vsem klukum ktere jsem milovala - strana 18
Počet nalezených inzerátů VSEM KLUKUM KTERE JSEM MILOVALA: 1000 - strana 18
Čus, jsem Jindra, je mi 31 a jsem z Prahy. Hledám nějakou začínající kapelu, kde bych mohl zpívat. Punk, metal, nu-metal. Zkušenosti mám. Na střední škole jsem chodil na hodiny zpěvu a zpíval jsem ve třech kapelách, se kterýma jsme měli pár koncertů. Žádnej Karel Gott nejsem, ale na nějaký ty pajzly to stačí v pohodě. :-) V případě zájmu pošlu nějakou ukázku. Pokud jsi třeba jen sám kytarista nebo kytarista a basák, můžu dohodit bubeníka, se kterým jsem hrál v kapele.
Chci hrát hlavně pro radost a zábavu. O nějaký dětský sny a iluze, že je to možný v tomhle dotáhnout někam daleko jsem dávno přišel. Je třeba dívat se na věc taky trochu realisticky. :-) Pokud to vidíš stejně, ozvi se. :-)
ViewSonic PJD7830HDL:
Prodám málo používaný projektor značky ViewSonic. Doma jsme jej měli na občasné promítání filmů, ale kvůli rekonstrukci bytu a přesunu nábytku na něj (a projekční plochu) už nezbylo místo. Životnost lampy je výrobcem stanovena na 3500 hodin, tato (stále původní) lampa má vysvíceno pouze 329 hodin, tj. ani ne 10% z její celkové životnosti. Kvalita obrazu je pěkná, jedná se o opravdové FullHD. Barvy jsou živé, zaostření a velikost obrazu je možno upravovat manuálně přímo na projektoru a projekční vzdálenost se pohybuje mezi 0,7 až 9,7 metry. Doma jsme jej používali ve vzdálenosti zhruba 4 metry od plátna a ostrost obrazu byla tak akorát, aby nebyly vidět jednotlivé pixely. Úhlopříčka obrazu v tomto případě byla 100" (2,5 metru). Drobné úpravy velikosti a tvaru obrazu je možno provádět i digitálně v nastavení projektoru. Součástí projektoru je napájecí kabel a dálkový ovladač (sloužící zároveň jako prezentér a laserem).
Zkoušel jsem na něm hrát i hry, ale kvůli latenci obrazu se hodí jen na budovatelské hry, strategie, či nějaké oddechovky. Ve střílečkách už zpoždění obrazu vnímat budete. Toto zpoždění jsem vnímal stejně, jako u průměrných domácích TV. Podpora 3D - potřeba dokoupit 3D brýle. Jednou jsem je měl půjčené a byl to pěkný zážitek.
Cena projektoru 7500kč.
ELITE SCREENS T120UWH:
K projektoru nabízím i projekční plátno značky Elite Screens. Použito jen 2x, je tak stále jako nové. Původně jsme promítali na zeď :) Plátno je opatřeno trojnožkou, kterou jsem měl původně v plánu odmontovat a plátno zavěsit za zeď - ale rekonstrukce bytu tomu taky dala stopku. Trojnožka má ale výhodu v tom, že během necelých 5 minut zvládne 1 člověk vybalit a vztyčit plátno o velikosti 120" (304cm) prakticky kdekoliv. Kartonové balení s pěnovou vystýlkou zaručí, že plátno zůstane v pořádku i během častějšího přenášení, nebo převozů autem. Krabice samotná odpovídá velikosti plátna a jen tak tak se mi vešla do Octavie 3 combi.
Cena plátna 4000kč.
Samostatný projektor nabízím za 7500kč, samostatné plátno za 4000kč. Pokud ale koupíte projektor i plátno dohromady, jsem ochotný se dohodnout na celkové ceně 9000kč. Celý set jako deální řešení pro domácí kino v bytě i na zahradě, nebo jako doprovodná projekce na hudební a jiné akce. Na internetu jsem viděl náhradní lampy do projektoru za cca 2500kč. Ale vzhledem k životnosti té dosavadní bude třeba ji vyměnit až za několik let.
Pouze osobní předání. Platba na místě v hotovosti, nebo na místě přes QR kód. Je možnost si vše prohlédnout, ohmatat a vyzkoušet. Díky jednoduchosti klidně i rozbalit a vztyčit plátno. V rámci prahy možno doručit mým autem (+200kč).
Pokud se prodej uslkuteční do 25.2.2023, snižuji celkovou cenu na 8000kč.
