vidlice dt swiss - strana 6
Počet nalezených inzerátů VIDLICE DT SWISS: 1000 - strana 6
Prodám jeté kolo Specialized Stumpjumper Comp FSR. Velikost: XL. Velikost kol: 26". Až na jiné gripy sériové osazení. Kolo je po celkové technické stránce v dobrém a docela i vcelku zachovalém stavu. Na kole jsou nové gripy a zánovní středová šlapací osa. PC: 65 990kč Cena: 16990kč
Osazení:
Vidlice: Fox 32 RL
Tlumič: Fox Triad
Brzdy: Avid Juicy 5 SL - přední brzdové destičky cca 85% / zadní cca 75% obložení.
Náboje: př. Specialized Stout / zd. Shimano FH-M525-SL
Ráfky: DT Swiss 420
Špice: DT Swiss
Kliky: Shimano M542
Středová osa: Shimano SM-BB52 - zánovní
Řetěz: Shimano CN-HG53 - 2. zoubek měrky
Řidítka: Specialized XC
Představec: Specialized
Sedlovka: Specialized
Sedlo: Specialized XC lyžiny CR-MO
Pláště: Specialized Ground Control - přední plášť má cca 85% vzorku.
Řazení: Sram X7
Přesmykač: Shimano M581 LX
Přehazovačka: Sram X9 - Přehazovačka je plně funkční a řadí hezky, jen má již opotřebenější kladky.
Trail bike Haibike seet. Kolo seřízeno a připraveno na sezonu.
Specifikace:
Vidlice: RockShox Relavation RL 29 130 neboost
Kliky: Shimano SLX FC-M7000 32z
Přehazovačka: Shimano Deore RD-5100 11s Nová
Řazení: Shimano XT SL-M8000 I-spec II
Kazeta: Shimano SLX CS-M7000 11–46
Brzdy: Shimano XT BR-M8000
Středové složení: Shimano BB52
Sedlo: BBB Echelon 145
Přední výplet: náboj DT Swiss 240s, ráfek E-Thirteen TRS 27,5, Kotouč Shimano ICE 180mm
Zadní výplet: náboj Shimano XT FH-M8000CL, ráfek DT Swiss XM 481, Kotouč Tektro 180mm
Přední 15×100 zadní RU. Nový zadní plášť, předni 70%. Oba na bezduších
Teleskopická sedlovka TS 200 – momentálně nastavena na zdvih 160
Plášte: zadní Schwalbe Hans Dampf 27,5 2,35 adix evo tle
přední Michelin Wild Enduro Front 2,6 Gum-X3d TLR
Průměr kol: 27,5"
Velikosti: L
Verze: 3 - ale na kole je spousta původních dílů vyměněna za lepší.
Původní výbava
Vidlice: RockShox Sektor Silver RL Solo Air, 140mm Travel, 15mm Thru-Axle
Řazení: Shimano Deore, 2x10s
Výbava navíc oproti seriovému kolu
Pevná osa i vzadu
Napínák řetězu
Gripy: Chromag Basis
Tlumič RockShox Monarch Plus RC3
Pedály Exustar E-PM823
Řidítka Spank Oozy
Brzdy Shimano Deore XT BR-M8000 180mm vpředu i vzadu
Sedlo Fizik Tundra
Náboje: přední - DT Swiss 350, zadní - Novatec D462SB
Ráfky 25mm: přední - DT Swiss 471 černý, zadní - Superstar DS25 stříbrný
Ke kolu přidám ráfky Giant S-XC2 s náboji. Zadní je na rychloupínák 135x5.
Kontakt prosím mailem, telefon je smyšlený, protože v místě bydliště mám špatný signál.
Top stav minimálně používaný, velikost l, vidlice rs-sid ultimate remote 100mm,brzdy Shimano xtr,kola ninex karbon náboje dt Swiss 350 boost 110x15,12x148, kokpit fsa karbon, teleskopická sedlovka dt Swiss,řazeni sram gx EAGLE axs, rozumné domluvě o ceně se nebráním.
Prodám Lapierre Zesty AM 427. Vel. M. Kola 27,5". Kolo je v perfektním stavu, připravené na ježdění. Před prodejem bylo kolo seřízeno a promazáno. Oproti sériovému osazení dokoupeny brzdy Shimano Saint (PC 8000 Kč) a zapletená kola DT Swiss E 1900. Nové brzdové desky, řetěz. Ke kolu jsou doklady o koupi.
