inzerce, prodej, prodám, bazar

ventily motoru - strana 40

Počet nalezených inzerátů VENTILY MOTORU: 1000 - strana 40

Maximus Timeless 125 motor Aprilia 10,5KW
Maximus TimeLess 125 EFI...ano , to na co jsme dlouho čekali se stává realitou.Nový maxiskútr od jednoho z nejprogresivnějších a nejrychleji se rozvíjejících asijských výrobců TaroMoto. Mezi hlavní přednosti tohoto skútrů patří bezesporu čtyřventilový vodou chlazený motor ,kterým jsou osazovány i skútry Aprilia®. Tento motor o výkonu 14,2 koní (10,5 kw) dosahuje srovnatelné parametry jako motory u skútrů například Honda Forza 125 či Yamaha X-Max 125. Nový skutr zaruka 2 roky.Možno na splatky od 555kč/mesicne.Maximus TimeLess 125 je ideálním dopravním prostředkem pro každodenní dojíždění do zaměstnání ,tak i na víkendové projížďky na delší trasy. Jeho nový výkonný 4taktní motor o objemu 125 ccm je dostatečně ekonomický a poskytuje vysoký výkon při nízkých provozních nákladech .Skútr je vybaven brzdným systémem (Dual CBS) propojených hydraulických okruhů s kotoučovými brzdami. Typ motoru: Kapalinou chlazený jednoválec s rozvodem DOHC 4 VENTILY Objem: 124,2 cm3 Jmenovitý výkon: 10,5 kW při 9500 min-1 Maximální točivý moment: 11,0 Nm při 8800 min-1 Převodovka: Automatická převodovka CVT, řemenový pohon Startování: Elektrické Řízení motoru: EFI vstřikování Přední odpružení: Teleskopická vidlice Φ37 mm Zadní odpružení: Dvojitý tlumič Přední brzda: jednokotoučová Φ260mm CBS Zadní brzda: jednokotoučová Φ220 mm CBS Přední pneumatika: 120/80-14 225kpa Zadní pneumatika: 130/70-13 250kpa Boční stojan: Ocel Pojezdová hmotnost: 172 kg D * Š * V 2230*760*1330 mm Výška sedadla: 760 mm Rozvor: 1600 mm Objem palivové nádrže: 12,5 l MAX. rychlost 110 km/h Splnění emisní normy Euro 5 Přístrojová deska 7palcový TFT
Lodní motor Mercury F 3,5M
Prodám lodní motor Mercury F 3,5M krátká noha. Motor koupen 06/22. 5x Ježděno cca 5h,Motor jako nový (v záruce) Přecházím na F5. Další technické specifikace Lodního motoru Mercury 3,5 hp: Výkon 3,5 Hp / 2,57 kW Počet válců 1 Obsah motoru 85 ccm Maximální otáčky při plném plynu 4500 - 5500 Startování ruční Ovládání ruční Chlazení vodou Řazení vpřed - neutrál Řízení 360° rukojeť Trim - pozice 4 Suchá hmotnost 17 kg / L-20 kg Obsah integrované nádrže 1 l Délka nohy 381 mm / L -508 mm Rozvod OHC - 2 ventily
Prodám skútr Jonway Gts 125ccm. Po Go motoru
Prodám skútr Jonway Gts 125ccm. Po Go motoru. Nová klika,sada válce150ccm,ventily,gufera,olejové čerpadlo,řetěz olej. čerpadla,rozvodový řetěz,vodící lišty řetězu,variátor,ložiska,klínový řemen,volnoběžka startéru,zadní pneu,nový akumulátor (baterka). Záruka na motor půl roku.Při prodeji zajistím nové STK.Možnost výměny za starý motocykl značky Jawa nebo Čz.
MULTICAR M25 MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ
Prodám motor na vozidlo Multicar 25, IFA 4VD8,8/9,0 1SRF po celkové generální opravě. Motor má repasovaný blok (oprava uložení vložek motoru, srovnaná dosedací plocha hlavy válců), přebroušenou klikovou hřídel, nové hlavní, axiální a ojniční ložiska. Motor je osazen novými vložkami a kroužky.. Hlava motoru je po kompletní GO, provedena kontrola tlakem, přebroušená dosedací plocha, nová vodítka ventilů, ventily přebroušené a zabroušené, vodítka osazena gufera. Nové vstřikovací trysky seřízené na stolici. Vstřikovací čerpadlo je po kompletní GO a celkově přetěsněné. Motor je odzkoušen. Možnost zaslat video.