Dobrý den,
Rozhodla jsem se prodat svoje Subaru Impreza.
Důvod: Stěhování a potřebuji peníze.
R.v. 2006
Motor: Atmo 1.5 77kw.
Auto jsem kompletně předělala na wrx vzhled, je vyvoskovaná, ošetřena. Zdravá kastle. U Subara cenné.
Wrx přední brzdice, nové kotouče zadek i předek, olej dělaný v dubnu minulého roku. Zadní brzdiče po repasu. Do auta dávám olej liqui moly. Rozvody dělané před rokem. S autem jsem najela jen 15k km za dva roky. Nájezd 167xxx km. Nové prachovky, čepy.
Stk do 04/24
Auto je v garáži.
Až na dveře, kufr a zadní nárazník je celá po laku. Interiér taktéž předělaný na wrx, sedačky, manžeta řadící páky, original Subaru rádio atd. Původně nic z toho v tom autě nebylo. Sháněla jsem veškeré díly přes rok. Mám fotky před a po kdyby byl zájem.
Originální wrx kola 17’. Nechala jsem je zapsat do TP.
Mohu přihodit starý (zimní naraznik) a starou kapotu. Plus origo volant do Hawka. Stačí ho jen namontovat, ja na to už bohužel nemám čas.
Cena je pevná.Na odpovědi dam 90 a odvezu nereaguji. Trvám na společném přepisu.
Lipo je urvané, nezvládlo diru u benzinky. Svítí airbag, ale to kvůli sedačkám, měla obyčejné a jsou tam z wrx, takže je odpojené čidlo. Jak jsem psala nemám čas cokoliv řešit už.
Více info po telefonu, ráda řeknu vše co vím, auto má ke svému věku zdravou káru.
Bazary nevolat!
Dlouho jsem zvažoval jestli prodat nebo ne svoji Audi A5 rok 2010, protože auto je ve velmi solidním stavu. Nakonec jsem se rozhodl jej nabídnout. Na prodej ale nespěchám.
Auto má najeto 290 tisíc km a není to vůbec poznat. Bylo o něj dobře staráno, vždy správně servisováno, při řízení všechno pevné, nic nehučí, neklepe apod. Tankována byla převážně Verva za posledních asi 7 let. Do dalšího běžného servisu zbývá asi 4000km. Gumy jsou na dojezd toto léto. Brzdy jsou zánovní, dělal jsem je na podzim a jinak mě nenapadá co bych dál zmínil, všechno je v autě jak má. Diagnostika nepsala absolutně nic a v zimě auto startovalo úplně perfektně. Je to original S-Line, z výbavy má snad všechno co může mít. jediná vada na kráse je malá promáčklinka na blatníku viz foto, ale žádný problém to nechat za pár korun opravit. Je to v ohybu a viděl jsem někde na YouTube, že šikovný kutil si to opraví i sám. Kola jsou 18 palců, byla k tomu i druhá sada, ale tu jsem prodal, protože nebyla nic moc a autu kazila vzhled. K autu jsou dva klíče. Auto má DPF filtr, byl asi před 3-4 lety čištěn. Většina km co auto najelo bylo dálničních. A taky jsem zapomněl zmínit, že je to manuál a předokolka, takže co je za mě super je to, že si člověk může vybrat jestli jet na spotřebu nebo letět po dálnici.
Důvod prodeje je ten, že mám práci jen kilometr od domu a když zrovna nejdu pěšky, tak jezdím starší benzínovou A6tkou. Nemá smysl startovat na malou vzdálenost naftu a ještě s DPF filtrem. Navíc bych si rád pořídil do budoucna Q7čku, takže výměna možná POUZE za Q7 v solidním stavu se slušným nájezdem.
Auto je možné vidět kdekoliv v okolí Rozvadova, vše na domluvě. Žiju pár kilometrů za hranicemi v Německu.
Autobazary prosím nekontaktovat.
Na zbylé dotazy rád odpovím, děkuji.
