ventily motoru - strana 40
Počet nalezených inzerátů VENTILY MOTORU: 1000 - strana 40
Maximus TimeLess 125 EFI...ano , to na co jsme dlouho čekali se stává realitou.Nový maxiskútr od jednoho z nejprogresivnějších a nejrychleji se rozvíjejících asijských výrobců TaroMoto. Mezi hlavní přednosti tohoto skútrů patří bezesporu čtyřventilový vodou chlazený motor ,kterým jsou osazovány i skútry Aprilia®. Tento motor o výkonu 14,2 koní (10,5 kw) dosahuje srovnatelné parametry jako motory u skútrů například Honda Forza 125 či Yamaha X-Max 125. Nový skutr zaruka 2 roky.Možno na splatky od 555kč/mesicne.Maximus TimeLess 125 je ideálním dopravním prostředkem pro každodenní dojíždění do zaměstnání ,tak i na víkendové projížďky na delší trasy. Jeho nový výkonný 4taktní motor o objemu 125 ccm je dostatečně ekonomický a poskytuje vysoký výkon při nízkých provozních nákladech .Skútr je vybaven brzdným systémem (Dual CBS) propojených hydraulických okruhů s kotoučovými brzdami.
Typ motoru: Kapalinou chlazený jednoválec s rozvodem DOHC 4 VENTILY
Objem: 124,2 cm3
Jmenovitý výkon: 10,5 kW při 9500 min-1
Maximální točivý moment: 11,0 Nm při 8800 min-1
Převodovka: Automatická převodovka CVT, řemenový pohon
Startování: Elektrické
Řízení motoru: EFI vstřikování
Přední odpružení: Teleskopická vidlice Φ37 mm
Zadní odpružení: Dvojitý tlumič
Přední brzda: jednokotoučová Φ260mm CBS
Zadní brzda: jednokotoučová Φ220 mm CBS
Přední pneumatika: 120/80-14 225kpa
Zadní pneumatika: 130/70-13 250kpa
Boční stojan: Ocel
Pojezdová hmotnost: 172 kg
D * Š * V 2230*760*1330 mm
Výška sedadla: 760 mm
Rozvor: 1600 mm
Objem palivové nádrže: 12,5 l
MAX. rychlost 110 km/h
Splnění emisní normy Euro 5
Přístrojová deska 7palcový TFT
Prodám lodní motor Mercury F 3,5M krátká noha.
Motor koupen 06/22.
5x Ježděno cca 5h,Motor jako nový (v záruce)
Přecházím na F5.
Další technické specifikace Lodního motoru Mercury 3,5 hp:
Výkon 3,5 Hp / 2,57 kW
Počet válců 1
Obsah motoru 85 ccm
Maximální otáčky při plném plynu 4500 - 5500
Startování ruční
Ovládání ruční
Chlazení vodou
Řazení vpřed - neutrál
Řízení 360° rukojeť
Trim - pozice 4
Suchá hmotnost 17 kg / L-20 kg
Obsah integrované nádrže 1 l
Délka nohy 381 mm / L -508 mm
Rozvod OHC - 2 ventily
Prodám skútr Jonway Gts 125ccm. Po Go motoru.
Nová klika,sada válce150ccm,ventily,gufera,olejové čerpadlo,řetěz olej. čerpadla,rozvodový řetěz,vodící lišty řetězu,variátor,ložiska,klínový řemen,volnoběžka startéru,zadní pneu,nový akumulátor (baterka). Záruka na motor půl roku.Při prodeji zajistím nové STK.Možnost výměny za starý motocykl značky Jawa nebo Čz.
Prodám motor na vozidlo Multicar 25, IFA 4VD8,8/9,0 1SRF po celkové generální opravě. Motor má repasovaný blok (oprava uložení vložek motoru, srovnaná dosedací plocha hlavy válců), přebroušenou klikovou hřídel, nové hlavní, axiální a ojniční ložiska. Motor je osazen novými vložkami a kroužky.. Hlava motoru je po kompletní GO, provedena kontrola tlakem, přebroušená dosedací plocha, nová vodítka ventilů, ventily přebroušené a zabroušené, vodítka osazena gufera. Nové vstřikovací trysky seřízené na stolici. Vstřikovací čerpadlo je po kompletní GO a celkově přetěsněné. Motor je odzkoušen. Možnost zaslat video.
