inzerce, prodej, prodám, bazar

ventil motoru - strana 14

Počet nalezených inzerátů VENTIL MOTORU: 1000 - strana 14

Mercedes-Benz W210 E200 Kompressor 137KW LPG
Dobrý den, nabízím na prodej svého medvěda. Nájezd: 333.000 KM, výměna motoru ve 320.000 KM na motor co měl 230.000 KM. Z 90% jezdím převážně dálnice. LPG - Landi Renzo, 50l R.V. - 2000 Původ: Italie Provedení: manuál Bez koroze: jediný co se najde tak je zadní lem, který je obouchaný od kamínků, laicky jsem to zatím ošetřil, ale bude se tomu potřeba v budocnu trochu pověnovat. Jinak karoserie i nosné části absolutně zdravé viz. foto + ošetřené. Z provozu klasické oděrky, auto má 23 roků. Auto na zimních r17 225/45, 8mm. Z výbavy jen 2 zonové klima. Co se dělalo: 1.) 305.000KM - rozleštění předních světel, 2.) 310.000KM - výměna čepů řízení (LEMFÖRDER) + geometrie, - výměna předních kotoučů (ATE PowerDisc) + destičky (Brembo), - olej + filtry v motoru + kabinové filtry 3.) 315.000KM - výměna předních vrchních ramen (LEMFÖRDER), 4.) 320.000KM - výměna motoru za motor s 230.000KM + olej a filtry v motoru, - spojková sada - vysouvací ložisko, přitlačný talíř, spojková lamela (Sachs), - výměna všech 3ks uložení na kardanu (Febi Billstein) - repas alternátoru, 5.) 325.000KM - výměna zadních destiček (RIDEX), - výměna vodní pumpy (MAPCO) + nová chladící kapalina - výměna čelního skla, 6.) 330.000KM - olej + filtry v motoru + kabinové filtry - repas kompressoru motoru, - repas termostatu za origo s nájezdem 130.000 KM - výměna silentbloků motoru (LEMFÖRDER) a převodovky (MEYLE) 7.) 333.000KM - 4x nové originál pružiny (Sachs) - 2x zadní originál tlumiče (Sachs) Díly, které přidám k autu: 2x nové originál přední tlumiče (Sachs), nový palivový filtr (MANN-FILTER), kompletní motor 137KW na díly (fouklé tesnění) Spotřeba na LPG: na r16 - 8,7l na r17 (na autě) - 9,2-9.4l na r18 - 10l O auto jsem se snažil vždycky dobře starat a dopřávat mu to nejlepší. Přišel čas ale jít dál. Možnost za příplatek v 25.000Kč přidat originální sadu dvojrozměrných R18 AMG Monoblock Aero II s dobrými pneu. Kontaktovat prosím nejdříve přes SMS nebo mail, né vždycky mám na telefon čas. Děkuji
Opravna sada držáku motoru  TDI 1.9tdi ,2.0tdi
Sada na opravu bloku motoru TDI Běžným problémem u motorů 1.9 a 2.0 TDi PD / PPD ,, BMP, BMM, BMN, BMR, BXE,BXF,BKC, BKP, BKD. Obvykle jediný způsob, jak to opravit, je vyjmout motor z auta a svařit blok Tato konzola se přišroubuje k zadnímu rohu bloku motoru pomocí otvorů již zalitých v bloku a činí tuto část montážního systému motoru pevnější než standardní ,prasknutí držák bloku motoru Vezměte prosím na vědomí - toto se hodí pouze pro motory 1.9 VE / PD & 2.0 TDi PD / PPD ,vlastní mám ještě zdokonalen pro lepší podezření držáku lze namontovat bez demontáže motoru a dodatečného vrtani není nutná ani demontaz turba jen sací části
Svět motorů
Prodám původní vazby časopisů. 1) Svět motorů 1957 2) Svět motorů 1958 3) Svět motorů 1959 4) Svět motorů 1959 5) Svět motorů 1968 6) Svět motorů 1969 Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.
46. ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY MOTORU NA UŽÍTKOVÉ VOZY -
Prodám řídící jednotky motoru na Ford Transit, Fiat Ducáto, Iveco Daily, Renalt Master, Peugeot Boxe. --------------------------------------------- PC15-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AN 9DDM PC16- Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-CN 4CFN PC17-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AP 4DDN PC18- Řídící jednotka Ford Transit 2,2 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AG 9DCF PC19- Řídící jednotka motoru Peugeot Boxer 2,2 Bosch 1329214080 0281010484 D22 PC20- Řídící jednotka motoru Ford Transit 2,0 r.v 2000-2006 1C1A-12A650-LE Cena 2000kč. PC21- Řídící jednotka motoru Fiat Ducato 2,3JTD 0 281 010 489 FM Cena 2000kč. PC22- Řídící jednotka motoru Ford Transit AC11-12A650-BA Cena 5000kč PC23- Řídící jednotka motoru Ford Transit 1C1A-12A650-NE Cena 2000kč. Osobní odběr- možnost přepravní společností.
Ložiska motoru převodovky diferenciálů Dnepr Ural K750 M72
K750 m72 mv750 dnepr Ural MT9 mv650 Veškeré náhradní díly nové a použité….. Mikroprocesorove zapalováni,kondenzátor,svíčky, fajfky CCCP,uhlíky dynama,uhlíky alternátoru,klakson ,těsnění, gufero, ložisko, světlo,žárovka 6V 12V blinkr blinkry kabeláž 6V kabeláž 12V muniční bedna s držakem vojenská bedna plachta na sajdu sajdkaru ventily silentblok simerink kolo kola špice dráty Pašek pod duši duše pneu 3.75-19 blatnik nádrž světa světlo boční stojan hlavní stojan silentblok zadní vidlice tlumiče kryt náboje kola silentblok sedla silentblok čepu sedla gardy spojky pružiny spojky disk spojky šrouby spojky ložisko spojky motor diferenciál převodovka váčka vačkova hřídel Rozvadova kola Klíkovka klikova hřídel ozubené kolo držák kulometu držák rezervy nosič dřevěný rošt do sajdy kontrolka patici žárovky spodní brýle sloupek řízení sedačka sedlo odrážka písty pístní kroužky segrovky pístní čep těsnění válce zapalování cívka spínací skříňka klíček držák na kanistr sklo předního světla rámeček světla parabola gumové pruchodky přední vidlice sada těsnění přední vidlice sada těsnění převodovky sada těsnění diferenciálů sada těsnění motoru karburátory K37 K301 K302 PZ28 K68 K65 K63 zrcatko střed hlavního převodu stred kola soukolí 8/37 9/35 10/35 čep brzdové pakny brzdový štít brzdové pakny brzdový klič klič brzdy táhli zadní brzdy manzeta zadní brzdy kryt kardanu kryt kloubu kardanu kardanova tyč pojistný kroužek kardanu klinek kloubu kardanu klinek startovací Paky startovací segment hlavní hřídel převodovky zadní světlo guma sedla guma pod zadní světlo prerusovač blinkrů zástěrka gumová rukojeť gumové kuzelikove ložiska krku řízení guma stupacek řidiče guma stupaček spolujezdce doraz startovací Paky startovací páka guma startovací Paky řadicí páka guma řadicí Paky madlo spolujezdce řiditka ptáčka předstihu lanko předstihu pačka spojky pačka přední brzdy páka zadní brzdy osa kola páka ruční brzdy tachometr pojistka lanko tachometru lanko přepínání světel lanko přední brzdy lanko spojky lanko předstihu lanko brzdy sajdy zadní tlumiče přední tlumiče výfuky objimky výfuku doutníky rybiny výfukové kolena relé dobíjení PP302 PP330 PP31 hlava hlavy stefty benzinový kohout sitko do nádrže víko nádrže boční gumy na nádrž fitr sací potrubí sací trubki těsnění sací trubki prsa motoru víko motoru obal motoru blok motoru tělo motoru olejové čerpadlo vodítka ventilu zdvihatka ventilu ventily pružiny ventilu stelovaci šrouby ventilu kladivka zapalování palec zapalování setrvačník těsnění karburatoru opravna sada karburatoru sedla ventilu olejová vana hliníková olejová vana IŽ JUPITER IŽ PLANETA IŽ 49 IŽ 350 DKW