Hledám práci, která bude fajn. Nehledám flákárnu, ale taky nehledám dřinu, kde za den ručně odtahám 5 tun. Nejsem ani nemehlo ani lempl, dokonce mám diplom z vysoké, kde je u mého jména napsaná zkratka "ing.", a umím dost používat mozek. Jsem flexibilní, nemám ráda moc velké kolektivy, raději spoléhám sama na sebe a ev. ještě na velmi úzký okruh spolupracovníků. Řídím se heslem, že kdo jde s davem, nedojde dál než dav. Baví mě všechno co má nějaký smysl a výsledek. Nerada dělám zbytečné věci. Pozitiva - flexibilní, pracovní návyky, zapálení pro věc, řidičák, spousta zkušeností, řešení krizových situací , komunikativní, přesvědčivé schopnosti, praxe 30 let v řízení kolektivu a řízení firmy, šikovná manuálné i s "fištrónem", a umím nebo dokážu se toho ještě dost naučit, jsem zabejčilá workoholička. Negativa - věk dávno za horizontem mládí, takže pro mnoho lidí s předsudkem o stáří a nevýkonnosti jsem asi nepoužitelná, i když mě nikdy nevyzkoušeli. Duchem jsem minimálně o půlku mladší než věkem a rozumím si s mladými. Mám ještě více než 6 let do důchodu, a marná a nevýkonná fakt nejsem. Navíc se dokážu domluvit skoro s každým. Praxi mám v gastronomii, zemědělství, kultuře, obchodě, píšu články i různé práce, vymýšlím reklamy a s PC jsem kámoš. Pro dobrou firmu a fajn šéfa či šéfovou jsem ochotna položit i všechen volný čas, a očekávám, že to nebude za mrzký peníz, a že pokud se osvědčím, budu adekvátně oceněna. No a jedno velké pozitivum je, že na zaměstnávání lidi v mém věku je zřízen program příspěvků, a lze získat i více než 200 tisíc Kč jako podporu od státu. Jestli tedy hledáte kliďasku, co umí máknout i přemýšlet, je pracovitá, loajální a zodpovědná, tak se ozvěte.
Prodávám dámskou (dívčí) turistickou obuv, vel. 38,5 (5,5), kterou jsem zakoupila dne 6. 3. 2023. Měla jsem je jednou na nohou, prošla jsem se v okolí domova, avšak bohužel pro mne, podcenila jsem velikost (mám vel. 38) začal mne tlačit palec, potřebuji větší velikost. Vhodné jsou pro vel. nohy č. 37 max. 37,5. Boty jsou velice kvalitní a hezké. Původní cena byla 4.399 Kč, v týdnu, kdy jsem je kupovala platila sleva 30 %, tudíž jsem platila 3.079 Kč. Nyní prodávám za 2.500 Kč. Parametry obuvi:
• Svrchní materiál z kůže a textilu
• Větruodolná, voděodolná a prodyšná membrána
• Středně vysoký, polstrovaný okraj svršku
• Poutko na svršku
• Systém SALEWA® 3F zajišťuje flexibilitu a držení paty
• Výztuha pro zpevnění paty
• Kombinované šněrování se dvěma očky na svršku
• Polstrovaný přišitý jazyk s poutkem ze síťoviny
• Špička s ochranou prstů
• Vyjímatelná polstrovaná stélka
• Tlumící EVA mezipodešev
• Protiskluzová podrážka POMOCA® s multidirekcionálním profilem
Mám tady chladič procesoru (Arctic freezer 34 eSportsDUO)
Důvod prodeje je že jsem chtěl skládat počítač ale, zdráhaly komponenty a tak jsem to odpískal. Komponenty tady prodávám za původní cenu a trochu jsem je zlevnil. Obaly ani komponenty nbyly použity jsou koupený z CZC jenom jsem je otevřel když jsem je kupoval protože jsem chtěl vidět obsah.
Prodám motocykl značky Kawasaki Klx 250S. Motorka je v krásném a velice zachovalém stavu. Je to kvalitní japonská práce co snese snad úplně všechno (nesmrtelný stroj). Motocykl jsem již dvakrát inzeroval, ale pokaždé jsem si prodej rozmyslel a inzerát stáhnul. Doufám, že už si to nerozmyslím :) Opravdu prodávám s těžkým srdcem. Koupili jsme byt a teď je třeba každá koruna. Nepotřebuji ale nutně prodat takže smlouvači ani nepiště. Cena je 95000kč. S cenou jsem ochoten málo pohýbat jen osobně u motocyklu.
(Sleva na cestu je možná). Vím co prodávám a taky co za to chci. Zkušební jezdci prosím nejezděte. Abych se vyvaroval zkušebním jezdcům, tak předem upozorňuji, že před zkušební jízdou budu požadovat předložení občanského průkazu a složení zálohy. Mám špatnou zkušenost, jednou mi pán položil Er5 co jsem prodával, nakonec jí ale koupil :) Teď už přejdeme ke stavu motocyklu.