Na motorce r.1993 dělaný motor,nyní zajetý a jede fakt děsivě!Motorka stavěná na PERFORMANCE vačka ventily, ojka, píst, prostě dráhy a kvalitní díly.
Nebudu vypisovat co je nový,nejen v motoru,ale na celý motorce. Pro mě super cena. Buď oceníš,nebo neřeš!Po výměně oleje,připravená.Bez tp.Spousta náhradních dílů včetně MOTORU a sady plastů v ceně.
Prodám nedokončený projekt BirelKart -tříbrzda
+motor Shineray STEX 250 4+1 po kompletní go klika -pístní sada ložiska motoru -ventily+gufera leštěné kanály + komplet elektroinstalace .30000,-Nebo samotný rám bez motoru včetně všech dílů k rámu -plasty sedačka atd. 20000,-
Prodávám pouze za cenu investice.
Prodám novou hlavu válce motoru Praga PV3S. Hlava je osazena ventily a štefty, tak jak ukazují fotografie. Nabízím 1 ks. Cena 1 000,- Kč. Mám i jiné díly na T 148, koukněte na mé ostatní inzeráty. Prosím jen telefonovat, na SMS a email nereaguji.
Celková délka: 360 cm
Celková šířka: 170,5 cm
Průměr válce: 45 cm
Vzduchové komory: 3+1
Hmotnost: 61,4 kg
Nosnost: 680 kg
Počet lidí: 5
Max. povolený kW/HP: 14.9/20
Maximální hmotnost motoru: 60 KG
Cena člunu:
Světle šedý: 51 600 Kč
Zelený: 52 699 Kč
Základní výbava:
Odnímatelná hliníková podlaha, hliníkové výztuhy na vnitřních stranách,
odnímatelné sedadlo, odnímatelná vesla, přídržné šňůry a obložení,
zapuštěné ventily, oděrka, nožní pumpa a opravná sada.
Zdarma jsou také dvě přepravní tašky.
Příplatkové příslušenství:
Lavice - sedák( 85 cm 1299 Kč)
Lodní motor 5 HP
Typ motoru:4taktní
Zdvihový objem: 139 cm³
Počet válců/Konfigurace 1, OHV
Vrtání x zdvih: 62.0 x 46.0
Výkon hnací hřídele ve středním pásmu 3.7 / 5,000 ot/min
Provozní rozsah plného plynu 4,500 - 5,500 rpm
Systém mazání :zásoba oleje v klikové skříni
Fuel Induction System 1 karb.Ignition / advance system CDI
Systém startování: Manuální
Převodový poměr: 2.08 (27:13)
Výhody:
Volitelná zapalovací cívka poskytuje napájení 12 V 6 A
Vestavěná palivová nádrž s přepínáním na přídavnou nádrž
Řízení v rozsahu 180 stupňů s nastavením tuhosti a polohy plynu
Třípolohový systém uskladnění zabraňuje úniku oleje
Snadné a pohodlné přenášení – na břehu nebo na palubu
Cena: 32 800 Kč.
Model: 2022
Záruka: 2 roky
Servis po 20 mth zdarma.
Dodání po celé EU i montáž na plavidlo.
Vhodné pro: plachetnici, motorák, člun, gumák, hausbot, motorový člun, plachetnice
Yamaha, Mercury, Honda, člun,motorák, lodní motor, bayboat
Dále nabízíme: Lodní motory Yamaha a jiné od 2,5 HP - 425 HP.
Neváhejte nás kontaktovat.
Nabízím na motor 2.4 TDCi JXFA,JXCF,H9FB, H9FD,PHCF,PHFA
písty,ojnice,klikový hřídel, hlavu motoru repasovanou, vačky.