Ochranný rám motoru Dnepr Ural K750 m72 m67
K750 m72 mv750 dnepr Ural MT9 mv650 Veškeré náhradní díly nové a použité….. Mikroprocesorove zapalováni,kondenzátor,svíčky, fajfky CCCP,uhlíky dynama,uhlíky alternátoru,klakson ,těsnění, gufero, ložisko, světlo,žárovka 6V 12V blinkr blinkry kabeláž 6V kabeláž 12V muniční bedna s držakem vojenská bedna plachta na sajdu sajdkaru ventily silentblok simerink kolo kola špice dráty Pašek pod duši duše pneu 3.75-19 blatnik nádrž světa světlo boční stojan hlavní stojan silentblok zadní vidlice tlumiče kryt náboje kola silentblok sedla silentblok čepu sedla gardy spojky pružiny spojky disk spojky šrouby spojky ložisko spojky motor diferenciál převodovka váčka vačkova hřídel Rozvadova kola Klíkovka klikova hřídel ozubené kolo držák kulometu držák rezervy nosič dřevěný rošt do sajdy kontrolka patici žárovky spodní brýle sloupek řízení sedačka sedlo odrážka písty pístní kroužky segrovky pístní čep těsnění válce zapalování cívka spínací skříňka klíček držák na kanistr sklo předního světla rámeček světla parabola gumové pruchodky přední vidlice sada těsnění přední vidlice sada těsnění převodovky sada těsnění diferenciálů sada těsnění motoru karburátory K37 K301 K302 PZ28 K68 K65 K63 zrcatko střed hlavního převodu stred kola soukolí 8/37 9/35 10/35 čep brzdové pakny brzdový štít brzdové pakny brzdový klič klič brzdy táhli zadní brzdy manzeta zadní brzdy kryt kardanu kryt kloubu kardanu kardanova tyč pojistný kroužek kardanu klinek kloubu kardanu klinek startovací Paky startovací segment hlavní hřídel převodovky zadní světlo guma sedla guma pod zadní světlo prerusovač blinkrů zástěrka gumová rukojeť gumové kuzelikove ložiska krku řízení guma stupacek řidiče guma stupaček spolujezdce doraz startovací Paky startovací páka guma startovací Paky řadicí páka guma řadicí Paky madlo spolujezdce řiditka ptáčka předstihu lanko předstihu pačka spojky pačka přední brzdy páka zadní brzdy osa kola páka ruční brzdy tachometr pojistka lanko tachometru lanko přepínání světel lanko přední brzdy lanko spojky lanko předstihu lanko brzdy sajdy zadní tlumiče přední tlumiče výfuky objimky výfuku doutníky rybiny výfukové kolena relé dobíjení PP302 PP330 PP31 hlava hlavy stefty benzinový kohout sitko do nádrže víko nádrže boční gumy na nádrž fitr sací potrubí sací trubki těsnění sací trubki prsa motoru víko motoru obal motoru blok motoru tělo motoru olejové čerpadlo vodítka ventilu zdvihatka ventilu ventily pružiny ventilu stelovaci šrouby ventilu kladivka zapalování palec zapalování setrvačník těsnění karburatoru opravna sada karburatoru sedla ventilu olejová vana hliníková olejová vana IŽ JUPITER IŽ PLANETA IŽ 49 IŽ 350 DKW
Beta RR Enduro MY23 350, 390, 430, 480