Je to velice povedený kousek. Rok výroby 2009, najeto má 28 tisíc km. Stk do 31.3.2024. K motocyklu mám náhradní plasty, laděný výfuk plus originál k tomu, kryt pod motorem, blástry, nabíjení na telefon, držák na telefon, velký kufr a úplně nová baterie. Servis byl dělaný každý rok v autorizovaném servisu Honda. Autorizovaný servis Kawasaki mám 60km od domova, tak jsem jezdil do Hondy co mám asi 15km. Motocykl mám 3 roky a můžu říct, že je to opravdu spolehlivá mašina. Motocykl má nastavitelný zadní tlumič a interval oleje jsem vždy zkracoval na 3000km. Olej je měněn na podzim a je na něm najeto necelých 500km. Interval oleje je 6 tisíc, ale doporučuji měnit maximálně po 4 tisících pro dobro a životnost motoru. Na email moc nechodím. Piště mi sms na číslo a já vám pak zavolám. Motocykl neměním jen prodávám a jen pro opravdu vážné zájemce. Do konce března je cena 90000kč.
Prodám svou Husqvarnu WRE 125 r.v. 1999 11kw. Na svůj věk bych řekl, že je motorka dosti zachovalá. Motorka jede krásně a nikdy mě nikde nenechala. Motorka je původem z Itálie. V Čechách jsem první majitel (Kupoval jsem ji od pána, který ji přivezl z Itálie a jen jednou se na ní projel). Motorka byla původně na endurech, ale to mě moc nechytlo, tak jsem přezul na silniční. Mnou byla padena jen 1x v terénu
Co bylo na motorce děláno:
- Nové silniční pneu, najeto do 1500km (gumy jsou pořád na endurových ráfcích, takže se nejedná o motardy)
- M-Style CNC stunt spojka ( na 1 nebo 2 prsty)
- Nový vzduchový filtr
- Nové blinkry
- Nová krytka zadního světla
- Olej měněn před 500km
Mínusy motorky:
- Chtělo by to udělat nové brzdy ( Motorka stále brzdí dobře, ale kotouče i destičky jsou dost sjeté)
- Motorka byla původně bíla, ale plasty jsem přelakoval sprejem na černo, takže nejaké ty nedokonalosti ve vzhledu tam budou) - Takže obecně horší plasty
- Motorka má za studena problém s podřazovaním (nevím čím to je, ale už jsem to tak kupoval. To by bylo potřeba opravit)
- Lehce prochcává olej z výfuku když je horko (Prozatímní řešení - Kobercovka, ale chtělo by ho to přetěsnit)
- Je utrhnutý náhon tachometru (špatně jsem ho nasadil při přezouvání gum a lanko se přetrhlo)
K motorce přidám další vzduchový filtr, blastery a kryt řetězu. Na motorku je možné se podívat i projet v Brně.
Cena není pevná - Možnost domluvy na místě
Prodám Mercedes-Benz GL 350 ( GLS 350 )
Cena: 599. 000,- Kč bez DPH
Vozidlo je odpočtové
Stav vozu velmi dobrý, vše funkční.
Najeto: 250 079 km
Vyrobeno: 2013/2014
Koupeno v ČR v Mercedes Moravia Olomouc.
Vozidlo pravidelně a pečlivě servisováno v servisu Mercedes. Do 200.000 km pouze jeden majitel a já jsem na voze najezdil cca 50.000 km. Vlastním auto cca 2.5roku. Používal jsem ho především na delší cesty. Na jízdy do práce a po městě jsem používal firemní auto. Na vozidle čerstvě provedena výměna oleje a filtrů, nové brzdy (kotouče+desky). Před cca 10.000 km vyměněn olej v převodovce.
S vozidlem jsem nadmíru spokojen a kupuji stejný novější model.
Vozidlo je nebourané s původním lakem. Originál lak je zlatohnědý, ale nechal jsem si na vůz aplikovat před dvěma lety bílou fólii. Původní lak naprosto nepoškozený a mám fotodokumentaci přímo při aplikaci bílé fólie. Fólii jsem neměl potřebu nic zakrývat jenom se mi bílé auto líbí a fólie chrání původní lak.