Rám+ tlumič: LP Al + Rock Shox Monarch RT. Zdvih 150 mm.
Vidlice: Rock Shox Yari RC. Zdvih 160 mm.
Zapletená kola: DT Swiss E 1900, pevné osy.
Brzdy: Shimano Saint
Kliky: Race Face Aeffect
Sada (přehazovačka+přesmykač+řazení) :Shimano XT+ Shimano SLX, 1x11
Představec: Lapierre Nico Vouilloz
Řidítka: Lapierre Nico Vouilloz
Sedlo: SDG Fly
Sedlovka: Lapierre Dropper, teleskopická
Pláště: Maxxis Ardent
Pedály jsou součástí, dle výběru spd nebo platformové.
Kolo je k vidění a vyzkoušení v Kroměříži, ale je možnost zaslat i na dobírku.
Prodám 29" MTB Trek Procaliber 9.9 SL z roku 2016, velikost 17.5" (na vysku postavy cca 175 +/- 5 cm), upsidedown vidlice RockShox RS-1, brzdy a pedály Shimano XTR, kazeta Sram XG-1199 XX1, razeni Sram X0, karbonové ráfky DT Swiss XMC 1200. Váha pouze cca 9 kg, původní MOC 229.000 Kč!
K tomu druhá sada kol - ráfky Notubes ZTR Crest, naboje DT Swiss, včetně kotoučů a kazety Sram XX1. Dále přidám kazetu eThirteen, 2x řetěz Sram XX1 a převodníky 32 a 36 zubů (na kole je 34). Na kole je samozřejmě za ty roky pár škrábanců, ale nic zásadního. Super závodní stroj.
Prodám půl roku starý Canyon Neuron CF 9 SL.
Velikost XL
Barva: Non-forest
Váha: 12,96 kg (rám+ráfky - carbon)
Kolo je téměř nepoužité, původní stav.
Rám a komponenty polepeny ochrannou fólií.
Dokumentace ke kolu bude dodána při koupi.
Technická specifikace:
Rám
Canyon Neuron CF
Robustní, odolný celokarbonový rám optimalizovaný pro tuhost a hmotnost. Kónická sloupková trubka, široká spodní trubka s integrovaným chráničem zdvojeným jako kabelový kanál. Otočné body jsou vybaveny speciálně utěsněnými průmyslovými ložisky pro zvýšenou odolnost.
Material: Carbon (CF)
Tlumič
FOX Float DPS Factory
Odpružená vidlice
FOX 34 Factory
Travel: 140 mm
Fork steer tube diameter: 1 1/8" - 1,5"
Pohon
Battery
SRAM eTap Powerpack 1BY
Vyměnitelná baterie pro bezdrátové přehazovačky eTap.
Doba nabíjení: méně než 60 minut
Přehazovačka
SRAM GX Eagle AXS 12s
Bezdrátová sada 1x12 nové generace. Konfigurovatelná pomocí aplikace.
Řadící páka
SRAM GX Eagle AXS Contoller
Nepřekonatelné bezdrátové 12rychlostní řazení. Systém AXS uvolňuje místo na řídítkách a udržuje řazení úhledně a přehledně, bez potřeby kabelů, bez potřeby nešikovných kokpitů.
Kazeta
SRAM GX Eagle, 12 rychlostí (10-52)
Ocelové pastorky, ořech XD Driver
Hmotnost: 450 g.
Rozsah převodů: 10-52T
Kliky
SRAM X1 C Eagle Boost Lunar 30
Počet Převodníků: 1
Středové složení
SRAM BSA DUB
Středové složení SRAM BSA s technologií DUB (Durable Unified Bottom Bracket) pro optimální přenos síly. S utěsněnými kazetovými ložisky pro spolehlivou ochranu proti nečistotám a vlhkosti. Šířka pouzdra: 68 / 73 mm.
Řetěz
SRAM GX Eagle 12s
Silný a robustní 12rychlostní řetěz se snadno použitelnou rychlospojkou SRAM.
Brzdy
Kotoučová brzda
SRAM Code RSC
Spolehlivá přední brzda. Seřízení dosahu a okamžiku záběru brzd lze provést bez pomoci nástrojů.
Kotoučová brzda
SRAM Code RSC
Výkonná zadní brzda. S nastavením dosahu a bodu záběru bez použití nářadí.
Brzdový kotouč
SRAM HS2 180 mm
Kola
Zapletená kola
DT Swiss XMC 1501
Lehké, odolné a špičkové 29palcové karbonové kolo.
Tubeless-ready.
Vnitřní šířka ráfku: 30 mm
Rozměry osy: 15 × 110 mm
Typ Uchycení Kotouče: 6 šroubů
Zapletená kola
DT Swiss XMC1501 29"
Lehké, odolné a špičkové 29palcové karbonové kolo. Tubeless-ready. Se spolehlivou volnoběžkou Ratchet EXP.
Vnitřní šířka ráfku: 30 mm
Rozměry osy: boost, 12 × 148 mm
Plášť
Schwalbe Nobby Nic 29x2.4" bronze skin
Šířka: 2.4"
Plášť
Schwalbe Wicked Will 29x2.4" bronze skin
Šířka: 2.4"
Pevná osa
Canyon Quixle
Canyon Quixle spojuje tuhost pevné osy se snadností použití rychloupínáku. Rozměry osy: 148 x 12 mm.
Kokpit
Představec
Race Face Turbine R 35
Řídítka
Race Face Next 35
Robust, reliable carbon bar. Width: 760 mm. Diameter: 35 mm. Material: Carbon.
Rise: 10mm. Upsweep: 5°. Backsweep: 8°.
Grip
Prodam elektrokolo Specialized Turbo Expert Carbon
Velikost XL
Koupeno 4/2021
Najeto: 1450 km
Perfektni stav
Vcetne kompletniho prislusenstvi jako kdyz kupujuete nove
Odpocet DPH
Jezdeno rekreacne, zpevnene cesty, zadne skoky ani trial
Popis produktu
Nové Turbo Levo Expert FSR si vzalo všechny atributy z našich nových trailových kol – jako je perfektní kinematika, opravdová trailová geometrie a ideálně tuhý rám – k tomu navíc nejnovější technologie ze světa e-MTB. Také nechybí nově zakázkově vyrobený motor, vyšší kapacita baterie a mnohem, mnohem víc. Takže, ano, dá vám více síly jezdit více trailů a to lépe, než si to dokážete představit.
Rám Turbo Levo FSR je konstruován z karbonu FACT 9m a zadní stavba pak z materiálu M5 Premium Aluminum, díky němuž je lehký, tuhý, ale i dostatečně citlivý. Nechybí ani naše geometrie Trail 29, která má nízký střed šlapání, delší horní rámovou trubku a kratší řetězové vzpěry. Kinematika rámu byla také zdokonalena společně s tuhostí potřebnou k jízdě. Kabeláž je vedena vnitřkem a to včetně vedení teleskopické sedlovky Command Post IR, zatímco baterie je plně integrovaná ve spodní rámové trubce a minimalistický motor je přimontován bezpečněji, než doposud. Tím vším se nám podařilo snížit celkovou hmotnost.
Zakázkově vyrobený motor Specialized 2.1 RX Trail se vyznačuje značným zvýšením výkonu, je o 15% menší a o 11% lehčí, než jeho předchůdce. Díky tomu se dostává na špičku žebříčku mezi motory elektrokol. Má také mnoho jiných užitečných vlastností, jaké jiná e-kola nemají, jako třeba okamžité sepnutí, fantastické řízení tepla a dvojitý volnoběh, který uvolňuje řazení, když dosáhnete maximální rychlosti, také mu nechybí tichost a plynulost chodu a konzistentní výkon – i při maximální síle.
Nová baterie Specialized série M2 nabízí kapacitu 700 Wh, což je o 40% větší kapacitu a výkon a tím pádem i sílu jezdit více trailů. Samozřejmě je stále neviditelně integrovaná v rámu a snadno vyjímatelná.