Honda XR 600 R
Na motorce r.1993 dělaný motor,nyní zajetý a jede fakt děsivě!Motorka stavěná na PERFORMANCE vačka ventily, ojka, píst, prostě dráhy a kvalitní díly. Nebudu vypisovat co je nový,nejen v motoru,ale na celý motorce. Pro mě super cena. Buď oceníš,nebo neřeš!Po výměně oleje,připravená.Bez tp.Spousta náhradních dílů včetně MOTORU a sady plastů v ceně.
motokára BIRELART
Prodám nedokončený projekt BirelKart -tříbrzda +motor Shineray STEX 250 4+1 po kompletní go klika -pístní sada ložiska motoru -ventily+gufera leštěné kanály + komplet elektroinstalace .30000,-Nebo samotný rám bez motoru včetně všech dílů k rámu -plasty sedačka atd. 20000,- Prodávám pouze za cenu investice.
Hlava válce motoru na Praga PV3S
Prodám novou hlavu válce motoru Praga PV3S. Hlava je osazena ventily a štefty, tak jak ukazují fotografie. Nabízím 1 ks. Cena 1 000,- Kč. Mám i jiné díly na T 148, koukněte na mé ostatní inzeráty. Prosím jen telefonovat, na SMS a email nereaguji.
Nafukovací člun PEMA SAMBA SA 330,360,380 cm
Celková délka: 360 cm Celková šířka: 170,5 cm Průměr válce: 45 cm Vzduchové komory: 3+1 Hmotnost: 61,4 kg Nosnost: 680 kg Počet lidí: 5 Max. povolený kW/HP: 14.9/20 Maximální hmotnost motoru: 60 KG Cena člunu: Světle šedý: 51 600 Kč Zelený: 52 699 Kč Základní výbava: Odnímatelná hliníková podlaha, hliníkové výztuhy na vnitřních stranách, odnímatelné sedadlo, odnímatelná vesla, přídržné šňůry a obložení, zapuštěné ventily, oděrka, nožní pumpa a opravná sada. Zdarma jsou také dvě přepravní tašky. Příplatkové příslušenství: Lavice - sedák( 85 cm 1299 Kč) Lodní motor 5 HP Typ motoru:4taktní Zdvihový objem: 139 cm³ Počet válců/Konfigurace 1, OHV Vrtání x zdvih: 62.0 x 46.0 Výkon hnací hřídele ve středním pásmu 3.7 / 5,000 ot/min Provozní rozsah plného plynu 4,500 - 5,500 rpm Systém mazání :zásoba oleje v klikové skříni Fuel Induction System 1 karb.Ignition / advance system CDI Systém startování: Manuální Převodový poměr: 2.08 (27:13) Výhody: Volitelná zapalovací cívka poskytuje napájení 12 V 6 A Vestavěná palivová nádrž s přepínáním na přídavnou nádrž Řízení v rozsahu 180 stupňů s nastavením tuhosti a polohy plynu Třípolohový systém uskladnění zabraňuje úniku oleje Snadné a pohodlné přenášení – na břehu nebo na palubu Cena: 32 800 Kč. Model: 2022 Záruka: 2 roky Servis po 20 mth zdarma. Dodání po celé EU i montáž na plavidlo. Vhodné pro: plachetnici, motorák, člun, gumák, hausbot, motorový člun, plachetnice Yamaha, Mercury, Honda, člun,motorák, lodní motor, bayboat Dále nabízíme: Lodní motory Yamaha a jiné od 2,5 HP - 425 HP. Neváhejte nás kontaktovat.
Transit 2006 - 2012  kompletní motor 2.4 Tdci
Nabízím na motor 2.4 TDCi JXFA,JXCF,H9FB, H9FD,PHCF,PHFA písty,ojnice,klikový hřídel, hlavu motoru repasovanou, vačky. Hlava JXFA (tlak +brus + ventily a gufera dříků) cena 24000,- vačka výfuk 3500,- vačka sání 3500,- Motor JXFA, 2.4 tdci 2,4 TDCi Transit Kompletní sestavený motor za cenu 75900,- a požadujem starý kus protiučtem(nesmí být díra v bloku), v případ že nemáte motor na protiučet, je cena takového motoru 90tis Ceny + DPH
Toyota Corolla 1.6
Prodám kompletní hlavu motoru ventily, vačky na Toyota Corolla 1,6 81kw tip motoru 3ZZ se zárukou.
