vrakoviště honda - strana 2
Počet nalezených inzerátů VRAKOVIŠTĚ HONDA: 1000 - strana 2
Špičková 3 fázová elektrocentrála HONDA s AVR a se silným spolehlivým motorem HONDA GX 390.Rok výroby 2019 Kupovaná v roce 2020 používala se v lese při lesních pracích má natočeno maximálně 150motohodin,používala se jen 2 měsíce v roce a to jen jen trochu odřená jak se tahala sem tam a jak se brala do kleští na vyvážečce.
Popis produktu Elektrocentrála Honda ECT 7000
Elektrocentrála Honda ECT 7000 F
Elektrocentrály Honda se vyznačují:
Tichými a spolehlivými motory s dlouhou životností a nízkou spotřebou
Sychronními alternátory, schopnými zvládnout vysoké pracovní nasazení při zachování vysokého stupně účinnosti
Konstrukce elektrocentrály Honda nevyžaduje za podmínek ČSN ISO 8528-8 uzemnění
Všechny elektrocentrály Honda vyhovují bez výhrad platným bezpečnostním, ekologickým a hygienickým předpisům
Na všechny elektrocentrály Honda je poskytována záruka 5 let
Honda uspokojí jakéhokoliv uživatele dostatečným elektrickým proudem v požadované kvalitě
Standardní provedení regulace napětí pomocí kondenzátoru (kapacitní regulace)
Při odběru třífázového proudu regulace pomocí kompoudního transformátoru (kapacitní regulace)
AVR (Automatic Voltage Regulator) umožňuje svou kvalitou výstupního napětí napájení i elektronického zařízení
Cyklokonvertor zajišťuje přesný průběh napětí a frekvence
Invertor jako nejvyšší stupeň regulace elektrického výstupu zajišťuje za všech podmínek ideální průběh křivky výstupního napětí pro zvláště náročné uživatele.
Provozní doba 2h15
Zapalování Tranzistorové
Typ motoru Honda GX 390 T1
Palivo benzín
Regulace napětí indukční trafo
Maximální výkon ( kVA / kW ) 5,0 / 4,0
Maximální výkon třífázový ( kVA / kW ) 8,7 / 7,0
Jmenovitý výkon ( kVA / kW ) 4,5 / 3,6
Jmenovitý výkon třífázový ( kVA / kW ) 8,1 / 6,5
Jmenovité napětí / kmitočet ( V/Hz ) 230 / 400V / 50Hz
Jmenovitý proud ( A ) 16 / 9,5
Olejová náplň ( l ) 1,1
Objem palivové nádrže ( l ) 6,2
Startováni ruční
Rozměry ( délka x šířka x výška ) mm 800 x 550 x 540
Hmotnost ( kg ) 77
Velký výběr praktických opěrek spolujezdce na různé typy motocyklů.
Nosič i držák opěrky jsou vyrobeny z vysoce kvalitní nerezové oceli
Použitý materiál zajišťuje trvalou ochranu proti korozi
Samotná opěrka má uvnitř polstrování
Součástí balení jsou šrouby pro montáž
Zvyšuje bezpečnost a pohodlí spolujezdce, uceluje vzhled motocyklu
Kvalitní zpracování a jednoduchá montáž!
Možnost objednat samotnou opěrku bez nosiče. Účtovaná cena bude potom o 800Kč nižší
Toto balení již obsahuje nosič zavazadel, nemusíte jej dokupovat zvlášť
Vyleštěno do vysokéhu chromovéhu lesku - díky tomu dokonale ladí k Vašemu motocyklu!
Oproti klasickému chromovému provedení konstrukce opěrky je u těchto velká výhoda, že konstrukce není náchylná v případě drobného poškození k loupání chromové vrsty a navíc případné oděrky lze znovu vyleštit.
Honda VF 750 Magna
Honda VT 600 VLX Shadow
Honda VT 125 Shadow
Honda VT 1100 Shadow C2 Sabre
Honda VTX 1300 Custom, Retro
Honda VTX 1800 Custom,Retro, Neo
Honda VT 750 Shadow - C4, C5
Honda VT 750 Shadow- C a C2
Honda VT 750 Black Widow a Spirit
Honda VT 750 Spirit
Kawasaki VN 800 Vulcan Classic
Kawasaki VN 900 Vulcan Classic, Custom
Suzuki VL 800 Volusia
Suzuki VS 800 Intruder
Suzuki VZ 800 Marauder
Suzuki VL 1500 Intruder
Yamaha XVS 125 Dragstar
Yamaha XV 535 Virago
Yamaha XVS 650 Dragtar Custom
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic
Yamaha XVS 950 Midnight Star
Yamaha XV 1100 Virago
Yamaha XVS 1100 Dragstar Custom
Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic
Yamaha XVS 1300 Midnight Star
Yamaha XV 1600 Wild Star
Yamaha XV 1700 Warrior
Yamaha XVZ 1300 Royal Star
Zasíláme kurýrem DPD na dobírku za 150kč nebo platba předem 130kč.