SPECIFIKACE
RÁM
FACT 9m Carbon w/ M5 alloy rear triangle, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
VIDLICE
RockShox Pike RC29, 150mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ
RockShox Deluxe RT3 w/ custom valve, 150mm of travel
PŘEDNÍ NÁBOJ
Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
ZADNÍ NÁBOJ
DT Swiss 360, 3-pawl design, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
VÝPLET
DT Swiss Revolution
RÁFKY
Roval Traverse 29, hookless alloy, 29mm inner width, tubeless ready, 28h
DUŠE
Standard, Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
ZADNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
KLIKY
Praxis, 2D cold-forged alloy, custom offset, 165mm
PŘEVODNÍKY 32T, custom steel
ŘAZENÍ
SRAM S700, single-click lever
PŘEHAZOVA
Prodám vzduchovou odpruženou vidlici Rock Shox Judy pro 29 palcová kola, zdvih 120 mm, délka seříznutého krku 19,5 cm (ježek je už nalisován). Demontováno z MTB kola Rock Machine, které bylo zakoupeno minulý rok (2022). Najeto cca 300 km. Vidlice je zamykací z řídítek pomocí páčky ROCK SHOX OneLoc, umístění na řidítkách vlevo. Na spodních nohou jsou originální červené nálepky Rock Shox.
Vidlice je plně funkční bez závad v téměř 100% stavu bez škrábanců. Důvod prodeje je přechod na jinou vidlici.
Nová vidlice stojí cca 6000 Kč.
Nová páčka OneLoc stojí 1300 Kč
Parametry:
Číslo vyražené na krku: 27T16643341
Označení: FS-JDYS-TK-A3
Velikost kol: 29"
Typ osy: Pevná osa
Rozměr osy: 15x110 mm Boost Maxle Stealth
Offset: 51 mm
Zdvih: 120 mm
Hmotnost: 2365 g
Barva: Diffusion black
Sloupek: 1.5" Tapered
Pružení: Vzduchové Solo Air
Typ brzdy: Kotoučová
Na další dotazy rád odpovím. Pošlu případně více fotek. Preferuji osobní předání s vaší kontrolou. Po dohodě mohu poslat i dopravní společností. Osobní předání přímo na adrese nebo možné v Praze (spíše východní strana), Mladá Boleslav (dálnice D10).
Prodám používanou desku a vidlici značky VERSATYL.
Vnější průměr vidlice je 28 mm
Typ vidlice IHC
Rozměry desky jsou:
- šířka 12 cm
- délka 49 cm.
Vidlice je určena pro 110 mm kolečka .
Barva zelená
Deska je plně funkční bez griptapu.
Deska byla kvalitně svařovaná u zadního kolečka.
Možnost osobního předání v Kolíně a v Praze
nebo Zásilkovny (platba předem za dopravu).
Elektrický paletový vozík Q12E25, nostost 1200kg, zdvih 2,5m
Plně elektrický paletový vozík s nosností 1200 kg a výškou zdvihu 2500 mm. Projde všemi dveřmi, celková výška pouze 1830mm. Dva jízdní režimy.
Pevná konstrukce z kvalitní oceli zajišťuje větší tuhost a stabilitu při zvedání
Bezpečnostní spínač
Vestavěný ovladač pro ochranu baterie před vybitím nebo poškozením
Uzavřená, bezúdržbová baterie AGM
Vestavěná nabíječka s usměrňovačem
LED indikátor nabití baterie a "břišní" bezpečnostní spínač zabraňující najetí do obsluhy
Regulátor rychlosti zajišťuje bezpečnou jízdu a rychlostní limity
Dva jízdní režimy
Elektrické zvedání a spouštění
NEPOŽADUJEME prohlídky v záruční době
Polyuretanová kolečka a válečky
Válečky tohoto typu jsou univerzální pro všechny typy povrchů. Vyznačují se vysokou odolností proti oděru a zvýšenou odolností proti mechanickému poškození. Zaručují tichý chod a nízký valivý odpor.
Technické parametry:
MAX. VÝŠKA ZDVIHU 2500 mm
NOSNOST 1200 kg
DÉLKA VIDLICE 1150 mm
VÝŠKA SPODNÍ VIDLICE 85 mm
VÝŠKA SE SPODNÍ VIDLICE 1830 mm
VÝŠKA ZDVIHÉHO STOŽÁRU 2950 mm
ROZTEČ VIDLICE 550 mm
CELKOVÁ ŠÍŘKA 790 mm
CELKOVÁ DÉLKA 1800 mm
RÁDIUS OTOČENÍ 1390 mm
CESTOVNÍ RYCHLOST S / BEZ ZÁTĚŽE 3,5 / 4,0 km/h
RYCHLOST ZVEDÁNÍ S / BEZ ZÁTĚŽE 0,1 / 0,2 m/s
SNÍŽENÍ RYCHLOSTI S / BEZ ZÁTĚŽE 0,12 / 0,1 m/s
Stoupavost NALOŽENÁ/Nezatížená 3/10 %
TYP PRACOVNÍ BRZDY elektromagnetická
VÝKON HNACÍHO MOTORU 0,75 kW
VÝKON ZDVIHACÍHO MOTORU 2,2 kW
NAPĚTÍ / KAPACITA BATERIE 12V 85Ah 2 ks.