Hlava JXFA (tlak +brus + ventily a gufera dříků) cena 24000,-
vačka výfuk 3500,-
vačka sání 3500,-
Motor JXFA, 2.4 tdci 2,4 TDCi Transit
Kompletní sestavený motor za cenu 75900,- a požadujem starý kus protiučtem(nesmí být díra v bloku), v případ že nemáte motor na protiučet, je cena takového motoru 90tis
Ceny + DPH
Prodám díly za motoru BMW S1000RR R.V.2014
4 cívky
Startér
vodní chladič
Olejové čerpadlo (najeto 4tis km)
Vodní čerpadlo
Alternátor
čidla- různé
Klapky včetně TPS čidel
airbox
olejová vana
benzínová nádrž
benzínové čerpadlo
ventily
písty
ojnice
ABS kostka
Prodám Subaru Forester 2.0 116kw benzín plus LPG vstřikované v kapalné fázi originál bi-fuel( na lpg najeto s novým motorem 300km) manuální převodovkou s redukcí, rok 2006, 6.3.2023 nová STK
Vyměněné díly v motoru:
Pístní kroužky (čištění pístů v ultrazvuku od karbonu, měření ovality)
Těsnění pod hlavy-originál
Šrouby hlavové
Gufera na dříky ventilů do hlav
Všechny výfukové ventily ( zabroušení)
Výměna hrnečků a za správné kvůli vůlím na ventilech
Těsnění pod ventil víka
Těsnění pod sání
Těsnění pod výfuk
Gufera na vačky
Rozvodová sada s vodní pumpou
Nápln chladiče
Náplň motoru
Přední tlumiče
Auto zvedlé na podložkách
Výměna pístků v předním levém brzdiči kvůli špatnému chodu a korozi, rozhýbání a promazání všech brzd, Výměna ložiska na přední nápravě
Koroze pouze na pravém zadním lemu viz foto..
Auto prošlo kompletní servisní prohlídkou a je v technicky dobrém stavu!!!
Auto nikomu nerezervuji a nedržím
Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
Prodávám sidecar Yamaha Wasp 900, 1983.
motorka je udržována v perfektním stavu, mnoho ladění na motoru, hlava válce - velké ventily, silné pružiny, ladicí vačka, nový karburátor. Zapalování z USA, velmi spolehlivé. Nový válec s velkým žebrováním, ladící spojka, lamely, tyče, nová sada řetězů. Rieger Silencers. Kompletní nová přední vidlice.
Mám spoustu náhradních dílů, bloky motorů, hlavy válců, písty, válce, převodovky, nová kola, ladění spojkového koše. Všechna kola náhradní.
Motocykl je připraven závodit bez práce.
nebo vyměním za jine zejimave moto .
Repasovaná hlava motoru 3,0 CNG, Iveco Daily, Fiat Ducato F1C(sedla, vodítka, ventily, orovnaná, otlakovaná) ET HL0136, 504278047, 717711717, doprava celá ČR 500,-kč
lodní motory Mercury F9,9 Hp
MH, krátká noha, ruční řízení, manuální start, 63 990,00 Kč
MLH, dlouhá noha, ruční řízení, manuální start, 64 990,00 Kč
Další technické specifikace Lodního motoru Mercury F9,9M:
Výkon 9,9 Hp 7,3 Kw
Počet válců 2
Obsah motoru 209 ccm
Maximální otáčky při plném plynu 5000 - 6000
Startování ruční / elektrické
Ovládání ruční
Chlazení vodou s termostatem
Řazení vpřed - neutrál - zpět
Řízení 360° rukojeť
Trim - pozice 5
Suchá hmotnost 38 kg / L-42 kg
Palivová nádrž extérní 12l
Délka nohy 381 mm / L -508 mm
Rozvod OHC - 2 ventily
Prodám Škodu Octavia RS druhé generace s výkonem přes 400 koní.
Auto má mnoho úprav. Byla provedena GO motoru, kované písty a ojnice ZRP, kit olejového čerpadla pro vyšší tlak oleje - odstranění vyvažováků. Dále byla provedena GO hlavy motoru - ventily Supertech a tvrdší pružiny, zaslepení kanálů po vířivích klapkách.
Dále v autě: turbodmychadlo Loba LOCO K04, vstřiky z Audi S3, pumpa v nádrži z Audi RS3, úprava řídící jednotky APR stage 3, vysokotlaká pumpa Loba, otevřené sání Revo, oil catch tank, intercooler HG motorsport, blow off ventil, výfuk BCS Powervalve,
stavitelný podvozek H&R, přední 8 pístkové brzdy Brembo s kotouči Zimmerman 380 mm, kola Fondemetal 9rr r19,pneu Michelin pilot sport 4s.