HONDA CIVIC 7 EU/EP/ES/EM 1.4,1.6,1.7 01-05 /pravá poloosa. Tato poloosa už nepraskne. Je zesílená a nemá problematické gumové závaží.
HONDA CIVIC VII coupe (EM2) 1.6 i 1590 2001.02 - 2005.12
HONDA CIVIC VII coupe (EM2) 1.7 i VTEC 1668 2001.05 - 2005.12
HONDA CIVIC VII coupe (EM2) 1.7 i 1668 2001.05 - 2005.12
HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.4 iS (EP1) 1396 2001.02 - 2005.09
HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.6 i 1590 2001.02 - 2005.09
HONDA CIVIC VII sedan (ES) 1.4 (ES4) 1396 2000.12 - 2005.09
HONDA CIVIC VII sedan (ES) 1.6. 1590 2001.02 - 2005.09
počet zubů ABS 50
vnější ozubení - strana u kola 26
vnitřní ozubení, strana u převodovky 25
délka [mm] 613
Kod OE
AMK DS20210
BGA DS2500RA
CARDONE 60-4193
CARDONE 604188
CARDONE 66-4000
CARDONE 66-4193
CEVAM 7023Z
EAI T98352A1
GSP 223097
HONDA 44305-S5D-A51
HONDA 44305-S6D-G50
INTERPARTS HO-8-04-241A
SHAFTEC HO169AR
Dobírka doklad doručení následující den po objednání
Špičková velmi silná elektrocentrála po servise,má elektrický start nebo ruční a digitální AVR.Byla koupená jako záloha do zahradního domku,ten se prodal proto se prodává i generátor.Osobně si můžete převzít na místě vyzkoušet nebo můžu za poplatek předem přivést.
VIDEO V BĚHU MÁM NAHRANÉ NA JINÉM INTERNETOVÉM PORTÁLE KDE JI TAKÉ NABÍZÍM ZÁJEMCI POŠLU ODKAZ NEBO NA WHATSAP
ÚVOD
Všechny modely EG4000CX, EG5000CX, EG6500CX a EG6500CXS mají velkokapacitní palivové nádrže pro delší provozní dobu a také pohodlí palivoměrů.
V souladu s pověstí Hondy pro hladký a tichý provoz je řada EG vybavena antivibračními uloženími motoru a velkými tlumiči hluku.
Stabilní dodávka energie je poskytována s laskavým svolením vysoce pokročilého D-AVR (Digital Auto Voltage Regulator) společnosti Honda, který využívá mikropočítač k přesné kontrole výstupního napětí a poskytuje vysoce kvalitní stabilní elektřinu.
D-AVR nabízí vyšší úroveň stability než běžné typy AVR, což má za následek snížení zatížení zařízení poháněných generátorem, zvýšení jejich životnosti a usnadnění 100% výkonu.
Řada EG je vybavena celoocelovým rámem, který zajišťuje ochranu motoru a usnadňuje přepravu, a je k dispozici také s volitelnou sadou čtyřkolového podvozku
Všechny generátory Honda jsou vybaveny technologií snadného startování Honda pro bezproblémové startování i po dlouhé době skladování a pracují na standardní bezolovnaté palivo.
GENERÁTORY
Ať už je potřeba přenosné napájení pro zemědělství, průmyslové práce, těžbu, kempování, pohotovostní služby nebo domácí použití, nehledejte nic jiného než rozsáhlou řadu kvalitních přenosných generátorů Honda.
Generátory Honda byly navrženy a vyrobeny s ohledem na pohodlí uživatele a dopad na životní prostředí a jsou vybaveny pokročilými čtyřdobými motory pro vysoký výkon a nižší emise.