++++++ 100% poctivé km+++++++ 100% poctivé km+++++++ 100% poctivé km+++++++
Nabízím k prodeji zachovalou T5, čerstvě doveženou ze SRN. Jede bez jediné vady, motor běží krásně, ale asi je fouklé těsnění pod hlavou(ztrácí se voda, cca 0,5L/100km, topí normálně), jinak vše funguje jak má, startuje na drk. Bylo pravidelně servisované, prověřil jsem si historii v Vw, kupoval jsem si ho pro sebe. Mám k tomu štos zakázkových listů a protokoly z německé Stk /TÜV-Dekra/. Cca před dvěma lety dělané rozvody a spojka v autor. servise. Já jsem dal komplet nové brzdy, nic jiného nebylo potřeba. Až na zmiňovanou vadu jede doslova jako nové auto. Nemám čas to již řešit, potřebuju jezdit, již jsem koupil jiné. Také jsem dal pěkné zimní pneu. Auto je bez koroze, nezničený nákladový prostor s pěkným a čistým nekuřáckým interiérem, sedadla i palubka pěkné s orig. rádiem a také sadou HF bluetooth. Pokud jsem na něco zapoměl klidně volejte.
Při domluvě možnost odvozu k Vám. Taktéž mohu zařídit dovozovou Stk.
Inzerát je platný pokud ho vidíte,tak prosím o nezasílání sms a mailů s dotazy ""jestli je vůz aktuálně k prodeji"",atd. Můžete klidně zavolat,auto je volné a je to rychlejší,na mailu moc nejsem. Mažu inned po prodeji. Díky moc za pochopení!!!:-))
Po dlouhém zvažování jsem se rozhodl prodat svou e39 540ia.
Auto mi víceméně jen stojí u domu a příde mi líto aby se sním vůbec nejezdilo, byl to vzdy takový muj malý sen si tohle pořídit, bohuzel jsem si nevybral nejvhodnejší dobu.
Další vec je ten automat, který mě moc nenatchl????
E39 540ia 1997 210kw
české doklady, stk do června 2024
Nájezd nejspíš nestočený, na budíkách 457xxx
Barvu přesně teď nevím, ale moc jsem jich v takové neviděl, přeskládáno na face.
Výbava myslím relativně slušná
16:9
El. Zadni roleta
DSP audio
Dvojité okna
Xenon
Sedačky černá kůže manual + výhřev
U tech sedaček si nejsem uplně jist oco jde, ale podle předchozího majitele se jedná o verzi NAPPA s prošíváním viz foto ????♀️????♀️
Čidla vzadu
DSC
Multifunkce
M-podvozek
Jinak asi nic zvlastniho, mozna jsem zapoměl na něco.
Auto je myslím v pěkném stavu, má relativně minimum nějakých šrámů, oděrek apd…ale samozřejmě se kosmetika najde. Lak je pěkný, koroze se samozřejmě nějaká najde, ale jeto minimum, lemy apd vše zdravé, kostky jsou všechny na svém místě, zvedání bez problémů, dokonce jsem měl zvedlé na zemi za samostatné body a v pořádku, zespod ale nějaká ta koroze viďet samozřejmě jde. Prahy už se v minulosti někdo pokoušel nejspíš opravovat.
Servis mezi lety 2019-2022
Motor prošel relativně velkým servisem
(Rozvod, řemeny, napínáky, cívky, pístní kruhy, dělaná hlava, ventily, proplach, všechna těsnění, vačková hřídel)
Motor je suchý, nic z něj neteče, nežere vodu ani olej.
Dělané brzdy, desky + kotouče, vedení + čištění třmenů
Nový chladič + servis klimatizace ( chladič, hadice)
Repas automatu + oleje a filtry ( žádnou jinou zkušenost s automatem nemám tak nemuzu srovnávat ale myslím že řadí pěkně, přepnutí do režimu S nebo na sekvenci bez problémů.
Podvozek bez vůlí, vše pevné.
Ložisko na kardanu, elektronika na převodce.
+ spousta dalších čidel a dalších věcí.
Na autě uplně nový koncák od SCHMIEDMANN, středový díl origo a bez katů. S výfukem by si to chtělo trochu pohrát, nějaké dirky se najdou.
Součástí ceny jsou origo 18” style 37 ( znalejší znají hodnotu těchto kol ) na moc pěkných pneu.
Na spoustu veci jsem urcite zapomel, auto má i své neduhy, vše rád prozradím, prosím idealně volat a prosím pouze lidi co opravdu něco takového chtějí pořídit. Tel:
Cenovku bych si představoval 205tis včetně kol. O ceně se hodlám bavit až na místě.
Dobrý den,
díky Vánočnímu upgradu nabízím k prodeji svůj herní počítač s velmi důstojnými parametry.
Popravdě stále bohatě stačí ke hraní nejnovějších her, pokud zůstanete u Full HD (1920x1080) rozlišení. Občas jsem s tím hrál i VR s Oculus headsetem.
