vedení účetnictví brno - strana 17
Počet nalezených inzerátů VEDENÍ ÚČETNICTVÍ BRNO: 1000 - strana 17
Kancelářská počítačová sestava.
Záruka 2 roky, faktura.
Repasovaný počítač značky HP je vhodný ke spolehlivému vedení účetnictví, běžnou kancelářskou i domácí práci - stahování a pouštění filmů, muziky, prohlížení internetu, nebo na jednoduché hry pro menší děti.
K počítači lze připojit TV jako druhý monitor.
Cpu: i5
Ram: 8gb (16gb +800 kč)
Ssd: 240 gb (512gb +500 kč)
Hdd: 250 gb
Gpu: Intel HD
Lcd: 22" (24" + 1000 kč)
Klávesnice
Myš
Samotný PC - 2.990 kč
Osobní odběr v Písku, možno dovézt v okruhu 100 km, případně zasíláme formou PPL s pojištěním.
Nabídka herních počítačů mezi ostatními inzeráty.
Vedení ÚČETNICTVÍ, daň. evidence, MEZD v účetním programu POHODA. Zpracování DAŇOVÝCH PŘIZNÁNÍ (daně z příjmů, DPH, silniční daň, majetkové daně). Hlášení INTRASTAT. Pečlivost je samozřejmostí, komunikace s úřady, 23 let praxe v oboru. Cena se určuje dle rozsahu a časové náročnosti až po vzájemné domluvě.
Nabízím zpracování ročního zúčtování daně pro fyzické osoby a podnikatele (přiznání k dani z příjmů fyzických osob, přehledy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovnu) již od 1.500 Kč.
Dále nabízím možnost vedení daňové evidence podnikatelů, účetnictví firem, zpracování účetní závěrky a podkladů pro daňové přiznání.
Kontaktní údaje:
Ing. Alena Masařová
Tel.: +420
email: ucetnictvíap@
Nabízím služby účetního a daňového poradenství:
vedení účetnictví, daňové evidence a mzdy, zpracování daňových přiznání (napr.silnicni dane), zastupování na úřadech.
Kancelář se nachazi v centru obce Svojetice, s možnosti parkování ve dvoře. Nemám problém se spolupráci i mimo okres, vše je o domluvě.
Těším se na případnou spolupráci a hodně úspěchů a zdraví v roce 2022.
Nabízíme účetní služby firmám a OSVČ ze Středočeského kraje - Příbram/Praha a okolí. Elektronicky možno i z jiných krajů.
▪️komplexní vedení účetnictví
▪️vedení mzdové agendy
▪️zastupovaní na FÚ a úřadech
▪️zpracování přiznání DPFO, DPH, KH.
▪️účetní poradenství
IČO: 03392139
????+420
????jablon1@
Nabízím externí vedení účetnictví včetně mezd pro menší s. r. o., daňové evidence pro OSVČ. Kompletně zpracuji dodané doklady včetně potřebných podání přiznání daní na FU, přehledů na PSSZ, ZP. Jednání s úřady v rámci podání a kontrol. Možnost obsluhy datové schránky.
Těším se na spolupráci.
Nabízím volnou kapacitu právnickým firmám vedení účetnictví - DPH,KH daňové přiznání, mzdy - personalistika, zastupování na úřadech při kontrolách OSSZ, ZP.
Možnost i účtování na dálkový přístup účetní program POHODA.
Kont.
Nabízím kompletní vedení a optimalizaci účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd pro nové klienty. Praxe více než 20 let. Spolehlivost, diskrétnost, příznivá cena. České Budějovice a okolí. Tel. - zavolám zpět.
Cítíte se zahlceni účetními úkoly? Dovolte nám, abychom vás zbavili tíhy díky našim komplexním účetním službám. Pomůžeme Vám se vším od vedení účetnictví a mezd až po daňové přiznání. U všech našich služeb nabízíme příjemné ceny a rychlou dobu vyřízení. Kontaktujte nás ještě dnes a zjistěte, jak vám můžeme poskytnout potřebnou účetní pomoc!
Nabídka zpracování daní pro fyzické osoby a podnikatele (přiznání k dani z příjmů fyzických osob, přehledy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovnu) již od 1.500 Kč.
Dále možnost vedení daňové evidence podnikatelů, účetnictví firem, zpracování účetní závěrky a podkladů pro daňové přiznání.
V případě zájmu mě prosím kontaktujte zde:
Tel.: +420
email: ucetnictvíap@
Nabízíme běžné účetní práce, daňové poradenství, finanční controlling-kalkulace a administrativní práce - úřady, zdravotní pojišťovny, imigrační atd. Pracujeme také s elektronickými dokumenty, komunikace i online. Vše můžeme zajistit v českém, ruském a anglickém jazyce.
Nabízíme zakládání a prodej polských společností, prodáváme ready-made polské společnosti - především Sp. z o.o., plátce DPH, neplátce DPH, zajišťujeme sídla pro firmy a společnosti v Polsku, můžeme Vám doporučit vedení účetnictví, a případně poskytneme další potřebné poradenství při podnikání v Polsku.
Také jsme schopni najít vhodnou společnost k nákupu, pokud chcete koupit v Polsku už fungující společnost nebo firmu. Máme také k dispozici polské fungující společnosti k prodeji.
Sídlo společnosti v Polsku Vám můžeme zajistit především v těchto městech: Katowice, Wroclaw, Krakov, Varšava, Lodz, Poznaň a další.
Více info také na
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce .
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
Přijmeme samostatnou účetní do malého kolektivu: samostatné vedení účetnictví, zpracování DPH, kontrolního hlášení, zpracování mezd, příprava k účetní závěrce, komunikace se státní správou. Nástup možný ihned. Čistá mzda 30 000 Kč.
Příjmu účetní asi na 4-5 hodin denně na vedení účetnictví v maloobchodech zeleniny , vyřizování na úřadech a hlídání inventur na prodejnách. Plat dohodou. 250-350 na hodinu . Velice dobře zaplatím , ale záleží na skusenosti. Tět před sezonou do Března málo hodin tak 20 - 30h za měsíc.
Potřebuji účetní nebo účetního každý den osobně . Jen blízký okolí Liberec. Nejlépe poslat životopis na @ nebo Wacap.
Přijmu samostatnou účetní do malého kolektivu: samostatné vedení účetnictví, zpracování DPH, kontrolního hlášení, zpracování mezd, příprava k účetní závěrce, komunikace se státní správou. Obrat cca 300 mil korun a 70 zaměstnanců v oboru stavebnictví. Práce na HPP nebo IČO, místo výkonu práce Králův Dvůr u Berouna, mzda dohodou, telefon .
Náplň práce:
- Komplexní mzdová agenda a související administrativa (evidence DPN, exekuce)
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- zpracování účetních závěrek a daňových přiznání
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
kontakt : +420 , nástup 01.03.2023
Jsem zkušený účetní s dlouholetou praxí, znalost Pohody, Money, Sapu, nabízím vedení účetnictví, přiznání DPH, měsíční závěrky, zpracování mezd, přípravu rozpočtu. Mám aktivní angličtinu a dobrou znalost Excelu.
M:
Dobrý den,
Hledáme aktivní řidiče do flotily Bolt s možnosti pronájmu vozidel.
■ Buďte sám svým šéfem, pracujte tak jak vám to vyhovuje bez časového omezení.
■ Nabídka vozidel:
•ŠKODA OCTAVIA
•VW PASSAT
•ŠKODA SUPERB
•MERCEDES TŘÍDY E
•VW ARTEON
AJN...
•Týdenní platba: od 3500,-
Kauce: od 10000,-
Poplatek za aplikaci: 0,-
Poplatek za aplikaci zdarma při využití pronájmu vozidla .
■ Nabíráme také řidiče kteří mají své vozidlo, nebo co by rádi přešli k nám do flotily.
● Pokud máte své vozidlo můžete využít pouze naší aplikaci za kterou vám bude účtováno 1000,-
■ Poplatek za aplikaci zahrnuje :
• administraci
• vedeni účetnictví
• odvod daně z výplaty,
• on-line podpora
• ajn...
Pro více informací prosím volejte na tel.: nebo
Počítač značky Mironet je vhodný ke spolehlivému vedení účetnictví, běžnou kancelářskou i domácí práci - stahování a pouštění filmů, muziky, prohlížení internetu, nebo na jednoduché hry.
Operační systém Windows 7 Home premium. Počítač byl zakoupen nový za 15 tisíc Kč.
Parametry:
Procesor - AMD A8-5600K, 3,6GHz, 4-jádrový
Systém: WINDOWS 7 Home Premium 64-bit
Základní deska: ASUS F2A55-M LK2 PLUS
Paměť: 8GB DDR3 Kingston.
Gragická karta: ASUS GT640 2GB DDR3
Disk: 500GB, 0ot./min.
Mechanika: ASUS DRW-24F1ST.
Konektory: HDMI, DVI, FGA
LAN: Gigabit
Skříň Mironet Mini ATX MC 59
Zdroj: 420W (LC POWER 420W)
USB 2.0 (počet)6
Rozhraní bezdrátové Wi-Fi ano
Rozhraní drátové LAN 10/100/1000
Integrovaná čtečka karet ano
Monitor: 22" Full HD packard bell Viseo 223DX