Čtyřtaktní motory Honda eliminují potřebu mísit palivo a olej, což šetří čas a peníze. Poskytují také vynikající palivovou účinnost a produkují výrazně méně uhlíku a hluku než většina jejich dvoutaktních protějšků
Všechny generátory Honda jsou vybaveny známým systémem „snadného startu“ společnosti Honda
TECHNIKA
8,3 A/12 V DC, maximálně 5500 W AC
Vysoký výstupní výkon a úspora paliva díky revolučnímu motoru Honda GX390
Vysoce pokročilý systém D-AVR (Digital Auto Voltage Regulator) poskytuje stabilitu napětí, která není možná u tradičních jednotek AVR
Snížená hlučnost a úrovně vibrací díky velkému „tichému“ tlumiči a antivibračním držákům motoru
VÝKON / POUŽITELNOST
Snadné a spolehlivé startování pomocí mechanického dekompresního systému a elektrického startování (k dispozici pouze u EP5500CXS)
Lehký 87 kg a pohodlný celorám ideální pro snadnou přepravu a motor
Snadno použitelný ovládací
Predám rôzne kablovačký, ktoré sú uvedené v zozname.
Honda cbr 600 f F4 Kabeláž r.v. 1998-2000 Cena 39 eur
Honda cbr 600 f F4 Kabeláž parkovačky Cena 7 eur
honda cbr 600 rr Kabeláž predná r.v.2003-2006 Cena 29 eur
honda cbr 600 rr Kabeláž vtrekovania r.v.2003-2006 Cena 19 eur
Honda cbr 900 rr SC33 Kabeláž zadného svetla Cena 9 eur
Honda NC 750x DCT Kabeláž r.v. 2016-2020 Cena 249 eur
Honda VTR 1000 Kabeláž r.v.1999 Cena 17 eur
honda xl 1000v Varadero Kábel k baterke r.v.2003-2011 Cena 7 eur
honda xl 1000v Varadero bez ABS Kabeláž r.v.2003-2007 Cena 49 eur
honda xl 1000v SD02 Varadero Kabeláž zadného svetla Cena 15 eur
kawasaki zx6r ninja Kabeláž r.v. 2005-2006 Cena 49 eur
kawasaki z1000 (sx) Kabeláž vtrekovania r.v.2014-2016 Cena 60 eur
KTM 390 duke Kabeláž r.v. 2013-2016 Cena 50 eur
suzuki gsf 600 bandit Kabeláž r.v. 2000-2004 Cena 40 eur
Suzuki gsr 600 Kabeláž r.v.2006-2011 Cena 45 eur
Suzuki gsr 600 Predná kabeláž r.v.2006-2011 Cena 19 eur
Suzuki gsx-r 750 Kabeláž r.v. 1995 Cena 14 eur
yamaha yzf r1 Kabeláž predná r.v.2000-2001 Cena 25 eur
yamaha yzf r6 Kabeláž(poškodená) r.v. 1999-2002 Cena 10 eur
yamaha yzf r6 Kabeláž vtrekovania r.v. 2003-2005 Cena 25 eur
Yamaha xv 535 Virago r.v. 1994 Cena 45 eur
Viac informácií po telefóne pripadne emailom.
Prípadne odkúpime váš poškodený motocykel, akýkoľvek s TP aj bez.
Mám chladiče, sahary a ventilátory na:
honda Hr-v Hrv
Honda CR-V CRV 96-06
Honda CRV 07-12
Honda CRX 92-97
honda accord 6G 98-02
honda accord 7G 02-06 benzín/nafta N22A1,N22A2
honda jazz 02-03
Honda Civic 92-95 / 96-01
hondy civic 5D/kombi nebo Rover 420 TDi s motorem 20T2N/20T2R
honda civic 02-05 1.4/1.6 benzín
Pro bližší info zavolejte nebo napište.
Levně
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Zdravím, sice nerad, ale nabízím k prodeji svoji Yamahu, nějaký půl rok jsem na ni nalital, ale vše se po čase omrzí, udělal jsem si ji podle sebe, a nyní ji zkusím nabídnou.
Yamaha XT 125 R
Rok výroby 2010
Najeto 7xxxkm
Výměna budíku na budíkách je 31xxxkm
Vyměněn olej
Náhradní klíčky
Přidám k tomu držka na kufr i s kufrem.
Mám k tomu originální přední kolo i výfuk, veškeré věci k tomu přidám.
Nějaký menší vady tam samozřejmě jsou.
Jsem prvním majitelem v ČR. Koupeno po pánovi z Německa co na tom moc nejezdil. Motorka úplně v pořádku zvládá terén, i dálky na silnici. Nakopávání na první dobrou. Elektrický startér má. Přidám k tomu ještě druhé zrcátko.
