vstřikování paliva - strana 22
Počet nalezených inzerátů VSTŘIKOVÁNÍ PALIVA: 1000 - strana 22
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1100 i
Klasický italský chopper, původní
Krásné pohodlné sedlo s opěrkou, k motorce 2x orig. kufry
Motor 1100/55 kW vstřikování
naj. 70000 km, r. 1996
DOVOZ RAKOUSKO
STK 10/2026 , CZ doklady v ceně
MŮŽETE VOLAT I O VÍKENDU - BRNO - MORAVANY
MOŽNOST PROTIÚČTU , výměna s oboustranným doplatkem, po domluvě přivezu po ČR
Motocykl v úpravě na okruhy, ale se světly a CZ doklady, Laminátové kapoty ForzaMoto, KN filtr, Dynojet pro zapalování + Dynojet pro vstřikování, kompletní výfukový systém Akrapovič, pancéřové hadice, ukazatel zařazené rychlosti, zvýšená řídítka, posunuté stupačky, karbonové kryty a balatník, samozřejmě nový olej + filtr, větší brzdy, nové pneu Metzeler Racetec RR, nová gufera vidlic a olej, lithiová baterie = 600gramů. Motocykl má cca 200PS a 165kg, Jedná se o motocykl stavěný mnou a pro mne, nejetý pro zdravotní problémy. Jede to moc. Prodám též novou kombinézu PSI z klokana.
Možnost odvozu motocyklu k vám domů - 10kč/km
Prodám Suzuki 1000 tl R
Rv. 2003 corporation Japonsko
poslední model. Najeto poctivých 21000km. Doložitelné
Pravidelně servisovaná. Originál výfuky YOSHIMURA super zvuk.
Nové pneumatiky contisport atack2, přepákování, repas vidlic, vstřikování,nová řetěz.sada,ložiska. Dělaná spojka vše přetěsněno
. Stavitelné páčky, nové brzdy cca naj 500km. Po výměně kapalin, nové svíčky 2sedlo,krovka.
Stav skoro nové motorky z brutálním zvukem a zvýšeným výkonem na 125kw nejen pro každého nadšence těchto motorek.
Důvod prodeje - nevyužitá ale vymazlená
Cena 142000kč..... Dohoda
Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu. Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Typ motoru: 4 takt Objem: 125 ccm Výkon: 8,4 kW při 8 500 ot./min. Kroutící moment: 10,3 Nm při 6 500 ot./min. Maximální rychlost: 99 km/h Spotřeba: 2,4 l/100 km Chlazení: Vzduchem Emisní norma: Euro 5 Palivový systém: Elektronické vstřikování Brzdný systém: SBC Přední brzda: Kotoučová, O226 mm Zadní brzda: Kotoučová, O226 mm Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O30 mm Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič Přední kolo: 110/70-16 Zadní kolo: 110/70-16 Délka: 2 000 mm Šířka: 690 mm Výška: 1 125 mm Rozvor: 1 330 mm Pohotovostní hmotnost: 120 kg Objem palivové nádrže: 5,2 litru Výška sedla: 790 mm Typ motocyklu: Skútr Převodovka: Automatická
Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu. Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Typ motoru: 4 takt Objem: 125 ccm Výkon: 8,4 kW při 8 500 ot./min. Kroutící moment: 10,3 Nm při 6 500 ot./min. Maximální rychlost: 99 km/h Spotřeba: 2,4 l/100 km Chlazení: Vzduchem Emisní norma: Euro 5 Palivový systém: Elektronické vstřikování Brzdný systém: SBC Přední brzda: Kotoučová, O226 mm Zadní brzda: Kotoučová, O226 mm Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O30 mm Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič Přední kolo: 110/70-16 Zadní kolo: 110/70-16 Délka: 2 000 mm Šířka: 690 mm Výška: 1 125 mm Rozvor: 1 330 mm Pohotovostní hmotnost: 120 kg Objem palivové nádrže: 5,2 litru Výška sedla: 790 mm Typ motocyklu: Skútr Převodovka: Automatická
Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu. Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Typ motoru: 4 takt Objem: 125 ccm Výkon: 8,4 kW při 8 500 ot./min. Kroutící moment: 10,3 Nm při 6 500 ot./min. Maximální rychlost: 99 km/h Spotřeba: 2,4 l/100 km Chlazení: Vzduchem Emisní norma: Euro 5 Palivový systém: Elektronické vstřikování Brzdný systém: SBC Přední brzda: Kotoučová, O226 mm Zadní brzda: Kotoučová, O226 mm Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O30 mm Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič Přední kolo: 110/70-16 Zadní kolo: 110/70-16 Délka: 2 000 mm Šířka: 690 mm Výška: 1 125 mm Rozvor: 1 330 mm Pohotovostní hmotnost: 120 kg Objem palivové nádrže: 5,2 litru Výška sedla: 790 mm Typ motocyklu: Skútr Převodovka: Automatická
Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. DJANGO 125I STANDARD - MILKY White -provedení modelu Django zaujme tím pravým nádechem retra! Navíc obsahuje inovovaný přední gril s ostrými liniemi a efektní LED světelný podpis v duchu aktuální automobilové řady Peugeot.\nObjem: 125 ccm\nTyp motoru: 4 takt\nVýkon: 7,8 kW při 8 000 ot./min.\nKroutící moment: 8,9 Nm při 6 500 ot./min.\nMaximální rychlost: 90 km/h\nSpotřeba: 2,5 l/100 km\nChlazení: Vzduchem\nPalivový systém: Elektronické vstřikování\nEmisní norma: Euro 5\nBrzdný systém: ABS\nPřední brzda: Kotoučová, O200 mm\nZadní brzda: Kotoučová, O190 mm\nPřední kolo: 120/70-12\nZadní kolo: 120/70-12\nDélka: 1 925 mm\nŠířka: 710 mm\nVýška: 1 190 mm\nRozvor: 1 350 mm\nPohotovostní hmotnost: 135 kg\nObjem palivové nádrže: 8,5 litru\nVýška sedla: 770 mm\nPřední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O40 mm\nZadní tlumič: Nastavitelný hydraulický tlumič, O53 mm\nTyp motocyklu: Skútr\nPřevodovka: Automatická
Nový skútr - ihned k odběru. Pro řízení stačí ŘP skupiny "B" Autorizovaný prodejce skútrů značky Peugeot - Lenner Motors Říčany. Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní! Už pro modelový rok 2021 došlo k výraznému zvýšení výkonu na 8,4 kW, což v kombinaci s nízkou provozní hmotností znamená výrazné oživení tohoto oblíbeného modelu. Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Typ motoru: 4 takt Objem: 125 ccm Výkon: 8,4 kW při 8 500 ot./min. Kroutící moment: 10,3 Nm při 6 500 ot./min. Maximální rychlost: 99 km/h Spotřeba: 2,4 l/100 km Chlazení: Vzduchem Emisní norma: Euro 5 Palivový systém: Elektronické vstřikování Brzdný systém: SBC Přední brzda: Kotoučová, O226 mm Zadní brzda: Kotoučová, O226 mm Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice, O30 mm Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič Přední kolo: 110/70-16 Zadní kolo: 110/70-16 Délka: 2 000 mm Šířka: 690 mm Výška: 1 125 mm Rozvor: 1 330 mm Pohotovostní hmotnost: 120 kg Objem palivové nádrže: 5,2 litru Výška sedla: 790 mm Typ motocyklu: Skútr Převodovka: Automatická
Prodám Passat b5 TDI 96kw na opravu nebo náhradní díly noví alternátor nové zimní pneu na plechach STK 9 23 vada něco okolo vstřikování
KTM sx50 factory edition r.v.2021
Najeto 57,7 mth
V provozu 11/2021-9/2022
Výfuk koleno FMF
Výfuk tlumič FMF
Přední odpružení WP XACT 35 Upside-Down fork
Zadní odpružení WP XACT Mono shock
Zadní pružina WP 30/130 25-35kg jezdec
Zadní pružina WP 35/130 35-45kg jezdec
CNC kryt spojky
CNC kryt zapalování
CNC víčko přední/zadní brzdy
CNC kryt řetězového kolečka
Modré neklouzavé sedlo
Přepracované vstřikování
Speciální konfigurace spojky factory edition
Nová Rozeta 38z
Nová spojka (lamely+koš)
Nová ložiska (kola,krk,kyvka)
Nová vodítka řetězu
Nové brzdové desky
Nová kyvka
Nová kola 12/10 KTM
Nové pneu Dunlop Geomax MX 53
Náhradní díly viz. foto
Závady:
Provozní oděrky
Chrom na výfuku viz. foto