Dohrál jsem na něm při 1080p např. Cyberpunk 2077 na střední detaily, Elden Ring téměř na max. detaily, v poslední době jsem s nejvyšším nastavením hrával třeba i COD MW2/WZ2.
·Procesor: Intel Core i5 7600
·Grafika: PowerColor Red Dragon RX 580 OC V2 8GB GDDR5 (výborné chlazení)
·Deska: MSI B250M, m-ATX, výhodou například USB-C pro VR
·Paměti: HyperX Fury 16GB DDR4, 2x8GB moduly
·Úložiště: Crucial 256GB NVMe SSD + 1TB HDD
·Zdroj: EVOLVEO FX, tuším že 450W
·Case: 1st COOL Sauron, ARGB
+ zdarma USB síťová karta s 2.4GHz/5GHz wifi, v hodnotě okolo 500kč.
Naposledy jsem upgradoval cca před rokem a půl, skříň, paměti, NVMe SSD a zdroj by tedy ještě měli být v záruce.
Šetřil jsem akorát na chladiči (původní intel), který ale v této skříni úplně stačí a na zdroji, se kterým rovněž nebyl během roku a půl žádný problém.
Při rychlém jednání jsem ochoten i lehce slevit, případně, pokud bude mít zájemce nějaké vlastní komponenty, mohu prodat i bez RAM (-800kč) nebo bez GPU (-2800kč).
Preferuji kontakt e-mailem nebo SMS zprávou.
Osobní předání v Ostravě, po domluvě mohu dovézt, případě po uhrazení poštovného za pojištěný balík mohu i zaslat v krabici, kterou mám od nového PC.
Hledám parťáka. Jsem mladý 6 letý valášek s modrým očkem. Jsem hodný ošetřovaný dětmi, nekoušu, nekopu jsem bez zlozvyků. Bude ze mě příjemný sporťáček. Zatím se vše učím, mám 125 cm, jsem klidný, ochotný a nedělám kozlíky. Jsem pravidelně očkovaný a odčervovaný. Ohradník respektuji a koňmi jsem nekonfliktní.
Dobry den
Uvazuji nad prodejem mého patrola. Nejety v terenu, pouzivan jako daily, auto na cestudo prace a zpatky.
2,8 D, 85kw, bez uprav motoru ci podvozku.
Koupil jsem si ho z nostalgie(mel jsem stejny ale 4,2D v Sudanu). Puvodne jako zdravotnicke zachranarske velitelske vyjezdove vozidlo v Jihlave. Komplet fotodokumentace. Proto mel technickou á 1 rok jako kazda sanitka. Najeto mel 63000tis.km v dobe koupy. Pak jsem delal komplet nove brzdove rozvody- v medi, repas nekolika brzdicu a trmenu, vymena interieru sanitky za original sedacky (v technicaku jeste neni, neni cas, ale povoleni od Nissan CR mam - dokument). Minimalni koroze zadniho praveho prahu..stejne obe zadni casti prahu a lemu vymeneny a vyvareno, komplet osetren podvozek, dutiny...ram zcela puvodni bez koroze. Chybi dodelat vnitrek horniho tapecirungu..Nove zhavice, relatka, 1 rok stara baterka, repas alternatoru etc etc,na miru delane autokoberce vcetne kufru..spis jsem to ladil do original civilniho stavu.
Auto ma zevni zasuvku a invertor..tak jako sanitky..chtel jsem auto na vylety s rodinou, ale je mensi nez se zda, spis pujdem cestou VW transporter. Byl to COVID projekt. Dokud jsem jezdil do prace par km, nevadilo, t.c
jezdim min.50km denne..na to to auto neni.
aktualne najeto pres 78500km denne v provozu ! jizdva krat menene oleje a filtry vcetne diferaku,promazavane maznice a vse potrebne.
Idealne pro mlade dobrodruzne pary na expedice a prestavbu, pro nekoho kto oceni klasiku a dobre zakonzervovany kus, takovy jiz v CRneni, ceny navic stoupaji. Nebo oceni movitejsi myslivec.
Nebranim se rozumnemu jednani, ale vim, co mne auto stalo, co to dalo prace ho sehnat a dat do stavu, ve kterem je (vsechny prace delane v servisu, ja nemam kapacitu pripracise do toho poustet svepomoci)
Mam k nemu origo berany, zadni sedacku. Zakonna poistka jenom 4000kc.