Vyměním i za něco silnějšího na papírech, či Yamaha yzf 125.
Enduro, Kross, křídla, krosku, dirtbike, chopper, moto, kabriolet, kabrio.
Podobné:
Yamaha yz f 80,85,125,250,450
Wr 250,450
Kawasaki kx f 80,85,125,250,450
Suzuki rm 80,85,125,250 rmz 250,450
Honda crf 250,450
Ktm sx 85,125,250,350,450
Ktm exc 125, 150, 200,250,300,350,360,380,450,500
Husqvarna 250,260,300, 410,450,510, 570, 610
Husaberg fe 450/550/650
Gasgas
Yamaha dt 80, dt 125
YZ YZF WR 125 250 400 450
KTM SX SXF EXC LC4 LC8 125 200 250 300 350 360 450 500 520 525 530 600 620 640 660 690 950 990
ktm exc, excf, sx,sxf, exc 125, exc 250, excf 350, exc-f 450, excf 450, exc 300, sx 250, sx 125, sxf 250, sxf 350, sx-f 350, sx-f 450Suzuki RM 125, RM 250, RMZ 250, RMZ 450, RMX 450,
Kawasaki KX 125, KX 250, KXF 250, KXF 450,
Yamaha YZ 125, YZ 250, YZF 250, 450, WR 250, YZ 426,
Husqvarna CR, Te,Tc125, 250 WR 125, 250, 300,
Husaberg, Tm,cross,ktm,450,500
Honda MTX 80,125, Yamaha dt 80,125,200, , kx85 ,yz85,rm80 85, yz80 cr80 Honda CR80 / CR85 / CR125 / CR250 / CR500 1990-2007 Honda CRF150F / CRF230F 2003-2016 Honda CRF230L / M 2008-2016 Honda CRF150R / CRF250R / CRF250X / CRF450R / CRF450X 2002-2016 Honda XR250 / XR400 / XR600 1996-2004 Honda XR650R 2000-2007 Kawasaki KX65 / 80/85/100/125/250/500 1995-2016 Kawasaki KX250F / KX450F 2004-2016 Kawasaki KDX200 / 220, KLX250 / 300 / KLX250S Kawasaki KLX400 2003-2005 Pro Kawasaki KLX450R 2008-2009 Pro Suzuki RM 65/85/100/125/250 1996-2016 Pro Suzuki RMZ250 RMZ450 / 2004-2016 Suzuki
ktm , husqvarna, Honda, Kawasaki , Suzuki, Yamaha ,gasgas, husaberg , beta,
Sxf,sx,exc,te,tc,Yzf,yz,wr,kxf,Kx,Rmz,rm,Crf,cr,Fe,
85,125,150,250,200,300,350,380,400,410,450,500,510,610,550,650
Centrální stojany . Pevná montáž
SUZUKI DL650 V-STROM r.v. 04-21 2.600 Kč
SUZUKI DL1000 V-STROM r.v. 02-10 2.600 Kč
SUZUKI DL1000 V-STROM r.v. 14-19 2.600 Kč
SUZUKI DL1050 V-STROM 2.700 Kč
HONDA CB500 R, CB500 F, CB500 X r.v. 13 – 18 2.600 Kč
HONDA CB500 X r.v. 19 2.600 Kč
HONDA CB500 F r.v. 19. 2.600 Kč
HONDA XL600-650V TRANSALP r.v.90-07 2.400 Kč
HONDA NC700-750X,S r.v. 12-20 2.800 Kč
HONDA CRF1000L AFRICA TWIN r.v.16 -19 2.800 Kč
HONDA CRF1000L Adventure sports r.v.18 -19 2.800 Kč
HONDA CRF 1100L AFRICA TWIN 2.800 Kč
HONDA CRF 1100 AFRICA TWIN ADVENTURE 2.600 Kč
TRIUMPH TIGER800XC r.v. 10-18 2.600 Kč
YAMAHA TENERE r.v. 2020 2.700 Kč
KTM 790/890 Adventure R 2.700 Kč
KTM 790/890 Adventure S
2.700 Kč
Prodám nový regulátor dobíjení na Hondu od firmy LP2. Regulátor má oproti originálu vylepšené chlazení. Kontakt na telefon nebo e-mail: tobola.vojtech@
Regulátor pasuje na modely:
Honda XLV600 XL600V 1989-1999
Honda XRV650 1988-1989
Honda XLV750R 1983-1985
Honda XLV750R 1983 1984 1985
Honda VF700C VF700 VF 700 C magna 1985-1986
Honda VT800C VT800 VT 800 C shadow 1988
Honda VF700C VF700 VF 700 V shadow 1986-1987
Honda VF700C VF700 VF 700 C magna 1985-1986
Predám rôzne predné stúpačky, ktoré sú uvedené v zozname.
Honda cbr 125r r.v.2014 Konzola prednej stúpačky,ľavá strana. Cena 21 eur
Honda cbr 600 rr r.v. 2003-2006 Ľavá predná stúpačka Cena 10 eur
honda cbr 600 rr r.v. 2005-2006 Ľavá predná stúpačka+konzola. Cena 30 eur
Honda cbr 600f F4 Pravá predná stúpačka+konzola Cena 30 eur
Honda cbr 900 rr SC33 Ľavá predná stúpačka -komplet Cena 37 eur
Honda NC 700 750 x DCT Ľavá konzola stúpačiek+stúpačky Cena 169 eur
Honda NC 700 750 x DCT Pravá konzola stúpačiek+stúpačky
honda xl 1000v Varadero r.v.2003-2011 Konzola stúpačky,pravá strana. Cena 75 eur
honda xl 1000v Varadero r.v. 2003-2011 Konzola stúpačky,ľavá strana Cena 70 eur.
KTM 125 390 duke r.v.2011-2016 Konzola prednej stúpačky,pravá strana Cena 29 eur
KTM 125 390 duke r.v. 2011-2016 Konzola prednej stúpačky,ľavá strana Cena 29 eur
Kawasaki zx6r ninja 2007-2008 Ľavá predná konzola+ stúpačka Cena 45 eur
kawasaki z1000 (sx) Pravá predná stúpačka r.v.2014-2016 Cena 13eur
suzuki gsx-r 750 r.v.1995 Predná pravá stúpačka Cena 50 eur
Yamaha fz6 r.v.2004-2012 Ľavá konzola prednej stúpačky Cena 30 eur
Yamaha fz6 r.v.2004-2012 Pravá konzola prednej stúpačky Cena 30 eur
Yamaha yzf 600 thundercat r.v.1998 Práva Konzola stúpačky,Kompletná okrem stúpačky. Cena 45 eur
Yamaha yzf r1 r.v. 2000-2001 Držiak stúpačky+ riadiaceho paka Cena 35 eur
yamaha yzf r6 r.v.2003-2005 Ľavá predná stúpačka Cena 9 eur
Yamaha yzf r6 r.v.2003-2005 Práva predná stúpačka -komplet Cena 45 eur
Ponukam na predaj kolekciu 60 ks modelov 1:12 Valentino Rossi od Minichamps, ktore su nove, nevystavovane. Po jednom kuse predavat nebudem. V pripade zaujmu o kupu tejto zbierky ma mozete kontaktovat spravou alebo telefonicky. Na SMS nebudem odpovedat. Rozumnu cenu prosim navrhnite, resp. ponuknite. Je to o dohode. Dakujem.
11. 2001 - Honda (NSR 500) - Nastro Azzurro (World Champion)
12. 2001 - Honda (NSR 500) - Nastro Azzurro dirty version - Mugello (Limited 10.999)
13. 2001 - Honda (NSR 500) - Pre-season test, yellow-black (Limited 9.999)
14. 2001 - Honda (RC211 V) - Summer test, red (Limited 9.999)
15. 2002 - Honda (RC211 V) - Pre-season test, black (Limited 9.999)
16. 2002 - Honda (RC211 V) - REPSOL
17. 2003 - Honda (RC211 V) - REPSOL
18. 2003 - Honda (RC211 V) - REPSOL - Valencia (World Champion)
19. 2003 - Honda (RC212 V) - REPSOL - Winner Australia
20. 2004 - Yamaha (YZR-M1) - Gauloises Go!!!!!! - Pre-season test, black
Mám výfukové potrubí i tlumiče na modely:
02-06 honda accord tourer.
02-06 Honda accord sedan.
98-02 Honda accord 1.8 /2.0
06-11 Honda Civic UFO 1.8 střed i zadek
02-08 Honda Jazz 1.2 / 1.4 středí i zadní
Honda HRV HR-V střední díl i tlumič
96-01 Honda Shuttle
96-01 CR-V střední i zadní díl
02-05 Honda CR-V střední i zadní díl
96-01 civic 3D
Levně
Skladem!