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Brutálně silná čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS a brutálně naložená doplňky čtyřkolka disponuje motorem o obsahu 960 ccm o výkonu 85 koní s kroutícím momentem 79 Nm. Výhodou je Kanadský variátor CV-Tech, který nemá spojky a tak se Vám při záběru (rozjíždění, tahání opravdu těžkého vleku, tlačení sněhu s radlicí) nemá co "spálit". O plnění motoru se stará Německé vstřikování s řídící jednotkou BOSCH. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Díky použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) je čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS v kategorii nejlépe ovladatelných čtyřkolek na světě. Zadní diferenciál je samosvorný a tak jak se jedno kolo o půl otáčky otočí oproti druhému, diferenciál se zamče a obě kola se točí stejně rychle. Z praxe stačí "hodit zadkem" a letíte driftem. Další rozdíl od ostatních strojů v této kategorii je zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Navíc u modelu Overland je krytí podvozku, přední a zadní rám, přední štít, sada zadních kufrů, kde menší kufr lze bez použití nářadí vyměnit za sedlo spolujezdce a boční lemy.
Najety pouze 2 KM .Záruka 5 let.Uplně nová nejetá.Byla vystavena na prodejně.Sleva 10 tisíc oproti nové a navíc za 6000kč kufr zdarma.Výkonný užitkový Linhai 500 4x4 EFI vstřikování USA delphi. Je dokonale vybavený, aby snadno zvládal i nejtěžší práce na farmách, chalupách, polích či v lesích. Při každodenním používání oceníte od základu nově vyvinutý podvozek s nezávislým zavěšením všech kol a komfortně naladěným pérováním, tichý spolehlivý kapalinou chlazený motor, elektricky přepínatelný pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu, vynikající hravou ovladatelnost, atraktivní design a vysokou spolehlivost, vaše peněženka zase ocení fakt, že jde o cenově nejdostupnější pracovní čtyřkolku této třídy na trhu.
LINHAI 500 4WD DIFF-LOCK
Toto je nejdostupnější kvalitní "pětistovka" 4x4 na českém trhu!
Pokud je vaší prioritou pracovní výkonnost a dostupná pořizovací cena, a pokud zároveň dokážete ocenit design, pak jste našli, co hledáte. LINHAI 500 4WD DIFF-LOCK vás příjemně překvapí vysokou užitnou hodnotou a řadou užitečných vlastností, které oceníte při každodenní práci. Připočítejte k tomu atraktivní alu disky(příplatek) s odolnými šestiplátnovými pneumatikami, elektrický naviják 3000lbs a poctivé dílenské zpracování, mimořádně zdařilý design, který v několika zemích získal ocenění „ATV design roku“, a dostanete čtyřkolku se zcela ojedinělým poměrem ceny a hodnoty. Kvalitou, konstrukcí a designem se vyrovnává standardům renomovaných výrobců.
Moderní motor 493 cm3
Od základu nově konstruovaný kapalinou chlazený jednoválcový motor má nejen dostatek síly, aby splnil všechny vaše požadavky, ale zároveň je i mimořádně ekonomický. Motor posílá sílu na kola přes robustní automatickou dvourychlostní CVT převodovku od prestižní kanadské firmy CVTech se silnou redukcí, neutrálem a zpátečkou. Při sjíždění prudkých svahů s těžkým nákladem oceníte účinnou motorovou brzdu.
Pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu
Spolehlivý elektricky přiřaditelný pohon 4x4 znamená spolehlivou trakci na jakémkoli povrchu. Stisknutím tlačítka 4x4 na řídítkách se výkon motoru rozdělí na obě nápravy, a tím se podstatně zlepší záběr. V extrémním terénu můžete navíc ještě zapnout elektricky ovládanou uzávěrku předního diferenciálu, a pro těžkou práci, v prudkých stoupáních a při tažení těžkých přívěsů je k dispozici i účinný redukovaný převod do pomala.