HMOTNOST 560 kg
cena bez DPH: 84.500Kč
cena s DPH: 102.245č
záruka, faktura, DPH
Elektrický paletový vozík Q12E16, nosnost 1.2t, zdvih 1.6m
Stožárový paletový vozík s elektrickým zdvihem do 1600 mm a elektrickým pojezdem je schopen zvednout náklad o hmotnosti 1200kg. Je ideální pro práci ve stísněných prostorách a pro vykládání a nakládání dodávek a nákladních automobilů. Dva provozní režimy: rychlý a režim želva.
Pevná konstrukce z kvalitní oceli zajišťuje větší tuhost a stabilitu při zvedání
Bezpečnostní spínač
Vestavěný ovladač pro ochranu baterie před vybitím nebo poškozením
Uzavřená, bezúdržbová baterie AGM
Vestavěná nabíječka s usměrňovačem
LED indikátor nabití baterie a "břišní" bezpečnostní spínač zabraňující najetí do obsluhy
Regulátor rychlosti zajišťuje bezpečnou jízdu a rychlostní limity
Elektrické zvedání a spouštění
NEPOŽADUJEME prohlídky v záruční době
Polyuretanová kolečka a válečky
Válečky tohoto typu jsou univerzální pro všechny typy povrchů. Vyznačují se vysokou odolností proti oděru a zvýšenou odolností proti mechanickému poškození. Zaručují tichý chod a nízký valivý odpor.
Technické parametry:
MAX. VÝŠKA ZDVIHU 1600 mm
NOSNOST 1200 kg
TĚŽIŠTĚ 600mm
DÉLKA VIDLICE 1150 mm
VÝŠKA SE SPODNÍ VIDLICE 2080 mm
VÝŠKA ZDVIHÉHO STOŽÁRU 2080 mm
VÝŠKA SPODNÍ VIDLICE 85 mm
ROZTEČ VIDLICE 550 mm
CELKOVÁ ŠÍŘKA 790 mm
CELKOVÁ DÉLKA 1800 mm
RÁDIUS OTOČENÍ 1390 mm
CESTOVNÍ RYCHLOST S / BEZ ZÁTĚŽE 3,5 / 4,0 km/h
RYCHLOST ZVEDÁNÍ S / BEZ ZÁTĚŽE 0,1 / 0,2 m/s
SNÍŽENÍ RYCHLOSTI S / BEZ ZÁTĚŽE 0,12 / 0-0,1 m/s
Stoupavost NALOŽENÁ/Nezatížená 3/10 %
TYP PRACOVNÍ BRZDY elektromagnetická
VÝKON HNACÍHO MOTORU 0,75 kW
VÝKON ZDVIHACÍHO MOTORU 2,2 kW
NAPĚTÍ / KAPACITA BATERIE 12V 75Ah 2 ks
MATERIÁL KOLA Polyuretan
HMOTNOST 380 kg
cena bez DPH: 63.200Kč
cena s DPH: 76.472č
záruka, faktura, DPH
Stav: NOVÝ
Nosnost: 2000 kg
Řídící kolo, materiál: nylon
Kolečka vidlí, materiál: nylon
Váleček vidlice, průměr: 82 mm
Rozsah zdvihu: 85 - 200 mm
Vidlice, délka: 1150 mm
Řídící kolo, průměr: 200 mm
Kolečka vidlí, počet: jednoduché
Vidlice , nosná šířka: 540 mm
Celková šířka: 540 mm
Těžiště nákladu: 600 mm
Počet pumpování, paleta s volným dnem: 6
Délka zadního čela vidlí: 390 mm
Oj, výška: 1230 mm
Zdvih: 115 mm
Počet pumpování pro max výšku zdvihu: 11
Rychlost spouštění s nákladem / bez nákladu: 0,1 / 0,06 m/s
Vidlice, šířka: 160 mm
Výška vidlí: 48 mm
Skladem: 5 ks.