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,- Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon. RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný. Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Nabízím Hranolovací pilu T-400 4-motorová Nová + záruka
Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva. Technické údaje: Průměr pilových kotoučů - 500 mm Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru Průměrná díra na kotouči - 60 mm Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw Otáčky motorů - 1 450 obr./min. Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min Rychlost posuvu 0-20 m / min. Napětí 3 x 400V, 50Hz Výkon stroje - do 10m³\h Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA] Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA] Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm Váha stroje - 1 200 kg Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw
CFMOTO 450SR
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h. Motor: Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Objem válců - 449,5 cm3 Výkon motoru - 34,5kW Chlazení - kapalinou Podvozek: Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm. Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách Přední pneumatiky - 110/70 R17 Zadní pneumatiky - 150/60 R17 Rozměry: Objem palivové nádrže - 14 L Světlá výška - 140 mm Výška sedla - 795 cm Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm Pohotovostní hmotnost - 168 kg Standartní výbava: 5" TFT displej Přístup do aplikace CFMOTO Navigace Propojení s telefonem Přehrávání hudby přes displej
Opravný držák vylomených závitů bloku motoru VW
Prodám opravnou sadu na vylomený držák (závitu) bloku motoru ze strany rozvodů. Levnější varianta než pořizovat nový blok. K poškození většinou dochází při velkém předním nárazu, nebo stržením závitu při montáži držáku motoru (např. při dělání rozvodů). Držák lze využít na veškeré motorizace od koncernu VW u motorů 1.9 či 2.0 TDI ( vyráběných od roku 1997 - 2017) například u Škody - Octavia první generace s motorem vybaveným rotačním čerpadlem až do konce Octavií druhé generace s palivovým systém PumpeDiesel. Tudíž lze namontovat na veškeré motory s tímto typem bloku motoru. (Tento držák např. jezdí i ve VW Touran s typem motoru BLS s vodním chladičem výfukových spalin, Octavia II - BXE... Jsou k dispozici 3 varianty - záleží na počtu poničených závitů. Po domluvě jak přes telefon tak emailem dořešíme, který držák pošleme či přivezeme. Součástí balení je i návod na montáž s utahovacími momenty a sadou potřebných šroubů. Po domluvě není problém osobní montáž samozřejmě za příplatek. Blok motoru BXE, Volkswagen, Škoda, 1.9TDI, 2.0TDI, BJB, BLS, ALH, AGR,AXR, ASZ
Zařízení SE 075,  elektronický dojezd pro 4okna
Mám 2ks. Mám na chalupě, možno k vyzvednutí kousek od Vlašimi, nebo dovezu do Prahy, os.odběr Hovorčovice(Praha-východ). Poštovné 89,-, zásilkovna 69,-. Našla jsem na půdě, po tátovi, třeba se bude někomu hodit, cenu nabídněte.. Modul slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla. Elektronické obvody modulu zajišťují kontrolu pohybu okna a při dosažení krajní (uzavřené) polohy automaticky odpojí pohon, takže nedochází ke zbytečnému zatěžování motorů. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky vdráze okna. Pokud je zapnuto zapalování, je funkce modulu deaktivována.Modul je určen pro nejběžnější typ elektrických oken s uzemněnými motory ovládanými kladným napětím.Ovládání modulu se provádí zápornými nebo kladnými impulsy. Popis vodičů:šedý – kladnývýstup při zavíráníze spínače k 1. motoru hnědý– kladný silový impuls pro zavření k1. motorumodrý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 2. motoru zelený –kladný silový impuls pro zavření k2. motoružlutý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 3. motoru žlutočerný–kladný silový impuls pro zavření k3. motoru fialový –kladný silový impuls pro zavření k4. motoručervený–napájecí napětí +12Včerný– zem růžový- kladnývýstup při zavírání ze spínače k 4. motoru oranžový - +12V zapalování bílý – negativní aktivace automatického dovírání bíločerný – pozitivní aktivace automatického dovíráníUpozornění: pokud jsou elektrická okna ve vozidle již vybavena přídavnými elektronickými moduly je nezbytné připojovat modul SE 075 vždy přímo před elektromotor a nikdy ne mezi ovládací spínače a elektronické moduly. Modul je vybaven potenciometrem pro nastavení max. proudu elektronické ochrany motorů. Pokud se okna nedovírají úplně, pootočte potenciometr jemně proti směru chodu hodinových ručiček. Pokud je zavírací čas moc dlouhý, pootočte potenciometr na opačnou stranu.Technické parametry:napájecí napětí: 12 VSSspotřeba vklidovém stavu: 0 mAproudová zátěž výstupů: max. 10 A zavírací čas: max. 10s
Yamaha Fzs 600 fazer Díly
Yamaha Fzs 600 fazer,r.v. 1999-2003.Motor na dily(špatná převodovka) Plasty,přední kolo,nádrž,světlo,budiky,vidlice,řiditka PRODANÉ!!!!!!!!!!!! Kastlik boční klakson Brzdič P/L Pumpa přední brzdy Pumpa zadní brzdy Stupačka predni P/L Páka nožní brzdy Řadicí paka Stupačky spolujezdce L/P Vrchní brýle Pal.kohout Klika Rotor Spodek motoru Hlava motoru Blok motoru Vačky Písty Spojka kompletní Plovák Osy kol Kryt řetezu +držak spoj. Lanka Spoj.lanko Brzdič zadní Olejova pumpa Snímač kliky Napínak retezu rozvodu Viko rozvodu Vodní pumpa Víko motoru pravé Start.rele El.svazek Drzak stupacek ridice Brzd.trubky predni olejova vana Název dílu Kastlik boční klakson Brzdič P/L Pumpa přední brzdy Pumpa zadní brzdy Stupačka predni P/L Páka nožní brzdy Řadicí paka Stupačky spolujezdce L/P Vrchní brýle Pal.kohout Klika Rotor Spodek motoru Hlava motoru Blok motoru Vačky Písty Spojka kompletní Plovák Osy kol Kryt řetezu +držak spoj. Lanka Spoj.lanko Brzdič zadní A PLNO DALŠICH DÍLU
Motor VW Crafter 2.0 TDI CKT CKTA CKTB CSLB CSN Repasovaný
Prodám motor Volkswagen Crafter 2.0 TDI Common Rail najeto 0KM Písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů Kód motoru CKT Kód motoru CKTA Kód motoru CKTB Kód motoru CSLB Kód motoru CSN. Plně repasovaný motor 2.0 Tdi Volkswagen Crafter Re-con s kódy motoru vw: CKTA,CKTB,CKTC. Motor máme skladem, doprava v rámci ČR . Motor je kompletně repasovaný písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů. Typ vozidla: Osobní vůz, dodávkový vůz, autobusy Typ motoru: Diesel Číslo dílu: 2.0 TDI CKT CKU CSH CNE CSL ČSN Čísla náhradních dílů: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL Číslo originálního dílu: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL CSN
 - dekarbonizace spalovacích motorů