Podvozek s vynikající ovladatelností
Vysokou průchodnost a stabilitu v těžkém terénu zajišťuje vynikající podvozek s velkými zdvihy pérování, širokým rozchodem a nízkým těžištěm. K vysoké obratnosti této čtyřkolky přispívá takéi velmi malý poloměr otáčení. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena a odpružena pětipolohově nastavitelnými jednotkami. Výkonné hydraulické kotoučové brzdy brzdí všechna čtyři kola a poskytují přesvědčivou brzdnou sílu i při jízdě s těžkým přívěsem.
Bohatá výbava
Přes svoji více než konkurenceschopnou cenu se Linhai 500 4WD DIFF-
PIAGGIO VESPA GTS 250 i.e.
Pěkný skútr s výkonným motorem, bez poškození
Pěkné kapoty, dobré pneu, dva stojany
ABS , digitální displej, 2X stojan, TOPCASE PIAGGIO, krásný orig. nosič
Motor 250 ccm/16 kW vstřikování
naj. 19000 km, r. 2010
CENA 67000 Kč
DOVOZ RAKOUSKO
STK 1/2027 , CZ doklady v ceně
MŮŽETE VOLAT I O VÍKENDU - BRNO - MORAVANY
MOŽNOST PROTIÚČTU , výměna s oboustranným doplatkem, po domluvě přivezu po ČR
Keeway V302 C ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 300 ccm
Výkon: 22 kW
Původ: CZ
Cena 129 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Cruiser Keeway V302 C, je nezaměnitelný pro svůj ostrý styl, výkonné komponenty a výkonný dvouválec do V.
Keeway V302 C je vybaven 298cc čtyřdobým kapalinou chlazeným dvouválcovým V motorem s 8 ventily s vynikajícím točivým momentem 26,5 N·m, který V302 C odpovídajícím způsobem produkuje při 6500 otáčkách za minutu, díky čemuž je okamžitý zátah řemenem poháněného zadního kola dostupný v širokém pásmu výkonu. Přesná šestistupňová převodovka spolu se svalnatým zvukem výfuku 2 v 1 umocňují touhu vyskočit na sedadlo a užít si dobrodružný zážitek z jízdy.
Nízká stavba motocyklu Keeway V302 C, je výsledkem funkčních komponentů které poskytují solidní vizuální dopad a jízdní vlastnosti. Nízkoprofilové blatníky se zařezávají do silných předních pneumatik 150/80-15 a zadních pneumatik o rozměru 120/80-15 které jsou obuty do designovaných kol z lehké slitiny ve tvaru hrotu. Velké úchyty na předním blatníku přinášejí vizuální pozornost obráceným vidlicím se zdvihem 115 mm, zatímco vzadu jsou dva Tlumiče s progresivně vinutými pružinami se zdvihem 46 mm. Jízdní vlastnosti jsou vynikající a to I díky kotoučovým brzdám vpředu a vzadu, přičemž přední třmen je radiálně namontován. Jízdní pozice na V302 C je přirozená a pohodlná přesně taková jakou očekávají motocyklisté milující tento styl. Široká dobře tvarovaná řidítka dobře ladí s decentními zpětnými zrcátky a na pohodlné sedadlo navazuje 15l palivová nádrž.
Přímo pod řídítky je namontován digitální informační panel: kulatý otáčkoměr obklopující centrální rychloměr.
Výjimečný design motocyklu podtrhuje osvětlení – Přední LED světlomet s 3D efektem a zadní minimalistické kulaté světlo podtrhuje štíhlou záď.
Motor 2válec do V, 4takt, 8ventilů 298 cm3 , SOHC
Vrtáníx Zdvih 58*56,4
Chlazení kapalinou
Výkon 22 kW při 8500ot/min
Max toč. moment 26.5 Nm /6500 ot/min
kompresní poměr 11,5: 1
Vstřikování EFI
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řemen
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -16
zadní kolo 150/80 -15
pření pružení upside-Down vidlice, 115 mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 300 mm s ABS
zadní brzda kotouč 240 mm s ABS
Suchá hmotnost 167 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 15 L
YAMAHA AEROX 4 50 ccm
TOP skútr, předváděcí model
Lehce odřený levý spodní plast
rok 2020/naj. 45 km
- motor 50 ccm/2,5 kW vstřikování
- vodou chlazený
- led displey
. dvojitá kotoučová brzda
. sportovní podvozek
. kola 13" , pneu Michelin
Cena 65000 Kč
Evidenční kontrola STK 03/2027 v ceně, registraci vyřídím
MŮŽETE VOLAT I O VÍKENDU - BRNO - Moravany
Pošlu více větších fotek
Možnost protiúčtu, po domluvě přivezu
• NEJETÝ MOTOCYKL, ČISTOPIS TP
• ZÁRUKA 3 ROKY
• ODPOČET DPH
Prodám motocykl SWM SM500R. Motorka není přihlášena, obdržíte čistopis TP a je možný odpočet DPH. Jedná se o nejetou motorku, u které je ještě platná 3 letá záruka. Výkon 25KW, lze otevřít na 50kw.
Technická data:
Zdvihový objem - 501 ccm
Motor - Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec s dvojitou vačkovou hřídelí ; Euro 5
Vrtání / Zdvih - 97 mm / 67,8 mm
Výkon - 34 PS (51 PS pro závodní model)
Vstřikování - MIKUMI D42
Startování - Elektrický startér s automatickou dekompresí
Převodovka - 6 rychlostní
Spojka - Lamelová, hydraulicky ovládaná
Rám - Trubkový rám z vysokopevnostní oceli
Přední odpružení - Plně nastavitelná Upside-Down teleskopická hydraulická vidlice KAYABA, Ø 48 mm
Zadní odpružení - Plně nastavitelný tlumič KAYABA
Zdvih pružiny vpředu - 250 mm
Zdvih vzadu - 290 mm
Přední brzda - Kotouč 320 mm, čtyřpístkový plovoucí radiální třmen BREMBO (vzadu lze vypnout ABS)
Zadní brzda - Kotouč 240 mm, Brembo jednopístkový plovoucí třmen s vypínatelným ABS
Pohon - "REGINA" 135 ZRA (5/8 "x1 / 4")
Kola vpředu / vzadu - Hliníková kola 3,5x17” / 4,25x17”
Rozměr pneumatik přední / zadní - 120/70-17" Michelin Competition IV / 150/60-17" Michelin Pivot Power 2CT
Rozvor - 1.480 mm
Světlost - 295 mm
Výška sedla - 920 mm
Objem nádrže - 7,2 litrů
Hmotnost - 120 kg
Prodáme Popis:
Elektrická horkovzdušná trouba
Kvalitní výrobek z evropské produkce
Prosklené dveře s dvojitým zasklením
Dveřní zarážka dole / klika dveří nahoře
Plastová klika na dveře
Výkonný motor
Bezpečnostní termostat
Halogenové osvětlení
výškově nastavitelné šroubovací patky
Snadné čištění
Materiál
Tělo je vyrobeno z vysoce kvalitnínerezové oceli AISI 304
Zaoblené vnitřní rohy
Prostor na vaření
Automatické předehřívání
Maximální teplota: 260 ° C
Obousměrný systém cirkulace vzduchu
pro 3 x GN 1/1 nebo EN 40 x 60 kontejnerů / vaniček
Rozteč 75 mm
Provoz / ovládání
Digitální ovládání vstřikování vody
Digitální displej
Velmi snadné ovládání s 99 programy
Možnosti vaření
Vaření / pražení / dušení / grilování
pečení
rozmrazování
Vaření při nízké teplotě
Připojení
Elektrické připojení:1 / N / PE 230 voltů / 50-60 Hz
Příkon:3,3 kW
Toto zařízení vyžaduje připojení k vodě!
Rozměry
Vnější rozměry Š x H x V:740 x 750 x 550 mm
Telefonem je možné se dovolat ve všední dny 8-16h. Osobní odběr nebo můžeme zaslat přepravcem.
Cena + DPH. Číslo 50576