BMW S1000RR díly motoru levně
Prodám díly za motoru BMW S1000RR R.V.2014 4 cívky Startér vodní chladič Olejové čerpadlo (najeto 4tis km) Vodní čerpadlo Alternátor čidla- různé Klapky včetně TPS čidel airbox olejová vana benzínová nádrž benzínové čerpadlo ventily písty ojnice ABS kostka
Subaru Forester 2.0
Prodám Subaru Forester 2.0 116kw benzín plus LPG vstřikované v kapalné fázi originál bi-fuel( na lpg najeto s novým motorem 300km) manuální převodovkou s redukcí, rok 2006, 6.3.2023 nová STK Vyměněné díly v motoru: Pístní kroužky (čištění pístů v ultrazvuku od karbonu, měření ovality) Těsnění pod hlavy-originál Šrouby hlavové Gufera na dříky ventilů do hlav Všechny výfukové ventily ( zabroušení) Výměna hrnečků a za správné kvůli vůlím na ventilech Těsnění pod ventil víka Těsnění pod sání Těsnění pod výfuk Gufera na vačky Rozvodová sada s vodní pumpou Nápln chladiče Náplň motoru Přední tlumiče Auto zvedlé na podložkách Výměna pístků v předním levém brzdiči kvůli špatnému chodu a korozi, rozhýbání a promazání všech brzd, Výměna ložiska na přední nápravě Koroze pouze na pravém zadním lemu viz foto.. Auto prošlo kompletní servisní prohlídkou a je v technicky dobrém stavu!!! Auto nikomu nerezervuji a nedržím
BMW e46 330Ci
Prodám svou e46. Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
Sidecar Yamaha Wasp 900 výměna za SUV
Prodávám sidecar Yamaha Wasp 900, 1983. motorka je udržována v perfektním stavu, mnoho ladění na motoru, hlava válce - velké ventily, silné pružiny, ladicí vačka, nový karburátor. Zapalování z USA, velmi spolehlivé. Nový válec s velkým žebrováním, ladící spojka, lamely, tyče, nová sada řetězů. Rieger Silencers. Kompletní nová přední vidlice. Mám spoustu náhradních dílů, bloky motorů, hlavy válců, písty, válce, převodovky, nová kola, ladění spojkového koše. Všechna kola náhradní. Motocykl je připraven závodit bez práce. nebo vyměním za jine zejimave moto .
OM 504278047, 71771717, Hlava motoru Iveco 3,0 CNG
Repasovaná hlava motoru 3,0 CNG, Iveco Daily, Fiat Ducato F1C(sedla, vodítka, ventily, orovnaná, otlakovaná) ET HL0136, 504278047, 717711717, doprava celá ČR 500,-kč
lodní motory Mercury F9,9 Hp
lodní motory Mercury F9,9 Hp MH, krátká noha, ruční řízení, manuální start, 63 990,00 Kč MLH, dlouhá noha, ruční řízení, manuální start, 64 990,00 Kč Další technické specifikace Lodního motoru Mercury F9,9M: Výkon 9,9 Hp 7,3 Kw Počet válců 2 Obsah motoru 209 ccm Maximální otáčky při plném plynu 5000 - 6000 Startování ruční / elektrické Ovládání ruční Chlazení vodou s termostatem Řazení vpřed - neutrál - zpět Řízení 360° rukojeť Trim - pozice 5 Suchá hmotnost 38 kg / L-42 kg Palivová nádrž extérní 12l Délka nohy 381 mm / L -508 mm Rozvod OHC - 2 ventily
Škoda Octavia II RS  400 HP+ 2,0 TFSI
Prodám Škodu Octavia RS druhé generace s výkonem přes 400 koní. Auto má mnoho úprav. Byla provedena GO motoru, kované písty a ojnice ZRP, kit olejového čerpadla pro vyšší tlak oleje - odstranění vyvažováků. Dále byla provedena GO hlavy motoru - ventily Supertech a tvrdší pružiny, zaslepení kanálů po vířivích klapkách. Dále v autě: turbodmychadlo Loba LOCO K04, vstřiky z Audi S3, pumpa v nádrži z Audi RS3, úprava řídící jednotky APR stage 3, vysokotlaká pumpa Loba, otevřené sání Revo, oil catch tank, intercooler HG motorsport, blow off ventil, výfuk BCS Powervalve, stavitelný podvozek H&R, přední 8 pístkové brzdy Brembo s kotouči Zimmerman 380 mm, kola Fondemetal 9rr r19,pneu Michelin pilot sport 4s. Co se týče výbavy, jsou v autě sedačky, volant a řadící páka z Octavie 3 RS. Jinak výbava víceméně klasická RS- el.okna a zrcátka, šíbr, dvouzónová klima, palubní počítač, xenony, rádio Columbus... Auto je v celopolepu od 3M který se místy lehce loupe - mohu zaslat detailní foto, originální barva červená. Auto má najeto 134xxx km a na výše zmíněné úpravy cca 20000 km. Ježděno pouze na Millers oils 5w40 a Verva 100. Cena k jednání na místě u auta. Pro více info tel. nebo mail.