Účinné, šetrné a ekologické čištění motorů osobních a lehkých užitkových automobilů, motocyklů, zejména odstraněním uhlíkových usazenin ve spalovacím prostoru na základě HHO-technologie. HHO-technologie čištění motorů (do spalovacích prostorů motorů se přes sání vzduchu sacími ventily vhání oxyhydrogen / HHO směs plynů vodíku a kyslíku získaná elektrolýzou molekul vody v přístroji, tato směs se ve spalovacím prostoru smíchá se vzduchem a palivem, když se tato směs zapálí, HHO shoří při mnohem vyšší teplotě než konvenční palivová směs, uhlíkové usazeniny ve spalovacím prostoru se takto atomizují do plynné formy a jsou odvedeny do výfukového systému. Revoluční HHO-technologie čištění je mnohem účinnější, šetrnější a ekologičtější než tradiční chemické metody čištění. Krátká doba čištění, většina motorů do 1 hodiny, netřeba nic demontovat, pouze přístup do sání (vzduchový filtr). Vyčištěním motoru se sníží jeho spotřeba paliva, výkon se vrací na původní hodnotu a sníží se škodlivé emise, pozitivní efekt se projeví rovněž u EGR/AGR ventilů, turbodmychadla a filtru pevných částic (DPF, FAP), vyčištěním dojde k redukci opotřebení motoru, který pracuje klidněji, s menšími vibracemi a s menší hlučností. do 1500ccm 1490 do 2000ccm 1990 do 3000ccm 2490 do 4000ccm 2990 Blansko, ale přijedeme i za Vámi. VOLAT
Nerezová digestoř
Nabízím nerezové nástěnné digestoře: DGR v rozměru 1400x1400x400mm, včetně tukových filtrů AL TAHOKOV, součástí je vypouštěcí ventil, bez osvětlení za cenu 11000 Kč DGR v rozměru 1400x1000x400mm, včetně tukových filtrů AL TAHOKOV, součástí je vypouštěcí ventil, bez osvětlení za cenu 10000 Kč DGJ v rozměru 1000x850x450mm, včetně tukových filtrů AL TAHOKOV, součástí je vypouštěcí ventil, bez osvětlení za cenu 8000 Kč Osvětlení je možné za příplatek namontovat. Ceny bez dopravy. Možnost vyzvednout osobně nebo zaslat dopravou.
Varný el. nerezový kotel 50 l Giga( dvojplášťový )
Varný elektrický nerezový kotel 50 l Giga ( dvoj plášťový ). Nabízím v celo nerezovém provedení, dvoj plášťový varný kotel na objem 50 litrů ( duplikátor ). Pro gastro typu restaurace, jídelny, vývařovny, závodní, podnikové a firemní stravování, potravinářská výroba, hotely, atd. Specifikace: napětí 380-400V, příkon 9 kw, tlakový ventil, výpustný ventil, baterie na napouštění, ventil duplikátoru, objem 50 l., jednoduchá údržba. Kotel je v dobrém stavu, ihned k používání. Výrobce Giga Grandi Cucine s.r.l. Itálie. Rozměr je uveden na foto. Možnost zaslat přepravní společnosti. Podívejte se na mé další inzeráty.
NOVÁ Cisterna POMOT Objem 8 000L
typ T544/3 jednoosý, verze CLASIC Objem 8000l Standartní výbava: Nádrž oboustranně žárově pozinkovaná, pasivace nádrže chránící pozink působení močůvky, zadní víko o průměru 700mm na pantech, trubkový ukazatel naplnění nádrže, výpustný ventil 1 1⁄2“ v nejnižším bodě nádrže, průzor 4“ na zadním čele nádrže, horní víko o průměru 350mm. Samonosná konstrukce vozu, oje vozu namontováno pod nádrží na zesílených žárově zinkovaných podporách, výměnné tažné oko šroubované o průměru 50mm, mechanická stavitelná noha. Náprava jednoosá, pneumatiky 550/60-22,5 , brzdy dvouhadicové se 4-stupňovou regulací, parkovací brzda. Kompresor MEC či KD 8000, pohon 540 ot/min, vyztužené hadice odolné proti přehřátí, jištění proti přelití dvoukulovým ventilem s průzorem na štítu a