Máme na různé typy.
Padací rám je vyroben z vysoce kvalitní nerezové silnostěné trubky o průměru 32mm.
Síla stěny trubky je 2,8mm.
Celková šířka: 81cm.
Předkopy, které jsou součástí rámu jsou vybaveny gumovými protiskluzovými okroužky.
Celý rám je velmi kvalitně zpracován a vyleštěn do nejvyššího chromového lesku.
Vždy je dodáváno včetně sady montážního materiálu, pomocí kterého lze rám namontovat bez jakýchkoliv úprav.
Oproti klasickému chromovému provedení padacích rámu je u těchto velká výhoda, že rám není náchylný v případě drobného poškození k loupání chromové vrsty a navíc případné oděrky lze znovu vyleštit.
Nejnižší cena na internetu!
Honda VT 125 Shadow
Honda VT 600 Shadow
Honda VF 750 Magna
Honda VT 750 Shadow - všechny typy
Honda VT 1100 Shadow C2
Honda VTX 1300 Custom, Retro
Honda VTX 1800 Custom, Retro, Neo
Kawasaki VN 800 Vulcan Classic
Kawasaki VN 900 Vulcan Classic, Custom
Kawasaki VN 2000 Vulcan
Suzuki VL 800 Volusia
Suzuki VS 800 Intruder
Suzuki C 800
Suzuki VZ 800 Marauder
Suzuki M 800 Intruder
Suzuki VL 1500 Intruder
Yamaha XVS 125 Dragstar
Yamaha XV 535 Virago
Yamaha XVS 650 Dragtar Custom
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic
Yamaha XV 750 Virago
Yamaha XVS 950 Midnight Star
Yamaha XV 1100 Virago
Yamaha XVS 1100 Dragstar Custom
Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic
Yamaha XVS 1300 Midnight Star
Yamaha XV 1600 Wild Star
Yamaha XV 1700 Warrior
Yamaha XV 1700 Road Star
Yamaha XV 1900 Raider
Zasíláme kurýrem DPD na dobírku za 150kč nebo platba předem 130kč.
Vše skladem!
Padací rámy na různé typy.
Padací rám je vyroben z vysoce kvalitní nerezové silnostěné trubky o průměru 32mm.
Síla stěny trubky je 2,8mm.
Celková šířka: 81cm.
Předkopy, které jsou součástí rámu jsou vybaveny gumovými protiskluzovými okroužky.
Celý rám je velmi kvalitně zpracován a vyleštěn do nejvyššího chromového lesku.
Vždy je dodáváno včetně sady montážního materiálu, pomocí kterého lze rám namontovat bez jakýchkoliv úprav.
Oproti klasickému chromovému provedení padacích rámu je u těchto velká výhoda, že rám není náchylný v případě drobného poškození k loupání chromové vrsty a navíc případné oděrky lze znovu vyleštit.
Nejnižší cena na internetu!
Honda VT 125 Shadow
Honda VT 600 Shadow
Honda VF 750 Magna
Honda VT 750 Shadow - všechny typy
Honda VT 1100 Shadow C2
Honda VTX 1300 Custom, Retro
Honda VTX 1800 Custom, Retro, Neo
Kawasaki VN 800 Vulcan Classic
Kawasaki VN 900 Vulcan Classic, Custom
Kawasaki VN 2000 Vulcan
Suzuki VL 800 Volusia
Suzuki VS 800 Intruder
Suzuki C 800
Suzuki VZ 800 Marauder
Suzuki M 800 Intruder
Suzuki VL 1500 Intruder
Yamaha XVS 125 Dragstar
Yamaha XV 535 Virago
Yamaha XVS 650 Dragtar Custom
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic
Yamaha XV 750 Virago
Yamaha XVS 950 Midnight Star
Yamaha XV 1100 Virago
Yamaha XVS 1100 Dragstar Custom
Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic
Yamaha XVS 1300 Midnight Star
Yamaha XV 1600 Wild Star
Yamaha XV 1700 Warrior
Yamaha XV 1700 Road Star
Yamaha XV 1900 Midnight Star
Yamaha XV 1900 Raider
Zasíláme kurýrem DPD na dobírku za 150kč nebo platba předem 130kč.
Honda CX500 - spojka-1500Kč
Honda CX500Sport držáky zadních blinkrů 2k - 500Kč
Honda CX500 řídící jednotka-1000Kč
Honda CX500 držáky světel na vidle včetně kroužku-1200Kč
Soubor lanek a hadic Honca CX, Yamaha XJ, a možná další cena ze všechny 800Kč
Madla různé druhy - 400kč/kus
paraboly světla Honda CX, CB, Yamaha XJ, Suzuki GS - 500kč/kus
Honda CBX 550 kompet stupačkový set P+L strana 800Kč
Honda CB750F/900F/750K - víčko nádrže + zajištění(bez klíčku) - 500Kč
Yamaha XJ650 zadní podsedlový plast a boční kastlík - 500Kč/kus
Možno zaslat pres zasilkovnu nebo DPD.
Platba alespon za prepravni naklady predem na ucet.
Nabízím 4ks/sada středových pokliček (samolepky). Podklad hliník, montáž nalepením(oboustranná lepenka). Cena za sadu.
Provedení a velikost a cena:
HONDA - černý / chrom logo 56 mm 300 Kč sada
HONDA - chrom / černé logo 56 mm 300 Kč sada
HONDA - chrom /červené logo 56 mm 300 Kč sada
HONDA - červený / chrom logo 56 mm 300 Kč sada - poslední foto
HONDA - černé / chrom logo 60 mm 325 Kč sada
HONDA - černý / chrom logo 65 mm 350 Kč sada
MAZDA - černý /chrom logo 56 mm 300 Kč sada
MAZDA - celo stříbrné 56 mm 300 Kč sada
TOYOTA - černý 56 mm 300 Kč sada
TOYOTA - stříbrný 56 mm 300 Kč sada
Napistě o jaký model máte zájem.
Prodáme Honda CB 125 R. Původně zakoupena u dealera Honda Břeclav v 11/2018. První servis proveden v 07/2019 při 1.031 km, druhý autorizovaný servis byl v 10/2021 při 5.195 km. Servisní knížka. Nyní najeto cca 12.200 km. Moto je zcela v originálním a výborném technickém stavu - viz detailní foto. Zánovní pneu Diablo Rosso III. Syn na podzim 2022 na mokru lehce ulehl s moto u nás na sídlišti při cestě do školy. Naštěstí většinu tehdy pobral padací protektor od RD MOTO. Jednoduchou a pečlivou opravu provedl Moto Sklenář - viz faktura za 15.842,-Kč. Proběhla výměna jen za originální díly Honda. Vyměnily se řidítka, plynová rukojeť, páčka brzdy, stupačka řidiče a zadní plastový blatník. Zadní stupačku jsme už neměnili. Nádrž, kola, výfuk a ostatní hlavní díly byly nedotčeny. Moto jezdí moc hezky, spolehlivě a na těchto pneu umí i dost sportovně. Více mě už nenapadá. Syn dodělává A2 a bude přesedat na silnější. Když tak více po telefonu. Prosím jen vážní a seriózní zájemci.
Více na:
Copyright ©
Velmi lehoučká elektrocentrála Honda jen 12kg,velmi málo použitá v zánovním stavu.Čerstvě po servise výměny oleje a filtru.Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu poslat.Návod a olej dám při koupi.
CENA PEVNÁ!
V MOJI NABÍDCE MÁM I JINÉ HONDA ELEKTROCENTRÁLY A INVERTORY VŠE ORIGINÁL!
POPIS VÝROBKU
Tento typ elektrocentrály je ojedinělý díky své konstrukci alternátoru, u tétoelektrocentrály došlo ke snížení hmotnosti o celých 50% a o úsporu paliva více než 40% a snížení hlučnosti o 10% oproti předchozím typům elektrocentrál. Díky elektronické regulaci jsou tyto generátory vhodné pro napájení jemné počítačové techniky. Pohonné jednotky již dnes splňují přísné světové emisní limity normy CARB 2006. Tyto generátory lze také velmi snadno paralelně propojovat, pomocí speciálního kabelu lze spojit dva identické generátory, což umožňuje napájení spotřebičů s dvojnásobným příkonem.
Mini-elektrocentrály Honda jsou nejlehčími zdroji elektrické energie na světě. Díky své kompaktní konstrukci a originálnímu technickému řešení je dosaženo nejenom menších rozměrů o 50%, ale i snížení hmotnosti o 50% oproti konvenčním elektrocentrálám. Proto jsou "mini- Hondy" přímo idealním pomocníkem všude tam, kde je nutný rychlý, lehký, výkonný a kvalitní zdroj elektrické energie.