Prodám Mazdu MX-5 NB 1.6 81kw
rok výroby 1999 (předfacelift)
barva: tmavě zelená
najeto: 202 636 km
je potřeba vyvařit viz. foto (přední pravý blatník, zadní levý a pravý lem a kufr). střecha vinil je na výměnu.
potrhaná sedačka řidiče.
na autě jsou originál kola na zimních pneu, v zimě ale neježděno, jsou tam z důvodu že jsem sehnal lacino a potřeboval jsem jen na STK. Na léto jsem měl JR kola.
Na autě je homologovaný sportovní laděný výfuk značky friedrich motorsport,najeto cca 1500km cena byla 27k. zapsán v TP není, vozil jsem homologační list s sebou v autě. Bez problému by to šlo zapsat.
V interiéru je 2DIN rádio značky pioneer
spotřebu oleje a vody jsem za dobu co jsem auto
měl nezaznamenal.
Rozvody byly dělané hned po koupi tudíž něco kolem 198000km
olej a filtr měněn každý rok
sportovní vložka vzduchového filtru
Více foto není problém zaslat.
Auto přidávám z důvodu koupě starší generace typ NA.
!PROSÍM PSÁT POUZE E- MAIL! děkuji.
Prodám Seat Cordoba 1.4 mpi 44Kw.
Neprodávám vrak! Auto je v naprostém pořádku. Původně jsem auto kupoval na náhradní díly, ale po zjištěni lehkých závad (jeden vadný vstřik + gufero vstupní hřídele převodovky), jsem usoudil, že by byla škoda ho "rozkuchat" na součástky. Auto mělo najeto kolem 130.000km když jsem ho kupoval, a vše tomu nasvědčovalo, takže žádná stočenina. Od té doby žádné problémy!
Co jsem na autě dělal: Rozvody + vodní pumpa (170K) pro jistotu, brzdy přední vč. brzdových destiček, spojkové ložisko, olej v převodovce, zap. svíčky,... A to je tak asi vše, protože je to spolehlivé a hlavně nenáročné auto.
Nynější stav: Najeto 184843 km, vše v pořádku, žádné nutné investice.
Auto je 20let staré, není to leštěnka! Takže má i nedostatky na kráse. Loupe se čirý lak na střeše, lehce bouraný kufr (tak jsem to kupoval) a bohužel trošičku po stranách mikroskopické důlky od šmejdu, co neumí otevřít dveře tak "akorát". Drobná rez, ale minimální. To je z nedostatku.
Interiér je na 20let staré auto až moc v dobrém stavu, akorát manžeta řadicí páky by se mohla vyměnit.
STK do konce roku 2023
ČTI!
Varianta 1 - 30.000 Kč
Při prodeji s novým majitelem bude absolvovaná Technická kontrola místo evidenční, ujistí se, že je vše v pořádku, dostane kanistr s novým olejem + filtrem (klidně vyměním) a samozřejmě bude plná nádrž. Technická + přepis se bude platit z kupní ceny. + Jsem ochoten budoucímu majiteli zajistit levný servis.
Varianta 2 - 20.000Kč
STK je minimálně ještě do konce roku, přepis a evidenční kontrolu platí kupující.
Bez přepisu neodjede!!!
Pro případné dotazy mě neváhejte kontaktovat.
Inzerát je platný do smazání.
Nádherné dám. modré hodinky Storm, chir. ocel, sleva 2600 Kč.
Opravdu luxusní náramkové dámské hodinky značky Storm. Originál (koupené v kamenné prodejně). Z chirurgické oceli (čili vhodné i pro alergiky). Uvedeno, že jsou vodě odolné (déšť jim nevadí).
Jedinečný šperk. Mají překrásnou modrou barvu. Mění odstíny podle světla od tmavě modré až po zářivě světle modrou (jako na úvodní fotce) – neomrzí a jsou opravdu skvostným doplňkem. Patřily ze všech Stormek (a že jsem jich neměla málo – ještě teď mi zbyly čtvery :-D) k mým nejmilejším. Už se nedají sehnat (starší typ), takže je nebudete potkávat na každém rohu. ;-)
Ve výborném stavu, jako nové (jen drobné běžné oděrky na spodní straně pásku z nošení). Mohu vřele doporučit.
Zašlu i s původním obalem a včetně dvou prodlužovacích dílků (odborně zkracováno u klenotníka).
Nošené jen příležitostně (mám hodinek hodně, vždycky jsem je střídala) a od té doby, co jsem si pořídila chytré, mi akorát leží v šuplíku. Tak výrazně zlevňuji a nabízím dál, ať někomu udělají stejnou radost, jako tehdy mně. Byla to láska na první pohled, nedokázala jsem bez nich odejít :-).
Nechala jsem jim po nafocení (6.2.2023) v hodinářství ještě vyměnit baterku, takže je tam teď fungl nová a vydrží.
Velikost: Průměr ciferníku 3 cm a celková šířka kolečka 37 cm.
Obvod zápěstí aktuálně nastavený na 16 cm. Našla jsem k nim i dva prodlužovací šesti milimetrové dílky, kterými si v případě potřeby můžete až 1,3 cm přidat. Ale na silnější ruku než 17 cm dělané nejsou, takže měřte prosím.
PC: 3.800 Kč (už tehdy nebyly nijak laciné)
Nyní nabízím za pouhých 1.200 Kč + poštovné (doporučený pojištěný balíček ČP po platbě předem = 100 Kč).
Tip: Koukněte i na mé ostatní inzeráty, likviduji šperky, oblečení a doplňky za velmi nízké ceny.
Ahoj jsem zakrslá (nejspíš samička) páníček to ještě nemůže poznat jsem moc malá ale už sama papám i piji vodičku nejraději mám salátek mrkvičku seno granulky okurek sušený chlebík i ovesné vločky jsem celá černá a jsem moc pěkná mám 5 týdnů a přála bych si jít do milující rodiny kde mě budou mít všichni moc rádi. Ráda běhám doma po pokoji ale i venku po travičce. Až budu starší klidně bych chtěla mít i malá miminka ale nemusím můžu být jenom na mazlení. Volejte páníčkovi na tel. Číslo páníček je moc ochotný a se vším vám rád poradí jsem hodná nekoušu a ráda se mazlím páníček mě dává do vody kapky proti kodcikodioze abych nebyla nemocná tím pádem jsem už přeléčená proti nemocem a nachystaná do nového domova už se těším!!
Jsem druhým majitelem. 2000 - 2016 patřilo nějaké Němce, ve 2016 dotaženo do ČR, kde jsem prvním vlastníkem. Karoserie je v nevídaně dobrém stavu. Před pár lety jsem nechával vyvařit podvozek plus vozidlo dostalo kompletně nový lak (lakovna Řečany nad Labem). Jen tyto 2 akce stály 80 000 Kč. Od koupě na vozidle provedeno následující:
- 2016 komplet tlumiče a pružiny (Monroe originál)
- Spojka, která se neosvědčila a následně 2018 znovu spojka LUK, která je na autě dodnes
- Nová nádrž (resp. z vrakoviště zachovalá a ošetřená proti korozi)
- Těsnění motoru, gufera, manžety vpředu a pár drobností
- Sensory ABS
- PP rameno, stabilizátory
- Plus další věci a spotřební materiál. Je to přes 20 let starý Ford, sem tam něco odejde, sem tam odněkud začne téct olej a podobné věci. To auta tohoto věku zkrátka dělají. Vozidlo sice neprošlo kompletní restaurací, ale nového majitele může těšit, že za 7 let, co jsem vlastníkem jsem do vozidla investoval přes 150 000 Kč, tedy jsou prakticky všichni velcí strašáci starých aut vyřešení. Časem čeká nového majitele výfuk a znovu spojka, jelikož ten díl je z Fiesty a výkon Pumy při ostřejší jízdě moc nedává. A vyčistit klima. Doplnit nepotřebuje, jen by mohla být voňavější. Vozidlo je pro nadšence začátečníky nebo nadšence s menším rozpočtem :) Díky muší váze dokáže 125 koní s Pumou na okreskách slušně cvičit. Řídí se parádně, na předokolku až překvapivě neutrální, s trochou cviku poloha pedálů umožňuje podřazovat s meziplynem. Na naučení super auto. Chce si to vzít něco s tenkou podrážkou. Motor točí krásně až k omezovači. Na podvozku nic "nerachtá". Olej měněn po 10k km max, za studena nešla do otáček, tankován prémiový benzín - s biosložkou nejsem kamarád, byť by to vstřiky dávaly. Hlučnější je v zimě akorát plastový interiér, ale to jsme zase u 22 let starého auta. Důvod prodeje je upgrade na Subaru BRZ. Momentálně je auto na zimních pneumatikách, ještě mají několik let života před sebou. V zimě jsem nejezdil pro radost, jen krátké přemisťování okolo místa bydliště. Na léto dám k autu parádní Yokohama Advan Neova RS. Ještě min. 2/3 života v sobě také mají.
VIDEO: