnit čerpadlo v nádrži - všechno vyčistili a propláchli a stejně NIC.
Není tlak ve válcích a čerpadlo netlačí naftu jak má.
Auto na ND , nebo na opravu.
Nabízím na prodej tuto spolehlivou motorku BMW f650GS vhodnou pro terén i silnici nicméně jezdil jsem s ní jen na silnici, velmi pohodlná a nízká. Jistě ocení řidiči/čky menšího vzrůstu. Nikdy mě nikde nenechala a nebyly s ní žádné potíže. Prodávám z důvodu přechodu na silnější.
Rok výroby 2000
Výkon 37kW, kroutící moment 60Nm, jednoválec, vMax 170km/h
Najeto 46 150km(při koupi měla najeto 39xxxkm)
2x klíč
ABS
Přímé vstřikování
Nastavitelná tuhost zadního tlumiče
3x originál kufr
Pneumatiky skoro nové jeté cca 1500km minulou sezonu.
Estetický stav viz foto sem tam oděrky a nesedící plasty masky, jinak plně pojizdná.
Při koupi měněna ložiska v krku řízení, seřízeny ventily.
Na 42tis km měnena řetězovka, svíčka, obložení spojky(lamely + pružiny a lanko), tlumiče rázu v zadním kole, vyměnena chladící kapalina a očištěny kontakty na zapalování, výměněn olej v předních vidlicích, výměna brzdových destiček.
Dále vloni měnen vstřikovač, palivový filtr, vzduchový filtr, před zimou měnen olej s filtrem, používán Castrol. Nadále bez investic.
Sečteno a potrženo stačí sednout a jet. Při rychlém jednání sleva možná.
Prodám řídící jednotku vstřikování KE-Jetronic na Mercedes-Benz W124, W126, W201 na motor 260E. Demontováno z funkčního vozidla. Číslo dílu: 007 545 14 32
Výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky
Variator CVTech (Canada)
EPS - progresivní posilovač řízení v ceně
Vstřikování BOSCH (Made in Germany)
Kompletní LED technologie
4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu
Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami
Nové ergonomické ochranné kryty řidítek
Luxusní 12 “duralové disky kol
Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem
Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A)
Zadní úložná schránka
Homologace žlutá značka T3b - traktor
Doprava, přihlášení a plná nádrž zdarma
Povolená hmotnost přívěsu 400kg nebrzděný a 800kg brzděný
Limitovaná edice Overland!
Výkonný motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Progresivní posilovač řízení EPS součástí základní výbavy
Vstřikování Bosch
Osvědčený bezespojkový kanadský variátor CV Tech
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Homologované tažné zařízení se sedmi pólovou zásuvkou
Výbava Overland:
Chrániče rukou s plexi štítem
Disky Beadlock
Rozšiřovací lemy
Zadní + středový úložný box
Přední + zadní ochranný rám
Integrovaná LED světla
Homologace bílá značka Euro 5 nebo žlutá značka T3b
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Dětská čtyřkolka Buffler XW110Y je ideální čtyřkolkou pro naše nejmenší.
Tato dětská čtyřkolka má vzhled jako velká pracovní čtyřkolka. Čtyřkolka má jednu rychlost dopředu, neutrál a zpátečku. Motor je vzduchem chlazení s rozběhovou spojkou. Tyto stroje jsou vyráběny přímo nám na zakázku. Čtyřkolka má zpevněný rám, přední a zadní kotoučové hydraulické brzdy, elektrické startování. Jelikož je to čtyřkolka pro naše nejmenší, tak ke čtyřkolce je i dálkový ovladač. Pomocí dálkového ovladače můžete čtyřkolku vypnout a nebo také znovu nastartovat. Na plynové rukojeti se může také štelovat doraz plynu, což má za následek menší rychlost. Stroj je postavený na 7" kolech. V barvě stroje jsou i přední ramena. Zdarma ke stroji počítadlo motohodin v hodnotě 799 Kč.
Parametry
Objem
110 ccm
Počet válců
jeden
Kompresní poměr
10.5 : 1
Maximální výkon
5,3 kW / 7000 rpm
Chlazení
vzduchem
Vrtání a zdvih
52.4 x 50 mm
Typ vstřikování
karburátor
Startování
elektrické
Pohon
řetězem
Přední zavěšení
dvojitá A ramena
Zadní zavěšení
kyvka s pevnou zadní osou
Brzdový systém
hydraulický, kotoučové brzdy
Přední pneu
16 x 8 - R7
Zadní pneu
16 x 8 - R7
Rozměry D x Š x V
1330 x 800 x 880 mm
Objem nádrže
2,4 l
Hmotnost
70 kg
Palivo
natural 95
Výška sedadla
650 mm
Rozvor kol
860 mm
Světlá výška
110 mm
Další výbava
Dálkové ovládání k zastavení nebo nastartování motoru. Zdarma počítadlo motohodin. Přední ramena v barvě stroje.
Motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Osvědčený bezespojkovým kanadský variátor CV Tech
Vstřikování Bosch
Posilovač řízení EPS v základu
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Homologace žlutá značka T3b - traktor nebo bílá značka Euro 5
Povolená hmotnost přívěsu 400kg nebrzděný a 800kg brzděný
Motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Progresivní posilovač řízení EPS v základní výbavě
Osvědčený bezespojkový kanadský variátor CV Tech
Vstřikování Bosch
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Homologace bílá značka Euro 5
Výkonný motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Progresivní posilovač řízení EPS součástí základní výbavy
Vstřikování Bosch
Osvědčený bezespojkový kanadský variátor CV Tech
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Homologované tažné zařízení se sedmi pólovou zásuvkou
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Homologace žlutá značka T3b - traktor nebo bílá značka Euro 5
Povolená hmotnost přívěsu 400kg nebrzděný a 800kg brzděný
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
Motor Motor Yanmar 3válec, kapalinou chlazený, objem 1,5 l
Max. výkon 36,6 HP (27,3 kW) (dle 97/68/EC)
Přímé vstřikování, žhavící svíčky pro studené starty, dvojitý vzduchový čistič s indikátorem znečištění, Celkově uzavřený prostor motoru, horizontálně umístěný výfuk, ruční plyn, startování a zhasínání motoru klíčkem zapalování
Palivová nádrž 24 litrů
Elektrická soustava 12V elektrická soustava, 40W alternátor, zapalování klíčkem, zásuvka pro přívěsy, dvě přední halogenová světla, výstražná svěla, zadní svítilny, blinkry, brzdová světla,
Převodovka mechanická.
Pohon Pohon všech čtyř kol, uzávěrka diferenciálu brzdovým pedálem
Řízení Hydraulické řízení
Brzdy Dělené provozní brzdy, ruční parkovací brzda, kotoučové brzdy v olejové lázni
Hydraulika Otevřená hydraulická soustava, dvě zubová čerpadla, pracovní tlak 17 240 kPa, celkový maximální průtok 35,2 l/min, čerpadlo řízení 15 l/min,
pracovní čerpadlo 20,2 l/min
Různé dily Manta B ceny dohodou
Sani +Vstřikovaní komplet
Různé lišty
Palubka
Budíky
Hodiny
Mlhovky do gsi nárazníku
Topeni komplet
Selenbloky
Plechove rafky ruzne kusove elektrony
2x pneu 225/50/15 zadni kaoty
Naprava zadni
Litinove svody
Ceny dohodou
5 let záruka!
Nová generace nejprodávanější čtyřkolky.
Silný moderní výkonný motor s vysokým kroutícím momentem, bez rozběhové spojky
Variator CVtech - Made in Canada - s motorovou brzdou
EPS - posilovač řízení (+15.000,-)
Vstřikování Bosch (Made in Germany)
4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
Zadní diferenciál s elektrickou uzávěrkou* (EU5)
Vynikající nové odpružení IV. generace s progresivními pružinami
Atraktivní a praktické 12 “duralové disky kol
Vysoce odolné víceplátnové 25" pneumatiky CST
Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Odolný a praktický systém nosičů (přední i zadní)
Homologace žlutá značka T3b nebo bílá značka Euro 5, řidičák sk. "B", 2 místa
Dovoz, přihlášení a plná nádrž zdarma
Dobrý den,
prodám motor 1.4i 44kw, jednobodové vstřikování.