Kvalitní malý 4-taktní motor Honda, který je v těchto elektrocentrálách, má minimální spotřebu paliva. Doporučované palivo je benzín Natural 95. Pomocí inteligentního ovládání motoru v závislosti na zatížení došlo ke snížení spotřeby paliva o 40% a například elektrocentrála EU20i na plnou nádrž (4,1 l) bez nutnosti tankování dokáže pracovat nepřetržitě 10 hodin.
TECHNICKÁ DATA
výrobce Honda
4 - taktní motor Honda
výkon motoru 1,32 kW / 1,79 HP
otáčky motoru 6 000 ot. / min
stabilní výkon 0,6 kW, maximální výkon 0,7 kW
napětí 230 V
spotřeba motoru 0,42 l / hod
hluk v místě obsluhy 86 dB
objem palivové nádrže 2,3 l
objem olejové náplně 0,6 l
chlazení vzduchem
reverzní startování
PŘEDNOSTI:
špičková kvalita elektrického proudu
lehká a kompaktní
možnost sfázování dvou identických elektrocentrál
dobíjení akumulátorů
minimální provozní náklady
hmotnost 12 kg
Špičkový invertor plně funkční ve stavu nového po starším pánovi,který ji měl v garáži jen jako luxus který nevyužil,proto se prodává.Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu poslat.
Generátor Honda EU 10i je extrémně tichý, lehký, mobilní a velmi robustní. Obsahuje čtyřtaktní motor. Generátor běží na bezolovnatý benzín. Doba provozu, v závislosti na typu spotřebičů je v rozmezí 4,5 až 25 hodin. Generátor je vybaven 230 V elektrickou zásuvkou. U generátoru je použitá technologie měniče, která poskytuje dokonalou frekvenci a stabilitu napětí.
Generátor disponuje ekologickým okruhem, který automaticky nastavuje otáčky motoru na aktuální napětí a výrazně tím prodlužuje životnost generátoru. Velice snadno se ovládá a má snadnou údržbu. Generátor je vybaven ochranou proti přetížení, stejně jako automatickým vypnutí při nedostatku paliva. Dva identické modely generátoru můžou být paralelně zapojené, čímž se docílí zdvojnásobeného výkonu.
Mini-elektrocentrály Honda jsou nejlehčími zdroji elektrické energie na světě. Díky své kompaktní konstrukci a originálnímu technickému řešení je dosaženo nejenom menších rozměrů o 50%, ale i snížení hmotnosti o 50% oproti konvenčním elektrocentrálám.
Proto jsou ''mini- Hondy'' přímo idealním pomocníkem všude tam, kde je nutný rychlý, lehký, výkonný a kvalitní zdroj elektrické energie.
Ekologie především
Spalovací motory Honda v těchto elektrocentrálách vyhovují emisním normám EURO 2 dle směrnice 2002/88/EC, platné od 1.8.2008. Díky svému nadčasovému designu dosahují mini elektrocentrály Honda o více než 10% nižší hlučnost, než stanovuje Etapa II evropské normy 2000/14/EC, platné od 3.1.2006.
Nízké provozní náklady
Kvalitní mini 4-taktní motor Honda, používaný v těchto elektrocentrálách, má minimální spotřebu paliva. Doporučované palivo je benzín Natural 95. Pomocí inteligentního ovládání motoru v závislosti na zatížení došlo ke snížení spotřeby paliva o 40%. Elektrocentrála EU 10i na plnou nádrž (2,1 l) bez nutnosti tankování dokáže pracovat nepřetržitě 10 hodin. Vhodným typem oleje do generátoru je 10W-30 (vhodné jsou také běžně dostupné oleje Shell Helix Plus nebo Shell Helix Ultra)
Perfektní kvalita elektrického napětí
Invertorová jednotka použitá v elektrocentrálách EU10i zajišťuje mimořádně kvalitní a stabilní dodávku elektrického proudu. Stejně jako jsou tyto elektrocentrály určeny pro napájení spotřebičů na chatách, v karavanech či na lodích, lze těmito elektrocentrálami napájet velmi citlivé spotřebiče, výpočetní techniku nebo dokonce lékařské přístroje apod.
Široké využití
U centrál EU 10i funguje systém velmi snadného sfázování dvou identických elektrocentrál pomocí speciálního kabelu. Proto lze tak napájet spotřebiče s dvojnásobným příkonem.
Vlastnosti generátoru Honda EU 10i:
Invertorová jednotka produkuje špičkovou kvalitu elektrického proudu i pro citlivá zařízení.
Konstrukce je lehká, kompaktní