sifonem z průzorem, manometr, dva pojistné ventily : přetlakový do 0,05 MPa a podtlakový do -0,05 MPa, odkalovač- mokrý vzduchový filtr, tlumič hluku. Výpustné ventily 6“ o průměru 150mm, hlavní výpustný ventil ve víku zadního čela 6“ s hydraulickým uzavíráním 6“, ve předu z levé i pravé strany salepené přípravy pro montáž ručního ventilu, v zadním čele zaslepený vývod pro montáž ručního ventilu. Elektrická instalace 12V se silničním osvětlením. Sací hadice 6“ (průměr 150mm), přepravní úchyty na hadice, Hadice ukončená sacím košem proti nasátí větších nečistot, délka hadice 6m. Rozstřikovací lžíce POMOT 94 rozstřik do 14metrů, Technický průkaz umožňující registraci pro provoz po pozemních komunikacích. Kloubový náhon EXTRA VÝBAVA: dodatečný ruční ventil 6“ rychloupínák dodatečného ventilu výpusť W52 s kulovým ventilem 2“ horní víko průměr 500mm se žebříkem zakládací klíny s rámem 2ks nutné pro TP prodloužení sací hadice 6“ 150 mm trojúhelník CENA = PEVNÁ BEZ DPH Další inzerované stroje: teleskopický nakladač JCB, lis na balíky Deutz Fahr Kverneland a Pottinger, Hon UN, kolový traktor Deutz-Fahr 0 TTV, Napaječka a cisterna pro dobytek, mulčovač, Luční smyky, shrnovač Claas Liner, John Deere, New Holland, Case, Malotraktor Pomot, Meprozet, Hts, Jeantil, Fliegl Fekal, cisterna, jimka, nádrž na vodu, zunhammer, annaburger, bauer
Lahev 8l Co2 - plná
Láhev obsahuje 8l / 5kg CO2. Ochranná krytka chrání ventil před poškozením během přepravy nebo skladování. INFO: Cena s DPH, plátce DPH. Lze zaslat/ osobní odběr. Dostupná s uchem - druhé foto Dostupná bez ucha - první foto redukční ventil 680,- + doprava 2. balík hadice na plyny 1m/ 80 Kč vozík ke svářečce do 70 kg 1700,- vozík ke svářečce do 80 kg 2200,- kvalitnější drát sg2 5 kg 399,- drát sg2 15kg 890,- svářecí sprej 130,- nástroj pro čištění hubic 110,- špička MB 15 1ks/10 Kč. (0,6, 0,8, 1,0, 1,2) špička MB 25 1ks/15 Kč. (1,0, 1,2) hubice úzká 40,-, střední 50,-, široká 60,- Technická data: Ventil: Š 21,8 x 1/14 DIN 477 Obsah: Oxid uhličitý 100% Kapacita: 8l Pracovní tlak: 150 bar Množství plynu: ~5 kg Výška 82 cm Průměr cca 14 cm Hmotnost ~16 kg
Lahev 8l Corgon, MIX ARGON/CO2 - plná
Láhev obsahuje 8l / 1,5m3 vysoce kvalitní směsi argonu a CO2 o pracovním tlaku 150 bar. Ochranná krytka chrání ventil před poškozením během přepravy nebo skladování. INFO: Cena s DPH, plátce DPH. Lze zaslat/ osobní odběr. poštovné dobírka 220,- redukční ventil 680,- + doprava 2. balík hadice na plyny 1m/ 80 Kč vozík ke svářečce do 70 kg 1700,- vozík ke svářečce do 80 kg 2200,- kvalitnější drát sg2 5 kg 399,- drát sg2 15kg 890,- svářecí sprej 130,- nástroj pro čištění hubic 110,- špička MB 15 1ks/10 Kč. (0,6, 0,8, 1,0, 1,2) špička MB 25 1ks/15 Kč. (1,0, 1,2) hubice úzká 40,-, střední 50,-, široká 60,- Ventil: Š 21,8 x 1/14 DIN 477 Složení: Argon 82%, oxid uhličitý 18% Kapacita: 8l Pracovní tlak: 150 bar Množství plynu: ~1,5m3 Výška 82 cm Průměr cca 14 cm Hmotnost ~15 kg
Festo lineární ventil s kolejničkou
Mám několik věci co už asi nevyužiju: Mini lineární vedení festo Max otevření lineární pohyb je viz obrázek všechny jsou otevřeny do max polohy od 30-50mm kus 550kč rotační ventil 800,- úchopový ventil 1250,- Festo SLT-10-30-P-A-CC dual rod minislide table with linear guide