Co se týče výbavy, jsou v autě sedačky, volant a řadící páka z Octavie 3 RS. Jinak výbava víceméně klasická RS- el.okna a zrcátka, šíbr, dvouzónová klima, palubní počítač, xenony, rádio Columbus...
Auto je v celopolepu od 3M který se místy lehce loupe - mohu zaslat detailní foto, originální barva červená.
Auto má najeto 134xxx km a na výše zmíněné úpravy cca 20000 km.
Ježděno pouze na Millers oils 5w40 a Verva 100.
Cena k jednání na místě u auta.
Pro více info tel. nebo mail.
Prodám Porsche Cayenne 3.2 V6 s LPG o výkonu 184 kW, rok výroby 2005.
Pohon 4x4 s redukcí a uzávěrkou, 6-ti stupňová automatická převodovka, LPG montované roku 2018 (nádrž 40 litrů na místě rezervy), vzduchový podvozek. Automatická klimatizace, xenonová světla, 2x sada alu kol (originál 17“celoroční, 21“ zimní), tažné zařízení (3500 kg), přední i zadní parkovací senzory, 2x klíč, senzor stěračů, nastavitelný volant, elektrická okna, elektrická vyhřívaná zrcátka, imobilizér, dálkový centrál, zachovalý kožený interiér, isofix, el. seřiditelná sedadla, výškově nastavitelná sedadla, mlhovky, autorádio, venkovní teploměr.
Malé oděrky na voze z důvodu denního provozu. Přední nárazník je dávaný z modelu S, z důvodu srážky srnky bývalým majitelem. Občas zlobí čidlo naklápění světel - jedno měněné, druhé přidám k vozu.
Před necelým rokem GO motoru (GO hlavy, kompletní sada rozvodů s hydro koly, řídící ventily časování, kroužky vačkových hřídelí těsnící olej pro časování, zapalovací svíčky a cívky NGK, sahara, škrtící klapka, váha vzduchu, čidlo kliky, snímače vaček, podtlakový rozvod motoru, hlavní palivové čerpadlo v nádrži, repase předního diferenciálu, výměna oleje a filtrů)
Výplach automatické převodovky, výměna oleje a filtrů před prodejem.
Důvod prodeje - koupě jiného rodinného vozu.
Prodám použité díly: olejové a vodní čerpadlo, rozvodová sada, výfukové ventily, nové: gufera ventilů a kliky (velké) a různá těsnění, motor G9U 2,5 l (Nissan Interstar, Renault Master, Opel Movano), zbytek po opravě motoru, odběr pouze všeho najednou
Na prodej krásná Škoda Octavia Combi III. se spolehlivým motorem 1,6 TDI 85kW v akční verzi Soleil, od prvního majitele z Německa. Pravidelný servis v autorizovaném servisu, vozidlo stále v tovární záruce.
Auto nebylo nikdy bourané, ani lakované.
Rok 2020
Najeto poctivých 77.700 km
Sada druhých - zimních kol k vozu.
Bohatá výbava:
FULL LED světlomety světlomety
Multimedia / Bluetooth / USB
Vyhřívané sedačky
Multifunkční volant
Tempomat
Dvouzónová klimatizace
Systém hlídání jízdních pruhů
Parkpilot
4x elektricky stahovaná okna
a mnoho dalšího...
Pro více informací prosím volejte
K vidění kdykoliv v Jablonci.
Připraveno k přihlášení, s autem se dá ihned odjet.
Jak už bylo napsáno v mnoha recenzích, 1.6TDI s manuálem je správná volba, zde úryvek z portálu :
1.6 TDI (od 12/2012)
“Nedávný test ojetiny ukázal, že tenhle malý diesel zvládne opravdu vysoké nájezdy a není zas tak náročný, jak některé diesely být umí. Se vstřikováním tu už nejsou takové problémy jako u starších generací naftových motorů TDI. I tak je ale lepší motoru podstrojovat kvalitní naftou a nedojit dotovanou bionaftu z traktoru. U správně provozovaných aut částicový filtr vydrží klidně 400 000 km, EGR ventily jsou zde také odolné (plyny nabírá totiž vyčištěné až za částicovým filtrem, takže se hned nezanese sazemi) a motor tolik nekarbonuje.
Šestnáctistovka ve verzi s manuálem nemá drahý dvouhmotový setrvačník a celkově je to nenáročné auto s velmi nízkými provozními náklady.”
Více zde: