inzerce, prodej, prodám, bazar

vedení pilového pásu - strana 33

Počet nalezených inzerátů VEDENÍ PILOVÉHO PÁSU: 1000 - strana 33

Vedení účetnictví Vodňany
Jsem zkušená účetní a nabízím touto cestou vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd a agendy.
Stavební technik/ka –  i Juniory
Nabízíme: • plat až 40 000,- Kč • po zapracování možnost služebního vozu • telefon • notebook • stravenky • 5 týdnů dovolené • možnost ubytování • bonusy, prémie • možnost práce na HPP nebo ŽL • nástup možný ihned Náplň práce: • dohled nebo vedení demoličních a zemních prací • pod dohledem zkušeného stavbyvedoucího • práce i v terénu Požadujeme: • SPŠ stavební nebo VŠ vzdělání stavebního směru • zkušenosti výhodou • vhodné i pro absolventy • ŘP skupina B, • schopnost vedení týmu
Na pozici - Stavbyvedoucí
Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • plat až 60 000,- Kč • po zapracování možnost služebního vozidla • telefon • notebook • stravenky • možnost ubytování • bonusy, prémie • stravenky • 5 týdnů dovolené • velmi dobré technické zázemí • možnost seberealizace • možný nástup hned Náplň práce: • vedení demoličních a zemních prací • vedení zakázky • práce v terénu Požadujeme: • SPŠ stavební nebo VŠ vzdělání stavebního směru • ŘP skupiny B - aktivní řidič • organizační schopnosti • schopnost týmové spolupráce • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost při řešení úkolů • logické myšlení • možnost bez praxe • časovou flexibilitu Typ pracovního poměru: • práce na plný úvazek
Pomocný/á stavební technik/ka.
Přijmeme zaměstnance/zaměstnankyni na dohled nebo vedení demoličních a zemních prací, pod dohledem zkušeného stavbyvedoucího i v terénu. Požadujeme: • SPŠ stavební • ŘP skupina B • schopnost vedení týmu • spolehlivost a flexibilitu Nabízíme: • stravenky • 5 týdnů dovolené • odpovídající platové podmínky • zaměstnanecké výhody • firemní akce
Na pozici - Stavební parťák.
Dlouhodobá stavební firma přijme nového zaměstnance na HPP/ ŽL. Náplň práce: • dohled nebo vedení demoličních a zemních prací – dohled v terénu Požadujeme: • SPŠ stavební nebo VŠ vzdělání stavebního směru • ŘP skupina B • schopnost vedení týmu Nabízíme: • Stravenky • 5 týdnů dovolené • odpovídající platové podmínky • zaměstnanecké výhody • firemní akce
Vedení účetnictví/ daňové evidence
Mám volnou kapacitu pro vedení účetnictví/daňové evidence a proto bych Vám ráda touto cestou nabídla své služby. Zpracovávám: => daňové evidence/ účetnictví =>Identifikované osoby k DPH( Uber, Bolt, Olnyfans, Booking, Airbnb apod.), =>Dph, KH, SH, =>registrace u OSSZ, ZP, =>DPFO,DPPO, silniční daň =>mzdy a další… Pracuji v programu Pohoda. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu: ucetni.kp@
Vedení účetnictví
Nabízím služby v oblasti vedení účetnictví, daňové evidence. Mám zkušenosti s vedením kompletního účetnictví, daňového přiznání, přiznání DPH, mezd pro menší s.r.o. Pracuji v účetním programu POHODA.
Zpracování účetnictví a daňové evidence, 30 let praxe
Účetní s 30ti letou praxí v různorodých oblastech podnikání a na různých pozicích nabízí své služby v souvislosti se zpracováním účetnictví a mezd. Nabízím komplexní vedení účetní agendy, zpracování DPH, přiznání k silniční dani a dani k nemovitosti, intrastat, přiznání k daním z příjmů. Zpracování pravidelných výkazů a finančních analýz, vytváření podkladů pro banky. Vedení mzdové agendy včetně zasílání výkazů pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení. Komunikace s úřady, případně zastupování na úřadech při kontrolách. Vyřizování korespondence, žádostí a úředních dokumentů. Působím v oblastech: Sedlčany, Příbram, Dobříš a Praha.
Vedení účetnictví
Nabízím kompletní vedení účetnictví a daňové evidence včetně zpracování daňových přiznání. Zpracovávám I mzdy.
Externí vedení účetnictví pro OSVČ
•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení) •Komunikace s úřady •Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody •Cena dle rozsahu
Účetnictví
Vedení daňové evidence, zpracování daňového přiznání pro zaměstnance, OSVČ + přehledy na SP,ZP.. DPH,KH,SH. Vedení mzdové agendy, personalistika. Možnost zpracování daňového přiznání i 3 roky zpětně. Správa datové schránky, vystavování faktur atd.. Doklady je možno posílat i elektronicky. Cena od 250kč..
Zpracování daňového přiznání, vedení účetnictví
Dobrý den, Nabízím zpracování daňového přiznání, vedení účetnictví nebo danove evidence. Vše je možné i externě on-line. Mám vystudovanou VŠ v tomto oboru a praxi! V rámci spolupráce jsem také schopna za Vás komunikovat s úřady. I pro plátce DPH. Cena od 500 Kč
VEDOUCÍ Montér - montáže v EU / HPP i OSVČ / BENEFITY
Hledáme VEDOUCÍHO montéra na projekty průmyslových linek, strojů a zařízení - např. TŘÍDIČKY plastů a další druhy DOPRAVNÍKŮ. Zakázky ve Francii, Německu, Belgii, Nizozemí, ČR a dalších zemích. POŽADUJEME ->> zkušenost s ŘÍZENÍM týmu pracovníků, vedení skupin od 4 do 20-30 pracovníků ->> TECHNICKOU zdatnost, orientaci ve výkresech, jazykovou vybavenost, KOMUNIKAČNÍ dovednosti -> práce obnáší kontrolu kvality práce, vedení dokumentace, organizace práce a lidí, komunikace se zákazníkem, zapojení se do práce NABÍZÍME ->>DLOUHODOBOU spolupráci s nástupem DLE DOHODY. Možnost profesního růstu. STÁLOST zakázek. Hrazené ubytování i dopravu. === ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY === * FLEXIPAS - příspěvek na volnočasové aktivity = kino, lékárna, knihy, dovolená * Zdravotní péče Ulékař * Očkování chřipka / covid 19 * Roční odměny i pro OSVČ * Příspěvek na penzijní / životní spoření * Týden dovolené navíc a další... OHODNOCENÍ se pohybuje v rozmezí 4.800 - 6.500 eur, dle dohody na pracovní schůzce. Kontaktujte nás na i WhatsApp nebo emailem na p.weigner@
vzduchovka slavia 634/631/630
Prodám tuto novou sadu na salvii 634 jedná se o vedení pružiny a kroužek pouzdra pístu vedení pružiny lze použít i na slavii 630/631 kroužek pouzdra pístu jde použít na slavii 630/631 po úpravě pístu, vzduchovka se celkově ztiší a mírně se zvýší výkon. Pokud by měl někdo zájem o bližší info tak mě kontaktujte.
Betonarka,vyroba betonu
Prodam pouzitou st. Betonarku, michcku bet. Smesi, SB 330 vc. Skypoveho kose 0,33m3 , vedeni , prip. I skl. Kont . K odberu 9/22 cena michacky, konstrukce a sk. Kose vc. Vedeni 249000,- Kc Michacka denne v provozu. Po dohode prohlidka, i komentar. Vhodne pro mensi st. Firmy navratnost velmi kratka.
Výkonná / ý asistentka / asistent vedení společnosti
Náplň práce: - Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům, - Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy - vedení účetní agendy společnosti - nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - spolupráce s kontrolními orgány Požadujeme : Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření vítáme Znalost programu DUELL - výhodou Základní znalosti podvojného účetnictví Schopnost samostatné i týmové práce flexibilita, samostatnost, pečlivost Nabízíme : • Práce na HPP • Osobní a profesní rozvoj • Firemní benefity • Přátelský kolektiv • Firemní vzdělávání -pracovní smlouvu na dobu neurčitou Zaškolení zkušenějším kolegou Menší kolektiv Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy Výplata na účet vždy včas místo výkonu práce Habrovany u Rousínova kontakt : +420
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Lineární vedení THK
Vozík 74mm , kolejnice 800mm.Včetně mazničky a zátky a záslepek kolejnice.Prachotěsné kuličkové vedení.Možné použít jako pojezd/posuv k pile.Nové zboží včetně faktury.Poštou mohu zaslat po platbě poštovného předem za 230,-
Vedení účetnictví
NABÍZÍM VEDENÍ ÚČETNICTVÍ PRO ŽIVNOSTNÍKY I OBCHODNÍ KORPORACE ZA PŘÁTELSKÉ CENY.
Obchodní zástupce
Jsme stabilní česká firma, zabýváme se výrobou a lakováním nábytkových dvířek déle jak 15 let. Pro rozšíření našeho týmu hledáme kolegu/ kolegyni do obchodního oddělení. Nabízíme: zázemí, přátelský kolektiv, pracovní dobu pondělí-pátek, mzda 25.000 čistého + provize a další zaměstnanecké benefity viz. níže ... Co u nás budete dělat? • prezentace a prodej lakovaných nábytkových dvířek • dodávkový rozvoz dvířek stávajícím zákazníkům • péče o stávající zákazníky • budování nových obchodních vztahů • telefonický a osobní kontakt se zákazníky • aktivní získávání nových obchodních partnerů, průzkum trhu • plánování, organizace a samostatné vedení obchodních schůzek a služebních cest • rozesílání hromadného emailu, marketing • vedení agendy Co musíte znát, mít a umět? • profesionální zastupování obchodních zájmů firmy • vlastní iniciativu v oblasti podpory prodeje, zákaznických akcí a marketingu • dobré komunikační schopnosti a organizační schopnosti • dobrá znalost na PC- MS Office, Internet • aktivní řidič s oprávněním skupiny B • příjemné vystupování, kreativitu, zodpovědnost a proklientský přístup • schopnost udržet a prosadit záměr Co Vám nabízíme • hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou • zaměstnanecké benefity (služební automobil, notebook, mobilní telefon, SIM karta s neomezením voláním, zvýhodněný osobní neomezený tarif pro rodinu) • základní plat + odměny dle výkonu • perspektivní a odpovědnou práci ve stabilní a prosperující společnosti • práci v mladém přátelském kolektivu s dlouholetou tradicí • zaškolení a podporu • individuální přístup Budete součástí české firmy, která vyrábí designové interiéry a dělá tak život hezčí. Pokud máte o tuto pozici zájem, ozvěte se nám pomocí telefonu, e-mailu nebo využijte kontaktní formulář. Kontaktní osoba: Richard Gál, , gal@