Kód motoru je ABD
K motoru je převodovka, všechno příslušenství (startér, alternátor apod.) tudíž je motor kompletní, pouze odstrojený (šrouby mám) k motoru jsou i další náhradní díly
Dále je k motoru řídící jednotka s kompletní elektroinstalací
Slušné dohodě se nebráním
Další foto mohu zaslat zájemcům na email
Motor byl vytažený z Golfu 3, který byl bouraný na zadek
Reaguji spíše na Email nebo na zprávy, Děkuji
Prodám zbytek náhradních dílů ze Suzuki Gsx-r 1000 K3.
Přední + zadní kolo
Vstřikování s klapkami
Sada zámků
Chladič
Držáky předních stupaček
Náfuky náporového sání do rámu
Kyvná vidlice
Centrální tlumič
Stator dobíjení
Startér
Vodní pumpa
Fajfky
Snímač polohy vačky
Snímač zařazené rychlosti
Zadní brzdová pumpa
Zadní brzdový třmen
Zadní brzdový kotouč
Výfukové svody
Tlumič řízení sériový
Padáky na rám
Unašeč rozety s rozetou
Kompletní airbox
Olejová vana
Ještě se najdou nějaké drobnosti, stačí zavolat.
PIAGGIO VESPA GTS 250 i.e.
Pěkný skútr s výkonným motorem, lehké kosmetické vady, servisní kniha + manuál
dobré pneu,digitální displej, 2X stojan
Motor 250 ccm/16 kW vstřikování
naj. 37XXX km, r. 2004
CENA 50 000 Kč
STK 2024
preferuji email:jakubrozensky@ nebo whatsap 00393279883811
PIAGGIO VESPA GTS 250 i.e.
Pěkný skútr s výkonným motorem, bez poškození
Pěkné kapoty, dobré pneu, dva stojany
ABS , digitální displej, 2X stojan, TOPCASE PIAGGIO, krásný orig. nosič
Motor 250 ccm/16 kW vstřikování
naj. 19000 km, r. 2010
CENA 67000 Kč
DOVOZ RAKOUSKO
STK 1/2027 , CZ doklady v ceně
MŮŽETE VOLAT I O VÍKENDU - BRNO - MORAVANY
MOŽNOST PROTIÚČTU , výměna s oboustranným doplatkem, po domluvě přivezu po ČR
Motor Motor Yanmar 3válec, kapalinou chlazený, objem 1,5 l
Max. výkon 36,6 HP (27,3 kW) (dle 97/68/EC)
Přímé vstřikování, žhavící svíčky pro studené starty, dvojitý vzduchový čistič s indikátorem znečištění, Celkově uzavřený prostor motoru, horizontálně umístěný výfuk, ruční plyn, startování a zhasínání motoru klíčkem zapalování
Palivová nádrž 24 litrů
Elektrická soustava 12V elektrická soustava, 40W alternátor, zapalování klíčkem, zásuvka pro přívěsy, dvě přední halogenová světla, výstražná svěla, zadní svítilny, blinkry, brzdová světla,
Převodovka mechanická.
Pohon Pohon všech čtyř kol, uzávěrka diferenciálu brzdovým pedálem
Řízení Hydraulické řízení
Brzdy Dělené provozní brzdy, ruční parkovací brzda, kotoučové brzdy v olejové lázni
Hydraulika Otevřená hydraulická soustava, dvě zubová čerpadla, pracovní tlak 17 240 kPa, celkový maximální průtok 35,2 l/min, čerpadlo řízení 15 l/min,
pracovní čerpadlo 20,2 l/min