Prodám díly Jawa 175, 250, 350 vidlice, stojánek, tlumiče.
Prodávám originální náhradní díly Jawa ČZ 125, 150, 175, 250, 350 355, 356, Tiral 470....
Díly jsou důkladně očištěny a jsou funkční!
Rozebral jsem motorku do posledního šroubu a rozprodávám každý díl jednotlivě, doporučuji se podívat do mých inzerátů!
V případě zájmu o díl, posílám nafocený konkrétní díl na mail.
Ceník:
Stoupačky- 2 červené stejné- prodáno
Stoupačky stříbrné - 300Kč
stoupačka - 100Kč
Vidlice s mezi spojkou -prodáno
Horní a dolní brýle na vidlice-prodáno
klakson- 250Kč
dotahováky na zadní kolo- 100Kč
stojánek- 800Kč
Páka brzdy- 800 Kč
zadní tlumiče se špalíky - 500Kč
Nabízím nové kompletní ovládání pro vidlice FOX. Sundáno z nové vidlice FOX 32 Step-Cast Performance Elite.
Pro vidlice Fox, patrony FIT4 - modely 2018-22 FACTORY a PERFORMANCE ELITE - s jemným nastavením otevřené polohy.
Z obchodu lze sehnat páčku od 1200,- a zamykání od 1000,-
Osobní předání Jihlava / Praha, případně Zásilkovna.
Prodám díly na kola Favorit, Eska, Liberta a horské kolo.
Vidlice 3ks - 100 Kč/ks
Odpružená vidlice - průměr krku - 25,4 mm
Kontakt přes email, telefoní číslo je smyšlené...
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Dobrý deň,
predám super downcountry trailové kolo Canyon Lux Trail CF6 vo veľkosti L (180-192cm).
Váha cca 12kg!
Kolo má najazdené len 800km, vlastním ho 1rok a bolo jazdené ako 3. bike v domácnosti. Menil som prehadzovačku, reťaz, servis sedlovky a čerstvý veľký servis vidlice u autorizovaného servisu.
Kolo je štandartne osadené spoľahlivými komponentami doplnenými o gripy Esi Chunky.
Rám: Lux Trail CF - zdvih vzadu: 110 mm. Velikost kol: 29.
Tlumič: FOX Float DPS Performance Elite 3-Pos Remote s možností nastavení 3 poloh komprese: otevřená/trail/tuhá. Vidlice je opatřena ovládáním zámku na řídítkách. Rozměry: 210 × 55 mm
Vidlice: FOX 34 Stepcast Performance 3-Pos Remote
Zdvih 120 mm. Průměr nohy: 34 mm. Nastavení komprese ve 3 polohách: otevřená/trail/tuhá. Vidlice je opatřena ovládáním zámku na řídítkách.
Přehazovačka: Shimano SLX, 12 rychlostí
Radenie: Shimano SLX, 12 rychlostí
Kazeta: Shimano SLX, 12 rychlostí (10-51)
Kliky: Shimano SLX M7100
Brzdy: Shimano SLX M7100
Sedlovka: teleskopická Fox
Kolo je k videniu v Prahe, len osobný odber
Dovod predaja: kúpa titanového HT
Jmeno: Aleš Tajták
Telefon:
E-mail: ales.tajtak@
Cena: 74 900
Nastavení podvozku a motoru pochází od své menší sestry. Vynikající manipulace, ale s rozhodně větším točivým momentem a výkonem. Olej vstřikování a elektrický startér - prostě ideální pro enduro nadšence.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomičtější tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s kolem pevně sevřeným mezi nohama pro ještě lepšího jezdce zpětná vazba. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu kolo. • Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celočerveným barevným schématem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými formami a čistšími, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.
Ideální pro ty, kteří hledají jemnější 2-taktní moto, s o něco menším výkonem a točivým momentem než špičkové modely. Zajištěna výborná manipulace.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První řadě byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistil se dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu jízdy. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové kryty jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomičtější tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s motorkou pevně sevřenou mezi nohama pro ještě lepší zpětnou vazbu. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu motocyklu. • Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celo červeným barevným stylem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými formami a čistšími, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.