Porsche Cayenne 3.2 V6 s LPG
Prodám Porsche Cayenne 3.2 V6 s LPG o výkonu 184 kW, rok výroby 2005. Pohon 4x4 s redukcí a uzávěrkou, 6-ti stupňová automatická převodovka, LPG montované roku 2018 (nádrž 40 litrů na místě rezervy), vzduchový podvozek. Automatická klimatizace, xenonová světla, 2x sada alu kol (originál 17“celoroční, 21“ zimní), tažné zařízení (3500 kg), přední i zadní parkovací senzory, 2x klíč, senzor stěračů, nastavitelný volant, elektrická okna, elektrická vyhřívaná zrcátka, imobilizér, dálkový centrál, zachovalý kožený interiér, isofix, el. seřiditelná sedadla, výškově nastavitelná sedadla, mlhovky, autorádio, venkovní teploměr. Malé oděrky na voze z důvodu denního provozu. Přední nárazník je dávaný z modelu S, z důvodu srážky srnky bývalým majitelem. Občas zlobí čidlo naklápění světel - jedno měněné, druhé přidám k vozu. Před necelým rokem GO motoru (GO hlavy, kompletní sada rozvodů s hydro koly, řídící ventily časování, kroužky vačkových hřídelí těsnící olej pro časování, zapalovací svíčky a cívky NGK, sahara, škrtící klapka, váha vzduchu, čidlo kliky, snímače vaček, podtlakový rozvod motoru, hlavní palivové čerpadlo v nádrži, repase předního diferenciálu, výměna oleje a filtrů) Výplach automatické převodovky, výměna oleje a filtrů před prodejem. Důvod prodeje - koupě jiného rodinného vozu.
Díly motoru Renault G9U
Prodám použité díly: olejové a vodní čerpadlo, rozvodová sada, výfukové ventily, nové: gufera ventilů a kliky (velké) a různá těsnění, motor G9U 2,5 l (Nissan Interstar, Renault Master, Opel Movano), zbytek po opravě motoru, odběr pouze všeho najednou
Škoda Octavia SOLEIL 1.6TDI 1.majitel / záruka / 77 tisíc km
Na prodej krásná Škoda Octavia Combi III. se spolehlivým motorem 1,6 TDI 85kW v akční verzi Soleil, od prvního majitele z Německa. Pravidelný servis v autorizovaném servisu, vozidlo stále v tovární záruce. Auto nebylo nikdy bourané, ani lakované. Rok 2020 Najeto poctivých 77.700 km Sada druhých - zimních kol k vozu. Bohatá výbava: FULL LED světlomety světlomety Multimedia / Bluetooth / USB Vyhřívané sedačky Multifunkční volant Tempomat Dvouzónová klimatizace Systém hlídání jízdních pruhů Parkpilot 4x elektricky stahovaná okna a mnoho dalšího... Pro více informací prosím volejte K vidění kdykoliv v Jablonci. Připraveno k přihlášení, s autem se dá ihned odjet. Jak už bylo napsáno v mnoha recenzích, 1.6TDI s manuálem je správná volba, zde úryvek z portálu : 1.6 TDI (od 12/2012) “Nedávný test ojetiny ukázal, že tenhle malý diesel zvládne opravdu vysoké nájezdy a není zas tak náročný, jak některé diesely být umí. Se vstřikováním tu už nejsou takové problémy jako u starších generací naftových motorů TDI. I tak je ale lepší motoru podstrojovat kvalitní naftou a nedojit dotovanou bionaftu z traktoru. U správně provozovaných aut částicový filtr vydrží klidně 400 000 km, EGR ventily jsou zde také odolné (plyny nabírá totiž vyčištěné až za částicovým filtrem, takže se hned nezanese sazemi) a motor tolik nekarbonuje. Šestnáctistovka ve verzi s manuálem nemá drahý dvouhmotový setrvačník a celkově je to nenáročné auto s velmi nízkými provozními náklady.” Více zde: